Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tiha

Dátum: 2011.04.04. 09:11:31
Nyilvánvalóan Miklós információiból kell kiindulni.
Dátum: 2011.04.03. 21:54:29
Két lehetőség van ebben az ötletben, mindkettő egyértelműen rosszra vezet, tehát kár tovább gondolkodni róla
1. Aki elérte a max szintet kap Lé-t tovább is, vagyis tápolódhat: ekkor a cél minél előbb ide jutni, és itt (a lehető legnagyobb LE bevételt elérve) fejlődni -> ekkor a szinthuszárból legyőzhetetelen.
2. Aki elérte, nem kap több LÉ-t, vagyis nem tudja magát fejleszteni. --> ez a VF+bubisoknak kedvez, hogy mire ideérnek, akkor legyenek a legjobb LE/TP arányon.
Dátum: 2011.04.03. 19:28:35
Semmi értelme.
Mert aki odaért, az nem tud tovább fejlődni? Ha meg tud tovább fejlődni, akkor mi értelme?
Viszont aki most szinthuszárkodik, azzal milesz? Az ideér, azt néz ki a fejéből, és várja, hogy az agyontáplódott VF-esek, bubisok beérjenek? Pont az a lényeg, hogy a VF-es és a szinthuszár sohasem fog találkozni! Ha ez megtörténne, akkor egyértelműen vesztes a szinthuszár.
Már nem lehet kiküszöbölni a VF - szinthuszárság közti szakadékot.

Amúgy ez a maximális szint dolog pont a leglassabb taktikát folytatóknak kedvez. Innentől kezdve KÖTELEZŐ lenne minden szinten a legjobb LE/TP arányt produkálni, hogy mire eléred a max szintet te legyél a legerősebb.
Dátum: 2011.04.03. 19:12:37
Darah, pont azt mondom, hogy BE KELL TENNI olyan dolgokat, amitől erősödsz!

Ha az hozza egyensúlyba a két utat, akkor valami AF képességgel tudjál adni a tulajdonságaidhoz, szakértelmeidhez!
Dátum: 2011.04.03. 13:10:43
Továbbra is az a megoldás, hogy nem a LE/TP arányon kell a JV-nek matekolni, hanem a TP-t kell vonzóvá tennie. Ha elég "Tápos" TP-t szerzni, azaz erősödik valamilyen alternatív módon tőle a karaktered, akokr elgondolkozol rajta, hogy ezt az utat választod, vagy maradsz a legjobb LE/TP arány elérésén.

Ehhez pedig NEM kell semmi meglévő taktikát nerfelni! (bubi, láthatatlan vadászat stb) Hanem ADNI egy új választási lehetőséget! Olyat, ami egyenértékű a régi taktikákkal. Ekkor majd mindenki eldönti, hogy melyik uatat akarja.

És itt térünk vissza az AF képességekhez. Azokat kell erősíteni, és betenni TÁPOS képességeket, olyat, ami kompenzál azért, ha a karakter a rosszabb LE/TP arányt választja a jobb AF/TP arány érdekében. (viszont úgy megalkotni, hogy ezt később se érhesse el az, aki marad a LE/TP taktikán)

Szerintem a megoldás már majdnem megszületett, egy kicsit kellene rajta dolgozni, és lehetne alternatíva.
És én azt mondom, vissza lehetne állítani a láthatalan vadászatot is, ne sérüljön emiatt senki taktikája. Ha neki az tetszett csinálja. CSAK LEGYEN MELLÉ MÁS ÚT IS.

Lassú fejlődés miatti őskőkiesésre is van megoldás. (VF, láthatalan vadászat, Pókok)
be kell rakni a prémium tagságba olyan előnyöket, amit csak ők tudnak kihasználni, amitől nem lesznek táposabbak, de sok kényelmet kapnak érte. Olyat, amiért megéri fizetni nekik. Esetleg valami olyasmit, ami folyamatosan őskőbe kerül. Fix hatású italok, tárgyak, melyek elhasználódnak. Végleges időre szóló tárgyak stb. (de olyat, ami nekik elég hasznos, de a más taktikán lévő játékosoknak feleslegesek. Nehogy az legyen, hogy olyan tárgyak kerülnek be, amit mindenki kell, hogy vegyen, ha nem akar lemaradni, mert aki eddig is gyorsan lépte a szintet, annak ez plusz költség. Plusz költséget azoknak kell teremteni, akik nagyon lassan lépik a szinteket. Persze olyan plusz költséget, amiért kapnak is valamit, nem olyat amiért veszítenek valamit, ha NEM veszik meg!
Dátum: 2011.04.03. 12:52:11
Igen, pont így gondoltam. Ez így minden szinten 1x teljesíthető küldetés. Kérdés, hogy megéri-e ezért mindig megvenni a legújabb fegyvert. (de biztosan növelné az ősköves fegyverek vásárlását is.)

(egy kiegészítés, amit ebben az esetben le kell fedni:
kiválasztom a küldit, veszek egy jobb fegyvert, amint amim van. Megkapom a jutalmat, majd eladom a fegyvert, amit most vettem. Megint marad a régi felszerelésem, és megint megvehetem ugyanazt a fegyvert, ami magasabbszintű az enyémnél.
De ha a program azt is tárolná, hogy mi VOLT a legnagyobb szintű fegyó, akkor így nem lehetne ugyanazzal trükközni)
Dátum: 2011.04.03. 12:27:45
Szerintem lehetne egy új küldetéscsoprt, ami esetleg teljesen más rendszeren működne, mint a mostani.
Ezekhez a küldetésekhez TP is járna! (de adna még mást is. +AF-et?)
A játékélmény nőne, de ki lenne küszöbölve a 0 TP -vel történő küldetéspörgetés.

És akkor ebben a csoportban lehetne ilyen pl:
- győzz x kihívásban úgy, hogy mindhárom fordulót te nyered
- lépj egy szintet
- Válaszolj helyesen 300 kvízkérdésre
- sajtolj ki 10db állatot mostantól számítva
- vadássz egyhuzamban megszakítás nélkül 2 óra 30 percet
- növelj a szerencséden X pontot
- vásorolj új fegyvert, ami a jelenleg legmagasabb szintű fegyverednél legalább 1 szinttel magasabb szintű
-


(na, ezeket csak gyorsan összedobtam, nyilván nem tökéletesen kidolgozottak, de egy irányt meganak, hogy mire gondoltam)

És nincs baj az olyan ismételhető küldikkel, mint a lépj egy szintet. Ez pont arra jó, ha tudod, hogy lépsz, ehzt bekapcsolod. (ehhez be is kell fejezni időben az előző küldiket, vagy eldobni). Mivel TP is járna ezekért a küldetésekért, szerintem nem okoznának semmilyen törést, de adnának egy új irányvonalat, és sok játékélményt, taktikát.
Dátum: 2011.03.31. 22:50:41
Az ok, hogy ne sérüljön a játékos, ha elmegy nyaralni, de ha ugyanannyi jutalom jár mindenkinek a szintlépésért, akkor a Vf-es, bubis azt mondja, hogy úgyis negyed sebességgel pörgeti a játékot, ugyanúgy megkapja majd a jutalmát, csak négyszer annyi annyi időbe telik.

tehát így ugyanúgy nem lesz motiváló hatása. Ha a LE/TP arány a lassú fejlődéssel érhető el, a jutalom meg a fix szintlépésért jár, akkor ugyanazt kapja az is aki 2x-es sebességgel pörgeti a játékot, meg az is, aki negyed olyan gyorsan. (persze időben többet szed össze a JÁTÉKOS, de a KARAKTER ugyanannyit.)

Pl indul 1. szintről 2 játékos. Egyik szinguval, portyával mindennel. A másik bubival, és VF-el. Tekintsünk el attól, hogy kinek mennyi Lé lesz a karakterében.
De ha a szintlépésért fix jutalom jár, akkor mondjuk fél év múlva 1-es játékos lesz 50-es szintű, míg a kettes mondjuk 15-ös (csak hasraütésszerűen írom). Persz, hogy az 50-es a fél év alatt beszedett 50 db jutalmat, míg a másik csak 15-öt kapott (1 szint 1 jutalom a példa kedvéjért).

DE ha a KARAKTERT nézzük, akkor mindkét játékosnak 50. szinten 50 jutalma lesz. Az vérmérsékletfüggő, hogy 1-es nem akar évekig tökölni alacsony szinten, míg 2-es jól elvan.

Viszont, ha a nézzük a LE/TP arányt, akkor ugye 2-es az 50. szinten 100%-osan elverné 1-es 50-es szintű karakterét. (persze sosem találkoznak, mert mire 2-es 50-es lesz, addig 1-es 130-as) de egy marha gyenege 130-as... Ezért kellene, hogy a a sebességet is dijjazza valahogy a jutalom, amiből 1-es alternatív módon erősíthetné a karakterét.
Dátum: 2011.03.31. 21:59:43
Az a baj, hogy a LE az egyetlen erőforrás a játékban. Ezért csak a LE/TP arány számít.
Ezen kellene az AF-eknek változatatni. Így, ha lennének tápok, amit AF-ből lehet fejleszteni, és versenyképessé teszik a rosszabb LE/TP arányt, de cserébe egy erősebb AF/TP arányt kapnak, azzal meg lehetne oldani a problémát.
Dátum: 2011.03.31. 21:32:38
És még valami:

Szép, hogy támogatni akarja Miklós a szintlépést, DE ott a másik oldal:
a TOP 5 játékos, főleg V1-en.
Nem keveset szívnak amiatt, hogy nincsenek leprogramozva a dolgok, vagy hibásak, nem működnek. Ha előnyt termelnek és nem jelentik, akkor csalók, ha hátrányt termelnek, mert rosszul működnek, akkor nyelik be a veszteséget és megelégednek a JV-től egy "Bocsi"-val...

Szóval azért erre az oldalra is figyelni kéne!

(és itt nem csak a top játékosokról van szó, hanem a top szövikről is!)

És most mondhatjuk, hogy kit érdekel az az 5 ember. De ha ez az 5 mondjuk töröl, akkor az alatta lévő 5 lesz a top5. Utána nekik kell fejleszteni, azaz mindíg lesz valaki az élen, akik ELŐTT kell járni egy picivel, ami sajnos nem valósul meg!
Dátum: 2011.03.31. 21:20:16
Ne ez is marha jó ötlet!
Ez a gyűjtögetősdi nagyon tetszik! Ha jól vannak kitalálva a "nyeremények", amire be lehet váltani a cuccokat, akkor tényleg érdemes lesz operálni a szintlépéssel.
Mondjuk itt is kellene valami időhöz kötni, hogy jár-e a cucc, mert a pók és a VF-es is ugyanúgy lépi a szinteket, csak ugye SOKKAL lasabban.

Én mondjuk úgy gondolom, hogy a cuccot át kell venni 24 órán belül, de azt beváltani bármikor be lehet. Azaz nem egy az egyben, hanem lennének jutalmak, amihez akár 2,3 vagy 10 szintnyi ilyen cucc kellene.

Sőt akár lehetne úgy is, hogy nem 1 db-ot kap a játékos szintlépésnél, hanem mondjuk "10 ezüsttallért" ha kicsit lassabban lépte a szintet, akkor cs 8, vagy 5 tallért kap.
Így ösztönözve van a gyorsabb szintlépésre, amiből vehet tápokat.
Dátum: 2011.03.31. 20:39:41
Kellene egy olyan AF képesség, ami azt tudná, hogy az eddigi AF képességeimben benne lévő AF pontok alapján adna x%-nyi + AF pontot szintlépéskor. Ennek nem lenne maximuma, viszont a költsége egyre nagyobb lenne.

Így nem lehet a végtelenségig tápolódni, viszont minél több pont van benne (és a többi maradandó AF képességben), annál többet kapna a játékos szintlépéskor.

(persze itt meg kell találni az egészséges mértéket)

Mod:
és persze ez így önmagában még nem elegendő megoldás.
Kell egy-két olyan AF, ami igenis kézzel fogható előnyt ad. Jobb lenne akár 3-4 ilyen dolog is, de olyan költségen, hogy igazából egyet érjen meg fejleszteni. Esetleg a 4ből zárja ki egymást 1-1)

Prisma ötlete sem rossz: PP -CSP konvertáció. Ehhez is lehetne egy AF képesség, ami hatására ez lehetővé válna, a további szintek pedig a hatékonyságát erősítenék. (pl kezdetben 5 PP-ből 1 CSP, és fordítva. Max szinten 2-1 lehetne az arány, vagy ilyesmi, csak tippeltem)
Dátum: 2011.03.29. 23:13:10
Az mondjuk mindenképpen pozitívum, hogy végre van a játékban olyan dolog, amiből nem elérhető minden! A játék elején volt az első fél évben ilyen a szaki lista, minden pontot meg kellett gondolni, hogy mikor és hova teszi az ember.
Nekem ez hiányzott!

Csak félő, hogy itt is kifúj a JV lelkesedése és kreativitása és egyre kevesebb AF kerül be, és egyre ritkábban és majd ezzel is az lesz, mint a szakikkal, hogy minden maxos, még az is amire amúgy sosem tettem volna....

(Persze most ne a VF-eseket nézzük, mert nekik aztán még lassabban jön az Af, de nekik amúgy is minden lassabb.)
Dátum: 2011.03.29. 23:09:22
A szövetségi háborúk helyett valami olyasmi kéne, ahol bizonyos játékosok alkothatnak csapatokat, akik másik csapatokkal mérkőznek meg. A csapatoknak lehetne neve, lenne statisztikája, mindenfélét feljegyezne oda a program. tagot csak körülményesen lehetne cserélni, tehát fontos lenne a jó választás. Lehetnének idények, időszakok, amíg mennének a mérkőzések. Olyasmi lenne, mint egy sportesemény.
Az is jó ötlet lehetne, ha valahogy meg lehetne oldani, hogy ne szinttől és tul összegtől függjön a versengés, így nem kellene szintben azonos ellenfeleket, és csapatokat összehozni.


A szövetségi háborúval az a baj, hogy szétcsúszott ott is a mezőny. van pár top szövi, aztán sokkal kisebbek. A topban vagy nem lenne élvezetes a háború, vagy kimaradnának belőle.
Dátum: 2011.03.29. 21:31:42
Birkabarátom, ha jobban megnézed miket írtam, én nem puffogtam olyan nagyon a skara nerfen, mert sajnos már nem nagyon érdekel a bogaram. Én inkább ez elvek ellen emeletem szót.
Ez megint egy olyan fejlesztés, aminek nem sok értelme, csak elrontja a játékkedvet. Mert a bogár ellen azért lehet védekezni, általában egy játékos max 2x fut ugyanazon bogárba (kivéve, ha nagyon nem érdekli, vagy hülye. Illetve a bogaras trükközik névváltoztatással)
Szóval egy idő után úgyis megtanulják, hogy kinél van bogár.

Én inkább eddig a bogárnak azt az előnyét használtam, hogy talán kevesebben támadtak, mert "macerás". De olyan környezetben, ahol kevés a célpont, és még a TP is inkább táp, ott pár AFP nem tétel, szóval még juthat is erre a képességre.

De leszögezem mégegyszer, nem pont az zavar, hogy az ÉN játékomat rontják ezzel, hanem az, hogy miért kell ilyeneket csinálni?
Dátum: 2011.03.29. 15:29:09
De nagyon felkaptad a vizet.
Én csak példának írtam, hogy a kristály ellen nincs nagy varia, hogy mit csinálj. (a példák amiket írtál, az CSAK gyógyításra jó, ha a kristály % bejön, kiefekszik az állat 12 órára, és kész. Esszenciát erre pazarolni meg luxus.) Az teljesen rendben van, hogy véd téged. De ez támadásnál is működik, amit lehet szemétkedésre is használni. (nem azt mondom, hogy használják is)
Én arra gondoltam, ha már a szkara ellen van AF. hogy a kristály ellen is lehessen olyat fejlesztni, hogy minden AF képesség szintje 1%-al csökkenti a kristály esélyét, ha ENGEM támadnak.
max szintje 5, és minden szint 2 AFP-be kerül.
szerintem ez elég korrekt lenne, ezt sem hiszem, hogy sokan kifejlesztenék, de ott a védekezés esélye.

És én a mai napig nem bánom, hogy megvettem a bogarat, csak megjegyeztem, hogy már alaban sem működik nálam.
Én itt a nerfelés miatt szólaltam fel.

- Szerintem ennyi erővel lehetne olyan AF, ami a kémgömb hatását csökkenti, vagy rejti el az infót rólam, vagy növelei a rám gömbözés költségét és újra használati idejét.

- vagy akár ennyi erővel lehetne kifejleszteni olyan AF-et, ami a reflexek könyvének butított verziója,

- vagy a tudás könyvéhez hasonlóan, olyan AF-et, ami minden szintje után választhatok egy szakit, aminek a maximuma 1-el megnő.( egy szakira csak egyszer lehet használni) (szintenként 3 AFP-be kerül, maximuma nincs)

van itt ötlet, ha nerfelni, és butítani akarunk
Dátum: 2011.03.29. 12:56:40
Hozzátenném, hogy az eredeti szkarabeuszban nem volt LÉ korlát, kezdetben BÁRMENNYI LÉ-t lehetett vele vinni. (jó ez magas szinten nagyon brutál tudott lenni, ezt a módosítást meg is értem)
Viszont nincs a összes világon sem olyan sok szkarabeusz, ráadásul a legdrágábban elkelő tételek egyike, szóval nem értem minek gyengíteni.

(és nem csak azért mondom, mert nekem is van Az én környékemen már nem hoz semmit a konyhára, de jól mutat a karakterlapon )

Amúgy szerintem a Halálkristály sokkal durvább és szemetebb dolog, ami ellen jelenleg SEHOGY sem lehet védekezni, inkább azt kéne AF-el gyengíteni!
És akkor is működik, ha a kristály birtokos támad, és mondjuk félóránként ütöget....
Dátum: 2011.03.28. 12:05:13
A KH ellen néha bugos az EH, kb ezt mindenki tudja, és mégsincs javítva... És azért hosszú távon az az 1000-2000 LÉ veszteség nagy számot tesz ki, ami így befigyel 1-1 hiba miatt...

(nekem 4500 LÉ jön EH-ból csatánként, és sokszor ugrik be olyan (mikor én támadok), hogy csak 3000+ et vagy 2000+ et kapok. (és nem merül ki a kreatív bónuszom, mert aztán a másik csatában újra jól számol.)

Mod:
Ma, 12:18 Graham Treefrog *Mammothon* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4746 lélekenergia és 265 TP.


Tegnap, 18:12 Graham Treefrog *Mammothon* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3678 lélekenergia és 265 TP. <----

Tegnap, 18:11 Graham Treefrog *Urbinatus* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4937 lélekenergia és 124 TP.

Tegnap, 18:10 Graham Treefrog *Gladiatorium* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4534 lélekenergia és 205 TP.

Tegnap, 17:33 Graham Treefrog *Grogron* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4817 lélekenergia és 288 TP.

Tegnap, 11:28 Graham Treefrog *Kreator* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4534 lélekenergia és 205 TP.

Tegnap, 11:28 Graham Treefrog *Gladiatorium* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4534 lélekenergia és 205 TP.

Tegnap, 11:27 Graham Treefrog *Leahspawn* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4534 lélekenergia és 205 TP.

Ma, 13:40 Graham Treefrog *Leahspawn* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 3196 lélekenergia és 124 TP. <--------

Tegnap, 11:27 Graham Treefrog *Ganuid* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4498 lélekenergia és 125 TP.

Ma, 13:41 Graham Treefrog *Gladiatorium* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4534 lélekenergia és 125 TP.

Ma, 16:37 Graham Treefrog *Trexaus* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 2989 lélekenergia és 208 TP. <----

Ma, 16:11 Graham Treefrog *Mammothon* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 4747 lélekenergia és 259 TP.
most csak ennyit találtam a tegnapiban. (TP-t ne nézzétek, hogy miért ilyen sok Nem ütök lefele, és szinguzok)
Dátum: 2011.03.28. 12:00:03
Az is maxon van, sőt a mágikus regenerációt segítő is. Ezzel kombózott a kispárna. (fixen 3 mágikus regen +6 pihi, ami 45 perc alatt maxba nyomott.)
Így is 1000 dukát volt a párna, most meg annyit ér, hogy nem kell költenem esetleg AF-et erre a képességre
DE eddig ELŐNYT adott másokkal szemben, mert nekik max 4 pihenésük volt eddig.

Az a baj, hogy ilyenkor az AH-s cuccok értéktelenednek el egyre jobban, és azok szívnak, akik már megvették. És nagyon sok ilyen fejlesztés kerül be, ami valami meglévő dolgot vagy tönkre vág, vagy könnyen elérhetővé teszi mindenki számára. Ez nem fair.

Most nem a sírás miatt írtam ezt a HSZ-t, csak szomorú vagyok inkább. Olyan boldog voltam, hogy hasznosan tudtam elkölteni a maradék zsetonomat, azt kb 1 hónapig örülhettem neki.
Dátum: 2011.03.26. 23:47:24
2 tételt vettem AH ban:
Szkarabeusz
Puha párna

Mindkettőt nerfelik az új AF képességek. De komolyan mondom a párna miatt mérgesebb vagyok!
(büszke voltam a napi 6 pihenésemre, erre most másnak is lehet. Én meg mit kezdjek még több pihenéssel?)