Hozzászólások - Agatity
Dátum: 2011.08.10. 10:22:36
Köszi.
Dátum: 2011.08.10. 10:22:18
35-ről 70 fős lesz. V1-en ez 112. szintig lenyúlást jelenti. Toplista első 70 karaktere...
Dátum: 2011.08.09. 15:22:00
Idézet: Baraty - 2011.07.28. 14:51:53
És ezzel hogy állsz, Baraty?
A Kristály Szövegségek kiterjesztése 70 fősre V1-V3-on folyamatban van, de még kb másfél hét, amíg a játékba kerül, mert a klónozó-algoritmus adatokat gyűjt.
És ezzel hogy állsz, Baraty?
Dátum: 2011.08.06. 11:40:14
Miklós, továbbra is tartható, hogy aug. 15. körül indul egy Landragór-típusú esemény?
Dátum: 2011.08.06. 11:39:06
Miklós, továbbra is tartható, hogy aug. 15. körül indul egy Landragór-típusú esemény?
Dátum: 2011.07.25. 23:56:03
100. szint környékén jutottam el odáig, hogy elkezdtem bajnokikat nyerni. Mindig is az összes PP-met elköltöttem és az összes CSP-met is (nem esszenciára!), és egyelőre nem tervezem, hogy leállok a vadászással. Látszik, hogy közel sem vagyok optimalizátor. Ja, igen, a küldetéseket nyomom, de szerintem másfél éve nem támadtam lefelé...
Már öt bajnokit nyertem, de csak azért, mert nem ragadtam le (alattam vannak sokkal erősebbek is). Ez is egy extrém helyzet.
Ha Miklósnék tele vannak szabad programozási munkaidővel, üsse kavics, oldják meg ezt a hatalmas problémát, de szerintem sokkal fontosabb megoldandó feladatok tornyosulnak előttük (szövetségi küldetések, KH kiterjesztése, háború rendberakása és az, hogy a vadászatról a magas szintűek fokozatosan leszoknak).
Már öt bajnokit nyertem, de csak azért, mert nem ragadtam le (alattam vannak sokkal erősebbek is). Ez is egy extrém helyzet.
Ha Miklósnék tele vannak szabad programozási munkaidővel, üsse kavics, oldják meg ezt a hatalmas problémát, de szerintem sokkal fontosabb megoldandó feladatok tornyosulnak előttük (szövetségi küldetések, KH kiterjesztése, háború rendberakása és az, hogy a vadászatról a magas szintűek fokozatosan leszoknak).
Dátum: 2011.07.19. 18:49:36
Tehát mégiscsak gyakori. Akkor viszont kimaradt egy:
Okuláré:
2011.06.10.
2011.04.28.
2011.03.15.
Hűség záloga:
2011.05.01. Kreed az aukción megvásárolta a következő tételt: A Hűség záloga 1450 aranydukátért.
Tehát vagy a wikidot tudja rosszul és ritka tárgy, vagy gyakori tárgy, akkor viszont kimaradt.
Okuláré:
2011.06.10.
2011.04.28.
2011.03.15.
Hűség záloga:
2011.05.01. Kreed az aukción megvásárolta a következő tételt: A Hűség záloga 1450 aranydukátért.
Tehát vagy a wikidot tudja rosszul és ritka tárgy, vagy gyakori tárgy, akkor viszont kimaradt.
Dátum: 2011.07.19. 17:54:02
Akkor elvileg most kell jönnie, Cras? Mert most van benn az AH-ban a Trollszarv...
2011.05.02. Feteke az aukción megvásárolta a következő tételt: Trollszarv 441 aranydukátért.
2011.05.01. Kreed az aukción megvásárolta a következő tételt: A Hűség záloga 1450 aranydukátért.
2011.05.02. Feteke az aukción megvásárolta a következő tételt: Trollszarv 441 aranydukátért.
2011.05.01. Kreed az aukción megvásárolta a következő tételt: A Hűség záloga 1450 aranydukátért.
Dátum: 2011.07.19. 17:51:27
Cras: itt (http://vegzetur.wikidot.com/aukciostargyak) gyakorinak van írva. Akkor javítjátok a wikin?
Dátum: 2011.07.19. 15:03:10
A Hűség záloga V1-en utoljára 2011.05.01-jén volt:
"2011.05.01.Kreed az aukción megvásárolta a következő tételt: A Hűség záloga 1450 aranydukátért."
A Zálog ugyanolyan ritka típusú tárgy, mint a szkarabeusz vagy az Okuláré.
Okuláré V1-en:
most van épp az AH-ban, és volt:
2011.06.10.
2011.04.28.
2011.03.15.
Gyilkos szakarabeusz:
2011.07.07
2011.06.06.
2011.04.23.
2011.03.11.
Szóval a Hűség záloga mintha kimaradt volna június 10-15-e környékén. Kicsit dühítő, mert arra várok Kreed óta. (Kreed szövetségi társam vitte el még májusban).
Érdeklődöm, hogy most sorra kerül-e és lesz-e ez a bug valahogy "jóvátéve", "kompenzálva", vagy sem?
"2011.05.01.Kreed az aukción megvásárolta a következő tételt: A Hűség záloga 1450 aranydukátért."
A Zálog ugyanolyan ritka típusú tárgy, mint a szkarabeusz vagy az Okuláré.
Okuláré V1-en:
most van épp az AH-ban, és volt:
2011.06.10.
2011.04.28.
2011.03.15.
Gyilkos szakarabeusz:
2011.07.07
2011.06.06.
2011.04.23.
2011.03.11.
Szóval a Hűség záloga mintha kimaradt volna június 10-15-e környékén. Kicsit dühítő, mert arra várok Kreed óta. (Kreed szövetségi társam vitte el még májusban).
Érdeklődöm, hogy most sorra kerül-e és lesz-e ez a bug valahogy "jóvátéve", "kompenzálva", vagy sem?
Dátum: 2011.07.15. 16:52:43
Én vagyok a marslakó: honnan gondoljátok, hogy csalás volt?
Dátum: 2011.07.15. 15:43:39
Én nem értem mi a gebasz.
Én egyik térképes eseménynél sem csináltam mást, mint odáig (tehát ha vettem ősköves cuccokat, akkor nem a térképes esemény miatt, hanem mert egyébként is kellett; de pl. térképkereső vesszejt egyszer sem vettem), oszt mégis mindig a nyertes csapatban voltam. Sima játékos vagyok, pár nappal ezelőtt - amikor még az utolsó csapatban voltam - kiszámoltam, hogy cska veszthetek azzal, ha átlépkedek, ezzel megnyugodtam, és vártam, hogy mi lesz a vége az eventnek, jót röhögtem, mikor megláttam, hogy tőlünk olyan sokan mentek el, hogy behozhatatlanul az elsők lettünk. Legközelebb kétszer is meggondolják a kollégák az átlépkedést.
Egy hibát elkövettek a Miklósék szerintem: azt a bizonyos fix időpontot, amikor még át lehet állni, és emiatt egy kicsit lutri lett a vége. Na és? Én akkor sem szóltam volna, ha maradtam volna az utolsó helyezett csapatban, mert nem az esemény miatt játszottam egy hónapon keresztül, hanem csak játszottam.
Én egyik térképes eseménynél sem csináltam mást, mint odáig (tehát ha vettem ősköves cuccokat, akkor nem a térképes esemény miatt, hanem mert egyébként is kellett; de pl. térképkereső vesszejt egyszer sem vettem), oszt mégis mindig a nyertes csapatban voltam. Sima játékos vagyok, pár nappal ezelőtt - amikor még az utolsó csapatban voltam - kiszámoltam, hogy cska veszthetek azzal, ha átlépkedek, ezzel megnyugodtam, és vártam, hogy mi lesz a vége az eventnek, jót röhögtem, mikor megláttam, hogy tőlünk olyan sokan mentek el, hogy behozhatatlanul az elsők lettünk. Legközelebb kétszer is meggondolják a kollégák az átlépkedést.
Egy hibát elkövettek a Miklósék szerintem: azt a bizonyos fix időpontot, amikor még át lehet állni, és emiatt egy kicsit lutri lett a vége. Na és? Én akkor sem szóltam volna, ha maradtam volna az utolsó helyezett csapatban, mert nem az esemény miatt játszottam egy hónapon keresztül, hanem csak játszottam.
Dátum: 2011.07.15. 10:54:52
A csapatod 1. helyezést ért el.
Jutalmad: Az alku arany lánca! Gratulálunk!
Az alku arany lánca
+30 kereskedelem
Höhö, mondjuk a +30 ezen a szinten akár lehetne +40 is, de nekem nem keserű a szájam, a sok átlépő minket segített. Megvan mind a 4 arany fokozatú cucc!
Jutalmad: Az alku arany lánca! Gratulálunk!
Az alku arany lánca
+30 kereskedelem
Höhö, mondjuk a +30 ezen a szinten akár lehetne +40 is, de nekem nem keserű a szájam, a sok átlépő minket segített. Megvan mind a 4 arany fokozatú cucc!
Dátum: 2011.06.20. 20:14:12
Most találkoztam a kérdéseddel. Swift-essel.
Dátum: 2011.06.20. 08:30:17
Persze, hogy fanatikusoknak, de abból sosem volt hiány (eddig) a VÚ-n. Az ugrott most be, hogy az összes szélsőséges taktikát (pl. láthatatlan vadászat) fanatikusok nyomják, amiket azért szép lassan lenerfeltek, és simán lehet, hogy a fanatikusabbja attól tart, hogy energiát feccöl ebbe a taktikába, aztán egyszer csak se szó, se beszéd, nerfelik.
Dátum: 2011.06.20. 08:23:05
Én sem értem, miért olyan nagy probléma. Támadd 0 LE-vel, az miért nem jó?
Tegnap megpróbáltam bekamrázni Arkhroth-ot (az egy dolog, hogy nem sikerült), viszont 0 LE-vel mentem neki, mert én is olyan magas szinten vagyok, hogy már nem tudom 16.-nak betámadni.
Tegnap megpróbáltam bekamrázni Arkhroth-ot (az egy dolog, hogy nem sikerült), viszont 0 LE-vel mentem neki, mert én is olyan magas szinten vagyok, hogy már nem tudom 16.-nak betámadni.
Dátum: 2011.06.20. 08:16:34
Idézet: Viskos - 2011.06.20. 08:01:20
Pl. Kritvaris küldetés, 15% alól támadsz és vesztesz, de lekriteled az ellenfeled. TP nélküli küldetés LE. Nem én találtam ki, és még van pár furmányosság, én is furcsállom, hogy kevesek látják meg benne a lehetőséget.
A kamikazénak ténylegesen mi a gyakorlati haszna? Próbálok rájönni, de még nem sikerült.
Pl. Kritvaris küldetés, 15% alól támadsz és vesztesz, de lekriteled az ellenfeled. TP nélküli küldetés LE. Nem én találtam ki, és még van pár furmányosság, én is furcsállom, hogy kevesek látják meg benne a lehetőséget.
Dátum: 2011.06.19. 17:49:47
Ja, hát persze, hogy az AL az a Miklós csicskája.
Dátum: 2011.06.19. 12:35:22
Nem csak rád, sokak fásultak kicsit. Amit írtam, azt komolyan gondolom, nem kell még temetni a játékot, és Miklós nem hülye (mint a politikusok), mert ő tudja, hogy ebből (is) él.
Dátum: 2011.06.19. 08:59:45
Huhh, akkor elkezdem írni, hogy mik a bajok, de valószínűleg nem lesz teljes.
Háború:
A kutak és az építendő épületek ára miatt egy néhány milliós kúttól már nem éri meg a háború a befektetést. Magyarán a karakterek sokkal több fölös TP-t benyelnek, mint ami a LE-nyeremény a kútba. Egy-két magasabb karakter néhány napi manakonstrukcióa többet ér. De manázni sem olyan könnyű, mert senki nem öltözik át. Dupla veszteség. De ez fordítva is így van: mivel néhány napi mana, a hátrányban lévő szövetség inkább azonnal kapitulál, ami a harmadik ilyen után már a támadónak sem fun.
Ha fel akarják venni a kesztyűt a felek, akkor a háború arról szól, hogy aki picit is gyengébb, azok elbújnak, hetekre is, míg a pár erős karakter megpróbálja az eredményt ide vagy oda billenteni. Ez megint csak senkinek nem jó, ezt már nagyon ritkán csinálják, mert a veszteség eltörpül a manakonsti mellett és baromi frusztráló mindkét félnek. Az erős karakterek meg pont attól erősek, hogy magas LE/TP arányt nyomnak, amit egy hülye presztizs háború miatt nem akarnak rontani.
A háborút ráadásul leginkább az dönti el, melyik szövetségben van több olyan játékos, akik sokat ülnek a gép előtt (hogy kockaság, vagy munka mellett van nyitva a böngésző, vagy kinn van a tengerparton és mobillal nyomja, az mindegy.), kinek az életformájába fér ez bele. És mint tudjuk, nem erről kéne szólnia ennek a játéknak.
Ez a rendszer ugyanakkor érdekes helyzetet tud eredményezni, ami szintén nem életszerű, nem jó. 4-5 fős kamikaze szövetség, akiknek nagyon sok idejük van, azok ha nagyon sokat ülnek a gép előtt, takkra, 15%-okról beütnek, akkor végig tudnak tarolni sok-sok 30-35 fős szövetséget, egyszerűen a szervezettségük és folyamatos gép előtt ülésük miatt. Ráadásul egyszerre több szövetségnek üzennek hadat, így eloszlanak a támadók között a rájuk eső támadások, így a megtámadottak még nehezebb tudják összekaparni a győzelemhez szükséges győztes csatákat. Ezek a kamikaze szövik akár neki is állhatnak farmolni a szövetségeket, ami szintén nem jó.
Portya (tőmondatokban, mivel kismillió topikban van ezekről szó):
Alapvetően nem jó, hogy a rendszer a lefelé ütést díjazza. Az egyik EH-s topikban pontos számok vannak a lefelé ütés LE/TP arányáról, nonszensz, hogy -2, -1 szintre ütve a legjobb az arány.
Nem jó, hogy egy szinten belül (én a V1 környékemről mondok példát) a 3400 TÖ-s karakter a 2000 TÖ-jű karakterrel van egy sávban, ezzel is kéne valamit kezdeni.
Továbbra is el van a portya tolva a kritvari (IQ+tau) irányába.
Nem beszélve a rosszul kalibrált "vastag bőr - másodlagos varázslat - másodlagos támadás" hármasról. Ebből következik, hogy magas szinten nagyon elszálltak a varázslatok másodlagos támadásból eredő blöki sebzései is, amit nem győz az ember gyógyítani. Szó szerint nem lehet elég gyorsan gyógyítani a blökiket (ami egyébként is a gép elé köti a játékost, ami nem cél)
A kivégzés szaki 70-80. szinttől kezdve értelmetlenné válik (bár ennek a megváltoztatásáról már megvan a döntés).
Háború:
A kutak és az építendő épületek ára miatt egy néhány milliós kúttól már nem éri meg a háború a befektetést. Magyarán a karakterek sokkal több fölös TP-t benyelnek, mint ami a LE-nyeremény a kútba. Egy-két magasabb karakter néhány napi manakonstrukcióa többet ér. De manázni sem olyan könnyű, mert senki nem öltözik át. Dupla veszteség. De ez fordítva is így van: mivel néhány napi mana, a hátrányban lévő szövetség inkább azonnal kapitulál, ami a harmadik ilyen után már a támadónak sem fun.
Ha fel akarják venni a kesztyűt a felek, akkor a háború arról szól, hogy aki picit is gyengébb, azok elbújnak, hetekre is, míg a pár erős karakter megpróbálja az eredményt ide vagy oda billenteni. Ez megint csak senkinek nem jó, ezt már nagyon ritkán csinálják, mert a veszteség eltörpül a manakonsti mellett és baromi frusztráló mindkét félnek. Az erős karakterek meg pont attól erősek, hogy magas LE/TP arányt nyomnak, amit egy hülye presztizs háború miatt nem akarnak rontani.
A háborút ráadásul leginkább az dönti el, melyik szövetségben van több olyan játékos, akik sokat ülnek a gép előtt (hogy kockaság, vagy munka mellett van nyitva a böngésző, vagy kinn van a tengerparton és mobillal nyomja, az mindegy.), kinek az életformájába fér ez bele. És mint tudjuk, nem erről kéne szólnia ennek a játéknak.
Ez a rendszer ugyanakkor érdekes helyzetet tud eredményezni, ami szintén nem életszerű, nem jó. 4-5 fős kamikaze szövetség, akiknek nagyon sok idejük van, azok ha nagyon sokat ülnek a gép előtt, takkra, 15%-okról beütnek, akkor végig tudnak tarolni sok-sok 30-35 fős szövetséget, egyszerűen a szervezettségük és folyamatos gép előtt ülésük miatt. Ráadásul egyszerre több szövetségnek üzennek hadat, így eloszlanak a támadók között a rájuk eső támadások, így a megtámadottak még nehezebb tudják összekaparni a győzelemhez szükséges győztes csatákat. Ezek a kamikaze szövik akár neki is állhatnak farmolni a szövetségeket, ami szintén nem jó.
Portya (tőmondatokban, mivel kismillió topikban van ezekről szó):
Alapvetően nem jó, hogy a rendszer a lefelé ütést díjazza. Az egyik EH-s topikban pontos számok vannak a lefelé ütés LE/TP arányáról, nonszensz, hogy -2, -1 szintre ütve a legjobb az arány.
Nem jó, hogy egy szinten belül (én a V1 környékemről mondok példát) a 3400 TÖ-s karakter a 2000 TÖ-jű karakterrel van egy sávban, ezzel is kéne valamit kezdeni.
Továbbra is el van a portya tolva a kritvari (IQ+tau) irányába.
Nem beszélve a rosszul kalibrált "vastag bőr - másodlagos varázslat - másodlagos támadás" hármasról. Ebből következik, hogy magas szinten nagyon elszálltak a varázslatok másodlagos támadásból eredő blöki sebzései is, amit nem győz az ember gyógyítani. Szó szerint nem lehet elég gyorsan gyógyítani a blökiket (ami egyébként is a gép elé köti a játékost, ami nem cél)
A kivégzés szaki 70-80. szinttől kezdve értelmetlenné válik (bár ennek a megváltoztatásáról már megvan a döntés).