Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Eardog

Dátum: 2009.01.09. 16:32:08
Idézet: Miklós - 2009.01.08. 16:54:58
Ez sajnos nem véletlenül alakult igy: a bajnoki viadalok jelenleg nem automatikusan indulnak, mindig kézzel kell inditani a nevezést. Január elején már mindenki az "ajtót verte", hogy mikor lesz viadal, ezért Baraty hétfőn beélesitette. Sajnos én viszont megbetegedtem, szerdán voltam először, akkor a 2 hét alatt felgyült buglistán és problémákon muszáj volt végigmenni Barattyal, ma az első dolgom volt, hogy ezt megcsináljam...

a medál változás nem Truebloodnak vagy más specifikus karakternek szól. Azt a "jelenséget" akarjuk elkerülni, amihez hasonló más játékunkban már előfordult, hogy valaki "gyökeret ver" egy szinten (tegyük fel mondjuk hogy a 8-on) és a karakterével azontúl csak a viadalokon indul, és mindig ő nyer, attól kezdve abban a kategóriában másnak nem lesz esélye.


Ez igaz, de az is lehet, hogy majd úgy fog indulni az ilyen szuper erős ember, hogy az összevont kategóriák legfelső szintjén fog állni ergo megint nyer....mivel tudjuk a beosztást most már, tudjuk hogy havonta van, nem olyan nehéz időzíteni....
Dátum: 2009.01.09. 16:25:35
V2, ERAMAN, 11-es szinten neveztem:

1. kör Eraman vs Zozilla Te győztél! Csata megtekintése
2. kör Eraman vs Melody Te győztél! Csata megtekintése
3. kör Eraman vs Arkangel Te győztél! Csata megtekintése
4. kör Eraman vs Viharszem Te győztél! Csata megtekintése
5. kör Eraman vs Blömbi Te győztél! Csata megtekintése
6. kör Eraman vs Zaphod Te győztél! Csata megtekintése
7. kör Eraman vs Hyll Te győztél! Csata megtekintése
8. kör Eraman vs Lili Te győztél! Csata megtekintése

Gratulálok, Te nyerted meg a viadalt a kategóriádban!

ja, és itt random nem volt jelen nálam, 2 harci körrel, 7-es kritikussal 100körüli volt a legnagyobb kapott sebzésem, és én 200-300 között sebeztem.
Dátum: 2009.01.09. 11:50:49
Idézet: Jeriko - 2009.01.09. 11:47:57
Először egy javaslat, amely visszamenőleg kompatibilissá teszi a rendszert:
- Ha eltelt egy óra az utolsó bemenetel, sajtolás stb. óta, akkor ne "nyers" lélekenergia legyen, hanem a "hagyományos, rendes", tehát aki kivárja az időt, annak gyakorlatilag nincs változás a játékban, minden ugyanolyan, mint eddig. Ezzel máris elértük, hogy hátrányt nem szenved senki.

Aztán egy kérdés: max. életerőben vagyok, van 6 térkapu pontom. Bemegyek 6-szor térkapuba, kisajtolok mindent, aztán ha van még életerőm, benézek az epikus szörnyhöz, ami nullára ver (vagy haverommal megbeszélem, hogy nulla LE-ver laposra veretem magam nála). Simán kivárom a 4 órát (átlag karakter 3 óra 36 perc alatt gyógyul nulláról 15%-ra), (ha kell, közben benézek még egyszer epikushoz), és a végén elköltöm a rengeteg LE-t. Jól látom, hogy esélye se volt senkinek, hogy LE-t szerezzen tőlem?

Ráadásul magasabb szintről nem is 15% a támadhatóság, hanem 20,25,30 stb., ami bőven belefér 4 órába.

Sokat könnyítene a játékon egy ilyen módosítás, egyúttal viszont nagyon megkönnyítené az LE védését - amivel elsősorban az erősebb játékosok járnának jól.


De még mindig nehezebb úgy megvédeni, mint most, hogy egyből el is költöd....most is beájulhatsz egész napra is....
Dátum: 2009.01.09. 11:48:36
Idézet: Sir Ny - 2009.01.09. 11:47:04
Idézet: Eardog - 2009.01.09. 11:37:41


Lehet hogy be kéne vezetni valami korlátot is, hogy hiába szerez valaki sok TP-t, ne lépjen szintet, mert egyedül marad??? Pl, megnézi a gép, ha vannak a felette lévő szinten minimum 200-an, akkor átengedi a szitre, ha nincs, akkor csak a TP túlcsordul, vagyis elvész, és addig nem lép szintet, amíg nincs sok ellenfél..


lol. ha nem léphet senki tovább, akkor nem is lesznek soha annyian. pont fordítva kéne, ha kevesen vannak, akkor engedi át, ésha sokan, akkor nem.


Hát ja... Ezt benéztem...ma nem vok formában:)...no, de mindegy:)
Dátum: 2009.01.09. 11:38:59
Sir Ny....köszi, ezt eddig nem is vettem észre ..biztos a napszemcsi miatt
Dátum: 2009.01.09. 11:37:41
Azért én most már látom mindkét olda helyzetét, mert a kicsiknek az a baja, hogy 5-6 szinttel feljebbről mindig leverik őket, a nagyoknak meg az, hogy még 5-6 szinttel lejebb is alig találnak valakit, akit ütni lehet, LE pedig sosincs...ez pont azért van, mert mindenki félti az LE-t, mertúgyis a nagyok elveszik tőle....de talán így nem mernek annyira támadni, ha elvehetik tőlük az Le-t még 4 órán át...meg ha túl kicsit támadnak, akkor sokkal többet le is vehetnek tőlük...

Amúgy a baj, hogy a toplistások, magas szinten alig vannak, ezért mindnki maradjon le, ne vadászzon, és akkor elhúznak a toposok, és mindjárt vagy 1000 játékos között találja magát, és nem 100....

Lehet hogy be kéne vezetni valami korlátot is, hogy hiába szerez valaki sok TP-t, ne lépjen szintet, mert egyedül marad??? Pl, megnézi a gép, ha vannak a felette lévő szinten minimum 200-an, akkor átengedi a szitre, ha nincs, akkor csak a TP túlcsordul, vagyis elvész, és addig nem lép szintet, amíg nincs sok ellenfél..
Dátum: 2009.01.09. 11:32:58
bocsi, az előbb a qoute-on belülre írtam

Én fordítva is látom a helyzetet...valaki a szöviből bepróbálkozott egy 1-2 szinttel magasabb ellenfélnél, és elverte, szerzett egy csomó LE-t, és lehet hogy az ÉP-je is lent van...akkor felkínálja tálcán a többieknek, és a kisebbek is, mint a hiéna ráugorhatnak, lehet 10-20 Ép-t kell róla leverni, és kivégződik, akkor már 1-2 gyengébb emberke is nagyobb Lére tehet szert! Így is lehet nézni sztem:)

Amúgy ha ezt a megoldást vegyítenénk az általam javasolt "lassítsuk le a tárgyak erősödési léptékét, és ami van azokat is csökkentsük", akkor jó lehet újra minden.

Ha nem személyes példámat nézem, azt kell mondanom, hogy jó ötlet, de ehhez tényleg az kell, hogy 27. szinten egy karakter hasonló eséllyel szálljon szembe egy őt támadó 30-assal, mint amikor ő támad egy 24-est!
Dátum: 2009.01.09. 11:25:24
Idézet: Rolik - 2009.01.09. 11:19:56
Gondolom másik Szövetségeknél is van egy topik, mint nálunk a "zsákmányállat", ahova be szoktuk írni a jelentősebb LE-vel rendelkező áldozatunkat!

Ez a fejlesztés tényleg csak a topkaraktereknek előny, középről az így rabolt LE-t el is viszik tőled, ha kapsz egy összehangolt támadássorozatot! Én most sem tudok játszani, folyamatosan agyonütnek, Le-t pedig csak véletlenül visznek tőlem. Ha pedig ez történik, tényleg sűrűbben ütnek!
Mi lesz itt, ha e mellett még a legfontosabb erőforrásomat is nekik adod, Miklós? Egyetlen esélyem (nem csak nekem, nagyon sok játékosnak), hogy vigyázok a LE-mre, de még így is egyre nő a szakadék köztem és a topok közt. (mondom mindezt úgy, hogy folyamatosan prémiumos vagyok)




Én fordítva is látom a helyzetet...valaki a szöviből bepróbálkozott egy 1-2 szinttel magasabb ellenfélnél, és elverte, szerzett egy csomó LE-t, és lehet hogy az ÉP-je is lent van...akkor felkínálja tálcán a többieknek, és a kisebbek is, mint a hiéna ráugorhatnak, lehet 10-20 Ép-t kell róla leverni, és kivégződik, akkor már 1-2 gyengébb emberke is nagyobb Lére tehet szert! Így is lehet nézni sztem:)

Amúgy ha ezt a megoldást vegyítenénk az általam javasolt "lassítsuk le a tárgyak erősödési léptékét, és ami van azokat is csökkentsük", akkor jó lehet újra minden.

Ha nem személyes példámat nézem, azt kell mondanom, hogy jó ötlet, de ehhez tényleg az kell, hogy 27. szinten egy karakter hasonló eséllyel szálljon szembe egy őt támadó 30-assal, mint amikor ő támad egy 24-est!
Dátum: 2009.01.09. 11:13:17
Idézet: BaalCain - 2009.01.09. 10:45:50
Háátt...

ÉS mi van azokkal akik nagy intervallumba tudnak belépni, munka előtt és után? Az beszerzi a Lét és attól kezdve mindenki rajta élősködhet egész nap, mert elkölteni nem tudja?

Ami biztos, hha azt akarjuk elő segíteni, h 1-2 belépés elég legyen az eredményes játékhoz, akkor az ilyen óránként csinálhatsz valamit át kellene alakítani.

De pont az aki nem tud belépni óránként jó nagyot fog szívni,ha a lopható és nem elkölthető Lét tud szerezni csak.

Magát az alapfelvetést,h egyszerre leléphető legyen a térkapupont ill a kisajtolás ne csak óránként lehessen nagyon jónak tartom.


Hát igen, van benne valami, de azért talán mindenki tudja úgy időzíteni legalább 1 nap egyszer a dolgot, hogy 4 óra múlva vissza tudjon térni, délután hazajön melóból, elintézi a dolgokat és este visszanéz, vagy este intézkedik, reggel jön vissza elkölteni a zsét....de talán jobb lenne a helyzet mint most....vagy a 4 órát kéne csökkenteni 2-3ra....nem tudom, még ezt jobban át kell gondolni....

Amúgy sztem is az óránkénti dolgokat törölni kéne, az összeset, és minden helyére bevezetni a pontokat, mint a térkapunál is van...tehát lennének állatsajtoló pontok, stb......
Dátum: 2009.01.09. 11:09:40
Idézet: Rupert - 2009.01.09. 11:02:50
Elolvastam. Nem rossz ötlet, viszont még annyit lehetne hogy ha szinteden támadsz akkor 4 óráig nem tudod elkölteni és minden további szint amivel lefele támadsz +1 óra, esetleg felfele ugyanez -1 óra/szint. Tehát ha 3 szinttel lefele támadsz akkor 4+3 óráig nem költheted el. Szerintem muszáj valamit csinálni a lefele támadásokkal, mert elveszik a játékélményt másoktól. Sokan vannak akik abba akarják hagyni ezek miatt, és legtöbbjük már sok pénzt is beleölt a játékba(őskő).


Nekem teszik, de lehet hogy már sokallják a fentiket:)
Dátum: 2009.01.09. 10:50:14
Idézet: Rupert - 2009.01.09. 10:46:04
Szerintem ez a nyers LE-s újítás is csak az erős portya karaktereknek lenne jó. Akik pedig a szenvedő alanyai ezeknek a karaktereknek csak még rosszabb helyzetben lennének.
Az meg hogy csak forogna körbe az LE nem teljesen igaz. Szerintem inkább kialakulna 1 piramisjáték amiben a nagyobb, erős karakterek mégjobban elhúznának a többitől (nem szintben).

Én spec. elszenveden a 27-30-as szintű karakterek támadásait. LE-t sose viszenek TP nem sok jár mégis mindig leütnek. Fél hp-m leviszik 1 portyával. Szinte lehetetlenné teszik a térkapu használatot és a portyázást. Gondolom olyan meggondolásból támadnak, hogy úgyis van pp hát elhasználja, sose lehet tudni. Ezzel az újítással a támadások száma mégjobban megnőne. Lehet azoknak jó lenne akik az olyanokat ütik mint én, de nekünk biztos nem.


Sztem amit én írtam 1-gyel feljebb az segít, mert lehet hogy a nagyok nem ütnek annyit lefelé, ha tudják, hogy 4 óráig elvehetik az összes addig szerzett LE 15 %-át....bár mondjuk az is igaz, hogy ott nincs nagyon LE szerzés...viszont így, hogy mindenki tudja, hogy 4 órán át lehet a másiknál LE, ezért mindenki hagy magánál LE-t, és próbál ő is támadni, hogy tudjon szerezni, tehát elvileg a lánvreakció végén, mindenkinél lesz LE, és újta megéri majd portyázgatni, és ráadásul minél kisebb szintkülönbséggel, sőt, inkább felfelé támadni....
Dátum: 2009.01.09. 10:20:56
Idézet: Noyo - 2009.01.07. 00:02:12
De Miklós, hol van még az én szintemen a térkapu? Egyenlőre közöm sincs hozzá. Jó,tudom, ez is egy cél, de elég távoli.


Bizony, ahogy mondod ez is egy cél....hogy ne legyen uncsi....nekünk sincs még térkapunk, sőt V2-n előbb lesz, mint V1-en sztem:) Már várom nagyon:)
Dátum: 2009.01.09. 10:15:18
Eszembe jutott, a Tulajdonságösszeg alatt fel lehetne tüntetni valódi TÖ-t is, amihez már hozzá van adja a bajnoki medál, meg a ruháktól származó bónusz is...ugye elvileg azt mindenki látja, tehát ha van kedvem fejben összeadogatni, akkor ugyis tudom, hogy pontosan mennyi az ellenfél igazi TÖje....így viszont akkor nem kéne szórakozni, egyből látnám zuzammen hogy mennyi a tejles TÖje.
Dátum: 2009.01.09. 09:51:51
Sztem nem csak a térkapunál kéne bevezetni, hanem a sima portyázásnál is, hogy amit szerzünk, annak fele legyen nyers. Esetleg a lefelé támadások esetén ez az arány nőlhetne, tehát ha valaki 2-3 szintet letámad, akkor annál legyen már 70%-a nyers, ha valaki 5-6 szintet, akkor 100%-a...igaz, így úgyanúgy elveszi a kicsiktől az LE-t, de tőle meg elveheti a még magasabb szintű, vagy akár szintjebeli, és lehet hogy akkor nem fog megkockáztatni egy 5-6 szintes letámadást, mert csak sokára tudja felhasztnálni az LE-t....

Sőt, akkor talán olyat kéne, hogy ha valaki lefelé támad 5-6 szintig, annak 100% nyers, 3-4ig, 70%-a, 1-2-ig 50%-a, saját szinten 30%-a, ha viszont felfelé támad, akkor minimális 10% legyen!!!

Így a kicsit esetleg merhetnek felfelé támadni, és ha szereznek valamit, egyből el is tudják költeni, a nagyok meg támadhatnak lefelé nyugodtan 5-6ot is, szerezhetnek is, de így kockáztatják, hogy abban a 4 órában, amíg nem használja fel az LE-t, addig más elveszi tőle. No?
Dátum: 2009.01.08. 10:31:02
Az tuti biztos, meg logikus is, hogy ha 2-essével lesznek a csoportok, akkor úgy lesz hogy (8-9...már ha megint lágyszívűek lesznek, és engedik őket:) ), 10-11, 12-13...stb.....ugye belátható, hogy annak nincs értelme, hogy 11-12, mert akkor a 10-es szintűek egyedül indulnak? Kivételezés lenne, meg nem is rakják össze őket a 13-asokkal:) Tehát ha így nézzük, akkor érdemes a páratlan szintek első helye környékén lenni, amikor valaki jelentkezik az a biztos....

ha szintenként lesz, akkor az jobb...de sajna előre jó lenne tudni, de elvileg nekem kivételesen mindegy, mert én 11.szint elsője voltam V2-n, úgyh talán van esélyem....
Dátum: 2009.01.08. 10:21:05
Idézet: winnie - 2009.01.06. 19:55:00
Idézet: Zenepowa - 2009.01.05. 14:13:56
Ha valaki 17. szintű hogy tudja megvenni a 18-as szintű fegyvert??


van, aki 17. szinten 21-es fegyverrel mászkál. irány szakértelmet fejleszteni:)


sokkal jobb példa TrueBlood, aki még 2 napja 24-es szintűként 30-as fegyóval nyomult
Dátum: 2009.01.08. 09:01:40
Idézet: UWEL - 2009.01.08. 08:24:03
Tényleg jó lenne, ha szintenként rendeznétek a viadalt, így több embernek tudnátok örömet okozni, és lenne ami tartsa a játékban illetve az játokosokban a lelket a bajnoki viadal iránt.
Sokan nem is neveznek mivel nem tudják a csoportokat.


Azért ez hülyeség, mert egy próbát megér, nem veszít semmit:)
Szintenkénti bajnokit!
Szintenkénti bajnokit!
Szintenkénti bajnokit!
Dátum: 2009.01.07. 17:53:03
Idézet: CYril - 2009.01.06. 20:30:10
Idézet: Almási Viktor - 2009.01.06. 20:15:23
Hát apa igaz eléggé vágod a témát de azért jó ha tudod hogy a deftank karidnak olyan óriási volt a védelme, hogy talán elérte az ellenfeled támadására pluszban rászámolt random értékét.
Persze az aljas prémiumos übertáp 3. szintü +1 +1 védelmet adó felszerelése is közrejátszott csufos bukásodban


vagy talán az hogy a prem fegyver +3 támadást ad, a páncél,pajzs varázslat elnyelést, meg persze a pajzs +1 mágia se olyan rossz, ha már erről nézed akkor mindjárt 6+2 pontal van előnyben ami azért szép és ez alacsony szint! és nem azt mondtam hogy übertáp hanem túltápos.

Nos mindegy maradok inkább a pókernél mert ott a prem-es nem ász párral kezd a kezében...




LOL, bocsi, hozzá kell hogy szóljak, mert ti itt 8-10 TÖ pont különbségekről beszéltek, hogy az miatt nyert,. holott ez kb annyi, hogy neki 52% esélye volt nyerni, neked 48%....ha 10-ből 9 meccset akarsz nyerni, akkor 30-40 TÖ különbség kell, ami azt jelenti, hogy ebből is Támadás/iq/védekezés min 5/5/5-tel nagyobbnak kell lenni, de inkább 10/10/10...ez már különbség, nem a +3 támadás.....
Dátum: 2009.01.07. 17:16:33
Így van, a megfogalmazásban is úgy volt anno, hogy a viadalra előtte nap éjfélig lehet jelentkezni!
Dátum: 2009.01.07. 17:15:21
Idézet: Ashran83 - 2009.01.07. 12:53:40
Bizonyos szinten egyet értek, de a jelenlegi tárgyaknál nincs semmi változatosság, szintről szintre nő a sebzés és hozzá a tulajdonság bónuszok, amiket ad. Pl. érdekes lenne magasabb szinten egy fegyver hasraütés szerűen, aminek lényegesen kisebb a sebzése (mondjuk a max sebzés csak 60 lenne, de mellette adna, 20 erő, 20 védekezést. Mert most az van, hogy szintenként nő a fegyverek sebzése, ami néha önmagában csatadöntő tud lenni a bónuszok nélkül is. És akkor nem is kéne az, hogy több legyen a választás, de ez még nagyobb taktikát igényelne...


Így van, ezért kell a tárgyak erősségének a növekedését visszavenni...tehát ne ilyen iramban nőljön egy fegyó sebzése, hanem sokkal kisebb...pl ha egyik szinten sebez az ősköves fegyó 20-50 a köv ősköves fegyó ne 40-100ig sebezzen, csak 30-65-ig mondjuk...meg persze közte a többi cucc is lassan nőljön...és megoldódik az 5-6 szintes letámadás is