Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Xena

Dátum: 2011.12.09. 16:33:35
Tezumant támadva egyszer azért pattantam le 40 sebzéssel, mert ő is ütött 2 kritikust (egyébként nekimentem aznap 6 alkalommal, 1-2 kritikust mindig ütött ő is, pedig kimagasló a kritikus ütésem).
Elküldtem Baraty-nak a csatákat. Szerinte bug.
Futtatott tesztcsatákat, de ott nem ismétlődött meg, így javítani sem tudta. Ha újra előjön, majd javítja.
Dátum: 2011.12.09. 16:22:39
Nevetséges vagyok? Ezt felírtam.
Akit naponta 10-szer betámadok (jó az egyébként max. 5-nek is, azt is csak 15-portyapontos beállításon, kb. 9 naponként 2 nap), az tett is azért hogy emlékezzek rá.
5 százalék esélyét hetekig próbálgatta a haverjával (nemritkán napi 3 alkalommal), így vagy tp-t adott, vagy lemákolt!
Az hogy te lebratyiztál a mágusokkal és nem volt eddig ellenfeled, biztonságban ülhettél több millió lén... most meg igenis a padlóba döngölnélek -már csak a 500 harci tö-s segítségnyújtás és a flegmaságod miatt, hiszen neked jár +500 tö, vagy inkább: téged aztán nem lehet leütni senkinek 12 szintről sem(!!!), te aztán élhetsz a segítségnyújtás adta kiskapuval napi 24 órán át!

Én megdolgoztam azért hogy jobb legyek mint te és a "padlóba döngölhesselek", mint ahogy bárki más is magasabb tö-el és szö-el ugyanígy esélyesebb a portyákon, hiszen tett azért, hogy előnyhöz jutva legyőzhesse a másik játékost. Neked mit kellett tenni jelen megváltozott erőviszonyért azon kívül, hogy magadra aggattad a szövetségi társak tulajdonságpontjait?

A portyarendszerrel kapcsolatban neked is ugyanúgy lehet lázadni. Ott nincs visszaélés 500 tö-vel, felülről "igen sanszos" a győzelem, ennyi az egész.
Amíg a segítő kézzel csak néhány játékos él vissza (és te köztük vagy!), addig a felülről leütés "napi rutin". Egyébként semmi kétséged nem lehet, hogy energiahasznosítással a tapasztalati szintemre felérve ugyanúgy padlóba döngölés várna segítő kéz nélkül, mint most 12 szintről leütve!

Remélhetőleg belátja más is (elsősorban a vezetés!), hogy nem korrekt az, ha valaki a nap 24 órájában akkora segítséget kaphat a játékot abbahagyó szövetségi társaitól, hogy ezáltal legyőzhetetlenné válik.
Felértél hozzám. Tudod hogy nem csak haverok vannak a játékban, így eljött az idő, hogy szembesülj azzal amivel más is: van ellenfeled!
A légiósok látása más módon is javítható, nem csak úgy, hogy az entitásozásba időt, lét fordító játékosok szívnak. Először a fájdalomtűréssel, majd most a regeneráció növelésével.
Jönnek az ötletek -kibicnek semmi sem drága!- még a végén az is meg lesz szabva, hogy max. mennyi ép-t verhet le egy entitásozó egy támadással, csak hogy majd valamikor ugyanolyan tárgyhoz jusson, mint a légiósok.
A légiónál több karakter üti az epikust. Egy főre vetítve nem nagyobb a költségük, mint a komolyan entitásozóknak, akiket nagyon rövid pórázon tartanátok.
A kamikaze játék (15 százalékról támadva az entitást) után persze teljesen korrekt a(z akár teljes) visszagyógyulás, de a max. ép-ről entitásozókat miért kellene tovább szívatni? A fájdalomtűrés bőven lelassít mindenkit, aki max. ép-ről üti őket (nálam pl. közel maxos aura "ment a levesbe").

Mint ahogy azt már többen is leírták, optimális játékkal mindenki eljut odáig, hogy szintenként csak 1 entitást tud ütni, tehát "végeláthatatlan tápolástól" nem kell félni.

Itt van pl. megoldásként Ariel javaslata: készüljön néhány kincstáblával több. Miklósnak csak egyszeri plusz munka, később ugyanúgy ráér a légió 15 epikusa után 1 kincstáblát készíteni, mégis adott lesz a lehetőség a légiósoknak is, hogy magasabb szintű tárgyakat kiszedhessenek, mint amit epikusból ki tudnak.

Ha már kiskapu: hogy van az, hogy néhány entitásozó (megjegyzem: többünk számára a játék egyetlen színfoltja az entitásozás/epikusozás) visszafogása ennyire sürgős volt, míg pl. a találkozón ugyanúgy felmerült, már rég orvosolandó, segítségnyújtással elérhető unfair előny (mert mi másnak nevezhetnénk 500< harci tö napi 24 órában való birtoklását, ami felborítja az erőviszonyt) megakadályozása még csak fel sem került a listára?
Az ezzel kapcsolatos reakciód ("nem vagy köteles támadni a segítséget kapott játékost") nyilván nem az igazi egy pvp játékban, hiszen nem arról van szó, hogy nem vagyok köteles, hanem arról, hogy miért ne támadhatnék bárkit, akivel szemben esélyessé váltam 3 év játék után?
Csak mert "kiskapu" van, amit már eddig is be kellett volna csukni?

A segítségnyújtás topic-ban teljes közöny a vezetés részéről. Játékosként nyilván másnak is szúrná a szemét, ha az elérhető 5 kamrázható célpont közül (és a közönyt látva a továbbiakban bárki élhet a lehetőséggel, akinek néhány szövetségi társa már abbahagyta a játékot) valaki ekkora előnyhöz juthat, csak mert néhány társa jelszavával belépve rá tudnak aggatni ennyi pluszt.
"De ahhoz képest, hogy egy azonos szintű epikus legyőzéséhez mennyi erőforrás kell, az entitás tényleg vicc kategória."

Mennyi erőforrás kell?
Ha egy főre jutó költséget számolsz, akkor máris az epikus a vicc kategória.
Az, hogy az epikus folyamatos regenerálódik, igazán keveset nyom a latban, hiszen egy óra sem kell hogy leverjétek, tehát nem sokat tud gyógyulni.
A mostani 328. entitásomnak 844.000 ép-je van, a tiéteknek mondjuk van 830.000.
Korábban írtad, hogy 2 százalékot versz le róla. A többi, kevésbé tápos légiós lever róla mondjuk 1-1.5 százalékot.
V2-n szövetségünk a 130-as kincstáblánál tart. 5 játékos üti az epikust és kb. 30-35 perc kell amíg leverik.
Akkor a légiónak mekkora szenvedés is a 160-as tárgyhoz tartozó epikus (melynek még mindig csak 261-es a varázslata)?

Az entitás fájdalomtűrése előtt 128. szintűként kb. 60-70 támadással végeztem ki 1 entitást (persze max. ép-ről ütve!).
15-20 magas szintű légiós nálam nagyobb tö-vel és jobb felszereléssel 3-4 kör alatt kivégzi az epikust (főleg ha a többi légiós is belepiszkál, 10-15 k sebzést okozva körönként).

Max. ép-ről indultok: 1. kör.
Mágikus reg: 2. kör (még mindig nincs gyógyital fogyasztás!).

Mindezen ép ráfordítás -bár nem tudom hány légiós üt 1-1 epikust, vegyünk a példa kedvéért 20 légióst, ennyi csak üti, ennyit csak jelen van, még ha más is viszi (de 15 légiós esetén sem éri el a ráfordított költség egy entitásozóét)- több játékos között oszlik el, 1 óránál is kevesebb kockulásigénnyel, míg egyetlen játékos entitásozása (persze nem a kamikaze fajtából, hanem lelkiismeretesen, max. ép-ről ütve az entitást) napi 6 pihenéssel (nekem pl. ennyi), 3 mágikus reggel, plusz gyógyitalok a natúr gyógyulás pótlására hogy minél többször max. ép-ről tudjam ütni és így a lehető legtöbb sebzést tudjam bevinni, jóval nagyobb költséget jelent (elsősorban gépidőt tekintve, de gyógyitalból sem fogyhat több a légiónál 1 főre vetítve).

Ha már szenvedés:
kb. 2-3 hónap kockulásra van szükség, mire egy entitásokra időt, gyógyitalt áldozó játékos végez 15 entitással, hogy tárgyhoz jusson (a tegnap bevezetett fájdalomtűrés után még több idő kell). 15 epikus leverése a légiónak fejenként max. 15 óra gépidőt és némi -entitásozásnál mindenképp kevesebb- gyógyitalt igényel.
.
Idézet: Ariel - 2011.12.07. 21:26:36
Ennél szerintem jobb megoldás, ha az entitás egyszerűen visszagyógyul a csata előtti állapotra, ha ájul a karakter. Ez teljesen megszünteti a kamikaze entitásölést. Így egyszerűen csak ép-t bukik a karakter, ha túl nagy pofont kap.

Nekem ez az ötlet teszik, ha a játékosok is elfogadhatónak tartják, be tudjuk rakni. És akkor gondolom CSP vesztés se lenne?



A fájdalomtűrés bevezetésével az elöl járó entitásozók jelentősen lelassulnak, de azért még tudják ütni az entitást. Ariel javaslata hosszú időre elvenné tőlünk a lehetőséget.
Nekem pl. elég magas az egészségem, 73 k a max. ép.
A mostani entitásom ennél többet (76-83 k) sebez a csata végi jelentésben, tehát kellene vagy 100 k ép, hogy a karakter kibírja ájulás nélkül (az új tárgy kiütéséig még többre lenne szükség). Ez pedig irreális ár! Mégsem várható el, hogy a javaslat bevezetése után csak akkor tudjak entitást ütni, ha az egészség lesz a legmagasabb tulajdonságom.
A javaslat tehát vagy kiheréli a karaktert az extrém egészségigénnyel, vagy kb. 1 évre "eltilt" az entitástól és min. 1.5 év mire entitásból tárgyhoz juthatok.
Dátum: 2011.12.08. 11:00:12
Nem mutatok semmit! Mire mennél néhány jelentéssel?
EH és egyből ad lét is a KH (azért visszafogottan sem "tragikus" a helyzet, hogy csak 0 lé jöjjön be a portyákból).

Jó hogy megtaláltad a szótárt, a lényegen ez nem változtat: a segítségnyújtás jelen állapotában irreális előnyhöz juttat, felborít(hat)ja az erőviszonyokat.
Dátum: 2011.12.08. 10:03:18
Első hozzászólás?
Csak azért regeltél, hogy kiállj a visszaélés mellett??? Mert te ismered a szabályokat és talán -az új fórumregisztrációt látva feltételezem- élsz is a segítségnyújtás adta lehetőséggel.


Inkább "visszaélés" ez, hiszen mi más lenne több száz tulajdonságpont felpakolása a karakterre, ami non-stop rajta van a karakteren, amivel leverhető az összes támadó kristály (sőt a kristályokat vagy más játékos karaktereket támadva sem esik le a segítő kéz!). Nem jogtalan előny ez a többi karakterrel szemben?
Magas szinten komolyabb probléma ám ez, mint lent, ahol van 40-50 célpont.
A kristályokat leszámítva 5 célpontom van, ebből kettőt nagyon ritkán látok mivel 50 százalék fölé nagyon ritkán kerülnek, annyira gyengék (egyik építőrabszolga, a másik szimplán hobbijátékos, aki hétvégenként vadászik, a léből is többnyire csak épít).
Maradt 3, közülük 2 harag italát ivott ellenem, plusz még itt az 500< diff. Azért hogy erősebb legyen valaki a riválisainál, tesz is érte (küldetések pörgetése, kristályok fejése, 15 százalékon elkapni valakit...), +500 tö támadhatatlanná tesz mindenkit, aki mondjuk rendszeresen foglalkozott eddig a játékkal és nem csak kocajátékos.

Míg a segítségnyújtás adta különbség ledolgozása éveket jelentene azoknak akik már eddig is többet foglalkoztak a játékkal, addig bőven kompenzálna mindent, ha a célpont újabb csapattárstól kap segítő kezet.
300 tö és 700 szakértelem az előnyöm a segítséget kapott játékossal szemben (persze ezt így nem könnyű megítélni, hiszen 300 diff-ből 200< nem harci tö, a 700 szaki is "csak" a kritikus ütés fölényt biztosítja), ami ellen a segítő kéz adta 500< harci tö és a harag itala (plusz még a pihenés) bőven kompenzál.
Az esélyek a következők:
alapból :19-1 ide
harag itala után :12-8 ide
harag itala + a segítségnyújtás adta +500 harci tö: 1-19 oda
harag itala + 500 tö + pihenés: kitalálható, igazából nincs is jelentősége, hiszen max. 5 százalékot pókerben sem próbálgatnék

Azt meg ne erőltessük már, hogy "nem kell támadni a segítő kezet kapott játékost, ilyen egyszerű"!
Ha ez így megy, akkor hol a pvp, mit ér az eddigi kockulás mely előnyhöz juttatott? Sőt relikviával még majd engem farmol, csak mert a szabály lehetővé teszi??? Mindenki nézze meg hány csapattárstól kaphat kezet, aztán nyugi van?
Dátum: 2011.12.07. 11:43:11
A sakkban is folyamatosan változtattak. Az hogy jelen szakaszban már "ritkán nyúlnak bele"?
A végzetúr nem fogja megérni azt a kort, hogy ülhessen a babérjain és max. annyi újítás legyen mint most a sakkban.
Dátum: 2011.12.07. 11:36:54
Moderátor! Moderátor!

Ha nem jön, akkor:
nem feltétlenül vagyunk mindketten hülyék (amennyiben tényként kezeled, csak mert egy véleményen vagy velem )! Lehet egyikünk sem az!
Játékosként, csapattársként bizonyítottam már, van stílusom, ennyi az egész!
Van aki megszokja... a többi meg tehet egy szívességet!
Én problémásnak érzem jelen segítségnyújtási szitut, az hogy te is módosításra érdemesnek találod, attól én még nem...
Dátum: 2011.12.07. 11:13:24
"Ha megtámadják, a szövetségi társai Segítségnyújtása miatt a következő bónuszokat kapja:
+98 Erő, +110 Támadás, +103 Védekezés, +125 IQ, +85 Taumaturgia"

Ha már dühöngés!
Egy játékos se vigyorogjon már ennyi bónusszal felvértezve, csak azért mert néhány szövetségi társa (akik a napi mannázás miatt belépve újra és újra vissza tudják rakni a segítő kezet, vagy valaki a jelszavak birtokában megoldja helyettük) abbahagyta/szünetelteti a játékot!
Dátum: 2011.12.07. 10:48:37
"Nem kötelező megtámadni"?
Nem nem kötelező! Nem ajánlatos, kétséges a siker, csak azért, mert az elfekvő karakterekhez belép egy szövetségi társ és az aktívra aggat több száz tulajdonságpontot! Miért is juthat valaki akkora előnyhöz, hogy legyőzhetetlenné válik azáltal, hogy valaki belép a szövetségi társakhoz és feltápolja őt?

"Holmi rinya"?
Rinya 500< +tö az ellenfélnél (újabb abbahagyó még növeli is ezt a számot)?
Ez így jó, korrekt?
XY-nak van Z "elfekvő" szövetségi társa, látja, hogy "Jééé, így is lehet? Lépjen csak be velük valaki, szánja rá azt a 2 percet, máris itt van néhány száz +tö, így rólam is lepattannak!"
Eddig is így ment, már régen változtatni kellett volna ezen a "szabályon" (pontosabban annak kijátszhatóságán)!
Dátum: 2011.12.07. 10:25:39
"Ha megtámadják, a szövetségi társai Segítségnyújtása miatt a következő bónuszokat kapja:
+98 Erő, +110 Támadás, +103 Védekezés, +125 IQ, +85 Taumaturgia"

Néhány "magára hagyott" karakter bármikor feltápolhat egy aktívat 500< tulajdonságponttal? Mire fel tennénk ezt "háborúfüggővé" ??? Békeidőben miért is biztosíthatná be magát bárki ezen a módon?
Tápolhat egy játékos, csak mert néhány szövetségi társa abbahagyta a játékot (vagy csak épp nem érnek rá játszani)?

A változtatás egy eredetileg háborúra tervezett "csökevény" eltüntetése lenne, a jelszavakkal felvértezett játékos jogtalan előnyhöz jutásának megakadályozása, egy bent maradt hiba korrigálása, ami béke idején is kombózik egy relikviával.
Dátum: 2011.10.27. 09:36:23
Idézet: BaalCain - 2011.10.26. 18:00:27
Még egy javaslat. legyen akkor ahogy Miklós eltervezte új licit, de Mind a 20 választható tárgy kellhessen el.

Akkor már reális dolog, h érdemes kevesebbért is licitálni, a csúcs optimalizátorok kiszállnak hamarabb ill elvitték az értelmes tárgyakat.

pl teszek egy 300as licitet alapból, akkor lehet azzal elvszehetem a leggagyibb dolgot mert más vagy nagy licitben utazik, vagy pedig senkinek sem kell.


A néhány száz dukáttal (vagy akár csak a minimummal) licitáló játékosok orra előtt miért is csukódna be a kapu, amikor főleg a licit méretezésében rejlő taktikázási lehetőség tenné izgalmasabbá/jobbá az új rendszert?
Dátum: 2011.10.23. 12:01:07
Krono-, és kontinuum már régóta maxos, gyakrabban szeretnék portyázni (ezért próbálom lázítani a sorstársakat! ), 510-es az alap egészségem és valamiért nem a klónomon akarom pörgetni a kritikus ütéses és/vagy kábítós küldetés(eke)t, az pedig nem lehet magyarázat (vagy ha mégis akkor nyilván orvosolandó!), hogy azért várok (várunk) 30< percet -akár naponta többször!- egy fizetős játékban mert kispista 1-10 karaktereknek alacsony az egészségük és így a klónok nem bírják ép-vel (vagy sokáig tart amíg regenerálódnak!) a játékostársak támadását.
Dátum: 2011.10.23. 11:09:15
Igazából nincs jelentősége 3 vagy 5, a lényeg hogy időt vesz el a játékostól amíg a kristályokra vár.

Mondjuk +100 egészség esetén is csak 1 portyával többet bírnának ki (ami még nem oldaná meg a problémát), így -amennyiben nem nagy munka- inkább a kristályok egészségét kellene megemelni -akár duplájára, hogy egyáltalán ne legyen fennakadás- a klónozás után. Ha kivitelezhetetlen, akkor a regenerációjuk duplázása -sőt triplázása- is megoldás lehet.
Dátum: 2011.10.23. 09:50:28
A kristályok lassan regenerálódnak.
Elfogadhatatlan, hogy egy fizetős játékban a gépidőm egy (jelentős) részét az teszi ki, hogy lesem mikor gyógyulnak fel. Nyilván a többi magas szintű játékosnak is probléma ez, főleg hogy kevés a célpont.
Reggel alig lézeng valaki a portyalistán, következő körben (éppen háború van, tehát egy óra múlva) már egyik sincs (elfogyott az ép, vagy túl vannak a 3 támadáson).
Most pl. 30 perce várom hogy befejezhessem az aktuális küldetést.
Ennek nem így kellene lennie! Miért függünk a játékostársaktól? A küldetések pörgetéséhez miért kell extra gépidő várni a célpontokat? Ez így egyáltalán nem játékosbarát, miközben "...a játék nem igényel sok szabadidőt..." .

Nyilván könnyen megoldható lenne életerejük növelése (akár duplázása!), esetleg még a 3 támadásos korlát kibővítése.
Dátum: 2011.10.14. 13:56:50
"- Emberek! Disznóvágás lesz az éjjel!
- Éljen! Éljen!
- Kuss disznók!"
Dátum: 2011.09.15. 00:11:20
Az eh már nem segítene.
Törölj és indíts egy másik karaktert, ami sikerélményt ad(hat).
61. szintre eljutva már csak van annyi játéktapasztalatod, hogy elkerülöd az eddigi hibáid többségét és egy jó karaktert nevelhetsz.

Nyilván sok időt töltöttél eddig a karakterrel és nem szívesen kezdenél másikat, de ilyen rossz kezdés után az összeszorított fogakkal való zárkózás(i kísérlet) csak kínlódás.
Max. annyi sikert hozna, hogy majd valamikor még néhány karaktert meg tudsz verni pluszban, de addigra meg is utálnád a játékot.
Dátum: 2011.09.13. 17:11:32
Csak akkor lehet használni, ha épp nincs Landragór event, és csak akkor, ha már öltél entitást. Felhasználásakor azonnal választhatsz egy entitás kincset. (a szintje a legutóbb megölt entitástól függ)"

"Az utolsónak legyőzőtt epikus szintjétől függően választhatsz egy entitás kincset, ha nincs landragor event"


Az epikus kincsesládáról két leírást is beraktatok.
Szövetségi epikus, vagy egyéni entitás számít a tárgyválasztásnál?