Az nem baj. De alacsonyabb szinten nem azért rabolsz többet mert profi vagy, hanem mert iszonyat sok rabszolga/félrabszolga kari van. Ha csak a játéktudás számítana hülyére tápolná magát mindenki magasabb szinten is. A rossz játékos nem = az ingyen LE-vel, a tapasztalatlan rossz játékosok is figyelnek valamennyire az LE-re, igazán rossz játékos nagyon kevés van ahogy kiemelkedően jóból sincs több száz. Átlagos játékosból van talán a legtöbb de a rabszolgák eleg durván feljöttek lehet, hogymár azokból van több alacsonyabb szinten.
Ha csak azt számolom, hogy nagyon sok szövetség rabszolga karival építtet (sok helyen nincs de van ahol meg több is) és bőven több mint 1000 szövetség van már az több 100 rabszolga karit jelent, ha csak még egyszer ennyi rabszolga kari van a játékban egyéb célra, már akkor kb. 1000 kariról beszélünk. kb. 12k kari van ebből több mint 5K 1-2-es szintű vagyis a maradék kb. 6-7k-ra jut ez a mennyiség szerintem az 1 a 6 hoz vagy 7-hez arány erősen azt sugallja, hogy ez igencsak krónikus probléma.
V1-es adatok alapján (V2-őn lehet még rosszabb a helyzet lévén sokan jó előre "készültek" )
Hozzászólások - Otoaak
Dátum: 2009.01.22. 11:52:17
Dátum: 2009.01.22. 09:04:32
hány ével ezelöt születet jézus?
1000
1999
2000
2008
Vajon az ilyen kérdések, hogy mennek át sikeresen 15 emberen?
1000
1999
2000
2008
Vajon az ilyen kérdések, hogy mennek át sikeresen 15 emberen?
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.01.20. 17:55:56
A hordák is ugyan olyanok maradnak mint aV1-en es V2-őn ? Mert úgy gondolom ha a jelenlegi hordabónuszok maradnak akkor erősen felborulnak az erőviszonyok. A gyémánt egyetlen számottevő előnye az olcsóbb tárgyvásárlás marad, a növelt regeneráció pedig a elértékteleníti a zafírt bónuszt, míg a rubin és a smaragd képességeit, nem befolyásolják a változások.
Dátum: 2009.01.19. 13:24:47
Így van.
Dátum: 2009.01.19. 13:23:07
A jelenlegi szabályzásban a szint nem igazán meghatározó, az LE diff ami ténylegesen számít és minden portyára kihatással van, korlátozva az egy portyából szerezhető LE mennyiségét is. Ráadásul meg is lehet kerülni a rendszert ha a rabszolgák körbeverik egymást mindíg lesz olyan karakter aki támadható marad a magas LE diffel rednelkezők számára is, és ez csak egy példa sok megoldás lehet. A szintenként konkrét értéken maximalizált korlát sokkal erősebb így mint az LE difen alapuló. Ezt nem lehet kijátszani mégtöbb vagy más típusú farm karakterrel aki több LE-t akar annak szintet kell lepnie nincs más választása.
Dátum: 2009.01.19. 12:42:18
Szerintem a V3 fejlesztései teljesen más kategóriájúak, ott a portyával kapcsolatban szinte semmi nem marad olyan mint a v1-en v2-őn és ott az 1 portyával szerezhető LE van korlátozva ami nagyban nehezíti a hatékony portyázás lehetőségeit.
Az én ötletem viszont nem korlátozza az egy portyából szerezhető LE mennyiségét az egész lényege a szintbeni fejlődés motiválása és az állandóan farmolt karakterek helyzetének könnyitése. V1-en és V2-őn szerintem szükségtelen teljesen átalakítani a rendszert a V3 ezt majd megoldja akiknek nem jön be a "PvP" környezet az majd átmegy oda, elvégre ezek portyázásra koncentrált világok.
A fentiek a portyát nem korlátozzák be csak fejlődésre sarkallnak. Továbbra is lehet 1,5 milla LE difet csinálni de már nem kockázatmentes környezetben mint eddíg, és főként nem ugyanazon karakterek állandó farmolásával, hiszen akinek betelik a negatív táblája az onnantól kezde már 0LE-s célpont. A nagyon rossz ill. rabszolga karakterek ezt a határt valószínüleg gyorsan elérnék ezért aki portyázni akar rákényszerűl a nagyobb kockázattal járó portyákra is. Ezzel talán fair-ebb is lenne a játék mert a játékosoknak gyakrabban kellene a szintben és erősségben hozzákuk közelebbeső célpontokkal harcolniuk.
Ez talán az első lépés is lehetne az iszonyatosan nagy random csökkentésére is amit nagyon sok játékos kritizál. Mert így a szintenként kialakuló karakterek közötti erősségkülönbség már nem lesz olyan nagy, és nem kell akkora randomot tartani a játékban ahhoz, hogy a gyengébb karaktereknek is legyen legalább néhány százalék eséjük a győzelemre.
Az én ötletem viszont nem korlátozza az egy portyából szerezhető LE mennyiségét az egész lényege a szintbeni fejlődés motiválása és az állandóan farmolt karakterek helyzetének könnyitése. V1-en és V2-őn szerintem szükségtelen teljesen átalakítani a rendszert a V3 ezt majd megoldja akiknek nem jön be a "PvP" környezet az majd átmegy oda, elvégre ezek portyázásra koncentrált világok.
A fentiek a portyát nem korlátozzák be csak fejlődésre sarkallnak. Továbbra is lehet 1,5 milla LE difet csinálni de már nem kockázatmentes környezetben mint eddíg, és főként nem ugyanazon karakterek állandó farmolásával, hiszen akinek betelik a negatív táblája az onnantól kezde már 0LE-s célpont. A nagyon rossz ill. rabszolga karakterek ezt a határt valószínüleg gyorsan elérnék ezért aki portyázni akar rákényszerűl a nagyobb kockázattal járó portyákra is. Ezzel talán fair-ebb is lenne a játék mert a játékosoknak gyakrabban kellene a szintben és erősségben hozzákuk közelebbeső célpontokkal harcolniuk.
Ez talán az első lépés is lehetne az iszonyatosan nagy random csökkentésére is amit nagyon sok játékos kritizál. Mert így a szintenként kialakuló karakterek közötti erősségkülönbség már nem lesz olyan nagy, és nem kell akkora randomot tartani a játékban ahhoz, hogy a gyengébb karaktereknek is legyen legalább néhány százalék eséjük a győzelemre.
Dátum: 2009.01.18. 23:41:32
Én úgy gondolom a WOW óriási előnye, hogy semmit nem ad ingyen. Az igazán fontos dolgokért mindenkinek magának kell megdolgoznia. hiába indít valaki 2-3 karaktert és hiába van több százezer aranya akkor sem érhet el bármit anélkül, hogy ne dolgozna meg érte (repu, epikus tárgyak, pvp rang stb.). Persze könnyebbé válik bizonyos szempontból a játék de még relatíve kevés időráfordítással is szerezhet jobb felszerelést magának. Ez egy olyan része a játéknak ami nagymértékben kiszűri a frusztrációt nincs az az érzése az embernek, hogy amit más elért azt ő nem fogja tudni megcsinálni stb. Az igazán HC arcok persze mindíg jobbak lesznek az átlagnál de akkor is biztos lehet benne az átlag játékos, hogy egy idő után ő is hasonló szintre emelkedhet, ezért akkor is motivált marad a játékosok nagy része amikor igazából a játék már nem állít elé kihívásokat hanem beindul az egymás közötti versengés (sokszor szinte semmiért mert a tárgyak nagy része sok esetben csak minimális előnyt ad a korábbi verzióhoz képest) gondolok itt pl. az achievement rendszerre ami gyakorlatilag semmit kézzelfogható plusszt nem ad mégis még a casual játékosok között is rengeteg olyan van akik szinte mással sem foglalkoznak csak ezeknek a teljesítésével.
Szóval szerintem fontos eleme egy ilyen játéknak az, hogy a játékosok érezzék azt, hogy biztonságban vannak és a megdolgozott dolgaikat nem értéktelenítik el azok akik csalnak és botokkal vagy goldfarmer oldalakon vett arannyal csalással probálnak előre jutni, nem válnak a normál játékot folytatók az ilyen karakterek áldozataivá/rabszolgáivá. Ez az igazi motiváció ami milliók számára garantálja, a sikert egészen addíg amíg az ember hajlandó tenni is érte, a többi csak ízes körítés a lényeg, hogy az embereknek sikerélménye legyen ez pedig csak úgy működik ha meg kell dolgoznia a sikerért amit utánna más nem vehet el tőle. legfeljebb a következő kiegészítő.
Szóval szerintem fontos eleme egy ilyen játéknak az, hogy a játékosok érezzék azt, hogy biztonságban vannak és a megdolgozott dolgaikat nem értéktelenítik el azok akik csalnak és botokkal vagy goldfarmer oldalakon vett arannyal csalással probálnak előre jutni, nem válnak a normál játékot folytatók az ilyen karakterek áldozataivá/rabszolgáivá. Ez az igazi motiváció ami milliók számára garantálja, a sikert egészen addíg amíg az ember hajlandó tenni is érte, a többi csak ízes körítés a lényeg, hogy az embereknek sikerélménye legyen ez pedig csak úgy működik ha meg kell dolgoznia a sikerért amit utánna más nem vehet el tőle. legfeljebb a következő kiegészítő.
Dátum: 2009.01.18. 22:32:20
Idézet: Miklós - 2009.01.18. 14:09:46
Talán segítene ezen ha szintenként maximalizálva lenne az elveszített és a nyert LE mértéke is. Tehát durva példaként 10-es szinten egy kari max. 20k LE-t veszíthet és max. 20K LE-t nyerhet, ezzel a kevésbé jó játékosoknak is lenne esélyük kicsit jobban összeszedni magukat és a rabszolgázók meg kénytelenek lennének haladni a szinttekkel és magasabb szinten ugye már lényegesen nehezebb a rabszolgázást megoldani. Ez még rpg szempontjából is megállja a helyét mert aki eléri az LE max.-ot annak kiirhatná, hogy fejlődnie kell ahhoz , hogy több lélekenergiát tudjon magába fogadnia aki meg eléri a minimumot az meg annyira legyengült, hogy már belehalna ha többet veszítene és ugye a gyilkolás az tilos az egyezmény szerint ezért megkímélik a további támadók.
hozzáteszem még, hogy azért a farmkarik legtöbbje nem annyira amatőr, hogy a végtelenségig 1 buzogánnyal és 140-es tulajdonsággal flangáljon, ez alapján nem lehetne őket kiszürni.
Talán segítene ezen ha szintenként maximalizálva lenne az elveszített és a nyert LE mértéke is. Tehát durva példaként 10-es szinten egy kari max. 20k LE-t veszíthet és max. 20K LE-t nyerhet, ezzel a kevésbé jó játékosoknak is lenne esélyük kicsit jobban összeszedni magukat és a rabszolgázók meg kénytelenek lennének haladni a szinttekkel és magasabb szinten ugye már lényegesen nehezebb a rabszolgázást megoldani. Ez még rpg szempontjából is megállja a helyét mert aki eléri az LE max.-ot annak kiirhatná, hogy fejlődnie kell ahhoz , hogy több lélekenergiát tudjon magába fogadnia aki meg eléri a minimumot az meg annyira legyengült, hogy már belehalna ha többet veszítene és ugye a gyilkolás az tilos az egyezmény szerint ezért megkímélik a további támadók.
Dátum: 2009.01.17. 17:22:33
Idézet: Eardog - 2009.01.17. 14:43:26
Itt a pont, nem kell levélben és telefonon egyeztetni, elég nyilvánvaló még egy balek és a rabszolga közötti különbség is, és természetesen nem a véletlen találatokról volt/van szó hanem a napi akár 3szori támadásról a rabszolga karik FARM-olásáról. A hangsúly a rendszerességen van. A napi 5-10k LE portyából szerintem belefér, ez ahoz már kevés, hogy szintben valaki direkt visszamaradjon, ahhoz meg sok, hogy ne számítana a fejlődés szempontjából.
Idézet: Otoaak - 2009.01.17. 02:17:20
Amúgy sztem a behonak kézbe kéne venni az ügyet, és törölni a farmokat...mindenki látja és tudja, hogy ha valakinek 140 a TÖ-je, van egy buzogánya és mellette -200K a vesztése az farmkari...az ilyen egyértelmű embereket azonnal törölni kéne....ha valaki igazi kari és játszik, és nem farm, az is azért költ TÖ-re, szakira, vesz egy két cuccot, mégha szarok is neki....persze a csalók erre is gondolhatnak, de a triviális farmakrikat törölni kéne és kész....
Ha valaki bankot rabol és a pénzt úgy rejti el, hogy kis keresgéléssel vagy akár csak véletlenűl is bárki megtalálhatja akkor az aki megtalálja ezt a pénzt és rendszeresen visszajár rá ugyan olyan bűnös mint aki elrabolta és elrejtette.
Ne is haragudj de 2 lehetőség van: vagy a ti klánotok esszenciája a naívitás és az ártatlan jóhiszeműség, hogy ezek csak balekok és nem rabszolga karakterek. Vagy erősen megkérdőjelezhető a tagok többségének a becsületessége a játékkal szemben ha annak ellenére is visszajár ha tudja, hogy rabszolga karakterről van szó.
Ne is haragudj de 2 lehetőség van: vagy a ti klánotok esszenciája a naívitás és az ártatlan jóhiszeműség, hogy ezek csak balekok és nem rabszolga karakterek. Vagy erősen megkérdőjelezhető a tagok többségének a becsületessége a játékkal szemben ha annak ellenére is visszajár ha tudja, hogy rabszolga karakterről van szó.
Amúgy sztem a behonak kézbe kéne venni az ügyet, és törölni a farmokat...mindenki látja és tudja, hogy ha valakinek 140 a TÖ-je, van egy buzogánya és mellette -200K a vesztése az farmkari...az ilyen egyértelmű embereket azonnal törölni kéne....ha valaki igazi kari és játszik, és nem farm, az is azért költ TÖ-re, szakira, vesz egy két cuccot, mégha szarok is neki....persze a csalók erre is gondolhatnak, de a triviális farmakrikat törölni kéne és kész....
Itt a pont, nem kell levélben és telefonon egyeztetni, elég nyilvánvaló még egy balek és a rabszolga közötti különbség is, és természetesen nem a véletlen találatokról volt/van szó hanem a napi akár 3szori támadásról a rabszolga karik FARM-olásáról. A hangsúly a rendszerességen van. A napi 5-10k LE portyából szerintem belefér, ez ahoz már kevés, hogy szintben valaki direkt visszamaradjon, ahhoz meg sok, hogy ne számítana a fejlődés szempontjából.
Dátum: 2009.01.17. 03:00:21
Pont olyan csaló mint te is. És ahogy elnézem lassan kezdhetsz sírni.
Dátum: 2009.01.17. 02:48:29
Ahogy tetszik nem kell levél telefonon is lehet úgy, gyorsabb. Nehéz lehet összeegyeztetni a sok rabszolgát vigyázz nehogy véletlen egy portya rossz helyre menjen.
Dátum: 2009.01.17. 02:39:55
Már bocs de hülyeségeket írsz ha azt hiszed, hogy azoknak szólt amit írtam akik elfogadják a változás szükségességét. Elég fáradt vagyok majd holnap visszaolvasok de valószínűtlennek tartom, hogy ők lettek volna a célpontban. Ha mégis akkor majd javítom.
Dátum: 2009.01.17. 02:32:35
Csak akkor van ebben igazad, ha elfogadjuk, hogy a rabszolga karakterek farmolása nem csalás csak a futtatásuk az. Nyilván a ténylegesen multizók ha úgy tetszik a "kemény" csalók de had ne dicsérjem már azokat akik olyan okosok és ügyesek voltak, hogy jobban kihasználták ezen emberek rabszolgáit mint maguk a rabszolga tartók....
Dátum: 2009.01.17. 02:17:20
Ha valaki bankot rabol és a pénzt úgy rejti el, hogy kis keresgéléssel vagy akár csak véletlenűl is bárki megtalálhatja akkor az aki megtalálja ezt a pénzt és rendszeresen visszajár rá ugyan olyan bűnös mint aki elrabolta és elrejtette.
Ne is haragudj de 2 lehetőség van: vagy a ti klánotok esszenciája a naívitás és az ártatlan jóhiszeműség, hogy ezek csak balekok és nem rabszolga karakterek. Vagy erősen megkérdőjelezhető a tagok többségének a becsületessége a játékkal szemben ha annak ellenére is visszajár ha tudja, hogy rabszolga karakterről van szó.
Ne is haragudj de 2 lehetőség van: vagy a ti klánotok esszenciája a naívitás és az ártatlan jóhiszeműség, hogy ezek csak balekok és nem rabszolga karakterek. Vagy erősen megkérdőjelezhető a tagok többségének a becsületessége a játékkal szemben ha annak ellenére is visszajár ha tudja, hogy rabszolga karakterről van szó.
Dátum: 2009.01.17. 01:59:40
Szerintem azok alkotják majd az élbolyt akik elsőként maxolják/ták ki a spektrálist meg az elementárist és teljesen mindegy, hogy milyen módszerrel szedték össze rá az LE-t. És onnantól kezdve már csak az fog számítani ki tud portyából többet hozzátenni a vadászatokhoz. 3-4 hónap múlva már visszajön a 2 LE termelő szakértelemre fordított LE és nagyon nagy hátrányba kerülnek majd azok akik nem sietnek a szakértelem fejlesztéssel.
Dátum: 2009.01.17. 01:46:55
Ha teljesen egy kalap alá venném őket akkor nem írtam volna külön, de elég nagy az átfedés ahhoz, hogy ne kelljen túlságosan hangsúlyozni a különbségeket.
Ami a felszólalást illeti, a "top"-ból igenis írtak itt néhányan védve a csak portyázásból fejlődőket, olyan érvek is elhangzottak amik valóban figyelemre méltók. De a többség valóban nem szólalt fel a hallgatást viszont nem feltétlen vehetjük elfogadásnak ill. beletörődésnek lévén, hogy a rabszolgázós állapot fenntartására máris több megoldás született, vagyis jó néhányan lehetnek akik továbbra sem hajlandóak letérni a "törvénytelen" útról. Szóval néhányan inkább csak csendben röhögnek a markukba és ugyan úgy csalnak tovább ahogy eddig, és közben valószínűleg baromi okosnak hiszik magukat nem fogják fel, hogy a tevékenységükkel újabb változtatást generálnak majd ami még inkább ront majd a portyázásos játékélményen és ez egészen addíg így lesz amíg vagy meg nem szűnik teljesen a lehetőség, vagy olyan szintre nem csökken ami már igazából senkit sem zavar.
Ami a felszólalást illeti, a "top"-ból igenis írtak itt néhányan védve a csak portyázásból fejlődőket, olyan érvek is elhangzottak amik valóban figyelemre méltók. De a többség valóban nem szólalt fel a hallgatást viszont nem feltétlen vehetjük elfogadásnak ill. beletörődésnek lévén, hogy a rabszolgázós állapot fenntartására máris több megoldás született, vagyis jó néhányan lehetnek akik továbbra sem hajlandóak letérni a "törvénytelen" útról. Szóval néhányan inkább csak csendben röhögnek a markukba és ugyan úgy csalnak tovább ahogy eddig, és közben valószínűleg baromi okosnak hiszik magukat nem fogják fel, hogy a tevékenységükkel újabb változtatást generálnak majd ami még inkább ront majd a portyázásos játékélményen és ez egészen addíg így lesz amíg vagy meg nem szűnik teljesen a lehetőség, vagy olyan szintre nem csökken ami már igazából senkit sem zavar.
Dátum: 2009.01.17. 00:20:16
Ott vagytok baromira eltévedve amikor azt hiszitek ezt a játékot csak kétféle végletben lehet csak játszani. 1 azaz 1 olyan karakterről tudok aki kizárólag vadászatból él. Egyenlőre olyan is 21-es szinten buzogánnyal rohangál, ez hosszú távon vagy működik vagy nem egyenlőre nem lehet biztosat tudni. Csak portyából élőt már annál többet láttam szinte mind egyforma szint visszamaradott rabszolgákon élősködő karakter, ha a rabszolgázás nem lenne ők sem lennének, vagy egyáltalán nem lógnának úgy ki a tömegből mint most.
Valószínű most is fölöslegesen írom le mert képtelenek vagytok kitörni az általatok felállított korlatokból és csak futjátok sorba ugyan azokat a köröket. Mindenesetre a lényeg az normális fejlődés mellett NINCS kimondott vadász és NINCS kimondott portyázó karakter, ez nálatok valami újdonsült végzeturas rasszizmus, hogy mindenáron vadászokra és portyázókra probáljátok felosztani a játékostábort, csak azért hogy a magatok igaza érdekében egymás ellen lehessen fordítani őket. Jelenleg a legbiztosabb módszer a fejlődésre (a csalást leszámítva természetesen) az aktív portyázó és vadászó tevékenység, a végletek létjogosultsága vagy működőképessége egyenlőre semmilyen oldalról sem bizonyított.
Részemről semmi bajom azokkal akik keresik a lehetőségeket próbálnak jobbnál jobb stratégiát kidolgozni amivel erősebbekké tehetik magukat másoknál. De mindennél jobban utálom az ügyeskedőket akik csak a kiskapukat keresik és a szabályokat próbálják megkerülni. Ez nem áll minden szint visszamaradott karakter tulajára nem akarok álltalánosítani, de egyre inkább az az érzésem, hogy az LE dif. élboly ill. azok számár akiket csak és kizárólag a rabszolgafarm éltetett csak az lenne az elfogadható ha kizárólag a "portyázó" karakterek részére maga a Beholder tenne be farmolható botokat.... hát nem köszi de inkább tanuljon meg mindenki csalás nélkül játszani.
Szomorúan hallom, hogy máris megszületett a megoldás az új szabály kijátszására. Erősen kívánatos lenne ezeknek a karaktereknek a figyelmeztetés nélküli törlése aki ennyire nem ért a szóból és továbbra is csalással próbál előrejutni azokkal szemben nagyon remélem, hogy a Beholder erőteljesen és a játékból való teljes kizárással fog fellépni. Részemről nem örülnék annak, ha néhány gátlástalan hülye miatt menne tönkre a játék.
Valószínű most is fölöslegesen írom le mert képtelenek vagytok kitörni az általatok felállított korlatokból és csak futjátok sorba ugyan azokat a köröket. Mindenesetre a lényeg az normális fejlődés mellett NINCS kimondott vadász és NINCS kimondott portyázó karakter, ez nálatok valami újdonsült végzeturas rasszizmus, hogy mindenáron vadászokra és portyázókra probáljátok felosztani a játékostábort, csak azért hogy a magatok igaza érdekében egymás ellen lehessen fordítani őket. Jelenleg a legbiztosabb módszer a fejlődésre (a csalást leszámítva természetesen) az aktív portyázó és vadászó tevékenység, a végletek létjogosultsága vagy működőképessége egyenlőre semmilyen oldalról sem bizonyított.
Részemről semmi bajom azokkal akik keresik a lehetőségeket próbálnak jobbnál jobb stratégiát kidolgozni amivel erősebbekké tehetik magukat másoknál. De mindennél jobban utálom az ügyeskedőket akik csak a kiskapukat keresik és a szabályokat próbálják megkerülni. Ez nem áll minden szint visszamaradott karakter tulajára nem akarok álltalánosítani, de egyre inkább az az érzésem, hogy az LE dif. élboly ill. azok számár akiket csak és kizárólag a rabszolgafarm éltetett csak az lenne az elfogadható ha kizárólag a "portyázó" karakterek részére maga a Beholder tenne be farmolható botokat.... hát nem köszi de inkább tanuljon meg mindenki csalás nélkül játszani.
Szomorúan hallom, hogy máris megszületett a megoldás az új szabály kijátszására. Erősen kívánatos lenne ezeknek a karaktereknek a figyelmeztetés nélküli törlése aki ennyire nem ért a szóból és továbbra is csalással próbál előrejutni azokkal szemben nagyon remélem, hogy a Beholder erőteljesen és a játékból való teljes kizárással fog fellépni. Részemről nem örülnék annak, ha néhány gátlástalan hülye miatt menne tönkre a játék.
Dátum: 2009.01.16. 15:54:34
Nagyon el vagy tévedve ha azt hiszed én így csináltam. Az ősköves cuccok még ok de kérdezz meg szinte bárkit a szövetségemből (Forgotten Realms) 90%-ban a toplista első oldaláról választom az ellenfeleimet. Csak háború miatt ütök lejjeb vagy küldi miatt. Nekem a karakter fejlesztés az erősségem. Az az 55k LE ami összejött apránként jött össze a legjobb (küldit nem számolva) portyam kb 760LE volt akkor 20-as szinten levámoltam egy 21-est és mázlim volt, mert valószínűleg gyűjtött meg azon a szinten kevesen számítanak támadóra.
De mindenki úgy játszik ahogy tud és olyan stílusban amilyenben lehet vagy akar semmi esetre se ítélek el senkit azért mert gyengébb karaktereket támad ez a játék része, enélkül nem lehetne háborúzni se. Itt csak az irreális LE szerzés és rabszolgázás volt az amit korlátozás alá kellett vonni, ez magát a portyázást alig korlátozza ellenfelet célpontot választani most is kb. ugyan olyan nehéz mint eddíg max. kevesebb LE-t hozol. De hát pont erre vannak a háborúk ott most is nagyot lehet szakítani más kérdés, hogy abból közvetlenűl nem te fejlődsz hanem a szövetséged, de ez talán így is van jól.
De mindenki úgy játszik ahogy tud és olyan stílusban amilyenben lehet vagy akar semmi esetre se ítélek el senkit azért mert gyengébb karaktereket támad ez a játék része, enélkül nem lehetne háborúzni se. Itt csak az irreális LE szerzés és rabszolgázás volt az amit korlátozás alá kellett vonni, ez magát a portyázást alig korlátozza ellenfelet célpontot választani most is kb. ugyan olyan nehéz mint eddíg max. kevesebb LE-t hozol. De hát pont erre vannak a háborúk ott most is nagyot lehet szakítani más kérdés, hogy abból közvetlenűl nem te fejlődsz hanem a szövetséged, de ez talán így is van jól.
Dátum: 2009.01.16. 10:51:49
Simán el lehet használni a 30PP-t magasabb szonten nehezebb ugyan de meg lehet csinálni, ezzel a dologgal az egyetlen probléma, hogy 30PP mellett nem lehet háborúzni mert nem tudsz elég karaktert ütni.
Szerintem ezt kár ragozni Xena. Tény, hogy vannak rosszúl vagy kevésbé optimálisan játszó emberek de arányosan mennyi LE-jön az egy szándéosan visszatartott karakternek ilyen portyából ? Max. 5-10% az össz szerzett LE-nek?
Az egészet nem itézheted el azzal, hogy összehasonlítod a top karaktereket a visszamaradt karikkal és bármit mondasz az minden de nem normális, hogy 12-13-as szinten a rabolt LE-nek köszönhetően a karakter a 19-20-as szintűekkel van egyforma LE szinten. A játékban sokkal több lehetőség van mint szimplán portyára vagy vadászatra gyúrni, szerintem ez soha nem is volt cél, hogy külön elválasszák a dolgot, főleg mert akár, hogy is nézed nem kellene működjön egyik a másik nélkül, és nem is működik. A kényszerszinten tartott portyázós "taktikát" a rabszolgázás élteti és a rabszolgázás hívta/tette egyáltalán életképessé. Szinte zéró kockázatú karakterfejlesztést tesz lehetővé ez a módszer ami megint csak nem kívánatos/unfair azokkal szemben akik nem ezt teszik. Egy visszamaradt karakter portyakockázata nem éri el a 10%-ot egy szintjén rendesen fejlesztett karakter pedig még az alacsonyabb szintű karakterekkel szemben is jóval nagyobb eséllyel veszít.
Előbb utóbb minden portyázós karakter kinövi a rabszolgák szintjét ill. elfogynak a rabszolgák. Amivel számolnod kell/kellett ha nem volt erre alternatívád és csak ezzel a módszerrel tudsz hatékony lenni akkor nem igazán tudlak sajnálni azért mert elveszett számodra ez a lehetőség.
Ha a portyázás hatékonysága alacsony vagy a portyázással szerzett LE nem éri meg a kockázatot akkor a játékvezető felé kell lobbizni, minden olyan megoldás ami túl megy a játék keretein/szabályain csak kárára lehet mindenkinek aki játszik. Felborúlnak az egyensúlyok be nem tervezett alternatívák jönnek létre amik nemkívánatosak. Nyílván a végzetúr nem tökéletes játék és nem kínálhat minden ember kényére kedvéra kielégítő alternatívát a karakter fejlesztésre de ettől még a szabályok szabályok és aki a szabályokat megkerűlve próbál előre jutni annak igenis előbb vagy utóbb meg kell legyen az ellentételezése.
Szerintem ezt kár ragozni Xena. Tény, hogy vannak rosszúl vagy kevésbé optimálisan játszó emberek de arányosan mennyi LE-jön az egy szándéosan visszatartott karakternek ilyen portyából ? Max. 5-10% az össz szerzett LE-nek?
Az egészet nem itézheted el azzal, hogy összehasonlítod a top karaktereket a visszamaradt karikkal és bármit mondasz az minden de nem normális, hogy 12-13-as szinten a rabolt LE-nek köszönhetően a karakter a 19-20-as szintűekkel van egyforma LE szinten. A játékban sokkal több lehetőség van mint szimplán portyára vagy vadászatra gyúrni, szerintem ez soha nem is volt cél, hogy külön elválasszák a dolgot, főleg mert akár, hogy is nézed nem kellene működjön egyik a másik nélkül, és nem is működik. A kényszerszinten tartott portyázós "taktikát" a rabszolgázás élteti és a rabszolgázás hívta/tette egyáltalán életképessé. Szinte zéró kockázatú karakterfejlesztést tesz lehetővé ez a módszer ami megint csak nem kívánatos/unfair azokkal szemben akik nem ezt teszik. Egy visszamaradt karakter portyakockázata nem éri el a 10%-ot egy szintjén rendesen fejlesztett karakter pedig még az alacsonyabb szintű karakterekkel szemben is jóval nagyobb eséllyel veszít.
Előbb utóbb minden portyázós karakter kinövi a rabszolgák szintjét ill. elfogynak a rabszolgák. Amivel számolnod kell/kellett ha nem volt erre alternatívád és csak ezzel a módszerrel tudsz hatékony lenni akkor nem igazán tudlak sajnálni azért mert elveszett számodra ez a lehetőség.
Ha a portyázás hatékonysága alacsony vagy a portyázással szerzett LE nem éri meg a kockázatot akkor a játékvezető felé kell lobbizni, minden olyan megoldás ami túl megy a játék keretein/szabályain csak kárára lehet mindenkinek aki játszik. Felborúlnak az egyensúlyok be nem tervezett alternatívák jönnek létre amik nemkívánatosak. Nyílván a végzetúr nem tökéletes játék és nem kínálhat minden ember kényére kedvéra kielégítő alternatívát a karakter fejlesztésre de ettől még a szabályok szabályok és aki a szabályokat megkerűlve próbál előre jutni annak igenis előbb vagy utóbb meg kell legyen az ellentételezése.
Dátum: 2009.01.16. 10:20:54
30-as szint környékén újra lehet LE-t szerezni ismerősöm 4-5k LE-ket rabolt. Szóval azért még ne temessük a portyára gyúrt karikat, nehéz időszak a vadászoknak is volt (1-20ig). Ahogy drágulnak a tárgyak és egyre nehezebb a gyűjtés "gyűlik a vad" eljön majd úrja a vadászok ideje.
A vadászatra gyúrt karakterek csak akkor tudnak igazán hatékonyak lenni ha kimaxolják a spektrális manipulációt. Ennek az LE költsége kb. 6-8 hónap alatt térül csak meg szóval aki vadászatra gyúr még ígyis előnyben lesz még pár hónapig. Aztán meg lehet a gatyát felkötni....
A vadászatra gyúrt karakterek csak akkor tudnak igazán hatékonyak lenni ha kimaxolják a spektrális manipulációt. Ennek az LE költsége kb. 6-8 hónap alatt térül csak meg szóval aki vadászatra gyúr még ígyis előnyben lesz még pár hónapig. Aztán meg lehet a gatyát felkötni....