Hozzászólások - S0laris
Dátum: 2010.07.19. 20:50:08
Pár támadóm dovábbra is azt hiszi, hogy büntetlenül nevelhet állatot rajtam. Most még egy ideig megtehetik, amíg be nem indul a tau350 projekt, aztán mire odaérek, dimenziókifordítással ásom az állatsírokat. De amikor én megyek portyázni, nem célom takonyra verni az ellenfeleim állatait, ezért lenne jó, ha kikapcsolhatnám a másodlagosokat amikor portyázom. Az állatsérülés nem feltétele a portyagyőzelemnek.
Dátum: 2010.07.19. 20:34:03
50-es másodlagos varim van, és nem, nem akarom a felejtést 25-re növelni emiatt. A másodlagosok a legtöbb embernél védekezési funkciót látnak el, ezért kérték sokan, hogy lehessen kikapcsolni.
Dátum: 2010.07.19. 19:38:45
Asimov: Alapítvány és Birodalom
Asimov: A hallhatatlanság halála
Merle: Mesterségem a Halál
Ian Watson: Inkvizitor
Hemingway: Búcsú a fegyverektől
Salvatore: Otthon
Alan Dean Foster: A dolog
M. Weis & T. Hickman: A tavaszi hajnal sárkányai
Douglas Adams: Jobbára ártalmatlan
Saint-Exupéry: A kis herceg
U.I: Craslorg for Nagy Film verseny president.
Asimov: A hallhatatlanság halála
Merle: Mesterségem a Halál
Ian Watson: Inkvizitor
Hemingway: Búcsú a fegyverektől
Salvatore: Otthon
Alan Dean Foster: A dolog
M. Weis & T. Hickman: A tavaszi hajnal sárkányai
Douglas Adams: Jobbára ártalmatlan
Saint-Exupéry: A kis herceg
U.I: Craslorg for Nagy Film verseny president.
Dátum: 2010.07.17. 12:39:12
A legtöbb ember portyalistából támad, nem szokta nézni a felszerelést, így az aki döntetlenezik, sorozatos támadásoknak van kitéve. Az inkább egy aljas módszer ha az 50 portyás küldit nyomja valaki és csak és kizárólag döntetleneseket üt, de benne van a pakliba. Amúgy magas védekezéssel meg IQ-val folyamatosan pihenve eléggé hamar túl lehet lenni a küldin (és sokszor bejön a villantó, így az ellenfél eléggé keveset szokott ütni.)
Dátum: 2010.07.16. 13:24:22
Ismét egy gyöngyszem Csavarkulcstól:
Nincs Végzetpengém, nem vagyok kristályhordás, és nem hordok Vortexpáncélt.
A világ egyik legjobb és legel.úrtabb játékát játszom, és rajtam kívül még több ezren értik, amikor azt mondom: miklósrandom.
A felhasználónevem megelőzi a jelszavamat, és nem örülök ha a haverjaim összekeverit a Vu-t a Wow-val.
Büszkén gondolok Hídrobbantóra a szövi alapítóra, Solarisra csak úgy, meg valakire aki tudja, hogy ki.
Szeretem az éjjeli portyázásokat, a lélekenergiát, a küldetéseket...
Itt játszom az internet szívében, Csalásban mi vagyunk a császárok...
És igenis nálunk játszanak a legelvetemültebb Végzetúrnők.
Végzetúr... azé így is szeretlek!!!!
Ezt pedig találtam:
http://www.youtube.com/watch?v=wex1Bn2Xodk
(némi angol szükséges, elnézést)
Nincs Végzetpengém, nem vagyok kristályhordás, és nem hordok Vortexpáncélt.
A világ egyik legjobb és legel.úrtabb játékát játszom, és rajtam kívül még több ezren értik, amikor azt mondom: miklósrandom.
A felhasználónevem megelőzi a jelszavamat, és nem örülök ha a haverjaim összekeverit a Vu-t a Wow-val.
Büszkén gondolok Hídrobbantóra a szövi alapítóra, Solarisra csak úgy, meg valakire aki tudja, hogy ki.
Szeretem az éjjeli portyázásokat, a lélekenergiát, a küldetéseket...
Itt játszom az internet szívében, Csalásban mi vagyunk a császárok...
És igenis nálunk játszanak a legelvetemültebb Végzetúrnők.
Végzetúr... azé így is szeretlek!!!!
Ezt pedig találtam:
http://www.youtube.com/watch?v=wex1Bn2Xodk
(némi angol szükséges, elnézést)
Dátum: 2010.07.14. 09:42:59
Csavar, te állat
Dátum: 2010.07.12. 13:16:41
Byzon
Nem a V1-es karaktere az ami sokakban meg fog maradni emlékként, hanem a fórumos ténykedése. Az egyik mesemondónkat veszítettük el, és azokból nem sok van
Nem a V1-es karaktere az ami sokakban meg fog maradni emlékként, hanem a fórumos ténykedése. Az egyik mesemondónkat veszítettük el, és azokból nem sok van
Dátum: 2010.07.12. 09:24:11
Mit jelent az S.O.S, a nemzetközi segélyhívó jel?
Segítség Oh Segítség
Gyertek gyorsan segíteni
Meghalunk hanem jöttök
Mentsétek meg lelkeinket
Eredetileg nem volt jelentése, azért lett S-O-S, mert könnyű megjegyezni (3 rövid, 3 hosszú, 3 rövid). Jelentést csak utólag aggattak rá nem hivatalosan, Save Our Souls (mentsétek meg lelkeinket), így papiron továbbra sincs jelentése, amúgy pedig helyesírási hiba van a válaszokban.
Az alábbi könyvek közül melyiket nem Jules Verne írta?
Nyolcvan nap alatt a földkörül
Utazás a föld középpontjába
Néno kapitány
Az utolsó mohikán
Helyesírási hibák.
Segítség Oh Segítség
Gyertek gyorsan segíteni
Meghalunk hanem jöttök
Mentsétek meg lelkeinket
Eredetileg nem volt jelentése, azért lett S-O-S, mert könnyű megjegyezni (3 rövid, 3 hosszú, 3 rövid). Jelentést csak utólag aggattak rá nem hivatalosan, Save Our Souls (mentsétek meg lelkeinket), így papiron továbbra sincs jelentése, amúgy pedig helyesírási hiba van a válaszokban.
Az alábbi könyvek közül melyiket nem Jules Verne írta?
Nyolcvan nap alatt a földkörül
Utazás a föld középpontjába
Néno kapitány
Az utolsó mohikán
Helyesírási hibák.
Dátum: 2010.07.12. 08:41:39
Dehogyis. Ha az ember rákészül, állat hullahegyeket hagyhat maga mögött. Főleg igaz ez az 50-es szintek közepén, amikor odaérnek a játékosok kereskedelemmel, és hirtelen a népszerű 61-es negatív csapás helyett 71-es kataklizmával kezdenek el dobálózni. Emellé vagy 200 tau meg 50-es másodlagos vari, és átlag 5-600-akat lehet az ellenfél állatainak nyakába varni, és akkor még a közelharci másodlagosról nem is beszéltünk. Abba is hagytam a rendes portyázást meg a lefele támadást, nem célom takonyra verni az ellenfeleim állatait amikor portyázom, a másodlagosokat sajnos nem lehet kikapcsolni, pedig egy ideje már kérjük a játékvezetéstől, hogy legyen lehetőség kikapcsolni a másodlagosokat...
Dátum: 2010.07.04. 23:05:14
Ez a gyöngyszem egy alacsony szintű V1-es végzetúrnő karilapjáról van:
"Én egy bérgyilkos vagyok. Pénzért ölök. De te a barátom vagy. Ezért ingyen öllek meg."
(nem bántásként, én marha jót röhögtem rajta, de más vicces karilapos topic nem lévén, ide illik a legjobban)
"Én egy bérgyilkos vagyok. Pénzért ölök. De te a barátom vagy. Ezért ingyen öllek meg."
(nem bántásként, én marha jót röhögtem rajta, de más vicces karilapos topic nem lévén, ide illik a legjobban)
Dátum: 2010.07.01. 15:44:32
Gondolkodtam a háborús rendszeren, és egyértelműen az a probléma, hogy a nyeremény nincs köszönő vizsonyban a bekapott TP-vel, és akkor még nem is beszéltünk a befektetett időről.
Pár ötlet, féligátgondoltan, véleményezzétek, gondoljátok tovább, keressetek exploitot:
-A kis/gyenge szöviknek probléma a folyamatos lerablás. Javasoltam megoldásként korábban egy olyan felépíthető épületet (ha jól emlékszem Lélekhídnak neveztem), ami úgy működik mint a kínzókamra, csak nem egyénileg visszük el az embereket, hanem megcsapoljuk győzelem esetén az ellenfél szövi kútját. Tehát X napig az ellenfél kúttermésének az X%-át naponta megkapja a győztes szövetség. A vesztes nem veszít semmit. A lélekhíd megléte limitálja az X időn belüli indítható háborúkat, megelőzendő a 20-30 egyidejűleg "bekamrázott" szövetséget.
-TP: A jelenlegi legnagyobb probléma. Háború idején csökkenteni kellene a győztes csata során összeszedett TP-t. Esetleg el lehetne törölni a TP-t teljesen, viszont akkor ne legyen egyéni csatában szerezhető LE sem.
-Komoly probléma, hogy egy lényegesen erősebb szövetség üt egy gyengébbet. Erre már volt több ötlet más topicban, ha a megtámadott szövetség gyengébb mutatókkal áll, katakombákból lehessen segítő kezet küldeni (valamilyen épületszinthez lehetne kötni, hogy maximum hány kéz lehet egy játékoson egyidejűleg).
-Ha a megtámadott szövetség gyengébb az ellenfélnél, a tagok kapjanak bónuszt pl védekezésre aminek a mértékét lehetne szintén egy épülethez kötni. Például emeljük meg a katakomba maximális szintjét 10-re, minden extra szint +3 védekezés (összesen +27, maxos épületnél). Az extra szintek csökkenthetnék a katakomba újrahasználati idejét (de szerintem minimum 3 nap meg kell maradjon).
-A díjazást én egy új épületben látom. Győzelem esetén egy monumentum, vagy diadalív amit csak győztes háborúval/háborúkkal lehet megszerezni/fenntartani. Olyan hatása kell legyen, ami semmilyen formában nem befolyásolja az egyéni szerezhető LE-t (a'la HT). De lehetne olyan extrákat beletenni, mint például duplázott manaregen. Esetleg egy saját gyöngyszem: napi egyszer meg lehet lőni varival (100% találat szerencsétől és IQ-tól függetlenül) az epikust (tényleges csata nélkül, nem tud visszaütni az epik), mondjuk 2-5 ezer sebzéssel, esetleg az epikus szintjével arányosan, De lehetne pl csökkentett vadászati idő. Lehetne egy második turbó (kreaff, kivégzés, kritek, másodlagosok kizárva). Tehát olyan dolog kell, ami némi könnyebséget ad a játékban, de nem táp, viszont érdemes háborúzni érte.
-Emiatt nem leszek népszerű, de azt gondolom, hogy sok szövetségnél probléma a jelenlét egy háborúban. Egy komolyabb háborúban ott kell lenni a gép előtt, esetleg éjjel vakulni a monitor előtt, és várni a kínálkozó alkalmat. Szerintem érdemes volna azon elgondolkodni, hogy a megtámadott szövetség dönthet, hogy 1 óra helyett 2 óra az újratámadhatási idő. Az aktívabb szövi így is nyerni fog, de nem lesz jópár embernek az a rossz szájíze a hadüzenet utáni reggelen, hogy az ellenfél 8 játékosa rájuk vert 20-40-et az éjszaka folyamán.
Azt szeretném látni, amit a HCS bejövetele utáni napokban láttam, aki felrántotta a HCS-t azonnal, az habzó szájjal nekiesett a töbieknek, beleértve a top szövetségeket is, öröm volt nézni. Ne teher legyen a háború, hanem szórakozás.
Pár ötlet, féligátgondoltan, véleményezzétek, gondoljátok tovább, keressetek exploitot:
-A kis/gyenge szöviknek probléma a folyamatos lerablás. Javasoltam megoldásként korábban egy olyan felépíthető épületet (ha jól emlékszem Lélekhídnak neveztem), ami úgy működik mint a kínzókamra, csak nem egyénileg visszük el az embereket, hanem megcsapoljuk győzelem esetén az ellenfél szövi kútját. Tehát X napig az ellenfél kúttermésének az X%-át naponta megkapja a győztes szövetség. A vesztes nem veszít semmit. A lélekhíd megléte limitálja az X időn belüli indítható háborúkat, megelőzendő a 20-30 egyidejűleg "bekamrázott" szövetséget.
-TP: A jelenlegi legnagyobb probléma. Háború idején csökkenteni kellene a győztes csata során összeszedett TP-t. Esetleg el lehetne törölni a TP-t teljesen, viszont akkor ne legyen egyéni csatában szerezhető LE sem.
-Komoly probléma, hogy egy lényegesen erősebb szövetség üt egy gyengébbet. Erre már volt több ötlet más topicban, ha a megtámadott szövetség gyengébb mutatókkal áll, katakombákból lehessen segítő kezet küldeni (valamilyen épületszinthez lehetne kötni, hogy maximum hány kéz lehet egy játékoson egyidejűleg).
-Ha a megtámadott szövetség gyengébb az ellenfélnél, a tagok kapjanak bónuszt pl védekezésre aminek a mértékét lehetne szintén egy épülethez kötni. Például emeljük meg a katakomba maximális szintjét 10-re, minden extra szint +3 védekezés (összesen +27, maxos épületnél). Az extra szintek csökkenthetnék a katakomba újrahasználati idejét (de szerintem minimum 3 nap meg kell maradjon).
-A díjazást én egy új épületben látom. Győzelem esetén egy monumentum, vagy diadalív amit csak győztes háborúval/háborúkkal lehet megszerezni/fenntartani. Olyan hatása kell legyen, ami semmilyen formában nem befolyásolja az egyéni szerezhető LE-t (a'la HT). De lehetne olyan extrákat beletenni, mint például duplázott manaregen. Esetleg egy saját gyöngyszem: napi egyszer meg lehet lőni varival (100% találat szerencsétől és IQ-tól függetlenül) az epikust (tényleges csata nélkül, nem tud visszaütni az epik), mondjuk 2-5 ezer sebzéssel, esetleg az epikus szintjével arányosan, De lehetne pl csökkentett vadászati idő. Lehetne egy második turbó (kreaff, kivégzés, kritek, másodlagosok kizárva). Tehát olyan dolog kell, ami némi könnyebséget ad a játékban, de nem táp, viszont érdemes háborúzni érte.
-Emiatt nem leszek népszerű, de azt gondolom, hogy sok szövetségnél probléma a jelenlét egy háborúban. Egy komolyabb háborúban ott kell lenni a gép előtt, esetleg éjjel vakulni a monitor előtt, és várni a kínálkozó alkalmat. Szerintem érdemes volna azon elgondolkodni, hogy a megtámadott szövetség dönthet, hogy 1 óra helyett 2 óra az újratámadhatási idő. Az aktívabb szövi így is nyerni fog, de nem lesz jópár embernek az a rossz szájíze a hadüzenet utáni reggelen, hogy az ellenfél 8 játékosa rájuk vert 20-40-et az éjszaka folyamán.
Azt szeretném látni, amit a HCS bejövetele utáni napokban láttam, aki felrántotta a HCS-t azonnal, az habzó szájjal nekiesett a töbieknek, beleértve a top szövetségeket is, öröm volt nézni. Ne teher legyen a háború, hanem szórakozás.
Dátum: 2010.06.22. 09:12:05
Neeeee, a végén még depi lesz oszt öngyizik
Öööö, ON topic:
Szeretném ha fejlesztenék a játékot.
Öööö, ON topic:
Szeretném ha fejlesztenék a játékot.
Dátum: 2010.06.21. 13:53:13
Képzelem mekkora veszteség, ráadásul ti még mazochisták is vagytok mert szinglit is húztatok mellé hogy még nagyobb veszteség legyen
Dátum: 2010.06.21. 13:47:27
Dátum: 2010.06.21. 12:57:28
Jó lenne az állításod a TOP-al kapcsolatban, ha nem tudnánk, hogy V1-en a top meg sem próbálja kikerülni az üres TP-t, így ők nem értékelik veszteségnek a 0 LÉs portyákat.
Awenhai, köszönöm amit írtál, rég nem röhögtem ilyen jót.
Awenhai, köszönöm amit írtál, rég nem röhögtem ilyen jót.
Dátum: 2010.06.07. 21:03:58
A régi Bayern dominanciája óta nézem az európai focit, én is inkább német drukker vagyok.
Világbajnok: Argentína (szerintem most van a legjobb felállásuk a 86-os VB óta)
Gólkirály: Diego Milito
Világbajnok: Argentína (szerintem most van a legjobb felállásuk a 86-os VB óta)
Gólkirály: Diego Milito
Dátum: 2010.05.19. 22:48:27
Idézet: Ariel - 2010.05.18. 11:05:43
Nem, nem vesznek meg. Nem hiszem, hogy egyedül vagyok, ha azt mondom, hogy a tőletek látott tárgylistában szemezgettünk, és azokat a tárgyakat vesszük meg amik érdemi változást hoznak, nem a +3-5 tul számít. 66-os szinten csücsülök, 61-en a Végzetpenge volt az uccsó ősköves cucc. Kihagytam az Eltörlést, Mogua pajzsát például. Várom a 86-os varázspálcát és a kyorg szimbólumot. Ehhez képest a 60-as cuccoknál megvettem a Hóförgeteget, a 68-as köpenyt, a 63-as pajzsot, a 72-es Vámpírtőrre sem sajnáltam az őskövet, de amik utánna vannak, max az Eltörlés érte volna meg. A következő cucc a 89-es dimeniókifordítás és a 92-es Mentálerőd lesz, addig semmi érdemi ősköves cucc nincs számomra. És itt csak "sima" ősköves cuccról van szó, az LGY-s tárgyakat nem is említettem.
Ugyan úgy megvesznek mindent, mint egy éve tették, de már sokkal ritkábban kerül erre sor
Nem, nem vesznek meg. Nem hiszem, hogy egyedül vagyok, ha azt mondom, hogy a tőletek látott tárgylistában szemezgettünk, és azokat a tárgyakat vesszük meg amik érdemi változást hoznak, nem a +3-5 tul számít. 66-os szinten csücsülök, 61-en a Végzetpenge volt az uccsó ősköves cucc. Kihagytam az Eltörlést, Mogua pajzsát például. Várom a 86-os varázspálcát és a kyorg szimbólumot. Ehhez képest a 60-as cuccoknál megvettem a Hóförgeteget, a 68-as köpenyt, a 63-as pajzsot, a 72-es Vámpírtőrre sem sajnáltam az őskövet, de amik utánna vannak, max az Eltörlés érte volna meg. A következő cucc a 89-es dimeniókifordítás és a 92-es Mentálerőd lesz, addig semmi érdemi ősköves cucc nincs számomra. És itt csak "sima" ősköves cuccról van szó, az LGY-s tárgyakat nem is említettem.
Dátum: 2010.05.17. 17:30:23
nem volt elég nyers táp az ajánlás? kellett még egy ajánlás nyers táppal?
hmmmm... admin vagyok egy másik játékban, többek közt a supporttal is foglalkozom, napi 50-200 levél, mostantól megy minden mailre ez az ajánlási szöveg, már csak statisztikailag is összenjön a 10 ember. persze 1-2 nap és kicsapnak, de megéri, hiszen 10% extra lélekszívás.
most irígylem a saját céggel és legalább 10 alkalmazottal rendelkező játékosokat: "vagy regeltek VU-ra és eléritek az 5-ös szintet, vagy ki vagytok rúgva".
és... tényleg, mennyire gáz most a Behó anyagi helyzete? 2 hét múlva fizetnem kell újra prémet (hogy bukjak még több CSP-t automata sajtolással). vegyek köveket? vagy game over?
Miklós, ha csökken a játékosbázis, szedjetek össze egy marketingest és kezdjetek hírdetni, nyomjatok bele zsetont, visszajön. Nem véletlen, hogy a rakás szerencsétlenség játékairól híres Gameforge egyszerűen nem tud csődbe menni (pedig próbálkoznak erőteljesen a Metin2-vel és a Gates of Andaron-nal is, a Bitefight-ról már ne is beszéljünk).
hmmmm... admin vagyok egy másik játékban, többek közt a supporttal is foglalkozom, napi 50-200 levél, mostantól megy minden mailre ez az ajánlási szöveg, már csak statisztikailag is összenjön a 10 ember. persze 1-2 nap és kicsapnak, de megéri, hiszen 10% extra lélekszívás.
most irígylem a saját céggel és legalább 10 alkalmazottal rendelkező játékosokat: "vagy regeltek VU-ra és eléritek az 5-ös szintet, vagy ki vagytok rúgva".
és... tényleg, mennyire gáz most a Behó anyagi helyzete? 2 hét múlva fizetnem kell újra prémet (hogy bukjak még több CSP-t automata sajtolással). vegyek köveket? vagy game over?
Miklós, ha csökken a játékosbázis, szedjetek össze egy marketingest és kezdjetek hírdetni, nyomjatok bele zsetont, visszajön. Nem véletlen, hogy a rakás szerencsétlenség játékairól híres Gameforge egyszerűen nem tud csődbe menni (pedig próbálkoznak erőteljesen a Metin2-vel és a Gates of Andaron-nal is, a Bitefight-ról már ne is beszéljünk).
Dátum: 2010.05.15. 19:25:04
Dátum: 2010.05.12. 18:51:09
Uhh, Endyr, az utóbbi 3-on itt fetreng a fél admin csapat egy másik játékban. De hogy érdemben én is hozzátegyek valamit:
Szövitársam, Csavarkulcs (V1 - ZIB) tollából az alábbi szösszenet:
Csavarkulcs vs. Az Öcséd!
Ordítva vetitek magatokat a csatába. Ellenfeled felé hajítasz egy Fegyelmezési kisérlet varázslatot (-200 Vp). Az öcséd félrehajol, nem talált! Az Öcséd kihasználja a köztetek lévö távolságot, Kinyújtott Nyelv (0 Vp). A varázslat hatással van rád: elkap az ideg!!!!
Örjöngve veted magad Az Öcsédre, lesújtasz a haláltálcával, ellenfeled sebzödik 450 Ép-t.
Az Öcséd visszatámad, 1 Ép sebzödtél.
Egy maflással telibe kapod Az Öcséd fejét, kritikus sebzés: 1500 Ép.
Az Öcséd egy erötlen támadással próbálkozik, könnyedén félrehajolsz 0 Ép.
Egy nyálas ujj a fülbe trükkel megadod ellenfelednek a kegyelemdöfést.
Te nyerted a csatát, jutalmad 0 Le, 1 Tp, de valljuk be, így is megérte!
Szövitársam, Csavarkulcs (V1 - ZIB) tollából az alábbi szösszenet:
Csavarkulcs vs. Az Öcséd!
Ordítva vetitek magatokat a csatába. Ellenfeled felé hajítasz egy Fegyelmezési kisérlet varázslatot (-200 Vp). Az öcséd félrehajol, nem talált! Az Öcséd kihasználja a köztetek lévö távolságot, Kinyújtott Nyelv (0 Vp). A varázslat hatással van rád: elkap az ideg!!!!
Örjöngve veted magad Az Öcsédre, lesújtasz a haláltálcával, ellenfeled sebzödik 450 Ép-t.
Az Öcséd visszatámad, 1 Ép sebzödtél.
Egy maflással telibe kapod Az Öcséd fejét, kritikus sebzés: 1500 Ép.
Az Öcséd egy erötlen támadással próbálkozik, könnyedén félrehajolsz 0 Ép.
Egy nyálas ujj a fülbe trükkel megadod ellenfelednek a kegyelemdöfést.
Te nyerted a csatát, jutalmad 0 Le, 1 Tp, de valljuk be, így is megérte!