Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Új épületek
kedvencAlfa156Férfi
Végzetúr tanonc
20 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
21. hozzászólás - 2011.10.28. 16:35:58 (Válasz Lúzer #15 hozzászólására.)
Idézet: Lúzer - 2011.10.15. 13:26:58
Eddig is volt. Az energiakrisályosító szintlépéskor kiégett őskövet vagy őskövet (aukciós tárgy) add!

Hááát, ezt azért nem mondanám egy hatalmas tápnak.
Minden befizetéskor duplán kapok őskövet (lopás), az a pár kiégett jelentéktelen mennyiség.
Nem is igazán nevezném átváltásnak.
De pl. a PP/CSP átváltás annak, aki csak portyázik/vadászik brutális erősödést jelentene!
Pontszám: 6.67
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
22. hozzászólás - 2011.10.29. 22:14:20 (Válasz Craslorg #1 hozzászólására.)
Edzőterem (új épület)

Maximális szintje: 60
Előfeltétel: Gyakorlótér 25, Védőfal 25
Hatása: Minden szintje +1% LE-t jelent a kalandcsaták végi LE-re és 12 szintenként +1 a próbadobásokhoz.

- Tetszik! Szerintem a név nem igazán találó, valami jobbat lehetne kitalálni (most nekem sem jut eszembe). Javaslat: 50. szint a max. (első körben elég ennyi), 10 szintenként ad +1 próbadobást, és max. szinten +1 kaland tárolási lehetőség.

Kémgömb (upgrade)

Maximális szintje: 20 (30?).
Hatása:Szintenként 1.5 (1?) perccel csökkenti a kémgömb újrahasználás idejét. Maximális szinten 30 percenként lehet így kémkedni.

- Ezt régebben én is javasoltam, támogatom. Igaz magam ellen beszélek, mert nekem van gömböm, de látom mekkora különbség van a percenkénti és óránkénti kémlelés között (egyik kiváncsiskodni jó, a perecenkénti kémleléssel kis túlzással azt is kitalálom mikor mész ki wc-re). A fél órás kémkedés még nem nerfeli szét a gömböt (azt az AF szaki és a relikviák teszik meg ), de kellően használhatóvá teszi másoknak is a kémkedést. 30-as verziót preferálnám, 20-as szint egy nagy szövinek már pikk-pakk megvan.

Katalizátor (upgrade)

Maximális szintje: 20
Hatása: 15 fölött minden szint 1 nappal csökkenti két lélekkút kisütés közötti várakozási időt. Ez a funkció minimum 60. tapasztalati szinttől használható.

- Javaslat: Maximális szint 30. 12 órával csökkent/szint (érveket lásd a kémgömbnél, ha ilyen 5-10 szinteket kap egy épület akkor semmivel nem vagyunk előrébb, pikk-pakk kimerül az építés).

További javaslatok:

Nekrofun fókusz(upgrade)

Maximális szintje: 35
Előfeltétel: Nekrofun fókusz 15, Nagymesteri építészet
Hatása: Minden 15 feletti szintje 0,5%-al csökkenti a mágia tulajdonság fejlesztési költségét.

Esetleg: Helyette Mágustorony, ugyanezzel 20.-tól 40. szintig. (előny: tovább tart felhúzni).

Átokpiramis (upgrade)

Maximális szintje: 30
Előfeltétel: Átokpiramis 20, Kínzókamra 15
Hatása: Minden 20. feletti szintje 1%-al növeli az átkozás hatékonyságát. 30. szinttől átkozhatsz hordatársat is.

Kínzókamra (upgrade)

Maximális szintje: 30
Előfeltétel: Átokpiramis 30, Kínzókamra 15
Hatása: 15. szint felett minden további 5 felépült szint után további 1 végzeturat hurcolhatsz el a kínzókamrádba.
A hozzászólást Aurri módosította 2011.10.29. 22:16:41-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.45
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
23. hozzászólás - 2011.10.29. 22:37:25 (Válasz Tigristappancs #8 hozzászólására.)
Tigristappancs javaslatiara:
Várost most nem tekintve (mert szerintem ilyen belátható időn belül biztos nem lesz!):

- Tőzsde Palota
- 1. szint - +1 kisebb tétel az Aukciós Házban
- 2. szint - +1 gyakori tétel az Aukciós Házban
- 3. szint - +1 ritka tétel az Aukciós Házban

--> ezt nem igazán látom hogyan lehetne megvalósítani, szerintem leginkább sehogy. Viszont a sokat emelgetett szövtségi licit valahogy jöhetne majd...

- Piactér - Kedvezmény a kufárnál
Szintenként 0,5% kedvezmény a Lélekkufárnál, max 20. szint.

--> Palota ugye ezt tudja, inkább annak a szinjteit kellene tovább maxolni, akkor nem merülni ki pikk pakk (viszont én szívesebben látnék akkor már +5 további vezetőkészséget vagy valami új kényelmi funkciót a palotához :-)

- Küzdőtér
Nevezhetsz az Arénában, ahol 1 CSP-ért kihívást intézhetsz a többi nevezőhöz. A harc a Szövetségi Aréna szabályai szerint működik. A kihívottnak el kell fogadnia a kihívást. A győzelmekért pontok járnak, amik jutalmakra válthatóak. A jutalmak szintje az épület szintjétől függ.

--> Szerintem ez skip, mert túl macerás lenne leprogramozni, bármely jó ötlet.

- Fekete piac
Különféle erőforrások válthatóak át másra az épület szintjétől függően
- 15 CSP - 1 Kaland
- 50 őskő - elvesztett LE
- Kincspont - Kristálypont
- Két pihenésért újra dolgozhatsz az Aukciós Házban
- Lélekgyémánt - Térkapupont
- Aranydukát - AF pont

--> Erre nem látok reális esélyt, pedig lenne benne potenciál (és rengeteg zűrős kiskapu lehetőség)

- Kocsma
1 szint - Megnyit egy üzenőfalat, melyre írhatnak a játékosok (szerver fórum)
2 szint - Cset

--> Lehetne, de ezt tudhatná alapból a rendszer (chat-et). EGy hangulatos kocsma lehetne, jópofa játékokkal (szerencse, ügyesésgi, logikai,stb), jelképes nyereményekel, de erre most nem látok esélyt.

- Jósda
Különféle erőforrásokért (LE, Lélekgyémánt, Aranydukát, Kincspont) tombola vásárolható. X időnként sorolás. Nyeremények különféle italok, vagy akár aukciós tételek. Az épület szintje meghatározhatja milyen erőforrásból vásárolható tombola, illetve hogy milyen gyakran van sorsolás

--> Lásd fent. A tombola ötlete már felmerült, sőt kilátásba is lett helyezve, nem hiszem hogy épületne kesresztül lesz, hanem majd külön, de megérne egy külön topicot ez is.

- Állatidomár
A kennel 24. szint felett is növeli a gyakorlási időt, egészen 36. szintig. 1 állatidomár szint, 1 szint a kennelnél a gyakorlási időben. 12 szint

--> Én simán növelném a kennel maximumát, ezért nem kell új épület. Az előny amit ad, elég brutális ahhoz, hogy megérje az extrém befektett költséget.

- Lélekcsatorna
Az arra jogosultak a Lélekkútból is építhetnek a városi épületekbe

--> Skip.

- Vadászkunyhó
1. szint - Apró méretű állatok 1-3 kristálypontot adnak
2. szint - Nagyobb méretű állatok +5% eséllyel dobnak kiégett őskövet
3. szint - Hatalmas méretű állatok +5% eséllyel adnak kalandot
4. szint - Óriási méretű állatok Aranydukátot adnak

- Ez tetszik, és bevallom megihletett, utólagos engedelmeddel részben el is "loptam" az alapöltetet . Van egy hasonló LGY-s tervem, ami a szubtéri érzékelés szaki maximumának növelésével csinálja kb ugyanezt.

- Mérnöki Akadémia
- 1-5 szint, a Szerencse fejlesztése 1-5%-al hatékonyabb
- 6-10 - A Manakonstrukció X %-a is beleszámít a Szerencse fejlesztésébe szinttől függő mértékben

--> Szerencsét nem biztos hogy tovább kell tápolni, most kapott AF szakit és rengeteg LGY-s és epikus tápot. A mágia erősítését sokkal kardinálsabbnak tartom, a leggyengébb stati.

- Preparátor műhely
- Szintenként + X% sebzés az epikusokra és entitásokra

--> Ehhez hasonló inkább az alvilági verem további fejlesztésével kellene, ezt pikk pakk felhúznák.

- Párbajterem
- Növeli a Kihívásért járó Kristálypont mennyiséget, az állatok több TP-t kapnak kihívásból. A bónusz mértéke függhet az épület szintjétől

--> Ebben van potenciál, valami kihívós épület tényleg lehetne.



Lúzer Energiakristályosítós ötletét is lájkolom. Valóban lehetne valami apró kis ajándékot adni a népnek a kristályosító magasabb szintjein (lásd eventes, xenós, mikulásos, stb ajándékcsomgacskák). Jelige (amire Miklós is gerjed): szintlépés vonzóbbá tétele
A hozzászólást Aurri módosította 2011.10.29. 22:39:53-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.45
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
24. hozzászólás - 2011.10.30. 02:16:03 (Válasz Aurri #23 hozzászólására.)
Az a helyzet, hogy magas szinten pikk-pakk megvan minden épület (lásd Azúr Légió). Úgy gondolom hogy bizonyos kút méret felett másfajta építési technlógiát kéne alkalmazni, illetve lehetőséget adni arra, hogy csökkentsük a kút méretét.

Pl. 20 millás kút után LGY-ből és kiégettből kell építkezni (esetleg használható a normál mód is korlátozottan).
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.06
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
25. hozzászólás - 2011.10.30. 10:05:17 (Válasz LanMaffia #24 hozzászólására.)
Ha az emlékezetem nem csal, az AL kútja sem úgy nőtt 33 milliósra, hogy Baraty beírta nekik... Pár száz millió LE-t bele kellett építeni a szövetségbe, hogy ekkora legyen. A te érvelésedet akár meg is fordíthatnánk. Bizonyos kútméret alatt ne lehessen építeni az új épületeket, mert ahol kicsi a kút, ott még nem dolgoztak eleget.
Igazából mindkét verzió marhaság.

Az már használhatóbb, hogy kútból ne lehessen építeni egy épületet, de függetlenül a méretétől.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.08
kedvencDodoFérfi
Végzetúr tanonc
14 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
26. hozzászólás - 2011.11.01. 14:37:30
Egy esemény keretébn bkerülhetne a Templom.


Az esemény lényege, hasonló lenne mint a xenó vagy a Landragór.
Mindenféle ocsmány teremtményt kellene legyőzni (pl.: Thargodanok) ahhoz hogy egy ősi kapu megnyíljon. Ha az eventnek vége lenne akkor kerülne be az épületek közé a templom.

Ki lehetne választani ki melyik istent választaná és ez adna bónuszokat.

Pl: Sheran híveinek 10%-kal megnőne a gyógyítás hatékonysága és az állatok 10%-kal több ép-vel rendelkezhetnek.

Raia isten híveink megnőne a védekezése 5%-kal.

Fairlight varázslatok sebzését növelné 5%-kal.

Tharr híveinek növelné a közelharci sebzését 5%-kal.

Leah növelné a sajtoláskor kinyerhető lélekenegia mennyiségét és az eszenciatalálási esélyt 1%-kal.

Elenios +5% léleknyémánt kalandok teljesítése esetén és növelné a próbákhoz szükséges dobásokat 10%-kal

Dornodon hívei 10%-kal ocsóbban vásárolhtnak a kufárnál és z vonatkozna a lélekgyémántra és a lélekenergiára is.

Chara-din +1% vari é közelhari sebzés és 5%-kal többet sebeznek a másodlagossal.

Rhatt +10 kereskedelem ( max fölé is visz).

Adott isten jele megjelnhetne a karilapon.

ezek csak így hirtelenjében összetákolt dolgok, de a Beho ki tudná találni a jutalmakat ami az adott istenhez vonatkozik, hogy egyensúlyban legyen. Ne lehessen ugrálni istenek között ezért ezt őskő és idő-függővé tenném.

Az eventet csak nagyvonalakban rajzoltam fel, de a lényeg az azt hiszem érthető.

Szerintem az istenek színesebbé tennék a játékot.
Pontszám: 8
kedvencDodoFérfi
Végzetúr tanonc
14 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
27. hozzászólás - 2011.11.01. 14:38:09
Egy esemény keretébn bkerülhetne a Templom.


Az esemény lényege, hasonló lenne mint a xenó vagy a Landragór.
Mindenféle ocsmány teremtményt kellene legyőzni (pl.: Thargodanok) ahhoz hogy egy ősi kapu megnyíljon. Ha az eventnek vége lenne akkor kerülne be az épületek közé a templom.

Ki lehetne választani ki melyik istent választaná és ez adna bónuszokat.

Pl: Sheran híveinek 10%-kal megnőne a gyógyítás hatékonysága és az állatok 10%-kal több ép-vel rendelkezhetnek.

Raia isten híveink megnőne a védekezése 5%-kal.

Fairlight varázslatok sebzését növelné 5%-kal.

Tharr híveinek növelné a közelharci sebzését 5%-kal.

Leah növelné a sajtoláskor kinyerhető lélekenegia mennyiségét és az eszenciatalálási esélyt 1%-kal.

Elenios +5% léleknyémánt kalandok teljesítése esetén és növelné a próbákhoz szükséges dobásokat 10%-kal

Dornodon hívei 10%-kal ocsóbban vásárolhtnak a kufárnál és z vonatkozna a lélekgyémántra és a lélekenergiára is.

Chara-din +1% vari é közelhari sebzés és 5%-kal többet sebeznek a másodlagossal.

Rhatt +10 kereskedelem ( max fölé is visz).

Adott isten jele megjelnhetne a karilapon.

ezek csak így hirtelenjében összetákolt dolgok, de a Beho ki tudná találni a jutalmakat ami az adott istenhez vonatkozik, hogy egyensúlyban legyen. Ne lehessen ugrálni istenek között ezért ezt őskő és idő-függővé tenném.

Az eventet csak nagyvonalakban rajzoltam fel, de a lényeg az azt hiszem érthető.

Szerintem az istenek színesebbé tennék a játékot.
Pontszám: 8.91
kedvelt tagCsaba112Férfi
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
28. hozzászólás - 2011.11.01. 14:59:50
Én személy szerint nem tartom rossz ötletnek.

Bár mi lenne ha bizonyos feladatok teljesítése útján nyernénk el az istenek jelét!

"Megfutamodni a harctól, ez a legrosszabb, ami megtörténhet velünk. Rosszabb, mint vereséget szenvedni, mivel a vereségből mindig tanulhatunk valamit, de a megfutamodással csak ellenségeink győzelmét segítjük elő!
Pontszám: 6.71
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
29. hozzászólás - 2011.11.01. 16:30:13 (Válasz Dodo #27 hozzászólására.)
Nagyon jó gondolat Nekem is tetszik
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 8.23
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
30. hozzászólás - 2011.11.01. 17:47:35
Jól hangzik,de amit leírt az többé kevésbé megvan a horda bónuszokban,ehhez nem nyúlnék...

-Már így is sokallom némelyik horda elönyét.
-A többi extra dolgot meg már így is adják a szövetségi épületek és az AF tuladonságok.
- Amit Dodo leír az ötletében azt az említett dolgok tovább fejleszthetöségével meg lehetne oldani...
A hozzászólást Klarinét módosította 2011.11.01. 17:48:01-kor
Pontszám: 8.75
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
31. hozzászólás - 2011.11.01. 19:42:46
Nekem tetszik a játék egy-két kisebb újítás néha van az nekem elég. Sokan annyi mindent javasolnak hogy olyan "bonyolult" lenne a játék hogy csak na. Sokszínü lenne de már egész más jelleget kapna a dolog.

Ha valami változás kell azt az élszöviknél kellene csinálni,ugyanis náluk van az hogy "uncsi" a játék mert mindenük megvan és nincsenek már kitüzendö céljaik.

Új lehetöségek? X millás kút felett a 100+ szintüeknek esetleg,a többit nem kéne megkavarni mert csak erösebb lesz az aki nagyobb szöviben van és még gyengébbek a kis szövetségek tagjai.
Pontszám: 7.40
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
32. hozzászólás - 2011.11.06. 10:59:11 (Válasz Dodo #27 hozzászólására.)
menyire vagy otthon az isteneknél?
dornodont teszed be az olcsóbb vásárláshoz????????
mikor fairlight a pénz istene.
V1-antilop
Pontszám: 5.83
kedvencOptimusFérfi
Végzetúr tanonc
29 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
33. hozzászólás - 2011.11.09. 15:04:56
A templom ötlete szerintem nagyon jó!
Nem kellenének extrém bónuszok, lehetnek csupán színesítő jellegűek, vagy csekély tápot, inkább kényelmet adó jutalmak, amit szerintem a Lady Alvariel medáljaiért folytatott küzdelemben nagyon jól eltaláltak.

Lehetne egy event amiben felfedezik a végzeturak a régi istenek létét, esetleg templomainak romjait, és vele az istentagadók szektáját.

Akkor még mindenki a tagadók ellen lenne akik titkolják az összes szakrális tudás létezését.

Következő eventben, mivel nagy vonalakban már ismerik az isteneket, elindulhatnának istenekre specializált csoportokban felfedezni a vallás valós titkait, ezzel megtudnák a templomépítés technikáját.
Akármelyik istenhez csatlakozhatna a végzetúr, de egy szövetségen belül csak egy istennek lehetne temploma, és azt csak a saját hívei építhetnék.
Lehetne csatlakozni ekkor már az istentagadókhoz, nekik is be lehetne tenni egy épületet, mondjuk a Szentséggyilkos szobrát.

A templom illetve a Szentséggyilkos adna kicsivel határozottabb bónuszt, ami tartalmazná esetleg a más vallások képviselőivel szemben folytatott csaták során kapott valamennyi bónuszt.
Tudom, ez hordagyűlöletre hajaz, de mégis az eventek során inkább szerepet kaphatna.
Az istentagadók épülete,mindenki ellen adná a bónuszt, csak sokkal kisebb mértékűt esetleg.

Ezek az épületek elég magas költségűek lehetnének, hogy lefoglalják időre az építési kapacitást, vagy éppen megvalósítani náluk azt, hogy kútból ne legyenek építhetőek.

Innentől pedig adja magát a következő event sorozat ötlete az újra és újra fellángoló vallásháborúk sora.
Lehetne variálni a játékfejlesztőknek, lenne olyan, hogy mindegyik isten mindegyik ellen, vagy változatos szövetségekben, egyensúlyra törekedve.
Az istentagadókat meg erősítené a KH.

Eventeknél a nyertesek jutalma lenne +1 szint a vallási épületükhöz.

Lehet kevéssé tetszetős sokaknak ez az ötlet, és iagz, hogy nem kidolgozva, sőt elnagyolva irtam meg főleg a kapandó bónusz részt, de rá lehetne menni akiknek tetszik egy egyensúlyos bónuszrendszert kialakítani rá, valamint érdekelne a JV mennyire zárkózik el egy ilyen lehetőségtől, ami szövetségek összefogását is lehetővé tenné akár, vagy egyenesen igényelné azt.

Köszönöm a hozzászólás lehetőségét, és a figyelmet mindenkinek!
Orkánpofájú Trakaxarr kinek torka vihart és szitkokat áraszt ():[D=
Pontszám: 9.27
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
34. hozzászólás - 2011.11.09. 16:24:00
Igazából 2 két dolgot várnék az épületektől leginkább:
-a kiégett őskő hasznosítás megoldását
-folyamatos építési lehetőséget

A bánya nekem jó ötletnek tűnt, ami indokkal ki lett lőve az minden egyes épületre igaz. A rabszolgák vagy akár csak simán építő karakterek felépítenek bármit és aki kevesebbet épít az is használja.

Ugyanakkor elég luzer dolog azt feltételezni,h akár egy pók karinak is feleslges dolog lenne a szerencse.

A vallás érdekes dolog, már régebben felvetődött. Igazából vmi olyan formában lenne érdekes, ami az uniformizálás ellen dolgozik. Vagy egyiket építed vagy a másikat.
És én ilyesmit semmiképpen nem a hordabónuszokhoz köthető dolgokkal oldanám meg. pl Leah regen, Farlight aranydukát naponta ilyesmik
A hozzászólást BaalCain módosította 2011.11.09. 16:28:44-kor
Pontszám: 7.32
fórumozóJBoxFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
35. hozzászólás - 2011.11.10. 04:35:03
Az eddigiek közül a templom ötlete tetszett a legjobban, persze annyi módosítást javasolnék (bár nem tudom milyen irányba változna) amikor az eseménynek vége akkor a választott istent csak fél évig kapod ,de közben nem válthatsz, így megfontoltabb taktikák keletkeznének!
Azonban fél év után újra esemény, s annak a végén már újra választhatnál istent.
A többi nagyon nyerőnek tűnik, le a kalappal!

Új épület: Pince (max. szint 29)

Napi (Pince szintjétől függően valahányszor) kiégett őskőért (mondjuk 50-ért) egy régen felhasznált italt (gyógyital,varázsital,... kivéve térkifordító ital) visszakapsz, s újra használhatod.
A pince minden ötödik szint felépítése a napi használat mennyiségét növelné eggyel, tehát 25-ös szinten napi 5ször lehetne alkalmazni, persze max annyit amennyit már eddig elhasználtál a játék folyamán!

Amint a Pince eléri a 29-es szintet a kristálypontokat át lehetne váltani kiégett ősköre a váltó szám mondjuk: 40 kristálypont 1 kiégett ősköre!Ezt a karaktered szintje korlátozná... elképzelés szerint egy 80-as kari 40szer.

U.I.: Jól érzem hogy ezzel megoldódna a két nyersanyag használata!? Mit szóltok az ötlethez?
Pontszám: 5.67
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
36. hozzászólás - 2011.11.10. 13:52:49
Csak halkan kérdezném meg, szövetségi aukciós ház?

Fentiekhez:

Templom remek ötlet, akár nem fél éves szinten, viszont működhetne AF pontokkal az áttérés más vallásra, úgy, mint a respecializáció. Ha van X AF pontod, megjelenik a zöld gomb mellette, az addig használt másik vallásra költött pont elvész.

Másik variáció a templom építés eseményhez kötése csak úgy lenne jó, ha több templomot is lehetne építeni, egyik eseményen egyik istenét választhatná a szövi, másikon másikét.

Szerverszintű épületek:
Amelyik szövi megépíti a használatukhoz szükséges épületet, annak váljanak elérhetővé.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.52
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
37. hozzászólás - 2011.11.10. 18:24:28
Ha már templom és vallások akkor isteni küldetések a'la TF. Merjünk nagyot álmodni!

Viccet félretéve ez tényleg lehetne egy evenettel bevezetett nagy fejelsztés része. Maaajd egyszer Én most egyelőre beérném ha elsőkörben ezt a pár épületet upgradelnék amiket felírkáltunk. Mi közepes szövinek számítunk de lassan (kb 1-2 hónap) mi is kifutunk az értelmes épületekből, akor mi lehet a nagyobb szöviknél?
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.63
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
38. hozzászólás - 2011.11.10. 19:52:58 (Válasz Aurri #37 hozzászólására.)
Fölösleges istenekről, pláne a TF-es istenekről álmodozni, szinte biztos nem lesz. Itt a hordák a különbözőek. Az istenekre majd ott lesz a TF-online, amin dolgoznak.
Pontszám: 7.47
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
39. hozzászólás - 2011.11.10. 21:01:37 (Válasz Craslorg #38 hozzászólására.)
Azon dolgoznak, ez meg meg a süllyesztőbe, csak telnek a napok-hetek-hónapok érdemi fejlesztések nélkül, építeni semmit sem lehet, játékosok fogynak...
Pontszám: 7.35
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
40. hozzászólás - 2011.11.10. 21:21:46 (Válasz Mortu #39 hozzászólására.)
Független a kettő, mert más foglalkozik a TF online-nal. Annyit jeleztek annó, hogy Baraty először a Xenót, majd az új bajnokit programozza le és csak utána jöhetnek az épületek.
Pontszám: 7.47
Oldal: 12345678
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője