- Isteni kegy 1: A végzet temploma napi látogatást igénylő feladatainak maximális száma csökken, de minimum 3 (manakonsti, Lady Alvariel, épületstatisztika, toplista megnézése, mágikus regeneráció).
Költség: 3-5-7-9-11-13-15 AF pont
Maximális szint: 6
Cél: Ezek a sokak szerint idegőrlő, 0 IQ-s küldetések tényleg csak az időt növelik fölöslegesen.
---
Tekintve, hogy a templom ideje nem rövidül én ezeket sosem éreztem annyira idegörlőnek, annyira biztosan nem hogy AF-et is költsek rá (bár tény hogy egyes feladatok időben abszolút nem állnak arányban, egy ilyen irányú átfésülés nem ártana). AKi nem tud mr mire költeni annak plusz egy opció az AF szórásra, de szerintem ez ilyen formában roppant gyenge (ha hatna pl. átokprimisos, gyógyítós, stb küldire picit sokoldalúbb lenne)
- Szerencsekedvezmény: Ősköves szerencsekerék pörgetés díját szint*5%-kal csökkenti (mivel az őskövek századpontig vannak megadva, ez nem probléma).
Költség: 10 AF pont.
Maximális szint: 10
Cél: Olcsóbb pörgetéssel szerintem többen pörgetnének. Egy 0.50 / pörgetés, azaz napi 1 őskő rá jóval szimpatikusabb ár sokaknál szerintem. Azaz fele ár, de több mint dupla használat és máris pozitív a mérleg.
--- Ez valóban nem lenne rossz, bár az ára (VF-esként mondom) szerintem horribilis.
- Koncentrált tudat: Esszenciák hatóideje szint*1 órával nő.
Költség: szint*3 AF pont
Maximális szint: Nincs!
Cél: Valljuk meg, sok esszencia hatóideje nem teljes mértékben kihasználható. A bő 8 óra kevés, hiszen aki küldiket pörget annak jóval nehezebb kihasználni 8 órát pl nagyobb energiahasznosításra, vagy eventeken hajrázik, az nem 8 órában, hanem 1-2 napban csinálja.
---
Ebbe nagy potenciált látok. Azért szerintem nem ártana maximalizálni, de az ötlet jó.
- Edzett test: Ingyenes specializáció-váltás ideje szint*8 (12, 24) órával csökken.
Költség: szint*2 (3, 6) AF pont
Maximális szint: 45 (30, 15)
Cél: A végzet templomában ugye általában 1-szer kell őskőért specializációt váltani, de előfordulhat kettő is. Aki már ide eljut és össze tud szedni megfelelő mennyiségű AF pontot, annak már kedvezmény lehet ez.
--- Ez is remek ötlet, talán kicsit túl van árazva (mondjuk 6 óra/1AF korrekt lenne), de legalább lesz mire költeni az AF-et.
- Isteni kegy 2: Szakértelmek és tulajdonságok végzet templomi növelésének mennyisége 3-ról 2-re csökken
Költség: 50 AF pont
Maximális szint: 1
Cél: Sokan panaszkodtak, hogy számukra fölös tulajdonságokra menne el az LE. Drága, de akinek ez gondot okoz, "LE-t kap AF pontért".
--- Biztos lesz akinek majd megéri. Szerintem 50 AF ezért nagyno sok.
- Szebb templom: A Végzet temploma sor és oszlopnyereményeinél szint*2%-kal nagyobb esély ritka kincsre nyereményként
Költség: 5 AF pont
Maximális szint: 15
Nem tudom pontosan milyen rendszerben jönnek ott a nyeremények, gondolom fix mennyiségű ritka és a többi gyakori, ezt a fix mennyiséget lehet vele növelni.
Cél: A legtöbb panasz a sor/oszlop nyereményeire jön, így lehet növelni. Lehet akár előfeltétele is.
--
- fix 1 ritka jön mind a vizszintes és függőleges oszlopba tapasztaltaim szerint. Így nem tudom pontosan hogyan értelmezzem a képességet. 30% esély nyereményenként (azaz 10 gyakoriból 3 ritka átlagosan? + az eddigi 2 fix). Majd ezt át kell gondolni, de az elképzelés tetszik.
- Különedzés: bajnoki esetén szint*5(10) pontot kizárólag a bajnoki nevezés előtt eloszthat a tulajdonságai, szakértelmei között.
Költség: szint*2 AF pont
Maximális szint: nincs
Cél: Meglepetést lehet okozni 1-1 bajnokin, ha egy számított taktikával szemben egy új taktikával tudunk harctérre lépni. Egyértelműen színesebbé teheti a küzdelmeket.
---
Gondolom az elosztás helyett szétosztást értesz. Azaz nem kapok mondjuk 100 statot bajnoki előtt a semmiből, hanem a leendő pontok egy részét oszthatom szét. Ha az előbbi akkor szerintem felejtős, vagy át kell nevezni a bajnki viadalt is ki nevet a végénre. Ha szétosztásra gondolsz akkor is át kell gondolni, tényleg vicces dolgok jöhetnek ki, de én támogatom.
Plusz pár korábbi ötletem beraknám ide én is (kicsit átgondlva):
Precíciós kábítás:
AF: 5. Max. szint: 10
Feltétel: 50. szint
A kábítás az AF képesség minden szintje után kap egy karakterszinttől függő szorzót (a -10 támadásra). A szorzót ki kellene balanszolni, de kb minden 50 feletti karakterszintenként lehetne +0,5-1%.
Sajtoló mátrix:
AF: 5. Max. szint: 10
Feltétel: Huzalozott reflexek.
Ha kisajtolsz egy állatot akin volt állatfelszerelés/törölsz egy állatfelszerelést visszakapod a tárgy őskő költségének 5%-át AFszintenként (felfelé kerekítve, max 50%-ig).
És néhány fertőzött cucc (mert minden végzeturnak kicsit maga felé hajlik a keze
):
Kompenzált energiahasznosítás:
AF: 5/szint, max. szint 10
Gyémántok és fertőzöttek portyabónusza EH esetén is érvényesül. A képesség minden szintje 5% bónuszt jelent, a lehetséges max. 50%-ig (gyémánt bónusz esetén max. 30%-ig).
Megjegyzés: Nincs előfeltétel (mivel bárki lehet fertőzött és záloggal gyémánt is később). Gyémántoknak a bónusz max. 30%, így 6-os szintnél nekik nincs értelme többre húzni a szakit.
Koncentrált örjöngés:
AF: 5 /szint, max. 10 szint,
Ha hordatársadat támadod portyában és győzöl, nem csak LE-re, de AFP-re is megkapod a fertőzésbónuszt(+5%/szint, max.50%)
Háborgó őrület II:
AF: 10/szint. Max. szint: 5
Feltétel: Fertőzés 100%.
Kreatív affinitás maximuma minden szinttel nő 1-el. (max. 5)
Cél: +5-ös max. szakis szakadék csökkentése fertőzöttek és megtisztultak között. Így már két fontos LE-termelő szaki/taktika közül lehet választani, habár az ultraspec. és transzplant. hátrányát ledolgozni hosszútávon nyilván így sem lehet (és nem is cél).
Esetleg lehetne egy LGy-s relikvia ami lehetővé teszi, hogy a két AF skill ne zárja ki egymást.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."