Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ricardo

Dátum: 2009.05.12. 23:33:27
Egyszer már talán javasoltam, de most újra megteszem. A morált mint olyat teljesen el kellene törölni a játékból. Ez az egyetlen dolog, ami miatt a játékosok arra vannak kényszerítve, hogy folyamatosan üssék a gyengébbeket. Az állatreform óta úgy is kell cserélgetni a dögöket, a morál ilyen szerepe elveszett.

Másfelől azért is jobb lenne, mert akkor az állatot pihenésnél is lehetne magunk mellett tartani (most kötelező a kenel neki éjszakára), így izgalmsabbak lennének a csaták, nem azt kellene néznem, hogy mindenki agyonver pihenés közben és én is mindenkit agyonverek, ha ő pihen (szinttől és erősségtől függetlenül kb).

Emelett jó lenne, ha végre a gyógyítás skill is meg lenne turbózva annyival, hogy több állatot is lehessen egyszerre gyógyítani, illetve egy gyógyítást hosszabb időre is be lehessen állítani, ne kelljen már fél óránként visszanéznem a gépre. (Ha nagyon kellenek a korlátok, akkor hordázás szintnyi állatot lehessen gyógyítani egyszerre, illetve kenel szint X fél órára lehetne elküldeni az állatot gyógyulni.)

----

A háborúk és a játékidő csökkentése miatt bevezetnék egy abszolút pihenő időt a játékba (nem tudom ezt mennyire bonyolult megvalósítani) : a játékos meghatározhat a nap folyamán egy 4-6 órás időtartamot, mikor senki sem támadhatja, ő sem támadhat senkit, nem is vadászhat, semmi. (kb, mint a katakomba) Amellett, hogy egyből felhasználó barátabbá válna a játék (háború idején, ha nem akarok csalni éjszaka két óránként fel kell kelni, vagy mehet a kukába a játék) még szerepjátékosan is bőven el tudnám képzelni, hogy a karakterem tényleg elvonul naponta egy barlangba pihenni, ahol aztán senki nem találja meg.

Edit: jó látni, hogy megugrott a pontozás, örülök, hogy mások is egyetértenek.
Dátum: 2009.05.12. 12:37:48
Az a probléma, hogy a küldetéses dukát megbontja az egyensúlyt, ami talán nem is létezett. Csp-je mindenkinek van, így az egyenlő erőforrás nagyjából. (Magasabb szinten könnyebben maxolva van a fúzió, viszont ott több létől is bukik el az ember 5 csp miatt.) A lélekenergiából való dukát vásárlás már egyértelműen a magasabb szintű karakternek kedvez, hiszen itt ugyanannyi csp-ért több dukátot vehetnek, mint alacsonyabb szintű társaik, viszont egy alacsonyabb szintűnek ugyanaz a tárgy több tápot ad relatíve, ezért talán mondhatjuk azt, hogy küzdjön is meg érte.

Viszont az ismételhető küldetések által keletkezett dukátok csak a top számára elérhetőek, hiszen 100 küldetést a beragadós, szinthez kötött küldetések miatt nem lehet teljesíteni 47-48. szint alatt.

Mivel a licitálásra bocsájtott felszerelési tárgyak száma nagyon kevés, rengeteg olyan karakter lesz, aki idővel több száz dukáton fog majd csücsülni, de soha nem lesz semmilyen tárgya.

(Az egyensúly megbomlás másik példája Cyron a világ 1-en, aki meg tudta szerezni magának -nyilván szintjéből adódóan- mindkét dukát termelő relikviát, aminek köszönhetően havi 1 tárgyat ő fixen el fog vinni, ha akar.)

Javasolnám, hogy legyen egy olyan opció, hogy dukátot vissza lehessen váltani csp-re. Mondjuk 5-ért 1-et, vagy valami hasonló képlettel.
Dátum: 2009.05.12. 06:39:40
Mindig megdöbbent, hogy még a magasabb szintű, pro játékosok sincsenek tisztában a portyázás alapvető szabályaival. Ha egy alacsonyabb szintű karakter végez ki (és nem 1-5ös kivégzéssel szaladgál) akkor az LE-d 50%-át rabolhatja el. Így kb 2 portyából, 5 perc alatt meg lehet csinálni a küldetést.

Winnie, ha akkor elértelek volna, mikor a küldetést csinálod biztosan megpróbáltam volna 60k-t rabolni tőled. (Valszeg sikerült is volna.)
Dátum: 2009.05.11. 20:01:28
Nyugodj meg, én már jeleztem a klánom felé, hogy mihamarabb látogassunk meg Titeket. Rég jártunk már arra egységesen, a háború tornyának költségeit meg csak nagy szövetségek kútjából tudjuk visszahozni.

Na mára nekem ennyi az off, bocs hogy én is részt vettem a mai napi topic szemetelésben.
Dátum: 2009.05.11. 19:26:03
Ki szídja a TGY-t? Én ugyan nem, hülyeséget ne beszélj légyszi! Nem ismersz, ne ítélj, kérlek! Kösz.


19 perce telt el a két hozzászólásod között.

Max. kedves Édesanyád a szervezett pontozóm ...


Na, hívd a haverokat, mert lesuttyóztalak ...


No persze megy Neked egy kis bizonyítékok nélküli sárdobálás is:

Mindenkinek nekimegyek, aki csal, multizik, egyoldalú javaslatokat tesz, stb...


de ez egyébként is a Ti módszeretek. Tapasztalhattuk már eleget...


Ebből én pont annyira ismerlek meg, hogy el tudjalak ítélni.
Dátum: 2009.05.11. 18:54:31
Zacc, már ne is haragudj, de, ha az én klánomat szidnád ennyire, lehet (sőt biztos) hogy én is naponta legalább 3x megtámadnálak, lehetőleg turbózott másodlagos varázslattal. Nem tudom mit akarsz elérni az itteni postjaiddal, de ne gondold már azt, hogy csak téged támadnak a játékban más karakterek.
Dátum: 2009.05.11. 17:05:19
Én a magam nevében szeretném megköszönni ezt a háborút a Tökéletes Gyémánt klánnak, mert kiragadtak minket az egyre szürkülő játék unalmából és megmutatták nekünk, hogy miért is jobb a Végzetúr a többi böngészős játéknál. A harcok alatt olyan nagy volt a pezsgés a klánban, mint talán még soha. Újra izgalmat és játékélményt kaptunk az időnkért és a pénzünkért. Még egyszer Köszönöm.

Egyetlen hátránya (a többi klánra nézve), hogy szerintem a következő 1 hónapban kiküldünk majd vagy 100 hadüzenetet.
Dátum: 2009.05.08. 10:30:18
Illetve nem olyan nagy baj az, ha a háború lét termel. Egy háborúra épülő játékban ez lenne a legalapabb. most 50 portyát kell kidobni minimum a győzelemért és ennyiért kevesebbet kap a klán, mint egy karakter egy napi manakonstrukciója. (Mondjuk lehet a szakértelmet kellene inkább törölni a pi*ába, de ez más téma.)
Dátum: 2009.05.07. 21:19:38
Nem Mortimer az egyetlen aki szembesül ezzel a problémával. Én most 48. szintű vagyok, nem tartom magam rossz játékosnak, smaragdként a lehető legtöbb klánbónuszt kapom, de már most esélyem sincs a szintemen található TOP játékosok ellen.

2 lehetőség van. Ha a hatalom tornya megszűnik akkor ez az előny bebetonozódik, soha nem érem őket utól. Ha nem szűnik meg ez az előny még nagyobb lesz.

Hiába mondja itt nekem akárki, hogy visszafogott fejlődés, stb. Én is fizetek a játékért havi 3-5000 Ft-t és cserébe azt látom, hogy csak a top problémái vannak megoldva. Nem az én hibám, hogy nem jött össze a játék elején 35 smaragd optimalizátor egy klánba (mert máshogy sajnos nem lehet magas szinten játszani) mégis én szívok miatta. (Meg még az a pár smaragd aki komolyan akarta venni a játékot.)

Érdekes módon V2-n az alacsony szintű portyakarakter havi max 900 Ft költséggel sokkal több játékélményt nyújt, mint naponta szélmalomharcot vívni a V1-en.
Dátum: 2009.05.07. 10:30:21
Miért mondod? Majd 100 ember tökéletesen ki tudja/tudta használni.
Dátum: 2009.05.06. 14:31:52
Felmerült nálunk egy olyan probléma, hogy a védelem itala lehet beleszámított a viadal csatáiba! Lehetséges ez, vagy csak mi képzelődünk?
Dátum: 2009.05.06. 14:21:50
Bár a V2-n kicsit úgy érzem megtréfált a random (tudom nem illik sírni), de nem csak engem ezért annyira nem zavar. Gratulálok a győzteseknek, az új fejlesztés pedig remek. Köszönjük.
Dátum: 2009.05.06. 13:56:49
Ha meg egy órára védve vagyok minden támadástól, akkor megint nem lehet LE-t rabolni, hiszen ennyi idő alatt bőven összeszedem és el is költöm a szükséges lét. Értem én, hogy szeretnél a portyában lét rabolni, de amit mondasz az nem jó megoldás rá.
Dátum: 2009.05.06. 13:51:22
A csatában összesen 1253 sebzést okoztál, és 1574 sebzést kaptál.

Ez Mási kollegával egy harcunk. Általában (itt is) 1 szint van közöttünk, vagy azonos szinten vagyunk, nagyjából hasonló erősségűek vagyunk, mégis ütjük egymást, mint a répát. Az óriási sebzéseknek szerintem inkább a random a fő oka, nem a szint. (Nem gyanús senkinek, mikor egy max 200-at sebző fegyverrel 400-at üt bele valakibe úgy, hogy még 60-80-as elnyelése is van?)
Dátum: 2009.05.06. 13:46:52
Hagyjad már ezt a 15%-os ép-határ eltörlést! Most nagyon jónak látod, mert akkor tudnád farmolni magas szinten is a keveset onlájn vadászókat, de belegondoltál abba, hogy tegyük fel én bosszúból, vagy csak szórakozásból összeszedek 8-10 ismerőst és óránként, vagy inkább 20 percenként agyonverünk. Az ép-d kb 5% felé nem fog soha menni, amit vadászol azonnal elraboljuk, védekezni meg nem lesz esélyed, mert a kivégzésünk alapból nagyobb, mint az ép-d.

Szóval gondolkozzunk már mielőtt leírunk valamit és hagyjuk békén a 15%-ot.
Dátum: 2009.05.06. 12:30:44
Mondjuk nekem meg pont ott ment el a kedvem a háborúzástól, mert tehetetlenül néztem, ahogy 3 karakter mindig onlájn és agyonveri az offlájn tagokat. Persze ezt nem írom a számlájukra, sőt ez a topic nem is erről szól.

Viszont az ő példájukra simán lehetne gladiátor-viadalokat szervezni. 4-5 fő összeáll minden hordából, 4 csont üres klán, épületek nélkül, aztán had szóljon. Sajnos ez súlyos kincspontok és egyéb erőforrások bukásához vezetne, de az ő példájukon tanulva: a játék a legfontosabb.
Dátum: 2009.05.06. 10:24:02
Az én szememben sokat nőttek a távozó tagok. Nem azért mert Tőletek elmentek, hanem mert mertek új célokat, új játékélményt kreálni maguknak, az optimalizáció kárára.
Dátum: 2009.05.05. 17:57:10
De miért akarsz a V3-ban ennyire harcolni? Az egy békés világ. Ha ennyire harcorientált ott az első két világ.
Dátum: 2009.05.05. 17:42:39
Nem lehet eladni, félreértetted. Ha egy ilyen típusú fókuszkristály alól adod el az aktuális tárgyat (fegyver, páncél, stb) akkor kapod vissza.
Dátum: 2009.05.05. 16:14:34
Az állat felszerelését elbukom, ha az állatot kisajtolom, vagy ez egy speciális tárgy (volt ilyenről szó) amit visszakapok és áttehetek másik dögre is?