Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Dátum: 2011.10.29. 22:37:25
Tigristappancs javaslatiara:
Várost most nem tekintve (mert szerintem ilyen belátható időn belül biztos nem lesz!):

- Tőzsde Palota
- 1. szint - +1 kisebb tétel az Aukciós Házban
- 2. szint - +1 gyakori tétel az Aukciós Házban
- 3. szint - +1 ritka tétel az Aukciós Házban

--> ezt nem igazán látom hogyan lehetne megvalósítani, szerintem leginkább sehogy. Viszont a sokat emelgetett szövtségi licit valahogy jöhetne majd...

- Piactér - Kedvezmény a kufárnál
Szintenként 0,5% kedvezmény a Lélekkufárnál, max 20. szint.

--> Palota ugye ezt tudja, inkább annak a szinjteit kellene tovább maxolni, akkor nem merülni ki pikk pakk (viszont én szívesebben látnék akkor már +5 további vezetőkészséget vagy valami új kényelmi funkciót a palotához :-)

- Küzdőtér
Nevezhetsz az Arénában, ahol 1 CSP-ért kihívást intézhetsz a többi nevezőhöz. A harc a Szövetségi Aréna szabályai szerint működik. A kihívottnak el kell fogadnia a kihívást. A győzelmekért pontok járnak, amik jutalmakra válthatóak. A jutalmak szintje az épület szintjétől függ.

--> Szerintem ez skip, mert túl macerás lenne leprogramozni, bármely jó ötlet.

- Fekete piac
Különféle erőforrások válthatóak át másra az épület szintjétől függően
- 15 CSP - 1 Kaland
- 50 őskő - elvesztett LE
- Kincspont - Kristálypont
- Két pihenésért újra dolgozhatsz az Aukciós Házban
- Lélekgyémánt - Térkapupont
- Aranydukát - AF pont

--> Erre nem látok reális esélyt, pedig lenne benne potenciál (és rengeteg zűrős kiskapu lehetőség)

- Kocsma
1 szint - Megnyit egy üzenőfalat, melyre írhatnak a játékosok (szerver fórum)
2 szint - Cset

--> Lehetne, de ezt tudhatná alapból a rendszer (chat-et). EGy hangulatos kocsma lehetne, jópofa játékokkal (szerencse, ügyesésgi, logikai,stb), jelképes nyereményekel, de erre most nem látok esélyt.

- Jósda
Különféle erőforrásokért (LE, Lélekgyémánt, Aranydukát, Kincspont) tombola vásárolható. X időnként sorolás. Nyeremények különféle italok, vagy akár aukciós tételek. Az épület szintje meghatározhatja milyen erőforrásból vásárolható tombola, illetve hogy milyen gyakran van sorsolás

--> Lásd fent. A tombola ötlete már felmerült, sőt kilátásba is lett helyezve, nem hiszem hogy épületne kesresztül lesz, hanem majd külön, de megérne egy külön topicot ez is.

- Állatidomár
A kennel 24. szint felett is növeli a gyakorlási időt, egészen 36. szintig. 1 állatidomár szint, 1 szint a kennelnél a gyakorlási időben. 12 szint

--> Én simán növelném a kennel maximumát, ezért nem kell új épület. Az előny amit ad, elég brutális ahhoz, hogy megérje az extrém befektett költséget.

- Lélekcsatorna
Az arra jogosultak a Lélekkútból is építhetnek a városi épületekbe

--> Skip.

- Vadászkunyhó
1. szint - Apró méretű állatok 1-3 kristálypontot adnak
2. szint - Nagyobb méretű állatok +5% eséllyel dobnak kiégett őskövet
3. szint - Hatalmas méretű állatok +5% eséllyel adnak kalandot
4. szint - Óriási méretű állatok Aranydukátot adnak

- Ez tetszik, és bevallom megihletett, utólagos engedelmeddel részben el is "loptam" az alapöltetet . Van egy hasonló LGY-s tervem, ami a szubtéri érzékelés szaki maximumának növelésével csinálja kb ugyanezt.

- Mérnöki Akadémia
- 1-5 szint, a Szerencse fejlesztése 1-5%-al hatékonyabb
- 6-10 - A Manakonstrukció X %-a is beleszámít a Szerencse fejlesztésébe szinttől függő mértékben

--> Szerencsét nem biztos hogy tovább kell tápolni, most kapott AF szakit és rengeteg LGY-s és epikus tápot. A mágia erősítését sokkal kardinálsabbnak tartom, a leggyengébb stati.

- Preparátor műhely
- Szintenként + X% sebzés az epikusokra és entitásokra

--> Ehhez hasonló inkább az alvilági verem további fejlesztésével kellene, ezt pikk pakk felhúznák.

- Párbajterem
- Növeli a Kihívásért járó Kristálypont mennyiséget, az állatok több TP-t kapnak kihívásból. A bónusz mértéke függhet az épület szintjétől

--> Ebben van potenciál, valami kihívós épület tényleg lehetne.



Lúzer Energiakristályosítós ötletét is lájkolom. Valóban lehetne valami apró kis ajándékot adni a népnek a kristályosító magasabb szintjein (lásd eventes, xenós, mikulásos, stb ajándékcsomgacskák). Jelige (amire Miklós is gerjed): szintlépés vonzóbbá tétele
Dátum: 2011.10.29. 22:14:20
Edzőterem (új épület)

Maximális szintje: 60
Előfeltétel: Gyakorlótér 25, Védőfal 25
Hatása: Minden szintje +1% LE-t jelent a kalandcsaták végi LE-re és 12 szintenként +1 a próbadobásokhoz.

- Tetszik! Szerintem a név nem igazán találó, valami jobbat lehetne kitalálni (most nekem sem jut eszembe). Javaslat: 50. szint a max. (első körben elég ennyi), 10 szintenként ad +1 próbadobást, és max. szinten +1 kaland tárolási lehetőség.

Kémgömb (upgrade)

Maximális szintje: 20 (30?).
Hatása:Szintenként 1.5 (1?) perccel csökkenti a kémgömb újrahasználás idejét. Maximális szinten 30 percenként lehet így kémkedni.

- Ezt régebben én is javasoltam, támogatom. Igaz magam ellen beszélek, mert nekem van gömböm, de látom mekkora különbség van a percenkénti és óránkénti kémlelés között (egyik kiváncsiskodni jó, a perecenkénti kémleléssel kis túlzással azt is kitalálom mikor mész ki wc-re). A fél órás kémkedés még nem nerfeli szét a gömböt (azt az AF szaki és a relikviák teszik meg ), de kellően használhatóvá teszi másoknak is a kémkedést. 30-as verziót preferálnám, 20-as szint egy nagy szövinek már pikk-pakk megvan.

Katalizátor (upgrade)

Maximális szintje: 20
Hatása: 15 fölött minden szint 1 nappal csökkenti két lélekkút kisütés közötti várakozási időt. Ez a funkció minimum 60. tapasztalati szinttől használható.

- Javaslat: Maximális szint 30. 12 órával csökkent/szint (érveket lásd a kémgömbnél, ha ilyen 5-10 szinteket kap egy épület akkor semmivel nem vagyunk előrébb, pikk-pakk kimerül az építés).

További javaslatok:

Nekrofun fókusz(upgrade)

Maximális szintje: 35
Előfeltétel: Nekrofun fókusz 15, Nagymesteri építészet
Hatása: Minden 15 feletti szintje 0,5%-al csökkenti a mágia tulajdonság fejlesztési költségét.

Esetleg: Helyette Mágustorony, ugyanezzel 20.-tól 40. szintig. (előny: tovább tart felhúzni).

Átokpiramis (upgrade)

Maximális szintje: 30
Előfeltétel: Átokpiramis 20, Kínzókamra 15
Hatása: Minden 20. feletti szintje 1%-al növeli az átkozás hatékonyságát. 30. szinttől átkozhatsz hordatársat is.

Kínzókamra (upgrade)

Maximális szintje: 30
Előfeltétel: Átokpiramis 30, Kínzókamra 15
Hatása: 15. szint felett minden további 5 felépült szint után további 1 végzeturat hurcolhatsz el a kínzókamrádba.
Dátum: 2011.10.21. 15:27:35
Abban viszont maximálisan egyetértek hogy ez a viadal pont nem a randomnak kedvez, a sok kör alatt jobban elő fognak jönni a karakterek közötti különbségek. Aki arra számít, hogy itt majd az eddigi tápos karik szívni fognak, azok csalódni fognak, hiszen ez a viadal pont nem erről szól. Tény hogy az egészség (és kismértékben a szerencse) szerepe nőni fog ezen a típusú viadalon, ami jellemzően nem a legerősebb a pók kariknál, de sokkal kisebb eséllyel fog legyőzni valaki egy esélyesebb karit a random miatt (pl. WillChi által emelgetett 170 IQ-s varibesülés, ami egyszer bejöhet de 5x aligha), mint a normál viadalon.
Dátum: 2011.10.21. 15:24:06
El lehet itt játszadozni a számokkal, de azért ez elég átlátszó próbálkozás (Morzkod, Te nem valami statisztikai hivatalban dolgozol véletlenül? ).
Én is matekolnék egy sort. Tegyük fel azonos az átlagsebzésem és találati esélyem az ellenféllel, nekem nincs övem neki igen. X a közelharci átlagsebzésünk (az egyszerűség kedvéért tételezzük fel mindenkinek bejön minden harci köre). Nekem eddig normál bajnokin volt 6X, neki 7X sebzése. Most ha teszem azt 5 körig tart a komcsi viadal, akkor nekem lesz 4x6X (24X), az ellenfélnek 4x7X (28X) közelharci sebzése az első négy körben. Az 5. harci körben ugyanannyi, vagy +-1 harci kör megy le(attól függően ki hal meg), itt igazából nem érdemes az övvel számolni (bár van rá sansz hogy pont az dönt, de tekintsünk el ettől). Így a példában az öves karinak összességben 4X, azaz négy közelharcnyi kör előnye van, az eddigi 1 körrel szemben. Ha nem mind a 6 sebzés jön be(ez a reálisabb forgatókönyv), de a 7. (öves) ütés bejön, akkor az arány még nagyobb. De ha nem is talál be, az állatok megközelítőleg fognak sebezni 0,5X-et minden 7. körben. Azaz az arány ennél a 4X-nyi előnynél (ahol X=átlagos közelharci+állatsebzés összege) csak több lehet. Szóval arányok ide vagy oda, engem csak a sebzésKÜLÖNBSÉG érdekel igazából és ezt a hátrányt nekem sokkal nehezebbnek tűnik ledolgozni, mint az eddigi 1 közelharci kört.
Dátum: 2011.10.20. 20:34:36
Lehet félreértettél. Én a szerencsére, mint statra gondoltam a fentiek során. A random szerepe szerintem pont arra volt elég hogy néha okozzon némi meglepetést, de azért nem láttukjellemzően azt hogy az esélytelenek diadalmaskodnának a kategóriákban. A szerencse (stat) randombizgeráló hatása miatt volt eddig is erős, most kap egy új szerepet is. Ettől még az esetek 90%-ban a magas szerencsédet -önmagában- a hajadra kenheted. Szerepe továbbra is akkor lesz ha a karik (közel) azonos erejűek.
Dátum: 2011.10.20. 20:27:49
Nem kérdőjelezem meg hogy a szerencse szerepe nőni fog az új bajnokin. Ám fentartom hogy pl az IQ szerepéhez képest még mindig másodlagos. És ahogy Te is mondtad ez igazán csak a (közel) azonos erejű karakterek esetében fog számítani (ahogy eddig is).

Ha már igazságtalanság: az senkinek nem szúrt szemet, hogy a szívósság öve nem tiltott az új viadalon. Az átlagosan 3-5 plusz harci kört fog jelenteni, azt hogyan hozod be?
Dátum: 2011.10.20. 20:20:35
Közel azonos erejű kariknál eddig is a szerencse döntött
Dátum: 2011.10.20. 20:09:22
Szerintem az még mindig sokkal nagyobb előny ha valakinek magas az IQ-ja és neki rendre bejön a variköre nekem meg rendre besül. Hiába kezdi mindig a varikört ha ez a menetrend (még akkor is ha magasabb szerencse miatt ezt az arányt feltornázza 30-70-re).
Dátum: 2011.10.20. 19:57:09
Sajnos attól tartok már hiába agyalunk, ez nekem elég véglegesnek tűnik.

Azért a lila medálért még kicsit kampányolnék én is. Ha már lényegében nem adnak semmi bónuszt a medálok, és egy idő után letilt a rendszer a nevezéstől, legalább presztizsben legyen megkülönböztetve a felsőbb kategóriás indulás. Egyszóval: LILA MEDÁLT A NÉPNEK! (kiegészítve Kócos azon javaslatával, hogy a fa-struktúrás megjelenítésénél is legyenek feltüntetve pl egy csillaggal vagy más betűtípussal a kategóriaugrók (sőt én megkülönböztetném azt is ha valaki már nyert az adott kategóriában - kvázi címvédő. Ennyit megérdemel, ráadásul külön dicsőség kiütni egy ilyen mebert és ezt midnenki nyomon követhetné)

A "tabelláért" már önmagában megérte jártatni a pofánkat. De azért ezt a lila medált még igazán bepaszírozhatnátok a bajnoki pakkba, köszi

WillCHi: Nem értem mit kell ezen megbeszélni. OffsBoy elmondta neked, hogy van egy - meggyőződésem szerint bajnokin amúgy sem gyenge- stati, ez a szerencse, ami pontosan azt tudja -többek között- hogy akinek nagyobb az kezdi a harci köröket (beleértve a varikört). Ez nem kis előny a komcsi viadalon, nemis kérdés, éppen ezért törekedj rá hogy Te kezdjél, senki nem tiltja meg hogy fejlessz a szerencséden is.
Dátum: 2011.10.19. 16:45:29
Közben kaptam (hiv.) választ is.
3)-as pont biztos nem valósul meg (kategóriákat nem akarnak bolygatni, így fellégezhetnek a 25X minibajnoki-huszárok és a TOP is)
5)-ös (valamilyen formában) biztosan megvalósul.

1,2,4-es pontokon még gondolkodnak. Elvileg a héten fixálják a változásokat.

Bizakodjunk
Dátum: 2011.10.18. 18:12:16
Kicsit elment a topic, összefoglalnám az eddigi -részben- pozitív fogadtatásban részesült javaslatokat. Mivel most látok rá esélyt egyedül hogy kissé megreformálják az elfáradt bajnoki rendszert, így szerintem ne menjünk el szó nélkül a jobb javaslatok mellett!

1) A piros medál adjon +1 kritikus ütést/varit/kivégzést és +3(5?) egészséget, és ugyanennyi minuszt bajnoki viadal esetén.
---->ez közel ekvivalens a hivatalosan is felírt szívatási javaslattal, az a különbséggel, hogy AD is valamit a medál a normál játékban, nemcsak elvesz.
2) Ha valaki legalább egyszer nyert már az adott kategóriában dönthessen úgy hogy egyel magasabb kategóriában indul (Minden nevezés előtt legyen kiírva mennyi minuszzal indulna összesen.) Ebben az esetben ha nyer lila(?) medál a jutalma. Ha valaki úgy dönt hogy fentebbi kategóriába nevez akkor a kék és piros medálok hátránya nem érvényesül, csak a liláké (hogy mit tud a lila medál, arra nem jött javaslat. Ötlet: kék+piros medál egyben, esetleg érhetne 50 dukátot, bár ezt tuti nem adná el senki)
---> igazi hosszútávú cél és presztizs-szimbólum. Ráadásul alaposan megbolygatná az állóvizet a jól beállt kategóriákban és nem kevés taktikázást jelentene nevezés előtt.
3) Nagyon nagy (>128?) létszámú kategóriákat a rendszer automatice ossza szét (legfelsőbb szintek játékosai pl. egy egy kategóriával feljebb, legalsóbb szint(ek) egy kat.-tal lejjebb indulnak). Ugyanígy a nagyon mini létszámú (<32? <16?)) kategóriákat a rendszer ne robotokkal töltse fel, hanem vonja össze. Problémásak lehetnek a legfelsőbb szintek, itt maradhatna jelen rendszer, ha nincs jobb.
--> Minden bajnoki medál ugyanaz, holott van ami 2-3, vagy 9-10 fős van amelyik 222 fős kategóriákban születik. Ez nem hogy nem fair, hanem egynesen a bajnoki rendszer (és érem) megcsúfolása (szvsz). Egyenlő, arányos kategóriákat, mindenki ugyanúgy dolgozzon meg az éremért!
4) Jelen rendszer csak a győztesről szól. Lehetne ezüst és esetleg bronzérem (bronzmeccsel). Ezek nem tudnának semmit (esetleg érhetnének 10/5 dukátot vagy valami jelképes tult adhatnának), de mégis az elismerés.
5) Bár ez vélhetőleg megvalósul, de leírom hogy nehogy elfelejtődjön: végeredmény fa-struktúra kielemzése a játékosoknak (elég ha mindenkinek a saját kategóriájáról kilistázódik, de még jobb lenne ha mindenki böngészhetné mindenkiét).
---> Már ezerszer leírtam az okokat, de ez az egyszerű fejelsztés adná a legeslegtöbb többletélményt a rendszerhez.

edit:
+1) Fairplay bajnoki: összstat alapján történő kategóriabeosztás(mágia nem számít), alapcuccokkal, bajnoki érmek, állatok, horda, szint és szövibónuszok nélkül, az utolsó vérig viadal szabályai alapján. Ez lehetne ritkábban pl. 3havonta mondjuk fekete éremért, limitált kategóriákkal (pl. lentről kezdve 64 (esetleg nagyobb statszakadékok esetén 32) indulót pakol a rendszer egy kategóriába).
Nem volt az túl "sok"?

Mondjuk mindegy szerintem mehet simám egy 4-es döntő ennyi szavazat után is (Heroes 3,5, Dio 1-2), pont ezt jósoltam
Miért nem lehet szavazni?
Dátum: 2011.10.17. 21:05:43
Ne ke
Dátum: 2011.10.15. 14:24:52
A felsőbb kategóriás indulási lehetőséget és a lila medált támogatom.Nagyon izgalmasan hangzik, alaposan megkavarhatja egyes kategóriák állóvizét. És hát a presztizs :-)

Emellett megint megemlíteném, hogy a szokásos szinthatárok mellett/helyett kellene minden kategóriának egy ésszerű alsó és felső limit. Ha ezt túllépi/nem éri el, akkor a rendszer automatikusan összevon/szétbont kategóriákat (szint szerint). Hogy mik az ésszerű létszámlimitek, azt át kell gondolni, de 4 fő és 256 fő egészen biztosan nem az. (a 0+1 fős amit lentebb Kócos fejtegetett pedig a no komment kategória).
Dátum: 2011.10.14. 16:57:29
Idézet: Psych - 2011.10.14. 12:08:53
Egész egyszerűen a jutalmazást kellene megváltoztatni. A régi (kék) bajnoki maradna úgy ahogy volt, az új (piros) pedig adna +1 egészséget, +1% krit varázslatot, +1% krit ütést, +1 kivégzést. mindkettő számítana a viadalon kívül és belül is, a régi medálos szabályokkal (*1, *3).


Ezt támogatom. Benne van az eredetileg tervezett nerf, ugyanakkor mégsincs a keserű szájíz, meg az önszívatás érzése. (pedig valójában aligha változott bármi, mégis úgy érzi így az emberfia hogy kapott és nem elvettek tőle).


Kócos: nyilván a döntéshozókra gondoltam (itt Beho).
Dátum: 2011.10.13. 23:47:31
Kócos ez itt nem a taktikákról szól. Számokról. Akik a "nagy" döntéseket hozzák fent azokat jellemzően nem érdekli az egyén nyomora. 224-é viszont már igen. (legalábbis ez így szokott/kellene működjön)
Vond le a helyes logikus következtetést a mondamdómból (hogy idézzelek), ha már az szerinted logikus, igazságos és egyenlő, hogy 224-nek kellene 1-2-3 taktikáját követni és nem viszont.
Dátum: 2011.10.13. 18:43:25
Tehát azért hogy SyWeb mellett másoknak is legyen sikerélménye, legyen mondjuk egy 2 fős egy 3 fős és egy 5 fős kategória (+ a robotok)? Közben meg 224-en szopnak mondjuk a 60.-70. szintű kategóriában (igaz egy örül).
Én erre azt mondom, hogy:
Dátum: 2011.10.13. 17:45:50
Azért olvasgatva az okfejtéseket tényleg elgondolkodtató mi is volt a fejlesztés eredeti célja és hová fajult.
Ha az eredeti cél az volt hogy többlet élményt adjunk a játékosoknak (és itt nem csak a bajnokokra gondolok) akkor az első és legfontosabb számú fejelsztés -az általam ezerszer szajkózott- eredménytábla megjelenítése. Azaz mindenki látja ki meddig jutott, haver hol vérzett el, ez meg hogy a picsába nyert bajnokit, ez megint címvédett, Sanyika kitől kapott ki, Jancsika mekkora egy faxmákos, mennyire fogja a medál a 17x-es bajnokot, stb stb... Ezeket lehetne nézegetni, lehetne látni ki hol tart, mennyire volt esélyes, kiknél volt jobb/rosszabb szenrencsésebb/szerencsétlenebb, stb. Ennyi. Többletélmény egy eddig a játékosok többségének igen gyér élményt adó (ám valójában majd mindenki által titkon sikerre áhítozó, majd a soroaztos kudarc után érdektelenségbe fulladó) eseményre. Szóval ezt a fa-struktúrás eredményhirdetést már a kezdeték kezdetek be kellett volna tenni, mint a TF-ben.
Ehhez képest kapunk még egy bajnokit, ami jó, de megkétszerezi a bajnokik számát. Ez alapvetőne lehetne jó, hiszen duplaélmény. Azonban egyrészt a bajnokok a legjobbak lesznek (normális esetben), itt is, ott is. Nekik lesz valszeg kétszer annyi érmük. De úgy általában: lesz kétszer annyi BAJNOKI érem. Ez önmagában kicsit erősen hangzik.
Plusz kapunk egy egészen elképesztő handicap rendszert, ami már tényleg igen komoly kihívás elé állítja a címvédőket (azaz a legjobbakat). Így egyre könnyebben nyerhetnek a kevésbé jó játékosok is. Nem tőlük sajnálom, de valóban erről szólna a bajnoki? Én pl- legalább 6x kaptam ki Begginertől bajnokin, és mindig az motivált, hogy revansot vegyek egyszer rajta (sajnos mivel inaktiválta magát ez már nem fog összejönni). Mindig megtiszteltetésnek éreztem kikapni a jobbaktól, sosem éreztem kudarcnak. Legyőzni egy jobbat viszont, azért mert teleaggatjuk pluszsúlyokkal, meg plecsnihátránnyal, azt picit sem érezném dicsőséges tettnek. Szerintem ez a -3/plecsni most is elég erős nerf (ehhez még talán a szakikra vonatkozó -%-ot is el tudom fogadni). Mivel VF-es vagyok nekem nem megy a szintlépés gyorsabban, így megesett már hogy -3-al kellett címvédenem, legutóbb igencsak megizzadtam és teljesen el tudtam volna fogadni ha végül nem diadalmaskodom. Ha valakinek még több medálja van (pl >10 azaz kategóriájuk abszolút legjobbjai) vagy még több negatívot kap plecsninként az nem túl fénye sesélyekkel indul a címvédésre, hiába küzdött azért, hogy jobb legyen mint a többiek. Ez tényleg jó?
Az hogy valaki 3-nál több érmet egy kategóriában ne zsákoljon be támogatom. 3 hónap alatt talán össze lehet hozni egy kategória-lépést, ha mégsem akkor max nem indul (plusz nem is feltétlenül nyer mindig még a legjobb sem, most már ráadásul 2 bajnoki lesz).
Ami viszont szerintem fajsúlyosabb: az hogy ugyanaz a plecsni jár a régi és új (egy szövitársam által TESCO gazdaságosnak) elnevezett rendszerben is, hovatovább (és engem ez még jobban zavar): a 256 fős és a 10 fős kategóriákért is. Én a pici létszámú kategóriákat zokszó nélkül összevonnám, a giganagyokat pedig szétdarabolnám. Ha már az igazságosságot és egyenlősséget prédikálják sokan érveiknél.
Dátum: 2011.10.12. 21:44:37
Elgondolkodtatónak itt van egy (sokszors bajnok) szövitársunk véleménye az új bajnoki handicap rendszerről:

"...ha másfél éven keresztül minden hónapban én nyerek a komcsi bajnokin, kék érmet viszont többé nem szerzek (mindkét feltétel teljesen reális), akkor már bónuszt is kapok. Addig viszont folyamatosan gyengítem magam a "normál" bajnokikon.

Hát, nemtom. Tény, hogy alapvetően nem a bónusz miatt szokás bajnokikat nyerni, de ez azért már egy picit vicces "

Engem legalábbis meggyőzött (annak ellenére hogy fentebb az ellenkezőjét írtam), hogy ez talán tényleg a ló túlsó fele.