Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456789101112
Szerző
Topic neve: AF képesség tervek (2012. szept)
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
181. hozzászólás - 2012.09.01. 07:54:33 (Válasz Kocos #179 hozzászólására.)
Amikor először felvetetted ezt az ötleted már akkor is értettem, hogy mire gondolsz és, hogy ez egy nagyon hosszútávú dolog, bár nem számoltam utána még ennyire sem, mint most te.

Most nézzük meg ezt az AFK-t más szemszögből:
- 1 hónap híján 4 éves a játék
- ennyi idő alatt majdnem kihalt a játék
- utánpótlásnak nyoma sincs, távozók vannak
- ez egy olyan befektetés lenne, ami a játék eddigi fennállásának a kétszeres időtartama alatt való teljes erőforrás ráfordítás melletti fejlesztéssel sem hozna túl sok előnyt, mivel bár addigra 2 esetleg 3x annyi AFP-t kaphatna a fanatikus fejlesztője, de semmi nyoma értelmes kihasználhatóságnak az AFP többletére valamint az eltelt évek alatt semmi másra nem költ, így mire végezne kb kitörölhetné az AFP-jével, mert akik másra költötték a pontjaik valószínűleg mindenben elhúztak mellette amitől erősebbé, eredményesebbé válhattak

Miért állna neki bárki egy ilyen képességnek?
Az AH-s bérlet és az Aranytojó tyúk kézzelfogható/bb eredményt mutat fel mégis már azokat is gyengének és AD pazarlásnak tartják sokan.

Emlékszem többször is írtad már, hogy minél hosszabb távú a tervezés és a ráfordítás annál nagyobb a haszon, de itt nem éri meg ilyen nagy távlatokban gondolkodni 4 okból:
- nerfek
- ötlettelenség (egyenlőre nincs kilátás arra, hogy a megszerzett előnyt hasznosítani is tudod-e majd)
- elnéptelenedés
- a befektetés közben gyengülés behozhatatlan

Csak arra tudok gondolni, hogy eszed ágában sem lenne évekig szívni, hogy 2x annyi AFP-d legyen, hanem csak mint hangzatos távlati képet elénk vetíted és a képesség megvalósulása esetén 1-1x egy keveset áldoznál rá esetleg, ami még hamar visszajön és minimális előnyt hoz, vagy akkor fejlesztenéd amikor nincs más helyette (de akkor a haszonnak sincs helye amire költsd), vagy rá se néznél csak hátha a butábbak beleugranak alapon ez egy nagyon elmés csapda.

Vagy van még egy lehetőség: ÉN abszolút nem értem, hogy miről van szó és írtam 1 oldal hülyeséget
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 9.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
182. hozzászólás - 2012.09.01. 08:06:17 (Válasz Kocos #179 hozzászólására.)
Kocos, egyáltalán nem haragszom. Csak egyszerűen lusta voltam 10 mondatban körbeírni amit te tökéletesen levezettél. Ez a képesség egy olyan fejlesztési spirálba rángathatja be a játékosokat, melynek soha nincs vége, és a megtérülési ciklusa egyszerűen extrém hosszú. Töltelék képességnek jó lehet, de a gyakorlatban több kárt okoz mint hasznot, ha valaki nekikezd.
Pontszám: 6.31
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
183. hozzászólás - 2012.09.01. 08:10:23 (Válasz Ariel #177 hozzászólására.)
Sajnos igazad van abban, hogy a hipnózist képtelenség lekezelni Nem lehet tudni melyik "slotton" lévő állat fordul ellened. Azt meg nem lenne korrekt beledrótozni, hogy az egész állat sebzés "visszaüt" mivel a famulusok igen is ősköves blökik. Ez a képesség elbukott a technikai hátteren

Azaz adott egy "probléma", melyre esetlegesen be lehetne tenni egy AF képességet szerinted is, mégpedig az, hogy az állatok sebzése ellen nem hat semmi jelenleg. Kéne egy járvány2, az igen jól sikerült anno
A hozzászólást Birka módosította 2012.09.01. 08:12:06-kor
Pontszám: 6.31
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
184. hozzászólás - 2012.09.01. 10:29:56 (Válasz Birka #182 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2012.09.01. 08:06:17
Kocos, egyáltalán nem haragszom. Csak egyszerűen lusta voltam 10 mondatban körbeírni amit te tökéletesen levezettél. Ez a képesség egy olyan fejlesztési spirálba rángathatja be a játékosokat, melynek soha nincs vége, és a megtérülési ciklusa egyszerűen extrém hosszú. Töltelék képességnek jó lehet, de a gyakorlatban több kárt okoz mint hasznot, ha valaki nekikezd.


Bocsass meg, de megint leirtal egy par mondatot, ami mogott nincsenek ervek. Nezzuk egyesevel.

Ez a képesség egy olyan fejlesztési spirálba rángathatja be a játékosokat, melynek soha nincs vége

Hamis. A fejlesztesi spiralbol egy jol megvalasztott ponton ki lehet es ki is kell szallni. Es elobb utobb mindenki ki is fog, mert olyan draga lesz, hogy raeszmel, hogy mar nem akar 1% pontnyi bonusz miatt ennyi AFP-t kolteni.

a megtérülési ciklusa egyszerűen extrém hosszú

Hamis. Az elso szint (ha az alap koltseggel szamolunk) megterulesi ideje 100 AFP, ami messze nem extrem ido alatt jon ossze. Azt, hogy a megterulesi ido mennyi legyen midenki maga valaszthatja meg. Ezt hivjak strategianak.

gyakorlatban több kárt okoz mint hasznot, ha valaki nekikezd

Hamis. Jol megvalasztott megterulesi idovel annak lejarta utan kezzelfoghato elonyt termel. Minel kesobb jon ez el annal tobbet.

Hangslyoznam, hogy tolem minden cafolathoz kaptal ervet is, te egyik allitasod melle sem raktal ervet. Ez igy tovabbra sem vita.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.29
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
185. hozzászólás - 2012.09.01. 10:56:03
A nyári tali topikban lévő Miklós által fejlesztendők közé soroltakat érdemes átnézni.

pl itt meg is említi tervezettként a templom ritka nyereményeinek növelési esélyét.
ennek megfelelően egy szebb templom Af képesség teljesen elfogadható terv, sőt még kicsit gyenge is.

Nem kellene elvetni élből egyes af képességeket. Az az érv, h akinek ép kell az fejlesszen egészséget nem túl logikus. Mert ilyen alapon akinek kritt kell az fejlesszen kritikust ne pl harcos specet, akinek iq iqt ne tetoválást. kivégzést és ne lopakodást stb stb

A lélekút halászatot át kell gondolni de az inspiráció részben a talin elhangzottakból adódhat: ott fejtegettük, h a tulajdonságok exponenciális növekedésével nem tart ütemet a kút kisütés lineáris nagysága. Miklós is rábólintott, h ezzel lehet valami fejlesztést eszközölni, ott és akkor Af pontról volt szó.
egyébként is hasznos minnél több játékot kút kisütésre biztatni, ha nem töredék tulajdonság jár érte az motíváció is lehet.
sőt akár több képesség is épülhetne rá.
Pontszám: 7.64
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
186. hozzászólás - 2012.09.01. 14:47:45 (Válasz BaalCain #185 hozzászólására.)
Idézet: BaalCain - 2012.09.01. 10:56:03
pl itt meg is említi tervezettként a templom ritka nyereményeinek növelési esélyét.


Ez mondjuk megtortent. 1 ritka helyett ketto van. Persze ettol meg a templom reszkincseinek emelése nem ördögtől való.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.08
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
187. hozzászólás - 2012.09.02. 21:49:30
Pár javaslat az eddigi AF skillek apaján, reménykedve hogy Miklós is megfontolja őket:

Örjöngő háborgás (avagy Háborgó őrület II.)

Ha a fertőzöttséged 100%, a portyáért kapott LE megnő szint x 1%-kal.

Max. szint: 8

Költség: 8

Entitásvadászat:

Max. szint: 50

Költség: 3

Mágikus szféra:

Ha a mágia tulajdonságra vagy specializálva, minden szintje 1%-kal növeli a specializációt.

Feltétel: Nincs Egészséges életmód AF képességed. (és viszont!)

Max. szint: 10

Költség: 3

Szerénység:

Max. szint: 5

Költség: 3/10/15/20/25

Ha veled azonos szintű vagy magasabb szintű végzeturat győzöl le portyában, nem kapsz lényegesen több TP-t, mintha alacsonyabb szintűt támadsz. További szinteken a kapott TP tovább csökken (szintx5%-al).

Merészség:

Max. szint: 5

Költség: 5/10/15/20/25

Feltétel: Nincs szerénység. (és viszont)

Ha veled közel azonos erejű vagy erősebb végzeturat győzöl le portyában (TÖ/SZÖ/szint alapján kalkulált érték), több LE-t kapsz, mintha gyengébbet támadsz. További szinteken a kapott LE tovább nő (szintx10%-al).

Megjegyzés: EH-val is összeadódik.

Alkimista:

Minden szint egy %-kal növeli az esszencia szerzés esélyét sajtoláskor.

Max. szint: 10

Költség: 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12

Fókuszált erő:

Max. szint: 15

Költség: 5

Feltétel: Nincs Fókuszált manapsirál

Fókuszált manaspirál:

A varázslatok taumaturgiából eredő nem sebző hatását növeli, emellett valamivel nagyobb sebzést kapsz a taumaturgiád után. (10-es szinten ez kb. +5%)

Feltétel: Nincs fókuszált erő

Max. szint: 15

Költség: 5

Megjegyzés: Ezt nagyon kényesen kell belőni az egyensúly miatt, nyilván ez nem egyszerű feladat, de a lényeg: a VÁLASZÚT!

Hosszútávú memória:

Max. szint: 5

5. szint AF értéke: 20 AF pont (nem véletlenül, ezzel manőver nélkül lehet betárazni a küldit)

Kufár barátja:

Kereskedelmed maximuma minden szint után megnő 20-szal.

Max. szint: 3

Költség: 20/40/60

Megjegyzés: Itt a további szinteket lehetne esetleg elköltött AFP igényhez kötni (500/1000).

Gyógyital mesterség:

Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható gyógyitalok hatékonyságát.

Max. szint: 20

Költség: 2/szint (10. szintig) 4/szint (20. szintig)

Feltétel: Nincs Manaital mesterség.

Manaital mesterség:

Minden szintje 10%-kal megnöveli az őskőért vásárolható varázsitalok hatékonyságát. Emellett 10. szinten 1-el csökkenti a manaital vásárlási költségét, 20. szinten 2-őt vehetsz naponta.

Max. szint: 20

Költség: 2/szint

Feltétel: Nincs Gyógyital mesterség.

Templomoslovag:

1. szinten +1 gyakori(/ritka) nyereményt kapsz a Végzet Templomának első kis zsákjából. 2. szinten a 2.-ban is eggyel többet találsz, és így tovább, míg 12. szinten minden zsákban +1 nyeremény lesz.

Max. szint: 12

Költség: 6

Megjegyzés: Maximális szinten ez összesen 20 gyakori nyeremény és 4 ritka /templom. Úgy vegttem észre sokkal inkább erre lett volna igény mint + templomkistályokra. Később lehet növelni 24/36 stb. szintekre akár...

Feltétel: Nincs templomkristály (?? vagy lehessen együtt?)


És végül egy tervezet a kábításokra:

Precíziós kábítás:
Sikeres kábítás esetén a -10 támadás kap egy szinttől függő szorzót.
Bénító kábítás:
Sikeres kábítás esetén az ellenfél kap egy szinttől függő minuszt az erejére (lényegében a közelharci sebzésére/állatsebzésére).
Fagyasztó kábítás:
Sikeres kábítás esetén -10 támadás helyett -10 védekezést kap az ellenfél (szinttől függő szorzóval)
Koncentrált kábítás:
Az ellenfél kábítás ellenállása csökken (szinttől függő szorzóval).

Max. szint: 10

Költség: 5

Megjegyzés: A képességek vagylagosak, azaz kizárják egymást. Pontosan ki kell tesztelni a balanszt és az AF árakat, mivel kényes téma (exhas írtam fel az árakat/szinteket). Viszont ezzel tényleg érdekes taktikai elemmé lehetne tenni a kábítást.
A hozzászólást Aurri módosította 2012.09.02. 21:54:43-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.75
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
188. hozzászólás - 2012.09.02. 22:12:52 (Válasz Aurri #187 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2012.09.02. 21:49:30
Templomoslovag:

1. szinten +1 gyakori(/ritka) nyereményt kapsz a Végzet Templomának első kis zsákjából. 2. szinten a 2.-ban is eggyel többet találsz, és így tovább, míg 12. szinten minden zsákban +1 nyeremény lesz.

Max. szint: 12
/
Költség: 6

Megjegyzés: Maximális szinten ez összesen 20 gyakori nyeremény és 4 ritka /templom. Úgy vegttem észre sokkal inkább erre lett volna igény mint + templomkistályokra. Később lehet növelni 24/36 stb. szintekre akár...

Feltétel: Nincs templomkristály (?? vagy lehessen együtt?)

Ez meglepő, hogy vannak akik előnyben részesítik a kisjutalmak nem TK részét (LE, PP, CSP, gyógy, mana, dukát, LGY, kristály italok még vmi?) a templom kristályokkal szemben amiből sokkal több hasznot lehet húzni és nincs más forrása, míg a zárójeleseknek van. Ezt komolyan mondod? És komoly játékosoktól tapasztalod vagy építő/farmkarakterektől? Vagy csak félreértlek?
Ha a zárójelben soroltakból 10x annyit lehetne kapni akkor is inkább a TK kéne, így is nagyon várom már, hogy megduplázhassam a TK bevételt AFK-val.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.50
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
189. hozzászólás - 2012.09.02. 22:38:55 (Válasz Aurri #187 hozzászólására.)
Véleményezném, de - megvallom - nem lesz túl pozitív. Illetve sajna a korábbiak alapján lerí sokról, hogy Miklós nem fogja engedni, illetve van, ami szerintem se jó.

Örjöngő háborgás
- Mivel a fertőzötteknél van egy 50%-os boost, agy ez esélytelen. Ezzel együtt maximum az EH-ra kaphat +5%-ot, hogy elérje a fertőtlenedettek maximumát.

Entitásvadászat
- Miklós nem fogja jobban engedni, hogy bárki is még jobban elszaladjon az entitásokkal, mint a jelenlegi legerősebb epikus, márpedig elég sokan vannak már ott.

Mágikus szféra
- Manakonsti nem lesz megtápolva, így is elszállt V5-ön kívül mindenhol. Ráadásul 1, max 2 karakteren kívül senkit se érdekelne, így valóban felesleges fejlesztési idő (99.99% az egészséget tápolja inkább)

Szerénység
- Ez akár mehet is, mint ahogy egyébként sok meglévő AF képességet is lehetne növelni, de jóval keményebb költségekkel.

Merészség
- Ezt nem igazán értem. A szerénység elég. Akinek kell a TP is mellé, azt nem érdekli az LE/TP és javarészt a topban van, ahol azért ritka a rendszeres felfelé ütés.

Alkimista
- Esszenciákra hat, amiben már most is egyre többen érték el a maxot a megák terén. Bár ígéret van újabb 15-re, de gyakorlatilag van akinek már most megvan ezekre minden ultraesszencia.

Fókuszált erő/manaspirál
- Az egyik ugye él egy korábbi kiegyensúlyozás miatt, nem hiszem - és ebben Birkával is egyetértek -, hogy a harcba most belenyúlnának megint, amikor így is elég necces ennek az egyensúlya.

Hosszútávú memória
- Az ismi küldik így is könyebbek, nem fog tovább könnyíteni (és szerintem se kell)

Kufár barátja
- Azt nem sikerült elérni, hogy a mithril ne +10-et adjon, hanem +20-at, mert így 100-as szint fölött értelmetlen lesz megszerezni.

Gyógyital/manaital mesterség
- Ugyanaz, mint fent a spec rész, illetve kicsit más, mert manaitalt a templomon kívül szerintem senki nem használ, de legalábbi sközel senki. A gyógyitalnak meg már ugye van jelenlegi duplázója. Persze ettől erre nem kell sok programozási idő.

Templomoslovag
- Írta Miklós, hogy a templomhoz egy darabig nem nyúlnak, nemrég korrigáltak küldiket, van AF már rá és a célja az, hogy igenis a fő díj legyen a lényeg, a többi csak sallang

A kábításosak még jók is lehetnek, korábban is volt szó róla, hogy mostanában harci erő szempontjából semmit se ér, pusztán küldizés miatt.

Sorry, ha negatív voltam, de ugye a véleményem momentán ez
Pontszám: 7.09
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
190. hozzászólás - 2012.09.02. 23:01:34 (Válasz Craslorg #189 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.09.02. 22:38:55
Kufár barátja
- Azt nem sikerült elérni, hogy a mithril ne +10-et adjon, hanem +20-at, mert így 100-as szint fölött értelmetlen lesz megszerezni.
Miklós erre azt írta, hogy majd lesznek tárgyak/relikek/nemtommik amikkel a mithril alku lánc is kihasználható lesz 100 felett is.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.50
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
191. hozzászólás - 2012.09.03. 01:10:24
Hosszútávú memória
- Az ismi küldik így is könyebbek, nem fog tovább könnyíteni (és szerintem se kell)

Szerintem pedig az 5-ös hosszútávú memória hasznos. Aki ezzel fog ismételhetőt csinálni, az csinálja. A sisakszilánkok miatt hasznos minden nap kalandozni. Ha nullázod a kalandokat (és közben nem buksz próbát ugye), akkor másnap nulláról indulsz. Ha a V3-at nézem, akkor optimális esetben +1 kaland tárolás +15 ismételhető küldetést jelent egy hónapban. Feltéve, hogy nem csinálta eddig, és nem veszít kalandot a csordulás miatt. A kaland nem pp, nem termelődik fix számú minden nap.
Pontszám: 7.68
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
192. hozzászólás - 2012.09.03. 06:42:48
Semmi gond. Nem az evtized terveivel keszultem csupan felirtam par lehetoseget ami 1532 szint alatt is hasznalhato lenne viszonylag keves programozasi idovel A masik amit fontosnak tartok az alternativak, a valaszutak, mert ezekbol sokkal tobb kellene.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.75
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
193. hozzászólás - 2012.09.03. 07:55:56 (Válasz Viskos #191 hozzászólására.)
Idézet: Viskos - 2012.09.03. 01:10:24
...A sisakszilánkok miatt hasznos minden nap kalandozni...


Ezzel nem értek egyet. Bejött a bevezetésekor vélt eredmény, azaz annyi van, hogy 3 sisakot is meg tudnék venni, ha lenne. Mire újra látok friss sisakokat, addigra ez 4-5 is lehet. Hozzáteszem, a top szintlépés lassításának bevezetése előtt is több, mint 2 sisaknyi volt a raktárban, így már csak akkor kalandozok, ha küldizek vele. VF mellett szintén hegyekben fog állni. Azaz 5 szint alatt napi kalandok és kihívások nélkül is összeszedem lazán a szükséges mennyiséget, hogy az új sisakok akár mindegyikét megvegyem.
Pontszám: 7.67
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
194. hozzászólás - 2012.09.03. 11:12:04 (Válasz Craslorg #189 hozzászólására.)
En is velemenyezem, de elore szolok, en a legtobb helyen nem fogok egyeterteni veled.

Idézet: Craslorg - 2012.09.02. 22:38:55

Örjöngő háborgás
- Mivel a fertőzötteknél van egy 50%-os boost, agy ez esélytelen. Ezzel együtt maximum az EH-ra kaphat +5%-ot, hogy elérje a fertőtlenedettek maximumát.


Szerintem belefer. Egyreszt nincs kreativ +5 (10%), masreszt az EH+5 sem 5%, hiszen nincs senkinek 100-as EH-ja.

Entitásvadászat
- Miklós nem fogja jobban engedni, hogy bárki is még jobban elszaladjon az entitásokkal, mint a jelenlegi legerősebb epikus, márpedig elég sokan vannak már ott.


Szerintem meg ez siman belefer. Majd max a magas szintu entitasozoknak nem lesz uj kincstabla.
Igaz az entitas csatat ugy ahogy van alapjaiban megreformalnam.

Mágikus szféra
- Manakonsti nem lesz megtápolva, így is elszállt V5-ön kívül mindenhol. Ráadásul 1, max 2 karakteren kívül senkit se érdekelne, így valóban felesleges fejlesztési idő (99.99% az egészséget tápolja inkább)


A manakonsti elszallt? Valoban? Ezt azert gondold at szerintem. Nalunk a lelekkut napi 16 millat termel, ugy, hogy csak el kell kolteni. Semmi raoltozes, pihi, vagy ilyesmi. Ezzel szemben en aki csak manakonstira gyurtam 2 millat konstizok egy nap. Vesd ossze kerlek a semmit nem kell csinalni erte es az egesz karaktert erre epitette ellentetpart. A manakonsti nincs elszallva. Sot a top szint lassitasaval jelentosen vissza lett vagva. Tovabba ez a tobbsegnek ugysem fog kelleni, mert egeszsegesek lesznek inkabb, es nem fognak ilyenre AF-et szorni.
Amugy nem erzem feltetlen szuksegesneka kepesseget, de a fenti erv nem megalapozott.

Szerénység
- Ez akár mehet is, mint ahogy egyébként sok meglévő AF képességet is lehetne növelni, de jóval keményebb költségekkel.


Egyetertek.

Merészség
- Ezt nem igazán értem. A szerénység elég. Akinek kell a TP is mellé, azt nem érdekli az LE/TP és javarészt a topban van, ahol azért ritka a rendszeres felfelé ütés.


Ha a LE/TP nem is azert a LE csak erdekli. Pont azoknak szolna, akik nem kivannak szerenykedni, de bekockaztatnak csatakat erosebbek ellen. Tamogathato.

Alkimista
- Esszenciákra hat, amiben már most is egyre többen érték el a maxot a megák terén. Bár ígéret van újabb 15-re, de gyakorlatilag van akinek már most megvan ezekre minden ultraesszencia.


Viszont aki graduzik annak ez csak marginalis tobbletet ad, az ingyenes jatekosoknak kicsit novelhetne a jatekkedvet, es a 15% helyett 20% nem olyan brutalis valtozas. Tamogatom.

Fókuszált erő


Siman mehet, foleg mivel van kabitas.

Fokuszalt manaspirál


Ezt nem tamogatom, hanem helyette az attorest, amit Ywgarrd irt korabban. Persze ugy, hogy a reziszt is tolhato magasabb szintre.

Hosszútávú memória
- Az ismi küldik így is könyebbek, nem fog tovább könnyíteni (és szerintem se kell)


Teljesen feleslegesen bosszanto az, hogy meg egy kalandot ki kell vadaszni, vagy portyazni. Plane, amikor peched van es ez 50-100 pont elkoltesel jar. Erosen tamogatom.

Kufár barátja
- Azt nem sikerült elérni, hogy a mithril ne +10-et adjon, hanem +20-at, mert így 100-as szint fölött értelmetlen lesz megszerezni.


Ha jol olvastam, minden szintje 20 szintet adna, igy az, hogy a tobbi cucc mit ad nem szamit. A masodik szintet 1000 a harmadikat 1500 AF koltese felett tennem elerhetove.

Gyógyital/manaital mesterség

Teljesen OK.

Templomoslovag

Teljesen jó, reális nyeremények. Mivel mindenki a kisebb kincseket kevesli, arra szep megoldas lenne. Koltseget talan kicsit keveslem.

Vegul: a kabitasos otletek is tetszenek.
Pontszám: 7.60
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
195. hozzászólás - 2012.09.03. 19:19:56 (Válasz Aurri #187 hozzászólására.)
A képességek között több esetben is fölöslegesnek érzem a kizárást. Pl a mágikus szféra és az egészséges életmód bőven elfér egymás mellett, pláne, hogy milyen keveset érnek. A fókuszált manaspirál és a fókuszált erő közti választási kényszer is húzós, mivel sokaknak már megvan a fókuszált erő, így ők megszívták. A manaital mesterségre ugyan ez vonatkozik. Olyan új képességeket ne akarjunk már behozni, aminek előfeltétele, hogy egy már eddigi képesség nincs meg, hacsak nem kapjuk vissza ezeknek a képességeknek a költségét a lefelejtésükkor.

Egyedül a merészség az a képesség, amit kivitelezhetetlennek tartok. Nincs az a képlet ami meg tudná határozni, hogy ki az akinek közel azonos az ereje. A TÖ/SZÖ és a szint is totálisan félrevezető, és nem lenne jó +50% LE-t osztani egyeseknek, amiért ügyesen kicselezik a képletet. Ha pedig sikerül a tökéletes képletet megalkotni, akkor az egész mostani jutalmazási rendszert érdemes lenne lecserélni rá.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.78
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
570 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
196. hozzászólás - 2012.09.04. 06:33:38
Most nincs időm végiglapozni tehat ha valaki írta már akkor bocsi.

Én olyan AF-et látnék szívesen ami ellensúlyozná a Top lassítását.

Mondjuk egy fordított szerénység. Ha kifejleszted akkor lefele támadva is jelentősen TÖBB TP-t kapsz.
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 6.66
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
197. hozzászólás - 2012.09.04. 09:10:41
Idézet: Miklós - 2012.06.24. 13:29:41
Várható/kért fejlesztések



Végzetúr templom kiegészítések. Az AF képességtől függően lehessen több ritka kincs is a batyukban. Státusz: Tervben.



Az alap elképzelést tehát Miklós is támogatta anno.
javaslat:

Ragyogó templom:
Szintenként 20%al eséllyel még 1 ritka nyeremény kerül a templom sor és oszlop jutalmai közé.
MAx szint 5
Költség: 2

Sajnos egyet kell értenem azzal, h rengetegen nem a végső nyereményre mennek mert arra esélytelen különböző okokból. Számukra a rész nyeremények vonzóbbá tételével lehetne a templom küldiket érdekesebbé tenni.
pl

Bőséges templom
A nem ritka nyereményekből dupla annyi kerül a templom batyukba.

MAx szint 1
Költség 10 Af pont


A találkozón beszéltük MIklóssal mint már írtam a lélekkút kisütés problémáját: mivel lineáris Lét biztosít és fejlesztés jelentés rész viszont exponenciális képlet alapján történik, a lélekkút kisütése alacsonyabb szinten jobban megéri mint magasabbon. Ennek kompenzálására af pont jutalmat vetettünk fel.
pl

Fejlesztett kútkisütés:
Lélekkút kisütése játékos szint/40 Af pont jutalmat is ad.

Max szint: 1
Költség: 10 Af pont

Nyilvánvalóan magas szinten gyors a megtérülés és onnantól a szintalapján jelentkező lé hiány kompenzációját segíti. HA jól matekozom a megtérülés mindenkinél min 1 hónap.
MOtíváció az ősköves relikvai megvásárlására ill gyakori kút kisütésre.
A hozzászólást BaalCain módosította 2012.09.04. 09:11:21-kor
Pontszám: 9.06
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
198. hozzászólás - 2012.09.04. 11:13:24 (Válasz BaalCain #197 hozzászólására.)
Idézet: BaalCain - 2012.09.04. 09:10:41
A találkozón beszéltük MIklóssal mint már írtam a lélekkút kisütés problémáját: mivel lineáris Lét biztosít és fejlesztés jelentés rész viszont exponenciális képlet alapján történik, a lélekkút kisütése alacsonyabb szinten jobban megéri mint magasabbon. Ennek kompenzálására af pont jutalmat vetettünk fel.
pl

Fejlesztett kútkisütés:
Lélekkút kisütése játékos szint/40 Af pont jutalmat is ad.

Max szint: 1
Költség: 10 Af pont

Nyilvánvalóan magas szinten gyors a megtérülés és onnantól a szintalapján jelentkező lé hiány kompenzációját segíti. HA jól matekozom a megtérülés mindenkinél min 1 hónap.
MOtíváció az ősköves relikvai megvásárlására ill gyakori kút kisütésre.

Én ebben tipikusan a "minden szentnek maga felé hajlik a keze"-t látom ami nem baj, mert ha jól emlékszem te AFK-ra gyúrsz és abból akarsz előnyt kovácsolni másokkal szemben, de én jobbnak látnám, ha a lélekkút kisütést úgy javítanák, hogy normális LE-t adjon, ez legyen az elsődleges, hogy mást is adjon-e és esetleg több őskő áldozatért az meg másodlagos.

*nyelvtani hiba
A hozzászólást Quellon módosította 2012.09.04. 13:20:40-kor
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.51
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
199. hozzászólás - 2012.09.04. 13:04:22 (Válasz Quellon #198 hozzászólására.)
Tévedsz.
Én jobban örülnék a LÉnek, mert a nálam lévőkkel együtt a szerveren 2 másik játékos van mindössze akinek több af pontja van.
Nekem nem az af pont hiányzik, de Miklós anno ezt konkrétan jónak tartotta.

Már a képességek árán is látszik, h nem a hatalmas AF pont készletekkel rendelkezőknek lenne kitalálva, hanem mindenki számára hozzáférhető hiánypótló erőforrásként.
Pontszám: 7.64
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
200. hozzászólás - 2012.09.04. 13:30:25 (Válasz BaalCain #199 hozzászólására.)
Hát előfordul
Végülis nekem is jó lenne ha AFP-t is adna a kisütés, de a LE-t tartom elsődlegesnek.
Viszont akkor jól értem, TP nélkül lehetne AFP-hez jutni? Egy 50-es Katalizátorral és Időtorzítóval 13-14 naponta lehet kutat kisütni, elgondolkodtató.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.51
Oldal: 123456789101112
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője