Elnézést, hogy csak most este válaszolok, sajnos a t-com szolgáltatása egész nap szünetelt nálunk valamilyen ismeretlen okból. mindenesetre behoztam a lemaradásomat, átolvastam minden hozzászólást, és igyekszem érdemben válaszolni minden felvetésre.
Idézet: Kocos - 2009.08.16. 23:31:36 Ha az elejen kijon, hogy V1-en 8 milla toltes nesztek, es ott vege, akkor sokkal kevesebb siras lett volna, mint igy. Mert a fazisokra osztassal azt sugalltatok, hogy lesz valami mas. Teljesen feleslegesen.
Jópár oka van, hogy igy csináltuk, ahogy.
1.) Nagyon nehéz a sebességet látatlanba belőni. Igy, 3 fázisnál van lehetőség, hogy korrigáljunk, ha túl gyakran vagy túl gyorsan megy.
2.) A különböző fázisoknál lehet a történetet módositani, lehet mindegyikhez különböző relikviát rendelni, még egy extra manónk is lesz.
3.) Bármilyen versenyben, játékban jobb, ha több szakasz van, mintha egy huzamban kell lenyomni, a rész-cél jobban követhető, mint a hosszútávú.
És nem mellesleg már az elején megmondtam, hogy több fázis lesz, szóval ez azért nem volt akkora meglepetés.
Idézet: Ariel - 2009.08.16. 23:48:56 Nem egyszerűen arról van szó, hogy maga a karakter nem fejlődik, mert minden LE-t a pilonokba tol és üti a manókat, de ehez még annyi tp-t is kap, hogy közben lép 4-5 szintet is, miközben ugyan olyan erős/gyenge marad mint egy hónappal elötte.
A "minden LE-t a pilonokba tol" az extrém eset, én úgy gondolom, hogy a többség ugyanúgy játszik, mint eddig, de mellette valamennyit manózik is (amennyit bír életponttal). Meg lehetett volna úgy is csinálni, hogy pontosan annyi LE-t kapj rögtön vissza, mint amennyit rááldozol, de akkor mindenki csak és kizárólag ezt csinálná, hiszen egy nulszaldós üzlet, ahol még az állatod is fejlődik, relikviákat kapsz, és a végén még lesz jutalom is.
Idézet: Ianus - 2009.08.17. 00:42:28 Azért ezt öröm látni, hogy bármennyire igyekszünk, mindenképp hat hétig tart.
Pontosítok: minimum 6 hétig (kb). Az utolsó fázis lehet, hogy sokkal gyorsabban befejeződik, és az is lehet, hogy elnyúlik a dolog, és tovább tart. De az időtartam nagyjábóli tervezése fontos. Sokszor "kaptunk" már azért, hogy egy esemény túl rövid ideig tartott, az emberek nem tudtak részt venni benne. A cél az, hogy a fázisok relikviáit egy átlagos játékos is jó eséllyel meg tudja szerezni, ne csak az, aki az összes LE-jét a manókra költi.
Idézet: Ariel - 2009.08.17. 09:32:53 A manók ölésére statisztikát és ezzel versenyt indítani rossz ötlet volt
Tévedsz. Ha ezt nem rakjuk be, akkor ennek a topicnak az első 200 hozzászólása azt kérdezné, hogy miért nincs ilyen.
A versenyzésről. Bevallom, arra nem számitottam, hogy néhányan olyan szintü versenynek fogják ezt fel, hogy a végén még az állatukat is lesajtolják (volt ilyen???). 20 éve tervezek játékokat, de mindig tanulok valami újat. Természetesen, a következő játékelem tervezésnél már ezt a faktort is figyelembe fogjuk venni, és ha részfeladatokra osztott, versenyszerű eseményt csinálunk, akkor az egyes részfeladatok végén is lesz eredményhirdetés és vagy jutalmazás. De ezzel kapcsolatban felhivom jó előre a figyelmet: a jutalmazás mindig egy szubjektiv dolog, senki ne számitson arra, hogy az első helyezett +100 támadást kap vagy valami hasonló ultratápot, a véleményetek alapján az derült ki, hogy inkább valami maradandó, emlékezetes dolgot szeretnétek, nem pedig tápot (de azért nem baj, ha egy picit hasznos is). Az elsők kiemelkedő dijazásánál fontosabb volt, hogy mindenki jutalmazva legyen erőfeszitései arányában.
Idézet: Byzon - 2009.08.17. 15:58:44 4. A TF és az ŐV világeseményei jól sikerültek.
Erre mondják, hogy az idő megszépíti az emlékeket... Minden egyes eseményre kaptuk a hideget-meleget, általánosságban a visszajelzések után azt mondtuk, hogy több eseményt nem lesz kedvünk csinálni. Az eseményekre a legpozitivabb visszajelzés mindig az volt, hogy hááát, az xy ezelőtti esemény sokkal jobban sikerült.
Idézet: chehs - 2009.08.17. 17:08:31 Miért nem válogattok össze egy kicsi, de a játékot minden ízében ismerő csapatot a játékosok közül, akik segítenének a világesemények és a hosszútávú célok kitalálásában?
Akik régóta ismernek, tudják, hogy engem simán lehet provokálni az ilyen "ezt a játékot nálad bárki jobban tudná csinálni" stílusú kommentekkel. De most nem hagyom magam. Túl fáradt vagyok hozzá, bocsi...
Idézet: S0laris - 2009.08.17. 18:36:11 csak megjegyzésként: -tudatosítani kellett volna az emberekben hogy a lehetőségeikhez mérten vegyenek részt mert nagyot bukhatnak
Mekkorát lehet bukni? Erre én is kiváncsi vagyok... A jutalmazás mértékét csak Baraty ismeri, és én. Kérlek, nevezd meg, melyikünktől vannak az információid erről
Idézet: Mortimer - 2009.08.17. 22:23:16 Mindenkinek +0-t ad, pedig a leírása azt írja, hogy a bónusz a karakter szintjétől függ. Még Lord of destinynek is, aki pedig 72. szintű. Ez sem zavar?
Ez szerintem csak kiirási hiba, a relikvia szinttől függően egyre több varázslatelnyelést ad. Magas szinten nagyon sokat. Holnap reggel korrigáljuk. Egyébként ez a relikvia érdemben az egyik válasz arra, hogy "megéri-e csinálni", "lesz-e valami hasznos, egyedi jutalom".
Idézet: Solina - 2009.08.17. 10:41:29 Le van programozva a mano oles.. Maris 3 mas-mas fazist lehetett volna csinalni beloluk egy kis gondolkodassal..
Ennyi fejlesztési időbe ennyi fért bele. Minél összetettebb dolgot akarunk csinálni, annál több idő. A cél az volt, hogy a játékosok igényeinek leginkább megfelelő dolgot csináljunk. Remélem, a következő esemény még ennél is jobb lesz. Mindenesetre, én nagyon örülnék valamiféle gépnek, ami az összes játékos kivánságát összegyűjti, összegyúrja, és a végén kidobja a megoldást. Bár attól tartok, hogy a gép működés közben felrobbanna. Az igények és elvárások hihetetlen módon különböznek, az egyetlen közös dolog az örök elégedetlenség, a vágy arra, hogy mindig több legyen, de ez genetikai örökségünk - bár meg tudnánk felelni neki.