Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.08.19. 15:57:39
A szakértelem fejlesztés és a tulajdonság fejlesztés üti egymást, míg ez a relikvia tovább erősödik, ha megvannak hozzá ezek a gyűrűk is.
Ha olyan veszi meg a gyűrűt, aki csak most kezdi az ismétlődő küldetéseket, annak még táposabb, hiszen nem is kell rotálnia a küldik között, folyamatosan ismétli a számára legkönnyebbet, és napi 2-3 küldetést is összehoz amíg el nem éri a limitet.
És hidd el, aki erre a tárgyra licitál az tisztában van az értékével, és komolyan ráfekszik majd a küldetésekre, nem csak elszöszmötöl velük.
Dátum: 2009.08.19. 15:00:13
Még hogy nem hoz annyi bónuszt mint egy zafír gyűrű? Naponta lehet végezni egy ismétlődő köldivel, így nekem pl +15k LE-t jelentene naponta. Ahoz, hogy a zafír gyűrű ennyit spóroljon, 375k LE-t kéne minden nap szakértelemfejlesztésre költenem. Ez a tárgy annyira durva, mintha 15-20 kvízmedál és egy aranytojást tojó tyúk lenne kombinálva.
Dátum: 2009.08.18. 15:34:26
Az állatok által adott varázslatelnyelésről már folyt egy vita régebben. A végeredmény az lett, hogy a vastagbőr szakértelem erősítve lett, de az állatok nem adnak a karakternek mágiaelnyelést. Az állatoknak adható tárgyak között még kisebb esélyét látom, hiszen egy csomó játékos hozzá sem férne ezekhez a tárgyakhoz.
Dátum: 2009.08.18. 15:20:52
Állatoknak minek varázslat elnyelés? A vastagbőr szaki már fel lett javítva, elég szépen nyeli a sebzést.
Dátum: 2009.08.18. 14:06:05
Ilyen esetben amikor épp katakombákban van a KH, szépen bevásárolnék a védelem italából, és ha előbújnak, tárt karokkal várnám a támadóimat. Vajon mennyi TP-t kapnék egy 80-ik szintű végzetúrtól?

Egyébként a KH tagjai általában gyengébbek mint azok a karakterek akikről mintázva lettek, hiszen gyengébbek a szövetségi épületeik, nincsenek fókuszkristályaik sem, nem fejlődnek, és néha nagyon hülye tárgyakat vesznek fel. Valamint ha jól tudom, csak 3 szinttel ütnek lefelé.
Dátum: 2009.08.18. 13:45:40
A második relikvia a második fázistól kezdve eshet. Szerintem azt számold, hogy hányat öltél le a második fázisban.
Dátum: 2009.08.18. 13:43:09
Ezek szerint mégiscsak számít, hogy hány manót ölt le az ember, és egyre jobb esélyekkel vághat bele a buliba.
Dátum: 2009.08.18. 11:24:32
Hogy a vége hogy lesz jutalmazva, az egyenlőre lila köd. De ha 50 manóból kiesne ez a relikvia, akkor pár hónap alatt meg is térülne az extra befektetés.
Dátum: 2009.08.18. 10:57:27
100 fölötti manót ölhettem volna már abból a LE-ből amit betoltam, de gyanítom, hogy manóöléshez van kötve a relikvia találati esélye, nem pedig a pilonba töltött LE-hez, így nem valószínű, hogy bármelyik relikvitát is meg fogom találni.
Dátum: 2009.08.18. 08:46:14
Azért nem olyan rossz ez a relikvia, ha elfogadjuk, hogy nem a csaták kimenetelét hivatott megfordítani. Aki most az esemény alatt térkapuzik, folyamatosan manókat öl, és portyázik is keményen, hogy a kínzókamrája megteljen annak egy 100-as varázslatelnyelés több ezer életpontot spórol meg naponta.
Nem egy olyan tárgy, ami megváltoztatja a karakter életét, de könnyebbé teszi.
Dátum: 2009.08.18. 07:54:23
Rohanás közben egy dimenziókifordítás varázslatot idézel. (-255 VP). 3186 sebzést okoztál.

Ezek után biztos, hogy nem az alapsebzést módosítja. Innentől egy csatára lebontva nincs nagy hatása, de azoknak jó, akik 30-40 alkalommal is csatáznak egy nap, nekik spórol egy gyógyitalt.
Dátum: 2009.08.18. 07:31:14
Nem hiszem, hogy sokat változtatna a csata kimenetelén. Szinte mindegy, hogy 3000 sebzést kapnak, vagy 2900-at. Azon múlik inkább a csata, hogy bekapják-e a 3000-et, vagy lementik és csak 400 lesz belőle.
Dátum: 2009.08.17. 23:44:43
A "minden LE-t a pilonokba tol" az extrém eset, én úgy gondolom, hogy a többség ugyanúgy játszik, mint eddig, de mellette valamennyit manózik is (amennyit bír életponttal). Meg lehetett volna úgy is csinálni, hogy pontosan annyi LE-t kapj rögtön vissza, mint amennyit rááldozol, de akkor mindenki csak és kizárólag ezt csinálná, hiszen egy nulszaldós üzlet, ahol még az állatod is fejlődik, relikviákat kapsz, és a végén még lesz jutalom is.


Lehet, hogy extrém eset, hogy valaki mindent a pilonokba tol, de itt a fórumon pont ezek az "extrém" figurák panaszkodnak, hogy gallyra megy a karakterük, mert már léptek 2-3 szintet LE nélkül, és még lépnek legalább ennyit bármiféle fejlődés nélkül ha a toplistás helyüket tartani akarják.

Nekem személy szerint nincs problémám a töltéssel, annyit töltök naponta amennyi még vállalható szerintem, de meg tudom érteni azokat is, akik beleadtak mindent és most kételkednek abban, hogy ki tudnak majd keveredni belőle.
Dátum: 2009.08.17. 21:25:38
akkor ezután Nasdfil már nem sebez 5500-at, csak 5499-et ? Durva, ilyen kell nekem is
Dátum: 2009.08.17. 18:28:47
Hiányzik a 75-ik szint legendája.
Dátum: 2009.08.17. 14:37:20
Csak egy gyors és hozzávetőleges számolás arról, hogy mennyire is hatékony a manóölésre alapozott töltés:

Egy 70-ik szint körüli karakter kb 2000-2500 LE-t kap átlagban egy csp-ért. Számoljunk csak 2k-val. Ha 20 manót öl le egy nap minimális töltéssel, akkor 70k LE-t töltött a pilonokba. A maradék 10 csp-ből előteremtett 20k LE-t a töltéshez, 15k bejön a manókból a 10k térkapukból, mondjuk 15k egy küldiből, 10k pedig a kínzókamrából. Ezzel szemben aki egyet manózik, annak 98k bejön csp-ből, 10k térkapuból és 10k kínzókamrából, és 15k küldetésből. Ez összesen 133k szemben a 70-el.
Ez csak egy durva becslés, de érdemes mindenkinek a saját karakterére vetítve nagyjából kiszámolni. Persze lehetnek nagy eltérések is, főleg alacsony szinteken, ahol pókként könnyen lehet LE-t rabolni, és kevesebb a csp, illetve nincsenek kifejlesztve a vadászatot erősítő LE termelő szakik.

Mortimer: Lehet, hogy ha nekifekszünk, akkor sem végzünk 6 hét alatt, de legalább nem 3 hónapig fog tartani a dolog.
Dátum: 2009.08.17. 13:46:44
A harmadik fázis is töltés lesz, tehát valójában 3 részre van bontva. Miklóséknak így sokkal könnyebb kontrollálni az esemény időtartamát, mintha egybe lett volna összevonva a 3 fázis. Könnyen előfordulhatott volna, hogy egy hét alatt végzünk az egész töltögetéssel, aztán 2-3 nap alatt Zarknodot is eltesszük láb alól, és vége is az egésznek. A kristályhordánál pont az volt a probléma, hogy nagyon gyorsan eltűntek, több heti fejlesztőmunka után 3 nap alatt le lettek győzve, és ment a morgás. Most 6 hetet terveztek Miklósék, és a több fázisra bontással meg tudják előzni azt, hogy pár nap alatt végezzünk azzal amire ők 2-3 hetet számoltak.
Dátum: 2009.08.17. 09:32:53
A manók ölésére statisztikát és ezzel versenyt indítani rossz ötlet volt. Önmagában nem viszi előre a manóölés az eseményt, teljesen érdektelen, hogy hányat ölünk meg belőlük. Viszont ez a toplista indította el a manóölési versentyt, és a karakterek átmeneti gyengülését. A LE töltés statisztikája mellé sokkal inkább egy olyan statisztika kellett volna még, ami szövetségenként mutatja, az aktivitást. Az egyes hordák túl nagyok ahhoz, hogy összefogjanak, ennyi játékost nem is lehet összefogni, de ha pl nem a győztes horda, hanem a leghatékonyab 10 szövetség lesz jutalmazva, akkor máris nagyobb lenne a csapatszellem és az összefogás. És ebben a versenyben a LE töltés számolási módja miatt a kis szöviknek is bőven lenne esélyük, nem csak azt látnák, hogy a top szövik letarolnak mindent.
Dátum: 2009.08.17. 00:26:04
A manóölés nem mindig sétagalopp, legalábbis nem minden szinten. Nekem is voltak már furcsa csatáim, amikor bekaptam egy 2500-as varit, aztán kaparhattam közelharcban, hogy behozzam. Ráadásul nem a manóölés viszi előre az eseményt, hanem a betöltött LE mennyisége. Ha 20k LE-t egy manóval tölt be a karakter, az a karakterek többségénél jóval "olcsóbb" mintha 10 manó leölésével tenné.
Biztos meglesz a manóölés megérdemelt jutalma is, de önmagában ez nem viszi előrébb az eseményt.
Dátum: 2009.08.16. 23:48:56
Miklós, én egyetlen problémát látok csak a jelenlegi eseményben. Teljesen függetlenül, hogy ismétlődik a dolog és a jéghegy után a védőburkot kell lebontani, hiszen ez mindössze annyit jelent, hogy két kisebb részre lett felbontva valami.
A probléma pedig az, hogy az a karakter amelyik hetekig folyamatosan öli a manókat, 3-4 hét alatt olyan ronccsá válik, hogy már a manók is elverik. Nem egyszerűen arról van szó, hogy maga a karakter nem fejlődik, mert minden LE-t a pilonokba tol és üti a manókat, de ehez még annyi tp-t is kap, hogy közben lép 4-5 szintet is, miközben ugyan olyan erős/gyenge marad mint egy hónappal elötte.
Ezért lett volna jó a fázisok közé némi "kompenzálás". Hogy továbbra is életképes legyen annak is a karaktere, aki teljes erőbedobással nyomja. Bár nem tudni, hogy mi lesz a 3-ik fázis után, de könnyen előfordulhat, hogy aki most nagyon odateszi magát, az a 3-ik fázis végére teljesen kifullad, lép 6 szintet, és csak pislog, hogy bukja mindenportyáját, és még a manók is laposra verik.