Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - pityu

Dátum: 2009.05.27. 17:10:03
15:00-kor kaptam egy támadást, volt ép-m bőven...

Ma, 15:00 *Entropius* Lord of destiny A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 228 lélekenergiát. Csata leírása
Dátum: 2009.05.26. 21:56:32
Idézet: Anababa - 2009.05.26. 21:53:56
Pedig nálánál jobban - elvben - senki nem ismerheti a játékát...


Jól mondod, elvben.
Dátum: 2009.05.26. 21:53:11
Idézet: Kocos - 2009.05.26. 21:51:11
Gondolom csak az egyikuk tudott kivegezni.


Igen, de ezek szerint még se jó védekezésnek, mert nem oltja ki a másikét... Ha egy 150-es kivégzéső nekem jön 15% határán max ÉP-ről, akkor nincs az a kivégzés a jelenlegi rendszerben, ami semlegesítené az övét. Ergó a kivégzés növelésével nem lehet védekezni a másik kivégzése ellen, ha az extrém nagy.
Dátum: 2009.05.26. 21:51:17
Idézet: Anababa - 2009.05.26. 21:47:22
Idézet: Miklós - 2009.05.25. 13:37:00
.....
az a helyzet, hogy a kivégzés egy bizonyos szint felett egyáltalán nem ad semmiféle LE bónuszt, egészen egyszerűen azért, mert a szerzett LE jóval 100-as szint előtt eléri a "cap"-et, a szerezhető maximális százalékot. Persze ezt meg lehetne változtatni, hogy egy szint kevesebb bónuszt adjon, és magas szinten még kevesebbet, de ennek nem sok értelme lenne, mivel akkor alacsony szinten még haszontalanabb lenne a kivégzés, de aki feltápolta, az ugyanúgy a maxot kapná, mint eddig. A kivégzés másik funkcióját, a szint x 5 ép differenciát szintén nem kéne piszkálni, a szakértelem fejlesztése egyre drágább, mégis lineáris tápot ad, önmagában ennek nem kéne problémát jelenteni, ráadásul ezt - a LE bónusszal ellentétben - tényleg csökkenti akár egy 1-es kivégzés is a védő részéről.


Jól hangzik, de nem így működik, ma láttam rá az élő példát, direkt utánakérdeztem, hogy kinek mekkora kivégzése van....
Dátum: 2009.05.26. 21:43:12
Idézet: Anababa - 2009.05.26. 21:40:19
Most őszintén szólva, azért, mert nem kiforrott a játék és számotokra nem tud kihívást biztosítani "odafent" (najó tud, csak nem akartok vele élni - mint Miklós is írta a kivégzésnél a különbség számít) így más is fásuljon bele mint ti?


Ma láttam olyat, hogy egy tagunkat kivégezték, és elvittél a fele LE-jét, de nem is ez a lényeg. A kivégzőnek volt 10-es, a kivégzettnek meg 41. Most akkor ez hogy is van?
Amúgy nekem úgy tűnik, hogy a rendszerben a probléma megoldásával, azaz inkább annak módjával van a próbléma, úgy általánosságban. Ha felmerül valami, amit a játékvezetés is elismer, hogy változtatni kell, akkor az esetek többségében ez úgy történik, hogy a játékvezetés kitalál valamit, és az úgy is lesz... amivel nem is lenne baj, ha a megoldások jók lennének az esetek többségében. Én úgy látom, hogy ez úgy működik, hogy valamit kitalálnak, akkor annak úgy is kell lennie, a játékosok mondhatnák szinte akármit... maximum kis korrekció fér bele, ami még nem teszi jóvá az alap rossz elgondolást, maximum kicsit javít rajta. Pedig a játék már megy 8 hónapja, nem lehet hogy a játékosok jobban látják, hogy hol a hiba, mit kéne csinálni? Mégis csak mi játszunk vele nap, mint nap. Persze, lehet írni különböző programokat, amik tesztelik az ilyen-olyan szituációkat... de olyan programot nem lehet írni, ami emberként cselekszik, és itt van a kutya elásva. Emberek vagyunk, kiszámíthatatlanok, ügyeskedők, kiskapukat keresők, és ami a legfontosabb gondolkodunk, tehát messze több sarkalatos pontját hozzuk ki a játéknak, mint akármilyen program. Szinte már naponta elhangzik valamelyik fórumban, hogy pedig mennyi jó ötlet van a játékosoktól, és mégse valósítanak meg semmit. Véleményem szerint a VU-nak az kéne, hogy ez a dolog megváltozzon, hallgatni kéne a játékosokra, és ahogy Ariel említette előttem, merni belenyúlni a játékba.

OFF: És most következzen a reklám!

Azokon a bizonyos napokon, mikor Sharpa ellátogatott hozzám, és meglepett 2 esetleg 3K sebzéssel, nagyon frusztráltnak éreztem magam, teljesen rossz lett a hangulatom.
De mióta növeltem az egészségem, azóta nem számít a 3K sebzés sem, mert marad még mellette 4K!
Egészség!

A kockázatokról és a mellékhatásokról, kérjük kérdezze meg LanMaffiát!

ON

Egyébként egyszer már én is gondolkodtam azon, hogy törlök, de nem a játék miatt. Azaz a miatt, de újra akartam kezdni, látva azokat a nagy milliós LE diffeket, gondoltam ezt én is meg tudom és meg is akarom csinálni, csak nem volt szívem törölni. Aztán kerestem embert, hogy valaki vegye át, de embert sem talátam, így maradtam. De most már nem bánom, most már új célom van, az élre kerülni, úgy hallottam Sharpa nagyon unatkozik, felmegyek hozzá, hogy ne legyen egyedül. A taktikám pedig az, hogy kivárom, míg mindenki abbahgyja előttem a játékot... Viccet félre téve, arra akartam kilyukadni, hogy észre kéne venni, hogy nem véletlen vannak a tömeges abbahagyások. Valóban jó lenne az élre kerülni, vagy legalább a közelébe, de nem így.... HELP!

helyesírás...
Lehetne kérni, hogy a nem éppen témába vágó adok-kapok PM-be menjen? Azok nélkül is fél nap alatt vagy két oldal hsz összejön...
Idézet: CaveMaN - 2009.05.21. 15:10:44

Egyébként az én ultraegyszerű ötletem az, hogy korlátozzuk a végzetúr által "tárolható" LE mennyiségét. Nyilván valami értelmes összeg kell, de ez a kreatív spirált teljesen kilövi.


Látok fantáziát a dologban, mondjuk a szint*2000/2500LE talán jó határ is lenne.
Dátum: 2009.05.13. 22:23:02
Igaz. De ha már berakták, úgy talán elviselhetőbb lett volna, mint jelenleg. Egyébként egyetértünk.
Dátum: 2009.05.13. 20:53:52
Szerintem az ismételhető küldetéseket úgy kellett volna berakni, hogy amint az egyiket megcsináltad, addig nem veheted fel újra, amíg meg nem csináltad a többit is... így végig kellett volna menni minden, és nem ugyanazt csinálni naponta. Csak akkor az ilyenek, mint a találj 20 kiégett őskövet vadászat során, nem kéne bele, mert az amúgy is egy nagy szívás.
Dátum: 2009.05.09. 20:26:43
Tisztázzunk valamit, nem gyanúsítottam multizással senkit, és nem is állt szándékomban, elnézést, ha valakinek ez így jött le. Annyit jegyeztem meg a legelején, hogy fel kéne lépni a helyettesítés ellen háború idején. Igen, azért írtam, mert úgy GONDOLTAM, hogy az elmúlt éljjel ez a dolog állt fenn, nem lehetek benne biztos, egyszerűen furcsa... furcsa, hogy akit/akiket napközben többször is le tudtam ütni, az egész éjjel hiányzott/hiányoztak a portyalistámról. Ennyi.

Legfőképpen nem általánosítottam. Ahhoz pedig túl sokan vagyunk egy szövetségben túl sok helyről, hogy minden szövetségi társunkról biztosan tudjuk, hogy becsületesek egytől egyig, főleg úgy, hogy manapság igen nagyok a vándorlások. Jó dolog magunkból kiindulni és feltételezni a társunkról is, hogy tiszta, de ez nem garancia...

A nem játékkal kapcsolatos, emberi értékeket feszegető hozzászólásokra nem reagálok, bár nem is érzem úgy, hogy bármit nekem címeztek volna. Elolvastam mindent, feldolgoztam, ennyi.

ui: volt egy értelmetlen mondatom, csak azt javítottam
Dátum: 2009.05.09. 12:54:05
Persze, én elismerem, hogy ilyen lehet, de akkor sem tudom felfogni ésszel, hogy lehet az, hogy egy teljes éjszakán át, nem került a portyalistámba senkise, akit tudtam volna ütni (nagyok kivételével, akik ellen esélyem sincs, mind 100%-os volt egész éjjel). Ráadásul írtam a másik érintett szövetségnek, hogy tartottak-e éjszakai hadjáratot, amire nemleges választ kaptam (nem volt fent tőlük senki)... mindegy, belenyugszom, hogy biztos az AL és az EH vert le előlem mindenkit...

Szerintem ne csodálkozzatok azon, hogy mindenki inkább egyből kapitulál ellenetek...
Dátum: 2009.05.09. 10:44:11
Idézet: Shiako - 2009.05.09. 09:12:26
Mivel igény volt rá a TGy topikban:

A Tökéletes Gyémánt Szövetség (továbbiakban TGySz) teljes taglétszámával és egységesne támogatja az indítványt, mint ez a korábbi érveink is mutatják.


Ha ez valóban így van, akkor nem értem az előző éjszakát. Ha én valamit támogatok, akkor nem cselekszem ellenkező képpen.
Dátum: 2009.05.09. 04:43:00
Véleményem szerint a háborús helyettesítéssel mindenképp kezdeni kell vmit. Mert nem tartom egészségesnek azt, hogy egy igen nagy létszámú szövetségben egész éjjel csak az a pár ember üthető, akit nagy valószínűséggel nem tudunk megverni. Elenyésző számú katakombázás mellett, egy szövetség kb. 50%-a egész éjjel ÉP alatt... hát nekem valami bűzlik ilyen esetben. Az amúgyis két béna lábon álló háborús rendszert még tovább bénítani a helyettesítéssel nagyon nem szerencsés szerintem. A helyettesítő karaktert büntetni KELL. Mondjuk egy átmeneti 5-6 órás zárolással. Hangsúlyozom ez csak háború alatt működne.
Dátum: 2009.04.23. 10:15:16
Hahóóóó! Hahóóóó, Orákulum, merre vagy??? Válaszra van szükségünk! Elnézést, hogy így berontottam az otthonodba, de nem találtam csengőt a barlang falán... Kérlek, nyilatkozz nekünk... vagy 100-an eljöttek hozzád, hogy halljanak. Ráadásul különböző hordákból is, ritka ez az összefogás ám... viszont félek sokáig nem fog ez így működni, kezd fogyni az elf bor... a végén egymás lélekenergiájára fognak szomjazni, aztán egyik reggel vérfürőt vehetsz majd. Kérlek, szolgálj nekünk válasszal, akár jóval akár rosszal. De inkább jóval!
Dátum: 2009.04.20. 06:18:47
Ha már továbbadni nem lehet a felszereléseket, akkor az sem lenne rossz, ha visszaadna némi őskövet a rendszer (mondjuk 30%át), mikor kisajtolom az állatom.
Dátum: 2009.04.18. 14:34:42
Szerintem itt a legnagyobb probléma az, hogy nem lehet megkülönböztetni, ha egy gépről (IP-ről) ketten játszanak, hogy az most egy ember két karakterrel vagy teszem azt egy házaspár. Mert ugye azzal szerintem senkinek sem lehet problémája ha valóban egy házaspár, testvér páros játszik egy gépről, az nem multi. Tehát elfogadható, és ez az ami mögé lehet bújnia a multisoknak, egyszerűen csak mindennemű kapcsolatot kell kerülnie a két karakterrel, akár egy adott szövetségen belül. Kötelezni pedig nem lehet az egy háztartásban élőket, hogy külön világban játszanak. Szerintem lehet itt akár 10 világ is, az 1. az mindig az 1. marad, és a többi előtt fog állni mindenben.

A helyettesítés szerintem jó dolog, csak meg kéne szabni a kereteit (amit ugye Petur is szeretne hallani). Számomra a következő dolgok simán beleférnek a helyettesítés fogalmába, mindennemű multizás nélkül (szövetségen belül): epikus ütése, térkapuzás, állatok kenneleztetése, pihenésbe/láthatatlanba/katakombába tétel, már meglévő LE elköltése fejlesztésre (ecsetelték az áramszünet dolgot pl.). Egészen addig amíg valaki csak BESEGÍT és nem játszik napokon kersztül más karakterével SZERINTEM nem multi. Vadászást és portyázást már nem "engedném", az már túlzás, ott már tényleg lehet az, hogy a végén két karakterrel játszik az ember. Ha valaki tudja előre, hogy nem lesz egy hétig, az levadássza CSP-it, és maxos EF-val sem fog 7 nap alatt túlcsordulni... és itt miért lenne baj, ha ez alatt az idő alatt vki mondjuk kennelezteti az állatatit (nem tud katakombázni), üti az epikust... persze itt is lehetnek váratlan események, de mindre nem lehet felkészülni, ez az életben sem működik... meg különben is, amilyen világban manapság élünk, szinte lehetetlen olyan helyre menni, ahol nem tud az ember internetezni naponta legalább minimálisan 1 órát.

Az első bekezdésben említett dolog miatt szeirntem 100%-osan nem lehet elválasztani a multisokat és az egy háztartásban élő játékosokat. Esetleg vmi maximumot lehetne meghatározni. Ha már egy gépről 4-5-en játszanak állandóan, azért elég gyanus, de tutira veszem, hogy még erre is lenne kivétel (lehetnek négyen testvérek, anya, apa, két gyere), akkorse ez az átlag.

Remélem legalább kicsit segítettem.
Dátum: 2009.04.09. 20:00:18
Ami engem legjobban zavar az egyes csoportokban a szintbeosztás. Mit kezdjek bajnokin egy 4-5 szinttel magasabb karakterrel? Lehet akár 6 körös is az egymás elleni meccs...
Dátum: 2009.03.14. 12:01:01
Gondoltam végigolvasom az eddig hozzászólásokat, aztán majd jól megmondom. Hát nem így lesz, inkább nem folynék bele bizonyos dolgokba, mert nem hiányzik, csak leírom a véleményem mindenkitől függetlenül.

Azt vettem észre, hogy nem tudom objektíven kezelni ezt a témát, tehát bármit szólnék hozzá, nem vagyok biztos benne, hogy érdemben igazam lenne. Szerintem itt elég sok ember esett bele ebbe a hibába. Ami valahol érthető, mert - bár ez csak egy játék - ellentétek állnak szemben egymással. Egyik szövetséghez sem tartozom a már sokat emlegetett TOP 3-ból, és azt kell mondjam a mai napig (elég régóta van lehetőségem fejleszteni őket) mindhárom gyűlöletem 0, mert egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy melyikre tegyem (megjegyzem nem vagyok benne biztos, hogy a gyémántot fogom választani, csak azért, mert jóval többen vannak).

Hogy a szakértelemről is szóljak. Jó ötletnek tartom azt is, hogy ki lehessen fejleszteni mindet, mert aki rászánja magát erre, annak igen jelntős mennyiségű LE-be fog ez fájni ahhoz képest, aki csak egyet fejleszt. Aki pedig csak egyet fejleszt, az ugyanazt az összeget másra tudja költeni. Többen írták, hogy ez olyan lenne, mintha változás sem történt volna. Igazuk lehet, ha tényleg mindenki kifejleszti mindet, de kötve hiszem, hogy így lenne.

Viszont ennek kapcsán jutott eszembe egy másik ötlet. Felvetem, hátha használható. Lehetne fejleszteni többet, de így csökkenne az egyes gyűlöletek maximális szintje, így a kapott bónusz is. Teszem azt, aki kettő félét akar fejleszteni, annak gyűlöletenként 14-16 lenne a max, tehát 7-8 plusz IQ-ra és Támadásra az adott két horda ellen, ha pedig mind a hármat akarja, akkor 10 lenne a max gyűlöletenként az 5-5 bónusz. Ezzel meglenne azok akarata is, akik mindet szeretnék fejleszteni, de nem jutnának akkor a táphoz, nem tudnák teljes mértkében kiegyenlíteni azok erőviszonyát, akik csak 1-et fejlesztenek, de túl nagy hátrányba sem kerülnek. Végülis ezen ötletem miatt írtam az egész hozzászólást. Nem tudom miért nem böktem ki csak úgy simán egyből.
Halihó!

Szeretném megkérdezni, ezzel a kérdéssel mi a baj?

Melyikük nem fizikus volt?

Ohm
Joule
Volta
Gogol

Helyesírási hibára hivatkozva dobták vissza.

Köszi!