Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Jeriko

Dátum: 2010.04.13. 11:06:01
A kereskedelem és a tul.fejlesztés (sőt, a többi három jutalom) között a fő különbség, hogy a kereskedelemnek egyszeri hatása van, a többinek meg folyamatos.

Melyik a jobb? Egyszer kapni 100.000 forintot, vagy amíg élsz, minden hónapban 10.000-et?
Dátum: 2010.04.13. 08:52:51
Idézet: Fulijoe1 - 2010.04.12. 23:45:41

Marietta LE-ben fixen kiszámolható, hogy mennyit ad, kivéve, hogy a max fölé viszi a kereskedelmet
ez pedig a topperek világán kívül mindenhol megbontja az egyensúlyt
szal szerintem kár Ericath-nál kapálódzni - de ízlések és pofonok


Ki lehet számolni LE-ben mindegyiket. Egy top-játékosnak Ericath a legjobb - szerintem.
Dátum: 2010.04.12. 17:49:33
Keresnék egy-két megbízható játékost, akik vállalnák, hogy napi rendszerességgel, precízen rögzítik a verseny adatait minél több világon.
Kérlek, MAGÁN ÜZENETBEN jelentkezz. Köszönöm!
Dátum: 2010.04.12. 16:46:01
Amondó vagyok, a különféle zseniális taktikák létjogosultságát szájkarate helyett dicsőségmedállal illene bizonyítani. Mert "az én taktikám volt a legjobb, a hülyék meg azt képzelik..." típusú érvek megmosolyogtatóak olyan valaki szájából, aki nem tud semmit felmutatni.
Dátum: 2010.04.09. 09:30:04
Idézet: Cofee - 2010.04.09. 07:10:57
Természetesen én is így csinálom, de az esetek nagy részében a kaland befejezése után is 15% felett maradok, mivel nem lehet kiszámolni mennyit fogok sebződni. Gondolom te sem. És hiába keresem ki előtte az összes meglévő kaland próbáit, időbe kerül átöltözni, meg turbókat váltogatni. De gondolom ezzel Te is tisztában vagy, ezért gyorsítod...Szóval felesleges bagatelizálni a segítségek jelentősségét!

Látom nagyon felesleges itt erőlködnie annak aki ellenzi a segítségeket(script, macro)


Ez természetesen így van. Ugyanakkor a kérdés az volt, hogy kényelmi funkción túl jelent-e előnyt egy, a kalandokban várható próbákat kikereső script. Úgy gondolom, e szempontból teljesen indifferens, hogy a kaland után mennyi ÉP-d marad, és milyen gyorsan tudsz átöltözni. Ezért írtam, azt, amit írtam, szerintem NEM JELENT ELŐNYT.

Ami a scripteket illeti: Egyáltalán nem a scriptek használata mellett érvelek. De mivel NEM LEHET ellenük fellépni (ezzel lehet vitatkozni, nyilván a másodpercenként 10-szer támadót lehet észlelni, de megkülönböztetni attól, amikor valaki rátenyerel az egérre, azt nem, a mostani kalandos scriptet, vagy pl. a kvízkitöltőt meg nem lehet észlelni SEHOGY - ezt mint informatikus mondom), ezért MEGELŐZNI kell őket azzal, hogy a játék fejlesztése során nem programoznak le olyan dolgokat, ahol egy script komoly előnyt tud jelenteni (a meglevő ilyen dolgokat pedig szintén ez irányban módosítják).
Dátum: 2010.04.09. 09:00:18
Idézet: Kocos - 2010.04.08. 14:57:40
Allsagos szoveg a kulonbsegeket a KH-nak tulajdonitani. Van karakter aki 3-4 honapja meg nem igazan tudott mit kezdeni a KH-val, most meg 10-1 aranyt hoz ellenuk nem keves csataval. O nyilvan nem a KH-n tapolodott fel.

Masik: van karakter, amelyik fel eve halomba olte a KH-t, mostmeg alig tud hozzajuk szagolni.

No akkor hogy van ez? Akinek megvolt a lehetosege tapolodni az gyengult, akinek nem volt meg az erosodott?

Termeszetesen a KH jobban kihozza a jo jatekosok elonyet, ezt nem tagadom, de ugy beallitani, mint egy falat, amelynek egyik oldalarol (szivas) atkeveredni a masik oldalara (tapolas) nem lehet, az sem felel meg a valosagnak.
------------
A szemelyre szabott KH-val jol el lehetne erni, hogy a karakter fejlesztese ertelmetlenne valjon. Novelek 20-at az IQ-n? A klonom is novel, olyan mintha semmi sem tortent volna. Jelenleg ez 1 ellenfellel szemben all fewnn, ha csak a hozzam igazitott ellenfel lenne, akkor mindegyikkel szemben fennallna.



Kivételt mindig mindenre lehet találni, az alapján általánosítani viszont óriási hiba lenne.
Nézd meg a toplistát: a legmagasabb szintű karakterekből van 1-2, aztán 99. szintűből már 9 darab, 98. szintűből 4, 97.-ből 5 darab, 96. szintű nincs egy se, aztán 94. szinttől megint egyre több. Jól láthatóan jelenleg 96. szint környékén van egy lyuk, ez a toplista 34. helye. Érdekes módon a KH 35 tagból áll - azt lehet mondani, az első 35 karakter kezd elhúzni a többiektől. Természetesen ez nem átjárhatatlan fal, mert ki lehet belőle esni, és óriási erőfeszítések árán be is lehet kerülni (főleg ha előtte kiesett valaki). De azért elé erőteljes jelzés, hogy valami nem oké.

Régebben, amikor még Sharpa játszott, és ő volt a legelső, még létezett egy természetes szabályozás: hiába nyomta egekig a szinguláris ismeretét és igyekezett begyűjteni a lehető legtöbb TP-t, nem tudott lényegesen elszakadni a mezőnytől, mert ahogy szintet lépett, egyre kevesebb portyacélpontja lett, és azokért is egyre kevesebb TP-t kapott.
Ma, a KH-nak köszönhetően ez a szabályozás eltűnt, a top rakétaként száguld előre, míg a középmezőnyben csak VF-el lehet talpon maradni.
Emellett a KH-ban levő LE, illetve a KH által megvalósított LE transzport miatt igenis durván nyílik az olló. Egy 97. szintűnek 4-5 potenciális áldozata van a KH-ból, azon is 6-7-en "osztoznak", de ha gyengébb 97. szintű karakter, akkor egy sincs - ő potenciális vesztese a KH-nak. Nyilván ez rajta is múlik, de a KH az eredeti különbséget megsokszorozza. Ugyanakkor egy kiemelkedően erős karakternek (mint pl. Próféta, Cyron) nincs ellenfele a KH-ban, számára tényleg csak klikk-klikk és dől a LE (természetesen érdemes gondolkodni, mikor és melyik KH tagot támadja az ember, hogy minél több LE-t nyerjen). Számukra tehát kb. 25-30 darab KH "farm" létezik, pedig csak 98. szintűek. Óriási különbség! (Nem mondom azt, hogy nem dolgoztak meg érte, de hogy KH nélkül nem lenne 10-12 milliós LE diffjük, az is biztos.
Az én karakterem is valamennyire kiemelkedik a mezőnyből, bár közel sem annyira mint ők: nekem kb. 15 legyőzhető ellenfelem van a KH-ból - nyilván őket is támadom. A velem azonos szintű Nasdfil LE.diffje viszont negatív: azt hiszem, az ő számára sem egyszerű odafent az élet KH téren.
Aztán ott van a top: Barrique klónját nem hiszem, hogy rajta kívül bárki le tudná győzni, mondhatni az ő klónja kizárólag az ő személyes farmja. Ide tartozik Ariel és Galmuszk klónja is: ezeket is csak ők hárman farmolhatják, míg a klónjaik közben ütnek lefelé is és szállítják a LE-t felfelé.

Nem célom személyeskedni, elnézést kérek azoktól akiket megemlítettem. Csupán élő bizonyítékot akartam mutatni, hogy igenis a KH nagyon nagy különbségeket okoz a karakterek között. Természetesen nem a KH a kizárólagos oka a különbségnek, lenne akkor is differencia, ha nem lenne KH - csak kb. harmad, negyed akkora.

Azt, hogy a személyre szabott KH-val értelmetlenné válna a karakterfejlesztés - elnézést - butaságnak tartom. Nem a KH elleni harcról kellene szólnia a játéknak senki számára, hanem a többi játékos elleni harcról.

Még egy dolog: Kevés kivételtől eltekintve senki sem a saját klónját üti, mert ellene kb. 50% esélye van, hanem a nála gyengébb karakterek klónjait. Ezért értelmetlen a KH klónozásának tökéletesítése: az csak az olló nyílását gyorsítja - az erősebb KH tagok leverését fenntartva az erősebb karaktereknek.
Dátum: 2010.04.08. 21:38:31
Idézet: Cofee - 2010.04.08. 17:31:40
Szerinted nem előny az, hogy nem 2 percet kell a portyalistán virítani egészségre vagy mágiára öltözve 15% felett, hanem csak felet? Vagy nem előny, hogy nem kell olyan sokszor őskőért gyorsítanod a turbóváltást, mert jobban átlátod? Az szerintem még Miklóséknak is feltűnne, ha hirtelen mindenki elkezdené kalandokhoz használni...


Hát, arra tippeltem magamban, hogy azért az egyszeri játékos van annyira intelligens, hogy előbb kikeresi/elolvassa a kalandjaiban szereplő próbákat (még amikor pl. 15% alatt van), és csak utána öltözik/gyógyul, nem pedig előbb öltözik, aztán full ÉP-ben elkezd bogarászni a kalandok között.
Legalábbis én így csinálom, és ez esetben szerintem nem számít se az idő, se az ősköves gyorsítás.
Dátum: 2010.04.08. 13:36:40
Idézet: Ariel - 2010.04.08. 13:17:45
A KH-t azért volt könnyű berakni a top ellen, mert nem volt nagy különbség a karakterek erősségében.

Hála a KH-nak, most már van
Idézet: Ariel - 2010.04.08. 13:17:45
A középmezőnyben akár egy szinten belül is nagyobb eltérések lehetnek, mint a topban 8-10 szint különbség mellett. Nem lenne elég annyit változtatni a KH-n, hogy legyen opcionális az ütésük, mert az érintett játékosok nagy többsége nem tudná legyőzni őket. A klónozás metódusát is meg kellene változtatni.

Ezért javasoltam hónapokkal ezelőtt, hogy a KH-t nem elég egyszer legenerálni alkalmanként, hanem minden karakternek on_the_fly kell generálni az ő karakteréhez képest.
Dátum: 2010.04.08. 13:05:54
Idézet: Kocos - 2010.04.08. 11:18:06
Kerdes.
Mikepp velekednetek egy scriptrol (felreertesek elkerulese vegett en nem irok scriptet szakertelem es ido hianyaban), ami a kalandokhoz a wikibol kinezi, hogy milyen probak vannak benne? Csalas? Siman belefer? Valami a ketto kozott?


Hát, szerintem belefér, de mindenképpen érdekes kérdés. Anno a kvízkérdéseket én is excelbe gyűjtöttem kézzel (most az egész VU oldal lementésre kerül). Ha belegondolsz, akkor a kvíz saját kútfőből való kitöltése és a google között sokkal nagyobb a különbség, mint a google és egy script között (most tekintsünk el a kvízolimpiától). Az igazán nagy minőségi ugrás ott van, amikor BÁRMILYEN segédeszközt el kezdesz használni, legyen az kockás papír, google, a haverod (aki mondjuk jó kvízben), vagy a wiki. A scriptek TUDÁST nem tudnak hozzátenni a játékhoz, csak időt, így előnyt ott nyújtanak, ahol a verseny időre zajlik (például amikor kijön valaki 15% alól, az is ilyen időre zajló versenyhelyzet: az áldozat tudja-e előbb elkölteni, vagy a vadász megszerezni a LE-t).

Kérdésedre válaszolva: egy ilyen script szerintem nem nyújt semmi előnyt. Én is előre kinézem, mi vár rám egy kalandban - és mivel a kaland nem megy időre, maximum kényelmi funkciókat adhat egy olyen script, amely megkönnyíti a keresést. A minőségbeli ugrás ez esetben is ott van, hogy valakinek van-e ilyen segítsége (olvas-e fórumot, tud-e wikiről, kiírja-e a kalandokat - azaz fel tud-e előre készülni a próbákra), vagy sem.

Visszakanyarodva a fejtegetésemhez: A segédeszközök között nem lehet határvonalat húzni. Az szabályos, hogy:
- Megjegyzem a kérdést, és legközelebb már tudom a választ?
- Megkérdezem a barátomat, hátha ő tudja a választ?
- Felírom a kérdést és a választ egy papírra?
- Beírom a kérdést és a választ egy file-ba, és abban keresés funkcióval keresek?
- Copy-paste-el másolom file-ba, és copy-paste-el másolom a keresést is?
- Copy-paste-el másolom adatbázisba?
- Olyan böngészőt használok, ami tud reg_exp-es keresést, és már ki sem kell jelölnöm a kérdést...
- A böngészőm lementi a meglátogatott oldalakat, és utólag abból szedem ki a kérdéseket "grep" paranccsal
- A böngészőm lementi az oldalakat és bizonyos időközönként lefut cron-ból a grep parancs
... stb

Hol húzódik a határ?

- Másik példa: van olyan böngésző, amin be lehet állítani, hogy bizonyos időközönként frissítse az oldalt. Berakom XY támadását, és beállítok 1 másodperces frissítést. Szabályos?
- Vagy odarakom az egeret és rárakok egy nehezéket a gombjára. Szabályos?
- Valaki amerikából játszik, és akkor tud portyázni, amikor nálunk hajnali három van. Sokkal több célpontja van, mindenki 100%-on áll, sokaknál ott az este indított vadászatból szerzett LE. Iszonyat előny azokhoz képest, akiknek ehhez éjszakázniuk kell. Szabályos?

Szerintem nem lehet határt húzni, de kíváncsi vagyok arra, szerintetek hol a határ.

- Amit véleményem szerint tenni kéne, az az, hogy megszüntetni (illetve komolyan módosítani) az olyan versenyhelyzeteket, amelyek időre mennek: kvízolimpia, 15% alóli precíz kijövetel stb.
- Minél több kényelmi funkciót beépíteni a játékba.
- Kövezzetek meg érte, de: megismertetni a neten elérhető segítségeket (kezdve a fórummal, scriptekig bezárólag) MINDEN játékossal, hogy ne legyenek ekkora hátrányban a többiekhez képest.
Dátum: 2010.04.08. 09:40:35
Idézet: Phobosz - 2010.04.08. 01:22:48
Szerintem ha ez a lendület megmarad a 3-4000 térkép darabot is meghaladjuk


Lesz az 20-30ezer is.
Dátum: 2010.04.07. 14:31:08
Idézet: nasdfil - 2010.04.07. 13:48:22
mondjuk ha pl Jerikó - azért ő mert adatbázisát, és scriptjét használják a legtöbben


Először elkezdtem írni egy hosszabb választ, mivel többször is néven neveztél. De ez a mondatod rávilágított, hogy halvány lila gőzöd sincs semmiről - így lényegtelen.
Csak hogy jobban képben legyél:
- A kvízkitöltő programot nem én írtam.
- Messze nem az én kvízgyűjteményem a legnagyobb, csak én voltam az, aki hülye módon úgy gondolta, szükség van egy nyilvános adatbázisra.
Dátum: 2010.04.07. 08:39:57
Idézet: Kocos - 2010.04.07. 08:16:36
Idézet: Jeriko - 2010.04.06. 17:31:58

Aztán eljött az idő, mikor leküzdötte a fertőzést, megkapta a +5 turbózható bónuszokat (Zarknod miatt még 68. szint előtt). Mivel maximalista vagyok, turbóztam az SM-et (EF helyett) 105-re és úgy vadásztam, ha befogtam két állatot, akkor leállítottam a vadászatot, turbót átraktam sajtolásra, a két sajtolás között meg várakozás... A napi csp elköltése felugrott 4(!) óra fölé, és akkor még el sem költöttem, ötször annyira figyelni kellett 15%-ra stb. Egy hetet bírtam, aztán töröltem a karaktert.
Egyszerűen eltűnt a játékélmény. Én vesztettem egy jó karaktert, a Beholder meg némi zsetont. Talán az ilyen dolgokat (is) át kellene átgondolni.


Ebben azert csak felig van igazad.
Nem tudom hanyason kuzdotted le a fertot, de ugye 68-tol az egyiket, 78-tol mindkettot kivalthatod. Ezek a veglegesitheto +5-ok pont ezert lettek kitalalva.


Nem a "nagy igazságot" akartam kihirdetni, csupán leírtam egy történetet. Természetesen átgondoltam a lehetőségeket, és ezek fényében döntöttem. (Mivel max VF-es karakterről volt szó, a 68. szint is egy hónap lett volna, a 78. meg több, mint fél év. Mivel indult a v4, bíztam benne, az több szórakozást fog nyújtani. Többet is nyújtott, egyúttal meggyőzött, hogy ott se induljak többet - ugyanúgy időproblémák miatt.
Féreértések elkerülése végett: senkitől nem várom el, hogy ugyanaz legyen az álláspontja, mint az enyém, ugyanakkor látom, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki így gondolkodik. A TGY-ből aki eddig törölt (mind nagytudású top-játékosok), kivétel nélkül mind időproblémák miatt töröltek (család, magánélet, meló). Én is amiatt fogok, amikor eljön az az idő.
Dátum: 2010.04.07. 08:28:32
Idézet: Wocsok - 2010.04.07. 07:49:23
Azért ez számomra "enyhén" hihetetlen:
50 helyesválasz 292s alatt. én elhiszem, hogy vanak zsenik, de hogy még a netjük is ilyen gyors!
És van durvább is: 50 260


Egyszer régen egyik kvízolimpián rögtön elsőre kaptam egy hibás kérdést. Jó választ adtam, mégis elvesztettem egy pontot rögtön az első válasznál. Mivel már akkor is csak 50 helyes válasszal lehetett csak nyerni, egyértelművé vált, hogy felesleges tovább versenyezzek. Így fogtam magam, és gyorsan végigkattogtattam a kérdéseket legjobb tudásom szerint. Már nem emlékszem a pontos végeredményre, de valami 49 helyes válasz volt 200-nál kevesebb másodperc alatt.
És igen, elolvastam, felfogtam a kérdéseket, kattintottam kettőt minden helyes válasznál.
Dátum: 2010.04.06. 17:31:58
Idézet: Superadmin - 2010.04.06. 15:50:51
de egyetértek Jerikóval, akik már megszokták ezt a kényelmi funkciót, inkább abbahagyják, de nem fognak ismét 50 kérdésre kattintgatva válaszolni.


Volt egy karakterem, akinél már aránylag korán kimaxoltam a spektrális manipulációt (100), lélekenergia sajtolást (60). Vadászatkor az elementáris fúziót turbóztam, ha befogott egy állatot, csak rányomtam a sajtolásra, nem kellett megállítania vadászatot, és ugyanígy néha átraktam a turbót ultraspecre, transzplantációra a vadászat alatt, és el is költöttem a LE-t. A napi csp adag elvadászása megvolt másfél-két óra alatt, sokszor ki sem jött 15% alól, rá sem kellett nézni.

Aztán eljött az idő, mikor leküzdötte a fertőzést, megkapta a +5 turbózható bónuszokat (Zarknod miatt még 68. szint előtt). Mivel maximalista vagyok, turbóztam az SM-et (EF helyett) 105-re és úgy vadásztam, ha befogtam két állatot, akkor leállítottam a vadászatot, turbót átraktam sajtolásra, a két sajtolás között meg várakozás... A napi csp elköltése felugrott 4(!) óra fölé, és akkor még el sem költöttem, ötször annyira figyelni kellett 15%-ra stb. Egy hetet bírtam, aztán töröltem a karaktert.
Egyszerűen eltűnt a játékélmény. Én vesztettem egy jó karaktert, a Beholder meg némi zsetont. Talán az ilyen dolgokat (is) át kellene átgondolni.
Dátum: 2010.04.06. 15:43:49
Idézet: Let. - 2010.04.06. 15:25:04

Jut eszembe, akkor az oldal skinnelése is tisztességtelen? Mert az is előnyhöz juttat, pl. öltözködés során. Én bevallottan cselekedtem ilyen gonoszságokat.


Képek és reklámok letiltásával nekem kb. 3-5-ször gyorsabb a VU. A játék legeleje óta így csinálom a kvízolimpiát, most már így is játszom. Az új design-nál a sebességkülönbség akár 10-szeres is lehet (egy másodpercnél kevesebb idő alatt bejön az oldal, sok esetben nem is kell legörgetni az aljára, mert feljebb van minden).
Dátum: 2010.04.06. 13:45:04
Több Travian speed szervert végjátszva, Ikariamon is szép eredményeket elérve, egyértelműen az a tapasztalatom, hogy a scripteket nem lehet tűzzel vassal írtani. Egyrészt nem lehet őket 100%-osan felismerni, másrészt a használójuk kitiltásával a legtöbbet fizető játékosok hagynák el a játékot - ez tény.

A scriptek elleni fellépés leghatékonyabb eszköze, ha a program kellőképpen felhasználóbarát; nincsenek benne olyan részek, hogy előnybe kerül az, aki be tud lépni 04:52:33-kor, mert épp akkor fejeződik be valami; nincsenek benne monoton, ismétlődő részek; és ha van fél órád, hogy leülj játszani, akkor abból nem kell 20 percet arra várnod, hogy éppen lejárjon valami. Az ilyen dolgok egyértelműen arra sarkallják a hozzáértőket, hogy próbálják áthidalni a játék ezen cseppet sem szórakoztató momentumait - akár scriptekkel.

Biztos vagyok benne, hogy ha lettek volna már korábban egy kattintással elérhető komplett öltözetek, akkor nem születik meg az erre vonatkozó script; ha lenne komplett vadászat statisztika, akkor nem születik meg az ilyen jellegű script sem; ha a kvíz nem adna ekkora bónuszt, és nem lennének benne idióta kérdések, akkor arra sem születik script.

Biztos vagyok abban is, hogy lesz/van leverető script - pedig mennyien és hányszor írtuk, hogy kapjon egy perc támadhatatlanságot az, aki feljön 15% alól; idomítós, gyógyítós script - pedig erre is érkezett számtalan javaslat és még sorolhatnám. A scriptek 90%-a egyértelműen a VU hiányosságait pótolja, a maradék 10% pedig a tervezési hibákat használja ki. Rengeteg ismerősöm hagyta abba a Végzeturat, és nem azért, mert nem jó játék, hanem mert "nincs idő rá".
Na itt kellene komolyan változtatni, és elébe menni annak, hogy még több script szülessen.
Dátum: 2010.04.06. 09:02:22
Idézet: Rokamoka - 2010.04.06. 08:24:24

Teljességgel nyilvánvaló, hogy - megint - nem az én vezetői teljesítményemen állt vagy bukott a dolog.
Mint az nagyon jól látszik a karakteremen is, mutattam a tökéletes utat...


Igazán sajnálatos, hogy a tökéletes út, se egyéni, se csapat eredményhez nem volt elég. Avatatlan szemlélőben emiatt talán még kételyek is ébrednek, hogy talán az az út mégse annyira tökéletes. Micsoda egy világ!

Idézet: Rokamoka - 2010.04.06. 08:24:24

... de a végére hál'Istennek rájöttem, hogy a legjobb régen az lett volna, ha nagyfórumon meg sem szólal az ember.


No, ebben egyetértünk. Remélhetőleg sikerül gyakorlatban is megvalósítani és nem a bizonyítványok magyarázatával lesz tele ez a topic.

"...az igazi hadvezér először győz és utána megy háborúba, a vesztes először háborúba megy és utána próbál győzni." - Sun Tzu
Dátum: 2010.04.04. 12:12:59
Idézet: Khaval - 2010.04.03. 12:16:12
Nagyon sok értelmes és jó hozzászólás született itt, érdekes volt olvasni őket.
Egy kérdés motoszkál csak bennem. A győztesek közül, a leírtak alapján, több tag is van, aki már 3 szerver óta
együtt játszik, és gondolom, nyer is. Nem unják még? Bizonyították már nem egyszer, hogy jók.
Mostmár az lesz, hogy minden egyes szerveren elindulnak és megnyerik? Hogy büszkén mondhassák,
még mindig mi vagyunk a legjobbak? Szerintem mindenki felfogta, gratulálunk,szép volt,taps-taps.
De mostmár ideje visszavonulni és átadni a helyetek a feltörekvő generációnak.


Képzeld, vannak a normál világokon, akik 6., 7., 8. Bajnokijukat nyerik. Ráadásul úgy, hogy két bajnoki között nem kell nekik a többiekkel együtt nulláról kezdeni, hanem örökre megtarthatják egyszer megszerzett TÖ, SZÖ és egyéb előnyüket. Szerinted nem unják még?

Az új generáció meg ne a régitől várja, hogy haljon ki, ha tényleg olyan jók, akkor vegyék el a helyezést!
Kicsit (róka)mókás azt olvasni, hogy matematikailag bizonyítható, hogy ilyen meg olyan eredményeket nem lehet elérni. De, el lehet, itt a bizonyíték. De aki ebben nem hisz, annak felesleges is elindulnia versenyszervereken, mert nem fog nyerni.
Dátum: 2010.04.02. 20:12:47
Lenne egy építő jellegű javaslatom. Akárhogy nézzük, ez az esemény mindenkire egyformán hat, senki nincs előnyben vagy hátrányban. Aki úgy érzi, neki nem jó a +X kereskedelem, hát ne azt válassza. Akinek nem jó a +X energiahasznosítás, hát ne azt válassza.

Az se baj, ha nem egyforma erősek a jutalmak, akkor az erősebbhez menjenek többen.

Igen, szerintem is meg lehetett volna jobban csinálni, meg nekem is lennének ötleteim, de próbáljuk ki így. Nem ezen fog múlni egyik karakter sorsa sem.
Dátum: 2010.04.02. 13:52:52
Idézet: Miklós - 2010.04.02. 13:44:54
Én egyébként arra számítottam, hogy a legtöbben várnak, számolgatnak, taktikáznak, és nem sietik el a jelentkezést.


Miután nulla információ áll rendelkezésre arról, hogy a kisebb taglétszámú csoport mennyivel nagyobb eséllyel talál térképet, így pontosan nulla értelme van számolgatni és taktikázni. Várakozni meg semmi, mert naponta 20%-al nő a jelentkezés költsége.