Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Optimus

Oldal: 12
Dátum: 2011.11.17. 15:18:57
Zarknodról annyit, hogy most ő az entitásom akit zúzok lefele... szóval az istenség napjai meg vannak számlálva
Amúgy én még mindig támogatnám a templomos tervet!
Dátum: 2011.11.15. 18:02:20
Valami változás lesz az új bajnoki beillesztésével a Lady medáljainak megszerzése kapcsán?

Vagy marad a normál bajnokihoz kötve a kezdés befejezés időpontja?
Dátum: 2011.11.09. 23:24:20
Ez így tényleg elég egyértelmű, hogy így rávilágítottál.
Én is olvastam ezeket, de csak valahogy mélyült a bizonytalanságom, hogy esetleg totál rosszul értelmezem a leirtakat.
Köszi a választ!
Dátum: 2011.11.09. 15:04:56
A templom ötlete szerintem nagyon jó!
Nem kellenének extrém bónuszok, lehetnek csupán színesítő jellegűek, vagy csekély tápot, inkább kényelmet adó jutalmak, amit szerintem a Lady Alvariel medáljaiért folytatott küzdelemben nagyon jól eltaláltak.

Lehetne egy event amiben felfedezik a végzeturak a régi istenek létét, esetleg templomainak romjait, és vele az istentagadók szektáját.

Akkor még mindenki a tagadók ellen lenne akik titkolják az összes szakrális tudás létezését.

Következő eventben, mivel nagy vonalakban már ismerik az isteneket, elindulhatnának istenekre specializált csoportokban felfedezni a vallás valós titkait, ezzel megtudnák a templomépítés technikáját.
Akármelyik istenhez csatlakozhatna a végzetúr, de egy szövetségen belül csak egy istennek lehetne temploma, és azt csak a saját hívei építhetnék.
Lehetne csatlakozni ekkor már az istentagadókhoz, nekik is be lehetne tenni egy épületet, mondjuk a Szentséggyilkos szobrát.

A templom illetve a Szentséggyilkos adna kicsivel határozottabb bónuszt, ami tartalmazná esetleg a más vallások képviselőivel szemben folytatott csaták során kapott valamennyi bónuszt.
Tudom, ez hordagyűlöletre hajaz, de mégis az eventek során inkább szerepet kaphatna.
Az istentagadók épülete,mindenki ellen adná a bónuszt, csak sokkal kisebb mértékűt esetleg.

Ezek az épületek elég magas költségűek lehetnének, hogy lefoglalják időre az építési kapacitást, vagy éppen megvalósítani náluk azt, hogy kútból ne legyenek építhetőek.

Innentől pedig adja magát a következő event sorozat ötlete az újra és újra fellángoló vallásháborúk sora.
Lehetne variálni a játékfejlesztőknek, lenne olyan, hogy mindegyik isten mindegyik ellen, vagy változatos szövetségekben, egyensúlyra törekedve.
Az istentagadókat meg erősítené a KH.

Eventeknél a nyertesek jutalma lenne +1 szint a vallási épületükhöz.

Lehet kevéssé tetszetős sokaknak ez az ötlet, és iagz, hogy nem kidolgozva, sőt elnagyolva irtam meg főleg a kapandó bónusz részt, de rá lehetne menni akiknek tetszik egy egyensúlyos bónuszrendszert kialakítani rá, valamint érdekelne a JV mennyire zárkózik el egy ilyen lehetőségtől, ami szövetségek összefogását is lehetővé tenné akár, vagy egyenesen igényelné azt.

Köszönöm a hozzászólás lehetőségét, és a figyelmet mindenkinek!
Dátum: 2011.11.09. 14:30:52
Nos, végülis, a találkozón, még mindig odamehetek Miklóshoz, és kérhetek megerősítést, mielőtt bedobom rá a dukátjaimat, persze valószínű ,bár lehet felesleges, mert 2800-900 dukáttal gyanítom kis dukátosnak számítok már...
Dátum: 2011.11.09. 11:48:31
Elnézést, ez tuti volt kérdés, de valahogy nem vagyok még mindig biztos benne.

Joker -nél, csak olyan tárgyak közül lehet választani ami már valaha élő Találkozós aukción volt?

Így pl. Aukiós Bérlet felejtős ugye?
Dátum: 2011.01.20. 17:24:01
Megyőzőképesség kapcsán szeretném felvetni ezt a problémát.
Lehet nem bug, de nekem meglepő volt.

21es morálra felvidítottam az állataimat, turbóztam a meggyőzőképességet, így jóval fölé kerültem a morál csökenésnek.
Fél nap múltán ráértem játszani, aztán gondoltam némi térkapuzással javítok a moráljukon.
A probléma:
a térkapu előtt átraktam a turbót kritikus ütésre, elkezdtem volna térkapuzni, de abban a pillanatban ahogy levettem a meggyőzőképességről a turbót az állataim morálja azonnal zuhant vagy 6 pontot, és így nem igazán volt kedvük térkapuzni jönni velem.

Kíváncsi vagyok ez így normális-e, mert kiszámolva a 99es állataimra az alap 60as meggyőzőképességem mellett egy nap ugye 99+20-60 a morálvesztésük, vagyis: 59. Ez 24 órára van. Ha percre lebontomakkor 59/(24*60)=59/1440= 0,04 az egy percre lebontott morálvesztés ha egy órára nézem akkor kb. 2,4.
Szóval a jelenlegi rendelkezésemre álló információk közül semmi nem indokolja a tapasztalt azonnali drasztikus morálvesztést.

Megköszönném, ha magyarázatot kapnék, vagy javításra kerülne, a vidításra elment LE-t nem igényelném.

Köszönöm a figyelmet!
Dátum: 2010.11.05. 07:11:08
Térkifordító lötyi nem nullázza a szakikat, ezt már teszteltem.

Viszont a kapcsolódó AF skilleket majd igen.(ez utóbbit még gyakorlatban nem láttam)

Tehát ha gyógyult vagy és ki van húzva az EH-re ezenkívül van rá AF képességed, így az aktuális értéke 65 mondjuk, megiszod a lötyit, kapni fogsz egy 55-ös VF-t.
Dátum: 2010.10.09. 01:30:35
Én tényleg csak attól tartok, hogy nem sikerül belőni a végén az egyensúlyt, és a túlzott EH-ból az lesz, hogy mindenki egymás torkának esik, és senkinek nem lesz egy perc nyugta sem, az állandó energiahasznosító játékostársak tömegétől.

A szövetségek viszonylagos nyugalma is elszállna, szerintem felerősítené a háborúk számát is, hisz háború csarnokával és Eh-val nagyon másként tud alakulni, egy az adott háborúba való befektetett energia, és a haszon értékelése.

De ez már matematikáról szól amiről vitatkozunk igazándiból.

Az ötlet jó, a szakik 90 %-a jó, a maradék 10% se rossz, csak hát felveti ezt az Eh-Vf vitát itt is.

Az Eh-n erősíteni kell, ez ok. Nézzük , hogy sikerül!

Az jó, hogy megpróbálnak egyensúly felé változtatni.
Mindenesetre ne tétlenkedjenek akkor sem, ha ez nem jön össze, és tovább kell változtatni!

Remélem mindenesetre, hogy az aggodalmam alaptalan.

Alig várom, hogy megtudjam a "történet" végét, hogy sikerül e harmonizálni a két szakit.

Addig is jó játékot mindenkinek!
Dátum: 2010.10.09. 01:13:32
Ide is beillesztem a véleményem, remélem nem sértek meg vele senkit.

Mindkét aspektusát játszom a játéknak különböző világokon, ezért remélem megalapozott véleményt tudok így közölni.

Miklós úgy látja szükséges ezt a dolgot lebutítani. Valószínű bárki bármit mond, elég erős tények ismeretében döntött.
Nem hinném, hogy puszta lobbyzással rá lehetne venni erre, elég kemény fejű figurának tűnt a nyilvános fórumokon.

A döntés persze nem lehet jó vagy rossz.
Változást hoz ez biztos.
Vadászós karakterként építőként kezdtem, szakértelmes kariként. Ezt majd 60. szintig folytattam.
Nem használtam ezt a lehetőséget amit most meg akarnak szüntetni.
Csalásnak nem nevezném, nem könnyebb, nem igényel kevesebb figyelmet, hisz egy a szintemben lévő jól játszó portyázó ugyanúgy bever láthatatlanul is.

Az utóbbi szintekben láthatatlanul vadásztam, arányaiban én úgy számoltam, bár én nem vagyok optimalizátor, hogy nagyjából egy szintlépésen belül 60 % plusz fejlődés érhető el vele, +100% befektetett idővel.
Egy pók kari ennél jobb eredményeket ér el, akár 120-200%-os fejlődést is elérhet, attól függően mennyire jó abban amit csinál.

2 út van a játékban, a rablás és a vadászat( a harmadik a szintlépőlovasok köre, már utolérhetetlen távban van, új játékosnak nem alternatíva.).
A pók és a láthatatlanul vadászó e két játékformának a két csúcsa. Mindkettőtől energiát odafigyelést igényel a játékstílusa. A póknak persze többet, de ennek fejében többszörös fejlődést is érhet el, még a láthatatlan vadászónál is. Arról nem is beszélve, hogy sokkal több időt tölt el egy szinten , mint a láthatatlan vadász.

Nekem az a véleményem, hogy hagyjunk esélyt mindenkinek megtanulni egy olyan játékformát, amivel igazán erős lehet, akik meg nem tudnak meg akarnak ilyen szélsőségekben játszani azok úgyse fognak.
Nem rossz a játékuk, nem mindenkinek célja a maximum eredmény, van akinek csak időtöltés, elvan vele és jó neki.
Ilyenek azok akiktől időnként beakad egy 20-30k-s rablás, de általában semmi, és mire újra megtalálják így addigra apránként visszaszedték ezt másoktól.
Nekik mindig ingázó a játék, álmodnak arról, hogy erősek lesznek, de nem akarnak valójában annyit tenni érte , hisz ez csak játék nekik.
Igen ez játék, de mint azt Terence Hill is megmondta egy filmjében:
" A játék az nem játék!"

Mi szenvedélyes játékosok hajlamosak vagyunk mindenbe belelovalni magunkat amiben verseny van, és a ki az erősebb kérdés az az. Innentől nem kellemes időtöltés, hanem élvezetes megmérettetés versengés. Ez is játék- az is játék.

Ugyanakkor persze mindenkinek frusztráló, hogy vannak erősebbek náluk, de azt kell átgondolni, hogy azzal, hogy bizonyos rétegektől elveszünk lehetőségeket, másokon nem változtatunk, annak a mezőnynek aki középen áll a két utat képviselő erősek között, azoknak semmi változás nem lesz.

Ugyanúgy nem fognak többet törődni a játékkal, nem éjszakáznak mellette egy szoros szövetségi háború esetén, nem próbálkozik átrázni a pókokat, és úgy vadászni, hogy az elfedhető legyen előlük.

Ami elszomorít, az a pókok véleménye.
Ne legyen vadászat sajtolásos előny. De mi legyen a következő?
Egy karakter ne zsákmányolhasson egy adott szinten több LE-t, mint amennyit levadászhatott volna?
Miért nem látják úgy, hogy az is egy alternatíva, ami lehet konkurenciát teremt nekik erőben, de ösztönzés is nekik, hogy a hatalmas LE bevétel mellé a karifejlesztésen is gondolkodjanak, mert nem lesz így olyan pont, hogy "tök mindegy mire osztok, úgyis mindenkit leverek".

Kell a verseny unalmas lenne a monopol helyzet ahogy telne az idő, úgy válnának az eddig elért eredmények egyre kisebb jelentőségűvé.

Utószónak csupán annyit mondanék, hogy pókkarimmal sokszor kerestem és jártam rá láthatatlan célpontokra, jó volt.

Mindent lehet jobban és rosszabbul csinálni.

Ha beleszólásom lenne azt kérném, hagyja meg erre az esélyt a játékvezetés ugyanúgy ahogy eddig is. Nem hiszem, hogy ez a változtatás valós változást jelentene.

Olyan változtatás elfogadható lenne ami kényelmetlenné tenné ezt a fejlődési módot.

Sajnos nincs kész ötletem erre, elég sután hangzik az első villanásom, de azért megosztom veletek....:
Mi lenne ha feleakkora lenne a vezetőkészség hatékonysága láthatatlanságban ?

Így leírva még sutábbnak tűnik az ötlet, de szerintem aki láthatatlanul akar vadászni és úgy fejlődni, annak legyen lehetősége, maximum érjük el, hogy ezért többet kelljen foglalkoznia a dologgal.

Kicsit hosszúra nyújtottam, elnézést érte, köszönöm mindenkinek aki végigolvassa!
Dátum: 2010.10.08. 13:51:32
Lassú időhöz szólnék hozzá.

Engem igazándiból nagyon ritkán kaptak el nagy LE-vel, én amint lehetett, tartottam egy-egy nagy egészségbónuszt adó tárgyat, amivel legalább félóra különbség volt, a két tárgyal való 15%-ra gyógyulás között. Ígty véletlenszerűvé tettem a felgyógyulásom időpontját, és gond nélkül mindig újra le tudtam veretni magam.

Mindezzel nagyjából 0-s LE diffet tudtam tartani, egész mostanáig, ez nekem kb 78-79. szint közepe.

A tapasztalatom az, hogyha valaki odafigyel, akkor meg tudja védeni magát, és nem támogatom a támadhatatlanság idejének kitolását, mert el lehet lőni az LE-t, aki meg portyázgatni is szeretne, az védjen be szakival 20k LE-t(ez persze szinttől függően változik), annak már lehet örülni, ha ő is megtalál valakit.

Ha tényleg nagyon egyedi az esetem, és rosszul látom, hogy ennek a kiterjesztését célzó érvelések valós problémát vázolnak, és nem csak olyan dolgot akarnak megoldatni, ami a figyelmetlenség, vagy a rossz játék következménye, akkor jó ötletnek tartom egy 5-30 mp-ig tartó folyamatosan csökkenő LE-védelem bónusz bevezetését.

A pók nem fog hobbyból ütni, ha huzamosan nem talál semmit... Nekem ez a véleményem.

Köszönöm a figyelmet!
Dátum: 2009.10.04. 12:38:04
Uhh, bocs, pár napig elfoglalt voltam, köszönöm a támogatást, a pozitív visszajelzéseket...

A megválaszolatlan kérdés, hogy hova tünt a kettes pont.

Valamit kivágtam(rájöttünk könnyen kiskapuvá válhat sokak kezében) csak nem vettem észre, hogy nem számoztam át.

Módosítom, köszi, hogy szóltál!

A második kérdéses dolog a többeszám használata, nem uralkodóinak volt szánva, ahogy azt helyesen kikövetkeztetted, hanem mivel többen irtuk az ötleteket, így nem orzom el kedves barátaimtól a szerzői jogokat !

Ide is írnám a névsort, kik segítettek mindebben :
Orkánpofájú Trakaxarr,Bulls eye,Kikinh'o ,Lord Tiburon,Dead Knight,Cstrikkmájszter,MoonLight,akirofzsolt,James Bolivar Di Griz,
Detteee,Firstman,SigfridAdameusDraco,Zyon,Sanx

Köszönet nekik, és minden kedves játékostársunknak, kik a játék jobbátételében segítőkezet nyújtanak a fejlesztőknek!
Dátum: 2009.10.03. 08:35:51
Üdvözöljük a labirintusos ötletünkel rokon , kalandok fejlesztésének tervét!
Dátum: 2009.10.03. 08:34:13
Üdvözlet minden kedves e sorokat olvasó játékostársunknak,
és a Játékfejlesztőknek!

A félreértések elkerülése miatt írom eme előszót.
Nem követelni szeretnénk, nem akarunk beleszólni a játékfejlesztők elképzeléseibe,
csupán ötletek feldobásával szeretnénk segíteni a munkájukat.
Szeretnénk, ha az általunk az elmúlt egy évben általunk megkedvelt játék,
amiben így is rengeteg munkájuk volt,még hosszú ideig adna élményt kis hazánkban a
kikapcsolódni vágyóknak(és biztos megélhetést a fejlesztőknek! ) !!
Ezen szándékkal tárom most eléjük, és elétek ötleteink sorát,
csemegézzetek belőle, gondolkodjatok rajta...

Jó olvasást!




Fejlesztési Javaslatok


1.Aukciós ház
A
Egyenletesebbé lehetne a karakterek közti különbségeket tenni,
ha a is a Bajnoki Viadalhoz hasonlóan szint csoportokra,
lenne szétbontva az AH.

B
Az LE-ért vásárolható dukát a karakter szintjéhez mért szorzót kapna,
így magasabb szinteken egyre drágábbá válna.



2.Ékszerész műhely ( Új szövetségi épület)

Itt új csecsebecséket kreálhatnánk a sok haszontalan térkapus tárgyból
ez egy alternatíva a dukátgyűjtés helyett, hogy ne lehessen minden tápolásra rámenni egy karakterrel.
pl.: 4 egészség gyűrűből, 2 mitril gyűrűből,
és 2 bűvös elnyerőből 1 olyan nyakláncot,
ami ad pl 20 egészséget vagy mágiát.
Akár lehetne kiégett ősköveket is bevonni,
hogy ne legyen olyan egyszerű ezeket összerakni.


3.
Epikus csata oldalon jó lenne,
ha meglehetne nézni legalább az utolsó 20 csatát az egész szövetségre vonatkozóan.


4.Kényelmi funkció javaslat:

A
kémkedés gomb a karakterlapokra,
legalább ha háborúban áll a két szövetség.

B
A láthatatlanság alá kikerülhetne a katakomba gomb is,
amikor elérhető a lehetőség.

C
Vadászat végén , a helyes válaszért kapott LE módosítóhoz hasonlóan kiirná a többi módosítót is,
pl. a spektrális manipulációt.
Vagy ezt választható opcióként beállítani,
mint ahogy a vezetőképességhez is csatoltatok egyet.ű

D
Lehetne egy beállítható funkció a karakterlapunkon,
hogy ha bekapcsoljuk, a szövetségi társaink láthatják a tulajdonságainkat,
és a jelenlegi ÉP-VP-TP állást, mintha csak meggömbözné,
viszont így nem kellene a saját szövetségeseinkre pazarolni a kémgömb lehetőségeket.

E
Sokkal kényelmesebb lenne, ha a portyázás menüpontban is fel lennének tüntetve,
a pillanatnyi ellenséges szövetségek. Oda is kellene olyan kis ikon mint a kapitulációnál,
1 klikk és már látni is őket.


5. Kereskedelem szakértelem

A szakértelem a lélekkufárnál eladható tárgyakért kapott LE-t is növelhetné.
Amire gondoltunk az a kereskedelem 100. szintjéig 0.2%os bónuszt adna erre, tehát max 20%nyit.

Vagy bevezetni erre egy alkudozás szakértelmet...


6. Állat

A
Lehessen módosítani az állat képét is,
de aukciós tételként kerüljön be szerintünk a játékba,
hogy csak az tehesse aki áldoz rá.

B
Kémkedés: lehessen látni a célpont állatának is a max/jelenlegi hp-tp szintjét.


7.Színesítés (jórészt tápmentes rpg-s kiegészítések)

A
Skalpvadászat: befogott lénnyeken lehetne alkalmazni,
esetleg szakértelmet hozzácsatolni(nevezzük skalpolásnak most ).
Az állatból trófeát lehetne készíteni, amit a karakter viselhet.
A viselhető trófeák száma függne a szakértelemszintjétől.
E trófeák lehetnének időlimites tárgyak aminek létidejét növelné a szakértelem,
és csak a maximális szinten maradnának meg végleg.
Tehát maximális szinten egy karakter végleges trófeát tudna készíteni,
és viselhetne belőle 4et (egyet első szakértelemszinten ,10.-en kettőt, stb. ...)

B
Jó lenne ha bevezetnék ide is a labirintusokat!
Vadászat közbe lehetne találni egy térképet, amit egy titkos nyelven írtak!
Meg kellene fejteni a titkosírást és irány felderíteni a labirintust.
Kb 5-20 referencia pontból állhatna! Lenne benne szörny, csapda, kincs és persze LE!Smile
Minden referencia pont 1-5 csp lenne. Attól függene mennyire vagyunk óvatosak
Egy terem bejárási ideje megegyezne a egy vadászatéval!

C Misszió
A szövetség megpróbálhatná kiszabadítani a kízókamrába
elhurcolt társait.
Lehetne hozzá egy klánépület, minden szintjén 1el növelné,
a misszióra induló karakterek maximális számát.
A misszió indító karakter határozná meg az aktuális max. résztvevőszámot,
és mindenki ugyanúgy jelentkezne fel,mint pl. a pusztítás citadellájánál...

Az ellenfél kinzókamrájánál le kéne győzni az őröket,
és ha sikerül kihozzák a kínzókamrában lévő klántagokat.
Őrök: az ötletem rá, hogy a kínzókamrának legyen olyan opciója,
hogy be lehessen tenni állatokat őrnek,
a kínzókamra szintje határozná meg ezeknek a számát.


8. Bolhapiac

Tudom ez egy elvetett ötlet, több játék egyensúlyát bontotta már fel,
azért leírom a saját verziómat róla, bár lehet ebben is lennének kiskapuk.
Ez egy szövetségi épület lenne, szövetségi tagok tehetnék be a tárgyaikat,
de csak azokat amiket nem lehet lélekkufárnál megvenni(persze a relikviákat se lehetne betenni)
Tehát a térkapus és az epikus cuccok egymás közti cseréjét tenné lehetővé!
Csak olyan tárgyat vehetne meg a karakter,
aminek a szintje legfeljebb a saját szintjével egyenlő,
és mondjuk a tárgy szintje szorozva 300LE-t kéne fizetnie,
hogy kivehesse.Aki betette, az nem kapna semmit,
max a lélekkútba töltődne egy tárgyszintenkénti 100 LE,
az alku közben történő LE felszabadulásból.
Ez arra lene jó, hogy küldetésekhez könnyebben tudjanak tárgyszetteket
feltenni magukra a karakterek.Egyszerre pedig annyi tárgy lehetne kinn,
amennyi az épület szintje.


Egyenlőre ezek az ötleteink,
bármelyik tetszetősnek tűnik,
segítünk elképzelésekben tovább finomítani, egyensúlyosra csiszolni,
amennyiben kapunk visszajelzést róla a játékfejlesztőktől.

Köszönjük a figyelmet, és az építő jellegű reakciókat!

Az Obszidián Kard Szövetsége
Dátum: 2009.06.11. 08:22:53
Üdv mindenki!

Keresem , azokat a játékosokat, akikkel a Paradise -on lévő végzetúr freerollon megbeszéltünk egy sörözést!

A döntő asztalról és környékéről voltak főként, meg még néhányan...

Szeretnék valami találkozópontot vagy felismerhetőséget egyeztetni velük!

CrsVik néven ültem az asztalnál, és akkor második lettem, ha így jobban rémlek... ja és végig hülyeségeket pofáztam!


Szóval kérek minden kedves érintettet, hogy vagy itt a fórumon privátban, vagy a játékon belül (V1 Orkánpofájú Trakaxarr )
keressen meg. Sajna azért keresem őket így ,mert sűrű volt a levelezésem játékon belül azóta, és az erről szóló leveleimet törölte a rendszer.

Előre is köszönöm nektek!
Dátum: 2009.05.03. 11:38:00
Én benne vagyok
Nekem nem vált be, az egy állatra speckózás.
Dupla esélyt kapok a befogásra, tehát 16%-ot 30as szakértelemnél. Viszont olyan állatnak is kell jönnie vadászatnál, ami kb 1-3 jön egy 20as vadászatpakkban.
Tehát ,ha átlagot nézünk, minden 6. ilyen lényt fogod be, ha jön . Ez pedig azt jelenti, hogy 20-60 vadászat kell hogy összejöjjön , nem?

Szerintem jobb ha az alap 8 %al megyek és akkor 20 vadászatból legtöbbször elkapok 1-et 2-t.
Dátum: 2008.11.05. 09:34:13
Kaptam egy olyan kérdést ami vérlázító! Hogy engedheti meg az értelmes felvilágosult magyar ifjúság aminek tagjai közé én is sorolom magam, hogy egy játékban rasszista megnyilvánulások kerüljenek közszemlére.
Tiltakoznom kell , a lehető leghevesebben ,mégha teljesen értem is a kérdésfeltevő érzelmeit.

A kérdés: " Mi az a dákoromán elmélet?"

A válaszok között valami ilyesmi van( nem lesz pontos mert csak emlékezetből írom) :

Egy szánalmas román elmélet,miszerint római telepesektől származnak.

Kérem az illetékeseket tegyék meg a szükséges lépéseket!
Dátum: 2008.10.31. 10:48:23
Szerintem az egyensúlybontó jutalom lenne.
Dátum: 2008.10.31. 08:34:29
Nagyon, jó ötletek születtek, én is csak támogatni tudok néhányat.
A karakterlapon föltüntetni a Viadalon szerzett dobogós helyezéseket az nagyon jó lenne, mintahogy az első 3 helyezett díjazása is.
Lehetne 3 kissebb díj ami maradandó,és az elsőnek egy vándortárgy ami a következő viadalig lesz az illetőnél.

A randomról: Szerintem se túl jó az egyenes kiesés, de az egyszerű lebonyolítás is fontos. A pontozásos rendszernél ugye mindenki játszana mindenkivel, ez ugye töménytelen meccs. Talán egy középutat jelentene ha egyenes kiesés lenne ,egy olyan rendszerrel amikor minden harc 3 fordulós lenne , aki 2-t nyer az megy tovább ,ha döntetlen lenne akkor az össz okozott sebzés döntene. Arra pedig ,hogy így is teljesen X legyen a vége nagyon kicsi az esély. Ebben az esetben még mindig megismétlődhetne a 3 csatás forduló.
Persze fogalmam sincs,lehet ezt is nagyon bonyolult lenne leprogramozni, de bíráljátok el, mint ötletet!
Oldal: 12