Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2012.05.09. 06:52:42
Idézet: Kocos - 2012.05.09. 06:10:53
Idézet: Ariel - 2012.05.08. 23:35:42
Mondtam, hogy ne erőltesd, mert nagyon nem megy. Ha nem tudod értelmezni a szöveget, akkor hiába próbálkozol jó megoldással, nem fog menni.


Koszonom aggodasodat, nincs gondom ezzel, szo szerint ideznem amit irtal:
Ha most 10%-kal alacsonyabb lenne a szintem, akkor a napi LE bevételből kb. 70-80-al kisebb tulajdonságokat tudnék tovább növelni.


Ha mégsem ezt írtad, csak a technika ördöge tréfált meg, vagy esetleg ez nem azt jelenti, hogy a napi LE bevetelbol kb. 70-80-nal kisebb tulajdonsagokat tudnal tovabb novelni, amennyiben most szinted 10%-kal alacsonyabb lenne, kerlek haladektalanul jelezd.

Igen, ezt írtam, és nem pedig azt, hogy 70-80-nal kisebb tulajdonságokat tudnék növelni, mint a mostani aktuális tulajdonságaim. Ezt valahol hozzáképzelted. Így max. azt találhatnád ki, hogy mekkora alaptulajdonságot tudok fejleszteni a napi LE bevételből, de azt biztos nem, hogy mekkorák az alaptulajdonságaim.
Dátum: 2012.05.08. 23:35:42
Idézet: Kocos - 2012.05.08. 22:42:33
Idézet: Ariel - 2012.05.08. 21:14:46
Ha most 10%-kal lenne alacsonyabb a szinted
Ha most 10%-kal alacsonyabb lenne a szintem, akkor a napi LE bevételből kb. 70-80-al kisebb tulajdonságokat tudnék tovább növelni.


Amennyiben a 70-80-nal kisebb tulajdonsagaid 10%-kal olcsobb fejleszteni akkor ez igaz. De a 10% az igy is 10% marad, hiaba probalod atfogalmazni. Egyebkent ebbol konnyen kiszamolhato, hogy mekkora tuljaid vannak, hiszen a fejlesztes o(tul^2) [ordo] nagysagrenduek, tehat esetedben a hivatkozott tulajdonsag x es y kozott van, ahol x^2 * 0,9 = (x-70)^2 illetve y^2 * 0,9 = (y-80)^2. Tehat valahol 1350 es 1550 kozotti alaptulokkal tolod. Latod igazad van, en tenyleg el vagyok ettol maradva.

Mondtam, hogy ne erőltesd, mert nagyon nem megy. Ha nem tudod értelmezni a szöveget, akkor hiába próbálkozol jó megoldással, nem fog menni. Egy szóval sem mondtam, hogy 10%-kal kisebb szinten már nem tudnám a tulajdonságaimat fejleszteni. Nem is értem, honnan vetted ezt. Biztos abból a kupacból, amiben a játékosokat győzködtem a szavazásról.
Dátum: 2012.05.08. 21:14:46
Idézet: Kocos - 2012.05.08. 18:48:42
Nem ertem miert akarsz meggyozni barkit arrol, hogy majd ha ez a fejlesztes bekovetkezik, akkor lesz egy masik modositas is, amit rajtad kivul soha senki nem emlitett?
Hol akartam én itt bárkit is meggyőzni erről? Mindössze a véleményemet írtam le, miszerint a kettőre együtt nincs szükség, hogy szerintem Miklós erről meggyőzhető. Akik akartak, már rég szavaztak, nem hinném, hogy lenne itt még értelme bárkit győzködni az ilyen vagy olyan szavazásról.

Ha most 10%-kal lenne alacsonyabb a szinted
Ha most 10%-kal alacsonyabb lenne a szintem, akkor a napi LE bevételből kb. 70-80-al kisebb tulajdonságokat tudnék tovább növelni. Ha ez szerinted csak a karakterfejlesztés 5%-a, akkor már rég nem látsz túl a V3 szabályain és a mágia fejlesztésén. Sőt, ha 10%-al alacsonyabb lenne a karakterem szintje, akkor talán még a 2 szintlépés 28 nap alatt is teljesíthető lenne.

A játék fejlesztése sosem úgy ment, hogy Miklós hétfőn leírt valamit, kedden már nincs belepiszka, szerdán pedig ment a programba. Sőt, folyamatosan mennek a javítások, ezzel nem mondok újat. Attól, hogy azt mondod, hogy Miklós nem fogja megszüntetni a régi lassítást, mert annak törlése ütközne a mostani változat indítékával, attól ez még nem igaz. Majd ha Miklós azt mondja, hogy nem fogja törölni a régi lassítást, akkor elhiszem, de addig ez max. a véleményed. Addig pedig tartom magam az enyémhez, miszerint, a régi lassítást fel lehet számolni az új változat mellett.A téma részemről lezárva.
Dátum: 2012.05.08. 18:14:44
Idézet: Kocos - 2012.05.08. 16:34:16
Igy van. Ez az 5%. A 95% meg hogy hogyan fejleszted a tulajdonsagaidat, szakertelmeidet, hogyan kuldizel, mennyit kuldizel, milyen relikviakat szerzel, templomot hogyan oldod meg stb. Engem ne akarj etetni a fal szoveggel, mert nem nyalom be. Been there, done that, ahogy a muvelt francia mondana.

Valóban voltál ott, de az már elmúlt. Lehet azt képzelni, hogy a szint csak 5%, de mivel ez határozza meg a karakterfejlesztéshez szükséges források nagy részét, így ha lelassul a szintlépés, húzza magával a karakterfejlesztést is. Ha a szintlépés leáll, akkor aztán tényleg izgalmassá válik a karakterfejlesztés, mehet majd az agyalás, hogy jövő héten melyik tulajdonságra kerüljön +1.

Elmondtad, hogy a ketto lehetosegbol ha valasztani kell (aminek eleve a lehetoseget is csak te magad vetetted fel), akkor te ezt a verziot valasztanad.
És ezzel hol a probléma?

Nem fog valtozni a szintlepeshez szukseges TP-k dinamikaja, mivel rajtad kivul ilyen senkitol sem hangzott el, es mert ellentmondana a most beharangozott fejlesztes szuksegesseget igazolni latszo alapvetesnek, hogy nincs celpont, es hogy ezt az elen haladok lassitasaval kelene orvosolni.
Ebben miért vagy olyan biztos? Leírta Miklós, hogy így lesz? Ellentmondás szintén nincs, ugyanis eddig 0,5% volt a lassítás az egymást követő szinteket tekintve, a mostani tervezet pedig ennél nagyobbat említ. Tehát az új tervezet a régi nélkül is jobban összehúzza az élbolyt, mint a régi változat. A 2,5%-0,5% lassítás pont annyira húzza össze a csoportot mint a 2%-0%. Itt semmi nem negál semmit, nem is értem honnan szedted ezt.

A lassítás egy szükséges rossz, ami próbálja fékezni az élen haladókat. Én nem egy ilyen változástól várom azt, hogy több célpontom lesz, vagy hogy utolérjenek. Az lassítás nélkül is bármikor elérhető. Azt várom tőle, hogy megszünteti a végtelen lassítást és fix játéktempót ad.
Dátum: 2012.05.08. 16:03:38
Idézet: Kocos - 2012.05.08. 14:56:47
Nos egyrészt a karakterfejlesztés jelenleg talá ha 5%-át teszi ki a szint.
Ez hatalmas tévedés. A karakter szintje határoz meg szinte mindent. A szint definiálja a LE-t a vadászathoz, az EH-hoz, a szint szabja meg, hogy milyen tárgyak elérhetők, hogy hol indulsz a bajnokin, hogy milyen templomot kapsz, mekkora szorzót kapsz az erőbónuszra stb.

te azt mondod, hogy a két szabály közül az egyik elégséges, azzal implicit azt ismered el, hogy a változás egy olyan problémát hivatott megoldani, ami nem létezik (hiszen te magad azt állítod nincs szükség a karakterek szintek közötti szétterjedését a jelenlegit meghaladó mértékben akadályozni, csak azt máshogy kellene megtenni)

Ne próbálj a szavaimba olyasmit belemagyarázni, amit nem mondtam. Már leírtam, hogy mi a problémám, de a kedvedért megismétlem, hátha elkerülte a figyelmed.
ha már választani kell a két lassítás közül, akkor én szeretnék fix játéktempóban játszani, nem pedig egy végtelenbe lassulóval.

Lehet úgy is szabályozni a szintlépést a következő 3 évben, mint eddig, és eljutunk oda, hogy 5 hét lesz egy szintlépés. Vagy úgy, hogy a lista eleje mindig lassabban haladhat mint a többiek, de fix tempóban, nem fékező csigában.
Az valóban nincs leírva a szavazásnál, hogy a mostani lassítás megszűnik, nem is akarom elhitetni senkivel. De mivel szerintem megszűnne (okafogyottá válna), ha az új verzió lenne megszavazva, így én ebből indulok ki.
Dátum: 2012.05.08. 14:09:36
Sehol nem írtam, hogy egyik lassítás kizárná a másikat. Azt írtam, hogy a kettő közül elegendő egy. Nem hiszem, hogy Miklóst 3 percnél tovább kellene arról győzködni, hogy a mostani javaslat mellé a jelenlegi 0,5%-os fix lassulást számolja fel, és ne lassuljon a játék a végtelenbe. Úgyhogy szerintem a választás vagy A vagy B, még akkor is, ha ez most úgy tűnik, hogy vagy A vagy (A és B).

Ezzel még akár egyet is tudok érteni, át kéne gondolni, viszont hogy a mostani vitánkhoz gyakorlatilag (nem eméletileg, hanem gyakorlatilag!) semmi köze nincs, az bizonyos.
Pedig pont, hogy van. Ugyanis a fix lassulás az, ami megöli a karakterfejlesztést.
Dátum: 2012.05.08. 13:04:37
Idézet: Kocos - 2012.05.08. 12:22:50
Tudom én is, hogy a játékban a szintlépés lassul,. ám az a tézised, miszerint az tervezett módosítás ezen bármit is gyorsít hamis, sőt, pont ellenkezőleg igaz.

Egy szóval sem mondtam, hogy a mostani tervezet gyorsítana. De a kettőre együtt nincs szükség. És ha már választani kell a két lassítás közül, akkor én szeretnék fix játéktempóban játszani, nem pedig egy végtelenbe lassulóval. Amit ma még egy hét elérni, azt jövőre már két hét lesz. Ma még két napi vadászat elég +1 TÖ-höz, jövőre már 4 nap kell hozzá. Persze mindig vannak jó fejlesztések, ami színesíti a játékot, de közben a játék gerince, maga a karakterfejlesztés válik szép lassan aludttejjé, amit nagyon nem kéne megvárni.

Ugyanakkor a játékvezetés deklarált célja az, hogy hosszú távon is mindig legyen mit fejleszteni, tehát számítani lehet rá, hogy fognak bekerülni további képességek.

Persze, jönnek további képességek, de ezek nem a topra vannak beárazva. V1-en a legtöbb elköltött AFP háromszor annyi, mint a 100-ik legtöbb... Nemrégiben a magányos hős nevű képesség verte ki a biztosítékot a fórumon a 20AFP-s magas költsége miatt(!), miközben a topon a karakterek több száz AFP-s tartalékokat halmoztak már föl. Ráadásul még a kastély is nekik termeli az AFP-t.
Dátum: 2012.05.08. 12:04:26
Idézet: Kocos - 2012.05.08. 09:42:02
Magyarul ha az utobbi - ertsd a jelen lassitasi tervezet - nem valosul meg, akkor sem lassul a jatek tempoja 20%-ot.
Ezt szerintem te sem hiszed el. Két éve még hetente lehetett szintet lépni, mára odáig jutott a lassulás, hogy a végzet templomához kétszer egymás után nem lehet teljesíteni a dupla szintlépést 30 nap alatt. Tehát már két heti erőforrás sem elég egyetlen szintlépéshez. Akinek most két hét egy szintlépés, még annak is lassabb lesz egy év múlva 10-15%-al. Akinek most gyorsabban megy még, annak még jobban lassulni fog.
A szintlepesi sebesseguk aranya ezzel nem valtozik, viszont aki tobb TP-t szerez, az 25%-kal tobb AF pontot szerez, mikozben a LE bevetele egyertelmuen nem csokken, talan egy picit meg emelkedik is. Vajon ez mennyire igazsagos?

Mivel az AF képességek frissítésére szökőévente kerül sor, és még ezeknek is csak elenyésző része jelent valós előnyt, ami ráadásul az AF pontok töredékéből kifejleszthető, így ez még akkora zavart sem keltene, mint az, hogy Jóska kisebb térkapu stimulátort pörgetett a keréken, Pista meg végzet medált.
Az AF-nek ott van értéke, ahol kevés van belőle. Aki normál tempóban játszik, az már most sem tudja értelmes dolgokra költeni.
Dátum: 2012.05.08. 08:01:34
Idézet: Kocos - 2012.05.08. 07:12:57
Idézet: Ariel - 2012.05.07. 23:25:00
A szintlépés lassítása már nagyon rég óta a játékban van. Magas szinten ez kb 0,5% szintenként. Tehát minél magasabb szintű egy karakter, annál több erőforrásába kerül, hogy szintet tudjon lépni. Ez nem relatív lassítás, hanem teljesen rögzített. Ha egy 140-es kari 20 nap alatt lép szintet, az 180-ik szinten már 24 napjába fog kerülni. Ez is megér 2-3 pók bölcsességet évente


Ugyanakkor ez mindenkire egyforman vonatkozik, nem szelektiven.


Ha a szintet nézzük, akkor egyformán vonatkozik, ha a pozíciót a toplistán, akkor nem. A mostani javaslat pedig pont a fordítottja, nem a szintet nézi, hanem a pozíciót.

Utóbbinak pl megvan az az előnye, hogy a játék tempója nem lassul tőle évente 20%-ot.
Dátum: 2012.05.07. 23:25:00
A szintlépés lassítása már nagyon rég óta a játékban van. Magas szinten ez kb 0,5% szintenként. Tehát minél magasabb szintű egy karakter, annál több erőforrásába kerül, hogy szintet tudjon lépni. Ez nem relatív lassítás, hanem teljesen rögzített. Ha egy 140-es kari 20 nap alatt lép szintet, az 180-ik szinten már 24 napjába fog kerülni. Ez is megér 2-3 pók bölcsességet évente
Dátum: 2012.05.06. 19:26:48
Ha elolvasod a kereskedelem szakértelem leírását, akkor megkapod a választ a kérdésedre
Dátum: 2012.04.29. 22:08:47
folyamatosan eltűnik a szerver...
Dátum: 2012.04.28. 21:12:48
Már nem is kérdés, hogy érdemes-e csinálni a templomot az LGY, AF és LE áldozatok ellenére...
Dátum: 2012.04.27. 17:04:42
Idézet: Aurri - 2012.04.27. 16:49:53
Ez majdnem olyan arcátlan dolog, mint a kristály robotokból kivert LE-vel LE-diff toplistát vezezni, de ez egy másik kérdés

Ez a toplista már rég az energiahasznosításé:
Idézet: Ariel - 2011.01.26. 21:15:47
bármennyire is küzd a kiszorulás ellen egy alacsony szintű pók, a jóval nagyobb szintű karakterek meg fogják előzni. Ezen a toplistán már eldőlt a verseny, és az EH nyert.
Dátum: 2012.04.25. 19:02:28
Idézet: Jeriko - 2012.04.25. 16:30:52
Idézet: Ariel - 2012.04.24. 23:00:38
Az állami mobilszolgáltató ötlete egyébként nem lenne rossz, ha valóban piaci alapokon tudna működni

Mondj egyetlen állami céget, ami normálisan, versenyképesen működik.

A mondatom második fele pont arról szólt, hogy ezek az állami cégek általában "betegek". Egyébként vannak versenyképesen működő állami cégek, még ha nálunk nehéz is találni belőlük. Nyugat-Európában, ahol működik a demokrácia, pl az állami egyetemek laboratóriumai, kutatóintézetei ipari pénzekért versenyeznek a magánszektorral annyira sikeresen, hogy új tanszékeket, kutató részlegeket nyitnak és tartanak fenn a megnyert pályázatokból.
Ha valami állami, az nem feltétlenül működik szarul, az már más kérdés, hogy nálunk ez a "bevett" szokás.
Dátum: 2012.04.24. 23:00:38
Soha nem is volt verseny, ez nem az utóbbi pár év szüleménye. A kormányról fölösleges is szót ejteni, a politikusok a társadalmat tükrözik, még tanuljuk a demokráciát, és talán az unokáink már nem csak hallomásból fogják ismerni.

Az állami mobilszolgáltató ötlete egyébként nem lenne rossz, ha valóban piaci alapokon tudna működni, és nem kapná el azokat a "betegségeket" amik ellen általában nincsenek beoltva az állami cégek. Még akár valós versenyhelyzetet is teremthetne a piacon. Erre persze minimális az esély, már-már utópisztikus. Azt mindenesetre kétlem, hogy egy negyedik multi megjelenésével bármennyivel is csökkenne a telefonszámlánk...
Dátum: 2012.04.24. 20:43:47
Lehet, hogy végül az ilyen-olyan egyéb adók küldik az embert a padlóra, de ez csak a kegyelemdöfés. A pénzforgalmi adó, telefon és SMS adó meg sem kottyanna senkinek, ha a piacon valóban versenyhelyzet lenne a multik között. Akár bankokról, akár telekommunikációról van szó. De jelenleg Magyarország gyarmat, a tisztes haszon fogalma nem létezik, sokkal inkább a kizsigerelés és megkopasztás.
Dátum: 2012.04.18. 19:43:08
Idézet: Miklós - 2012.04.18. 08:35:55
hali, végülis úgy döntöttem, hogy nem lesz korlátozás, bármennyit lehet venni.

Köszönjük Miklós!
Máris vettem belőle 60 db-ot
Dátum: 2012.04.17. 19:36:24
Idézet: Birka - 2012.04.16. 23:51:13
Ariel, ne kábíts pleez.

150-esm meggyőzést növeltem 50-es vastag bőrt +2 felejteni való szakit, erő+mágia mellé + áldoznom kell lét.
Habnak a tortán V5 miatt a 606 kincspontot építenem kell ami 1 milka nyers lé, amt nagyon nem akartam mostanában.

Összességében a +1 minden túlra eltörpül Ha nem lenne a medál neki se kezdtem volna...


Tehát most azt próbálod beadni nekem, hogy miután önszántadból 150-et húztál a meggyőzésen és 50-et a vastagbőrön, azon szívod a fogad, hogy még 3-al növelni kell őket?
Valamint azt, hogy képtelen vagy epikusból kincspontot produkálni, mert a szövetségetek annyira rugalmatlan, hogy nem tudtok alacsonyabb szintű lényt visszahívni, azért, hogy teljesíthető legyen a küldetés? Nem túl hihető a dolog...
Dátum: 2012.04.16. 23:26:49
A tulajdonságnövelés a specváltások miatt tényleg költséges tud lenni. De ezen simán lehetne még finomítani. Pl ha a küldetés ikonjára klikkelsz, és ez megnöveli +1-el az adott tulajdonságot, mintha rajta lenne a specializáció és egyéb költségcsökkentő hatások. Természetesen ha megvan a +3, utána már nem működne ez a hatás.

Akinek van 3-4 tulajdonságfejlesztős feladata, az elhiszem, hogy szívja a fogát...