Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Dátum: 2012.09.03. 06:42:48
Semmi gond. Nem az evtized terveivel keszultem csupan felirtam par lehetoseget ami 1532 szint alatt is hasznalhato lenne viszonylag keves programozasi idovel A masik amit fontosnak tartok az alternativak, a valaszutak, mert ezekbol sokkal tobb kellene.
Dátum: 2012.09.02. 21:49:30
Pár javaslat az eddigi AF skillek apaján, reménykedve hogy Miklós is megfontolja őket:

Örjöngő háborgás (avagy Háborgó őrület II.)

Ha a fertőzöttséged 100%, a portyáért kapott LE megnő szint x 1%-kal.

Max. szint: 8

Költség: 8

Entitásvadászat:

Max. szint: 50

Költség: 3

Mágikus szféra:

Ha a mágia tulajdonságra vagy specializálva, minden szintje 1%-kal növeli a specializációt.

Feltétel: Nincs Egészséges életmód AF képességed. (és viszont!)

Max. szint: 10

Költség: 3

Szerénység:

Max. szint: 5

Költség: 3/10/15/20/25

Ha veled azonos szintű vagy magasabb szintű végzeturat győzöl le portyában, nem kapsz lényegesen több TP-t, mintha alacsonyabb szintűt támadsz. További szinteken a kapott TP tovább csökken (szintx5%-al).

Merészség:

Max. szint: 5

Költség: 5/10/15/20/25

Feltétel: Nincs szerénység. (és viszont)

Ha veled közel azonos erejű vagy erősebb végzeturat győzöl le portyában (TÖ/SZÖ/szint alapján kalkulált érték), több LE-t kapsz, mintha gyengébbet támadsz. További szinteken a kapott LE tovább nő (szintx10%-al).

Megjegyzés: EH-val is összeadódik.

Alkimista:

Minden szint egy %-kal növeli az esszencia szerzés esélyét sajtoláskor.

Max. szint: 10

Költség: 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12

Fókuszált erő:

Max. szint: 15

Költség: 5

Feltétel: Nincs Fókuszált manapsirál

Fókuszált manaspirál:

A varázslatok taumaturgiából eredő nem sebző hatását növeli, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz a taumaturgiád után. (10-es szinten ez kb. +5%)

Feltétel: Nincs fókuszált erő

Max. szint: 15

Költség: 5

Megjegyzés: Ezt nagyon kényesen kell belőni az egyensúly miatt, nyilván ez nem egyszerű feladat, de a lényeg: a VÁLASZÚT!

Hosszútávú memória:

Max. szint: 5

5. szint AF értéke: 20 AF pont (nem véletlenül, ezzel manőver nélkül lehet betárazni a küldit)

Kufár barátja:

Kereskedelmed maximuma minden szint után megnő 20-szal.

Max. szint: 3

Költség: 20/40/60

Megjegyzés: Itt a további szinteket lehetne esetleg elköltött AFP igényhez kötni (500/1000).

Gyógyital mesterség:

Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható gyógyitalok hatékonyságát.

Max. szint: 20

Költség: 2/szint (10. szintig) 4/szint (20. szintig)

Feltétel: Nincs Manaital mesterség.

Manaital mesterség:

Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható varázsitalok hatékonyságát. Emellett 10. szinten 1-el csökkenti a manaital vásárlási költségét, 20. szinten 2-őt vehetsz naponta.

Max. szint: 20

Költség: 2/szint

Feltétel: Nincs Gyógyital mesterség.

Templomoslovag:

1. szinten +1 gyakori(/ritka) nyereményt kapsz a Végzet Templomának első kis zsákjából. 2. szinten a 2.-ban is eggyel többet találsz, és így tovább, míg 12. szinten minden zsákban +1 nyeremény lesz.

Max. szint: 12

Költség: 6

Megjegyzés: Maximális szinten ez összesen 20 gyakori nyeremény és 4 ritka /templom. Úgy vegttem észre sokkal inkább erre lett volna igény mint + templomkistályokra. Később lehet növelni 24/36 stb. szintekre akár...

Feltétel: Nincs templomkristály (?? vagy lehessen együtt?)


És végül egy tervezet a kábításokra:

Precíziós kábítás:
Sikeres kábítás esetén a -10 támadás kap egy szinttől függő szorzót.
Bénító kábítás:
Sikeres kábítás esetén az ellenfél kap egy szinttől függő minuszt az erejére (lényegében a közelharci sebzésére/állatsebzésére).
Fagyasztó kábítás:
Sikeres kábítás esetén -10 támadás helyett -10 védekezést kap az ellenfél (szinttől függő szorzóval)
Koncentrált kábítás:
Az ellenfél kábítás ellenállása csökken (szinttől függő szorzóval).

Max. szint: 10

Költség: 5

Megjegyzés: A képességek vagylagosak, azaz kizárják egymást. Pontosan ki kell tesztelni a balanszt és az AF árakat, mivel kényes téma (exhas írtam fel az árakat/szinteket). Viszont ezzel tényleg érdekes taktikai elemmé lehetne tenni a kábítást.
Dátum: 2012.08.30. 13:25:40
A másik vonatkozó topicból át lehetne nyálazni az AF-es terveket (Crasnak azt hiszem volt egy egész hosszú tevrezete).
Plusz ha bekerülnek még új skillek kérlek gondoljatok szegény, nyomorult, halmozottan hátrányos helyzetű, stb.stb. fertőzöttekre is
Dátum: 2012.08.29. 09:13:49
Röviden és tömören:
Vártam az új AF képesség terveket, mint egy falat kenyeret. Elolvasva őket totális letargia.

Annyi jó ötlet elhangzott a játékosoktól, miért nem lehet bevonni őket? Miért kell kirekeszteni a játékosok 95%-ot egy fejlesztésből? Mert 1-2-3 év múlva esetleg majd őket is érinteni fogja?

Kicsit hosszabban:
ALTERNATÍV fejlődési utak, azaz további AF képességek kellenek igen, ez volt a fejlesztés egyik eredeti célja (a fejlődésre öszönzés mellett), hogy legyen mire értelmesen költeni az AFP-t és ne legyenek egyenkarakterek. Ne csak 25.000 AFP felett. Oké legyen néhány tápos képesség ehhez kötve (bár ennek értelmét leírták már többen is. x AFP múlva mindenki kötelezően ezeket fejleszti, így értelme kb zérus)
Jelenleg 232 elköltött AFP-vel már vakarom a fejem mire fogom költeni, mert már alig van ami felpiszkáljha sekélyes fantáziámat. Kb 2x ennyi AF skill kellene (sokszor elég lenne a jelenlegiek max. szintjének emelése) és nem kellene őket szinthez kötni. A probléma (nincs mire költeni az AFP-t) ettől ugyanúgy megoldódik, nagyobb lesz a karakterek variábilitása és az értékes fejelsztésbe ölt idő gyümölcsét nem csak 15, hanem 1500 játékos élvezheti. Lehet én gondolkodom hibásan, de ha játékot fejlesztenék nálam ez lenne a cél.

Szívósság öve: én egy ideje már rezignáltan fogadom az AH-s nerfeket, bár mivel hasonló cipőben járok mélységesen egyetértek Büyükkel. Amúgy én vennék 3800 dukátból 800 AF-et (jelenelg 10 AFP megy el 4-500 dukátért), ha lehetne értelmes képességekre költeni azt, és nem csak 1000. szint felett (pl- +40 szívósság ). Ezen kellene inkább agyalni.
Ilyen feltételek mellett amúgy még elfogadhatónak is tartom a dolgot, bár olyan magas szinten akinek igazán kell az összeszenvedi a dukátókat az övre előbb-utóbb. Míg a hűség zálogát meg csak egyszerűen egy lehúzós üzleti fogásnak tartom, a szerencsekerekes AH-s relikek jobban zavartak, mert némi ősköven túl még faxmákon is múlik ki zsákolja be őket (nekem dobott ugyan egy remek tüskés bőrt, ami csak egy cseppecskét marad el a reflex és tudás könyvtől).
Dátum: 2012.08.18. 11:03:44
A kettő között annyi különbség van, hogy az 5 ősköves varázsital amellett hogy 25%-al drágább a gyógyitalnál, cserébe tökéletesen használhatatlan, míg 5 ősköves gyógypiát 28 nap alatt simán elkortyolgat az emberfia.
Számomra az 5 ősköves manaital küldetés= ultalj át 10 őskövet a Beholder számlájára. Szóval én vagy simán kivenném, vagy lecsökkenteném 2-3 ősköves manaitalra.
Ami még korrektebb lenne és talán a Beho szempontjából is jövedelmezőbb, ha lecsökkentené a kavicsos manaitalok árát 1 őskőre. Az ár csökkenése szerintem pozitív visszacsatolással lenne a forgalmára is. Érdekes lenne egy statisztika hogy milyen arányban fogy jelenleg a kavicsos manaital és gyógyital. Tippre 1:10.
Dátum: 2012.08.16. 22:39:17
V1
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 35. kategóriájának győztese: Ariel
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 34. kategóriájának győztese: Xinx
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 33. kategóriájának győztese: Marcsa
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 32. kategóriájának győztese: Maedhros
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 31. kategóriájának győztese: Gaizka
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Nabilius
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: WillChi
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Deron
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: DarkShadow
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Pixapa
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Aurri
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: Bally
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Yoli
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Kegyetlen senki
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Larz Con De Mort
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: MrLE
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Szinuhe
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Igor
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Pastrana
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Catwoman
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: NoFear
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: HOLTPONT
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Zafír Mágus
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Coccinella Septempunctata
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Ultadur
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Doomsday
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Jung
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: DigiDee
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Ywgarrd
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Tilly
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Scooby Doo
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: G00DB0Y
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: Reiren
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Opálhajós
Ma, 03:02 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Ordasfarkas
Dátum: 2012.08.15. 18:43:59
Idézet: Birka - 2012.08.13. 17:23:05
Ép ez az, hogy óriási taktikázási lehetőség van benne!
Ha mindenki gyémánt, akkor válts át TE smaragdba, és zúzzad őket, neked rengeteg célpontod lesz!

Alkalmazkodni kell az új lehetőségekhez, ez a legnagyobb változatosság a játékban


Önök fizetett hirdetést hallottak.
Dátum: 2012.08.14. 23:42:00
Mondjuk ezt tényleg rendesen szétoffoltátok, de ha valaki újabb motivációt keres bajnokikon, már elhangzott a nagy ötlet: világok közti bajnoki.
Másrészt a magasabb kategóriákban indulók megkülönböztetése igazán megtörténhetne végre (jeleneleg még az eredménylistán sincsenek megkülöböztetve, nem kis fejtörést okozva sokszor olvasgatva az eredményeket, pedig kb egy perces leprogramozás lenne, mondjuk dőlttel szedni a nevüket). Jelenleg a rendszer csak a nevezés pillanatáig tesz különbséget, pedig ha pl. más színű medál járna így, ugye máris mekkora inspiráció lenne?
Persze lehet agyalni a fenti statszétosztós javaslaton is, csak elsőkörben ezt sokkal egyszerűbb lenne megoldani.
/OFF vége/
Dátum: 2012.08.12. 21:42:11
- Isteni kegy 1: A végzet temploma napi látogatást igénylő feladatainak maximális száma csökken, de minimum 3 (manakonsti, Lady Alvariel, épületstatisztika, toplista megnézése, mágikus regeneráció).
Költség: 3-5-7-9-11-13-15 AF pont
Maximális szint: 6
Cél: Ezek a sokak szerint idegőrlő, 0 IQ-s küldetések tényleg csak az időt növelik fölöslegesen.

--- Tekintve, hogy a templom ideje nem rövidül én ezeket sosem éreztem annyira idegörlőnek, annyira biztosan nem hogy AF-et is költsek rá (bár tény hogy egyes feladatok időben abszolút nem állnak arányban, egy ilyen irányú átfésülés nem ártana). AKi nem tud mr mire költeni annak plusz egy opció az AF szórásra, de szerintem ez ilyen formában roppant gyenge (ha hatna pl. átokprimisos, gyógyítós, stb küldire picit sokoldalúbb lenne)

- Szerencsekedvezmény: Ősköves szerencsekerék pörgetés díját szint*5%-kal csökkenti (mivel az őskövek századpontig vannak megadva, ez nem probléma).
Költség: 10 AF pont.
Maximális szint: 10
Cél: Olcsóbb pörgetéssel szerintem többen pörgetnének. Egy 0.50 / pörgetés, azaz napi 1 őskő rá jóval szimpatikusabb ár sokaknál szerintem. Azaz fele ár, de több mint dupla használat és máris pozitív a mérleg.

--- Ez valóban nem lenne rossz, bár az ára (VF-esként mondom) szerintem horribilis.

- Koncentrált tudat: Esszenciák hatóideje szint*1 órával nő.
Költség: szint*3 AF pont
Maximális szint: Nincs!
Cél: Valljuk meg, sok esszencia hatóideje nem teljes mértékben kihasználható. A bő 8 óra kevés, hiszen aki küldiket pörget annak jóval nehezebb kihasználni 8 órát pl nagyobb energiahasznosításra, vagy eventeken hajrázik, az nem 8 órában, hanem 1-2 napban csinálja.

--- Ebbe nagy potenciált látok. Azért szerintem nem ártana maximalizálni, de az ötlet jó.

- Edzett test: Ingyenes specializáció-váltás ideje szint*8 (12, 24) órával csökken.
Költség: szint*2 (3, 6) AF pont
Maximális szint: 45 (30, 15)
Cél: A végzet templomában ugye általában 1-szer kell őskőért specializációt váltani, de előfordulhat kettő is. Aki már ide eljut és össze tud szedni megfelelő mennyiségű AF pontot, annak már kedvezmény lehet ez.

--- Ez is remek ötlet, talán kicsit túl van árazva (mondjuk 6 óra/1AF korrekt lenne), de legalább lesz mire költeni az AF-et.

- Isteni kegy 2: Szakértelmek és tulajdonságok végzet templomi növelésének mennyisége 3-ról 2-re csökken
Költség: 50 AF pont
Maximális szint: 1
Cél: Sokan panaszkodtak, hogy számukra fölös tulajdonságokra menne el az LE. Drága, de akinek ez gondot okoz, "LE-t kap AF pontért".

--- Biztos lesz akinek majd megéri. Szerintem 50 AF ezért nagyno sok.

- Szebb templom: A Végzet temploma sor és oszlopnyereményeinél szint*2%-kal nagyobb esély ritka kincsre nyereményként
Költség: 5 AF pont
Maximális szint: 15
Nem tudom pontosan milyen rendszerben jönnek ott a nyeremények, gondolom fix mennyiségű ritka és a többi gyakori, ezt a fix mennyiséget lehet vele növelni.
Cél: A legtöbb panasz a sor/oszlop nyereményeire jön, így lehet növelni. Lehet akár előfeltétele is.

--- fix 1 ritka jön mind a vizszintes és függőleges oszlopba tapasztaltaim szerint. Így nem tudom pontosan hogyan értelmezzem a képességet. 30% esély nyereményenként (azaz 10 gyakoriból 3 ritka átlagosan? + az eddigi 2 fix). Majd ezt át kell gondolni, de az elképzelés tetszik.

- Különedzés: bajnoki esetén szint*5(10) pontot kizárólag a bajnoki nevezés előtt eloszthat a tulajdonságai, szakértelmei között.
Költség: szint*2 AF pont
Maximális szint: nincs
Cél: Meglepetést lehet okozni 1-1 bajnokin, ha egy számított taktikával szemben egy új taktikával tudunk harctérre lépni. Egyértelműen színesebbé teheti a küzdelmeket.

--- Gondolom az elosztás helyett szétosztást értesz. Azaz nem kapok mondjuk 100 statot bajnoki előtt a semmiből, hanem a leendő pontok egy részét oszthatom szét. Ha az előbbi akkor szerintem felejtős, vagy át kell nevezni a bajnki viadalt is ki nevet a végénre. Ha szétosztásra gondolsz akkor is át kell gondolni, tényleg vicces dolgok jöhetnek ki, de én támogatom.

Plusz pár korábbi ötletem beraknám ide én is (kicsit átgondlva):

Precíciós kábítás:
AF: 5. Max. szint: 10
Feltétel: 50. szint
A kábítás az AF képesség minden szintje után kap egy karakterszinttől függő szorzót (a -10 támadásra). A szorzót ki kellene balanszolni, de kb minden 50 feletti karakterszintenként lehetne +0,5-1%.

Sajtoló mátrix:
AF: 5. Max. szint: 10
Feltétel: Huzalozott reflexek.
Ha kisajtolsz egy állatot akin volt állatfelszerelés/törölsz egy állatfelszerelést visszakapod a tárgy őskő költségének 5%-át AFszintenként (felfelé kerekítve, max 50%-ig).

És néhány fertőzött cucc (mert minden végzeturnak kicsit maga felé hajlik a keze ):

Kompenzált energiahasznosítás:
AF: 5/szint, max. szint 10
Gyémántok és fertőzöttek portyabónusza EH esetén is érvényesül. A képesség minden szintje 5% bónuszt jelent, a lehetséges max. 50%-ig (gyémánt bónusz esetén max. 30%-ig).

Megjegyzés: Nincs előfeltétel (mivel bárki lehet fertőzött és záloggal gyémánt is később). Gyémántoknak a bónusz max. 30%, így 6-os szintnél nekik nincs értelme többre húzni a szakit.

Koncentrált örjöngés:
AF: 5 /szint, max. 10 szint,
Ha hordatársadat támadod portyában és győzöl, nem csak LE-re, de AFP-re is megkapod a fertőzésbónuszt(+5%/szint, max.50%)


Háborgó őrület II:
AF: 10/szint. Max. szint: 5
Feltétel: Fertőzés 100%.
Kreatív affinitás maximuma minden szinttel nő 1-el. (max. 5)

Cél: +5-ös max. szakis szakadék csökkentése fertőzöttek és megtisztultak között. Így már két fontos LE-termelő szaki/taktika közül lehet választani, habár az ultraspec. és transzplant. hátrányát ledolgozni hosszútávon nyilván így sem lehet (és nem is cél).
Esetleg lehetne egy LGy-s relikvia ami lehetővé teszi, hogy a két AF skill ne zárja ki egymást.
Dátum: 2012.08.05. 12:34:35
Sok a panasz az AF kapacitás "kimaxolódása" miatt. Ideje újra elővenni a témát és használható terveket csokorba gyűjtve valakinek (Craslorg, Birka) átküldeni a kiadónak.
Dátum: 2012.08.02. 23:01:33
Idézet: Azazel - 2012.08.02. 22:25:12
"Az a gyanúm,akkor kapom ezt a szöveget sima portyában : "Nem támadhatod a karaktert, mert nem nevezett be a "kufárok csatája" eseménybe!" , amikor a saját hordám tagjaira próbálok portyázni.Mintha a progi nem venné figyelembe,hogy 100%-ban vagyok fertőzött,
és csak azt figyelné,hogy az ellenfél nem kufározik,tehát a saját hordájából nem támadhatják."

Most már biztos vagyok benne.


És tényleg. Azt hittem neveztek és egy bug miatt vannak a listán, de tényleg csak a hordatársaimat nem engedi ütni (én is fertőzött vagyok).
Dátum: 2012.08.02. 21:41:41
Ki szorítja a tarkódhoz a shotgunt, hogy ne vegyél dukátot CSP-ért?
Dátum: 2012.07.30. 22:39:30
Kócos: szép próbálkozás a valaha volt egyik legerősebb cucc újboli feltápolására még ha némiként jogos is. De azoknak akik régen vették meg, már régen visszahozta számukra az árát, és már hasznot termel. Aki meg a féléves bérlet óta vették még horror áron nyilván számoltak az extrém megtérülési idővel (ahogy az aranytojó tyúkosok is), ezért a bérlet ára is -mint mindené- a kereslethez fog igazodni .
Ha netán sikerül a lobbid (amiért most emiatt drukkolok is kicsit), akkor javasolom felülvizsgálatra - az Arielen említetteken túl- a rejtőköpenyt és a kristálygömböt is, mert közel nem azok a feltételek egyik cuccnál sem, mint amikor előszőr kijöttek (sőt jóval drasztuikusabban gyengültek mint a bérlet). A rejtőköpenyt talán nem is használtam egyszer sem (csak a templomos küldi miatt) a láthatatlan nerf óta (pl. sztázisbubi feltételét nem kellene teljesíteni a köpenyeseknek, máris újra topcucc lenne), a gömb pedig több nerfet, szívatást és ellenképességet kapott mint bármi más a játékban (ettől függetlenül nem tartom gyengének, de régen sokkal erősebb volt).

Az AH-ra egyébként tényleg ráférne már egy refresh, 2009 nem tegnap volt. A legyengült tételeket fel lehetne tápolni és új tételeket is lehetne végre betenni - én egy új pakkot nyitnék nekik, az eddigi 5-ön túl, ezzel is nyitva a dukátinflálódás ellen.

A zálogosok zúgoldosása pedig jogos. Az gondolom teljesen véletlen hogy pont egy olyan cucc került elérhetővé (őskőért) ami újabb őskő költségekre sarkallja a játékosokat. Az indok (szegény topper oroszok) egészen elképesztő. Javasolom minden megszivatott/újra kijött/szerencsekeréken pörgetett tárgy árát lehessen visszakérni 100 őskőért. Win-win szitu...
Dátum: 2012.07.26. 22:32:47
Az: Van variba helyezhető AH-s fókusz, ráadásul visszaváltható azaz egy db megoldja az összes ilyen küldit. Igaz lehetne belőle több is.

Egy másik ötlet: AZ ismételhető küldi montotonitásának megtörésére lehetne egy opció (épület, AF, vagy LGY-s cucc, mindegy) ami lehetővé tenné, hogy 4 vagy 5 küldi rotációja esetén (a szokásos 3 helyett), valamivel nagyobb jutalom járna (a plusz lehetne LE, de akár egyéb táp is pl. AF, sorsjegy, stb.). Így meg kellene dolgoztatni kicsit az agytekervéyneket és felkavarni aze ddig beállt állóvizet, ami az ismétlős kvesztek taktikáját illeti.
Pl. 4 különböző küldi +10%LE, +0,5 AF +1 sorsjegy, 5 különböző küldi +20% LE +szintx5LGY +2 sorsjegy, 6 különböző küldi: +25% LE, +1AF +3 sorsjegy, stb...
Nagyon nincs átgondolva a koncept (lehet amiket felírtam túl táp/gyenge csak irányvonalnak írtam), de a léyneg remélem átjön.

Azt már meg sem emíltem, hogy bizonyos (elsősorban vadászós) küldetések továbbra is rettenetesen gyengék a 4-5 slágerküldihez képest, jó lenne rajtuk módosítani, hogy partiban legyenek a többivel.
Idézet: Ywgarrd - 2012.07.24. 23:31:10

El sem hiszed mennyire örülnék ha lennének a jelenlegi aktív karaktereknél jóval erősebb, de lélekszívható és alaposan lerabolható karakterek a környékemen.


El sem hiszed, hogy a problémádra a megoldás - a te helyzetedben- pont az általad kritizált vadászat
Ywgard: Annyira azért nem fájdalmas az a szintlépés. Igaz ugyanazt a bajnoki medált osztják a 8 fős kategóriákban is mint a 88 fősekben, de hidd el nem ugyanaz az érzés.
Ariel érvelése az alacsony szitnen szerzett LE/TP-ről meg teljesen igaz. AZ minimális TP amit a plusz vadászatokért bekapsz később szinte érzékelhetetlenné válik. Mondjuk 50.-60. szinten, amikor már dúskálsz az aktív játékosokban és egy-két jól betalált portyával több LE-t akaszthatsz mint amennyit addig összesen buktál a plusz vadászataid miatt. Akkor lehet elgondolkoznál érdemes volt-e éveket vesződni tucatnyi aktív játékos társaságában a "vakok közt félszemű a király" effektus miatt. Amíg viszont ragaszkodsz ehhez az aszkéta játékhoz, addig ez sosem lesz reális probléma, ez igaz. Én amúgy valahol tisztelem azokat akik képesek ezt ennyire fegyelmezetten csinálni (bár magam is elég türelmes játékosnak tartom, erre képtelen lennék), de szerintem saját magukat fosztják meg egy csomó lehetőségtől azáltal hogy bizonyos kapukat szándékosan zárva hagynak. De nyilván mindenkinek megvan a maga játékstílusa, amit szívesen játszik, ízléseken vitatkozni meg aligha lehet.

Azon túl, hogy akár jogos is lehet a kritikád a kvízes dologról, de túl magas labdákat dobálsz fel.
Ywgard: Egyetlen oka panaszodnak az lehet ha már előre feltöltötted a kvízadatbázisod (pech, ezentúl nem fogod) és emiatt kénytelen vagy most kemény 20-at vadászni. Ha jó a karid (ahogy látom nyeri a bajnokikat) ezt bőven elviseli, másrészt össze lehet hangolni más templomos kvesztekkel is.
Az állatfelszereléses kérdésnél sem volt olyan opció, hogy ha 40. szintig működne, vásárolnám, így viszont nem..
Dátum: 2012.07.12. 23:39:34
Nekem inkább ez tetszene:

Kritikus tudatkorbács: AZ ellenfél IQ-ját csökkenti saját varázstámadásunkkal szemben. (1AF szint-1 IQ arányban)
Feltétel. Nincs Kritikus tudatpjazs.
Kritikus tudatpjazs: AZ ellenfél IQ-ját csökkenti az ellen varázstámadásakor.
Feltétel: Nincs Kritikus tudatkorbács.

Max. szint: Karakter Szint-60. AFP: 5-8/szint (?)

Kicsit megoldaná az univerzális IQ problematikáját, válaszút elé állítva a karaktereket.

+2:

Szerencsevadász:
Az erőforrást adó szerencsekerék jutalmakat növeli (végzet temploma jutalmak esetén is!). 1 szint=+5% jutalom
Max. szint= 20 (40?). AFP=5-10/szint (?)

Krupié: max. 2 szint. 20/30 AFP
1. szinten + 1 ingyen pörgetési lehetőség, 2. szinten+ 1 ősköves pörgetés lehetőség.

Még nincs alaposan átgondolva, de kiváncsi vagyok a véleményekre.
Dátum: 2012.07.07. 17:58:21
Maci ötletére megy egy biglike!

Quellon javaslataora szintén. +1: Aki fentebbi kategóriában nevez a bajnokin az legyen megkülönbeztetve valamilyen módon /dőlt betű, csillag, más szín, stb./