Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Sun13

Oldal: 1234567891011
Dátum: 2009.06.16. 23:33:36
Én nem játszottam wow-ot soha, de amit láttam az igényes jóféle játéknak tűnt. Viszont több ismerősöm lett tőle függő mint a fűtől és csúnyábban néztek is ki tőle. Na arról meg nem is beszélve hogy egy wow-os sem kínált meg az acountjából .

Csizma, tetoválás meg ezek jók, de annyira nem izgalmasak. Az hogy különböző kristályt lehetett volna kapni az jó poén lett volna, így nem mindenki csak azt a pár küldetést zúzza amire rágyúrt. Mostmár persze mindegy, legalábis morci lennék ha kiderülne hogy remek, legyárthatok a "kék" és "zöld" kiristályaimból 72 pár csizmát, de ahhoz hogy legalább egyet is legyártsak még kéne 30 zöld, 50 piros és 20 arany kristály.

Amúgy meg miért pont csizma? Nekem már megkeményedett a talpam. Viszont a nap mindíg a szemembe süt.
Dátum: 2009.06.15. 20:35:02
Szerintem kb úgy kéne működnia adolognak, hogy a fejlesztések döntő százalékban az elöl lévőknek kellene újdonságot jelenteni, de aztán ezeknek el kellene érnie a szintben kevésbé elöl lévőket. Persze most kérdés ki a elöl lévő, hát mondjuk az aktív játékosok felső 10%-a. Ez egy olyan határ amit azért folyamatosan el lehet érni, illetve ha mire ez a felső 10% kicserélődik, modjuk a legutolsó fejlesztést már kb 20% élvezi akkor megint betenni egy új fejlesztést. Ezzel sávosan lennének új és új elérendő célok, kihívások. Szerintem más játékokban az elöl lévőknek fejlesztenek nagyrészt, az utánuk következők már nem igényelnek sok figyelmet, mert nekik már megvan a kitaposott ösvény.

Azért csak hogy értsük miről beszélünk mikor azt mondjuk hogy nem minden tökéletes és talán lehetne kicsit többet is foglalkozni a dolgokkal:

- A játék során többször elfogytak a küldetések, vagy előfordult hogy még csak munkaneve volt a küldinek.
- Sharpának most 3. alkalommal nincs legendája, ami mégiscsak bortány, egy szintlépés 3-4-5 nap legalább. Ezalatt 1 oldalt igazán be lehet gépelni, és ha már leül valaki hogy megcsinálja a legendát, akkor ne csak azt csinálja meg ami már elfogyott, és a következő szintlépésnél ismét gond legyen. Végülis nem baj. Ennyi pénzért WoW-on játszhatna Sharpa vagy pár hetente vehetne egy társasjátékot, járhatna fociedzésre meg ilyenek (persze lehet ezt mind megteszi). Csak hogy érezzük ki kinek fizet mennyit és ezen összegért ki mennyit tesz meg.

Én amúgy nem tudom Petúrnak miért elképzelhetetlen egy küldetésmegoldós irány. A rendszer alkalmas rá jelentős fejlesztéssel. Ha megnézzük az ŐV-t nagyon hasonló játékok, és ott remekül működnek a küldetések. Na igen még 15 szint akadémia, de miért ne lehetnének uj szakértelmek a küldetésekhez és miért ne lehetne 3-4 karakternek összefognia egy küldiért? Te amúgy úgy érzed ez egy pvp játék? Nekem nem tünt fel .
Dátum: 2009.06.10. 15:42:22
Igazán nekem nem fáj hogy elvertek minket egy háborúban, ezen már szerintem túltettük magunkat mikor az egyszemélyes háborút elvesztettük annó. Ügyesek vagytok ezt el kell ismerni, és elismerem hogy Lord Sanyi rommávert tegnap, nincs mit szépíteni a dolgot.
Mondjuk "mókát szerveztünk nektek" és a "presztizs" kifelyezéseket már elég szánalmasnak érzem. A móka számomra a szórakozás szinonímája. A presztizs meg valami olyan, amikor megmutatom hogy én vagyok jobb, a keményebb és azért teszek meg többet mint az racionális lenne, hogy mások felnézzenek rám. Hát ha nektek szórakoztató a katakomba ám legyen, én mondjuk péntekre tettem volna a háborút, egy nap alatt elverni minket és aztán elmenni hétvégére a balcsira. Viszont hogy felnézni ki fog rátok emiatt azt nem is szeretném tudni.
Érdekes a jelen állás a szövitekről:

Lord of destiny - Ő kemény
Lord Sanyi a Jani - katakomba
Michel Jordan - katakomba
EMTyb - Ő még keményebb, tényleg
Darksol - láthatatlan
Grelnar - katakomba
Yworl - Ő is kemény
Cloud - katakomba+láthatatlan - nevezzük óvatosnak hátha betörjük az ajtót
Dzsohar Al Dzsokma - katakomba
Kreed - katakomba
ALFA - katakomba
LBla - katakomba
Kicsit Mogorva - katakomba
Althar - katakomba
Szezso - Ő is kemény
Darco de Santis - katakomba
Eraman - katakomba
Puding - katakomba
Amwerion - katakomba
Sityu - katakomba
Hollaa - katakomba
Mortice - katakomba
Sárkány karom - katakomba
Linduc - katakomba
Lord Johnathan - katakomba+láthatatlan - (ő biztos talált egy repdést bevallom nem véletlenül mert már aknát ásunk és hajnalban robbantunk, na most elárultam magunkat)
Hilgar - katakomba
Levinian - katakomba
Craz - katakomba
Bernhaal - katakomba
Bobek - katakomba
Brastald - katakomba
Kane - katakomba
Dátum: 2009.06.10. 07:16:57
Nekem nincs kifogásom a háború ellen, de azon kívül hogy szétveti a melleteket a büszkeség most jó, jót kártyáztok a katakombákban? Engem nem zavar a dolog. Ahogy érzitek, remélem hetente beültök majd 3 napra a katakombákba.
Dátum: 2009.06.08. 13:51:23
Kiváncsi vagyok a fejlesztők mikor fognak hozzászólni végre a témához. Lassan már nem ártana, vagy csak én érzem úgy?
Dátum: 2009.06.08. 11:35:09
10 után választani... az kicsit durva, arról nem beszélve hogy vannak legjobbak és mindenki ezeket választaná. Cooldown az az hogy 1-2 hetente lehet csak megölni egyet? Semmiképp. Abban hol a küzdelem, a verseny? Ott hogy fogják a lemaradók beérni az elöl haladókat? Ha attól félsz hogy Koc majd jól elhúz mert sok kristálypontja van, az elején bizonyosan így lesz, 5-el több szörnyet fog megölni az első 3 hónapban mint más. És? Ezzel milyen hatalmas előnyre tesz szert?
Dátum: 2009.06.08. 10:29:41
A nem mindegyikkel dobbal az a baj, hogy lesz akinek az első 3 dob, lesz akinek nem. Mindenkinek meglesz a lehetősége hogy a hajdani szíve vágyát fél év múlva megszezhesse. A minden 5. kicsit kevés lenne. A 30. szintű tárgyak amúgy is elég gyengék így visszanézve. A 35. szintűek sem valami erősek (vannak kivételek mindíg ugye), ahhoz meg hogy eljussunk a 40. szintűekhet a jelenlegi gyors küldetésmegoldó tempónkal is legalább szeptember, de inkább október. Ha akkor még mindíg hajt minket a dolog akkor ez nagyon jó fejlesztés volt. Lássuk be ha a kristálypont "TÁP" akkor 10 küldetésenként 1 alacsony szintű epikus tárgy éppen megüti a "TÁP" kategóriát. Továbbá a legtöbben csak 2 hetente tudnak megölni egy epikust és összegyűjteni rá 100 kristálypontot. 2,5 havonta egy kincs negyon gyengén hangzik és nincs meg benne megfelelő sikerélmény hogy igen levertem, hős vagyok, örülök a kincsnek. Nekem ez igenis hiányzik. Nem érzem magam nagy hősnek hogy 8 óránként mindíg agyonverem ugyanazokat az embereket, és gondolom "az ugyanazon" emberek még szarabbul érzik magukat. Kell a siker, kell a kincs. Egy szövi amúgy is legalább heti 2 epikust ől, 2 hét alatt 4-et, de a nagyok 5-6-ot is. Soha még meg sem fogja közelíteni a licites epikus kincsek értékét a magad által szerezhető. És mi lesz ha felgyűlnek? Eladod dukátért, nem tudod elinflálni mert nem lehet vele kereskedni.
Dátum: 2009.06.08. 09:59:49
Egyetértek azzal is hogy közösségi élmény kell és hogy nem csak a TOP részére kell fejlesztés. A kalandok nagyon jó ötlet és valószínűleg a játékosok által megírt kalandok maguktól fejlesztenék a játékot és ritkábban kellene hozzányúlni. Az egyedüli kalandok nem közösségi élmény, én inkább csak a spontán szerveződésű kalandcsapatokat tudnám elképzelni. Az hogy mindez a kristályponthoz kötődjön azért rossz, mert nagyon nagyon sokat kell küzdeni hogy valaki eljusson a kristálypontokig, és ha szeptemberre lenne csak kész a kalandrendszer és ez lenne a legközelebbi fejlesztés akkor szerintem már kár is belekezdeni a programozásba. Amúgy én nem látom mik voltak a hihetetlen fejlesztések az utóbbi időben. Legutoljára az akadémia bekerülését tudom megemlíteni.
- Kristály horda 3 napig volt aztán alszanak. Bár nosztalgikus élményt jelentett hogy olyankor is lehet portyázni mikor süt a nap, de nem nevezném a portyázás léhetőségét fejlesztésnek. Inkább csak visszahozott a TOP részére egy a játékban meglevő, számukra elfeledett dolgot 3 napra.
- Aukciós ház. Határeset. Magában a játékban nem lett több lehetőség, nem tudok több mindent csinálni, nem lett szórakoztatóbb a játék.
- Ismételhető kalandok. Na ez a legjobb. Az már fejlesztésnek számít ha nem egy listán megyünk sorban, hanem pár db közül lehet választani ismét és ismét és ugyanazokat csinálni? Igaz ez növelte a karakterek diferenciálódását, csökkentette a svájci bicska karakterek dominanciáját.
- Kristálypont. Nagy fejlesztés ha gyüjthetek valamit ami nem jó semmire. Zsír. Még ilyet. Egy idő után lehessen piros, zöld és kék kristályokat gyüjteni és legyen toplista kinek van legtöbb szemete.

- A saját epikus nem valami nagy ötlet belátom. 2 hónap után ugyanilyen hangulat lesz ez kétségtelen. Viszont ad 2 hónap időt a fejlesztőknek a kalandos tuti ötlet kidolgozására és lássuk be 2 hónap megélhetést. Dolgozni viszont minimálisat kell vele, nem vagyok nagy programozó, de a control+c, control+v kombinációkat én is ismerem és a kisebb változtatásokat (+1 gomb, nem gyógyul) talán egy délután alatt el leghet végezni.
Dátum: 2009.06.07. 19:56:33
Nem kicsit lenne igazságtalan hirtelen lenullázni a szövetségi épületeket. Akik sokat építetettek azok szívjanak, akik meg ezt az LE-t a karakterükre költötték azok meg járjanak jól. Hogyne...
Dátum: 2009.06.07. 17:06:33
Szerintem ha megcsinálsz 10 küldetést, ami kb 15-20 nap, utána egy hét alatt megölöd az epikus szörnyedet és a végén kapsz egy béna tárgyat, amit soha nem veszel fel mert 30. szintű és a szövid licitjein 60. szintű tárgyak mennek, annyi azért maradjon meg hogy eladhasd 10 dukátért. Mi lesz ha havonta termelsz még +10 dukátot? Semmi. Viszont ha mákod van kapsz valami szépet is pár havonta .
Dátum: 2009.06.07. 00:24:33
Akkor legyen olyan hogy 5X gyorsabban gyógyulsz ha vadászol és 5X rövidebb ideig tart a vadászat. Így ugyanannyi esélyed van kivégezni. "Vadászat közben automatikusan pihensz".
Dátum: 2009.06.07. 00:18:42
Maxos kincseskamrával így is megvan. Nem változtatna semmit a dolog. Szerintem az tökéleteszen jó ha újra végigmehetsz egyedül az epikus soron. Az jól ki van találva.
Dátum: 2009.06.06. 23:17:36
Erről a szétágazós specializálós dologról már volt szó. Még az ötletelés elején ilyenekre gondoltam a D&D mintájára a képességeknél, azok pont ilyenek.

Persze mindenáron én szeretnék valami akciót bele tudom, valljuk meg a vadászat kezd k...a unalmas lenni. Kapsz kwízt, ülsz a gép elött, esetleg óránként visszajössz, tartod magad 15% alatt. Olyan unalmas hogy már lefordulok a székről, ezt utálom de nagyon nagyon (Miért nem lehet lecsökkenteni a vadászatidőt!!!) úgysem megyek fel 15% fölé csak 3 óránként 2mp-re. Lehessen már tovább csökkenteni mert ez megöli a dolgot. A Játékosok legnagyobb része saját maga fogyasztja el az életpontját a vadászat miatt. Minek ez? Ott a kamrázás azzal megtermelem tőle a magamét. Bőven elég lenne ha napi 3 órára tünnének el nem 6-8 órára.

Kalandok jók lennének, de mikor? Könyörgöm szeptember? Talán? Ahhhh

Ezen az sem fog változtatni ha még 2 szörnyet vihetek a harcba, vagy a ball kezembe is foghatok fegyvert. Jó, tápolok, más is tápol, nem lesz érdekesebb semmi. Én ezért támogatom a saját epikus idézést (első ötlet, fentebb megtalálható), mert az mindent ad, lefoglal, izgulhatok hogy kapok valami használható tárgyat, nem csak úgy püfölöm és 3 havonta vehetek valamit. És mire egyedül leölök egy epikust ha nem is gyógyul egy hét a többi mellet. A legtöbb szövetség 2-3 epikust öl hetente, azok a tárgyak mindíg sokkal jobbak lesznek mint amiket én kaphatok. Arról nem is beszélve hogy a rendszer kiegyenlíti magát. Amíg püfölöd a szörnyet, nem jut annyi időd a küldikre. Egy idő után ha előre is mész, akár megölsz 3-4 epikust is az első hónapban, de akkor mi van? Nem leszel túlzottan erősebb ettől, pár ezer LE meg pár 30. szintű tárgy, nem valami durva előny. Egy idő után aztán eljön hogy megakadsz, egyre nehezebb lesz megölni őket, egyre jobban optimalizálsz hogy megöld a dögöt, egyre sebezhetőbb leszel a portyákban. Akik később jönnek azoknak ez ugyanolyan élmény és nem növeli a szakadékot.
Dátum: 2009.06.06. 22:34:15
Na főleg ha eleve a színesítő szövegetek 2 nyelven kéne megírni a fejlsztőknek? Angolul és magyarul akkor ez a rész meg is lenne oldva.
Dátum: 2009.06.06. 21:09:02
Én még mindíg azon a véleményen vagyok hogy a kristálypontokból valami új donság legyen, ne a már meglevőket erősítsük vele.
Dátum: 2009.06.06. 20:36:03
Én úgy gondoltam, hogy nem lehet csak úgy beletenni semmit a játékba. Én kb így gondolom a dolgot:

Egy béta fejlesztő aki kevés van és csak rátermett kiválsztott ember, egy fejlesztő csapattal, baráti körrel a háta mögött, elküld egy részletesen kidolgozott ötletet a vezető fejlesztőnek, aki Miklós, Baraty ez most lényegtelen. A vezető fejlesztő és a béta fejlesztő többszöri módosítást követően megállapodnak hogy pontosan hogy is lenne az új fejlesztés. Ha megvan, akkor a béta fejlesztő programozó csapattagja leprogramozza a dolgot, és elküldi a vezető fejlesztőnek. Az egy tesztszerveren teszteli, a kisebb bugokat megoldja maga, ha nagyobbak vannak benne visszadobja a béta csapatnak kijavításra. Ha a dolog átmegy az alapos teszten, akkor az bekerül a játékba, a béta fejlesztő pedig kap egy őskő keretet amit belátása szerint szétoszt a csapatának tagjai közt. Ha szarul dolgoztak, nem kapnak semmit. Ha eleve szar az ötlet már az elején visszautasítja a vezető fejlesztő. A béta fejlesztők nem akárki pistikék, nem hinném hogy el szeretnék szúrni a saját szórakozásukat.
Dátum: 2009.06.06. 17:48:44
Nem érzem miért zavarna bárkit is hogy valaki őskövet kap a munkájáért. Hiszen ha nem itt, akkor máshol dolgozna, a megkeresett pénzt befizetné, abból Miklós felbérelne egy programozót és megcsinálná az illető aki megkapja ezt a pénzt. A különbség csupán annyi hogy lehet hogy egy 4 fős csapat összesen 700 őskőért leprogramozna egy jó fejlesztést, míg egy felbérelt programozó 10.000 ft bruttó bruttó összegért (nettó kb 4.800 ft-ért) körberöhögné Miklóst. Hogy az illető karaktere kapjon bármilyen előnyt amit egyébként nem tudna megszerezni más munkával, határozottan ellenzem.

Szerintem kis pénzből biztosan ez a legjobb módja hogy nemzetközileg is jó játék fejlődjön a végzetúrból. A jelenlegi formájában szerintem még a magyar mezőnnyel sem tudja felvenni a versenyt, egyetlen előnye hogy a Beholdernek viszonylag stabil közönsége van akik részére könnyű volt piacra dobni a Végzetúr nevű terméket, viszont a kiábrándulás lassan nem ismer határokat. Szervezeti formát kellene változtatni, és a Beholder főállású munkatársainak, a mostani fejlesztőknek inkább kordinálni kellene, meghozni a döntéseket hogy a fejlesztőcsapatok által kidolgozott megoldások közül melyik irányba vigyék a játékot. Egyszerűen nem elég költséghatékony ha ők maguk saját kezükkel programozzák le a dolgokat, a fejlesztés lassú, és a kreativitás is kategórákkal megnő ha nem 2-3 ember gondolkodik, hanem 40-50.

Annyira megtetszett az ötlet hogy ha nem lennék amúgy ennyire elhavazva szívesen csinálnék egy ilyen céget és jobban csinálnám. Persze könnyű mondani, de elgondolkodtató mi ilyen nehéz vagy egyáltalán a fejlesztők heti hány órában foglalkoznak a játékkal. Ha sokáig megy így törlöm magam és akkor lehet nálam jelentkezni fejlesztőnek.
Dátum: 2009.06.06. 17:23:03
Én csak jól szeretnék szórakozni, ahhoz meg biztos nem jó taktika amit csinálok. Nagyon kiváncsi leszek hétfőn jönnek-e a kristály srácok! Csalódott leszek ha nem.
Dátum: 2009.06.06. 02:23:22
Ötlet xyz:

Specializáció+kalandok meg minden:

A kristálypontokból 4 fajta szakértelem fejleszthető, kizárják egymást. Minden szakértelemszint valamennyi x% esély hogy találsz egy kalandfoszlányt.

4 szakértelem:
- epikus lény elleni győzelemkor találhatsz
- vadászat során találhatsz
- portyagyőzelem során találhatsz
- térkapus győzelem során találhatsz
Természetesen különböző % esélyel mert ugye epikust ritkán győzök le míg vadászni gyakran szoktam.

Ha megvan a kalandfoszlányom amit akár gyüjtögethetek is, akkor elindítom a kalandomat, vagy a saját foszlányommal csatlakozom egy már elindított kalandhoz. Ha mind a 4 szakértelemből szerzett 1-1 foszlány megvan, akkor a 4 játékos felkerekedhet megoldani a kalandot!!!

Hogy ezt a kalandot ki írja, hogyan kerül a játékba, mi lesz ott stb az most részletkérdés. Ha Miklós nem szeret dolgozni tőlem LE-ért vagy őskőért írhatják játékosok is. Lényeg hogy a kalandokért meg kell keményen dolgozni. És TÁPOT adnak, de nem biztos hogy csupa TOP játékos könnyeben oldja meg a kalandot. A munka könnyű felét megfogó vadászós karakterek valószínű kevesebb kalandban fognak részt venni, az epikustól megszerzett karakterek meg többben, vagy lehet hogy mindenki epikusra fog vadászni és alig lesznek vadászós karakterek. Kereslet-kínálat. Aztán kinek a kalandjához csatlakozol az sem mindegy. Elmenjek-e Galmuszkal kalandozni, mikor napi 2X kilapít, de csak neki van térkapus foszlánya?
Dátum: 2009.06.06. 02:05:03
Maga az alapötlet nagyon tetszik, hogy specializálódjunk valamire, és több dolog közül csak egyet lehet választani. Én ahogy lefordítanám és általánosítanám magamnak Sultankalifa javaslatát:

Kiválaszthatsz egy(!) szakértelmet, amihez bónuszt fejleszthetsz kristálypontból. Ez a bónusz már a maximum fölé és viheti a szakértelmedet.

Ha nem jól általánosítottam akkor szóljatok. Gondom a következő: nem elég egyedi, nem látszik a karakterlapomon, igazán nem hoz nagy újjítást. A meglevő számokat növelgetjük. Ilyen fajta diverzifikáció már ma is létezik, van aki kritikus varázslatra, kritikus ütésre, kivégzésre vagy tulajdonságösszegre gyúr. Szerintem a kezdeti svájci bicska karakterek nem dominánsak már. De hangsúlyozom a diverzifikációsötlet remek, csak máshogy diverzifikálnék minthogy már meglevő szakértelmek maximumát áttöröm. Nem véletlenül van ezen szakértelmeknek maximuma. Továbbá ha ezen bónuszokat is maximalizálom, akkor egy idő után nem lesz érdemes kristálypontot gyűjteni.
Oldal: 1234567891011