Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: AF képesség tervek (2012. szept)
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
161. hozzászólás - 2012.08.31. 15:59:08 (Válasz Miklós #158 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.08.31. 14:58:18
Kocos:
A portyát és a vadászatot lehet piszkálni, de csak úgy, hogy az egyensúly ne romoljon. Tehát pl. nem rakunk be egy AF képességet, ami egyszerűen megnöveli a portyáért kapott LE-t úgy, hogy a vadászat oldal nem kap valamit ennek ellensúlyozására.


Napnal is vilagosabb, ezt en igyekeztem kiemelni a sajat javaslataim elott is. Idezem:
A cél az, hogy egy átlagos karakter esetén hasonló mértékben tudja a karakter megnövelni LE bevételét naponta. Az II/ képesség lenne a referencia, amit a többi képesség LE termelésben követ.


Egyebkent a most 30-as szintig novo (ha jol ertem) hasznos vadaszatnek nem latom a portya oldali ellentetelezeset. De ezt tudjuk be annak, hogy ezzel all helyre a vadaszat hatranya.

A kábitós dolog azért merült fel, hogy a kábitást hasznosabbá tegye, nem azért, hogy a harc egyensúlyát változtassa. nekem pont ez a gondom vele, hogy piszkálja az egyensúlyt Eszünkbe se jutott hogy a medált piszkáljuk. Ha nem tetszik a képesség, kihagyható.


Nagyon regota szorgalmazom a kabitas hasznossa tetelet. En a magam reszerol javaslataimban ennel meszebbre is elmentem, csupan aggalyaimat fogalmaztam meg, hogy ennek a hatasat rendesen vegig kell gondolni, hogy 1 honap mulva ne legyen ossznepi sirankozas forumon, hogy jajj ezek a franya harcosok/magusok verhetetlenek. Mert ha szeretsz is univerzalis harcolokkent tekintani a karakterekre, azok gazdaja meg zomeben szereti specializaltnak latni magat. Alapvetoen NINCS ellenemre a kabitas erositese, de nagyon ovatosan kene a temahoz nyulni.

Az AF képességek tervezésekor a következők a fő szempontok:
- Amit a játékosok szeretnének és hasznosnak találnak
- Nem borítja fel a játékegyensúlyt
- A fejlesztési idő arányban van azzal, hogy a képesség mennyire hasznos a játékosoknak


Korrekt.

Annak nincs értelme, hogy már van portya LE-t növelő AF képesség, és mellé kitalálunk még egyet.


Lehet ertelme, ha az maskepp mukodik. Lasd kreativ es energiahasznositas szakertelmek. Mindketto portya LE-t novel.
AF eseteben fontos szempont lehet a koltseg is. Az belathato, hogy 2-3-5 AF pontokert komoly LE novekmenyt adni csak korlatozottan lehet. Ugyanakkor tovabbra is kulcsfontossagunak erzem, hogy legyen SOK vegtelenitett kepesseg. Ezek ugyanis valodi, es folyamatos taktikazast kovetelnek meg. Ha viszont egy kepesseg vegtelen, akkor progressziv koltsegunek kell lennie (lasd az altalad is leirt 2 nyerstap kepesseg), hogy soha ne szallhasson el a fejlesztese. Es ha ugyanarra van egy fix koltsegu kepesseg, akkor logikus melle egy masodik kepesseget csinalni, ami viszont progressziv, es adott esetben kisebb hatasfoku is. Ha ez megoldhato egy kepessegen belul, ugy, hogy az elso 5 szint 5 AF, utána minden szint 5-tel több AF, mint az előző, de már csak harmadakkora hatákonysággal, az termeszetesen ugyanolyan jo, ez mar csak egy technikai reszletkerdes, amit ti nyilvan eldontotok.
Pontszám: 7.01
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
162. hozzászólás - 2012.08.31. 16:01:38 (Válasz BaalCain #159 hozzászólására.)
Kiemelnem azt a szot, hogy alternativa. Kell. Nem banom, ha ugyanabbol a 10-bol kell valogatnom, amig a jatek el, es tobb nem lesz soha, de az a 10 legyen olyan, hogy hasznos es mind kene, de legalabb a fele. Hogy tenyleg tornom kelljen a fejem melyik is fejlodjon.
Pontszám: 7.01
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
163. hozzászólás - 2012.08.31. 16:25:08
Kocos: egyetértek azzal, amit írsz, a végtelenített képességek a legjobbak, de egyben veszélyesek is, nehéz belátni a következményeket. Mindenesetre igazatok van, törekedni kell minél több végteleníthető képesség berakására. Az alternativában is egyetértek, ezért csináltunk egymást kizáró képességet korábban is. Több kellene, töröm a fejemet még rajta.

Idézet: BaalCain - 2012.08.31. 15:21:18
1. Miklósék keményen dolgoznak-valahol.
Eközben szembesültek azzal, h elröppent néhány hónap és egyes beígért fejlesztések 2-3-4 hónapos csúszása miatt és a rátok sem nézek dolog miatt a nép elkezdett hőbörögni.


Adtam egy teljes listát a terveinkről, de ott nem mondtuk, hogy ez 1 v 2 hónapon belül fog elkészülni. Egész egyszerűen egy terv volt, haladunk velük, ahogy tudunk. De hogy tudjátok, mit dolgoztunk keményen (valahol )

Látható fejlesztések:
A tali óta elkészült:
- huzalozott reflexek
- karakterlap / tárgylista komplett reformja
- chat
- végzet templomához beígért javitások, szintlépés lassításos javítások
- szétválasztottuk a játékot php és adatbázis szerverre
Ezek elkészítése azért elég komoly munka volt. Ráadásul a chat integrálásánál nem várt probléma keletkezetett, az összes javascript rutint újra kellett írni, és ebből elég sok gond is adódott.
folyamatban van:
- ügyfélszolgálati ticket rendszer

Ami nem látható annyira, de nekünk fontos:
- A fejlesztések átvitele a külföldi doomlord verziókra
- Baraty tehermentesítése, hogy több ideje jusson a játék fejlesztésére, mivel jelenleg rengeteg ideje megy el azzal, hogy
1.) olyan problémákat old meg, amit csak ő tud. Ezért készül az ügyfélszolgálati rendszer, és ezért bővítjük az adminok lehetőségeit. Az ügyfélszolgálati rendszert nem Baraty csinálja, de az admin funkciókat neki kell megcsinálni
2.) a külföldi verziók szövegeit konvertálja. Ehhez készül egy rendszer, ahol a szövegekkel Baratynak már egyáltalán nem kell foglalkozni, ha bármi változás újdonság van a megfelelő nyelvi admin ezt meg tudja oldani. De ezt a rendszert most Baraty csinálja.
Az 1.)-2.) pont most elég sok időt elvesz, viszont pont az a céljuk, hogy Baratynak több ideje jusson utána újdonságok készítésére.

Ha ezek megvannak, haladni szeretnénk a követketkező, beígért dolgokkal:
- új AF képességek és megaesszenciák
- napi rutinok képernyő és szint-küldetések
- idén szeretnénk még egy új eseményt is
Pontszám: 9.20
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
164. hozzászólás - 2012.08.31. 16:34:18 (Válasz Miklós #163 hozzászólására.)
Ezt a postot köszi, de a végéhez megjegyeznék valamit.

Idézet: Miklós - 2012.08.31. 16:25:08

- idén szeretnénk még egy új eseményt is


Szerintem nagyon sokan örülnének, ha az új esemény előtt lenne egy több hetes bugfix a bejelentések, jelzések alapján (pl. AH-ban folyamatos akadás van (V5-ön most is) az AF-es tétellel, vadászzsákmány néha magától lefut kattintás nélkül (tud róla Baraty), stb).
Szerintem senkit se zavarna, ha ezek egyszer rendbe lennének téve.
Másrészt az új event bevezetése előtt mindenképp átnézni, hogy az mire van hatással és milyen bugok jöhetnek elő, nehogy az event indulása azzal kezdődjön, hogy akad, nem működik, nem esik, aminek kéne, stb. Volt már rá példa. Engem legalábbis nem zavar, ha valami amiatt csúszik 1-2 hetet, hogy minél kevesebb hibalehetőséget tartalmazzon.
Pontszám: 7.67
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
165. hozzászólás - 2012.08.31. 16:42:41
Írtam volna egy kifejtést mi mikorra volt igérve és mennyire is kértük és szükséges.
De nem akarok erről megint beszélni.

Miklós előző hsz lényege:
- többet fog még egyéb képességeken gondolkozni
-alternatívákban érdemes lehet tervezni
- végtelenített képesség ötletek jók.

Helyes.
Sok nagyon jó ötlet elhangzott, nektek is voltak jó ötleteitek. Nem kell mindennek egyszerre bekerülni, amit megbeszélünk és megvan már programozható is.

Javaslom az első oldalra betenni azokat ami többeknek tetszik és onnan kirostálni ill átalakítani.
Pontszám: 7.64
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
166. hozzászólás - 2012.08.31. 17:05:37 (Válasz Miklós #163 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.08.31. 16:25:08
- szétválasztottuk a játékot php és adatbázis szerverre
Ez jól sikerült azt hiszem, de szeretném/nénk visszakapni a bajnokikon a saját felszerelésünk megtekinthetőségét, a térkapus csaták utólagos visszanézhetőségét vagy legalább az összegzésben legyen ott, ha kapunk kincset és az entitás csaták is legyenek visszanézhetőek, archiválhatóak. Ha valakinek eszébe jut még valami az egészítsen ki!

Idézet: Miklós - 2012.08.31. 16:25:08
- új AF képességek és megaesszenciák
Tök jó!

Idézet: Miklós - 2012.08.31. 16:25:08
- napi rutinok képernyő és szint-küldetések
Nagyon király, végre!

Idézet: Miklós - 2012.08.31. 16:25:08
- idén szeretnénk még egy új eseményt is
Tűkön ülök! Vagy teljes meglepetés legyen vagy teljesen nyilvános, mert ha morzsákból összerakunk valami egyéni képzetet akkor nagy lehet a csalódás, de mindenképp pozitív az ötlet!

*Ja igen az új eventtel kapcsolatban eszembe jutott még valami: azért még lesz az évben Landragór ugye?
A hozzászólást Quellon módosította 2012.08.31. 17:23:00-kor
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.49
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
167. hozzászólás - 2012.08.31. 17:27:02 (Válasz Birka #157 hozzászólására.)
Átnéztem, leszűrtem a konkrét javaslatokat:

Hordaborda
(Az, hogy több horda bónuszát is megkapja valaki mind szerepjátékilag mind diverzitásilag nem cél. Nem is értem, eddig az volt az igény, hogy különbözni akartak egymástól a karakterek.)

Isteni kegy 1
(A templom elég reformon ment keresztül mostanában. Ez az amúgy is „napi rutin” szintű egyszerű feladatok helyett generálna bonyolultabb feladatokat. Ki fizetne azért AFP-t, hogy neki rosszabb legyen?)

Isteni kegy 2
(A kérés okafogyottá vált a múltkori updattel, mivel a szakértelmek párokba lettek rendezve, és a spec váltás is bekerült alternatívának.)

I/ Alternatív recirkulum - Szintenként +1% AFP TP-ből
(Ez egy végtelen ciklus kezdete, nem támogatandó.)

II/ Nyomkeresés - Szintenként 0,2% esélyed van, hogy eggyel nagyobb szörnyet ejtesz el, mint tetted volna a képesség nélkül. Apróról kisebbre váltás esélye dupla.
(Csak a vadászatot tápolja, a VF további támogatása nem cél.)

III/ Vadászrutin - Szintenként eggyel több TP-t kapsz.
(Volt fórumon egy ígéret, hogy a top lassításával szemben lesznek további vadászat TP-re bónuszt adó hatások, én ezt inkább térkapus fókuszokba tenném, semmint AF képességbe...)

IV/ Tapasztalt vadász (p1)- Minden vadászat közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p1 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p1 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)
(Nem cél csak a vadászatot erősíteni önmagában.)

V/ Lélekcsakra (p2) - Állat sajtolásakor szint*[tapasztalati szint]*p2 LE-vel többet kapsz. P2 belövése: napi 4 20-as szintű állat sajtolásakor termeljen annyit, mint a vadászatos képességek.
(LÉ, TP nélkül tuti nem támogatandó, valamint a bubis láthatatlan vadászat is bekavar)

VI/ Tapasztalt portyázó (p3) - Minden portya közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p3 LE a jutalmad (a portya jutalmán felül). (Megj: p3 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)
(Mivel van EH, így ez értelmetlen képesség)

VII/ Falkavezér - Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít.
(Így is túl magas szintűek az állatok, ráadásul van elég effekt már amivel lehet növelni a tp bónuszukat)

VIII/ Ezermester - Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít. A képesség minden szintje után 5% esélyed van eggyel több kristálypont szerzésére, amennyiben nyersz általad indított kihívásban
(Állattápolás + további kihívás tápolás egyik sem támogatandó)

IX/ Párbajrutin (p4, p5) - A nyertes kihívások után szint*[tapasztalati szint]*p4 TP-t kapsz. Vesztes kihívásoknál ennek felét.
>>> Új ismételhető küldetés: Szerezz [tapasztalati szint]*p5 TP-t kihívásból úgy, hogy legalább 15-ször nyersz.

(Egyszer már ki lett jelentve hogy kihívásért SOHA nem fog járni LÉ se direktben, se bujtatottan)

X/ Lélekkút halászat - Lélekkút kisütésekor szintnyi dukátot is kapsz.
(Őskőért dukát, ráadásul semmit nem kell tenni érte? Poénnak jó volt.)

XI/ Megbízható munkaerő (p6) - Aukciós házban dolgozva szintenként p6 esélyed van extra dukát szerzésre. (p6 kb. 2-4)
(Így se tudjuk megfogni a dukát influációt!)

XII/ Haszonleső (p7) - A szint*p7% bónusz LE küldetések teljesítésére.
(Így is erősek az ism küldik - nem igényelnek további tápolást)

XIII/ Törzsvásárló - Szintenként eggyel nő a kereskedelem szakértelem maximuma.
(A kereskedelem bónusz nem igényel további erősítést, ezt Miklós jelentette ki.)

XIV/ Kristályoholista - Minden nap az első belépésedkor kapsz 1 fehér kristályitalt a képesség minden szintje után.
(Ez inkább egy AH-s relikvia lehetett volna.)

XV/ Vitalitás - Maximális életpontod szintenként 1%-kal nő.
(Beláthatatlan hatásai vannak, fejlesszen egészséget akinek maxép kell!)

XVI/ Kondenzáció - Maximális varázspontod szintenként 1%-kal nő.
(Fejlesszen mágiát akinek kevés a maxa, és a manakons nem igényel további tápolást!)

XVII/ Bosszú hidegen tálalva - Szintenként 5-tel nő a maximális portyapontjaid száma.
(Még nagyobb puffer még nagyobb veszély a játék beleunásra.)

XVIII/ Nyomtérkép - Szintenként 5-tel nő a maximális cselekvéspontjaid száma.
(Még nagyobb puffer még nagyobb veszély a beleunásra, valamint a 800-as határnál jelezve lett hogy ez a technikai max a kódban.)

XIX/ Hősiesség - Szintenként +1% közelharci sebzés az epikus ellen.
(Van így is elég epik elleni bónusz már, és a portya képlet így is elég bonyi.)

XX/ Legendás hatalom - Szintenként +1% varázslat sebzés az epikus ellen.
(Van így is elég epik elleni bónusz már, és a portya képlet így is elég bonyi.)

Szerencsekedvezmény - Ősköves szerencsekerék pörgetés díját szint*5%-kal csökkenti
(Sima árengedmény kérés)

Edzett test - Ingyenes specializáció-váltás ideje szint*8 (12, 24) órával csökken.
(Sima árengedmény kérés)

Szebb templom - A Végzet temploma sor és oszlopnyereményeinél szint*2%-kal nagyobb esély ritka kincsre nyereményként
(Őskő nélkül ritka kincs kérés, esetleg ha néha sorsjegy lehetne, de ezt legutóbb nagyon ellenezte Miklós)

Különedzés - bajnoki esetén szint*5(10) pontot kizárólag a bajnoki nevezés előtt eloszthat a tulajdonságai, szakértelmei között.
(Akkor eddig minek fejlesztette más irányba a karakterét? Amúgy értelmetlen, mindenki rávágja az IQ-ra a pontokat oszt csók.)
A hozzászólást Birka módosította 2012.08.31. 17:39:37-kor
Pontszám: 6.58
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
168. hozzászólás - 2012.08.31. 17:45:10 (Válasz Miklós #158 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.08.31. 14:58:18

Offsboy: a +5 EH ezt elég egyszerűen lekezeli, nyilván összeadódik rablás agyarral és minden egyébbel.


Na igen, úgy értettem (csak hiányosan fogalmaztam), hogy mivel van rablás agyarom, de VF-en nem érzem a hatását, tehát VF-ként a +5-höz adódik-e az agyar bónusza
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.54
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
169. hozzászólás - 2012.08.31. 17:50:42 (Válasz Birka #167 hozzászólására.)
A hibakeresés jól megy, most jöhetne ugyanennyi vagy több hibátlan/jó ötlet.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.49
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
170. hozzászólás - 2012.08.31. 18:21:32 (Válasz Miklós #158 hozzászólására.)
Miklós, levélben már hosszan kifejtettem a véleményem, ide csak röviden:

Szerintem az AF képességeknek nem úgy kellene működniük, hogy:
- rövidtávon előnyt biztosítsanak
- közép és hosszútávon fölöslegessé és észrevétlenné váljanak

hanem:
- hosszútávon is használhatók maradjanak és előnyt biztosítsanak

A karakterfejlesztés célja számomra nem az, hogy ne változzon semmi, vagy hogy ne kerüljek hátrányba a többiekkel szemben, hanem az, hogy előnybe kerülhessek. Hatalmas a különbség a kettő között.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.14
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
171. hozzászólás - 2012.08.31. 18:21:59
Meglepő mód az Af fejlesztési ötletek a végzetúr játékkal kapcsolatosak.

Persze lehet olyan kritérium ami alapján ne az eddigi dolgokhoz kapcsolódjon a fejlesztési javaslat.

Szóval jó lenne, hha az űrhajómon adott szinten lehetne erősebb lézerágyú is. Úgy gondolom kérésem mindenben eleget tesz a felsorolt elvárásoknak.
Pontszám: 7.64
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
172. hozzászólás - 2012.08.31. 19:05:57 (Válasz Quellon #169 hozzászólására.)
A 3 listából csak azokat nem elemeztem le, amiket Miklós bevett a listájába.

Ariel egyik kérésére reflektálva:

Életenergia egyensúly
A portya során regenerált energia szakértelemszint*10%-os mértékben sebzést okoz az ellenfelednek.
AF: 10/szint Max. szint: 10
Előfeltétel: 1000 elköltött AFP

Ezzel megoldódik a regeneráció "rendbetétele", és ellensúlyozódik a kábítós szaki okozta sebzés csökkenés.
A hozzászólást Birka módosította 2012.08.31. 19:06:56-kor
Pontszám: 6.91
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
173. hozzászólás - 2012.08.31. 20:22:48 (Válasz Birka #172 hozzászólására.)
Tehát kb arról szól, h a regeneráció hatása kvázi dupla lesz, mivel 100%ot sebez is további 100 af pontért.
még így sem valami fergeteges a dolog, de alakul
Pontszám: 7.64
népszerűAderrickFérfi
Végzetúr mester
291 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
174. hozzászólás - 2012.08.31. 21:52:46
Nézegettem az új AF képesség terveket. Közben azon gondolkoztam, hogy mit jelent ebben a szituációban az alternatív. A képességcsoporton belül vannak alternatíváim, avagy arra sarkal, hogy sok-sok TP mellett minél több AFP-t szerezve minél több AF képességet fejlesszek? Nem kaptam választ magamtól, mindegy.

Azon szerencsések közé tartozom, aki már több, mint 1500 AFP-t elkölthetett. Ebből pár százat olyasmikre, amik nem tetszettek, mivel semmi érdemi hasznát nem láttam, de miért is ne, van AFP-m dögivel. A mostani tervek közt szereplő képességek közül első-második-sokadik ránézésre olyan 260 AFP-nyi az, ami érdekel. No meg persze a 2000 elköltött AFP-nél lehetővé váló nyerstápok. Szóval ismét elkölthetek 240 AFP-t olyasmikre, ami nem is érdekel, hogy azt növelhessem, ami érdekel. Amennyiben az AF rendszernek önmagán belül kellene alternatívákat felkínálnia, akkor a rendszer nem működik. Vagy én nem működöm jól, hogy hidegen hagy a tervezett AF képességek java. a fene azt a válogatós természetemet.

Ariel javaslata a végtelenségig fejleszthető, a különbségek által maximalizált előnyt biztosító AF képességekről, képességcsoportokról a legszimpatikusabb, egyszeri felhasználóként, aki nem látja át a játékfejlesztés bonyolult és veszélyektől terhes világát, ebben látom a lehetőséget, hogy hosszabb távon megoldja, mire is költsem AF pontjaimat.
I. (Csinos) Maedhros, IstenKirályCsászár
Pontszám: 8.62
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
175. hozzászólás - 2012.08.31. 22:17:45
Két újabb végtelenségig fejleszthető képesség:

Vadak ura
Amennyivel nagyobb a képességed szintje, mint ellenfeledé, annyi százalék esélye van, hogy portyában az ellenfeled állatainak ütése akkor sem lesz kritikus, ha egyébként az lenne. Maximális hatásfok 50%.
Epikusok ellen a képesség minden szintje 0,5% esélyt ad a kritikus ütés elkerülésére.
Költség: 5AFP/szint

Koncentrált csapás
Amennyivel nagyobb a képességed szintje, mint ellenfeledé, annyival csökkenti ellenfeled maximális reziszteniájának értékét. De maximum 25-tel.
Költség: 10AFP/szint
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.51
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
176. hozzászólás - 2012.08.31. 22:58:36 (Válasz Ariel #175 hozzászólására.)
Vadak ura
Bevallom nem látok benne fantáziát, csak a fizikai sebződés csökken, ráadásul az Epikusok most is "mumusok" Miklós szemében.

Kavarjuk meg, használjuk ki az ötletben rejtőző "állatot"

Vad hipnózis
Amennyivel nagyobb a szakértelmed mint az ellenfeledé, annyi esélyed lehet rá, hogy az állat gazdája ellen fordul abban a harci körben. Maximálisan lépett szint-alapszint esélyed lehet, és a familiárisok immunisak a hipnózira.
Költség: 5AFP/szint

Koncentrált csapás
Jó-jó, de ez így meredek. Használd ki a szerencse képletből adódó "extrát", és máris egy izgalmas képesség lesz belőle:

Mágus koncentráció
Amennyi a küzdő felek koncentráció szakértelmének különbsége, annyival módosul a küzdő felek maximális rezisztanciája, de maximum 10-el.
Költség: 10AFP/szint
A hozzászólást Birka módosította 2012.08.31. 23:00:45-kor
Pontszám: 6.66
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
177. hozzászólás - 2012.09.01. 00:02:04 (Válasz Birka #176 hozzászólására.)
A vad hipnózis is csak fizikai sebződést csökkent, igaz, hogy jóval drasztikusabb módon. Az sem tiszta, hogy a gazdája ellen fordult lény mennyit sebez. Nem számoltam utána, de eléggé úgy tűnik, hogy aki nem tolja ezt a képességet, az jobb, ha csak familiárisokkal megy csatába.

Az állatok kritikus ütésének csökkenése egyszerű, követhető folyamat, nem okoz végzetes borulást a portyarendszerben.

A rezisztencia csökkentésének finomítása -25%-ról -10%/+10%-ra lehet, hogy szükséges, bár sokáig 50% volt a max rezisztencia, és nem 75%.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.89
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
178. hozzászólás - 2012.09.01. 00:56:45 (Válasz Birka #176 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2012.08.31. 22:58:36
Bevallom nem látok benne fantáziát

Nem az egyes képességeknek kell megváltania a világot, hanem a rendszernek kell újat nyújtania, és ezt a végtelenített képességek meghozhatják.
Ott van a két tetoválás, a tüskés bőr, aura, ellenálló bőr, a trollvér feljavított változata, a lopakodás, a vadak ura, a rezisztencia csökkentés. Ezek mind végtelenített, különbségen alapuló képességek lehetnének. Nincs egy tucat képesség sem, mégis olyan kombinációs lehetőséget hordoznak magukban, ami mellett képtelenség megmondani, hogy mi az optimális fejlesztési stratégia. Bárhogy is osztod szét az AFP-det, mindig lesz olyan, akinek veled szemben jobb lesz az elosztása.

Ezzel szemben a jelenlegi rendszerben két perc alatt megmondható, hogy mit, milyen sorrendben kell kifejleszteni, hogy a lehető legoptimálisabb legyen, és legalább pár hétig előnyben légy a többiekkel szemben, amíg mindenki ki nem maxol minden szükséges képességet.
A hozzászólást Ariel módosította 2012.09.01. 00:58:22-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.89
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
179. hozzászólás - 2012.09.01. 02:50:59 (Válasz Birka #167 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2012.08.31. 17:27:02
I/ Alternatív recirkulum - Szintenként +1% AFP TP-ből
(Ez egy végtelen ciklus kezdete, nem támogatandó.)


Bocsass meg Birka, de ha erveket hoznal fel azzal lehetne vitatkozni. Ezzel, igy nem.
Nem tudom tisztaban vagy-e vele, a jatek is egy vegtelen ciklus. Ezert kellenek vegtelenitett kepessegek. Szamolj utana kerlek, hogy mennyi AFP befektetes is kell ahhoz, hogy dupla pontot kapj? 5050, ha 1 az alapszorzoja. Mondjuk azt, hogy a megnovekedett AFP beszerzes miatt ez 2 ev alatt megvan, ami nyilvan egy pofatlanul durva alulbecsles. That akkor 2 evig csak erre koltok, majd ujabb ket ev utan lesz ugyanannyi elkoltheto pontom, mint masnak. Ez az az idotav amennyi idos a jatek most. Ha gondolok egy vadat es triplazni szeretnem a pontokat az mar 20100 AFP-be faj. Ez az elozonel is durvabb becslessel megvan mondjuk 6 ev alatt. Utana meg 3 ev, hogy nullara hozd. Ez 9 ev. Es akkor meg mindig csak triplazott bevetelnel jarunk, 9 ev alatt, ami egy elszallashoz sehol nincs. Es akkor nem emlitettem meg, hogy 1 AFP /szint koltsegnovekmennyel szamoltam, de ezt ugyebar barmikor lehet 2-re vagy akar 5re is emelni.
Szoval kerlek Birka, ha tenyleg vitatkozni akarsz, akkor vedd komolyan a dolgot es ne azt ird le, hogy ez igy vegtelen, mert igen, pontosan ez a szep es jo benne.
Megjegyzem az altalad javasolt otlet is vegtelen, cserebe elmeletileg elerheto a nulla fejlesztesi koltseg, ami valoban problemat okzona.

Szoval lepjuk tul a bonyolult, vegtlene, nem tetszik es hasonlo erveken. Vedd komolyan magad.
A hozzászólást Kocos módosította 2012.09.01. 03:07:02-kor
Pontszám: 7.26
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: AF képesség tervek (2012. szept)
180. hozzászólás - 2012.09.01. 03:05:22 (Válasz Aderrick #174 hozzászólására.)
Idézet: Aderrick - 2012.08.31. 21:52:46
Ariel javaslata a végtelenségig fejleszthető, a különbségek által maximalizált előnyt biztosító AF képességekről,


Ez a progressziv koltseg valodi alternativaja, talan meg egy fokkal jobb is annal, de nyilvan csak olyan esetekben alkalmazhato, amikor konkret ellenfeled is van egy tevekenyseg soran.
Pontszám: 7.01
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője