Hozzászólások - Ywgarrd
Dátum: 2009.12.19. 13:21:48
Viszont az megoldás lenne, ha a hatást kifejtő épületek építési költsége lenne az alap, nem a lélekkút.
Dátum: 2009.12.19. 13:21:00
Aki a szintjén és környékén a legerősebbek közé szeretne tartozni, annak kötelező megvenni az ősköves tárgyak egy részét, amit a karakterfejlesztési stratégiája indokol. És ha epikust akar ölni is fizetnie kell érte, mert csak kiégett őskőből 3. szintű energiakristályosítót húzni borzalmasan hosszú idő.
Aki pedig versenyszerűen játszik, az a hozzá hasonlóan erős konkurenciával versenyzik elsősorban.
Az erősség próbája a bajnoki viadal. Azonban ahogy írtad is, ezt jelentősen eltorzíthatja az ingyen épületbónusz. Ezt az építkezéshez való kötéssel ki lehet küszöbölni, viszont a szinthez kötés inkább igazságtalanság, mint a probléma megoldása. Portyában sokkal kevésbé számít, mint azt sokan feltételezik, szívesen kifejtem sokadjára is, hogy miért ha szükséges. A legjobb példa, ha NoFeart hozom fel a V1-ről, aki szövetségi bónuszok nélkül ért el magasan kiemelkedő eredményt. Ettől függetlenül még igazságtalan, ha valaki építés nélkül jut hatalmas bónuszokhoz. Arra akarok kilyukadni, hogy ennek a bajnoki viadalon van leginkább látható eredménye. A legigazságosabb az volna, ha a szövetségi épületbónuszok az épületek összköltségét és a karakterek által beépített mennyiséget összhangba hozva lennének kalkulálva. Ez mind alacsony, mind magasabb szinten igazságos megoldás volna. Itt jegyzem meg, hogy Darahnak tökéletesen igaza van, amikor arról ír, hogy valakitől azért elvenni az épületbónuszokat nem korrekt, mert alacsony szintű, ha megdolgozott érte.
Aki pedig versenyszerűen játszik, az a hozzá hasonlóan erős konkurenciával versenyzik elsősorban.
Az erősség próbája a bajnoki viadal. Azonban ahogy írtad is, ezt jelentősen eltorzíthatja az ingyen épületbónusz. Ezt az építkezéshez való kötéssel ki lehet küszöbölni, viszont a szinthez kötés inkább igazságtalanság, mint a probléma megoldása. Portyában sokkal kevésbé számít, mint azt sokan feltételezik, szívesen kifejtem sokadjára is, hogy miért ha szükséges. A legjobb példa, ha NoFeart hozom fel a V1-ről, aki szövetségi bónuszok nélkül ért el magasan kiemelkedő eredményt. Ettől függetlenül még igazságtalan, ha valaki építés nélkül jut hatalmas bónuszokhoz. Arra akarok kilyukadni, hogy ennek a bajnoki viadalon van leginkább látható eredménye. A legigazságosabb az volna, ha a szövetségi épületbónuszok az épületek összköltségét és a karakterek által beépített mennyiséget összhangba hozva lennének kalkulálva. Ez mind alacsony, mind magasabb szinten igazságos megoldás volna. Itt jegyzem meg, hogy Darahnak tökéletesen igaza van, amikor arról ír, hogy valakitől azért elvenni az épületbónuszokat nem korrekt, mert alacsony szintű, ha megdolgozott érte.
Dátum: 2009.12.19. 13:06:48
Idézet: Kocos - 2009.12.17. 10:41:31
Egyetértek, az a legnagyobb segítség, ha nem kell folyamatosan a gép előtt ülni.
De ha megoldható kevés fejlesztési idő ráfordításával, hogy izgalmasabb, kiegyenlítettebb és változatosabb legyen a szerver, akkor olyan változtatásokat is szeretnénk. A mostani HT-epikölés páros túl sablonos.
Idézet: Miklós - 2009.12.12. 13:40:19
Alapvetoen igen. Az 50 epikus mennyisegileg bosegesen eleg arra, hogy kialakuljon melyik csapat a legjobb, es a HT harc is jol mukodott.
Nekem a mostani V4-en a legnagyobb gondom azzal volt, hogy az epikus csataknal a szuk keresztmetszetet az ido adja. Ezen jo lenne valtoztatni. Akar egeszen radikalisan is: licitalasi ido drasztikus csokkentesevel vagy azzal, hogy az uj targy kiesesekor zarul le az elozo licit. Az epikusnal nagyon zavaro meg a 20 pperces utesi ritmus, jobb lenne egy az entitashoz hasonlatos utesenkent regenek kicsit jellegu keplet. Persze itt egy utesre szamolva kisebb regennel. Esetleg korlattal, hogy egy ember egy nap hanyszor uteti az epikust. Igaz ez mar nagyobbacska fejlesztes. Minden olyan modositas jo, ami a jatekot egy szukebb idolimitbe zsufolja be, szamomra legalabbis ez szolgalna legjobban a kenyelmet.
Az előző V4-hez képest annyi változott, hogy több epikust kellett ölni, ezzel több mozgásteret adtunk. Ezenkívül a HT-t nem egyszer kellett letudni, hanem az utolsó epikus leölésekor is birtokolni kellett. Ezek jó változások voltak?
Alapvetoen igen. Az 50 epikus mennyisegileg bosegesen eleg arra, hogy kialakuljon melyik csapat a legjobb, es a HT harc is jol mukodott.
Nekem a mostani V4-en a legnagyobb gondom azzal volt, hogy az epikus csataknal a szuk keresztmetszetet az ido adja. Ezen jo lenne valtoztatni. Akar egeszen radikalisan is: licitalasi ido drasztikus csokkentesevel vagy azzal, hogy az uj targy kiesesekor zarul le az elozo licit. Az epikusnal nagyon zavaro meg a 20 pperces utesi ritmus, jobb lenne egy az entitashoz hasonlatos utesenkent regenek kicsit jellegu keplet. Persze itt egy utesre szamolva kisebb regennel. Esetleg korlattal, hogy egy ember egy nap hanyszor uteti az epikust. Igaz ez mar nagyobbacska fejlesztes. Minden olyan modositas jo, ami a jatekot egy szukebb idolimitbe zsufolja be, szamomra legalabbis ez szolgalna legjobban a kenyelmet.
Egyetértek, az a legnagyobb segítség, ha nem kell folyamatosan a gép előtt ülni.
De ha megoldható kevés fejlesztési idő ráfordításával, hogy izgalmasabb, kiegyenlítettebb és változatosabb legyen a szerver, akkor olyan változtatásokat is szeretnénk. A mostani HT-epikölés páros túl sablonos.
Dátum: 2009.12.19. 13:01:39
Részemről inkább a rovat lényegével foglalkozok. Itt szögezem le, hogy számomra mindegy ki tesz javaslatot, örülök ha az jobbá teszi a következő V4-et és élvezetesebbé. Elvégre ez a cél.
Elhangzott, hogy az 500 ősköves kisütés boríthatja az egyensúlyt. Egy egyszerű megoldás: ne legyen rá lehetőség a jövőbeni V4-eken, vagy csak erős korlátozással, például legkésőbb 10. szintig, és csak egyszer a szerver teljes élettartama alatt.
Mondjuk szerintem erre akkora szükség nincsen, de ha ettől több játékos elégedettsége javul, akkor legyen.
Jelenleg egy 70 napos szerver alatt 3* lehet kutat kisütni, nagyjából 3., 25. és 40. szinten, ami összesen 51.000 LE előnyhöz juttat egy 500 őskővel kútkisütő játékost. Ez egy 70napos szervert figyelembe véve egy ezreléket jelent kb. a teljes LE-termésből. Szerintem ez nem robbantja az egyensúlyt, nem ettől lesz valaki "erősebb" a másiknál.
Viszont a prémiumtagság borzalmasan nagy előny, az 25% plusz csp-t jelent, ami hozzávetőlegesen ugyanennyi plusz LE-t is jelent. Ezzel kapcsolatban Miklós azt nyilatkozta, hogy ennek a költsége forintban nagyon alacsony, ezen nem lehet változtatni. Tényleg nem kerül többe havonta 500 forintnál a V4-en a prémiumtagság, ezért szerintem sem indokolt.
Ami az ősköves tárgyakat jelenti az is nagy előny lehet, de nem számít olyan sokat, azok nélkül is eredményesen lehet játszani, és erős karaktert lehet létrehozni. Ezt sok példaként felhozott karakterrel alá lehet támasztani, elég hozzá a toplistát végigböngészni. Összességében a prémium tárgyak nyújtotta előny nem olyan számottevő, mint amennyi hasznot ez hoz a Beholdernek. Szerintem kivenni az ősköves tárgyakat a játékból ezért szükségtelen.
Őskőért lehet még nullázni és specializációt váltani. Előbbit lehet ráfordított extra játékidővel, illetve szakértelmekkel kompenzálni. A szakértelmek közül a legegyszerűbb megoldás a kronokompenzáció, aminek a kifejlesztése és a többi szakértelemre gyakorolt drágító hatását figyelembe véve sem teszi ki a teljes bevétel 1 %-át (de annyinak számolom).
A specializáció váltása őskőért a legsúlyosabb része az ősköveknek a prémium tagságot nem számítva: fele-fele arányban költenek a játékosok tulajdonságokra és szakértelmekre, nagyjából, ezt most az egyszerűség kedvéért nem bolygatom. Mert ez 4,5%-ot jelent (azért nem 5, mert csak 19. szinttől elérhető) a teljes LE-bevételből. Azonban ez sem annyira számottevő, mint elsőre tűnik. Az ultraspecet nem számolom bele, mert az nem volt jellemző az előző V4-ekre, illetve az akkor is kifejti a hatását, ha nem használja a játékos az ősköves specializációváltást. Vegyük alapul, hogy mindent specializálva fejleszt valaki, és ehhez ősköves nullázást választ. Ez könnyen kivitelezhető szerintem a 10napos váltási ciklus kétszeresre gyorsításával ( az egészséget és a mágiát kihagyom a számításból, azok szerintem kevésbé hangsúlyos tulajdonságok, illetve ha valaki olyan szintre emeli, hogy megérje emiatt őskövet pocsékolni rá - 100 felé viszi például), és akkor az erőt, támadást, védekezést, iq-t, taumaturgiát mindig specializálva lehet fejleszteni. Ez - tíz váltást számítva, amiből öt az ősköves - 50 őskövet jelent. Tehát 50 őskő ráfordításával 2,25 % előnyhöz lehet jutni.
Más a pénzzel kapcsolatos tényezőről nem tudok, emlékeztessetek rá, ha kihagytam valamit, vagy rosszul számoltam.
A prémium tagságot nem számítva tehát összesen 3,25 % előnyre lehet szert tenni, a különböző szórásokat az indokoltnál bővebben figyelembe véve (őskőszórás, játéktudásbeli különbség...) 2 és 5 % között mozog. Amit 30-80 őskő ráfordításával tökéletesen kompenzálni lehet. Ami itt a végső összegzésből kimaradt, azok az ősköves tárgyak, az állatfelszerelések és fókuszkristályok, melyeknek a módosító hatását nem könnyű számosítani. Gyanítom, hogy maximum 5 %.
Ez a legbővebb számításokat figyelembe véve mindkét szélső értékre nézve összesen 5-10 % előnyt jelent, ami a prémiumtagság mellett igen elenyésző, és tárgyakkal együtt, okosan játszva (akár tanácsokat kérve a tapasztaltabbaktól) havi +500 forintért eltüntethető.
Nem látom indokoltnak gazdasági tekintetben, hogy ekkora előnyért Miklósék kivegyék ezeket a lehetőségeket a versenyszerverről.
Elhangzott, hogy az 500 ősköves kisütés boríthatja az egyensúlyt. Egy egyszerű megoldás: ne legyen rá lehetőség a jövőbeni V4-eken, vagy csak erős korlátozással, például legkésőbb 10. szintig, és csak egyszer a szerver teljes élettartama alatt.
Mondjuk szerintem erre akkora szükség nincsen, de ha ettől több játékos elégedettsége javul, akkor legyen.
Jelenleg egy 70 napos szerver alatt 3* lehet kutat kisütni, nagyjából 3., 25. és 40. szinten, ami összesen 51.000 LE előnyhöz juttat egy 500 őskővel kútkisütő játékost. Ez egy 70napos szervert figyelembe véve egy ezreléket jelent kb. a teljes LE-termésből. Szerintem ez nem robbantja az egyensúlyt, nem ettől lesz valaki "erősebb" a másiknál.
Viszont a prémiumtagság borzalmasan nagy előny, az 25% plusz csp-t jelent, ami hozzávetőlegesen ugyanennyi plusz LE-t is jelent. Ezzel kapcsolatban Miklós azt nyilatkozta, hogy ennek a költsége forintban nagyon alacsony, ezen nem lehet változtatni. Tényleg nem kerül többe havonta 500 forintnál a V4-en a prémiumtagság, ezért szerintem sem indokolt.
Ami az ősköves tárgyakat jelenti az is nagy előny lehet, de nem számít olyan sokat, azok nélkül is eredményesen lehet játszani, és erős karaktert lehet létrehozni. Ezt sok példaként felhozott karakterrel alá lehet támasztani, elég hozzá a toplistát végigböngészni. Összességében a prémium tárgyak nyújtotta előny nem olyan számottevő, mint amennyi hasznot ez hoz a Beholdernek. Szerintem kivenni az ősköves tárgyakat a játékból ezért szükségtelen.
Őskőért lehet még nullázni és specializációt váltani. Előbbit lehet ráfordított extra játékidővel, illetve szakértelmekkel kompenzálni. A szakértelmek közül a legegyszerűbb megoldás a kronokompenzáció, aminek a kifejlesztése és a többi szakértelemre gyakorolt drágító hatását figyelembe véve sem teszi ki a teljes bevétel 1 %-át (de annyinak számolom).
A specializáció váltása őskőért a legsúlyosabb része az ősköveknek a prémium tagságot nem számítva: fele-fele arányban költenek a játékosok tulajdonságokra és szakértelmekre, nagyjából, ezt most az egyszerűség kedvéért nem bolygatom. Mert ez 4,5%-ot jelent (azért nem 5, mert csak 19. szinttől elérhető) a teljes LE-bevételből. Azonban ez sem annyira számottevő, mint elsőre tűnik. Az ultraspecet nem számolom bele, mert az nem volt jellemző az előző V4-ekre, illetve az akkor is kifejti a hatását, ha nem használja a játékos az ősköves specializációváltást. Vegyük alapul, hogy mindent specializálva fejleszt valaki, és ehhez ősköves nullázást választ. Ez könnyen kivitelezhető szerintem a 10napos váltási ciklus kétszeresre gyorsításával ( az egészséget és a mágiát kihagyom a számításból, azok szerintem kevésbé hangsúlyos tulajdonságok, illetve ha valaki olyan szintre emeli, hogy megérje emiatt őskövet pocsékolni rá - 100 felé viszi például), és akkor az erőt, támadást, védekezést, iq-t, taumaturgiát mindig specializálva lehet fejleszteni. Ez - tíz váltást számítva, amiből öt az ősköves - 50 őskövet jelent. Tehát 50 őskő ráfordításával 2,25 % előnyhöz lehet jutni.
Más a pénzzel kapcsolatos tényezőről nem tudok, emlékeztessetek rá, ha kihagytam valamit, vagy rosszul számoltam.
A prémium tagságot nem számítva tehát összesen 3,25 % előnyre lehet szert tenni, a különböző szórásokat az indokoltnál bővebben figyelembe véve (őskőszórás, játéktudásbeli különbség...) 2 és 5 % között mozog. Amit 30-80 őskő ráfordításával tökéletesen kompenzálni lehet. Ami itt a végső összegzésből kimaradt, azok az ősköves tárgyak, az állatfelszerelések és fókuszkristályok, melyeknek a módosító hatását nem könnyű számosítani. Gyanítom, hogy maximum 5 %.
Ez a legbővebb számításokat figyelembe véve mindkét szélső értékre nézve összesen 5-10 % előnyt jelent, ami a prémiumtagság mellett igen elenyésző, és tárgyakkal együtt, okosan játszva (akár tanácsokat kérve a tapasztaltabbaktól) havi +500 forintért eltüntethető.
Nem látom indokoltnak gazdasági tekintetben, hogy ekkora előnyért Miklósék kivegyék ezeket a lehetőségeket a versenyszerverről.
Dátum: 2009.12.19. 11:21:40
Akkor lehet megmondani nagyjából egyértelműen, hogy a varázslat vagy a közelharc felé billen-e a mérleg nyelve, ha pár dolgot figyelembe veszük, és megnézzük milyen hatása lesz annak, ha minden marad a mostani állapotában:
- Ugyanannyi LE-ből generált karaktereket összehasonlítani, ahol az egyik inkább varázsló, a másik inkább harcos. Durván harcos karaktert durván varázsló karakterrel összehasonlítani, és ezek minden egyes variációja a megfelelő felszerelésekkel.
- Tíz szintenként megcsinálni a fenti összehasonlításokat
- azokat a szakértelmeket egyenlőnek venni, amik nem befolyásolják a harcot.
- megnézni, hogy fél év múlva milyen előnyt generál az, hogy az elnyelés miatt esetleg valaki 1 illetve 4 állatot fejleszt-e
- fél évre előre kiszámolt (minden képlet adott hozzá) karakterekkel ugyanezt az összevetést megcsinálni
- a különböző generált eredményeknek megfelelő prioritást adni az arányos összkép kialakításakor
Ezek igen alapvető dolgok, ha képet akarunk kapni a pontos erőviszonyokat illetően, és még így is igen pontatlan eredmény születik.
- Ugyanannyi LE-ből generált karaktereket összehasonlítani, ahol az egyik inkább varázsló, a másik inkább harcos. Durván harcos karaktert durván varázsló karakterrel összehasonlítani, és ezek minden egyes variációja a megfelelő felszerelésekkel.
- Tíz szintenként megcsinálni a fenti összehasonlításokat
- azokat a szakértelmeket egyenlőnek venni, amik nem befolyásolják a harcot.
- megnézni, hogy fél év múlva milyen előnyt generál az, hogy az elnyelés miatt esetleg valaki 1 illetve 4 állatot fejleszt-e
- fél évre előre kiszámolt (minden képlet adott hozzá) karakterekkel ugyanezt az összevetést megcsinálni
- a különböző generált eredményeknek megfelelő prioritást adni az arányos összkép kialakításakor
Ezek igen alapvető dolgok, ha képet akarunk kapni a pontos erőviszonyokat illetően, és még így is igen pontatlan eredmény születik.
Dátum: 2009.12.19. 11:11:12
Szerintem elfogadható, ha tesz érte (kellő építéssel) az a 15. szintű, hogy legyen egy 80. szintű tárgya. A kellő építés alatt nem pár ezret értek, hanem például tárgy szintje = minimum kincspontot.
A másik válaszom: a szabály nem tiltja, azonban itt más a helyzet, mert a világokat is figyelembe véve itt egyoldalú a haszonszerzés. Nekem pl. ez már nem férne bele.
A másik válaszom: a szabály nem tiltja, azonban itt más a helyzet, mert a világokat is figyelembe véve itt egyoldalú a haszonszerzés. Nekem pl. ez már nem férne bele.
Dátum: 2009.12.19. 10:30:27
Erre cak azt tudom mondani, hogy nézd meg, az általad felhozott példák közül melyik melyik üzenetre ment válasznak, és melyik üzenet ment konkrét üzenetre való válasz nélkül...
* és ne csak pár kiragadott üzenetre.
DE abszolút egyetértek, teljesen felesleges ezen vitázni. Ha őszintén úgy gondolod, hogy nem személyeskedtél, akkor simán elbeszéltünk a másik mellett, annak ellenére, hogy én úgy vélem.
Hagyjuk a témát, mert értelmetlen.
* és ne csak pár kiragadott üzenetre.
DE abszolút egyetértek, teljesen felesleges ezen vitázni. Ha őszintén úgy gondolod, hogy nem személyeskedtél, akkor simán elbeszéltünk a másik mellett, annak ellenére, hogy én úgy vélem.
Hagyjuk a témát, mert értelmetlen.
Dátum: 2009.12.19. 10:28:23
Arra akartam célozni, hogy semmi különbség nincsen ha egy 15. szintű karakternek van 80. szintű tárgya, mintha egy 40. szintűnek. Alapjáraton mindkettő esélytelen volna megszerezni a tárgyat, és ez itt a lényeg.
A példámban egy 10. szintű karakterhez nem véletlen 50. szintű tárgyat párosítottam, nem pedig 80-ast. Ha építéshez kötjük, akkor egy 80. szintű tárgyat közel lehetetlen, hogy egy 10. szintű szerezzen meg, ellenben egy 40. szintű ehhez viszonyítva könnyebben megszerezhet a nagyobb építési kapacitásának köszönhetően.
Arányaiban ugyanolyan nehéznek kell lenni egy 10. szintű számára egy 50. szintű tárgy megszerzésének, mint egy 40. szintű karakternek egy 80. szintű tárgy megszerzésének. Erre pedig a szintkorlát tökéletesen alkalmatlan, egy okosan belőtt építési limit, viszont tökéletesen megfelelne.
Ami az ismerőst illeti: hiába van az embernek ismerőse, ha az együttműködés a számára nem éri meg, akkor nem fog hónapokat eltölteni egy szövetségben haveri alapon, bolond lenne. Nem az ismerősön van a hangsúly, hanem hogy megéri-e neki játéktechnikailag. Nem arról van szó ebben az esetben, hogy egy számára érdektelen másik világban segít az ismerősének azáltal, hogy oda csinál egy karaktert aminek a sorsa nem érdekli, és azzal tápolja az ismerőst, hanem arról, hogy egy számára fontos karakterrel átjön a szövetségbe, mert kölcsönösen megéri.
Amit Te mondasz, az akkor volna helytálló, ha megkértem volna egy ismerősömet, aki V2-n játszik, de V1-en nem kilenc hónappal ezelőtt, hogy légyszi csinálj már egy karaktert, amivel körém építed a szövetséget, és majd gyilkolod az epikus lényeket, cserébe ugyanezt megteszem V2-n.
Nem arról van szó itt lesősorban, hogy kinek milyen ismerőse van, amíg ezt nem látjátok be, addig a vita meddő és értelmetlen marad.
A példámban egy 10. szintű karakterhez nem véletlen 50. szintű tárgyat párosítottam, nem pedig 80-ast. Ha építéshez kötjük, akkor egy 80. szintű tárgyat közel lehetetlen, hogy egy 10. szintű szerezzen meg, ellenben egy 40. szintű ehhez viszonyítva könnyebben megszerezhet a nagyobb építési kapacitásának köszönhetően.
Arányaiban ugyanolyan nehéznek kell lenni egy 10. szintű számára egy 50. szintű tárgy megszerzésének, mint egy 40. szintű karakternek egy 80. szintű tárgy megszerzésének. Erre pedig a szintkorlát tökéletesen alkalmatlan, egy okosan belőtt építési limit, viszont tökéletesen megfelelne.
Ami az ismerőst illeti: hiába van az embernek ismerőse, ha az együttműködés a számára nem éri meg, akkor nem fog hónapokat eltölteni egy szövetségben haveri alapon, bolond lenne. Nem az ismerősön van a hangsúly, hanem hogy megéri-e neki játéktechnikailag. Nem arról van szó ebben az esetben, hogy egy számára érdektelen másik világban segít az ismerősének azáltal, hogy oda csinál egy karaktert aminek a sorsa nem érdekli, és azzal tápolja az ismerőst, hanem arról, hogy egy számára fontos karakterrel átjön a szövetségbe, mert kölcsönösen megéri.
Amit Te mondasz, az akkor volna helytálló, ha megkértem volna egy ismerősömet, aki V2-n játszik, de V1-en nem kilenc hónappal ezelőtt, hogy légyszi csinálj már egy karaktert, amivel körém építed a szövetséget, és majd gyilkolod az epikus lényeket, cserébe ugyanezt megteszem V2-n.
Nem arról van szó itt lesősorban, hogy kinek milyen ismerőse van, amíg ezt nem látjátok be, addig a vita meddő és értelmetlen marad.
Dátum: 2009.12.19. 10:16:05
Én viszont szeretném, ha ezt megosztanád itt a fórumon is, vagy ha attól félsz, hogy elvész az értékük, akkor küldd el nekem privát üzenetben, mert kíváncsi vagyok rájuk. Arról nem is beszélve, hogy ha jó az ötlet (miért ne lenne az), akkor nem baj az, ha támogatottsága is van. Ugyanúgy elveszhet a javaslatod, ha nem osztod meg másokkal.
Dátum: 2009.12.19. 10:08:09
Ha konkrétan nekem és az én hozzászólásomra válaszolsz személyeskedve, akkor talán nem bennem van a hiba ha úgy látom, rólam beszélsz...
Dátum: 2009.12.19. 10:04:57
AZ észrevételeim a szintkorlátos érvelésekkel kapcsolatban:
Létezik egy 15. szintű korlát a térkapus tárgyakra, ami gyakorlatilag tökéletesen idejét múlt, elavult és indokolatlan korlát, amit már régen el kellett volna törölni. Egy ilyen elhibázott dologra ráhúzni, hogy ha ennek korlátja van, akkor legyen az epikus tárgyaknak, és hogy az epikus limit nélküliség a bug, az igencsak vicces. Van egy elhibázott dolog a játékban, és erre hivatkozva húzzunk rá egy korlátot másra is, mert az bug. Véletlenül sem a létező 15-ös szintkorlát a hibás, hogy is merhetünk ilyet gondolni...
Bocsánat, de ennek semmi köze nincsen ahhoz, hogy mennyi LE-t lehet hozni valakitől a szintkülönbség változásával, és a 15 %+ szint*5 %-os támadhatósággal. Miben függ össze ez az epikus szintlimittel, azon kívül, hogy a hivatkozást mindkét esetben szintnek nevezik? Semmiben. Amiről az ennek kapcsán felhozott érvekben szó van az az, hogy ha már ezek a rendszerek sz@rok, akkor legyen itt is egy elhibázott szint alapú rendszer.
Elhangzik itt olyan is, hogy legyen szint*x a limit (a legtöbb javaslat 2-ről szól). Had kérdezzem már meg, hogy egy 40. szintű karakter mit tud kezdeni egy olyan epikus lény ellen, amelyik egy 80. szintű tárgyat kidobhat? Azon kívül, hogy megcsiklandozza a talpát, semmit. De még 35 40. szintű sem fog sohasem legyőzni egy ilyen epikus lényt, legyenek bármennyire is tápos karakterek. Viszont egy 15. szintűekből álló banda lazán leküldheti a a 30. szintű tárgyakat dobáló epikust. Viszont egy. 50. szintű tárgyat dobó epikus ellen ugyanannyi esélye van, mint a fent említett 40. szintű brigádnak...
Ebből egyenesen következik, hogy semmilyen különbség nincsen aközött, hogy egy 10. szintű karakter aki 50. szintű tárgyat birtokol, és egy 40. szintű karakter aki 80. szintű tárgyat birtokol között, csakis az, hogy épített érte. Erősség tekintetében egyik sem tudna mit kezdeni az adott lényekkel.
Darah, folyton azt emlegeted, hogy előnybe kerül egy kisebb csoport, mert ismerőse van. Ez csak nagyon sarkítva igaz. Elsősorban arról van szó, hogy kölcsönösen megéri egy magas szintűnek átjönni ütni az epikus lényeket. Szerinted ha egy 84. szintű karakter nem járna jól vele, akkor nálunk lenne már több hónapja a két szép szemünkért? A fenét, már rég másik szövetségben lenne.
Ahhoz hogy ezt megcsinálja egy hasonló szövetség, keresni kell valakit, akivel megbeszélitek, hogy miért jó ez kölcsönösen mindkét fél számára. Ha van ismerős, akkor ez valóban könnyebb, de 90 %-ban nem ezen múlik.
Abban egyetértünk, hogy legyen építéshez kötve a tárgyak elvihetősége és az épületbónuszok is, ez ellen nincs kifogása senkinek szerintem, mert az korrekt. Szerintem azért vitáztok itt Viktorral, mert simán elbeszéltek egymás mellett. Azt pedig bevallom, hogy számomra sem volt egyértelmű, hogy mit értesz ismeretség alapú előnyön. Feltételezem, hogy a korrekt meglátásaid mellett ide sorolod a magas szintű epikus tárgyak elérését is. Ezt a részét akartam tisztázni (nem írtad sehol sem, hogy ezzel van bajod, de azt sem hogy nem).
Létezik egy 15. szintű korlát a térkapus tárgyakra, ami gyakorlatilag tökéletesen idejét múlt, elavult és indokolatlan korlát, amit már régen el kellett volna törölni. Egy ilyen elhibázott dologra ráhúzni, hogy ha ennek korlátja van, akkor legyen az epikus tárgyaknak, és hogy az epikus limit nélküliség a bug, az igencsak vicces. Van egy elhibázott dolog a játékban, és erre hivatkozva húzzunk rá egy korlátot másra is, mert az bug. Véletlenül sem a létező 15-ös szintkorlát a hibás, hogy is merhetünk ilyet gondolni...
Bocsánat, de ennek semmi köze nincsen ahhoz, hogy mennyi LE-t lehet hozni valakitől a szintkülönbség változásával, és a 15 %+ szint*5 %-os támadhatósággal. Miben függ össze ez az epikus szintlimittel, azon kívül, hogy a hivatkozást mindkét esetben szintnek nevezik? Semmiben. Amiről az ennek kapcsán felhozott érvekben szó van az az, hogy ha már ezek a rendszerek sz@rok, akkor legyen itt is egy elhibázott szint alapú rendszer.
Elhangzik itt olyan is, hogy legyen szint*x a limit (a legtöbb javaslat 2-ről szól). Had kérdezzem már meg, hogy egy 40. szintű karakter mit tud kezdeni egy olyan epikus lény ellen, amelyik egy 80. szintű tárgyat kidobhat? Azon kívül, hogy megcsiklandozza a talpát, semmit. De még 35 40. szintű sem fog sohasem legyőzni egy ilyen epikus lényt, legyenek bármennyire is tápos karakterek. Viszont egy 15. szintűekből álló banda lazán leküldheti a a 30. szintű tárgyakat dobáló epikust. Viszont egy. 50. szintű tárgyat dobó epikus ellen ugyanannyi esélye van, mint a fent említett 40. szintű brigádnak...
Ebből egyenesen következik, hogy semmilyen különbség nincsen aközött, hogy egy 10. szintű karakter aki 50. szintű tárgyat birtokol, és egy 40. szintű karakter aki 80. szintű tárgyat birtokol között, csakis az, hogy épített érte. Erősség tekintetében egyik sem tudna mit kezdeni az adott lényekkel.
Darah, folyton azt emlegeted, hogy előnybe kerül egy kisebb csoport, mert ismerőse van. Ez csak nagyon sarkítva igaz. Elsősorban arról van szó, hogy kölcsönösen megéri egy magas szintűnek átjönni ütni az epikus lényeket. Szerinted ha egy 84. szintű karakter nem járna jól vele, akkor nálunk lenne már több hónapja a két szép szemünkért? A fenét, már rég másik szövetségben lenne.
Ahhoz hogy ezt megcsinálja egy hasonló szövetség, keresni kell valakit, akivel megbeszélitek, hogy miért jó ez kölcsönösen mindkét fél számára. Ha van ismerős, akkor ez valóban könnyebb, de 90 %-ban nem ezen múlik.
Abban egyetértünk, hogy legyen építéshez kötve a tárgyak elvihetősége és az épületbónuszok is, ez ellen nincs kifogása senkinek szerintem, mert az korrekt. Szerintem azért vitáztok itt Viktorral, mert simán elbeszéltek egymás mellett. Azt pedig bevallom, hogy számomra sem volt egyértelmű, hogy mit értesz ismeretség alapú előnyön. Feltételezem, hogy a korrekt meglátásaid mellett ide sorolod a magas szintű epikus tárgyak elérését is. Ezt a részét akartam tisztázni (nem írtad sehol sem, hogy ezzel van bajod, de azt sem hogy nem).
Dátum: 2009.12.18. 21:20:35
Figyelj, a legkevésbé sem érdekel, hogy elhiszed-e, az azonban igen, hogy konkrétan lehazugozol. A tény attól téány marad, hogy elhiszed-e vagy sem. Kérj infót Miklóstól, ha nekem nem hiszel, de ne személyeskedj! Köszönet érte.
Dátum: 2009.12.18. 21:15:50
Szerintem Te nem érted inkább...
Dátum: 2009.12.18. 21:11:12
Naponta 20k és 50K LE között költöttem gyógyitalokra. 5 ősköves tárgyat vásároltam !ebből hármat a legvégén), és 2* váltottam kavicsért specializációt. Összesen 2000 HUF alatt költöttem bőven. És nem banki utalással fizettem a kövekért.
Dátum: 2009.12.18. 21:06:46
Tényleg nem sütött ki senki kutat, legalábbis én így tudom.
Ne hidd el, a a LE-diffnek semmi köze az őskövekhez, az állatok kategória már nehezebb, de közel sem lehetetlen.
Ne hidd el, a a LE-diffnek semmi köze az őskövekhez, az állatok kategória már nehezebb, de közel sem lehetetlen.
Dátum: 2009.12.18. 20:38:37
Aki 500 forintot akar költeni a játékra a prémiumtagságért, egy fillérrel sem többet, az megteheti a fix 500 forintos beugró nélkül is, és eddig is megtehette...
Dátum: 2009.12.18. 20:25:12
Akkor vedd úgy, hogy a fix beugró a Miklós által is említett 90 őskő (valójában inkább 120), ami a teljes szerverre garantálja a prémiumtagságot. A kiégett ősköveket is beleszámítva ez 1000 forint/hó költségből megvan, és akkor jut belőle ősköves cuccokra és fókuszkristályra is bőven. De akár 500 forint/hó összegből is kihozhatod azt, amiről beszélsz. Ennél olcsóbb beugrót akarsz?
* az 500 kavics kisütését példának írtam. Kizárt dolognak tartom, hogy olyan sok keményvonalas játékos volt, aki ezt kihasználta volna. De a lehetőségtől akkor sem kell megfosztani senkit sem.
A szövetségi társaim közül senki sem tett így, és akadtak az 1. és a 2. szerveren is olyanok, akik egyetlen őskövet sem vásároltak közülünk.
De őskő nélkül meg lehet nyerni a legnagyobb LE differencia és a legmagasabb szintű állat kategóriát is.
* az 500 kavics kisütését példának írtam. Kizárt dolognak tartom, hogy olyan sok keményvonalas játékos volt, aki ezt kihasználta volna. De a lehetőségtől akkor sem kell megfosztani senkit sem.
A szövetségi társaim közül senki sem tett így, és akadtak az 1. és a 2. szerveren is olyanok, akik egyetlen őskövet sem vásároltak közülünk.
De őskő nélkül meg lehet nyerni a legnagyobb LE differencia és a legmagasabb szintű állat kategóriát is.
Dátum: 2009.12.18. 18:52:57
Hát Shányi, hogy merted!?
Dátum: 2009.12.18. 18:16:16
Csak 10. bár a jóakaróim erőteljesen dolgoznak, hogy minél hamarabb 11. legyek.
Azért nyitottam külön rovatot neki, mert a játék fejlesztéséhez már nem sok köze volt ennek a témának amilyen hozzászólások születtek, viszont abban a rovatban volt már 2 hasábnyi hsz. Gondoltam megérdemel egy külön rovatot, ez azonban nem jelenti azt, hogy ez milyen kiemelt fontosságú rovat. Prismával kell egyetértsek, hogy ez az egyik legjelentéktelenebb problémája a játéknak.
Azért nyitottam külön rovatot neki, mert a játék fejlesztéséhez már nem sok köze volt ennek a témának amilyen hozzászólások születtek, viszont abban a rovatban volt már 2 hasábnyi hsz. Gondoltam megérdemel egy külön rovatot, ez azonban nem jelenti azt, hogy ez milyen kiemelt fontosságú rovat. Prismával kell egyetértsek, hogy ez az egyik legjelentéktelenebb problémája a játéknak.
Dátum: 2009.12.18. 15:38:33
Ez a kérdés valahol régebben elhangzott, és a hivatalos válasz az volt, hogy a kettő ugyanaz. Nem emlékszem pontosan hol volt róla szó, de valamikor nagyon régen (több hónappal ezelőtt, de lehet már egy éve is van).