Amik rendben vannak, azokhoz nem fűznék kommentárt, csak azokhoz, amik problémásak szerintem.
Bör evolúció/Aura evolúció/Fájdalomtűrés hármas
maximális szint megnő 10-zel.
Ez a trió szerintem alapból el van hibázva. Egyszerűen végteleníteni kellene mindhárom képességet a kritikus ütés mintájára, azaz a képességek szintkülönbsége határozná meg, hogy mekkora az aktuális tüskés bőr/aura ereje, természetesen nem átlépve az előre definiált maximumot.. Így folyamatosan érdemes lenne fejleszteni őket.
Trollvér
Amennyivel magasabb a trollvér szakértelmed, mint az ellenfeledé, annyival megnő a regenerációd a portya során (de maximum annyival, ahányadik szintű vagy). Költség: 1/szint. Max.szint: nincs.
Ennek a csata közbeni regenerációnak akkor lenne igazán értelme, ha a regeneráció beleszámítana a csata végkimenetelébe is. Tehát amit regenerálok a csatában, az vonódjon le a bekapott sebzés mennyiségéből.
Harci tetoválás
A szakértelem minden szintje ad +1 támadást és +1 védelmet valamint
Max. szint: Karakterszint/10 Költség: 10
(Előfeltétel: nincs Mágus tetoválás)
Mágus tetoválás
A szakértelem minden szintje ad +1 IQ-t
Max. szint: Karakterszint/10 Költség: 10
(Előfeltétel: nincs Harci tetoválás)
Ez a két képesség ugyan abban a hibában szenved, mint a tüskés bőr és aura. Idővel mindenkinek maxon lesz, és ezáltal semmi hatása nem lesz. Úgy kellene működnie, hogy a képesség maximális szintje végtelen, a maximális hatása karakterszint/10, és a szemben álló karakterek képességkülönbsége határozza meg az aktuális képességszintet.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.