Bemásolom ide inkább:
Idézet: Kocos - 2012.07.14. 01:28:45 No gondolkodtam rajta, hogy milyen képességeket lehetne behozni. Párhoz valami fantázianevet is írtam, nyilván ez csak amolyan hangulati elem, majd aki ebben jobb (Miklós) az kitalál hangzatos neveket hozzá. A cél az, hogy egy átlagos karakter esetén hasonló mértékben tudja a karakter megnövelni LE bevételét naponta. Az II/ képesség lenne a referencia, amit a többi képesség LE termelésben követ.
Vannak persze olyan képességek amelyek nem lefordíthetóak LE-re. Sajnos sok forrásértékem nincs meg, ezért számolni most nem fogok tudni. Majd talan ha Biri segit.
A képességek a játék fő területeihez kapcsolódnak, megpróbáltam felölelni a többségüket. Mindenkinek azt éri meg fejleszteni amit rendszeresen használ.
Minden képesség fejlesztési költsége eggyel több AFP, mint a képesség jelenlegi szintje.
AF
I/ Alternatív recirkulum
Szintenként +1% AFP TP-ből
Vadászat
II/ Nyomkeresés
Szintenként 0,2% esélyed van, hogy eggyel nagyobb szörnyet ejtesz el, mint tetted volna a képesség nélkül. Apróról kisebbre váltás esélye dupla.
III/ Vadászrutin
Szintenként eggyel több TP-t kapsz.
IV/ Tapasztalt vadász (p1)
Minden vadászat közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p1 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p1 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)
Sajtolás
V/ Lélekcsakra (p2)
Állat sajtolásakor szint*[tapasztalati szint]*p2 LE-vel többet kapsz. P2 belövése: napi 4 20-as szintű állat sajtolásakor termeljen annyit, mint a vadászatos képességek.
Portyázás
VI/ Tapasztalt portyázó (p3)
Minden portya közben megszerzett TP-ért szint*[tapasztalati szint]*p3 LE a jutalmad (a vadászat jutalmán felül). (Megj: p3 egynél lényegesen kisebb szám lesz.)
VII/ Falkavezér
Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít.
Kihívás
VIII/ Ezermester
Általad indított nyertes portya esetén állataid intelligenciája a képesség szintjével magasabbnak számít. A képesség minden szintje után 5% esélyed van eggyel több kristálypont szerzésére, amennyiben nyersz általad indított kihívásban.
IX/ Párbajrutin (p4, p5)
A nyertes kihívások után szint*[tapasztalati szint]*p4 TP-t kapsz. Vesztes kihívásoknál ennek felét.
>>> Új ismételhető küldetés: Szerezz [tapasztalati szint]*p5 TP-t kihívásból úgy, hogy legalább 15-ször nyersz.
Aukciós ház
X/ Lélekkút halászat
Lélekkút kisütésekor szintnyi dukátot is kapsz.
XI/ Megbízható munkaerő (p6)
Aukciós házban dolgozva szintenként p6 esélyed van extra dukát szerzésre. (p6 kb. 2-4)
Küldetés
XII/ Haszonleső (p7)
A szint*p7% bónusz LE küldetések teljesítésére.
Lélekkufár
XIII/ Törzsvásárló
Szintenként eggyel nő a kereskedelem szakértelem maximuma.
Kalandok
XIV/ Kristályoholista
Minden nap az első belépésedkor kapsz 1 fehér kristályitalt a képesség minden szintje után.
Statisztikák
XV/ Vitalitás
Maximális életpontod szintenként 1%-kal nő.
XVI/ Kondenzáció
Maximális varázspontod szintenként 1%-kal nő.
XVII/ Bosszú hidegen tálalva
Szintenként 5-tel nő a maximális portyapontjaid száma.
XVIII/ Nyomtérkép
Szintenként 5-tel nő a maximális cselekvéspontjaid száma.
Utólag jutott eszembe:
Epikus/Entitás
XIX/ Hősiesség
Szintenként +1% közelharci sebzés az epikus ellen.
XX/ Legendás hatalom
Szintenként +1% varázslat sebzés az epikus ellen.
No első nekifutásra nagyjából ennyi. Remélem az látszik, hogy a képességek korlátlan fejleszthetőségével itt valóban döntéshelyzet állna fent, ami tetszőleges mennyiségű AFP megszerzése után sem szűnik meg.
Plusz az én terveimet:
Idézet: Craslorg - 2012.08.09. 17:18:20 - Isteni kegy 1: A végzet temploma napi látogatást igénylő feladatainak maximális száma csökken, de minimum 3 (manakonsti, Lady Alvariel, épületstatisztika, toplista megnézése, mágikus regeneráció).
Költség: 3-5-7-9-11-13-15 AF pont
Maximális szint: 6
Cél: Ezek a sokak szerint idegőrlő, 0 IQ-s küldetések tényleg csak az időt növelik fölöslegesen.
- Szerencsekedvezmény: Ősköves szerencsekerék pörgetés díját szint*5%-kal csökkenti (mivel az őskövek századpontig vannak megadva, ez nem probléma).
Költség: 10 AF pont
Maximális szint: 10
Cél: Olcsóbb pörgetéssel szerintem többen pörgetnének. Egy 0.50 / pörgetés, azaz napi 1 őskő rá jóval szimpatikusabb ár sokaknál szerintem. Azaz fele ár, de több mint dupla használat és máris pozitív a mérleg.
- Koncentrált tudat: Esszenciák hatóideje szint*1 órával nő.
Költség: szint*3 AF pont
Maximális szint: Nincs!
Cél: Valljuk meg, sok esszencia hatóideje nem teljes mértékben kihasználható. A bő 8 óra kevés, hiszen aki küldiket pörget annak jóval nehezebb kihasználni 8 órát pl nagyobb energiahasznosításra, vagy eventeken hajrázik, az nem 8 órában, hanem 1-2 napban csinálja.
- Edzett test: Ingyenes specializáció-váltás ideje szint*8 (12, 24) órával csökken.
Költség: szint*2 (3, 6) AF pont
Maximális szint: 45 (30, 15)
Cél: A végzet templomában ugye általában 1-szer kell őskőért specializációt váltani, de előfordulhat kettő is. Aki már ide eljut és össze tud szedni megfelelő mennyiségű AF pontot, annak már kedvezmény lehet ez.
- Isteni kegy 2: Szakértelmek és tulajdonságok végzet templomi növelésének mennyisége 3-ról 2-re csökken
Költség: 50 AF pont
Maximális szint: 1
Cél: Sokan panaszkodtak, hogy számukra fölös tulajdonságokra menne el az LE. Drága, de akinek ez gondot okoz, "LE-t kap AF pontért".
- Szebb templom: A Végzet temploma sor és oszlopnyereményeinél szint*2%-kal nagyobb esély ritka kincsre nyereményként
Költség: 5 AF pont
Maximális szint: 15
Nem tudom pontosan milyen rendszerben jönnek ott a nyeremények, gondolom fix mennyiségű ritka és a többi gyakori, ezt a fix mennyiséget lehet vele növelni.
Cél: A legtöbb panasz a sor/oszlop nyereményeire jön, így lehet növelni. Lehet akár előfeltétele is.
- Különedzés: bajnoki esetén szint*5(10) pontot kizárólag a bajnoki nevezés előtt eloszthat a tulajdonságai, szakértelmei között.
Költség: szint*2 AF pont
Maximális szint: nincs
Cél: Meglepetést lehet okozni 1-1 bajnokin, ha egy számított taktikával szemben egy új taktikával tudunk harctérre lépni. Egyértelműen színesebbé teheti a küzdelmeket.
Természetesen a többi javasolt, végtelenített AF képességet is támadom, amelyek szint*0.5% bónuszt adnak tulajdonságfejlesztésre, szint*1%-ot szakifejlesztésre, szerencsefejlesztésre.
Ezzel együtt én támogatnék egy - a TF-es új KT képességek hálózathoz hasonló egymásra épülő fejlesztési hálózatra.