És ha nem találtál volna, az állataid több százat sebeznek.
Ennek módosítását nem akarod nyomatni picit?
Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.11.20. 23:05:26
Dátum: 2009.11.20. 22:34:43
Hiányolom minden javaslatból a ROMBOLÁST.
Ezek az épületek is fel lesznek építve. Ha nagyon drágák, akkor csak 3 hónap múlva. Ahhoz, hogy a karakterek szerencsét növelhessenek építeniük KELL. De akkor ismét ugyanott leszünk, mint most, hogy "minden fel van építve, mit csináljak".
Előzzük ezt meg.
Ezek az épületek is fel lesznek építve. Ha nagyon drágák, akkor csak 3 hónap múlva. Ahhoz, hogy a karakterek szerencsét növelhessenek építeniük KELL. De akkor ismét ugyanott leszünk, mint most, hogy "minden fel van építve, mit csináljak".
Előzzük ezt meg.
Dátum: 2009.11.20. 22:29:23
355. Amit tudni akartál a térkapuról, de sosem merted…
V1
68. szintű intelligens kedvenc próba
V1
68. szintű intelligens kedvenc próba
Dátum: 2009.11.20. 22:26:05
Ezen most kicsit kiakadtam, hirtelen nem is tudom mire vélni.
--------------------------------------------------
Ki a napfényre - 25. kaland
Lemész szövetséged katakombájába, és hangosan kiabálni kezdesz:
- Gyertek gyorsan! Mindenki jöjjön elő! Mesés kalandokkal kell szembenéznünk, többé nincs értelme a sötétben bújkálnotok!
Hosszú szakállú, fakó bőrű, hunyorgó végzeturak jönnek elő lassan a sötétből, és markolják meg a katakombákat lezáró rácsos kaput.
- Kinél van a kulcs? - nyöszörgi egyikük.
- Nálam nincs.
- Te tetted el!
- Balfékek! Legyintesz, és a lakathoz ugrasz.
[zárnyitás próba]
A végzeturak hunyorgó szemmel indulnak a kijárat, a fény felé. Kiváló alkalom, hogy megszabadítsd őket néhány kiégett őskőtől.
[lopás próba]
- Látom, már berozsdásodtak az izmaitok. Irány az aréna! - terelgeted őket.
Előveszik, leporolják a fegyverüket, és hozzálátnak a bemelegítéshez.
[csata]
Amíg végzetúr társaid kitódulnak a szövetségi épület kapuján, hogy új kalandokat keressenek, felkeresed az energiakristályosítót, hogy a katakombákban általuk gyűjtött, és tőlük elcsent kiégett ősköveket felhasználd. Ezután manakonstrukció segítségével még egy kicsit építesz is az épületeken.
[VP]
Hordaparancsnokod jön veled szembe. - Jó munkát végeztél! - vereget vállon. - Büszke vagyok rád. Jutalmul fogadd el ezeket a lélekkristályokat!
Gratulálunk, teljesítetted a kalandot! Jutalmul 82 lélekgyémántot kapsz.
--------------------------------------------------
Ki a napfényre - 25. kaland
Lemész szövetséged katakombájába, és hangosan kiabálni kezdesz:
- Gyertek gyorsan! Mindenki jöjjön elő! Mesés kalandokkal kell szembenéznünk, többé nincs értelme a sötétben bújkálnotok!
Hosszú szakállú, fakó bőrű, hunyorgó végzeturak jönnek elő lassan a sötétből, és markolják meg a katakombákat lezáró rácsos kaput.
- Kinél van a kulcs? - nyöszörgi egyikük.
- Nálam nincs.
- Te tetted el!
- Balfékek! Legyintesz, és a lakathoz ugrasz.
[zárnyitás próba]
A végzeturak hunyorgó szemmel indulnak a kijárat, a fény felé. Kiváló alkalom, hogy megszabadítsd őket néhány kiégett őskőtől.
[lopás próba]
- Látom, már berozsdásodtak az izmaitok. Irány az aréna! - terelgeted őket.
Előveszik, leporolják a fegyverüket, és hozzálátnak a bemelegítéshez.
[csata]
Amíg végzetúr társaid kitódulnak a szövetségi épület kapuján, hogy új kalandokat keressenek, felkeresed az energiakristályosítót, hogy a katakombákban általuk gyűjtött, és tőlük elcsent kiégett ősköveket felhasználd. Ezután manakonstrukció segítségével még egy kicsit építesz is az épületeken.
[VP]
Hordaparancsnokod jön veled szembe. - Jó munkát végeztél! - vereget vállon. - Büszke vagyok rád. Jutalmul fogadd el ezeket a lélekkristályokat!
Gratulálunk, teljesítetted a kalandot! Jutalmul 82 lélekgyémántot kapsz.
Dátum: 2009.11.20. 22:23:11
Ha van jó kalandokat leíró topik, akkor legyen egy béna kalandos topik is. Mert sajnos ilyen is van. A kaland nevét és számát feltétlen írjátok be a topikba, hogy Miklós ha tényleg úgy dönt, hogy törölni akarja a kalandot, megtehesse.
Dátum: 2009.11.20. 17:34:17
Azúrok több, mint háromszor ennyinél tartanak már.
Dátum: 2009.11.20. 16:39:56
Gyere át hozzánk és akkor nem 3-4en püföljük
(Ez a probléma is a VF egyik folyománya egyébként.)
(Ez a probléma is a VF egyik folyománya egyébként.)
Dátum: 2009.11.20. 16:28:45
"Szerintem aki szintben elorerohant annak a jelenlegi buntetes teljesen megfelelo mervu, ezt o felvallalta."
Milyen büntetés? Jelenleg nincs semmilyen büntetés lélekszívásra. (Az, hogy tarts LE-t magadnál mielőtt 7 szintet leütsz nem tekinthető annak.)
Milyen büntetés? Jelenleg nincs semmilyen büntetés lélekszívásra. (Az, hogy tarts LE-t magadnál mielőtt 7 szintet leütsz nem tekinthető annak.)
Dátum: 2009.11.20. 09:35:05
A VF-es haladhat gyorsan, és lassan is. Ha a 10-es VF-es keményen portyázik, és folyamatosan aktív, míg a 40-es VF-es sítáborba megy, cspből gyorsít minden térkaput, turbóátrakást aztán nyaralgat két hetet gyorsan behozza a 10-es, aki ilyeneket nem csinál. És ott fog állni a 40-es VF-es most már 50-es VF-esként hogy na most mit csináljak. Felettem erősebbek, alattam erősebbek.
Dátum: 2009.11.20. 09:23:01
Nem fele sebességre lett kitalálva a játék. De hát ha ezt akarjátok...
Azért nem lennék meglepődve, ha az ezutáni fejlesztések erőteljesen felfelé rugdosnák a karaktereket Aukciós ház 25. szint, kalandrendszer 40. szint, xy 70. szint...
Azért nem lennék meglepődve, ha az ezutáni fejlesztések erőteljesen felfelé rugdosnák a karaktereket Aukciós ház 25. szint, kalandrendszer 40. szint, xy 70. szint...
Dátum: 2009.11.20. 09:14:14
Birka, félnek, hogy ismét legyengül a karakterük. Felesleges izzadnod.
Dátum: 2009.11.20. 01:27:30
Idézet: Failure - 2009.11.20. 01:20:56
Teljesen egyetértek. A mentor rendszert ki kellene terjeszteni magasabb szintekre is, bemutatni a szakértelmeket és hatásukat. (Sokszor hiányoltuk már, hogy teljesen el van engedve a kezdő játékosok keze.)
a frissen indított karakter, ha maga kell, hogy rájöjjön a mi merre mennyire, akkor elvész itt, mint a pinty. Ha nincs két tapasztalt játékos, akit ismerek innen személyesen is, bedarált volna a játék, fél perc alatt. Nem azért, mert olyan bonyolult, hanem mert ha x szintet eltöltesz azzal, hogy magadtól rájöjjél a mi-merre-mennyire, akkor egy életre behozhatatlan hátrányba kerülsz, ez elég szimpla ténykérdés.
Teljesen egyetértek. A mentor rendszert ki kellene terjeszteni magasabb szintekre is, bemutatni a szakértelmeket és hatásukat. (Sokszor hiányoltuk már, hogy teljesen el van engedve a kezdő játékosok keze.)
Dátum: 2009.11.20. 00:56:43
Idézet: Tyberius06 - 2009.11.20. 00:54:27
Ez hülyeség. Nekünk mindannyiunknak az az érdeke, hogy minél több új játékos legyen, és azok hosszútávon is élvezzék a játékot. Ha több játékos van -> több Miklós bevétele -> nagyobb figyelmet fordít az egyéb projektek mellett erre a játékra, mert üzletileg több hasznot hoz -> nekünk több fejlesztés jut.
Ariel fentebb már leírták, hogy nem a te gondod, hogy x hónap múlva aki regisztrál, hogy szívja a fogát.
Ez hülyeség. Nekünk mindannyiunknak az az érdeke, hogy minél több új játékos legyen, és azok hosszútávon is élvezzék a játékot. Ha több játékos van -> több Miklós bevétele -> nagyobb figyelmet fordít az egyéb projektek mellett erre a játékra, mert üzletileg több hasznot hoz -> nekünk több fejlesztés jut.
Dátum: 2009.11.20. 00:51:24
(Én már a bevezetésekor írtam, hogy semmit nem ér, ez félresikerült dolog volt. Szintkorlát kellene, más nem véd meg. Ezt most is tartom.)
Dátum: 2009.11.20. 00:47:31
Ötletelés helyett inkább hívd fel Miklós figyelmét a topikra. Amíg nem mondd róla bármit, felesleges számokkal dobálózni.
Dátum: 2009.11.20. 00:39:20
Draglov 76-os, és pár hónapja még több szinttel előttem volt. Azt hiszem ő a legmagasabb szintű VF-es.
Dátum: 2009.11.20. 00:34:03
"A fenti két pont értelmében én továbbra sem gondolom, hogy a VF bármikor is reálisan egy kötelező szakértelemmé érhetne."
Sajnos attól , hogy te még nem gondolod, már rég az :/ Ez a topic ezt fényesen megmutatta.
Sajnos attól , hogy te még nem gondolod, már rég az :/ Ez a topic ezt fényesen megmutatta.
Dátum: 2009.11.20. 00:23:58
Leírom neked egyszerűbben Ariel megjegyzését, aztán vagy megerősít, vagy megcáfol:
Ahhoz, hogy 50. szintről 51. szintre lépj 11548 TP kell. 50. szinten egy CSP vadászatból 35 TP-t jelent, azaz 329 CSP kell egy szintlépéshez (elméleti érték, térkapu, portya stb. nélkül). A VF miatt ez duplájára nő, 658 lesz. Ezt jelenti, hogy majdnem két hét egy szintlépés.
Amikor Miklós a játékot megtervezte, nem hasraütésszerűen találta ki a TP értéket, vagy a CSP-ért járó TP-t. Valószínűleg úgy számolt, hogy kezdetben gyorsan, aztán egyre lassulva lépjenek szintet a karakterek, de átlagban egy hét legyen egy szintlépés. Ez egy emberileg belátható időszak, minden hétre akart sikerélményt jutattni, új tárgyak, új megnyíló lehetőségek formájában.
Mivel a VF mindenki általi kifejlesztése már nem biztosít semmiféle versenyelőnyt, annyit ér, hogy felére lassul az egész szerver. Nem így találta ki Miklós, ha kéthetenkénti szintlépést akart volna, akkor úgy tervezi meg. Az, hogy mindenki kifejleszti a VF-et, sejtésem szerint olyan hatást okoz, amivel nem számolt korábban.
(Próbáltam úgy fogalmazni, hogy semmiféle bántó vagy sértő megjegyzés ne legyen benne, mert látom nagyon hímestojásként kell bánni a témával. Ha bárki ilyesfélét látna benne, az téved.)
Ahhoz, hogy 50. szintről 51. szintre lépj 11548 TP kell. 50. szinten egy CSP vadászatból 35 TP-t jelent, azaz 329 CSP kell egy szintlépéshez (elméleti érték, térkapu, portya stb. nélkül). A VF miatt ez duplájára nő, 658 lesz. Ezt jelenti, hogy majdnem két hét egy szintlépés.
Amikor Miklós a játékot megtervezte, nem hasraütésszerűen találta ki a TP értéket, vagy a CSP-ért járó TP-t. Valószínűleg úgy számolt, hogy kezdetben gyorsan, aztán egyre lassulva lépjenek szintet a karakterek, de átlagban egy hét legyen egy szintlépés. Ez egy emberileg belátható időszak, minden hétre akart sikerélményt jutattni, új tárgyak, új megnyíló lehetőségek formájában.
Mivel a VF mindenki általi kifejlesztése már nem biztosít semmiféle versenyelőnyt, annyit ér, hogy felére lassul az egész szerver. Nem így találta ki Miklós, ha kéthetenkénti szintlépést akart volna, akkor úgy tervezi meg. Az, hogy mindenki kifejleszti a VF-et, sejtésem szerint olyan hatást okoz, amivel nem számolt korábban.
(Próbáltam úgy fogalmazni, hogy semmiféle bántó vagy sértő megjegyzés ne legyen benne, mert látom nagyon hímestojásként kell bánni a témával. Ha bárki ilyesfélét látna benne, az téved.)
Dátum: 2009.11.19. 20:42:29
A hagyományos szerepjátékok egyik legfontosabb része a szintlépés, mely alapvetően meghatározza a karakter erejét, varázslatait, képességeit. Jobban kéne jutalmazni a szintlépést, sajnos annak az életpont és a VP növekedésén kivül kevés szerepe van. Az új tárgyak nem elegendőek.
Új lehetőségek kellenek, amiért megéri szintet lépni mindenkinek. Jelenleg ezt a játékosok igen jelentős része büntetésként éli meg, ami nem jó.
Új lehetőségek kellenek, amiért megéri szintet lépni mindenkinek. Jelenleg ezt a játékosok igen jelentős része büntetésként éli meg, ami nem jó.
Dátum: 2009.11.19. 20:36:29
Szerencsétlen Mási szerintem már soha életében nem mer VU-val kapcsolatos poéntopicot nyitni.