Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jégkirálynő

Oldal: 12
Dátum: 2011.06.19. 07:07:24
Remélem ez a topic nem lesz az enyészeté haszontalanul mint az eddigi
hasonló témát boncolók.
Sajna az elejétől játszom és mondhatom remek élményeim vannak háború
ügyében. Sztem a fő motivációs erő anno elsősorban a szövetség pozícionálása
volt az hogy a LE-t nem lehetett eldugni háború esetén.
A jelenlegi játékirányok amelyeket az optimálisan fejlődni akaró karakterek
választani tudnak, nos azok nem támogatják alapvetően sem a háború sem pedig
a portya alternatív módon történő felhasználását.
Portyánál úgy gondolom a felvetetett és alacsonyabb szintre berakott KH sok mindent
megoldana....
Háború.
Én kétféle háborút javasolnék a jelenlegi megtartása mellett.
A jelenlegi háborús rendszer a KH-k bejövetelével talán LEdúsabb lenne ez majd kiderül.
Megtennék egy kényszerítő jellegűt ami muszáj lenne. Ez TP nélküli háború lenne vmilyen
szövetségi diadém vagy zászló jutalmának elérése érdekében. Ezt vagy lélekkút vagy meglévő
épülethez kötném kötelező jelleggel és épület szintek lerombolódása lenne a kihagyása.
A harmadik fajta háborúban lehetne választani a hadüzenet indításakor mit céloz meg a támadó
szövetség. Karakterszintű portya alapú és LE szerző háború, vagy adott épület ellen irányuló harc
mikor is győzelem esetén az adott épületszint nagyságától függő lenne a végső nyeremény.
Rengeteg ötletet olvastam már ez ügyben. Eredménytelenül.
TEhát írjatok! A JV majd eldönti, hogy a jelenlegi programba miket lehet könnyebben beleírni.
Komoly élmény lenne ha ismét lenne vmilyen értelme háborúzni.
Dátum: 2011.05.07. 06:41:24
Az a helyzet, hogy még azzal is, hogy kivették a LE szívást a jelenlegi KH-s
portyából, jelzem 106% a LE szívásom és smaragd létemre emiatt majd annyi
a támadáósom mint az IQ-m, érdemes megnézni hogyan változott a szerzett
LE diff a toplistán. Arról nem is beszélek, hogy a magas szintű karakterek az
eredeti KH-n EH-val vagy nélkül szinte jobb LE/TP arányt tudnak hozni mint
idelent, pl 80as szint környékén, akik portyáznak.
Szóval, a játékkedv miatt érdemes lenne betenni akár 2-3 KH-t, ezenkívül
pótolná a rengeteg kiesett karaktert. Nagyon durván lehet rajtuk az ism
küldiket pörgetni.
Szóval ha a JV ezt kihagyja.....
Dátum: 2011.04.05. 06:17:24
Egyáltalán nem biztos, pláne ilyen alacsony szinten, hogy ez ilyen formában
megéri Neked. A vadászós küldetésekhez kell a magasabb szerencse, gondolom
a LE diff-ből neked ez alap, viszont az ehhez tartozó szakik hiánya ellenkező irányba
tolja az optimális teljesíthetőséget.
/sajtolás, csapdakészítés, spektrális stb.../
Más.
Alapvetően genya dolog volt egy eventes jutalom tárgyat megvásárolhatóvá tenni!
Erre gondolom mindenki emlékszik. Jelen esetben azt vélem felfedezni, hogy megéri
illetve szinte kell bizonyos eventek alatt EH-VF között váltogatni. Önmagában ez a
tény a vegyes karakterhasználatot szolgálná ki, amelyekből úgy gondolom 65-85
szint között van elég sok. A részletekre nem térnék ki hogy váltásnál veszik az AF
stb mert nem erről szeretném írni. Amire jutottam, hogy a térkifordító ital a kufárnál
elég drága. Sokkal olcsóbbá kellene tenni vagy más nem LGY alapú vásárlást kellene
neki biztosítani. Emellett a váltásból adódó büntetést is át kellene gondolni.
Ugyanis ez jelentős mértékben nehezíti mondjuk 70-es szint felett az alternatívát,
hogy váltson a karakter. Az is tény, hogy 45-60 szint között elég nagy szabadságot
biztosít. Sőt csak ezen a szinteken működik úgymond, hogy nem büntetődik a fejlesztett
AF képesség váltásnál, mindegy milyen az event, hiszen még itt nincs.
Dátum: 2011.03.14. 16:12:40
Ment a 10 SEL!
Dátum: 2011.03.04. 18:32:42
Az akciópontot nem értem csak. Ezt ugye vadászattal lehet szerezni.
De mi van ha EH-val indulsz neki? Akkor is vadászni kell a pontokért és
mellette pp-t lőni?
Dátum: 2011.01.31. 13:28:50
Vagy javításig senki ne igyon semmit
Dátum: 2010.12.12. 06:40:21
Üdv!
Bár gondolom akinek sikerült egy familiárist beüzemelni nem ez
jut először eszébe...
A kérdésem a következő lenne:
Adott esetben, hogyan tudok megszabadulni meglévő kicsiny Őrült démonomtól?
Sem a szabadon engedés sem pedig a sajtolás funkció alatt nem szerepel!
Dátum: 2010.12.06. 08:02:51
Vadászat közben is jön!
Dícséret
Nem a "többiek" a gond!
Sokkal inkább a résztvevők számából és ki tudja még miből adódó
találati esély.
Mert ugye minél kisebb létszámú egy csapat, az esélye annál nagyobb.
Azt sem tudjuk, hogy kinek van már szint/3 szakija vagy pálcikája.
Azaz hiába került más alapokra a csapatok erősségének leírása
megint csak bekerült néhány, a játékos számára láthatatlan tényező
az event kiszámíthatatlansága érdekében...
Lehet a köv térkép eventnél valahogy a résztvevők erősségébe ez is
bele kellene, hogy számítson.
Nem véletlenül rakták be az 50 db utáni +módosítót.
Én a magam részéről arra vagyok kíváncsi, hogy mennyire módosul
a jelentkezési feltétel függvényében a csapatokba való jelentkezés.
Mert ugye "méhecske" karaktereknél is lehet rengeteg csp...
Vagy farmkaraktereknél dettó, hiszen a portya igen komoly szünetben
van
REmélem a 90-100 szint feletti karaktereknek nem volt csábítóbb a +
kereskedelem szaki.
Az is elképzelhető, hogy már nagyobb szerepet kapnak egy-egy esemény
alkalmával a nagyobb szövik 70-80as karakterei az élmezőny inaktivizálódása
miatt.
Meglátjuk...
Dátum: 2010.11.04. 09:01:15
Ráadásul a lényegi AF "képességek" vagy az EH vagy a VF feltétele.
Ha e kettő között váltasz, akkor nullázod az addigiakat...
Tehát erősen várnék, hogy a próbálkozó szelleműek milyennek vélik
majd itt a forumon a lehetőségeket és ennek függvényében tennék.
Ezt azért 60as szint környékén még meg lehet tenni.
Feljebb úgy gondolom már nincs ennyi idő várni, pakolni kell ami már
feltételezi, hogy döntöttél. Vagy így, vagy úgy!
Dátum: 2010.11.04. 07:13:41
Amit kihagytam, hogy így, ez a fejlesztés nem Nekünk készült.
Gyakorlatilag az EH miatti TP falás a gyors szintlépést hivatott
kialakítani. Ebben az értelemben a JV az élmezőnyben keletkező
űrt kívánja kitölteni. Ez még nem lenne rossz de az utánpótlás
kérdése, az alsóbb régiók fognak kiürülni és a játék egyensúlya
sztem megint fel fog borulni, ki tudja hányadszorra.

Amúgy tetszik az egész! Milyen jó lett volna ez majd
fél évvel ezelőtt!
Dátum: 2010.11.04. 06:53:53
Amit hiányolok:
örültem volna ha, mivel egy VF-es magas szintű
karakter /84/ a vadászat miatt komoly értékű szerencsét alakít ki,
ha az AF pontok a vadászatban a szörnyek mértékétől függően kisebb
nagyobb, óriás, szorzóval bírnának.
Ha már az EH AF pontjai alapból a portyától függ...
Azt hiszem ez kicsit más színbe tenné
VF-es karinak mind a lényegét mind pedig a belefektetett energiát.
Ha jól nézem jelenleg 26800TP kell a szintlépéshez. Ez idő, munka
alatt a kompenzáció nélkül 2.5 AF pontot szedek össze. Kicsit keveslem.
Mire egyedi lesz a karim AF tekintetében már nem apuka hanem nagypapi
leszek
Dátum: 2010.10.30. 19:07:56
Vagy csak szimplán portyás kari...
Ez volt a legszebb az elején! Tiszta lehetőségekből lehetett vmit kreálni!
Ma már asszem phd kell. Ami vicc
Dátum: 2010.09.30. 10:27:23
Tudom már sok helyen felmerült, akár a bajnoki kapcsán is, hogy hogyan lehetne
az ilyen jellegű eseményeket felhasználó barát formába önteni.
Személy szerint ehhez a fejlesztéshez rendkívül ésszerűnek tartanám, ha
hasonló szintekre lenne bontva mint a bajnoki. Sokkal struktúráltabb lenne
és nagyobb számban lenne a játékos mezőnyben esélyes. Viszonylag könnyebben
lehetne a karaktereknek tervezni adott szinthatáron belül!
Dátum: 2010.09.23. 07:38:00
Köszi
Dátum: 2010.09.23. 07:31:39
Akkor most az a rengeteg mágussá avanzsált karakter konvertálódik vissza?
Apropó a hűség záloga egyszer használatos, vagy ki-be járást biztosít
Dátum: 2010.09.03. 09:15:46


Beszélgetéseitek szinvonalából ítélve, gondolom, mindketten tanulattatok játékelméletet.
Elbontva a matematikai részét, és a továbblépve a logikain, a játék egy önmagába visszaforduló
tehát véges dolog. Ezt, egyetlen egyenlettel, mégpedig egyéb változókkal, és csak olyanokkal
lehet megakadályozni, amelyek addig nem szerepeltek a játékban.
Erre, megfelelő példa a Zarki event. Tökéletes zavart okozott az önmagába fordulni készülő játékban.
Amiket Ti említetek, azok mind a játék elemeit képező, vagy azokhoz tartozó változók.
Én értem, hogy nagyon fontos és bevallom néha elég nehéz követni mindkettőtök logikáját, de alapvetően
a játékon magán egyik sem változtat.
Kíváncsi lennék, mely esemény lenne méltó arra, hogy fej-fej mellett hadakozzatok vmiért a JV-nél

További jó eszmecserét Nektek, valóban tök élvezem!!!
Dátum: 2010.07.12. 21:04:38
Basszus, csak besikerült egy
Dátum: 2010.07.12. 21:03:58
Igazándiból nem szakadt meg a köpködős sor, mert most lehet az off miatt csulázni...
A felejtés meg igen jó taktika a JV részéről, hiszen kb havonta felbukkan a fertőzés
kérdése is, megy a nagy szájtépés, jobbnál jobb ötletek, aztán azon veszem észre
magam, megint csak nem sikerült semmit elérni. Ezzel a JV is így van. Megvárja míg
a játékos részleg úgymond kicsapongja magát, aztán nem csinál semmit. De miért
is csinálna, ha ez így is működik...
Mekkora király vagyok, enter nincs a sorok között
Oldal: 12