Az egész háborús rendszert kell megreformálni, nem a citadellán változtatni.
Ha veszünk 38 teljesen egyforma karaktert, csinálunk belőlük egy 35 fős és egy 3 fős csapatot, és a 3 fősnek nem hogy hátránya nincs, de előnye van egy egymással vívott háborúban, addig felesleges ilyen részmegoldásokkal, mint a citadella-tuning operálni. Ma már csak a gerilla-taktikával lehet háborút nyerni és ez nincs jól.
Hozzászólások - Ricardo
Dátum: 2009.06.05. 22:26:22
Dátum: 2009.06.05. 17:27:35
Úgy értettem, hogy ebben a játékban rajtatok (top) kívül mindenki a saját szintjén szeretne erős lenni. Csak Ti akartok mindenkinél erősebbek lenni, és ehhez a szintben elhúzást választottátok. Kiderült, hogy ez nem feltétlenül jó taktika mégsem vagytok hajlandóak változtatni.
Aki 6 szinttel alattad van az nem fog téged támadni (csak kirívó esetekben), még Te azonnal leütöd ha meglátod a portyalistában.
Aki 6 szinttel alattad van az nem fog téged támadni (csak kirívó esetekben), még Te azonnal leütöd ha meglátod a portyalistában.
Dátum: 2009.06.05. 17:24:34
Mondjuk az jogos, elismerem, hogy csúnyán el lett húzva a mézes madzag előttünk. Én is nagyobb tápra számítottam, pusztán azt mondom, hogy ha csak ennyi lesz az sem ér veszteségként senkit.
Dátum: 2009.06.05. 17:21:50
Jelenleg ez az egyetlen lé szerzési metódus magas szinten. Nem bonyolult ellene védekezni. Egyébként a szövetségi társaim már megszokták a tőletek jövő támadásokat, most sem lett több, csak most rám vagy korábban Lan-ra lehetett fogni.
Védekező mechanizmus: ebben a játékban a legtöbben csak lefelé támadnak bele sem gondolva abba, hogy egy magasabb szintű karit is el lehet kapni. (Persze a több lé miatt nehéz is elkapni, ezért jó annak védelmi szempontból, aki magasabb szinten van.)
Védekező mechanizmus: ebben a játékban a legtöbben csak lefelé támadnak bele sem gondolva abba, hogy egy magasabb szintű karit is el lehet kapni. (Persze a több lé miatt nehéz is elkapni, ezért jó annak védelmi szempontból, aki magasabb szinten van.)
Dátum: 2009.06.05. 16:43:41
Azért az jó, hogy ha valami újdonság nem hoz magával valami böszöm nagy tápot is, akkor egyből tüntetni kell ellene. Az ismételhető küldetéseket akkor is csinálná mindenki, ha nem járna értük kristálypont, ezek után bármilyen jutalom értük csak grátisz.
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.06.05. 16:23:44
Szerintem a v3-on majd magas szinten lesznek hatalmas pók karakterek. Előbb-utóbb átfordul az LE/Tp arány a portyák javára, onnantól lesz szerintem egy-két kiugró karakter.
Dátum: 2009.06.05. 15:37:38
Idézet: Miklós - 2009.06.05. 14:18:44
Gondolom itt nem 1-2k LE-ről beszélünk.
Szerk: mármint ezt Kocosnak akartam címezni.
A kalandok létrehozói jutalmat kapnának, csakúgy, mint a kvízkérdések írásakor.
Gondolom itt nem 1-2k LE-ről beszélünk.
Szerk: mármint ezt Kocosnak akartam címezni.
Dátum: 2009.06.05. 15:33:17
Már számtalanszor leírta rengeteg ember, hogy a szint ebben a játékban nem egyenlő az erősséggel. Nephila vagy Crimson is erős, nekik mégis van portyaellenfelük. Ez a szintben elhúzás elhúzás inkább egy védekező mechanizmus, hogy téged kevesen támadjanak.
Dátum: 2009.06.05. 09:56:55
De nem tök felesleges neked az a napi 1 csp? Tp-t a portyáért is kapsz, az az 1-2k Le meg úgy sem számít ... (főleg ha ezzel el tudod vinni kamrázni az illetőt és oda termel 1k LE-t.)
Dátum: 2009.06.05. 09:47:40
MIért nem lehet a büntetővel rendelkező tagot támadni? Számomra ez örök rejtély marad ... (Én rendszeresen szoktam és nekem megéri.)
Egyébként pedig:
Idézet: Ricardo - 2009.06.04. 00:41:52
Azért merem újra felhozni, mert elég magas pontszámot kapott.
Egyébként pedig:
Idézet: Ricardo - 2009.06.04. 00:41:52
Úgy érzem ezt a fejlesztést alapvetően nem így kellett volna beharangozni.
A top nagyérsze unatkozik (Számomra a top definíciója: azon játékosok halmaza akik az élen haladó játékos ütőtávjában benne vannak.), mert ők nem ismerik azt a játékot, amit a maradék 99% játszik. A nem-topnak ez a játék arról szól, hogy úgy próbálja meg a leghatékonyabban elosztani az erőforrásait, hogy közben folyamatosan ép-határok között kelljen lavíroznia. Ez szerintem rendkívül izgalmassá (bár rendkívül sok időt igénylővé) teszi a játékot és mindig generál rövidebb és hosszabb távú célokat is. Úgy gondolom, hogy a kristály-hordának ezt a színt kellene a játékba vinnie magas szinten is. (Aranyos volt olvasni Petur hozzászólását, aki meglepődött és örült neki, hogy 15% ép aladt ébredt fel. Rajta kívül ez szinte mindenki másnak hónapok óta természetes.)
A kristályhordának egy a legmagasabb szintű játékostól induló és a legmagasabb szintű játékos maximális ütőtávjáig terjedő (ez jelen esetben Sharpa szintje + 7) szintű karakterekből kellene hogy álljanak. Lehessen őket kamrázni, lehessen velük harcolni, háborúzni stb. Üssenek ők is lefelé (na persze ne ép határ alá, a kristály szívet vagy felejtsük el, vagy mondjuk 10-12%tól üthessenek és 4%-onként nőjön a szint-határ) és folyamatos harcra takikázásra kényszerítsék a top-ot. Egyből lenne mindenki számára újra kihívás a játékban.
A top nagyérsze unatkozik (Számomra a top definíciója: azon játékosok halmaza akik az élen haladó játékos ütőtávjában benne vannak.), mert ők nem ismerik azt a játékot, amit a maradék 99% játszik. A nem-topnak ez a játék arról szól, hogy úgy próbálja meg a leghatékonyabban elosztani az erőforrásait, hogy közben folyamatosan ép-határok között kelljen lavíroznia. Ez szerintem rendkívül izgalmassá (bár rendkívül sok időt igénylővé) teszi a játékot és mindig generál rövidebb és hosszabb távú célokat is. Úgy gondolom, hogy a kristály-hordának ezt a színt kellene a játékba vinnie magas szinten is. (Aranyos volt olvasni Petur hozzászólását, aki meglepődött és örült neki, hogy 15% ép aladt ébredt fel. Rajta kívül ez szinte mindenki másnak hónapok óta természetes.)
A kristályhordának egy a legmagasabb szintű játékostól induló és a legmagasabb szintű játékos maximális ütőtávjáig terjedő (ez jelen esetben Sharpa szintje + 7) szintű karakterekből kellene hogy álljanak. Lehessen őket kamrázni, lehessen velük harcolni, háborúzni stb. Üssenek ők is lefelé (na persze ne ép határ alá, a kristály szívet vagy felejtsük el, vagy mondjuk 10-12%tól üthessenek és 4%-onként nőjön a szint-határ) és folyamatos harcra takikázásra kényszerítsék a top-ot. Egyből lenne mindenki számára újra kihívás a játékban.
Azért merem újra felhozni, mert elég magas pontszámot kapott.
Dátum: 2009.06.04. 16:25:35
Én csak mostanában vettem észre, hogy ha felfelé portyázok akkor több morált kapnak a csaták után az állataim (azt hiszem szintkülönbségnyit). Mióta így játszom 80 alá nem igen esik egyik dög morálja sem, pedig 0 a vezetőkészségem, vagy mim.
Dátum: 2009.06.04. 00:41:52
Úgy érzem ezt a fejlesztést alapvetően nem így kellett volna beharangozni.
A top nagyérsze unatkozik (Számomra a top definíciója: azon játékosok halmaza akik az élen haladó játékos ütőtávjában benne vannak.), mert ők nem ismerik azt a játékot, amit a maradék 99% játszik. A nem-topnak ez a játék arról szól, hogy úgy próbálja meg a leghatékonyabban elosztani az erőforrásait, hogy közben folyamatosan ép-határok között kelljen lavíroznia. Ez szerintem rendkívül izgalmassá (bár rendkívül sok időt igénylővé) teszi a játékot és mindig generál rövidebb és hosszabb távú célokat is. Úgy gondolom, hogy a kristály-hordának ezt a színt kellene a játékba vinnie magas szinten is. (Aranyos volt olvasni Petur hozzászólását, aki meglepődött és örült neki, hogy 15% ép aladt ébredt fel. Rajta kívül ez szinte mindenki másnak hónapok óta természetes.)
A kristályhordának egy a legmagasabb szintű játékostól induló és a legmagasabb szintű játékos maximális ütőtávjáig terjedő (ez jelen esetben Sharpa szintje + 7) szintű karakterekből kellene hogy álljanak. Lehessen őket kamrázni, lehessen velük harcolni, háborúzni stb. Üssenek ők is lefelé (na persze ne ép határ alá, a kristály szívet vagy felejtsük el, vagy mondjuk 10-12%tól üthessenek és 4%-onként nőjön a szint-határ) és folyamatos harcra takikázásra kényszerítsék a top-ot. Egyből lenne mindenki számára újra kihívás a játékban.
A top nagyérsze unatkozik (Számomra a top definíciója: azon játékosok halmaza akik az élen haladó játékos ütőtávjában benne vannak.), mert ők nem ismerik azt a játékot, amit a maradék 99% játszik. A nem-topnak ez a játék arról szól, hogy úgy próbálja meg a leghatékonyabban elosztani az erőforrásait, hogy közben folyamatosan ép-határok között kelljen lavíroznia. Ez szerintem rendkívül izgalmassá (bár rendkívül sok időt igénylővé) teszi a játékot és mindig generál rövidebb és hosszabb távú célokat is. Úgy gondolom, hogy a kristály-hordának ezt a színt kellene a játékba vinnie magas szinten is. (Aranyos volt olvasni Petur hozzászólását, aki meglepődött és örült neki, hogy 15% ép aladt ébredt fel. Rajta kívül ez szinte mindenki másnak hónapok óta természetes.)
A kristályhordának egy a legmagasabb szintű játékostól induló és a legmagasabb szintű játékos maximális ütőtávjáig terjedő (ez jelen esetben Sharpa szintje + 7) szintű karakterekből kellene hogy álljanak. Lehessen őket kamrázni, lehessen velük harcolni, háborúzni stb. Üssenek ők is lefelé (na persze ne ép határ alá, a kristály szívet vagy felejtsük el, vagy mondjuk 10-12%tól üthessenek és 4%-onként nőjön a szint-határ) és folyamatos harcra takikázásra kényszerítsék a top-ot. Egyből lenne mindenki számára újra kihívás a játékban.
Dátum: 2009.06.04. 00:30:08
Egyik barátom kérdése mutatta meg igazán, hogy ez a fejlesztés milyen gigászi is volt. (A srác abszolút fun pléjer, 2-3 naponta bejelentkezik, költ egy kevés csp-t, portyázik párat, üt az epikusba ha éppen kell, ennyi.) Pár napig nem nézett rá a játékra és msn-n ennyit kérdezett:
"Mi ez a kristály horda? Kezdőlapon láttam valamit, de egyébként semmi. Ezt most lehet ütni, vagy ezek játékosok, vagy mi?"
"Mi ez a kristály horda? Kezdőlapon láttam valamit, de egyébként semmi. Ezt most lehet ütni, vagy ezek játékosok, vagy mi?"
Dátum: 2009.06.03. 21:54:24
Titokban minden függő tolja a v3-on is.
Dátum: 2009.06.03. 09:51:00
Én nem akarok ebbe nagyon belemenni, de álljon itt egy idézet Miklóstól:
Ha többen játszotok ugyanarról a számítógépről, ügyeljetek rá, nehogy úgy tűnjön, hogy egy ember játszik több karakterrel. Ne támadjátok egymást, ne támadjátok egyszerre ugyanazt, és lehetőleg ne lépjetek azonos szövetségbe.
Ha többen játszotok ugyanarról a számítógépről, ügyeljetek rá, nehogy úgy tűnjön, hogy egy ember játszik több karakterrel. Ne támadjátok egymást, ne támadjátok egyszerre ugyanazt, és lehetőleg ne lépjetek azonos szövetségbe.
Dátum: 2009.06.02. 18:50:20
Én személy szerint nem örülnék neki, ha a mágia és az egsézség tulajdonságok plusz jelentést kapnának. Mindkettő már most is roppant fontos képesség, hatalmas taktikai előnyt tud szerezni az, aki ezeket fejleszti. Ha ezeken is tápolunk még, akkor tovább erősítjük az egyenkarakterek megformálását.
A sebgyógyítás 30-tól vagy 10 szintenként több állatot gyógyító verzíója (is) nagyon tetszik, azzal végre egy igen komoly kényelmi probléma oldódna meg.
A sebgyógyítás 30-tól vagy 10 szintenként több állatot gyógyító verzíója (is) nagyon tetszik, azzal végre egy igen komoly kényelmi probléma oldódna meg.
Dátum: 2009.06.02. 14:36:44
Nem értelek Titeket. Most pont az a divat, hogy azt támadjuk, aki nincs a portyalistában. Arra tökéletesen jó a mostani rendszer, hogy lássam kik nem vadásznak (azok vannak ép határ felett, ergó azok üthetőek).
Dátum: 2009.05.31. 20:42:22
Nem sokára jönnek a kristály hordások is tüntetni a fórumra és hamarosan ők majd 8-10 vagy akár még több szintet tudnak lefelé ütni. Természetesen ép határ alá.
Dátum: 2009.05.31. 11:07:55
Persze hogy szívás. A PC-nek nem az volt az alapvető funkciója, hogy a gép dobálja ezt szövetségekre minden védekezési esély nélkül. Csak hát Miklós új értelmet adott neki.
Dátum: 2009.05.31. 10:44:06
Pont ez a lényege. Vagy kapituláltok, vagy több száz k LE bukó. Mivel nekik nem kell építeni, ezért nem lehet viszacsapással fenyegetőzni, az ő kezükben a 20-as citadella elég egyszerű és roppant hatásos fegyver.