Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - BaalCain

Dátum: 2012.09.04. 17:11:40
Szintlépéshez kötni hülyeség, a + tp, ez van.

Jó lenne nem elfelejteni, h nem akkor járnak a játékosok és a Beho a legjobban hha nem lesz vfes kari már.
Hanem akkor ha még lesznek játékosok.

Az első pillanattól vannak a játékban olyan erőforrások amik forintért érhetőek el nagy pluszot adnak és tp nélkül. kút kisütés, kb a küldik, eszenciák-granulátumok, ősköves felszerelések.
további af és egyéb képességek szintén tp nélkül jutatatnak fejlődéshez: ilyen az összes olcsósító.

Úgyhogy ezt a mániákus csak tpvel lehet fejlődni dolgot hanyagolhatnánk.

Tipikusan egy olyan dolgot javasolnék ami szerintem megnöveli ez őskő használatot, esetleg páran - pl én is- megveszik a 100 köves relikviát stb. Jó a játék tulajdonosának és jó a játékosoknak.
Dátum: 2012.09.04. 13:52:40
Igen.
Hha valaki olyan szöviben van, ahol maxos a katalizátor és megvesz egy 100 ősköves reliket, magas szintű, akkor mint írtam leggyorsabban kb 1 hónap alatt visszaszerzi a befektetett Af pontot.
A cél mint beszéltük a hiánypótlás, de mégsem csak úgy autómatikusan kap így többet a kisütés.
HAnem előtte némi költsége van. ÉS nyilvánvalóan az optimalizácó akkor teljes, ha a relikvia is mögötte van.

Ez mint ahogy írja pl Rodr nem olyan nagy előny, de hasznos. -gyakran ha vmit egyik játékos erősnek a másik gyengének tart akkor az egy jó fejlesztés

a Lé, sorsjegy szintén nagyon jó lenne, csak azok sokkal egyértelműbben tápok.

ill van egy ötlet a Lélekkút halászat ami aranydukátot adna kisütésenként, szerintem az is jó ötlet, hosszabb távon kibontakozó előny.
Dátum: 2012.09.04. 13:43:36
Kútbővítést választjuk mindíg első küldinek. Karijaink egyébként is a léből legtöbbet építők között vannak szintarányosan.
HA csak jövő héten érkezik meg Baraty, akkor időt vesztünk a küldisorban.

Minden hónapban jellezzük a bajunk, minden hónapban manuálisan kell ehhez hozzányúlni. Egyértelmű, h baraty ismeri a problémát.

Úgy vélem gyorsabb egy ilyen hibát kijavítani mint pl leprogramozni egy chatet... És ha egyszer megcsinálná többet nem lenne vele munka.
Dátum: 2012.09.04. 13:34:46
Ide is írom:

továbbra is rosszul működik a szövetségi küldi befejezése.
Baraty manuálisan szokta beírni a helyes értékeket.

Most viszont, h szabin mi lesz?
várjak 5 napot és ne vegyem fel a jutalmat? lelépett csp pp pedig számol a küldisorban?
Dátum: 2012.09.04. 13:31:44
továbbra is rosszul működik a szövetségi küldi befejezése.
Baraty manuálisan szokta beírni a helyes értékeket.

Most viszont, h szabin mi lesz?
várjak 5 napot és ne vegyem fel a jutalmat? lelépett csp pp pedig számol a küldisorban?
Dátum: 2012.09.04. 13:04:22
Tévedsz.
Én jobban örülnék a LÉnek, mert a nálam lévőkkel együtt a szerveren 2 másik játékos van mindössze akinek több af pontja van.
Nekem nem az af pont hiányzik, de Miklós anno ezt konkrétan jónak tartotta.

Már a képességek árán is látszik, h nem a hatalmas AF pont készletekkel rendelkezőknek lenne kitalálva, hanem mindenki számára hozzáférhető hiánypótló erőforrásként.
Dátum: 2012.09.04. 09:10:41
Idézet: Miklós - 2012.06.24. 13:29:41
Várható/kért fejlesztések



Végzetúr templom kiegészítések. Az AF képességtől függően lehessen több ritka kincs is a batyukban. Státusz: Tervben.



Az alap elképzelést tehát Miklós is támogatta anno.
javaslat:

Ragyogó templom:
Szintenként 20%al eséllyel még 1 ritka nyeremény kerül a templom sor és oszlop jutalmai közé.
MAx szint 5
Költség: 2

Sajnos egyet kell értenem azzal, h rengetegen nem a végső nyereményre mennek mert arra esélytelen különböző okokból. Számukra a rész nyeremények vonzóbbá tételével lehetne a templom küldiket érdekesebbé tenni.
pl

Bőséges templom
A nem ritka nyereményekből dupla annyi kerül a templom batyukba.

MAx szint 1
Költség 10 Af pont


A találkozón beszéltük MIklóssal mint már írtam a lélekkút kisütés problémáját: mivel lineáris Lét biztosít és fejlesztés jelentés rész viszont exponenciális képlet alapján történik, a lélekkút kisütése alacsonyabb szinten jobban megéri mint magasabbon. Ennek kompenzálására af pont jutalmat vetettünk fel.
pl

Fejlesztett kútkisütés:
Lélekkút kisütése játékos szint/40 Af pont jutalmat is ad.

Max szint: 1
Költség: 10 Af pont

Nyilvánvalóan magas szinten gyors a megtérülés és onnantól a szintalapján jelentkező lé hiány kompenzációját segíti. HA jól matekozom a megtérülés mindenkinél min 1 hónap.
MOtíváció az ősköves relikvai megvásárlására ill gyakori kút kisütésre.
Dátum: 2012.09.01. 10:56:03
A nyári tali topikban lévő Miklós által fejlesztendők közé soroltakat érdemes átnézni.

pl itt meg is említi tervezettként a templom ritka nyereményeinek növelési esélyét.
ennek megfelelően egy szebb templom Af képesség teljesen elfogadható terv, sőt még kicsit gyenge is.

Nem kellene elvetni élből egyes af képességeket. Az az érv, h akinek ép kell az fejlesszen egészséget nem túl logikus. Mert ilyen alapon akinek kritt kell az fejlesszen kritikust ne pl harcos specet, akinek iq iqt ne tetoválást. kivégzést és ne lopakodást stb stb

A lélekút halászatot át kell gondolni de az inspiráció részben a talin elhangzottakból adódhat: ott fejtegettük, h a tulajdonságok exponenciális növekedésével nem tart ütemet a kút kisütés lineáris nagysága. Miklós is rábólintott, h ezzel lehet valami fejlesztést eszközölni, ott és akkor Af pontról volt szó.
egyébként is hasznos minnél több játékot kút kisütésre biztatni, ha nem töredék tulajdonság jár érte az motíváció is lehet.
sőt akár több képesség is épülhetne rá.
Dátum: 2012.08.31. 20:22:48
Tehát kb arról szól, h a regeneráció hatása kvázi dupla lesz, mivel 100%ot sebez is további 100 af pontért.
még így sem valami fergeteges a dolog, de alakul
Dátum: 2012.08.31. 18:21:59
Meglepő mód az Af fejlesztési ötletek a végzetúr játékkal kapcsolatosak.

Persze lehet olyan kritérium ami alapján ne az eddigi dolgokhoz kapcsolódjon a fejlesztési javaslat.

Szóval jó lenne, hha az űrhajómon adott szinten lehetne erősebb lézerágyú is. Úgy gondolom kérésem mindenben eleget tesz a felsorolt elvárásoknak.
Dátum: 2012.08.31. 16:42:41
Írtam volna egy kifejtést mi mikorra volt igérve és mennyire is kértük és szükséges.
De nem akarok erről megint beszélni.

Miklós előző hsz lényege:
- többet fog még egyéb képességeken gondolkozni
-alternatívákban érdemes lehet tervezni
- végtelenített képesség ötletek jók.

Helyes.
Sok nagyon jó ötlet elhangzott, nektek is voltak jó ötleteitek. Nem kell mindennek egyszerre bekerülni, amit megbeszélünk és megvan már programozható is.

Javaslom az első oldalra betenni azokat ami többeknek tetszik és onnan kirostálni ill átalakítani.
Dátum: 2012.08.31. 15:57:09
1000 elköltött AFP felett:

Hasznos vadászat
maximális szint megnő 20-szal.

-nem releváns, de miért ne alapon jó

Bör evolúció/Aura evolúció/Fájdalomtűrés hármas
maximális szint megnő 10-zel.

-hát ilyenre sikerült... ha 1-2 havonta bővül lehet is belőle vmi

Lopakodás
Amennyivel magasabb a lopakodás szakértelmed, mint az ellenfeledé, annyival megnő a kivégzés szakértelmed a portya során. Költség: 1/szint. Max.szint: 200.

- ez vmi vicc? vagy én értem rosszul? 1 Af pont 1 kivégzést ad?

1500 elköltött AFP felett:

Trollvér
Amennyivel magasabb a trollvér szakértelmed, mint az ellenfeledé, annyival megnő a regenerációd a portya során (de maximum annyival, ahányadik szintű vagy). Költség: 1/szint. Max.szint: nincs.

Különbség? és 1 regen* = 1 af pont lett? kedves tervező, hasonlítsd már össze mit lehet kapni 20-30-100 af pontért és ez mit ad. április 1.én még érteném is mi történik....

Harci tetoválás
A szakértelem minden szintje ad +1 támadást és +1 védelmet valamint
Max. szint: Karakterszint/10 Költség: 10
(Előfeltétel: nincs Mágus tetoválás)

Mágus tetoválás
A szakértelem minden szintje ad +1 IQ-t
Max. szint: Karakterszint/10 Költség: 10
(Előfeltétel: nincs Harci tetoválás)

Szóval... értem Arielt. Viszont abban az esetben, hha kellő számú fejlesztési lehetőség van és nem lesz evidens, h ezt és melyiket húzza ki vki, akkor nekem egy jó ötletnek tűnik.
Főleg h alternatívaként a többi 5 tulajdonságra is ki lehetne találni tetoválásokat és kapok 15 Iq-t vagy 30 erőt v 15 tám és 15 védekezés v 30 tau... ezeken már lehet gondolkozni.
Nekem alapvetően tetszik.

Harci kitartás - TÖRÖLTÜK A LISTÁRÓL
A szakértelem minden szintje eggyel megnöveli a szívósság szakértelmed lehetséges maximumát, legfeljebb 100-ig.
Max. szint: 40 Költség: 20

-Szerintem ez nem volt elveszett ötlet. csak olcsóbnak tömegek által hozzáférhetően és a szívásság övesek előnyének megőrzésével lennei az igazi.

2000 elköltött AFP felett:

A tudás hatalma
A specializált tulajdonságot szintenként 1%-al kevesebb LE fejleszteni.
Max. szint: nincs Költség: (tudás hatalma szint+1)*200

A fejlődés hatalma
A szakértelmeket szintenként 1%-al kevesebb LE-be kerül fejleszteni
Max. szint: nincs Költség: (fejlődés hatalma szint+1)*100

-ezekbe nagyon nehéz belegondolnom. A szép kerek számok azt sejtetik, h pontos matematika nem is áll mögötte. de elsőre kicsit drága, de nem rossz tervnek tűnik

Teljes kábulat
A szakértelem minden szintje 1%-al csökkenti ellenfeled alapsebzését kábításonként.
AF: 10/ szint Max. szint: 10
Előfeltétel: 1000 elköltött AFP

- A kábítást fejleszteni kell, de nem hiszem, h erre lenne szükség. Én inkább további kábítás % megszerzését tartanám szükségesnek, az Lgy tárgyak brutál sok kábítás védelmet adnak.
ill a kábítás hatás fokát lenne szerintem érdemes növelni, hha harci képességé akarjuk tenni.
Vmi mindenképp kellene


Koncentrált tudat
Esszenciák hatóideje szint*1 órával nő.
Költség: 5 AF pont
Maximális szint: 10

-Ez jó.

Szubtéri Fókuszálás
A képesség minden szintjével 10% esélyt kapsz vadászatonként arra, hogy találsz egy Szubtéri kivonatot.
AF: 10/ szint Max. szint: 10
Előfeltétel: Szubtéri érzékelés 30.

Ez is egy érdekességnek tűnik, kreatív ötlet. bele lehetne vinni akár a peremvidékiek (fertőzöttek) erősítését is ill növelni lehetne az elhasznált eszencia számot- idővel a 41 pp mellé kapott 50 eszencia használhatatlan lesz.
Dátum: 2012.08.31. 15:21:18
Úgy érzem ez történik.

1. Miklósék keményen dolgoznak-valahol.
Eközben szembesültek azzal, h elröppent néhány hónap és egyes beígért fejlesztések 2-3-4 hónapos csúszása miatt és a rátok sem nézek dolog miatt a nép elkezdett hőbörögni.

2. Szabad délutánján vázolt egy fejlesztési alternatívát, olyat amivel évekre elérheti, h békén hagyják.
Mindeközben persze nem értek rá a hónapok alatt általunk írtak elemzésére. Így kitaláltak egy ad hoc szűrűt, majd hazamentek. Az, h a saját elképzeléseik lopakodás=kivégzés, kitartás=szívósság öv sem felelnek meg a szűröjüknek nem tünt fel.

3. biztos vagyok benne, h terveznek további képességeket. Csak ez a 4 hónap amióta kérjük és az előző 4-5 amiben már látszott hogy kelleni fog nem volt rá elég.
MOst ezt megbeszéljük, Baraty visszajön szept közepe.-vége programozás kész állapot okt eleje leprogi okt vége.
és majd a talin megvitatjuk mi is működik rosszul Sajnos azután már nagyon közeli a december, Karácsony ilyenek. Ebben az időszakban ill a köv hónapokban kizárólag fizetős opcióhoz kötött fejlesztéseket lehet várni.

Konkrét problémáim:
-semmi ALTERNATÍVa -af- nincs a fejlődésben. lerírtuk sokszor nagy variálhatóság kell az af képességekben, nem elegendő az, h egyre el tudsz költeni akár 800at is egy vmire, mint az alaptervben szerepelt.
-Az af pont küszöbök ilyen magas megállapítása egy fejlesztési lehetőségek nélkül kényszerpályára állítja a játékosokat.
- felkészületlen, rosszul kidolgozott ötletek- újabban már 1 Af pont= 1 szaki pont koncepcióra váltunk?
- meggyőződésem jobbik esetben volt ha olvasott a Jvk közül vki pár fejlesztési ötletet, de gondolkozni rajta aztán semmit



Továbbá nem hiszem el, h Birka ennyire meghülyült. Ennél még az is sokkal valószínűbb, h Behós alkalmazott lett, főállásban.
Dátum: 2012.08.29. 14:50:48
Szerintem a szívósság fejlesztése egyeltalán nem elvetendő dolog.

csak az öveseknek is lehetőséget kel adni a továbblépésre ennyi.
Dátum: 2012.08.29. 09:50:47
Miklós azt írta, h majd bővülni fog a lista, de azért az, h néhány tetszik neki onnan is elég elkeserítő.
Nem néhány kell ezek mellé hanem sok tucatnyi. Nem vicből mondom. már most nagyon elhúzódott a fejlesztés, nem csak azt kell elérni, h száz af pontok elkölthetőek legyenek. az kell h értelmesen és játékot szinesítő variációkat eredményezve.
Még egyszer: több tucatnyi új képesség. vagy legalább is 10-20 és HAVONTA újak.

Amit én is nagyon soknak tartok, azok a M általiaknak az af pont követleménye.
ezek a szép kerek számok 1000 1500 2000 inkább csak a jól néznek ki kategóriák, nem pedig átgondolás ás számolás utáni logikus határkövek.
sok százzal lentebb lehetne őket vinni és mellé hha bekerülnek a játékos javaslatokból is kellő számban, akkor sokak számára elérhetőek lesznek.

Jónak tartom, h valaki ne rögtön a leghasznosabbat tudja fejleszteni, kelljen egy korlátot elérni. De legyen variálhatóság, ne pedig kb kötelezően ugyanazok, mivel másból nem jöhet össze elég pont.

pl
az 1000 ponthoz kötötteket én fixen bárki által elérhetővé tenném.
a lopakodás pedig elég furcsa lenne, ha csak arról szólna, h 1 af pontos képesség 1 szakértelem szintet ad. ennél kissé értékesebbnek gondolnám a fejlesztési alapkoncepcióban az af pontot
Dátum: 2012.08.29. 01:49:44
Idézet: Kocos - 2012.07.14. 01:28:45
No gondolkodtam rajta, hogy milyen képességeket lehetne behozni. Párhoz valami fantázianevet is írtam, nyilván ez csak amolyan hangulati elem, majd aki ebben jobb (Miklós) az kitalál hangzatos neveket hozzá. A cél az, hogy egy átlagos karakter esetén hasonló mértékben tudja a karakter megnövelni LE bevételét naponta. Az II/ képesség lenne a referencia, amit a többi képesség LE termelésben követ.
Vannak persze olyan képességek amelyek nem lefordíthetóak LE-re. Sajnos sok forrásértékem nincs meg, ezért számolni most nem fogok tudni. Majd talan ha Biri segit.

A képességek a játék fő területeihez kapcsolódnak, megpróbáltam felölelni a többségüket. Mindenkinek azt éri meg fejleszteni amit rendszeresen használ.

Minden képesség fejlesztési költsége eggyel több AFP, mint a képesség jelenlegi szintje.

AF
I/ Alternatív recirkulum
Szintenként +1% AFP TP-ből

Vadászat
II/ Nyomkeresés
Szintenként 0,2% esélyed van, hogy eggyel nagyobb szörnyet ejtesz el, mint tetted volna a képesség nélkül. Apróról kisebbre váltás esélye dupla.

III/ Vadászrutin
Szintenként eggyel több TP-t kapsz.

IV/ Tapasztalt vadász (p1)
Minden vadászat közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p1 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p1 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)

Sajtolás
V/ Lélekcsakra (p2)
Állat sajtolásakor szint*[tapasztalati szint]*p2 LE-vel többet kapsz. P2 belövése: napi 4 20-as szintű állat sajtolásakor termeljen annyit, mint a vadászatos képességek.

Portyázás
VI/ Tapasztalt portyázó (p3)
Minden portya közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p3 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p3 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)

VII/ Falkavezér

Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít.

Kihívás
VIII/ Ezermester
Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít. A képesség minden szintje után 5% esélyed van eggyel több kristálypont szerzésére, amennyiben nyersz általad indított kihívásban.

IX/ Párbajrutin (p4, p5)
A nyertes kihívások után szint*[tapasztalati szint]*p4 TP-t kapsz. Vesztes kihívásoknál ennek felét.
>>> Új ismételhető küldetés: Szerezz [tapasztalati szint]*p5 TP-t kihívásból úgy, hogy legalább 15-ször nyersz.

Aukciós ház
X/ Lélekkút halászat
Lélekkút kisütésekor szintnyi dukátot is kapsz.

XI/ Megbízható munkaerő (p6)
Aukciós házban dolgozva szintenként p6 esélyed van extra dukát szerzésre. (p6 kb. 2-4)

Küldetés
XII/ Haszonleső (p7)
A szint*p7% bónusz LE küldetések teljesítésére.

Lélekkufár
XIII/ Törzsvásárló
Szintenként eggyel nő a kereskedelem szakértelem maximuma.

Kalandok
XIV/ Kristályoholista
Minden nap az első belépésedkor kapsz 1 fehér kristályitalt a képesség minden szintje után.

Statisztikák
XV/ Vitalitás
Maximális életpontod szintenként 1%-kal nő.

XVI/ Kondenzáció
Maximális varázspontod szintenként 1%-kal nő.

XVII/ Bosszú hidegen tálalva
Szintenként 5-tel nő a maximális portyapontjaid száma.

XVIII/ Nyomtérkép
Szintenként 5-tel nő a maximális cselekvéspontjaid száma.

Utólag jutott eszembe:
Epikus/Entitás
XIX/ Hősiesség
Szintenként +1% közelharci sebzés az epikus ellen.

XX/ Legendás hatalom
Szintenként +1% varázslat sebzés az epikus ellen.

No első nekifutásra nagyjából ennyi. Remélem az látszik, hogy a képességek korlátlan fejleszthetőségével itt valóban döntéshelyzet állna fent, ami tetszőleges mennyiségű AFP megszerzése után sem szűnik meg.
Dátum: 2012.08.29. 01:47:50
Kóc ötletei voltak anno érdemes elgondolkodni rajtuk is a másik topikban

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,795.100
Dátum: 2012.08.29. 01:22:01
A lopakodást és a trollvért nagyon gyengének tartom egyébként.

továbbá lényegesen több af képességre van szerintem szükség
magas af pont küszöbök elérése kb ugyanazokat a kötelezően elfecsérelt pontokat fogja jelenteni, másként nem érhető el pl 2000es érték pl.

A variálható egymást kizáró dolgokat jónak tartom és az is elég reális, hha egy képesség Iq-t ad, akkor a másik több tulajdonságot-sokszor elhangzott, h az Iq egyszerre véd és támad. továbbá a magas Iq bejött varija nem csak sebez mint a harci fázis, hanem statokat is leszed...


A talin felmerült több fejlesztési ötlet, amit szintén lehetne af pontból megoldani.
- több ritka sor-oszlopjutalom a templomban
-lélekkút kisütéssel járó további +ok
-szinguláris hatásfok növelés

A felvetett ötletek közül külön jónak tartom
-az af pontokból való kábítás % pontok megszerzését valamint támadás csökkentő hatásuk erősödését
- ill a fertőzött társainknak adható bónuszok növelését, rájukférne igencsak
-a vadászat-portya tp növelő képesség azoknak akik mennének előre
-sajtolás hatásfok növelés
Dátum: 2012.08.29. 01:13:58
szerintem a + harci körben kell gondolkodni nem pedig szívósság övben.

egy lényegesen könnyebben elérhető +40szívósság kellene szerintem pl 300 af pontért, bárhonnan fejleszthetőként
-szívósság öv +40
-mellé lehessen a +5öt a szívósságra is tenni a gyógyulásból
-egy eseményben nyerhető legyen +5 szívósságot adó tárgy ( pl bármelyiknél egy arany jutalom kiváltása)

plussz körök 10 30 60 100 150es szívósságnál

Így a szívósság övesek az Af képességgel együtt elérhetnék a 150es szívósságot, ami adhatna még egy harci kört.
Akinek nincs annak pedig annyit tudna elérni, amennyi a mostani övesek.

Mindenki úgy érezné, h van miért hajtani, akár az eventekben is.

Kizárólag azok a szívósság öv tulajok járnának ezzel rosszul, akik nagyon kemény tp minimummal játszanak és a felfelé jövő üstökösök af pontból behozhatják a tárgy előnyüket.
viszont egy középesen sok értékű af költség esetén még ezek egy része is elgondolkozna a térkifordítón, a későbbi jobb optiamalizáció kedvéért ( több kör a térkapuba, küldi pörgetésnél stb)
Dátum: 2012.08.25. 20:19:58
ezek valóban kényelmi funkciók. hasznosak, de...

tavaly nyáron volt szó új épületről, májusban af képességekről előző térkép eventnél h vmit még hozzá kellene tenni és...

jók a kényelmi újítások, de az társaság mellett az újdonságok okozzák, h az 5. évben is játszani kezdünk majd