Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - CaveMaN

Dátum: 2009.03.28. 12:06:34
Sokkal szórakoztatóbb lenne:

Végezz ki egy térkapus lényt küldetés
Dátum: 2009.03.28. 06:07:56
Mér?
Dátum: 2009.03.27. 09:13:51
Nem statisztikázok és nem is excelezek Soha nem is csináltam. Még boldogult portyás koromban mondta valaki, hogy az a frankó, ha excelben vezetem, fél óráig se bírtam. Spektrálist meg sajtolást is azért fejlesztettem, mert azt mondták, hogy az jó. Picit gondolkodtam és igazat adtam nekik Viszont engem messzemenőkig nem érdekel, hogy egy számolós szerint valami szakértelmet nem éri meg fejleszteni, mert az összes többi költségét növeli 10-el, teszek rá. Sőt az egészséget is azért kezdtem el tolni, mert Viktor már 20-szor mondta a fórumban, gondoltam kipróbálom és most már én is osztom az észt róla.
Dátum: 2009.03.27. 08:49:19
Birka, miért gondolkodjak én, Viktor vagy Jerikó az átlag szintjén? Tovább is mennék, pontosan mi is az átlag? Itt fent én átlagos vagyok, ja hogy az 5 szinttel kisebbekhez képest brutálisan erős és mégsem ez az átlag? A saját átlagomnál kell az egészség fejlesztése, Jerikó is leírta, Viktor meg már időtlen idők óta hajtogatja. 42-43. szinten húztam fel 80-ra (+ tárgyak), azóta vígan elvagyok vele. A kényszer egyébként adott:

Nem fejleszted -> folyamatosan 0-ra leszel verve.
Dátum: 2009.03.27. 08:34:52
Szerintem maxolva (Jerikót ismerve )
Dátum: 2009.03.27. 08:22:16
Még én is szívesen megmondanám, de őszintén szólva nem használom a manaregent (0-s), nincs rá szükség.

Szövegértelmezés leckéket meg veszek majd
Dátum: 2009.03.27. 08:08:12
Nem matematika versenyen vagyunk, ahol bizonyítani kell Működik a magas egészség és a magas mágia is, ráadásul jól. Kell egy kis bátorság és meghálálja magát mindkettő.
Dátum: 2009.03.26. 19:57:38
Höhö, erről semmit. Reggel szokott az ajánlás és/vagy kínzókamrából néha x.5 LE jönni, portyánál még nem találkoztam vele.
Dátum: 2009.03.26. 14:03:28
Most nagyon destruktív leszek, ennek fussunk neki mégegyszer, mert ebben a formában rossz az ötlet. Némi őskőért tamagocsi lenne a játékból, ezt határozottan ellenzem. A védelem itala eredetileg sem arról szól, hogy ne tudjanak téged támadni, hanem arról, hogy ne verjenek péppé, de ugyanúgy nyerjenek, ez az ötlet nem ezt az irányt folytatja. Lehet, hogy most gyengécske és mellette is péppé vernek, de nem az a megoldás rá, hogy meg se tudjanak támadni. Magasabb szinten ebben a formában ellehetetleníti a játékát sokmindenkinek, alacsony szinten meg a pókokat támogatná a jelenlegi rendszernél is jobban.
Dátum: 2009.03.26. 11:14:22
Mint korábban már mondottam volt: háborúban óránként 5x lehet támadni ugyanazt a karaktert.
Dátum: 2009.03.26. 10:52:33
El kéne dönteni, hogy kell-e a kompenzáció vagy sem.... Kezd abba az irányba menni a dolog, hogy senki ne sebződjön semmit a csata után. Személy szerint ezt a mértékű gyógyulást már túl durvának is tartom, szerencsére nem én vagyok Miklós
Dátum: 2009.03.26. 08:22:17
Kivéve háborúban, ahol óránként lehet 5x.
Dátum: 2009.03.25. 14:46:42
Állat elnyelésben van annyi "furcsaság", hogy pl nekem a mikor 44-ről 45. szintre léptem az állat elnyelése 10-el megugrott. Nemsokára 46 leszek, majd jelzem, hogy akkor mi történik. Ha hasonlóan lesz, akkor valószínűleg szinte azonos szintű állatnál is a magasabb szintű karakternek sokkal nagyobb elnyelést ad.
Dátum: 2009.03.25. 13:20:12
Nem akarok Viktor fogadatlan prokátora lenni, úgyhogy azt nem reklámoznám.

Viszont Miklós már említette, hogy a tesztelések és tervezés nagyjából egyenlően fejlesztett tulajdonságokat figyelembe véve történt. Ez alapján azt gondolnám, hogy a kompenzációt is ennek a fényében kell vizsgálni. Számomra teljesen idegen az, hogy valaki abszolút nem fejleszti az egészségét és őt ezért kvázi előnyben is részesítenénk, ezért javasoltam a 45. szintre egy 100 (alap+cucc) összegészséget (saját magam vagyok a viszonyítás, de mint másnak, nekem is kissé alulfejlesztett az egészségem, viszont tulajdonságátlagot nézve 100-as alap jönne ki rá, mivel picit erősebb vagyok a 45. szintű átlagnál ebből lecsípve, cuccot hozzáadva a 100 /esetleg 95/ nagyjából reálisnak tűnik).
Dátum: 2009.03.25. 11:06:44
Azért áljon meg a menet, már abból a szempontból, hogy az alulfejlesztett egészséget nézzük a táblázatban. Tessék szépen kihúzni egyenesre úgy, hogy 45. szintnél legyen 100-as egészség. Aki nem fejleszti azt ne részesítsük már kedvezményben...

Érdektelen, hogy nem reális bizonyos szintű egészség X szinten. A lehetőség adott a fejlesztésére átlagos mértékben, az fölött és az alatt is. Aki alatta fejleszti szívjon.
Dátum: 2009.03.25. 09:49:33
Azért az 50es eléggé el van szállva a valóságtól. Sharpa 2000nél többet nem nagyon vert belém, normál felszerelésben állattal még annyit se, szóval az a teoretikus 4000 sebzésnek LOL
Dátum: 2009.03.24. 19:46:22
V2-n
Dátum: 2009.03.24. 19:40:31
Melyik világ?
Dátum: 2009.03.24. 19:36:53
Ismerős fizetett be OTP-ben, én mondjuk PayPal-t használok, gyorsabb, kényelmesebb.
Dátum: 2009.03.24. 14:50:19
Gyorsabban gyógyulsz, viszont több sebzést kapsz. A kérdés a végállapotot tekintve merül fel, amennyiben 3500 körül "ébredsz", azaz ülsz a gép elé a válasz nyilván igen.