Hozzászólások - winnie
Dátum: 2009.06.06. 07:56:46
1-2 nap alatt meg tudod növelni a vonatkozó szakértelmet annyira, amennyi kell. én szakértelem nélkül csináltam meg. most jön a 100-as, annak is adok egy esélyt szakértelem nélkül.
Dátum: 2009.06.06. 02:03:25
Idézet: Cyron - 2009.06.05. 22:09:34
szép. gondolom azt is kívánod, hogy bár ne is lett volna soha kristálypont.
micsoda hozzállás, most komolyan. nem kell küzdened. nem kell ingyen dolgoznod. vedd úgy, hogy semmi sem történt, hogy nincs kincspont és semmi sem változik. max annyi, hogy kapsz új kalandokat. (az neked mindegy, ki írja. te nem fogod. nagy dolog. a küldetéseket még ismételheted attól.)
Most meg megjelenik egy ilyen ötlet, hogy még azért is meg kell küzdenem, hogy dolgozhassak ingyen a Beholdernek?!
szép. gondolom azt is kívánod, hogy bár ne is lett volna soha kristálypont.
micsoda hozzállás, most komolyan. nem kell küzdened. nem kell ingyen dolgoznod. vedd úgy, hogy semmi sem történt, hogy nincs kincspont és semmi sem változik. max annyi, hogy kapsz új kalandokat. (az neked mindegy, ki írja. te nem fogod. nagy dolog. a küldetéseket még ismételheted attól.)
Dátum: 2009.06.06. 02:01:05
Idézet: LanMaffia - 2009.06.06. 01:38:24
őszre szerintem elég sokan elérhetnek a 100 küldetésig.
ez az ötlet tetszik csak kicsit finomítani kell.
bár ez kristálypont függő és eléggé a top játékszere lesz. Vagy most oda keresünk játékot?
bár ez kristálypont függő és eléggé a top játékszere lesz. Vagy most oda keresünk játékot?
őszre szerintem elég sokan elérhetnek a 100 küldetésig.
Dátum: 2009.06.06. 00:18:00
nem mellesleg inkább azon kéne elmorfondírozni, hogy egy akkora baki, mint az állatok sebzésének bugja, mennyi egyensúlytalanságot eredményezett és, hogy eddig nem szúrták ki. (és, hogy lehet-e hasonló.)
nyilván nem érintett túl sokakat, s nekem fogalmam sem volt az esetről, holott nagy haszonélvező voltam, bár gyanús volt, hogy az ellenfél gyakran erősebb állatokkal gyengébben sebzett, de akkor oda a jó kis (4 támadással 302 sebeztek állataid) csaták, valamint a csomó sebzésmentes, csak varázslat+állat győzelem:) ergó most már növelni kell a támadást. eddig felesleges volt.
nyilván nem érintett túl sokakat, s nekem fogalmam sem volt az esetről, holott nagy haszonélvező voltam, bár gyanús volt, hogy az ellenfél gyakran erősebb állatokkal gyengébben sebzett, de akkor oda a jó kis (4 támadással 302 sebeztek állataid) csaták, valamint a csomó sebzésmentes, csak varázslat+állat győzelem:) ergó most már növelni kell a támadást. eddig felesleges volt.
Dátum: 2009.06.06. 00:14:43
Idézet: cirip - 2009.06.05. 15:17:19
megoldható lesz, csak tenni is kell majd érte. vagy jó állatot kell találni és továbbra sem fogják sokan a vastag bőrt növelni kritikus helyett.
öö, sebezz egy állatba 50-et varázslattal küldi mennyire lesz reálisan megoldható ezek után?
(csak kíváncsiskodom, én ezt nem tudom felmérni)
(csak kíváncsiskodom, én ezt nem tudom felmérni)
megoldható lesz, csak tenni is kell majd érte. vagy jó állatot kell találni és továbbra sem fogják sokan a vastag bőrt növelni kritikus helyett.
Dátum: 2009.06.06. 00:13:35
Idézet: Ricardo - 2009.06.05. 22:26:22
nem bántásból, de ez butaság, orbitális nagy sarkítás. attól, hogy akad gerillázás, a legtöbb háborút a nyers erő és erőkülönbség dönti el.
az pedig, hogy pár ember meg tud verni sokat, nem is értem, hogy miért baj? benne van, a történelemben is volt rá példa. az lenne a nagy baj, ha csak a létszámtól függne a győzelem. csak mert 30-an vannak egy szövetségben, tutira nyerjenek egy 3 fős ellen?
Ma már csak a gerilla-taktikával lehet háborút nyerni és ez nincs jól.
nem bántásból, de ez butaság, orbitális nagy sarkítás. attól, hogy akad gerillázás, a legtöbb háborút a nyers erő és erőkülönbség dönti el.
az pedig, hogy pár ember meg tud verni sokat, nem is értem, hogy miért baj? benne van, a történelemben is volt rá példa. az lenne a nagy baj, ha csak a létszámtól függne a győzelem. csak mert 30-an vannak egy szövetségben, tutira nyerjenek egy 3 fős ellen?
Dátum: 2009.06.04. 01:18:22
Idézet: Mortimer - 2009.06.03. 18:51:06
100ezer, de még 3*100ezer LE mínuszra már a 4-5. szövetség is érzékenyen reagálna? fél napi? 1 napi regeneráció? még a második oldalas szövetségek is csak mosolyognak, ha 10 feletti katalizátoruk van.
múló kellemetlenség mindössze, amire pár nap után nem is emlékeznének.
kivéve, ha végre visszaerősítenék a citadellát és nem lehetne kútból semlegesíteni és/vagy a szakértelem sem számítana. akkor keményebb lenne.
Viszont a negyedik-ötödik szövetség, amelyik felzárkózna hozzájuk már roppant érzékenyen fog reagálni erre, szimpla játékvezetői szivatásnak tekintve azt.
100ezer, de még 3*100ezer LE mínuszra már a 4-5. szövetség is érzékenyen reagálna? fél napi? 1 napi regeneráció? még a második oldalas szövetségek is csak mosolyognak, ha 10 feletti katalizátoruk van.
múló kellemetlenség mindössze, amire pár nap után nem is emlékeznének.
kivéve, ha végre visszaerősítenék a citadellát és nem lehetne kútból semlegesíteni és/vagy a szakértelem sem számítana. akkor keményebb lenne.
Dátum: 2009.06.04. 01:14:48
remélem, hogy ilyen sosem lesz. vagy, ha már van, akkor pff
Dátum: 2009.06.03. 21:48:52
jó lenne, persze, hogy jó lenne, mert akkor optimálisan ki lehetne centizni, hogy most még 10LE, most még 21LE és máris az is optimalizálható lenne, hogy vajon mekkora meggyőzőkészség éri meg, megéri-e egyáltalán.
gőzöm sincs, hogy mi az indok arra, hogy nem lehet állítani (de van. mert mikromenedzsment lenne), de szerintem abszolút jó ötlet, mint minden, ami nem kiszámítható, nem centizhető, optimalizálható - illetve optimalizálható, de az befektetéssel jár. (az építések korában bárki tud annyit építeni, hogy adni tudjon 1-2-3-10 morált az állatnak.)
persze tisztában vagyok vele, hogy a fórumolvasó többség felháborodik azon, hogy valaki az centi-optimalizálás ellen van, de jobb így, mint még egy kvázi-automatizmust csinálni. (komolyan ennyire fájdalmas az 50. szint felett egy állatnak 50 helyett 673LE-t adni? ennyire csak nem vagyunk mohók.
gőzöm sincs, hogy mi az indok arra, hogy nem lehet állítani (de van. mert mikromenedzsment lenne), de szerintem abszolút jó ötlet, mint minden, ami nem kiszámítható, nem centizhető, optimalizálható - illetve optimalizálható, de az befektetéssel jár. (az építések korában bárki tud annyit építeni, hogy adni tudjon 1-2-3-10 morált az állatnak.)
persze tisztában vagyok vele, hogy a fórumolvasó többség felháborodik azon, hogy valaki az centi-optimalizálás ellen van, de jobb így, mint még egy kvázi-automatizmust csinálni. (komolyan ennyire fájdalmas az 50. szint felett egy állatnak 50 helyett 673LE-t adni? ennyire csak nem vagyunk mohók.
Dátum: 2009.06.03. 17:03:39
Idézet: Mong0ose - 2009.06.03. 14:56:47
A keményvonalas varázsló karakter szívóssága 0, hordázása 0. .
hmm, szerintem valahol logikusnak tűnhet a maxos hordázás, hiszen, ha már támadásra nem gyúr, akkor a 4 állat körönként bevitt 100-200 sebzése jól jöhet.
A keményvonalas varázsló karakter szívóssága 0, hordázása 0. .
hmm, szerintem valahol logikusnak tűnhet a maxos hordázás, hiszen, ha már támadásra nem gyúr, akkor a 4 állat körönként bevitt 100-200 sebzése jól jöhet.
Dátum: 2009.06.02. 19:02:57
Idézet: Jeriko - 2009.06.02. 17:04:52
Zseniális rálátásod van a játékra Winnie, hogy 4 napos epikust emlegetsz.
hiába gúnyolódsz, próbálj rálátni a "pórnép", a sehonnaiak játékára.
ezt nem értem. éjszaka nem szokás ütni. éjszaka regenerál. tudom, hogy nálatok az a szokás, hogy pár óra alatt lerendeztétek az epikust, de kis szöövetségéknél pár napos a móka, 2-3-4-5 nap. most a 40ezerrel élőbe naponta megy 15-20e (hogy óránként visszahoz 1700-at), majd ebből visszahoz éjszaka 10e-t. megint belemegy 15-20, éjszaka megint hozza vissza a 10-et. ki tudod számolni, hogy hány nap. és még így is kábé 10-ben vagyunk leölt epikusok alapján.
Idézet: Jeriko - 2009.06.02. 17:04:52
A fő gond ott van, hogy ha az epikus 2000-3000-eket üt vissza, akkor nem lehet órákon át folyamatosan ütni, mert elfogy az emberek ÉP-je.
olvasd el megint, amit írtam, direkt lassan írtam. szükségtelen óránként ütni. egy 96 ezres lény 3 nap alatt leüthető akkor, ha napi 130-140 ezret ütsz bele, nem? ehhez elég, ha a 25 tag egyenként naponta 5 ezret belecsap. az még 2-3000-es sebződés mellett is megy, nem? és gondolom a TGY hardcore játékosokból áll, akik tudnak akár (HÚÚÚ) 10e-t is sebezni. és van pár topjátékosuk is, akik, ha akarnak (direkt szélsőségesen alacsony a példám) fejenként ütnek 4-5-ször is 3-4000-et.
ennyiből röhögve lepottyan a következő lény. valamit akkor rosszul csináltok vagy pedig fals volt a sírás odafent.
(a gyógyitalt és a tul.fejlesztést nem is értem hogy jön ide. én spec nem szoktam italt venni, a tulösszegem messze földön a legalacsonyabb. szóval számomra nagyon fura, hogy 25 karakter nem bír el egy epikussal. azt elfogadom, hogy nekem a 22. nehéz lesz, de le fogom nyomni. )
Zseniális rálátásod van a játékra Winnie, hogy 4 napos epikust emlegetsz.
hiába gúnyolódsz, próbálj rálátni a "pórnép", a sehonnaiak játékára.
ezt nem értem. éjszaka nem szokás ütni. éjszaka regenerál. tudom, hogy nálatok az a szokás, hogy pár óra alatt lerendeztétek az epikust, de kis szöövetségéknél pár napos a móka, 2-3-4-5 nap. most a 40ezerrel élőbe naponta megy 15-20e (hogy óránként visszahoz 1700-at), majd ebből visszahoz éjszaka 10e-t. megint belemegy 15-20, éjszaka megint hozza vissza a 10-et. ki tudod számolni, hogy hány nap. és még így is kábé 10-ben vagyunk leölt epikusok alapján.
Idézet: Jeriko - 2009.06.02. 17:04:52
A fő gond ott van, hogy ha az epikus 2000-3000-eket üt vissza, akkor nem lehet órákon át folyamatosan ütni, mert elfogy az emberek ÉP-je.
olvasd el megint, amit írtam, direkt lassan írtam. szükségtelen óránként ütni. egy 96 ezres lény 3 nap alatt leüthető akkor, ha napi 130-140 ezret ütsz bele, nem? ehhez elég, ha a 25 tag egyenként naponta 5 ezret belecsap. az még 2-3000-es sebződés mellett is megy, nem? és gondolom a TGY hardcore játékosokból áll, akik tudnak akár (HÚÚÚ) 10e-t is sebezni. és van pár topjátékosuk is, akik, ha akarnak (direkt szélsőségesen alacsony a példám) fejenként ütnek 4-5-ször is 3-4000-et.
ennyiből röhögve lepottyan a következő lény. valamit akkor rosszul csináltok vagy pedig fals volt a sírás odafent.
(a gyógyitalt és a tul.fejlesztést nem is értem hogy jön ide. én spec nem szoktam italt venni, a tulösszegem messze földön a legalacsonyabb. szóval számomra nagyon fura, hogy 25 karakter nem bír el egy epikussal. azt elfogadom, hogy nekem a 22. nehéz lesz, de le fogom nyomni. )
Dátum: 2009.06.02. 15:19:15
miért csak az epikushoz írtad, hogy (mi TGY)? nem hiszem, hogy az építésFULL mindenkit érintene.
amúgy miért nem tudtok epikusozni? (kérdem minden él nélkül) 20 50. szint feletti taggal? ez hogy lehetséges? 80-90e ÉP-s lény lehet? abba óránként kell 4-5000-et csapva meglenne az egész 4 nap alatt. feltételezem, hogy személyenként nem 200-at csapkodtok, hiszen én, a sehonnai most csapok 3000-3500-at, amivel 2-3 nap alatt lehet nyerni. (oké, sokkal többet sebez, de egy támadásnál ti is bele tudtok ütni minimum 15-35 ezret, nem?)
ha nem, akkor avass be, mert valóban nincs rálátásom a 22. epikus utáni lényekre:)
amúgy miért nem tudtok epikusozni? (kérdem minden él nélkül) 20 50. szint feletti taggal? ez hogy lehetséges? 80-90e ÉP-s lény lehet? abba óránként kell 4-5000-et csapva meglenne az egész 4 nap alatt. feltételezem, hogy személyenként nem 200-at csapkodtok, hiszen én, a sehonnai most csapok 3000-3500-at, amivel 2-3 nap alatt lehet nyerni. (oké, sokkal többet sebez, de egy támadásnál ti is bele tudtok ütni minimum 15-35 ezret, nem?)
ha nem, akkor avass be, mert valóban nincs rálátásom a 22. epikus utáni lényekre:)
Dátum: 2009.06.02. 10:46:57
Idézet: Mortimer - 2009.06.01. 23:08:18
ugyan már, a KV csak indokot keresett, hogy törölhessen, hogy utána mártírként villoghasson. elérte a KH kábé 2-3-4-5 emberüket. akik közül volt, aki maradt. plusz olyan törölt, aki már 4-szer beírta, hogy törölni fog. jött egy kis nehézség és DEL. na ne... ezt ne keverjük már ide. én sem érvelek azzal, hogy a 150 elérhető játékosból 145 nem törölt, épp ezért hasznos volt a KH. mert az sem igaz.
a közösség nevében én kérek elnézést az ilyen érvekért, amik láttán miklós komolytalannak érzi a sírásokat. ha sírunk (lehet rá okunk), akkor legalább ne röhejesen érveljünk, mert azzal épp az ellenkezőjét érjük el.
(A Káosz és Vérből tucatnyi játékos törölt pár nap alatt, mert szimpla szívatásnak élték meg a dolgot. Ezáltal a kútjuk mérete radikálisan nőtt, amivel azt érték el, hogy a következő Kristályszövetség is prioritásos célpontnak fogja tekinteni őket. Kiváncsi vagyok egy újabb betámadás után marad e még valaki.)
ugyan már, a KV csak indokot keresett, hogy törölhessen, hogy utána mártírként villoghasson. elérte a KH kábé 2-3-4-5 emberüket. akik közül volt, aki maradt. plusz olyan törölt, aki már 4-szer beírta, hogy törölni fog. jött egy kis nehézség és DEL. na ne... ezt ne keverjük már ide. én sem érvelek azzal, hogy a 150 elérhető játékosból 145 nem törölt, épp ezért hasznos volt a KH. mert az sem igaz.
a közösség nevében én kérek elnézést az ilyen érvekért, amik láttán miklós komolytalannak érzi a sírásokat. ha sírunk (lehet rá okunk), akkor legalább ne röhejesen érveljünk, mert azzal épp az ellenkezőjét érjük el.
Dátum: 2009.06.02. 10:43:39
Idézet: Mortimer - 2009.06.01. 22:40:33
már elnézést, de rám, mint 55. szintűre semmi, de semmi extra terhet nem jelentettek rám. pár nap alatt 2-szer tmadtak, ez nem hogy extra, de még teher sem volt.
szóval ne sarkítsunk. írd, hogy neked extra teher volt és nem 45-15, hanem 45-21 lett ellenük a mérleged. téged, míg nem voltatok háborúban, hányszor támadtak be 15% alatt?
Miklós, a legnagyobb gondról mi a véleményed, miszerint extra terhet jelentenek az 55-58. szintűeken, akik ha 15% alatt vannak a KH,
már elnézést, de rám, mint 55. szintűre semmi, de semmi extra terhet nem jelentettek rám. pár nap alatt 2-szer tmadtak, ez nem hogy extra, de még teher sem volt.
szóval ne sarkítsunk. írd, hogy neked extra teher volt és nem 45-15, hanem 45-21 lett ellenük a mérleged. téged, míg nem voltatok háborúban, hányszor támadtak be 15% alatt?
Dátum: 2009.06.02. 10:40:52
elég lenne az, ha minden támadható kint lenne rajta. unalmas végigkattogni a toplistát és felfedezni, hogy annak ellenére, hogy üres a portyalista, legalább 5-6 támadható még van,
Dátum: 2009.06.01. 20:47:25
Idézet: Mortimer - 2009.06.01. 19:42:30
ó, imádnivalóan buták ezek a kommentek. mert te _tudod_, hogy miklós végigment volna a kis szövetségeken. fel sem merül benned, hogy ő is gondolt erre és tartott "bármiféle hatásvizsgálatot". ne komolytalankodjunk már ilyen "jobban tudom a JV-nél" kommentekkel, pláne, ha vádaskodás a cél. vedd észre, nem azt mondom, hogy biztos gondolt rá, hanem azt, hogy fogalmad sincs, hogy mire gondolt és mire nem, csak levezetsz egy butaságot egy alaptalan felvetésből, hogy szítsd a hangulatot. ennek van értelme? már elnézésr...
a kis szövetségek sorban kapták volna a citadellacsapásokat. Olyanok, akik semmit nem tudnak tenni ellene, naponta ötöt. Száz ember itt örjöngene a fórumon, teljesen jogosan, hiszen bekerült egy olyan dolog, ami őket szivatja, és ami ellen semmit nem tudnak tenni. Hogy lehet ilyet berakni bármiféle hatásvizsgálat nélkül?
ó, imádnivalóan buták ezek a kommentek. mert te _tudod_, hogy miklós végigment volna a kis szövetségeken. fel sem merül benned, hogy ő is gondolt erre és tartott "bármiféle hatásvizsgálatot". ne komolytalankodjunk már ilyen "jobban tudom a JV-nél" kommentekkel, pláne, ha vádaskodás a cél. vedd észre, nem azt mondom, hogy biztos gondolt rá, hanem azt, hogy fogalmad sincs, hogy mire gondolt és mire nem, csak levezetsz egy butaságot egy alaptalan felvetésből, hogy szítsd a hangulatot. ennek van értelme? már elnézésr...
Dátum: 2009.06.01. 20:43:56
Idézet: Draglov - 2009.06.01. 20:36:28
mondtam én, hogy ez lesz. megvolt, letudva a hosszú fejlesztés pár nap alatt és "MELÁÁÁK ÉHEES!", még, még, még.
egyrészről igazad van, másrészről meg kicsit necces, amit írsz. lefordítom, hogy nekem meg más egyszerű halandónak mi jön le belőle: "ÉN, vagyis Draglov csak 5-6-ot tudok portyázni egy nap, ezért kérek azonnal valami személyre szóló fejlesztést, hogy NEKEM, vagyis Draglovnak, ne 0 legyen a játékélményem."
mondom, megértelek, de ha panaszkodsz, akkor gondolj bele, hogy attól, hogy neked 5-6 portyád van, a játékosok 99,9%-ának nincsenek portyagondjai. pár karakter bír portyagondokkal, ők viszont nem is egyféleképp megoldhatnák ezt a problémájukat volt, aki megoldotta. te nem. milyen jogon várod el akkor, hogy direkt neked fejlesszenek, ha te a minimum 3-4 lehetőség egyikét sem akarod igénybe venni?
nemes dolog, ami(ke)t teszel, de magadnak ásod így a sírgödröt, ha annyira akarnál tenni a nulla játékélmény ellen, akkor tehetnél. (és direkt nem azzal jövök, hogy bezzeg másnak nincs gond a játékélménnyel az adott keretek között...)
Ertem en, hogy event es hogy jonnek meg, de a hetkoznapokkal mi lesz? Napi 5-6 portya maximum. Ures kinzokamra. Jatekelmeny 0.
mondtam én, hogy ez lesz. megvolt, letudva a hosszú fejlesztés pár nap alatt és "MELÁÁÁK ÉHEES!", még, még, még.
egyrészről igazad van, másrészről meg kicsit necces, amit írsz. lefordítom, hogy nekem meg más egyszerű halandónak mi jön le belőle: "ÉN, vagyis Draglov csak 5-6-ot tudok portyázni egy nap, ezért kérek azonnal valami személyre szóló fejlesztést, hogy NEKEM, vagyis Draglovnak, ne 0 legyen a játékélményem."
mondom, megértelek, de ha panaszkodsz, akkor gondolj bele, hogy attól, hogy neked 5-6 portyád van, a játékosok 99,9%-ának nincsenek portyagondjai. pár karakter bír portyagondokkal, ők viszont nem is egyféleképp megoldhatnák ezt a problémájukat volt, aki megoldotta. te nem. milyen jogon várod el akkor, hogy direkt neked fejlesszenek, ha te a minimum 3-4 lehetőség egyikét sem akarod igénybe venni?
nemes dolog, ami(ke)t teszel, de magadnak ásod így a sírgödröt, ha annyira akarnál tenni a nulla játékélmény ellen, akkor tehetnél. (és direkt nem azzal jövök, hogy bezzeg másnak nincs gond a játékélménnyel az adott keretek között...)
Dátum: 2009.06.01. 20:37:21
szokták mostanság törölni a hibás kérdéseket? mert az imánt olvastam egy kábé a játék kezdetén jelentettet, ami Hellboy magyar hangját kérdezte, csak ugyebár nem gondolt bele az illető, hogy a két filmben két magyar hangja volt.
de addig is itt van ez:
Ki volt a műsorvezetője a "Kapcsoltam!" című televíziós játéknak?
Rózsa György*
Vágó István
Egri János
Vitray Tamás
oké, ha a kollega nem emlékszik arra, hogy annak idején, amikor indult és pár éve amikor visszatért a játék, vitray vezette (ő találta ki), de hogy még a megoldások közé is beírja a másik jó választ...
de addig is itt van ez:
Ki volt a műsorvezetője a "Kapcsoltam!" című televíziós játéknak?
Rózsa György*
Vágó István
Egri János
Vitray Tamás
oké, ha a kollega nem emlékszik arra, hogy annak idején, amikor indult és pár éve amikor visszatért a játék, vitray vezette (ő találta ki), de hogy még a megoldások közé is beírja a másik jó választ...
Dátum: 2009.06.01. 16:39:43
Idézet: Mong0ose - 2009.06.01. 13:09:46
jaja, a lényeg, hogy legyen táp is, mert maga a változatosság, a plusz játékélmény már nem elég.
Elpusztul, dob egy tárgyat/relikviát. Lehet rá licitálni valamilyen igazságosnak vélt rendszer szerint kapott pontokból.
jaja, a lényeg, hogy legyen táp is, mert maga a változatosság, a plusz játékélmény már nem elég.
Dátum: 2009.06.01. 16:38:43
á, értem már:) ravasz, mit ne mondjak. az ötlet jó volt. kár érte.