Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

Dátum: 2009.12.17. 19:43:52
Alulról azért hal ki a játékos állomány, mert 5 karakterből 1 pók (általában újrakezdő játékos, aki jól/jobban szeretne játszani) 1 kezdő, 1 csaló pók és annak 2 multi farmja. Szerintem itt van a gond.
Dátum: 2009.12.16. 07:51:36
És ha egy klánban van egy 80-as szintű, aki folyamatosan veri az epikusokat, esnek sorra az 50-55-ös cuccok, miközben a klán többi tagja 25. szint alatt van? Ilyen esetben csak a 80-as kaphat tárgyakat az epikusból, a többiek meg soha?

Ez így azért elég veszélyes. Had döntse már el a klán, hogy kié lesz egy tárgy. Egyébként sem szerez hozzád képest előnyt, mert nem Veled játszik, csak a környezetéhez képest. A környezetében viszont egyre több karakternek van szintén magas szintű epikus cucca, így ott sem mindenki ellen.
Dátum: 2009.12.16. 01:13:32
Volt nemrég egy vita. Két taktika volt a játékban, mindegyik karakter választhatta azt amelyik neki szimpatikus volt, senki nem tudta igazából, hogy melyik lesz a nyerőbb, csak sejtések voltak. Aztán igen magas szintre értek a karakterek, és kiderült, hogy bár a JV szerint ki van egyensúlyozva a két oldal, az egyik mégis csak táposabb. Akkor a legtöbb fórumozó véleménye az volt, hogy aki a rosszabb útra tévedt így járt, saját döntése volt, viselje a következményeit.

Ez a vita a fertőzött/steril karakterek közti különbségekről szólt. Érdekes, hogy akik ott azt mondták, hogy a rossz döntést hozók viseljék tettük következményeit, azok itt ágálnák az ellen, hogy a harcos taktika gyengébb, mint a varázsló taktika. Micsoda fordulat.
Dátum: 2009.12.15. 18:06:21
Ebben a játékban mindig az a legigazságosabb, hogy aki legelől van az alanyi jogon mindenből többet kap, mint az őt üldözők, nehogy véletlenül trónfosztás legyen.
Idézet: Birka - 2009.12.15. 11:32:07
Kedvencem a nem teszek semmit, de tartom a markom elv.


És itt akkor ki is jön, hogy a karakter kényszerhelyzetben van, nem dönthet a saját fejlődésének üteméről. Ugyanis aki normál ütemben szeretné játszani a játékot az sz*p.
Ouch .. Miklós miatt töröltem, de ez egy más téma.

Szóval a VF-es meghatározhatja mindenki más játékát a szintjén és környékén, de aki ez ellen szeretne tenni az nem?

A VF és a pókság a tp/le arány optimalizációjára megy rá. Ez annyira durván nagy tud lenni az átlaghoz képest, hogy kialakult egy ellen tendencia a tp-tömés, amivel le lehet rontani ezt az arányt a túl erős karaktereknél.
Nem én döntöm el, hanem a karakter környezete. Azért mikor ránéz valaki a toplistára és azt látja, hogy a szintjében első 400 TÖ-vel meg 300 szakértelemmel előbbre jár, akkor mindenki érzi, hogy az a karakter már nem odavaló.
Kiskapura játszás-e az, hogy valaki valamiben másabb, esetleg még jobb is akar lenni, mint a többiek, nem ugyanaz a szürke karakter más névvel meg más képpel? Ha igen, akkor valóban vagyunk egy páran akik arra játszunk.

A tp tömés esély kiegyenlítés, csak a túl tápos karakterek lesznek hosszú távon is megtömve, ezzel feljuttatva őket arra a szintre, ahová valók. Azoknak, akik nem élősködnek 4-800 TÖ-vel nagyobb karakterekkel a szintjükön azoknak nem kell tartaniuk hosszútávú tp töméstől.
Nem ajándékba kaptuk, hanem játékélményért cserébe, ami lében nem kifejezhető. Ugyanakkor fel is kell tölteni hozzá a kutat, hogy használni lehessen, így meg aztán pláne nincs ingyen.

A tp tömés egyébként egy kifejezetten jó taktika, amit még csak most kezdenek mesteri szintre fejleszteni az elvetemült egyedek. A lényege nem más játékának a tönkretétele, hanem annál sokkal több.
Dátum: 2009.12.14. 23:28:28
Idézet: Mortimer - 2009.12.14. 23:24:32
Már rég játszhatatlannak kellene lennie számodra a játéknak. Ha harcra specializálódtál volna, és arra osztottad volna el ugyanezt a LE-t, még 5%-ot se nyernél.


És itt ki is derül, hogy a zárkózz fel a tophoz taktika nem létezik, be van betonozva minden előny.

Ez off hozzászólás, elég ha le leszek pontozva, ne robbantson ki off fergeteget.
Dátum: 2009.12.13. 10:18:47
"Még nem aktiváltál egyetlen manapilont sem."

Ezt akkor találom, ha belépek az egyebeknél a Zarknod ébredése opcióba. Lehet nem ártana javítani, mert ez így azt sugallja az új játékosoknak, hogy részt vehetnek a világeseményben, aminek már régen vége van.
Dátum: 2009.12.12. 09:44:48
A kvízolimpiára mennyi LE-t kap a karakter?
Dátum: 2009.12.10. 01:24:28
A mai napon 2 fejlesztés került be:
1.) A prémium tagok ép-je ugye gyorsabban regenerálódik. Ezt módosítottuk úgy, hogy amíg egy prémium tag vadászik, addig nem az ép-je, hanem a vp-je regenerál gyorsabban.


Ez azért parádés. Ezt ki kérte? Komolyan ennyire meg kellett sz*patni azt a réteget, akik a TOP alatt vannak közvetlen? Ők a KH-ből nem szednek ki milliókat és most már portyában sincs meg a maradék minimális LE sem. 3,5 óra alatt mennyit lehet vadászni elementáris gyorsítással? 1000-ret? szánalmas ...

Úgy látszik az "én nem azért fizetek, hogy más leraboljon" sírás sikeres volt. Jöhet a következő.
Persze, és szerintem sokan naphasszat nézegetik a top listákat. Ugyanakkor ha egy-kettő versenynek ugyanúgy lenne havi csúcspontja, mint a portyázásnak, akkor izgalmasabbá lehetne tenni a játékot.

Jutalomnak meg nem kell sok táp. Különböző színű csillagok, amik -1 mp vadászatot adnak, vagy +1 kontinum szűkítést esetleg szubtéri érzékelést.
Bár igenre szavaztam (mert ez egy egyszerű megoldás, ami izgalmasabbá teheti a játékot), szerintem nem feltétlenül ez a jó megoldás. Az a probléma, hogy a bajnoki medál az egyetlen cél a játékban, minden más csak napi rutin.

Több verseny kellene, amik havonta lennének kiértékelve.

Pl:

- Egy hónapban a legtöbb lélekenergiát szerző karakter díjazása (mivel a vadászat lineáris lét ad, ezért biztosan lehetne osztani egy olyan számmal, mondjuk a szinttel, ami miatt a 85. szintűnek és a 43. szintűnek ugyanannyi esélye lenne)

- Egy hónapban a legtöbb portyát megnyerő karakter díjazása

- Az adott hónapban a legjobb LE/tp arányt elérő karakter díjazása

- A legtöbb szintet lépő karakter díjazása

Stb.

Ha lennének más kihívások is a játékban, akkor senkit sem zavarna igazán, hogy egykét karakter a bajnokira hegyezi ki magát.
Dátum: 2009.12.09. 16:49:30
Ez micsoda? Barátságos portya? Eddig nem úgy volt, hogy a végzeturak csak azért nem ölik meg egymást, mert ők maguk is belehalhatnak? Most meg már barátok?

Teljesen fölösleges ez az opció és tönkre is fogja tenni a játékot, ha be lesz vezetve. (szerintem) A pp-t most is mindenki el tudja költeni, csak venni kell gyógyitalt.
Dátum: 2009.12.07. 15:02:58
Ahogy én nézem a következtetés kb az, hogy minden második regisztrált játékosnak tetszik meg annyira a VU, hogy játszon is vele. Mindenki döntse el magának, hogy ez jó vagy rossza arány. (Mivel én nem játszom másik onlájn játékkal ezért nekem nincs viszonyítási alapom, de minden bizonnyal játszanak itt olyanok is, akiknek van. Tőlük talán megtudhatjuk, hogy ez hazai/nemzetközi viszonylatban jó arány-e.)
Dátum: 2009.12.07. 14:46:08
Idézet: winnie - 2009.12.07. 14:33:20
szerintem meg azért rossz, mert előnyben részesíti azt, aki hajnal 4 körül vadászik.


Valóban, ez is igaz.

Idézet: winnie - 2009.12.07. 14:38:45
őszintén szólva egyébként tök mindegy, nem hiszem, hogy olyan sokan stresszelnének, hogy kik viszik el őket kínzókamrába. eléggé automatizmussá vált a dolog a játékban. de, ha valaki attól alszik jobban, hogy randomjózsi nem 30.000 LE-vel kezdi a napot, hanem 30.000 LE-vel (hiszen, ha valaki kiszabadul, megy a helyére más), akkor hadd legyen neki jó. (más dolog nem jut eszembe azzal kapcsolatban, hogy valakit miért zavar a kamra. LE-t nem veszít az illető, igaz a másik nyer, de ha nem a kamrázotton, akkor máson. ellenben a csikicsuki, az "én elviszlek, te is elviszel, kiszabadulsz, beszabadulok" jó népi játék, de nem amiatt, mert LE-érintettség van, hanem szimpla erőfitogtatós okosság:)


De ha random józsi elvisz ugyan, de lét már nem kap utánam és a klántársaim után se (pl nálunk van a HT, mindenki minket kamráz, de minden klántag figyel) akkor random józsi nem 30k LE-vel kezdi a napot, hanem 10k LE-vel. És ha ezt egy hónapban sikerül 10x eljátszani, akkor már előnyt lehet kovácsolni belőle random józsi ellen.
Dátum: 2009.12.07. 14:26:04
Szerintem nagyon rossz pl, hogy 3-ra lett áttéve a fordulóváltás. (Nem is értem ez annó miért történt meg.) Ha visszaraknák 6 körülre, akkor legalább a koránkeléssel lehetne védekezni a kamra ellen.

Ettől függetlenül Pityu ötlete is jó, én azt hittem (és e szerint is játszottam) hogy ez már régóta így van.
Dátum: 2009.12.07. 14:18:25
Szerintem a rendszer már eleve ott rossz, hogy előnyben részesíti azt, aki hajnali 4 körül portyázik.