Nem tudom, hogy a közelharci sebzések mennyire emelkedtek, de úgy tűnik, az új varázslatok bekerülése nem ad arra okot aggodalomra, mely szerint a varázslatok szerepe túlzottan csökkenni fog a harcban. Inkább az a gond, hogyha a közelharci sebzések a kiegyenlítődés szintjére emelkednek. Ott óriási gondok adódhatnak az életerővel, legyen majdhogynem bármilyen magas is valakinek az egészsége.
A sebzések csökkentése kell legyen a megoldás. Ugyan el lett vetve a mágia és az egészség (varázslat) elnyelése, de be lehetne vezetni különböző feltételekkel. Egy bizonyos szint felett az egészség és a mágia adatna elnyeléseket százalékos alapon.
Hatásának érvényesülése lehetne akár fokozatos, és hogy a a szintbéli eltérések portyázáskor ne nyissák tovább az ollót, PvP harcnál az erősebb bónusz érvényesülne mindkét félnél (valamekkora előny/hátrány agy is keletkezne, de az másodlagos).
Számokat feleslegesen nem írtam, előbb fel kellene mérni, ezek az alapok megoldást jelenthetnének-e az elszálló/t(?) sebzések problémájára.
Tiha ötletei szerintem szintén kiválók. Eddig gyakorlatilag csak a sebzést növelő szakértelmek elérhetők a játékban, csökkentő egy sem.
A számokat be lehet állítani megfelelőre, ez részletkérdés.
Az alapötlet nagyszerű.
Viszont talán a könyvtár előfeltételeit kevésbé szigorún kellene meghatározni, például egy 8. szintű mágustoronyban. Ezáltal könnyebben elérhetők lennének a kisebb szövetségek számára is, ahol a tagok leginkább ki vannak téve a brutális veréseknek.
Hozzászólások - Ywgarrd
Dátum: 2009.09.05. 21:37:46
Dátum: 2009.09.05. 11:20:58
És az miért zavar bárkit is, hogy Kocnak ezek az egyéni, személyes motivációi?
Dátum: 2009.09.05. 11:16:29
Például a 140-es TÖ-jű 1. szintű karaktereket buzogánnyal a kézben, 0 kvízzel nyugodtan lehetne törölni. Semmilyen veszteség nem érné a gazdáikat, ha mondjuk fél év múlva eszébe jut, hogy van egy ilyen játék. Csak újra kell regisztrálni/új karaktert kell készíteni. Egyik sem több 5 percnél.
Ezzel kb. 250 oldalnyi végzeturat ki lehetne törölni csak a V1-ről.
* Van az 300 oldal is...
Ezzel kb. 250 oldalnyi végzeturat ki lehetne törölni csak a V1-ről.
* Van az 300 oldal is...
Dátum: 2009.09.04. 21:48:41
Nem arról van szó, hogy sajnálnánk, sajnálják az infót - legalább is nagyon remélem.
Ha titok maradna, akkor izgalmasabb és igazságosabb is volna talán.
Ha titok maradna, akkor izgalmasabb és igazságosabb is volna talán.
Dátum: 2009.09.04. 21:44:30
Ennek így kell működnie? Ez szerintem így hibás, ha pedig szándékos, akkor egy jókora kib.. kitolás.
Dátum: 2009.09.04. 16:47:30
Gondolom megtámadtad valamelyiket egyszer anno. Azt ne mondd, hogy azóta egyfolytában visszajárnak, mert az már nem kicsit lenne durva...
Dátum: 2009.09.03. 18:01:27
Azt azért gyorsan tegyük hozzá, hogy 100-ról 90-re leütni 65 % ÉP felett kell lennie a 90. szintűnek. Ha ehhez hozzáveszem még, hogy TP-t és pláne LE-t is alig kap a támadó győzelme esetén, akkor ez nem lesz egy sűrűn előforduló szituáció.
Dátum: 2009.09.03. 11:56:24
Abszolút egyetértek. Sőt, tovább megyek. Az összes világon akkor derüljön ki mi a jutalom, amikor mindhárom világ befejezi az eventet. Így lenne az igazán izgalmas.
Dátum: 2009.09.01. 18:12:48
Ha a kis karakterek másik hozzájuk jobban illő (szintben, épületekben, epikus előrehaladottságban) szövetségekben lennének, akkor nem lenne ilyen gondjuk az adott küldetéssel. Sajnos ez a maxolt, tápoló épületeket biztosító szövetségek fonákja számukra...
Ez nem lehet érv.
*a varázslatsebzéshez pedig csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy az eddigi epikusok voltak gyengébbek,mint kellett volna a varázslat szintjének korlátja miatt. Ha 99. szintnél nem maxoltak volna varázslatok, már eddig is jelentősen nehezebb lett volna legyőzni őket. Legelőrébb járóként ennek ti isszátok meg a levét legjobban, mint arra számítani is lehetett (viszont eddig nektek származott ebből a legnagyobb előnyötök).
Ez nem lehet érv.
*a varázslatsebzéshez pedig csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy az eddigi epikusok voltak gyengébbek,mint kellett volna a varázslat szintjének korlátja miatt. Ha 99. szintnél nem maxoltak volna varázslatok, már eddig is jelentősen nehezebb lett volna legyőzni őket. Legelőrébb járóként ennek ti isszátok meg a levét legjobban, mint arra számítani is lehetett (viszont eddig nektek származott ebből a legnagyobb előnyötök).
Dátum: 2009.09.01. 17:31:32
Eleve nem arról van szó - mint azt Miklós is írta - hogy mindenkinek -10 % specializációs gyűrűt és -5% szakértelmes gyűrűt. Ha 51. szintűként kezdi valaki, akkor a második kör végén már választhatna rubin triászt. Első körben pedig viheti a zafír csillagot. Szerintem nem rossz biznisz..
Tudtommal az hangzott el, hogy mindegyik szettben van a specializációt 10 %-kal erősítő gyűrű a rubin triásztól számítva.
Igazad van, 50. szintű garnitúrában valóban nincs, az összes többiben megtalálható.
Tudtommal az hangzott el, hogy mindegyik szettben van a specializációt 10 %-kal erősítő gyűrű a rubin triásztól számítva.
Igazad van, 50. szintű garnitúrában valóban nincs, az összes többiben megtalálható.
Dátum: 2009.09.01. 13:30:30
Pont, hogy van.
Dátum: 2009.09.01. 08:47:57
Igaz, erre nem gondoltam. Viszont ezt időlimittel ki lehetne küszöbölni.
Gyógyital fogyasztása utána automatikusan indulna a visszaszámláló, és leteltekor üthetővé válna, ám továbbra is csak az egyéni epikus támadása "nyitja ki" a többi cselekvést.
Gyógyital fogyasztása utána automatikusan indulna a visszaszámláló, és leteltekor üthetővé válna, ám továbbra is csak az egyéni epikus támadása "nyitja ki" a többi cselekvést.
Dátum: 2009.08.31. 22:09:45
Lehet sokan leveretésre használnák az epikust akár egy csp árán is, de ez nem lenne annyira jellemző szerintem, mert gyakran leveretheti magát a szövetségi epikuson is. HA pedig erre a célra feláldoz ennyit, akkor szerintem megfizette az árát. Ezzel nincsen gond
Lehet túlbonyolítom, de egy egyszerű "egyéni epikus" checkbox-szal ki lehetne kerülni a 40-50%-ról gyors lecsapás problémáját. Ha ki van pipálva, és valaki gyógyitalt fogyaszt, akkor üthetetlenné válik, viszont nem portyázhat/térkapuzhat, nem üthet szövetségi epikus lényt. Ám csak az egyéni epikus megtámadásával tüntethető el a kipipálás, akkor viszont azonnal.
Ha nincs elérhető egyéni dög, akkor a checkbox használata letiltott állapotban van, a lény elpusztulásakor azonnal inaktívvá és nem kijelöltté válik. A jószág megjelenésekor pedig mindenképp üresen válik elérhetővé a checkbox.
AZ egyszerűség kedvéért lehetne "auto on/off" funkciója is a dolognak...
HOgy még szebb legyen a helyzet, az ikonja pedig kerülhetne közvetlen a gyógyitalok mellé.
* kifelejtettem, hogy LE-t költeni sem lehet a védelmi állapot ideje alatt, sőt, semmilyen egyéb tevékenységet végezni, csak egyéni epiket ütni.
Lehet túlbonyolítom, de egy egyszerű "egyéni epikus" checkbox-szal ki lehetne kerülni a 40-50%-ról gyors lecsapás problémáját. Ha ki van pipálva, és valaki gyógyitalt fogyaszt, akkor üthetetlenné válik, viszont nem portyázhat/térkapuzhat, nem üthet szövetségi epikus lényt. Ám csak az egyéni epikus megtámadásával tüntethető el a kipipálás, akkor viszont azonnal.
Ha nincs elérhető egyéni dög, akkor a checkbox használata letiltott állapotban van, a lény elpusztulásakor azonnal inaktívvá és nem kijelöltté válik. A jószág megjelenésekor pedig mindenképp üresen válik elérhetővé a checkbox.
AZ egyszerűség kedvéért lehetne "auto on/off" funkciója is a dolognak...
HOgy még szebb legyen a helyzet, az ikonja pedig kerülhetne közvetlen a gyógyitalok mellé.
* kifelejtettem, hogy LE-t költeni sem lehet a védelmi állapot ideje alatt, sőt, semmilyen egyéb tevékenységet végezni, csak egyéni epiket ütni.
Dátum: 2009.08.31. 21:54:59
Pont ezt írtam én is, és bizonyára Xena ezt értette félre.
Dátum: 2009.08.31. 21:53:42
Nagyon jó feltételek, első ránézésre egy apró kiegészítéssel az első ponthoz:
"1. - 60 epikus lény legyőzése és 10 napig a legnagyobb lélekkút birtoklása (nem kell folyamatosan)" - a szerver 20. napjától számítva.
Erre azért van szükség, mert egy átgondolt, kidolgozott taktikával 10 nap alatt dűlőre lehet vinni a szervert. EZ pedig nem lehet cél.
20 nap után már nem olyan egyszerű a helyzet, sőt..
"1. - 60 epikus lény legyőzése és 10 napig a legnagyobb lélekkút birtoklása (nem kell folyamatosan)" - a szerver 20. napjától számítva.
Erre azért van szükség, mert egy átgondolt, kidolgozott taktikával 10 nap alatt dűlőre lehet vinni a szervert. EZ pedig nem lehet cél.
20 nap után már nem olyan egyszerű a helyzet, sőt..
Dátum: 2009.08.31. 21:44:22
Olvasd el a 433. és 438 hsz-eket.
Gondolom akkor félreértette Xena az én reakciómat (ami igen egyértelmű), és amiatt alakult ki a vita..
Gondolom akkor félreértette Xena az én reakciómat (ami igen egyértelmű), és amiatt alakult ki a vita..
Dátum: 2009.08.31. 18:41:06
Én egy lehetséges és valószínű válaszlehetőséget írtam le.
Dátum: 2009.08.31. 18:29:21
Butch, ezt nem konkrétan neked szántam, hanem általánosságban írtam.
Abban tökéletesen egyetértek (és szerintem mindenki), hogy mindenképp kell majd valamilyen közösségi élményfokozó a játékba.
A szövetségi küldetések minden bizonnyal kárpótolni fognak majd, és betömi majd ezt a lyukat. Bízzunk benne, hogy a próféta szólt belőlem.
Abban tökéletesen egyetértek (és szerintem mindenki), hogy mindenképp kell majd valamilyen közösségi élményfokozó a játékba.
A szövetségi küldetések minden bizonnyal kárpótolni fognak majd, és betömi majd ezt a lyukat. Bízzunk benne, hogy a próféta szólt belőlem.
Dátum: 2009.08.31. 18:11:24
Van benne valami, de az sem volt leírva, hogy ugyanannyi őskövet kap mintha csak egy karaktered lenne összesen. AZ jobb lenne, ha mindhárom világban lévő karaktered kapna 33 őskövet?
Viszont a kategóriánkénti győzelemért tényleg mehetne a +100 őskő, mert az bizony jogos.
Viszont a kategóriánkénti győzelemért tényleg mehetne a +100 őskő, mert az bizony jogos.
Dátum: 2009.08.31. 09:50:16
Ezzel nem leszek népszerű, de akkor is ez az igazság. A 100. szint feletti epikus lényeknek eddig ennyivel többet kellett volna sebezni a varázslatkörben, de nem voltak erősebb varázslatok. Ez alapján az eddig leölt epikus lények gyengesége egyfajta ajándék volt. AZ szerintem nem elvárható, hogy az extrém magas szintű epikus lények legyenek 50. szintű karakterekhez igazítva, ez nonszensz. Egy ilyen brutális lény ellen az a normális, ha egy szintben gyenge karakter szinte hozzá sem tud szagolni, ez teljesen rendben van. Többek között ez a hátránya annak, ha egy viszonylag alacsony szintű karakter brutális szövetségben van. Azonban a rengeteg előny mellett ez belefér... Kisebb szövetségben (ahol feleakkora védőfal, gyaktér, kínzókamra, stb..) van, bizonyára nagyobb sikerélménye lenne az epikus csatákban is egy ilyen karakternek.
A legfőbb gond a közösségi élmény teljes hiánya, ezt orvosolná az "egyéni epikus", igaz abban nincs semmi együttműködés.
AZ nem lehet érv, hogy az alacsony szintű tagok nem tudják még annyira sem ütni az epikusokat, mint eddig. Lehet várni 1-2 hónapot, amíg annyira felzárkóznak a "gyengébbek", hogy erre képesek legyenek.
Valamit valamiért:
visszafogott fejlődés: szinteden erős leszel, viszont szintben elmaradsz, ezáltal az epikushoz idővel hozzá sem tudsz piszkálni. Ez egyértelmű már a szakértelem kifejlesztésekor
Alacsony szintű tápos szövetségben:
Erről fentebb írtam
Ettől függetlenül a harcrendszer hibáit kezelni kell, de az epikus lények erősödésének ehhez nem sok köze van.
A legfőbb gond a közösségi élmény teljes hiánya, ezt orvosolná az "egyéni epikus", igaz abban nincs semmi együttműködés.
AZ nem lehet érv, hogy az alacsony szintű tagok nem tudják még annyira sem ütni az epikusokat, mint eddig. Lehet várni 1-2 hónapot, amíg annyira felzárkóznak a "gyengébbek", hogy erre képesek legyenek.
Valamit valamiért:
visszafogott fejlődés: szinteden erős leszel, viszont szintben elmaradsz, ezáltal az epikushoz idővel hozzá sem tudsz piszkálni. Ez egyértelmű már a szakértelem kifejlesztésekor
Alacsony szintű tápos szövetségben:
Erről fentebb írtam
Ettől függetlenül a harcrendszer hibáit kezelni kell, de az epikus lények erősödésének ehhez nem sok köze van.