ez mégis milyen kérdés? nem elég, hogy elavulós, időpont nélküli, de nagypn buta ember tehette fel, ha nem határoz meg sportágat. mármint, ha sportról van szó.
Melyik magyar csapat nem az NBI-ben játszik?
DVSC
FTC
MTK
Vasas
Hozzászólások - winnie
Dátum: 2009.05.06. 17:42:42
Dátum: 2009.05.06. 12:26:59
Idézet: Jeriko - 2009.05.04. 10:49:16
jó buli lenne. mindenki kristályhordás lesz. és jönne a reklámáció, hogy nincs kit támadni
Miért ne lehetne kristályhordára váltani úgy, hogy maradsz eddigi szövetségedben?
jó buli lenne. mindenki kristályhordás lesz. és jönne a reklámáció, hogy nincs kit támadni
Dátum: 2009.05.06. 12:07:19
Idézet: Otoaak - 2009.05.06. 11:56:59
én is mindig ezt mondom, hogy gáz, hogy ilyen kevés LE-vel mernek csak támadni a népek. végülis nem baj, egy ideig jó volt a kreatív afifnitás, lefelejtve meg visszjött belőle kétszázezer LE:) nincs optimalizáció.
Jah Dzsó az előbb pattant le rólam (gondolom minusz sok%-al jött) és kaptam érte 31 TP-t meg 285 LE-t, sírni tudnék. Sok TP semmiért, az állataim is csak annyit fejlődnek mint bárki más ellen csak érte 4-6x annyi TP jár, néha tök olyan érzésem van, hogy ha ennyire nagy szintkülönbséggel támadnak jobban járok ha megvernek.
én is mindig ezt mondom, hogy gáz, hogy ilyen kevés LE-vel mernek csak támadni a népek. végülis nem baj, egy ideig jó volt a kreatív afifnitás, lefelejtve meg visszjött belőle kétszázezer LE:) nincs optimalizáció.
Dátum: 2009.05.06. 11:06:09
úgy érted, SZÁMUKRA behalt a játék. (imádom az általánosító, "csak mi vagyunk, s senki más" csőfilozófián alapuló kijelentéseket. komolyan, én érzem hülyének magam, ha élvezem a játékot, ha a szövetséggel megannyi kihívással szembesülünk, s tudjuk le azokat. most komolyan, muszáj így rombolni másokban a játékképet? tudom, gyengén játszunk. pereljetek be.)
hamarabb kellett volna "más módon élményt szerezni", gondolkodni, nem pedig beülni a száguldó expresszbe:)
ááá, nem, ne legyen flame, nem ezért írom.
kik léptek ki?
hamarabb kellett volna "más módon élményt szerezni", gondolkodni, nem pedig beülni a száguldó expresszbe:)
ááá, nem, ne legyen flame, nem ezért írom.
kik léptek ki?
Dátum: 2009.05.05. 22:08:03
Idézet: Blozbang - 2009.05.05. 13:34:42
és ő meg -10-20-30-40%-kal támadt. előfordul.
Ellenfelem 5 szinttel magasabb, 80 TÖ különbség a javára. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy épp pihentem.
és ő meg -10-20-30-40%-kal támadt. előfordul.
Dátum: 2009.05.05. 21:20:15
Idézet: Sikos Péter - 2009.05.05. 21:10:12
nem. nemsokára 7 szint lesz a difi. cserébe te is támadhatsz lejjebb.
Miért van az hogy 6 szinttel lejjebbre lehet magasabb szinten letámadni. Én per pillanat 48 szintű vagyok és elég unalmas hogy az 53 szintűek (és társaik laposra vernek) Ennek így mi értelme van???? Nem lehetne ezt a kört 3 szintre csökkenteni?????
nem. nemsokára 7 szint lesz a difi. cserébe te is támadhatsz lejjebb.
Dátum: 2009.05.05. 18:55:36
a magyar a tévében nézi a sorozatokat. "páran", töredéke a nézőknek, letöltik.
Dátum: 2009.05.05. 17:32:56
kevés LE-ból meg tudod csinálni.
Dátum: 2009.05.05. 14:39:39
egyébként meg, nincs mese, kerekperec meg kell kérdezni miklóstól, hogy jelenleg milyen fázisban van a fejlesztés és hogy látja a jövőt.
Dátum: 2009.05.05. 12:31:58
oké, akkor azt mondom, hogy a PR-dumán át lehet látni, ha valaki törekszik rá. mondja miklós azt, hogy nincs megtervezve 200 szint? a terv nem megvalósítást jelent, a játékot meg ugye év vége előtt jó pár héttel el kellett indítani.
persze én is csak vaktában tüzelek, feltételezek, de tartom magam ahhoz, hogy ősprofi TF-esek meglepődése olyan, mint a sétáló gomba az erdőben. meglepő.
persze én is csak vaktában tüzelek, feltételezek, de tartom magam ahhoz, hogy ősprofi TF-esek meglepődése olyan, mint a sétáló gomba az erdőben. meglepő.
Dátum: 2009.05.05. 12:06:01
Idézet: Mortimer - 2009.05.05. 11:52:33
kényes kérdés. tök jó lenne, örülnék, de meg kell találni a határt az értelmes időcsökkentés és a teljes automatizáció között. (mennyi a jó? 2.30perc? 2.20? de a 2.10 már nem?
igenis, legyen aspektus, ami a topoptimalizálót több játékra kényszeríti és igenis legyen aspektus, ami a többrt játszót jutalmazza csekély mértékben -vagyis odavissza működjön, a plsuzért tenni kell, de aki tesz, kapjon pluszt. (ergó, a befogott állat miatt leállás big NO-NO. még egy 40.es vadászatnál és 60-as hordázásnál sem sanszos, hogy betelik egy 50-es vezetőkészségű karakter karámja,)
De ezzel együtt arra is, hogy 20 CSP helyett legalább 40-et is berakhassak, feltéve ha natívan 57-es az elementáris fúzió, és egy ikszeléssel jelölhessem, hogy ha befogok állatot akkor leálljon a vadászat.
Nagyban csökkentené a játékkal töltött időt, és erre igenis szükség van.
Nagyban csökkentené a játékkal töltött időt, és erre igenis szükség van.
kényes kérdés. tök jó lenne, örülnék, de meg kell találni a határt az értelmes időcsökkentés és a teljes automatizáció között. (mennyi a jó? 2.30perc? 2.20? de a 2.10 már nem?
igenis, legyen aspektus, ami a topoptimalizálót több játékra kényszeríti és igenis legyen aspektus, ami a többrt játszót jutalmazza csekély mértékben -vagyis odavissza működjön, a plsuzért tenni kell, de aki tesz, kapjon pluszt. (ergó, a befogott állat miatt leállás big NO-NO. még egy 40.es vadászatnál és 60-as hordázásnál sem sanszos, hogy betelik egy 50-es vezetőkészségű karakter karámja,)
Dátum: 2009.05.05. 11:53:36
Idézet: Kocos - 2009.05.05. 11:40:28
oké, hadd tegyem fel a kérdést, hogy tudsz-e szöveget értelmezni? a kormánynak nem az az egyik feladata, hogy gazdasági növekedést előidézve az emberek jólétét növelje. mondjuk.
nem véletlenül használtam az utópisztikus jelzőt, de jöhetnek markos-nádassal is, miszerint "- hány éves vagy, királyfi? - 27. - és még hiszel a mesékben?"
a játékvezetésnek az a feladata, hogy előrelátóan fejlesszen, ha kell lassítsa azt és kokit adjon a fejlődés akadályozása miatt síró játékos fejére. de hiába ez lenne egy ideális világban a feladata, ha nem tudja teljesíteni.
a nézetkülönbség köztünk mindössze annyi, hogy te naivan azt hitted, hogy ha előremész, ha jól játszol, akkor nem fogsz falba ütközni, én meg, mint öreg cinikus, tudtam, hogy úgyis lesz fal. (más kérdés, hogy akkor sem lett volna annyira elöl, ha törekszem rá.)
ennyi az egész. a követelések zöme jogos, de épp ezért utalok vissza a régi játékokra. tudtuk, mi várható, csak itt természetesen gyorsabb a dolog. épp ezért a top is tudta. és mégis előrement. ez nem baj. a baj az, hogy az általam profinak hitt top most tetteti a meglepettet és realizálja, hogy mégsem olyan kerek a világ, ahogy azt ők elképzelték. nem igaz, hogy nem lehetett számítani erre, nem igaz, hogy meg kell lepődni...
Winnie: akkor osszefoglalom, es javits ahol tevedek.
A jatekvezetesnek nem feladata a fejlesztest folyamatosan olyan szintig kitolni, hogy a jatekosok ne erjek el a veget. Ha valaki eleri a veget, akkor o tehet rola, minek vadaszott/portyazott/epikusozott annyit, de foleg minek fejlesztette a szingularis ismerteket. Ha valaki szamonkeri, hogy eleri a fejlesztesek veget, mikozben o maga tehet rola, az erosen visszas.
Igy jol mondom?
A jatekvezetesnek nem feladata a fejlesztest folyamatosan olyan szintig kitolni, hogy a jatekosok ne erjek el a veget. Ha valaki eleri a veget, akkor o tehet rola, minek vadaszott/portyazott/epikusozott annyit, de foleg minek fejlesztette a szingularis ismerteket. Ha valaki szamonkeri, hogy eleri a fejlesztesek veget, mikozben o maga tehet rola, az erosen visszas.
Igy jol mondom?
oké, hadd tegyem fel a kérdést, hogy tudsz-e szöveget értelmezni? a kormánynak nem az az egyik feladata, hogy gazdasági növekedést előidézve az emberek jólétét növelje. mondjuk.
nem véletlenül használtam az utópisztikus jelzőt, de jöhetnek markos-nádassal is, miszerint "- hány éves vagy, királyfi? - 27. - és még hiszel a mesékben?"
a játékvezetésnek az a feladata, hogy előrelátóan fejlesszen, ha kell lassítsa azt és kokit adjon a fejlődés akadályozása miatt síró játékos fejére. de hiába ez lenne egy ideális világban a feladata, ha nem tudja teljesíteni.
a nézetkülönbség köztünk mindössze annyi, hogy te naivan azt hitted, hogy ha előremész, ha jól játszol, akkor nem fogsz falba ütközni, én meg, mint öreg cinikus, tudtam, hogy úgyis lesz fal. (más kérdés, hogy akkor sem lett volna annyira elöl, ha törekszem rá.)
ennyi az egész. a követelések zöme jogos, de épp ezért utalok vissza a régi játékokra. tudtuk, mi várható, csak itt természetesen gyorsabb a dolog. épp ezért a top is tudta. és mégis előrement. ez nem baj. a baj az, hogy az általam profinak hitt top most tetteti a meglepettet és realizálja, hogy mégsem olyan kerek a világ, ahogy azt ők elképzelték. nem igaz, hogy nem lehetett számítani erre, nem igaz, hogy meg kell lepődni...
Dátum: 2009.05.05. 11:46:04
Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
nem. ezt nem is mondtam. a te hibád CSAK az, hogy "you should've known better", tudhattad volna. hiszen ki, ha nem te. persze, tudom, okosabb az ember utólag és hiába mondom, hogy "előleg" is tudtam, de tudtam:)
(az optimalizálást remélem nem kérdezted komolyan. ezen mit magyarázzak? aki optimalizál, az azonnal kimaxolta az összes LE-visszaadó szakit. aki nem, az meg soha nem fog 100-as spektrálissal vagy 60-as facsarással menni.)
Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
már megint. nem írtam. ilyen, csak azt, hogy kifogytam belőle. egy ideig nem tudok venni, ez van. véges a pénzem és csak nem jön az a kért bagatell 12 tőled. az őskőtermő zsák a legeslelegnagyobb táp eddig a játékban, kvázi végtelen LE...
de szerintem amit leírsz, miklós van leginkább tisztában, mint ahogy azzal is, hogy hogyan kell saját IRL erőforrásait optimalizálni, hogy a bevétele maximális legyen. ha valaki, akkor ő ezt átlátja. ha jelen pillanatban ő a spektrálist növeli (a könyvkiadással foglakozik), akkor bizony a tulajdonságfejlesztés (a VU) háttérbe szorul. aztán majd kompenzál. de miklós optimalizátor, aha bból indulunk ki, hogy racionális módon viselkedő vállalkozó.
Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
hogy lenne rossz példa, amikor előfeltevéseimet a Vu-val kapcsolatban az ottani tapasztalatok alapján hoztam meg, s lám, beigazolódtak. más, de hasonló az evolúció, mint ahogy az apokaliptikus vég közelsége is hasonlóképpen kell, hogy eljöjjön. (minden az élenjárók követelőzésének egyre gyorsabb tempójú kielégítésében gyökeredzik. félre ne érts, nem a követelőzés a gáz, hanem, hogy a JV megpróbál erőn felül teljesíteni a kedvükért.)
Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
tusé. még hogy rossz példa. kábé ezt ugatom és ezért mondom, hogy alkalmazkodni kell, vagy tűrni, hogy a játék panaszáradatra kényszerít. aki top, az tudja, hogy panaszkodni fog. aki nem top, annak, kevés kivétellel, szavát sem hallani.
Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
akkor min vitatkozunk?
Winnie: áruld el már légyszíves, mi az, hogy "rohan előre", meg hogy "top fokon optimalizál"? Soha sem az volt célom az, hogy eljussak a játék végére, ahogy szerintem sem Arielnek, sem Kocosnak sem. Nem a mi hibánk, hogy ide jutottunk.
nem. ezt nem is mondtam. a te hibád CSAK az, hogy "you should've known better", tudhattad volna. hiszen ki, ha nem te. persze, tudom, okosabb az ember utólag és hiába mondom, hogy "előleg" is tudtam, de tudtam:)
(az optimalizálást remélem nem kérdezted komolyan. ezen mit magyarázzak? aki optimalizál, az azonnal kimaxolta az összes LE-visszaadó szakit. aki nem, az meg soha nem fog 100-as spektrálissal vagy 60-as facsarással menni.)
Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
Ha másik oldalról nézed: Miklós nem unalmában fejleszti/fejleszteti a Végezturat, számára ez ÜZLET, bevételi forrás. Bevétele pedig nem belőled lesz, aki hangoztatod, hogy már nem használsz őskövet,
már megint. nem írtam. ilyen, csak azt, hogy kifogytam belőle. egy ideig nem tudok venni, ez van. véges a pénzem és csak nem jön az a kért bagatell 12 tőled. az őskőtermő zsák a legeslelegnagyobb táp eddig a játékban, kvázi végtelen LE...
de szerintem amit leírsz, miklós van leginkább tisztában, mint ahogy azzal is, hogy hogyan kell saját IRL erőforrásait optimalizálni, hogy a bevétele maximális legyen. ha valaki, akkor ő ezt átlátja. ha jelen pillanatban ő a spektrálist növeli (a könyvkiadással foglakozik), akkor bizony a tulajdonságfejlesztés (a VU) háttérbe szorul. aztán majd kompenzál. de miklós optimalizátor, aha bból indulunk ki, hogy racionális módon viselkedő vállalkozó.
Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
A TF és ŐV rettenetesen rossz példa, mivel ott MINDENKINEK kellett fizetnie a játékért.
hogy lenne rossz példa, amikor előfeltevéseimet a Vu-val kapcsolatban az ottani tapasztalatok alapján hoztam meg, s lám, beigazolódtak. más, de hasonló az evolúció, mint ahogy az apokaliptikus vég közelsége is hasonlóképpen kell, hogy eljöjjön. (minden az élenjárók követelőzésének egyre gyorsabb tempójú kielégítésében gyökeredzik. félre ne érts, nem a követelőzés a gáz, hanem, hogy a JV megpróbál erőn felül teljesíteni a kedvükért.)
Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
"Sajnos az a helyzet, a Végzetúr pontosan ezen az úton halad, csak amihez az ŐV-n tíz év kellett, az itt 10 hónap alatt zajlik le."
tusé. még hogy rossz példa. kábé ezt ugatom és ezért mondom, hogy alkalmazkodni kell, vagy tűrni, hogy a játék panaszáradatra kényszerít. aki top, az tudja, hogy panaszkodni fog. aki nem top, annak, kevés kivétellel, szavát sem hallani.
Idézet: Jeriko - 2009.05.05. 11:18:16
A legrosszabb az egészben, hogy hónapokkal ezelőtt lehetett már mindezeket előre látni, és nem történt SEMMI. Még februárban írtam, hogy májusra ki fog égni a játék
akkor min vitatkozunk?
Dátum: 2009.05.05. 10:29:01
Idézet: Ariel - 2009.05.05. 07:47:39
bocs, de nem beszélek hülyeséget. értelmezz.
abban tökéletesen igazad van, hogy neki kell látnia, de abban meg nekem van igazam, hogy aki tapasztalat játékos, az TUDJA, hogy nem ideális világban élünk, hogy nem fogja látni a játékvezetés. been there, done that. ezzel számolni kell.
egész egyszerűen a játékos gyorsabb. egy ideig lehet követni őt (mivel a JV, ezt is tudjuk, nem csak ezzel foglalkozik), de utána törvényszerű a lemaradás.
Idézet: Ariel - 2009.05.05. 07:47:39
megint igazad van, de erre analógia a való élet, ahol dettó elfogy az út, ha gyorsan mész. van, aki csak tötymörög, betér minden útszéli kiskocsmába. van, hogy leül a haverokkal sörözni. nem siet. és van, aki odateszi magát és nyomul. de, ismétlem, akkor ne csodálkozzon, ha az útépítő munkások nem bírják a tempót. (még egyszer mondom, igazad van, jogos a játékosi elvárás. jogos, de utópisztikus.)
Idézet: Ariel - 2009.05.05. 07:47:39
van, akinek. a többiek meg dőzsölnek. a tudatlanok. hogy merik élvezni a játékot... cinizmus OFF. de ez is mutatja, hogy a topjátékos csömörlik, az élete egyre inkább ürül. a kérdés, hogy sajnálni kell-e. (klikk, klikk, portyák letudva, pedig a portyákat is érdekessé lehet tenni. nem azt mondom, hogy úgy mint a 30. szinten sportból buzogánnyal, de afrancba is, még az is plusz élményt adhat.)
szerintem ott a pont, ahol írod, hogy a három használható szakértelem. aki nem optimalizál, az vigyorogva feltolja 60-ra a kivégzését és legalább egyszer eléri, hogy az ellenfele nagyot nézzen, amikor 500ÉP-vel nagyot koppan és elhallgat. vagy ott van a többi haszontalan, de a játékélményt befolyásoló szakértelem. tudom, csak a hülye fejleszti őket. de a hülye nem is panaszkodik. el van a saját hülyeségével.
ha más nem teszi érdekessé neki a játékot, akkor sajátmagának teszi azzá.
mindentől függetlenül: mennyi esélyt adsz arra, hogy egy komoly időt elvevő új fejlesztésen a top nem szalad végig napok/hetek alatt? végigszaladás lesz és utána megint jó ideig fejlesztés stop. szóval nem biztos, hogy az előremutató fejlesztések hiánya a gát.
Bocs Winnie, hogy ezt mondom, de hülyeségeket beszélsz...
Nem a játékosoknak kell látnia, hogy a játék kifogy alóluk, hanem a játékvezetőnek... Ők azok akik tisztában vannak vele, hogy mi van leprogramozva és mi nincs.
Nem a játékosoknak kell látnia, hogy a játék kifogy alóluk, hanem a játékvezetőnek... Ők azok akik tisztában vannak vele, hogy mi van leprogramozva és mi nincs.
bocs, de nem beszélek hülyeséget. értelmezz.
abban tökéletesen igazad van, hogy neki kell látnia, de abban meg nekem van igazam, hogy aki tapasztalat játékos, az TUDJA, hogy nem ideális világban élünk, hogy nem fogja látni a játékvezetés. been there, done that. ezzel számolni kell.
egész egyszerűen a játékos gyorsabb. egy ideig lehet követni őt (mivel a JV, ezt is tudjuk, nem csak ezzel foglalkozik), de utána törvényszerű a lemaradás.
Idézet: Ariel - 2009.05.05. 07:47:39
Itt sajnos nem STOP tblák vannak, hanem egyszercsak véget ér az út. A táblát az ember el tudja fogadni, de azt már kevésbé ha azért kell ácsorognia mert nincs út amin tovább mehet.
megint igazad van, de erre analógia a való élet, ahol dettó elfogy az út, ha gyorsan mész. van, aki csak tötymörög, betér minden útszéli kiskocsmába. van, hogy leül a haverokkal sörözni. nem siet. és van, aki odateszi magát és nyomul. de, ismétlem, akkor ne csodálkozzon, ha az útépítő munkások nem bírják a tempót. (még egyszer mondom, igazad van, jogos a játékosi elvárás. jogos, de utópisztikus.)
Idézet: Ariel - 2009.05.05. 07:47:39
Itt nem egyszerűen a küldetések fogytak el, gyakorlatilag minden. A térkapus tárgyak már hónapok óta kifutottak, az epikusok ezen a héten. A küldetések már másodszor fogytak el. Épületek szintén kifogytak. A három használható szakértelem egyikét tegnap korlátozták le. Gyakorlatilag marad a vadászat és sajtolás némi portyával körítve...
van, akinek. a többiek meg dőzsölnek. a tudatlanok. hogy merik élvezni a játékot... cinizmus OFF. de ez is mutatja, hogy a topjátékos csömörlik, az élete egyre inkább ürül. a kérdés, hogy sajnálni kell-e. (klikk, klikk, portyák letudva, pedig a portyákat is érdekessé lehet tenni. nem azt mondom, hogy úgy mint a 30. szinten sportból buzogánnyal, de afrancba is, még az is plusz élményt adhat.)
szerintem ott a pont, ahol írod, hogy a három használható szakértelem. aki nem optimalizál, az vigyorogva feltolja 60-ra a kivégzését és legalább egyszer eléri, hogy az ellenfele nagyot nézzen, amikor 500ÉP-vel nagyot koppan és elhallgat. vagy ott van a többi haszontalan, de a játékélményt befolyásoló szakértelem. tudom, csak a hülye fejleszti őket. de a hülye nem is panaszkodik. el van a saját hülyeségével.
ha más nem teszi érdekessé neki a játékot, akkor sajátmagának teszi azzá.
mindentől függetlenül: mennyi esélyt adsz arra, hogy egy komoly időt elvevő új fejlesztésen a top nem szalad végig napok/hetek alatt? végigszaladás lesz és utána megint jó ideig fejlesztés stop. szóval nem biztos, hogy az előremutató fejlesztések hiánya a gát.
Dátum: 2009.05.05. 10:11:33
Idézet: Kocos - 2009.05.05. 08:12:08
esküszöm, mintha sportot űzne egy-két ember a szándékos félreértelmezésből.
nem. azt írtam, hogy aki top fokon optimalizál, az ne sírjon, hogy kiszalad alóla a játék. ennyi. nem több. szó sincs arról, hogy rosszul teszi, aki szalad, szó sincs arról, hogy ne legyen maximalista az ember. csak aki ezt megteszi, az hallgatólagosan aláír egy szerződést, hogy benne van a játékában a "kiszaladás" esélye. ennyi. (magamat csak azért hoztam fel, még véletlenül sem követendő példaként (hiszen ki ne akarna nagy számokat látni karaktere mellett, ki olyan hülye, rius-on kívül, hogy 750-es TÖ-vel rohangál), hogy jelezzem, hogy a játékélmény növelését úgyis meg lehet oldani, hogy az ember odafigyel arra, hogy ne fusson ki.
(most komolyan, mindig ezt hozom fel, éa nem kérkedés miatt, de a 2000LE-s küldetés és a miatta való 2-3 hetes küldetéselőrehaladási stop lehet, hogy hosszú volt, de mégis csak határtalan sikerélmény volt, amikor sikerült (kis örömök...), míg, nálad (ha tévedek, mea culpa, csak feltételezek) csak egy gépies klikkre való letudás volt, nem? rezignációval teljes LE-átvétel, semmi több. vagy a 20000 LE vesztése? vagy a 20000 LE nyerése is? egyik módszer se elítélendő, de aki a gyors haladásra voksol, annak később falsnak tűnhet a sírása, FŐLEG AKKOR, ha tisztában van a korlátokkal és nem nyeretlen kétéves.)
aki feszegeti a játék határait, az idővel bele fog ütközni. a szélsőségeket ostromlóknak ez a szívása. aki ezzel nincs tisztában, az nem húzott le két évet sem a TF-OV-ben.
Idézet: Kocos - 2009.05.05. 08:12:08
küldetések: ööö, TF, OV, ismerős? egyik játékban sem volt olyan, hogy elfogytak volna a küldetések vagy vészmegoldások jöttek?
kereskedelem (de előre mondom az epikusat is): nyilván a tárgyak (főleg a képeik) és a szörnyek egy előre megírt adatbázis alapján jönnek, ami véges. tippre ez az adatbázis a kezdetektől nem bővült és nagyjából psszel miklós belőtte, hogy nyár végén lesz szükség a bővítésre. csakhogy, mint mindig, a játékos gyorsabb volt (khm, TF, OV), mint a játékvezetői projekció.
lehet, hogy csak én vagyok naiv, de szerintem a szintekkel előre nem folyamatos tervezés zajlik (ld. küldetések, épületek kérdése), hanem olykor egy nagy tömb (15 küldetés, 10 épület, 20 szintnyi szörny) elkészül és bekerül a játékba. és semmi jel nem utalt arra, hogy folyik a játék szörnyekkel/tárgyakkal való feltöltése, ami nem megy egyik napról a másikra a képek miatt. (tényleg, mekkora utánpótlást jelent a HKK? mennyi lény van benne?)
tudtuk, hogy ilyen-olyan fékek lesznek majd. sőt, lehet, hogy idővel valami kvázi reboot (mark my words). ami meglep az a kristályhordás fejlesztés a 0%-os fertőzés előtt, ami nyilván kész van, bár nem tudom, hogy mennyire lesz jelentős.
Azert ne tapoljak es optimalizaljak, hogy kesobb legyen ra modom?
esküszöm, mintha sportot űzne egy-két ember a szándékos félreértelmezésből.
nem. azt írtam, hogy aki top fokon optimalizál, az ne sírjon, hogy kiszalad alóla a játék. ennyi. nem több. szó sincs arról, hogy rosszul teszi, aki szalad, szó sincs arról, hogy ne legyen maximalista az ember. csak aki ezt megteszi, az hallgatólagosan aláír egy szerződést, hogy benne van a játékában a "kiszaladás" esélye. ennyi. (magamat csak azért hoztam fel, még véletlenül sem követendő példaként (hiszen ki ne akarna nagy számokat látni karaktere mellett, ki olyan hülye, rius-on kívül, hogy 750-es TÖ-vel rohangál), hogy jelezzem, hogy a játékélmény növelését úgyis meg lehet oldani, hogy az ember odafigyel arra, hogy ne fusson ki.
(most komolyan, mindig ezt hozom fel, éa nem kérkedés miatt, de a 2000LE-s küldetés és a miatta való 2-3 hetes küldetéselőrehaladási stop lehet, hogy hosszú volt, de mégis csak határtalan sikerélmény volt, amikor sikerült (kis örömök...), míg, nálad (ha tévedek, mea culpa, csak feltételezek) csak egy gépies klikkre való letudás volt, nem? rezignációval teljes LE-átvétel, semmi több. vagy a 20000 LE vesztése? vagy a 20000 LE nyerése is? egyik módszer se elítélendő, de aki a gyors haladásra voksol, annak később falsnak tűnhet a sírása, FŐLEG AKKOR, ha tisztában van a korlátokkal és nem nyeretlen kétéves.)
aki feszegeti a játék határait, az idővel bele fog ütközni. a szélsőségeket ostromlóknak ez a szívása. aki ezzel nincs tisztában, az nem húzott le két évet sem a TF-OV-ben.
Idézet: Kocos - 2009.05.05. 08:12:08
De arra is megkernelek, hogy ugyan meseld el honnan tudtad, hogy nem lesznek uj kuldetesek egy ido utan, hogy lekorlatozzak a kereskedelmet
küldetések: ööö, TF, OV, ismerős? egyik játékban sem volt olyan, hogy elfogytak volna a küldetések vagy vészmegoldások jöttek?
kereskedelem (de előre mondom az epikusat is): nyilván a tárgyak (főleg a képeik) és a szörnyek egy előre megírt adatbázis alapján jönnek, ami véges. tippre ez az adatbázis a kezdetektől nem bővült és nagyjából psszel miklós belőtte, hogy nyár végén lesz szükség a bővítésre. csakhogy, mint mindig, a játékos gyorsabb volt (khm, TF, OV), mint a játékvezetői projekció.
lehet, hogy csak én vagyok naiv, de szerintem a szintekkel előre nem folyamatos tervezés zajlik (ld. küldetések, épületek kérdése), hanem olykor egy nagy tömb (15 küldetés, 10 épület, 20 szintnyi szörny) elkészül és bekerül a játékba. és semmi jel nem utalt arra, hogy folyik a játék szörnyekkel/tárgyakkal való feltöltése, ami nem megy egyik napról a másikra a képek miatt. (tényleg, mekkora utánpótlást jelent a HKK? mennyi lény van benne?)
tudtuk, hogy ilyen-olyan fékek lesznek majd. sőt, lehet, hogy idővel valami kvázi reboot (mark my words). ami meglep az a kristályhordás fejlesztés a 0%-os fertőzés előtt, ami nyilván kész van, bár nem tudom, hogy mennyire lesz jelentős.
Dátum: 2009.05.05. 01:49:20
nem csak a tárgyak fogytak el, a lények is? mondjuk a lényeket megértem, hiszen csak korlátozott szintig vannak meg, de elvileg adná magát az epikus lény ismétlése is, nem? ha ár küldetést lehet. és mehetne a icit kristályppontokra vagy újradobott tárgyra.
Dátum: 2009.05.05. 01:38:18
Idézet: Enchanter - 2009.05.05. 00:53:08
értem én, 50 ember jól játszik, pár ezer meg rosszul
nem. pedig próbáltam nem félreérthetően fogalmazni. most erre mit mondjak? nem arról van szó, hogy simán vesznek tökölős kihívásokat (OFF: persze meg lehet számolni, hogy például a küldetésekkel élenhaladók hány küldetést zsíroztak le a pajtásokkal. ez, valljuk meg röhej. lezsírozzák, direkt kikerülik a kihívást, utána meg jön a panasz, hogy nincs kihívás tisztelet a kivételnek. de, ha ez a helyzet, akkor a zsírozónak nem kihívás kell, hanem az, hogy zsírozással növelje a számot a küldetszámláló mellett. de mondom, ez OFF, csak ezsembe jutott.)
egész egyszerűen arról van szó, hogy aki játszott beholder-játékokkal, annak tudnia kell, mi a helyzet. a VU-ban meg pláne lehet látni a középtávot, hiszen a HKK-s szörnyképek el fognak fogyni valamikor és onnantól kezdve melós lesz 1-1 szint. meg egyébként is, vagy 6-8 olyan buktató van, amiről lehetett tudni, hogy meg fog jelenni. és még én érzem magam hülyének, hogy evidenciákat olvasok a játék indulása után 5 hónappal panaszként. most komolyan. aki elkezdte a játékot októberben, kicsit sem gondolt bele, hogy mi lesz belátható időn belül?
tudtuk (már aki tisztán lát), hogy lesznek STOP-táblák, hogy kár rohanni, mert első egy van, az meg, hogy 16. valaki, nem okoz akkora kielégülést. (megint csak tisztelet a kivételnek. aki magára veszi az inget és nem az övé, arra haragszom. én is szeretem nézni, hogy a győzelmek számában az első 20-ban vagyok, jó is az, de nem nagy érdem a körülmények ismeretében.)
mondom, nem feddem azt, aki rohan, csak a csodálkozásán csodálkozom. a rohanó tudja, hogy stoptáblába rohan, aki nem rohan az meg vagy nem tud rohanni vagy kihívásokkal, játékélmény-fokozó eszközökkel (hopp, olyan is van, nem mindenki arra nedvesedik, hogy mekkora egy változó a tulajdonság mellett) tömi tele saját játékát, ami nem egyenlő a rossz játékkal. ha a játék nem hozza meg a 100%-os élvezetet, akkor a játékos tehet hozzá. (de van, akinek az az élvezet, hogy ledumálja, hogy leöli a haver állatát küldetésnek, meg lezsírozza a 2000 LE-t, de nem folytatom, mert az arcomba kapom, hogy mertem buzogánnyal dönteteleneket csinálni.)
nem mazochiuzmusról van szó, csak mesterséges újrakalibrálásról.
mi a jobb? az első lapon lenni és sírni, hogy nincs mit csinálni, elfogytak a lehetőségek, miegymás vagy a harmadik lapon (már ott is, de mondhattam volna 15. lapot) sajátmagad által teremtett körülményekkel, lehetőségek garmadával. (lehet, sőt biztos, hogy ezen körülmények nélkül sem lennél előrébb, de lehetőség jóval kevesebb lenne, ha maxolós szövetségben lennék. azok tettek azért, hogy minden épületük meglegyen, a kicsik azonban taktikáznak, hogy a szűkös erőforrásokból mit is építsenek, stb. kicsinek lenni nem rossz. illetve vannak, akik szemében rossz. de az biztos, hogy élvezetesebb.)
---
erre lehet mondani, hogy nem vagyok ambiciózus. lehet. de nekem már az is plusz játékélményt okoz, hogy akit egyébként is agyonvernék, az ellen vakítófénnyel megyek. nekem nem okoz plusz örömöt, ha 1800-100-ra verem el. beérem az 1200-zal és még vp-t is spórolok.
Ezt most jól értem? Szerinted a megoldás az élvezetes játékra hogy játsz rosszul? Gyakorlatilag az ő hibájuk hogy a "kihívásokat" amikkel te X időt tökölsz simán vették, és hogy merészelnek ilyen gyorsan haladni? Nem gondoltál rá hogy az ami neked kihívás nekik talán nem?
értem én, 50 ember jól játszik, pár ezer meg rosszul
nem. pedig próbáltam nem félreérthetően fogalmazni. most erre mit mondjak? nem arról van szó, hogy simán vesznek tökölős kihívásokat (OFF: persze meg lehet számolni, hogy például a küldetésekkel élenhaladók hány küldetést zsíroztak le a pajtásokkal. ez, valljuk meg röhej. lezsírozzák, direkt kikerülik a kihívást, utána meg jön a panasz, hogy nincs kihívás tisztelet a kivételnek. de, ha ez a helyzet, akkor a zsírozónak nem kihívás kell, hanem az, hogy zsírozással növelje a számot a küldetszámláló mellett. de mondom, ez OFF, csak ezsembe jutott.)
egész egyszerűen arról van szó, hogy aki játszott beholder-játékokkal, annak tudnia kell, mi a helyzet. a VU-ban meg pláne lehet látni a középtávot, hiszen a HKK-s szörnyképek el fognak fogyni valamikor és onnantól kezdve melós lesz 1-1 szint. meg egyébként is, vagy 6-8 olyan buktató van, amiről lehetett tudni, hogy meg fog jelenni. és még én érzem magam hülyének, hogy evidenciákat olvasok a játék indulása után 5 hónappal panaszként. most komolyan. aki elkezdte a játékot októberben, kicsit sem gondolt bele, hogy mi lesz belátható időn belül?
tudtuk (már aki tisztán lát), hogy lesznek STOP-táblák, hogy kár rohanni, mert első egy van, az meg, hogy 16. valaki, nem okoz akkora kielégülést. (megint csak tisztelet a kivételnek. aki magára veszi az inget és nem az övé, arra haragszom. én is szeretem nézni, hogy a győzelmek számában az első 20-ban vagyok, jó is az, de nem nagy érdem a körülmények ismeretében.)
mondom, nem feddem azt, aki rohan, csak a csodálkozásán csodálkozom. a rohanó tudja, hogy stoptáblába rohan, aki nem rohan az meg vagy nem tud rohanni vagy kihívásokkal, játékélmény-fokozó eszközökkel (hopp, olyan is van, nem mindenki arra nedvesedik, hogy mekkora egy változó a tulajdonság mellett) tömi tele saját játékát, ami nem egyenlő a rossz játékkal. ha a játék nem hozza meg a 100%-os élvezetet, akkor a játékos tehet hozzá. (de van, akinek az az élvezet, hogy ledumálja, hogy leöli a haver állatát küldetésnek, meg lezsírozza a 2000 LE-t, de nem folytatom, mert az arcomba kapom, hogy mertem buzogánnyal dönteteleneket csinálni.)
nem mazochiuzmusról van szó, csak mesterséges újrakalibrálásról.
mi a jobb? az első lapon lenni és sírni, hogy nincs mit csinálni, elfogytak a lehetőségek, miegymás vagy a harmadik lapon (már ott is, de mondhattam volna 15. lapot) sajátmagad által teremtett körülményekkel, lehetőségek garmadával. (lehet, sőt biztos, hogy ezen körülmények nélkül sem lennél előrébb, de lehetőség jóval kevesebb lenne, ha maxolós szövetségben lennék. azok tettek azért, hogy minden épületük meglegyen, a kicsik azonban taktikáznak, hogy a szűkös erőforrásokból mit is építsenek, stb. kicsinek lenni nem rossz. illetve vannak, akik szemében rossz. de az biztos, hogy élvezetesebb.)
---
erre lehet mondani, hogy nem vagyok ambiciózus. lehet. de nekem már az is plusz játékélményt okoz, hogy akit egyébként is agyonvernék, az ellen vakítófénnyel megyek. nekem nem okoz plusz örömöt, ha 1800-100-ra verem el. beérem az 1200-zal és még vp-t is spórolok.
Dátum: 2009.05.05. 00:40:52
Idézet: Jeriko - 2009.05.04. 23:46:48
itt is. mindenhol. (nem a személyednek szól.) mennyien, de mennyien vannak el, és gondolj bele nekik milyen olvasni, hogy jaj, nincs miért játszani.
oké. tudjuk. ezt már valaki leírta 1 hónapja. utána meg még 40-en 80-szor. get over it. tart az evolúció és hiába nem ér ilyet írni, de tetszett volna előre gondolkodni, tetszett volna nem a nyers tápra és a toplistára menni, hanem a kihívásokra, n'est ces pas?
aki profi játékos, az NAGYON JÓL TUDTA, hogy középtávon milyen probléma lép fel. én nem vagyok profi, még nekem is egyértelmű volt, hogy semmi értelme rohanni, ész nélkül optimalizálni. azon kívül is lehet érdekes dolgokat csinálni úgy, hogy közben a karakter is életképes.
Az értelmes épületek elfogytak. A szakértelmek is: még a kritikust van talán értelme fejleszteni. Ezek szerint a küldetéseknek is vége. Háborúzni nem lehet, mert nagy az aránytalanság, a portya meg folyamatosan lehetetlenedik el.
Az eleve hülyeség, hogy az legyen a célom, hogy én legyek a leghatalmasabb végzetúr.
A vadászat-sajtolás-elköltés kezd kicsit unalmas lenni. Hiányzik a stratégia lehetősége.
Az eleve hülyeség, hogy az legyen a célom, hogy én legyek a leghatalmasabb végzetúr.
A vadászat-sajtolás-elköltés kezd kicsit unalmas lenni. Hiányzik a stratégia lehetősége.
itt is. mindenhol. (nem a személyednek szól.) mennyien, de mennyien vannak el, és gondolj bele nekik milyen olvasni, hogy jaj, nincs miért játszani.
oké. tudjuk. ezt már valaki leírta 1 hónapja. utána meg még 40-en 80-szor. get over it. tart az evolúció és hiába nem ér ilyet írni, de tetszett volna előre gondolkodni, tetszett volna nem a nyers tápra és a toplistára menni, hanem a kihívásokra, n'est ces pas?
aki profi játékos, az NAGYON JÓL TUDTA, hogy középtávon milyen probléma lép fel. én nem vagyok profi, még nekem is egyértelmű volt, hogy semmi értelme rohanni, ész nélkül optimalizálni. azon kívül is lehet érdekes dolgokat csinálni úgy, hogy közben a karakter is életképes.
Dátum: 2009.05.05. 00:34:02
Idézet: Mortimer - 2009.05.04. 21:44:23
jók ezek az érvelgetések meg minden, csak egy dologról feledkezzen el a top, hogy amiatt panaszkodik, hogy unalmas a játék, hogy nincs mit csinálni, hogy ez-az kifogyott alóla. mégis ki tehet arról? többek között.
nálunk 3 nap egy epikus folyamatos csépléssel (és még így is benne vagyunk a top20-ban), igazán adhatna valaki tippet, hogy 1300 kincsponttal mit kezdjek:) de epikus nélkül is annyi, de annyi kihívást talál a meglévő szűk keretek között az, aki nem top 5 szövetségben van, hogy az csoda.
szóval, megértem azt, akinek elfogyott a játék, de ne hangoztassa folyton, mert a többség ettől még nagyon messze van és ilyesmit olvasni eléggé..., szóval izé.
Epikust teszed meg főbűnösnek, de ez koránt sincs így. A szövetségem az utóbbi egy hónapban megjelenés után órákon belül leverte az epikust, így nekem ez nem áll rendelkezésremre.
jók ezek az érvelgetések meg minden, csak egy dologról feledkezzen el a top, hogy amiatt panaszkodik, hogy unalmas a játék, hogy nincs mit csinálni, hogy ez-az kifogyott alóla. mégis ki tehet arról? többek között.
nálunk 3 nap egy epikus folyamatos csépléssel (és még így is benne vagyunk a top20-ban), igazán adhatna valaki tippet, hogy 1300 kincsponttal mit kezdjek:) de epikus nélkül is annyi, de annyi kihívást talál a meglévő szűk keretek között az, aki nem top 5 szövetségben van, hogy az csoda.
szóval, megértem azt, akinek elfogyott a játék, de ne hangoztassa folyton, mert a többség ettől még nagyon messze van és ilyesmit olvasni eléggé..., szóval izé.
Dátum: 2009.05.05. 00:28:46
Idézet: Kocos - 2009.05.04. 23:21:08
no de te is tudod, hogy bugos és nem jelez ki mindenkit:) a toplistát kell kattintani.
Ma 1 oran keresztul frissitgettem a csontures portyalistat.
no de te is tudod, hogy bugos és nem jelez ki mindenkit:) a toplistát kell kattintani.