Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - winnie

Dátum: 2009.09.28. 15:50:18
nem hiszem, hogy létezik olyan ember, aki nem tud feltenni egy teljesen normális kérdést. ha más nem, vadászik egyet ,megnézi milyen kérdés jön és kicseréli benne a szavakat, feltesz egy haosnlót.
Dátum: 2009.09.27. 21:45:22
ha az állatoknak van védelmük, akkor nem szimplán nem találta el őket akkor, 0 sebzés?
Dátum: 2009.09.27. 21:41:50
Idézet: Butchman - 2009.09.27. 16:13:51
Kicsit nézelődtem, hogy mennyire igaz winnie felvetése, miszerint csak pár szövetséget érint a dolog:

Tisztán látszik, hogy ez nem csak 1-2 szövetség problémája, hanem csak 1-2 szövetség van, akik felvetik ezt a nagy fórumon IS.


az ilyen összevetést mindig úgy kell csinálni, hogy a legmagasabbat és a legalacsonyabbat kiveszed, mert az extremitások torzítják a mintát. de ettől még igaz, amit írsz, de ha megnézed, akkor a többség magának "kreálta a problémát", amikor szövetséget váltott, amit annak tudatában tett, hogy gyengébb lesz a szövetségen belül. tudta. meglépte. és miattuk, a "tudók, meglépők" miatt játékszabályt változtatni dőreség.

a felvetésed viszont jogos lehet: egész egyszerűen azt kell megnézni, hogy az egyszerre, vagy pár hét eltéréssel indulók között mostanra mennyi eltérés lehet, ha prémes és nemprémes egy illető. ha a nemprémes nemprémessége miatt, nem pedig sajét döntése miatt nem tud elég jól résztvenni, akkor valóban elcsúszott valami.
Dátum: 2009.09.27. 21:38:16
Idézet: Byzon - 2009.09.27. 16:09:09
Winnie. Nézzük más szemszögből: azért vagyunk itt, hogy szórakozzunk. Ez a mi érdekünk és a JV érdeke is. Ha a szórakozás egy formája kiveszik a játékból, az senkinek sem jó...


de épp azt mondod, amire céloztam: a forma megmarad, csak a játékos tesz arról, hogy számára elvesszen. eleinte egységesek voltak a szövetségek (naná), de utána jöttek a nagyokhoz belépő kicsik és a pókok lemaradása, de ők saját döntést hoztak, aminek meghozatalakor tisztában is lehettek az epikus rendszerrel. butchman ilyen szempontból mások nevében beszél, így persze nem tudom nekiszegezni a kérdést, miszerint "miért?", te pedig csak most váltottál nemrég, de nálatok azért nem lehetett akkora a különbség. (de amikor váltottál, nyilván tudtad, hogy kevesebbet tudsz epikusozni, nem?

Idézet: Byzon - 2009.09.27. 16:09:09

Ez alapján nem kellett volna a Kristály Horda sem, csak a top magánjátszóterének... De megkapták. Lévén szükségük volt portyaellenfelekre. Pedig maguknak köszönhetik ők is,


az érv elméletben teljesen jó, de ez megint bezzeg béla-hozzáállás, ami a lehető legrosszabb egy vitában. ezt nem is fejtem ki, szerintem érthető.

Idézet: Byzon - 2009.09.27. 16:09:09

Másrészt meg: van valami ebben a játékban, ami szerinted megváltoztatásra szorul? Ha nincs, légyszíves ugyan meséld már el nekünk mi a fenéért törölnek meg teszik tamagochiba az emberek a karaktereiket? Köszi.


miért ne lenne? sokat írtam, de attól, hogy nem hangoztatom, nem jelenti azt, hogy nincs semmi, max annyit, hogy nem biztos, hogy megéri a fórumba való betűk írása az időt, ahelyett, hogy mondjuk dolgoznék vagy a családommal lennék. akinek sok ideje van, az fórumozik. akinek kevés, az játszik.

ha a törlések okaira vagy kíváncsi, őket kérdezd, valamint csekkold a hasonló játékok lemorzsolódónak idősorban rendezett alakulását. akár jó a játék, akár nem, mindig vannak törlések.
Dátum: 2009.09.27. 15:52:12
Idézet: Sokaris - 2009.09.27. 14:23:27
milyen érdekes! egy két legyőzött akik tudnak veszíteni. Míg a Csodálatos, Fenséges, Tökéletes, Leg-leg top 1 AL képviselői csak sírni és hisztizni tudnak minden tasli után!!! még hogy a sas nem kapkod nyulak után??? Hol tanultál biológiát kis cipő?


oké, ez egy kicsit tudatlan komment volt, de mosolyogtató. minden csak kommunikáció kérdése. attól, hogy valaki egy dolgot kommunikál kifele, még bőven lehet, hogy csak az imidzsét fényezi, de egyébként kígyót-békát kiabál magában. meg ostobaság egy-két ember pozitív vagy negatív véleményéből általánosítani.
Dátum: 2009.09.27. 15:48:41
Idézet: Butchman - 2009.09.27. 14:18:50
Mellékes problémaként meg lehet említeni, hogy egy erősebb szövetségben egy alacsony szintű tag epikus sebzéssel kapcsolatos küldetései kudarcra vannak ítélve. Emiatt szövetségből ki-be ugrálásra vannak kényszerülve a játékosok.



nincs senki kényszerítve. VF-re sincs kényszerítve senki. arra sem, hogy olyan szövetségben legyen, ahol aszimmetrikusak az erőviszonyok. minden választás kérdése, s bár teljesen igazad van, a jelenség létezik (ki ne tudná jobban, mint én), létezik olyan megoldása is, ami nem kíván programozást.

és hiszem, hogy ha valaki szándékosan rajzolja magát sarokba, a tetteivel idéz elő magának valamilyen zsákutcát, akkor ott nem a játék szabályain kell változtatni.

mondom ezt annak ellenére, hogy ha csak a szintkülönbség függvényében egy varázslatmodifikáció történne, sokan lennének boldogok, hiszen az epikusozás egyik nagy gátja, hogy egy kis karakter azonnal kaphat 2-4000 ÉP sebzést és máris halott, de van egy olyan érzésem, hogy a legtöbb szövetségnél nincsenek ilyen gondok. 160-170 szövetség epikusozik és az ismertetett jelenség a legtöbbnél nem áll fenn. pár topszövetség miatt meg nem érdemes változtatni - amit elveszít a tag a réven, azt megnyeri a vámon, hiszen kicsiként is megkapja azt a hátszelet, amit a toptagok működése jelent neki a szövetségben (épületek, stb.)

ergó a probléma választás következtében áll elő, nem szorul JV-s orvoslásra.
Dátum: 2009.09.26. 16:15:16
pofonegyszerű. kérd meg őket, hogy ne támadjanak. ha normálisak, respektálják a kérésedet.
Dátum: 2009.09.26. 16:13:21
idővel biztos lesz, de szerintem csak középtávon, ugyanis ezeket csak nagy körültekintéssel lehet megcsinálni, kegyetlen meló, nehogy a legkisebb egyensúlytalanság előforduljon. no meg persze ott a hordaváltás, ami boríthat sok mindent.
Dátum: 2009.09.25. 13:05:41
tudom, azért is ide írtam, de valami olyasmire gondolok, mint az ősök városában: lehetne benne némi versengésjelleg - itt magunknak fogjuk öldösni inkább őket.

és nem csak sebzésre egy 20.000-es lénybe, nem csak több nekifutásra, nem csak nyerésre, hanem megölésre menne a dolog (valljuk meg, nyerni nem nehéz, ellenben megölni igen, vagyis időről-időre biztos falba ütközbe a karakter, a leküzdendő akadály, a kihívás pedig jó:) (oké, mindez más harci értékekek kívánna az ellenféltől), a több lényes harcot már nem is említem (az ellenfeled két sárkányifjú), mert hiszem, hogy a játék 1-2 éves jövőjében benne lesz efféle bonyolítás, de ez bonyolultabb programozást kíván.

s persze a legjobb eg yolyan mechanizmus lenne, ha már versengés, hogy egy alul erős kalandozó is lehetne az aréna ura, hiszen mindenki a saját erősségéhez igazítva kapna ellenfelet. de mindez csak ábránd.
Dátum: 2009.09.25. 12:29:41
Idézet: Sun13 - 2009.09.25. 10:16:30
jobb lesz ha megszokod az életben hogy a világ nem úgy működik ahogy szeretnéd és ha sokat hisztizel az csak anyuval szemben javítja a helyzeted.


hmm, valószínűleg ott lehet a kulcs, hogy már vele szemben sem javítja:)

remélhetőleg hamar bevezetésre kerül az egyéni epikus és lezárul a topik, mert még számomra is megdöbbentő, hogy hiába mondja 10 ember, az az egy nem képes felfogni a többször is leírt gondolatmenetet.

bár abban van igazság, hogy mindenkit máskor ér egy kemény reality-check. ő most döbben rá.

én egyéni epikus helyett inkább valami szörnyarénaszerű képződmény mellett kampányolnék, ahol az erős karaktereket ugyanolyan nevű, de arányosan erősebb, még nekik is kihívást jelentő lényekkel lehetne megküzdeni.
Dátum: 2009.09.25. 10:36:55
ha vannak állataid, akkor persze, hogy nem tudod elfelejteni. ha lesajtolod az állatokat, akkor menni fog.

viszont. miért akarod elfelejteni, amikor a többség felnyomta 50-re? mivel az egyik legjobb LE-szerzési lehetőség maximális csapdakészítéssel és sajtolással állatokat leölni, így hiba lenne. a szakértelem meg kell arra, hogy ne teljen meg minden ötödik vadászatnáll az állatparkod.

(no meg azt sem szabad feledni, hogy magasabb szinten az állatok révén 1000 körüli sebzést is oszthatsz egy csatában, valamint ugyanennyivel csökkenthetik a téged ért sebződést. állatok nélkül nem lesz sok esélyed.)
Dátum: 2009.09.25. 08:37:29
Idézet: Mikiszke - 2009.09.25. 08:26:31
Úgy tudtam 25.-én indul a 4-es világ,de engem nem enged belépni. Már egy hete előregeltem. Tud valaki infót az indulásról?


este is 25-e lesz. türelem.
Dátum: 2009.09.25. 08:37:12
Idézet: Danilaci - 2009.08.28. 20:57:45
Ezt nem hiszem el! Ilyen csak magyar játékkal fordulhat elő!


olyan, hogy nem olvasod el a játékszabályokat?
Dátum: 2009.09.25. 02:34:42
végre valaki megmondta a frankót.

ezennel bejelentem, hogy ha ennyire nagy érvágás, akkor magam finanszírozom meg butchman 10-es sebgyógyítását: lerabolhat tőlem x tucatezer LE-t, hogy végre mosolyra görbüljön a szája e fejlesztés kapcsán. túl fogom élni és még örülni is fogok, hogy segíthettem.

de, ha már sebgyógyítás: muszáj ismét megkérdeznem, mert nem kaptam sosem JV-választ, hogy az fícsör vagy bug, hogy sebgyógyításos regenerációval mondjuk 150ÉP-ben egy 3000-es sebzést bekapva a 15% alatt betámadó KH-tól 2000-re lehet gyógyulni szimpla kötözéssel?
Idézet: Tiha - 2009.09.24. 22:41:11

Javaslok egy olyan reformot, hogy a Citadella csapás nagysága is %-osan függjön a lélekkút méretétől. (kérdés, hogy kinek a kútja legyen a meghatározó. Logikusan a csapást mérő fél kútjával arányos kéne hogy legyen, így elkerülhető, hogy egy kis szövi csapást mérjen egy nagy (kutas) szövire, így komoly károkat okozva)


hogy a felvetésrők is szóljak, ez persze nagy butaság, hiszen a javaslatod, hogy aki nagy, az árthasson nagyon mindenkinek, míg a kicsinek esélye ne legyen a védekezésre.

nem fordítva akartad? hogy aki nagy, az nagyobbat szívhasson, a kicsi viszont valamennyir védve legyen a nagytól?
tök egyszerű, a citadellát vissza kell állítani olyanná, amilyen régen volt: csak és kizárólag LE-ből lehessen semlegesíteni, se kútból, se VP-ből. és ebbe a folyamatba ne számítson az építészet szakértelem.

és ez nem azért lenne jó, mert így kevesebb lenne a támadás, hanem azért, mert esetleg a válaszcsapástól való félelem miatt csökkenne a kósza citadellák száma. így meggondolná a támadó is a dolgot, de a citadellázó is. "vajon, ha megtámadom, akkor mer citadellázni azt kockáztatva, hogy vissza citadellázom?"
Dátum: 2009.09.24. 16:59:28
Idézet: Prisma - 2009.09.24. 14:53:28
Miklós, sajnos egyáltalán nincs igazad. A sebgyógyítást nem lehet összehasonlítani egy új szakértelemmel, mert nem az. Van, aki sebgyógyításra költötte a lét, van, aki másra, pl. vastag bőrre. Azzal, hogy sebgyógyítást kötelezővé teszed, azt mondod, hogy szerinted aki sebgyógyítást fejlesztett, az a te kedved szerint fejlesztette a karakterét, aki vastag bőrt, az meg nem, és ezért ugyanazért a funkcióért az költsön több lét. Mert márpedig a vastag bőrt fejlesztett karakternek többe fog kerülni. Ha viszont a játékvezetés szerint az a helyes, hogy sebgyógyítást kell fejleszteni, akkor miért nincs ez kiírva a szakértelemhez?


uhh, ez a nap mélypont kommentje... ez a tipikus "te ennyire nem érted?"-típusú hozzászólás, ami képtelen saját szemszögből szemlélni, ami szerint csak A meg B van. majd, ha pár nap múlva pukkanást hallasz, az az volt, amikor kihúztad a fejed a csőből.

ez így nem termékeny, ha az, aki ellenérvel nem képes a teljes képet látni és csak csőbe nézve gondolkodik. vannak normális ellenérvek is ahogy olvasom, de ez...
Dátum: 2009.09.24. 16:56:43
Idézet: Ariel - 2009.09.24. 16:51:40
aztán minden állatom hirtelen elkezdjen gyógyulni, és már ne tudjam kennelbe zavarni őket, és reggelre morál nélkül találjam őket


oké, ez mondjuk igaz, mert durva is lenne, ha reggel rájuk kéne költeni némi LE-t. azt nem mindenki engedheti meg magának.
Dátum: 2009.09.24. 16:55:28
Idézet: Butchman - 2009.09.24. 15:11:32
Mi lesz szerencsételn Jóskapistával, aki - Morti felvetése alapján- csak napi háromszor tud belépni, és volt pofája vastagbőr kifejleszteni? Beszopta gondolom, és ő volt a "szükséges áldozat".


mert negatívan gondolkodsz. nem lesz vele semmi. ha epikusozni akar, kifejleszti és nem fog sírni, mert ki kell fejleszteni. a fejlesztést lehetőségként éli meg, s mivel nem volt részese a fórumos érzelemkitöréseknek, örülni fog, hogy ismét gazdagodott a játék.

elhiheted nekem, egy jóskapista így fog reagálni. nem lesz frusztrált. az másnak a jussa. (van egy olyan érzésem, hogy sokak számára még mindig nem tiszta, hogy milyen egy átlagos játékos.)
Dátum: 2009.09.24. 16:53:20
Idézet: Butchman - 2009.09.24. 16:46:31
off:
Hamarosan nem lesz értelme vitázni sem, mert elfogynak azok akikkel csak a baj van,


hidd el, erre vár a többség. hogy akikkel baj van, elfogyjanak.