Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tiha

Dátum: 2010.01.18. 10:21:49
Na még egy:

Alkusz bross (munkanév)
relikvia
60. szint
8000 LGY 15 őskő

Ezentúl a teljesített kalandokért 10%-al (20?) több Lélekgyémántot kapsz.

________________________________________________________________________________ ________

Az ötletek onnan jönnek, hogy a játékban a változatos karaktereket maximum úgy lehet elérni, ha sok speckó relikvia van, és a játékos választ, melyiket veszi meg. Így nem kell globális fejlesztéseket reformokat bevezetni, meg lehet oldani tárgyakkal.
Dátum: 2010.01.18. 10:12:13
Az előző mintájára:

Energia hasznosító
relikvia
85. szint
14000 LGY 25 őskő
Feltétele: energia hasznosítás szakértelem

Ezentúl mesteri módon tudod az energia hasznosítást kihasználni. Szakértelmed lehetséges maximuma 10-el megnő
.
Ráadásul képes vagy befolyásolni azt is, hogy a portyáid során mennyi tapasztalatot szerzel. Megadhatod, hogy 20%-al több, vagy 20%-al kevesebb TP-t kapj a portyáid során. (vagy hagyhatod az alap beállításon)

vagy a a dőlt sor helyett: 60.szakértelem szintnél: ezentúl minden ellenfeled után úgy kapod a lélekenergiát és tapasztalati pontot, mintha 100%-os, pihent célpont lett volna. (ha ez durva, akkor +20% al jobbnak veszi)


Ha lefelejted a szakértelmet, akkor a tárgy nem fejti ki hatását, de a karakterlapon ott marad. (ha újra kifejleszted, ismét működésba lép.
Dátum: 2010.01.18. 10:04:47
Lehetne egy olyan lélekgyémántos tárgy, ami megnöveli a spektrális maximumát még 20-al. És lenne egy olyan opciója, hogy meghatározhatom, (bármikor állíthatom), hogy a vadászatért 20%-al több, vagy kevesebb, vagy ugyanannyi TP-t kapjak.

ez olyan 80. szintű tárgy lehetne, kb 12K LGY-ért.

Mestervadász amulett
relikvia
80. szint
12000 Lélekgyémánt 20 őskő

Ezentúl a spektrális manipuláció szakértelmed lehetséges maximuma megnő 20-al. (ha 0 a fertőzésed, akkor 125 ig fejlesztheted)
Valamint képes vagy befolyásolni azt is, hogy mennyi tapasztalatot szerzel a vadászataid során. Azaz megadhatod, hogy 20% -al több, vagy akár 20%-al kevesebb TP-t kapj. (vagy hagyhatod az alap beállításon)
Egyre több olyan dolog van, ami idővel teljesen feleslegessé válik. Ami most eszembe jutott az az:

Sámán iszák
Típus: relikvia
Hatás: Minden nap az első belépésedkor kapsz egyet a következő tárgyból: sárga gyógyital

Érdmes lenne módosítani a hatását. Olyan italt kéne adni, ami azért szintfüggő. Ahogy a kalandoknál is megvan, hogy mekkora italt kell használni ez is úgy kéne hogy adjon. Egyrészt így jó lenne ez a cucc a kalandokhoz, sok tápot nem ad az a 40 szinttel kisebb gyógyital.

Viszont aki egyszer megveszi ezt a tárgyat pár hónap múlva biztosan nem fogja tudni használni a gyógyitalokat semmire.

Ennyi módosítással legalább használható maradna.
Dátum: 2010.01.17. 13:26:31
Más.
Ötlet.

Tükörterem (a név csak irányadó)
szövetségi épület.

8 óránként használható (nincs pont, nincs semmi. Ahogy a manaregennél, elindul a számláló és 8 óra múlva újra használhatod)
hatása:
mikor belépsz a szoba leklónoz téged (egy-az egyben), és meg kell kűzdened saját magaddal.
TP és LE jár érte. Le annak fügvényében, hogy mennyivel lépsz be. Persze lenne egy szintfüggő maximuma is. A nyert LE függene a kiosztott sebzéstől is. Azaz nem érné meg bemenni buzogánnyal, vakító fénnyel.
Ha vesztesz, LE-t is vesztesz, ami a szövetségi Lélekkútba kerül.

Győzelem esetén lehetne esetleg random jutalom is. (megfelelő sebzés elérése után az alábbiakból sorsolna.
Mondjuk: gyógyital, varázsital, 1-3 dukát, kristály ital, lélekgyémánt, és persze nagy eséllyel semmi jutalom


valamint küldetések teljesítésénél is beszámítana. (kábítás, kritikus, LE diferencia, kiosztott sebzés stb)
Dátum: 2010.01.17. 13:19:34
Hogy ki mikor lépett be, át lehet tenni máshova is.
Én nem azt akartam mondani, hogy aki kevesebbet foglalkozik a játékkal, az is ugyanazt kapja, mint aki igen.
A lényeg az, hogy LE-ből építeni az erőforrást igényel, és áldozatot, míg manából építenei egyszerűen csak jó időbeosztás kérdése.

És csupán annyi lenne a fejlesztés lényege, hogy ezt a két adatot a statisztika külön kezelné. Hogy lehessen látni.
Dátum: 2010.01.17. 00:31:37
jÓ LENNE, HA AZ ÉPÍTÉSNÉL SZÉT LENNE VÁLASZTVA, HOGY KI MENNYIT ÉPÍTETT VARÁZSPONTBÓL, ÉS MENNYIT LÉLEKENERGIÁBÓL. UGYANIS MANÁBÓL "BÁRKI" TUD ÉPÍTENI, CSAK MINDEN NAP FIGYELNIE KELL A REGENERÁLÁSRA, ÖLTÖZÉSRE STB. AKI KEVESEBBET VAN GÉP ELŐTT, DE FIXEN KÖLTI A LE-T, AZ MÉGIS JÓVAL KEVESEBBET TUD ÉPÍTENI, ÍGY A STATISZTIKÁBAN CSAK AZ LÁTSZIK, HOGY A TÖBBIEK JÓVAL ELHÚZTAK.

bocsi a CAPSLOCKért.

ja és az építési statisztikákban így van két felesleges oszlop, ami helyére ez beférne:
Belépés ideje Utoljára online
Dátum: 2010.01.15. 01:06:14
még egy kis infó, itt főleg jóval lejebb ütöttem. kevesebb LE, kevesebb TP.

Ma, 01:03 Graham Treefrog X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 621 lélekenergia és 11 TP. Csata leírása P
Ma, 01:03 Graham Treefrog X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 401 lélekenergia és 7 TP. Csata leírása P
Ma, 01:00 Graham Treefrog X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1420 lélekenergia és 22 TP. Csata leírása P
Ma, 00:59 Graham Treefrog X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 260 lélekenergia és 5 TP. Csata leírása P
Ma, 00:56 Graham Treefrog X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 986 lélekenergia és 15 TP. Csata leírása P
Tegnap, 22:52 Graham Treefrog X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 888 lélekenergia és 24 TP. Csata leírása P
Tegnap, 22:51 Graham Treefrog X Te nyerted a csatát.
A jutalmad 985 lélekenergia és 15 TP. Csata leírása

És egyik ellenfelem sem volt 100%-os! olyan 60-80%-on találok én jó célpontokat.
Dátum: 2010.01.15. 01:02:57
Én lefelejtettem a VF-t, nem érdekel semmi. Már unom, hogy a sorban állok a többiek közt.

vadászat kb 1500 LE, 49 TP (maxos VF-el 25?)

portya 1200 LE, 15 TP (ha lefele ütök)

velem egy szinten:
Te nyerted a csatát, jutalmad 1420 lélekenergia és 22 TP

nem olyan rossz ez. Igaz gyorsabban lépek szintet, ergó a szintemen lévő VF-esekhez képest kevesebb LE lesz a karakteremben.
szerintem ez csak hosszútávon fog megmutatkozni, hogy megérte-e váltani.
Dátum: 2010.01.09. 00:07:04
Miklós, olyan alternatívára nem gondoltál, hogy egy bizonyos szint felett (mondjuk 100) adhana a szintlépés is valamit. Mondjuk tulajdonság, és szaki pontokat, mint a TF-en? Ilyen magas szinten szerintem olyan 2-3 tul és szaki pont nem dobna sokat, de mégis érdemes lenne szintet lépni. Ezeket a pontokat bármely tulajdonságra (akár szerencsére is) költhetné a játékos. Így valószinűleg a legmagasabb tul.ra tenné, de lenne benne újabb stratégia. Esetleg lenne egy limit, hogy max 2 szintnyi pontot őrizhetek, ha nem költöm el, és maxon vagyok, akkor a következő szintlépésnél túlcsordul, és elveszik.

Ez megint csak egy erősítése lehetene a szingularitásnak, hisz így már lenne értelme sietni szintet lépni.

Akár adhatna egy nagyobb mennyiségű fix LE-t is a szintlépés.

Esetleg még kristálypontot, lélekgyémántot, bármit.

(ha jól emlékszem a TF-en is így van, kapok egy kis TNO-t KNO-t, sokkal nem lesz erősebb a karakterem, de mégis várja az ember a szintlépést. És persze a szakértelmeket és a tulajdonságokat ugyanúgy tudom fejleszteni gyakorlással)
Dátum: 2010.01.09. 00:01:08
Miklós, olyan alternatívára nem gondoltál, hogy egy bizonyos szint felett (mondjuk 100) adhana a szintlépés is valamit. Mondjuk tulajdonság, és szaki pontokat, mint a TF-en? Ilyen magas szinten szerintem olyan 2-3 tul és szaki pont nem dobna sokat, de mégis érdemes lenne szintet lépni. Ezeket a pontokat bármely tulajdonságra (akár szerencsére is) költhetné a játékos. Így valószinűleg a legmagasabb tul.ra tenné, de lenne benne újabb stratégia. Esetleg lenne egy limit, hogy max 2 szintnyi pontot őrizhetek, ha nem költöm el, és maxon vagyok, akkor a következő szintlépésnél túlcsordul, és elveszik.

Ez megint csak egy erősítése lehetene a szingularitásnak, hisz így már lenne értelme sietni szintet lépni.

Akár adhatna egy nagyobb mennyiségű fix LE-t is a szintlépés.


Esetleg még kristálypontot, lélekgyémántot, bármit.

(ha jól emlékszem a TF-en is így van, kapok egy kis TNO-t KNO-t, sokkal nem lesz erősebb a karakterem, de mégis várja az ember a szintlépést. És persze a szakértelmeket és a tulajdonságokat ugyanúgy tudom fejleszteni gyakorlással)

Vinne színt a játékba. És ha ilyen magas szinten kerülne bevezetésre akkor nem is borítaná fel a játékegyensúlyt. (de lehet 110. szint is, mert mire leprogramozod, és kitalálod addig Barrique eléri ezt a limitet)
Dátum: 2010.01.06. 23:43:43
Igazából én sem értem miért kéne az új szakinak kizárnia egy másikat. Valaki jóval előrébb írta, hogy a spektrális, és a sajtolás, de még az irányított vadásazat is LE bevétel növelő szakik. Miért nem lehet csak símán berakni, már alapban a magas tanulás, és akadémia miatt is csak magas szinten lehet kifejleszteni. A játék kezdetén nem voltak ilyen szarakodások. (már bocs) Nyomtuk a tanulást, azt mentünk sorba, néztük milyen szakik jönnek. Szerintem az átlag játékos 40-50. szint alatt el sem éri ezt a szakit. Addigra meg szív eleget, miért nem veheti meg símán ezt a szakértelmet, és végre marad értelme a portyáinak.

Arról nem is beszélve, hogy akik kezdetektől játszanak végigmentek jópár fejlesztési hullámon, és mindenhez alkalmazkodni kellett. Most megint lehet alkalmazkodni. nem beszélve arról, hogy én kb 30.-40. szint óta (most vagyok 72) alig profitálok a portyából (szerintem mások sem), igazán megérdemelnénk, hogy végre ne csak a tp-ért portyázzunk... Nézzük csak meg a portyamérlegeket. Akik nem ütik a KH-t ott (az átlagnál) még az 500e pozitív mérleget sem érik el a játékosok. (vagy az 1 milló rablott LE-t). Szóval szerintem ez a szaki már nagyon régóta kellene, de nem feltételehez kötve!

Ha már a szingut akarod segíteni (amit meg is értek) csinálj egy olyan szakit, mint a VF, mondjuk gyorsított fejlődés. minden vadászra +LE +TP-t adna. és csak az fejlesztheti akinek nincs VF-e. Így gyorsabb a fejlődés, de kap egy kis extra LE-t. (persze nem annyi lenne így a TP/LE arány, mint a síma vadászattal, hanem rosszabb)
Dátum: 2010.01.06. 00:17:08
Felét elolvastam a topicnak, de nem láttam infót erről:

ha meg akarom venni az új szakit, és maxos VF-em van, akkor most nekem a felejtést ezért ki kell fejlesztenem, vagy lesz egy kis időm eldönteni, hogy felejtés nélkül kidobhatom-e?
(a felejtés miatt vesztett LE-ről már nem is beszélek.) csak ezért még egy 25-ös felejtést felhúzni, az nem olcsó.
Dátum: 2010.01.02. 17:15:39
Szerintem teljesen jó ötlet a zsákbamacska. Amúgy is elég lassan pörögnek a jobb AH-s tárgyak. Eddig asszem V1-en 3 szkarabeusz ment ki, és van pár száz (-ezer) játékos, aki ácsingózik rá. Most egyel több vagy kevesebb lesz játékban, ugyan kit érdekel. De mégis benne van az izgalom, hogy valami jó esik.

Így is az a baj, hogy aki dukátilag középmezőnyben van, az a büdös életben nem tudja elhasznáni a dukátjait, kár volt neki eddig költenie rá.

PL: most az AH-ban a +szívósságot adó öv 920 dukát körüli liciten áll. Nekem 880 van, amivel szerintem a vagyonos dukátbirtokosok közé tartozom. De ezzel tápos tárgyat nem tudok venni, több dukátot meg nem igazán tudok termelni azoknál a nálam vagyonosabbaknál, akik szintén gyűjtögetnek. És akinek mondjuk most olyan 500 dukátja van, mert később ébredt rá, hogy gyűjtenie kéne, annak bizony esélye sincs behozni a "top" dukát birtokosokat. És hiába vette eddig, nem tud vele mit csinálni.

Mondjuk ezen már a zsákbamacska sem sokat javít, de mégis egy csepp a tengerben.
Dátum: 2009.12.31. 11:14:28
Winnie, tudod, hogy nincs igazad.... A toplista szakiösszegét sokáig én vezettem, egy ideje viszont már én is csak tulajdonságpokat nyomok.
Nekem szinte minden szakim 50 felett van. vastagbőr, sebgyógyítás, de még a lopás is. (már több, mint 3000 kiégett őskövem van)
Szóval tudom, miről beszélek. bocs.
Dátum: 2009.12.30. 00:35:57
Pár ötlet az állatokkal kapcsolatban, amire szerintem nagy szükség lenne, pedig apróságnak tűnnek:

1.:
Minden állat mellé egy kis "pipálható" ikont tegyetek. a kijelölt állatokat egyszerre lehessen pihenni küldeni, harcolni hívni, és kennelbe küldeni. Ha lassabb net-en kell játszanom, az esti kennelbe küldése a 4 állatnak símán lehet 5-10 perc is, ami rohadt idegesítő. Kérlek oldjátok meg. Köszi.

2.:
A kennelező állatnak miért nem lehet felszerelést adni, vagy lecserélni? Ha már kennelben van, akkor már utólag úgysem módosítja a +TP-t adó cucc, mást meg miért ne tehetnék rá?

3.:
A kenneléssel is jó lenne kezdeni valamit, mert ha este elküldöm őket gyakorolni, mondjuk reggelig, de reggel mégsem tudok játszani, akkor egész délután üresen állnak, lemegy a rohadt moráljuk. Ha meg estig küldöm el őket, akkor meg addig nem tudok csatázni.
Jó itt ez az én problémám, de amire rá akarok világítani az az, hogy emiatt megintcsak az van előnyben, aki naphosszat tud bármikor gép elé kerülni. Miért ne hozhatnám ki a kennelből az állatot? a TP-t meg időarányosan kapná meg, amennyit bent volt. (persze így a 10 szintet lépős küldetés nehezebb lesz, mert nem azonnal lépnek az állatok 2 szintet...)

4.:
Nagy árbevétel kiesést jelente, ha csinálnátok egy lélekgyémántos, ősköves relikviát, ami azt tudná, hogy az állat felszerelését cserélhetném, és nem veszne el végleg? Mert szerintem, akkor minden aktuális cuccból 4 db-ot tartanék. (persze a felszerelés berlettel együtt már táp lenne. (mondjuk annyi kikötés lenne, ha bérleted van, és megveszed ezt a tárgyat, akkor a bérletet vissza kell adni. és fordítva is. tehát vagy ez vagy az a tárgy van nálad.)
Dátum: 2009.12.28. 23:24:41
Amúgy is kelllenének már új szakik, de nagyon. Lassan ott tart a szaki (és karakterfeljesztés), mint a szövetségeknél az építés. Nincs mit húzni, ezért abba rakjuk, aminek nincs maximuma. Lassan már mindenki 200 feletti kritikus varázslattal szaladgál.

Ötletek:
Mérgezés szakértelem.
Hasónló a kábításhoz, %-os esélye van a sikernek. Minden harci körben újra dobja a %-ot. Ha bejön akkor X-et sebződik az ellenfél. és ezentúl minden harci körben újra X-et sebződik. Több mérgezés összeadódik:
Azaz első körben betalálok, mérgezek, sebződik egyből a méregtől X-et. Második körben találok, bejön a mérgezés, sebződik X-et, és elszenvedi újra az első mérgezés x sebzését. Ez komoly sebzés lehet, ezért x-nek viszonylag kis számnak kell lennie.
Viszont lehetne ellene:
Méregellenállás (tárgyak adnák, úgymint a kábítás elhárítást, vagy lélekszívás védelmet.

Harmadlagos varázslat szakértelem:
a varázslatom tovább "égeti" az ellenfelet, minden harci körben sebződik még x-et. (vagy lehet rá %-os esély, amire minden körben dobnia kell)

Entitás specializáció:
az entitás csatákra adna + támadás, védekezés, sebzés, ellenállás, elnyelés, varázslatelnyelés, stb..

Kvízmester:
kényelmi szaki, 90 a max szintje. minden 10. szinten 1 %-al növeli a vadászatért kapott LE-t, ha nem válaszoltál a kvízre, vagy rossz választ adtál. /lehet a max 45, és minden 5. szinten adna)

És akár egy két kaland szaki is, hogy még szélesebb legyen az értelmetlem, ám de fejlesztendő szakik tárháza.
Nyomolvasás
lopakodás
szörnyismeret
általános műveltség
stb
Dátum: 2009.12.23. 22:42:11
Annyit kéne megoldani, hogy az AH-ban lennének olyan tételek, amit bárki megvehet fix dukátért. Ezek a kényelmi funkciós relikviákhoz hasonló nem táp tárgyak lennének. Így azoknak is lenne mire elverni a dukátot, akik soha az életben nem érhetik utol azokat, akik régebb óta gyűjtik a dukátot.
Ilyen tárgyak lehetnének új italok, fókuszkristályok, fent említett nem táp relikviák.

(tudom erre most ott vannak a lélekgyémántos tárgyak, csak így aki költött erőforrást dukátra, és belátta, hogy így sincs esélye valaha is vásárolni, annak is lenne egy kis reménysugár)

Vagy lehessen a dukátokért venni:
- lélekgyémánt, kristálypont, Lélekenrgia stb
(ezeket akár tárgy, vagy ital formályában, hogy a játékba beilleszthető legyen)
Dátum: 2009.12.20. 19:05:07
Az "átlag játékosnak" készül a fejlesztés Miklós szerint. Azért az átlag portyázik, ez nem is vitás. Főleg magasabb szinten, mikor már elérhetőek az ismételhető küldetések. Ha csak azt a réteget nézzük, akik egyeltalán nem tudják a PP-t mire használni, nos ők azért egy kis kis réteg.
Bár a top 100-nak is készült táp fejlesztés, úgy hívják kristály horda...
Dátum: 2009.12.20. 01:31:09
Hát meglátjuk. nem kecsegtet a jutalom annyira... Mivel ismételhető küldiket is kell csinálni, amire rengeteg PP elmegy.
Ha lenne egy olyan ismételhető küldetés, hogy nyerj (mondjuk) 30 baráti kihívást, akkor már érdekesebb lenne....
1-3 KrP? 60-at kapunk 6500 LE-ért a kufárnál (kristálykancsóval), akkor 30 nyert ilyen kihívással spórolok egy kristály italt. A kamrám naponta 8-18 K LE-t termel, 15 nyert portya után...

csak én érzem úgy, hogy drága erre a PP?