Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456
Szerző
Topic neve: Új AF képesség tervek
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
41. hozzászólás - 2012.03.21. 14:48:50
Egy új Fejlődési irányt szeretnék felvetni. Lehet, hogy alapban marhaság nekifutásból pedig még nagyobb, de...

Jelenleg portyapontunk, cselekvéspontunk és térkapu pontunk van (már aki olyan szöviben van ahol van térkapu).
A javaslatom az lenne, hogy ezeket a pontokat fel lehessen cserélni egymással.
Tehát ha valaki csak vadászni akar akkor megtehesse, hogy a portyapontjait átváltja cselekvéspontokra. Az építők szerintem repesnének az örömtől.
A pókok pedig fordítva. De ha épp olyan küldim van, hogy ejtsek el 25 lényt aki a térkapun átlép és nekem már nincsen térkapu pontom, akkor ne kelljen malmoznom addig amíg keletkezik, hanem átváltok valamennyit és nyomhatom tovább.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 3.87
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
42. hozzászólás - 2012.03.21. 14:50:12
A csp pp térkapu ponttá való átváltását erősen szorgalmazom én is
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.63
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
43. hozzászólás - 2012.03.21. 15:00:46 (Válasz Xena #40 hozzászólására.)
2/3-ra csökkenti felfele ütve az eredetihez képest a TP-t. (Azaz 1.5-szöröse lesz az LE/TP arány sikeres rablásnál vagy EH-nál.)
Pontszám: 7.55
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
44. hozzászólás - 2012.03.21. 15:01:57 (Válasz Giganticus #41 hozzászólására.)
Idézet: Giganticus - 2012.03.21. 14:48:50
Jelenleg portyapontunk, cselekvéspontunk és térkapu pontunk van (már aki olyan szöviben van ahol van térkapu).
A javaslatom az lenne, hogy ezeket a pontokat fel lehessen cserélni egymással.

Ez az, ami soha nem lesz, ezt már sokszor leírta Miklós.
Gondolj bele, onnantól kezdve mindent térkapuponttá alakítok és VF-el tolom, extrém LE/TP-vel. Vagy épp mindent PP-re és jól kiszámítva lefelé ütök csak extrém LE/TP-vel.
A hozzászólást Craslorg módosította 2012.03.21. 15:02:53-kor
Pontszám: 7.55
kedvelt tagXenaNő
Végzetúr tehetség
239 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
45. hozzászólás - 2012.03.21. 15:34:13 (Válasz Craslorg #43 hozzászólására.)
Köszönöm!

Az AF képesség előtt 14 szintet felütve kb. 94-96 tp volt a max. amit kaptam.
A képesség kifejlesztése után 7 szintet felütve megkapom a kétharmadát a 14 szinttel fentebb lévő ellenfél után járónak?
Ha az eredetihez képest már csak kétharmadnyi tp-t kapok felfelé ütve, akkor nem jöhet 61 tp a hét szinttel fentebb lévő ellenfelem után, hiszen ez egy 14 szintre lévő ellenfél utáni módosított tp, nem?

A leírás szerint nem kapok jelentősen több tp-t felfelé támadva, holott jelentősen többet kapok.
7 szintet leütve -ugyancsak 100 százalékos célpont ellen- 13 tp-t kaptam.
Pontszám: 5.60
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
46. hozzászólás - 2012.03.21. 16:23:59 (Válasz Xena #45 hozzászólására.)
Felfelé ütve egy bizonyos szintkülönbség után már nem növekszik a TP mennyisége. Azaz 5-6 szinttől felfelé már fix a TP mennyiség, így természetesen 7 szintre és 14 szintre felfelé is ugyanúgy X, amit ugyanúgy csökkent a képesség a 2/3-ára.
Pontszám: 7.55
népszerűYasminaNő
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
47. hozzászólás - 2012.03.21. 19:59:20
Egy régi AF képesség továbbfejlesztését is jó ötletnek tartanám, persze nem olcsón.

Alapos tanulás:
A szintlépéshez szükséges TP megnő szint x 5%-kal, de a TP-vel együtt kapott AF is megnő ugyanilyen arányban.
Előfeltétel: van energiahasznosításod.
Ha az energiahasznosítás szakértelmed nullázódik (felejtés vagy térkifordító ital miatt), ez a képességed is törlődik!
Max. szint: 4
Költség: 10

Javasolnám 10. szintig kibővíteni szintenként 5-el növelt AF költséggel. (15/20/25/30/35/40)
Pontszám: 6.33
kedvelt tagXenaNő
Végzetúr tehetség
239 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
48. hozzászólás - 2012.03.21. 22:54:12 (Válasz Craslorg #46 hozzászólására.)
Értem, köszönöm.

Ez a képesség sokkal gyengébb, mint amilyennek látszik és javításra szorul. A leírása -miszerint azonos szintre, vagy felfelé támadva nem jön jelentősen több tp, mint lefelé támadva- sem állja meg a helyét!
A felfelé ütést nem fogja népszerűbbé tenni, tehát a magányos hőshöz és a szkarabeuszhoz hasonlóan újabb lehetőség az AF pontok kidobására.
A hozzászólást Xena módosította 2012.03.22. 00:07:52-kor
Pontszám: 5.60
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
49. hozzászólás - 2012.03.22. 09:21:08 (Válasz Craslorg #44 hozzászólására.)
Ez miért baj ? Ha valaki ebben leli az örömét, hát csinálja nyugodtan.
Elég színes ez a játék de így még jobban az lenne. Bevezethetnének akkor némi korlátozást pl: nem 1:1-ben van átváltási arány, vagy az ilyen pontok felhasználása esetén csak X<100% -ot kapna a delikvens, vagy szintenként csak 1-szer lehet ilyet csinálni, vagy havonta csak 1-szer... de tuti, hogy a játékosok 20%-a azonnal rávetné magát, 50%-a csak bizonyos alkalmakkor (pl event idején) a maradék 30% pedig magas ívben letojja majd az egészet.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 3.90
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
50. hozzászólás - 2012.03.22. 09:25:50 (Válasz Yasmina #47 hozzászólására.)
Azt hiszem, akkor a VF valóban megszűnne, ha az EH-s is megkapja a VF-et
Pontszám: 7.53
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
51. hozzászólás - 2012.05.26. 15:29:30
Érdeklődnék, tervben van-e további Af képességek játékbakerülése?


Af pont többletet kihasználó fejlődési út kizárólag akkor lehet életképes, hha van utánpótlása a képességnek.
Pontszám: 8.39
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
52. hozzászólás - 2012.08.05. 12:34:35
Sok a panasz az AF kapacitás "kimaxolódása" miatt. Ideje újra elővenni a témát és használható terveket csokorba gyűjtve valakinek (Craslorg, Birka) átküldeni a kiadónak.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.75
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
53. hozzászólás - 2012.08.05. 12:43:12
Érdekes visszanézni, h már 3 hónappal ezelőtt is panaszkodtam mert nincs fejleszthető af képesség

másik topikban Kócnak van sok érdekes ötlete szintén.
Pontszám: 7.62
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
54. hozzászólás - 2012.08.10. 15:19:27
A 10000-esből az ötleteim, hogy a megfelelő topicban legyenek:

2. AF képességeknél ugye megint kérdés, hogy mire költsék sokan a felgyülemlő AF pontokat. Nekem is van sok, pedig egy rakás kényelmi funkciót is vettem már rajta. Szóval az ötleteim, melyek a mostani fejlesztésekre is vonatkoznak. A költségek, szintek persze csak ötletek és csak munkaneveket adtam nekik:
- Isteni kegy 1: A végzet temploma napi látogatást igénylő feladatainak maximális száma csökken, de minimum 3 (manakonsti, Lady Alvariel, épületstatisztika, toplista megnézése, mágikus regeneráció).
Költség: 3-5-7-9-11-13-15 AF pont
Maximális szint: 6
Cél: Ezek a sokak szerint idegőrlő, 0 IQ-s küldetések tényleg csak az időt növelik fölöslegesen.
- Szerencsekedvezmény: Ősköves szerencsekerék pörgetés díját szint*5%-kal csökkenti (mivel az őskövek századpontig vannak megadva, ez nem probléma).
Költség: 10 AF pont
Maximális szint: 10
Cél: Olcsóbb pörgetéssel szerintem többen pörgetnének. Egy 0.50 / pörgetés, azaz napi 1 őskő rá jóval szimpatikusabb ár sokaknál szerintem. Azaz fele ár, de több mint dupla használat és máris pozitív a mérleg.
- Koncentrált tudat: Esszenciák hatóideje szint*1 órával nő.
Költség: szint*3 AF pont
Maximális szint: Nincs!
Cél: Valljuk meg, sok esszencia hatóideje nem teljes mértékben kihasználható. A bő 8 óra kevés, hiszen aki küldiket pörget annak jóval nehezebb kihasználni 8 órát pl nagyobb energiahasznosításra, vagy eventeken hajrázik, az nem 8 órában, hanem 1-2 napban csinálja.
- Edzett test: Ingyenes specializáció-váltás ideje szint*8 (12, 24) órával csökken.
Költség: szint*2 (3, 6) AF pont
Maximális szint: 45 (30, 15)
Cél: A végzet templomában ugye általában 1-szer kell őskőért specializációt váltani, de előfordulhat kettő is. Aki már ide eljut és össze tud szedni megfelelő mennyiségű AF pontot, annak már kedvezmény lehet ez.
- Isteni kegy 2: Szakértelmek és tulajdonságok végzet templomi növelésének mennyisége 3-ról 2-re csökken
Költség: 50 AF pont
Maximális szint: 1
Cél: Sokan panaszkodtak, hogy számukra fölös tulajdonságokra menne el az LE. Drága, de akinek ez gondot okoz, "LE-t kap AF pontért".
- Szebb templom: A Végzet temploma sor és oszlopnyereményeinél szint*2%-kal nagyobb esély ritka kincsre nyereményként
Költség: 5 AF pont
Maximális szint: 15
Nem tudom pontosan milyen rendszerben jönnek ott a nyeremények, gondolom fix mennyiségű ritka és a többi gyakori, ezt a fix mennyiséget lehet vele növelni.
Cél: A legtöbb panasz a sor/oszlop nyereményeire jön, így lehet növelni. Lehet akár előfeltétele is.
- Különedzés: bajnoki esetén szint*5(10) pontot kizárólag a bajnoki nevezés előtt eloszthat a tulajdonságai, szakértelmei között.
Költség: szint*2 AF pont
Maximális szint: nincs
Cél: Meglepetést lehet okozni 1-1 bajnokin, ha egy számított taktikával szemben egy új taktikával tudunk harctérre lépni. Egyértelműen színesebbé teheti a küzdelmeket.

Természetesen a többi javasolt, végtelenített AF képességet is támadom, amelyek szint*0.5% bónuszt adnak tulajdonságfejlesztésre, szint*1%-ot szakifejlesztésre, szerencsefejlesztésre.

Ezzel együtt én támogatnék egy - a TF-es új KT képességek hálózathoz hasonló egymásra épülő fejlesztési hálózatra.


*Tudom, hogy az ősköves képességek neccesek, pláne ami a csökkentésre vonatkozik, de azért itt hagyom, illetve azóta jutott eszembe még 4 (ami valójában 1) képesség:

- Hordaborda: A választott horda bónuszait megkapod.
Költség: 300-500-700 AF pont (minél több horda bónusza kell)
Maximális szint: 1 / horda
Cél: Hűség záloga után jó drágán, de miért ne?
Pontszám: 8.44
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
55. hozzászólás - 2012.08.12. 20:42:04
gondoltam ezen a héten is megkérdezem hogy halad az ezirányú fejlesztés?

május óta érdeklődöm, a talin is megerősítették, h jönnek az új képességek... 2 hónapja.
Pontszám: 7.62
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
56. hozzászólás - 2012.08.12. 21:42:11 (Válasz Craslorg #54 hozzászólására.)
- Isteni kegy 1: A végzet temploma napi látogatást igénylő feladatainak maximális száma csökken, de minimum 3 (manakonsti, Lady Alvariel, épületstatisztika, toplista megnézése, mágikus regeneráció).
Költség: 3-5-7-9-11-13-15 AF pont
Maximális szint: 6
Cél: Ezek a sokak szerint idegőrlő, 0 IQ-s küldetések tényleg csak az időt növelik fölöslegesen.

--- Tekintve, hogy a templom ideje nem rövidül én ezeket sosem éreztem annyira idegörlőnek, annyira biztosan nem hogy AF-et is költsek rá (bár tény hogy egyes feladatok időben abszolút nem állnak arányban, egy ilyen irányú átfésülés nem ártana). AKi nem tud mr mire költeni annak plusz egy opció az AF szórásra, de szerintem ez ilyen formában roppant gyenge (ha hatna pl. átokprimisos, gyógyítós, stb küldire picit sokoldalúbb lenne)

- Szerencsekedvezmény: Ősköves szerencsekerék pörgetés díját szint*5%-kal csökkenti (mivel az őskövek századpontig vannak megadva, ez nem probléma).
Költség: 10 AF pont.
Maximális szint: 10
Cél: Olcsóbb pörgetéssel szerintem többen pörgetnének. Egy 0.50 / pörgetés, azaz napi 1 őskő rá jóval szimpatikusabb ár sokaknál szerintem. Azaz fele ár, de több mint dupla használat és máris pozitív a mérleg.

--- Ez valóban nem lenne rossz, bár az ára (VF-esként mondom) szerintem horribilis.

- Koncentrált tudat: Esszenciák hatóideje szint*1 órával nő.
Költség: szint*3 AF pont
Maximális szint: Nincs!
Cél: Valljuk meg, sok esszencia hatóideje nem teljes mértékben kihasználható. A bő 8 óra kevés, hiszen aki küldiket pörget annak jóval nehezebb kihasználni 8 órát pl nagyobb energiahasznosításra, vagy eventeken hajrázik, az nem 8 órában, hanem 1-2 napban csinálja.

--- Ebbe nagy potenciált látok. Azért szerintem nem ártana maximalizálni, de az ötlet jó.

- Edzett test: Ingyenes specializáció-váltás ideje szint*8 (12, 24) órával csökken.
Költség: szint*2 (3, 6) AF pont
Maximális szint: 45 (30, 15)
Cél: A végzet templomában ugye általában 1-szer kell őskőért specializációt váltani, de előfordulhat kettő is. Aki már ide eljut és össze tud szedni megfelelő mennyiségű AF pontot, annak már kedvezmény lehet ez.

--- Ez is remek ötlet, talán kicsit túl van árazva (mondjuk 6 óra/1AF korrekt lenne), de legalább lesz mire költeni az AF-et.

- Isteni kegy 2: Szakértelmek és tulajdonságok végzet templomi növelésének mennyisége 3-ról 2-re csökken
Költség: 50 AF pont
Maximális szint: 1
Cél: Sokan panaszkodtak, hogy számukra fölös tulajdonságokra menne el az LE. Drága, de akinek ez gondot okoz, "LE-t kap AF pontért".

--- Biztos lesz akinek majd megéri. Szerintem 50 AF ezért nagyno sok.

- Szebb templom: A Végzet temploma sor és oszlopnyereményeinél szint*2%-kal nagyobb esély ritka kincsre nyereményként
Költség: 5 AF pont
Maximális szint: 15
Nem tudom pontosan milyen rendszerben jönnek ott a nyeremények, gondolom fix mennyiségű ritka és a többi gyakori, ezt a fix mennyiséget lehet vele növelni.
Cél: A legtöbb panasz a sor/oszlop nyereményeire jön, így lehet növelni. Lehet akár előfeltétele is.

--- fix 1 ritka jön mind a vizszintes és függőleges oszlopba tapasztaltaim szerint. Így nem tudom pontosan hogyan értelmezzem a képességet. 30% esély nyereményenként (azaz 10 gyakoriból 3 ritka átlagosan? + az eddigi 2 fix). Majd ezt át kell gondolni, de az elképzelés tetszik.

- Különedzés: bajnoki esetén szint*5(10) pontot kizárólag a bajnoki nevezés előtt eloszthat a tulajdonságai, szakértelmei között.
Költség: szint*2 AF pont
Maximális szint: nincs
Cél: Meglepetést lehet okozni 1-1 bajnokin, ha egy számított taktikával szemben egy új taktikával tudunk harctérre lépni. Egyértelműen színesebbé teheti a küzdelmeket.

--- Gondolom az elosztás helyett szétosztást értesz. Azaz nem kapok mondjuk 100 statot bajnoki előtt a semmiből, hanem a leendő pontok egy részét oszthatom szét. Ha az előbbi akkor szerintem felejtős, vagy át kell nevezni a bajnki viadalt is ki nevet a végénre. Ha szétosztásra gondolsz akkor is át kell gondolni, tényleg vicces dolgok jöhetnek ki, de én támogatom.

Plusz pár korábbi ötletem beraknám ide én is (kicsit átgondlva):

Precíciós kábítás:
AF: 5. Max. szint: 10
Feltétel: 50. szint
A kábítás az AF képesség minden szintje után kap egy karakterszinttől függő szorzót (a -10 támadásra). A szorzót ki kellene balanszolni, de kb minden 50 feletti karakterszintenként lehetne +0,5-1%.

Sajtoló mátrix:
AF: 5. Max. szint: 10
Feltétel: Huzalozott reflexek.
Ha kisajtolsz egy állatot akin volt állatfelszerelés/törölsz egy állatfelszerelést visszakapod a tárgy őskő költségének 5%-át AFszintenként (felfelé kerekítve, max 50%-ig).

És néhány fertőzött cucc (mert minden végzeturnak kicsit maga felé hajlik a keze ):

Kompenzált energiahasznosítás:
AF: 5/szint, max. szint 10
Gyémántok és fertőzöttek portyabónusza EH esetén is érvényesül. A képesség minden szintje 5% bónuszt jelent, a lehetséges max. 50%-ig (gyémánt bónusz esetén max. 30%-ig).

Megjegyzés: Nincs előfeltétel (mivel bárki lehet fertőzött és záloggal gyémánt is később). Gyémántoknak a bónusz max. 30%, így 6-os szintnél nekik nincs értelme többre húzni a szakit.

Koncentrált örjöngés:
AF: 5 /szint, max. 10 szint,
Ha hordatársadat támadod portyában és győzöl, nem csak LE-re, de AFP-re is megkapod a fertőzésbónuszt(+5%/szint, max.50%)


Háborgó őrület II:
AF: 10/szint. Max. szint: 5
Feltétel: Fertőzés 100%.
Kreatív affinitás maximuma minden szinttel nő 1-el. (max. 5)

Cél: +5-ös max. szakis szakadék csökkentése fertőzöttek és megtisztultak között. Így már két fontos LE-termelő szaki/taktika közül lehet választani, habár az ultraspec. és transzplant. hátrányát ledolgozni hosszútávon nyilván így sem lehet (és nem is cél).
Esetleg lehetne egy LGy-s relikvia ami lehetővé teszi, hogy a két AF skill ne zárja ki egymást.
A hozzászólást Aurri módosította 2012.08.12. 21:59:54-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.16
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
57. hozzászólás - 2012.08.12. 22:47:37
Nekem ezekkel a felvetésekkel van némi gondom.

nem rosszak viszont azt elég kis mértékben segítik elő, h egy Af pontból adódó előnyre építeni tervező kari újabb fegyvert kapjon.

ahhoz, h a meglévő erős képességek alternatívát kapjanak kell pár adu ász minden fejlesztésben és mellé jó pár erős af képesség.
gondolok itt első sorban hasznos harciakra vagy pedig Lé termelő hatásokra.

a harci képességek lehetnek direkt hatások is, mint pl a kritteket ill elnyeléseket adó képességek.
de lehet áttételes is, pl állat fejlesztést elősegítő, állatokat erősítő képesség,új állat szakik, kereskedelem szintek. talán itt könnyebb dolga van a fejlesztőknek

a lé termelés bonyolódása már több átgondolást igényel. a fertőzöttek lehetőségei tény és való elég szűkösek, járna nekik még pár dolog-viszont kellene mindenképpen olyan af is, ilyenkor amit mások is-és az egyéb képességgel támogatott IS- tudnak fejleszteni.

persze a végtelen növelhetők adnak hosszú távú alternatívát is, de nem hiszem h pótolhatnák a folyamatos játékfejlesztést.


száz számra írhatunk ötletet. okoskodunk ezen hónapok óta. De addig amíg nem kapunk a mindenhatóktól vmi irányvonalat igazából nem jutunk messze.

Ami már biztos, óriási Af pont igényű hasznos képességnek kell kijönnie mert különben teljesen értelmét vesztheti az egyik legjobb vu fejlesztés.
A hozzászólást BaalCain módosította 2012.08.12. 22:49:16-kor
Pontszám: 7.62
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
58. hozzászólás - 2012.08.13. 18:06:38 (Válasz Craslorg #54 hozzászólására.)
Cras, nekem egy nagy problémám van a javaslataiddal. A tartalmuk általában véve jó, de ezeket a funkciókat nem AF-ből kellene megoldani.

Isteni kegy 1.
Ez egy kényelmi funkció, sokkal inkább tudnám elképzelni templomkristályokból vásárolható relikviaként. Pláne, hogy a VT jóval előbb elérhető, mint az AF.

Szerencsekedvezmény
Erre már van ősköves relikvia, aminek persze lehetne második fokozata, de kétlem, hogy AF-be kerülne ingyenes verzió.

Koncentrált tudat
Az eszenciák hatóidejének növelésére ott a labor, csak a maximális szintjét kell növelni.

Edzett test
Ugyan az a probléma, mint az isteni kegy 1.-nél. A VT jóval előbb elérhető, mint az AF. Egy egyszer megvásárolandó relikvia szerintem jobb megoldás.

Isteni kegy 2.
Ez is inkább templomkristályos relikvia, mert a VT jóval előbb elérhető, mint az AF.

Szebb templom
Ez is inkább templomkristályos relikvia, mert a VT jóval előbb elérhető, mint az AF.

Különedzés
Ez az egyetlen képesség, aminek a tartalmával nem értek egyet. A bajnoki viadalokra való felkészülés nem 1-2 napig tart, hanem gyakorlatilag folyamatos program. Az ember úgy fejleszti a karakterét, hogy a lehető legjobb eredményt érje el a bajnokin. Ennek érdekében kémgömbözik, aréna csatákat és teszt portyákat vív. Az egésznek semmi értelme nincs, ha a bajnoki napjának előestjén még a játékosok 500-1000 pontot oszthatnak szét a tulajdonságaik között. Ezzel nem meglepetést lehet okozni a bajnokin, hanem a teljes karakterfejlesztési tervet tönkrevágni és értelmetlenné tenni a karakterfejlesztést.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.37
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
59. hozzászólás - 2012.08.13. 18:20:47 (Válasz Ariel #58 hozzászólására.)
Jelenleg is van olyan AF képesség, ami egy korábban elérhető játékelemhez kapcsolódik, így ezt nem érzem egyik képességnél se problémának.

Azért a különedzésnél 500 pont elosztásához is kell 50 szint, ami 2520 AF pont, ez azért nem kevés. Még 100 ponthoz is min. 10-es szint, ami 88 AF pont. Emellett nyilván mind a költés, mind a hatás módosítható (pl. eredeti tul max 20-30%-os boostot kaphat belőle, stb).

*A többi nyilván ötlet, és egy részke őskövet babrál, amit tudom, hogy Miklós nem nagyon szeret.
A hozzászólást Craslorg módosította 2012.08.13. 18:22:21-kor
Pontszám: 7.66
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új AF képesség tervek
60. hozzászólás - 2012.08.13. 18:29:39 (Válasz Craslorg #59 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.08.13. 18:20:47
Jelenleg is van olyan AF képesség, ami egy korábban elérhető játékelemhez kapcsolódik, így ezt nem érzem egyik képességnél se problémának.


Nyilván nem probléma, ha a VT-hez, csak 60-ik szinten kerülnek be kényelmi funkciók, és költségcsökkentő hatások, de ha lehetséges előbb berakni őket, akkor minek a játékosok idegeit húzni 60 szintig? A templomkristályokért vásárolható cuccok nagy része egyébként is bóvli, így legalább költhető lenne olyasmire, ami könnyíti a templomot, és csökkenti a vérnyomást
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.83
Oldal: 123456
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!