Hozzászólások - Otoaak
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.04.22. 13:27:32
Aki 10-100-200k-val úgy támad, hogy nem nézi meg ki volt az illető az így járt. A többségünknek meg nem okoz agygörcsöt ha turbó nélkül kell beépíteni 2-3k LE-t mint egyeseknél....
Dátum: 2009.04.22. 13:11:56
Ezért kellene mind a 2-őt nézni. Szintet és tö-t is és arra ösztönözni az embereket, hogy azokat támadják akik szintben és tö-ben is közelednek egymáshoz. De jelenleg csak hátrányod van abból, ha nem az alacsony kockázatú portyázást választod, mert gyorsabban lépsz szintet ha azonos szinten vagy felfele ütsz de LE-d ill. az állataid nem fejlődnek gyorsabban így ha gyorsítasz a szintlépésen hátrányba kerülsz a veled egyszintűekkel szenben akik több csatával vannak ugyan ott ahol te.
Dátum: 2009.04.22. 11:38:54
Tudom, hogy hosszú lett az előző hozzászólás de ha változtatni szeretnénk célszerűen az az első ha meghatározzuk milyen irányban szeretnénk változtatni én pedig a mondandómat nem akartam és sajnos nem is tudtam volna mindennel együtt néhány sorban összefoglalni.
Szeretném nyomatékosan kérni mindenkitől, aki változtatni szeretne, hogy próbáljon konstruktívan hozzászolni a témához, és ha szerinte hiba van a rendszerben ill. más ötlete van azt fejtse ki és ha tud megoldást is kínáljon ne menjünk el szokás szerint abba, az irányba , hogy tetszik nem tetszik szar, vagy tök jó stb. próbáljunk együtt kitalálni valami tényleg működő és használható dolgot.
Szeretném nyomatékosan kérni mindenkitől, aki változtatni szeretne, hogy próbáljon konstruktívan hozzászolni a témához, és ha szerinte hiba van a rendszerben ill. más ötlete van azt fejtse ki és ha tud megoldást is kínáljon ne menjünk el szokás szerint abba, az irányba , hogy tetszik nem tetszik szar, vagy tök jó stb. próbáljunk együtt kitalálni valami tényleg működő és használható dolgot.
Dátum: 2009.04.22. 11:34:13
Végigolvastam a topicot és jónéhány ember még mindíg nem a dolog lényegi részére koncentrálnak. A jelenlegi probléma a következő szerintem:
Ha valaki 5-6 szinttel lefele támad még -20% mellett is csak minimális esélye van a védekezőnek a győzelemre. Ez nem csak a top-ról szól hanem mindenkiről aki eléri ezt a határt szintben. A magasabb szintű karakter számára ez szinte teljes kockázatmentességet jelent. Lassan de biztosan haladunk a felé a trend felé, hogy a portya semmivel sem lesz kockázatosabb tevékenység a vadászatnál. Ha a végzetúr valóban PvP játék akkor ez megengedhetetlen. Én nem hiszem, hogy ilyen "súlycsoport" különbség mellett lenne értelme PvP-ről beszélni, érdekes és élvezetes PvP csak hasonló erősségű játékosok között elképzelhető. Ez nem pusztán fair-play, hanem józan belátás. A jelenlegi rendszer több helyen is erősen vérzik. van bazi nagy szintkülönbség, hogy mindenkinek legyen kit ütni és van bazi nagy random , hogy legalább matematikai esélye mindenkinek legyen. És ez egyre inkább nem a hasonló erősségű játékosok támadásának kedvez, senki nem vállal irreális kockázatot ha az nem éri meg ezért teljesen mindegy menynire csökken le az alacsonyabb szintű karakterér kapható TP/LE bármi addíg amíg az csak PP-be kerül. Mert sokkal jobban megéri 5 portyából 5-öt nyerni akár 1 perc alatt 5 kattintással mint 5 ből 2-3-at bukni 20 perc alatt maxos kronóval, ráadásul 10 perc múlva újra mehet az 5 támadás míg a 2. esetben jó esélyel az 5 támadás után már pihenni kell vagy gyógyitalozni.
A rendszert csak akkor lehet élvezetessé tenni, ha a hasonló erősségű karakterek támadása megéri. Talán nem a "range" szűkítés és a random csökkentése a megfelelő megoldás de az biztos, hogy a gyengébb karakterek támadását kevésbé profitálóvá kell tenni, a hasonló erősségű karakterek ill. a magasabb szintűekét pedig lényegesen emelni kell, a kockázat arányának mértékében. Minél kiegyenlítettebb a harc annál többnek kellene lennie a nyereségnek is. Az erősség számításába pedig a TÖ és szakiösszeget kellene elsősorban figyelembe venni és nem csak a szintet úgy, hogy minél nagyobb kockázatot vállal valaki annál nagyobb legyen a nyereség esélye ill. erősebb karaktert támadva akkor is legyen valamekkora fejlődése az alacsonyabb szintű karakternek ha veszít. vagyis az egész rendszernek kockázat alapúnak kellene lennie, magas kockázat mellett magas haszon alacsony kockázat mellett alacsony haszon. Így még akkor is kifizetődőbb lenne hasonló erősségű karaktert támadni ha 5 csatából 3-at elveszít valaki mert pozítív a mérlege.
Én úgy gondolom a randomot mindenképpen csökkenteni kellene, hogy ne kelljen 210-es IQ ahhoz, hogy valaki meg tudja saccolni az esélyeit egy hasonló szintű/erősségű karakterrel szemben. (De legalábbis a 150-es IQ vs 86-os 40/520 sebzéses extrém esetek jó lenne ha sokkal ritkábbak lennének vagy teljesen eltűnnének) ha kiszámíthatóbb a rendszer és könnyebben megjósolható egy csata kimenetele ami ráadásul nem pusztán csak a randomon múlik, akkor az több lehetőséget biztosít a karakterfejlesztésben a taktikázásra.
Növelni kellene az állatok morálnövekedését, és TP nyereségét ha valaki felfele támad sőt fix. LE nyereség is járhatna már 1-2 szinttel lejjebb támadva is a kockázat és a szintkülönbség arányában utánna pedig felfele táűmadva egyre több (kb. szintx10LE szintkülönbségenként 10%-os módosítóval de lefele csak max. 2 szintig) vagyis ha egy 47-es szintű karakter megtámad egy 45-öst és nyer akkor megkapja a 450LE 80%-átvagyis 360LE-t ugyan ez a karakter ha 50-est támad és nyer 650LE-t kap mintegy a harc tapasztalataként vagyis a másik fél ezt nem veszítené el. A védekező fél ha veszít akkor is kapja meg a 10%-át annak amit győzelem esetén kapna így akit rendszeresen nagy szintkülönbséggel támadnak az könnyebben fel tud zárkózni. Ha ugyan ez a 47-es szintűkarakter lefele ütve elveszíti a csatát akkor a védekező feleannyi LE-t kapna mintha támadna (neki nem kerül PP-be a harc) vagyis 47-ről ha lefele ütve 45-ös ellen veszít a védekező 282LE-t kapna ha 50-est támad és veszít akkor az 50-es nem kap semmit hiszen ha támadna max. 2 szinttel lejjebbről kaphatna LE-t így elkerülhető a magasabb szintű karakterek alacsonyról jövő támadásokkal való tápolása. Az egész javaslat célja a portyázás képbehozása mindenki számára. A pókok nagy arányú erősödését lehet kompenzálni azzal, ha felfele ütve lényegesen több TP-vel jár ill. ha a TÖ/SZÖ különbsége is számít az LE számításnál vagyis a két karakter TÖ/SZÖ aránya is módosítja a kapott LE mértékét. (azonos TÖ/SZÖ esetén 100% LE eltérésnél pedig arányosan több ill. kevesebb).
A háborúkat is lehetne ugyan ebben a szellemben reformálni. A lélekkút lehetne továbbra is a nyert LE alapja de a lélekkutak nagyságának az aránya határozná meg 50%-al nagyobb kútméretnél -50% nyereség fordítva pedig +50% a nyereség nagyságát mégpedig aszerint hány napig tart a háború. Ha a védekező fél nyer 1 hetes csata esetén a kút teljes termelése adná a nyereményt 3 napnál 3 nap 2 hétnél 2x-es kútméret, ezt az értéket a katalizátorhoz hasonlóan módosíthatná a háború tornya, a támadó győzelme esetén pedig pont fordítva minél tovább tart a háború annál kevesebbet nyernének( 3 nap után 2x-es kútméret 1 hét után 1x 2hét után semmi). És hasonlóan a portyához ezt az értéket is módosítaná a tagok átlagos erősségének és a kútméretek aránya, ahogyan ez most is benne van a képletben. Vagyis ha pl. a TGY 800k-s kútmérettel ha megtámad egy 200k-s kúttal rendelkező szövetséget akkor ahol az átlag szint (ebbe szintén jó lenne bevonni a TÖ/SZÖ-t is) 25 körül van a TGY-é pedig kb. 50 akkor 3 nap után 25k lenne a nyeresége 1 hét után 12,5k 2 hét után semmi de ha az azúr támadja mondjuk az elitet 800-800k mellett kb. 10/9 arányú karakter erősség mellett akkor 3 nap után 1440k-t nyernének 1 hét után pedig 770k-t. Ezeket az értékeket a háború tornya a katalizátorhoz hasonlóan módosíthaná növelve a győztes fél nyereségét.
Nyílván ennek a rendszernek is megvannak a maga hibái összebeszéléssel taktikázással könnyen ki lehetne használni ugyanakkor ez a normálisan játszókat ez kevésbé zavarná hiszen jól látszik, hogy hasonlló erősségű szövetségek háborúja esetén nagyságrendekkel nagyobb a nyereség mint ha gyengébb szövetségek küzdenek ugyanakkor gyengébb szövetség ellen a vereség is sokkal fájdalmasabb. A gyengébb szöviknek pedig nem érné meg pár orán belül kapitulálni érdemes elhúzni a háborút, mert egy biztos vereség esetén is nagyságrendekkel csökkenthető a veszteség ha sikerűl elhúzni az időt.
Ha valaki 5-6 szinttel lefele támad még -20% mellett is csak minimális esélye van a védekezőnek a győzelemre. Ez nem csak a top-ról szól hanem mindenkiről aki eléri ezt a határt szintben. A magasabb szintű karakter számára ez szinte teljes kockázatmentességet jelent. Lassan de biztosan haladunk a felé a trend felé, hogy a portya semmivel sem lesz kockázatosabb tevékenység a vadászatnál. Ha a végzetúr valóban PvP játék akkor ez megengedhetetlen. Én nem hiszem, hogy ilyen "súlycsoport" különbség mellett lenne értelme PvP-ről beszélni, érdekes és élvezetes PvP csak hasonló erősségű játékosok között elképzelhető. Ez nem pusztán fair-play, hanem józan belátás. A jelenlegi rendszer több helyen is erősen vérzik. van bazi nagy szintkülönbség, hogy mindenkinek legyen kit ütni és van bazi nagy random , hogy legalább matematikai esélye mindenkinek legyen. És ez egyre inkább nem a hasonló erősségű játékosok támadásának kedvez, senki nem vállal irreális kockázatot ha az nem éri meg ezért teljesen mindegy menynire csökken le az alacsonyabb szintű karakterér kapható TP/LE bármi addíg amíg az csak PP-be kerül. Mert sokkal jobban megéri 5 portyából 5-öt nyerni akár 1 perc alatt 5 kattintással mint 5 ből 2-3-at bukni 20 perc alatt maxos kronóval, ráadásul 10 perc múlva újra mehet az 5 támadás míg a 2. esetben jó esélyel az 5 támadás után már pihenni kell vagy gyógyitalozni.
A rendszert csak akkor lehet élvezetessé tenni, ha a hasonló erősségű karakterek támadása megéri. Talán nem a "range" szűkítés és a random csökkentése a megfelelő megoldás de az biztos, hogy a gyengébb karakterek támadását kevésbé profitálóvá kell tenni, a hasonló erősségű karakterek ill. a magasabb szintűekét pedig lényegesen emelni kell, a kockázat arányának mértékében. Minél kiegyenlítettebb a harc annál többnek kellene lennie a nyereségnek is. Az erősség számításába pedig a TÖ és szakiösszeget kellene elsősorban figyelembe venni és nem csak a szintet úgy, hogy minél nagyobb kockázatot vállal valaki annál nagyobb legyen a nyereség esélye ill. erősebb karaktert támadva akkor is legyen valamekkora fejlődése az alacsonyabb szintű karakternek ha veszít. vagyis az egész rendszernek kockázat alapúnak kellene lennie, magas kockázat mellett magas haszon alacsony kockázat mellett alacsony haszon. Így még akkor is kifizetődőbb lenne hasonló erősségű karaktert támadni ha 5 csatából 3-at elveszít valaki mert pozítív a mérlege.
Én úgy gondolom a randomot mindenképpen csökkenteni kellene, hogy ne kelljen 210-es IQ ahhoz, hogy valaki meg tudja saccolni az esélyeit egy hasonló szintű/erősségű karakterrel szemben. (De legalábbis a 150-es IQ vs 86-os 40/520 sebzéses extrém esetek jó lenne ha sokkal ritkábbak lennének vagy teljesen eltűnnének) ha kiszámíthatóbb a rendszer és könnyebben megjósolható egy csata kimenetele ami ráadásul nem pusztán csak a randomon múlik, akkor az több lehetőséget biztosít a karakterfejlesztésben a taktikázásra.
Növelni kellene az állatok morálnövekedését, és TP nyereségét ha valaki felfele támad sőt fix. LE nyereség is járhatna már 1-2 szinttel lejjebb támadva is a kockázat és a szintkülönbség arányában utánna pedig felfele táűmadva egyre több (kb. szintx10LE szintkülönbségenként 10%-os módosítóval de lefele csak max. 2 szintig) vagyis ha egy 47-es szintű karakter megtámad egy 45-öst és nyer akkor megkapja a 450LE 80%-átvagyis 360LE-t ugyan ez a karakter ha 50-est támad és nyer 650LE-t kap mintegy a harc tapasztalataként vagyis a másik fél ezt nem veszítené el. A védekező fél ha veszít akkor is kapja meg a 10%-át annak amit győzelem esetén kapna így akit rendszeresen nagy szintkülönbséggel támadnak az könnyebben fel tud zárkózni. Ha ugyan ez a 47-es szintűkarakter lefele ütve elveszíti a csatát akkor a védekező feleannyi LE-t kapna mintha támadna (neki nem kerül PP-be a harc) vagyis 47-ről ha lefele ütve 45-ös ellen veszít a védekező 282LE-t kapna ha 50-est támad és veszít akkor az 50-es nem kap semmit hiszen ha támadna max. 2 szinttel lejjebbről kaphatna LE-t így elkerülhető a magasabb szintű karakterek alacsonyról jövő támadásokkal való tápolása. Az egész javaslat célja a portyázás képbehozása mindenki számára. A pókok nagy arányú erősödését lehet kompenzálni azzal, ha felfele ütve lényegesen több TP-vel jár ill. ha a TÖ/SZÖ különbsége is számít az LE számításnál vagyis a két karakter TÖ/SZÖ aránya is módosítja a kapott LE mértékét. (azonos TÖ/SZÖ esetén 100% LE eltérésnél pedig arányosan több ill. kevesebb).
A háborúkat is lehetne ugyan ebben a szellemben reformálni. A lélekkút lehetne továbbra is a nyert LE alapja de a lélekkutak nagyságának az aránya határozná meg 50%-al nagyobb kútméretnél -50% nyereség fordítva pedig +50% a nyereség nagyságát mégpedig aszerint hány napig tart a háború. Ha a védekező fél nyer 1 hetes csata esetén a kút teljes termelése adná a nyereményt 3 napnál 3 nap 2 hétnél 2x-es kútméret, ezt az értéket a katalizátorhoz hasonlóan módosíthatná a háború tornya, a támadó győzelme esetén pedig pont fordítva minél tovább tart a háború annál kevesebbet nyernének( 3 nap után 2x-es kútméret 1 hét után 1x 2hét után semmi). És hasonlóan a portyához ezt az értéket is módosítaná a tagok átlagos erősségének és a kútméretek aránya, ahogyan ez most is benne van a képletben. Vagyis ha pl. a TGY 800k-s kútmérettel ha megtámad egy 200k-s kúttal rendelkező szövetséget akkor ahol az átlag szint (ebbe szintén jó lenne bevonni a TÖ/SZÖ-t is) 25 körül van a TGY-é pedig kb. 50 akkor 3 nap után 25k lenne a nyeresége 1 hét után 12,5k 2 hét után semmi de ha az azúr támadja mondjuk az elitet 800-800k mellett kb. 10/9 arányú karakter erősség mellett akkor 3 nap után 1440k-t nyernének 1 hét után pedig 770k-t. Ezeket az értékeket a háború tornya a katalizátorhoz hasonlóan módosíthaná növelve a győztes fél nyereségét.
Nyílván ennek a rendszernek is megvannak a maga hibái összebeszéléssel taktikázással könnyen ki lehetne használni ugyanakkor ez a normálisan játszókat ez kevésbé zavarná hiszen jól látszik, hogy hasonlló erősségű szövetségek háborúja esetén nagyságrendekkel nagyobb a nyereség mint ha gyengébb szövetségek küzdenek ugyanakkor gyengébb szövetség ellen a vereség is sokkal fájdalmasabb. A gyengébb szöviknek pedig nem érné meg pár orán belül kapitulálni érdemes elhúzni a háborút, mert egy biztos vereség esetén is nagyságrendekkel csökkenthető a veszteség ha sikerűl elhúzni az időt.
Dátum: 2009.04.17. 01:39:40
Ha október végén indult akkor emelem a kalapom, hogy 1-2 héttel később bajnokit tudott nyerni 8-as szinten, amúgy meg inkább kétkedek kicsit a dologban ha nem baj.
Nem vagyunk egyformák Zacc úgy érvel ahogy, mindenesetre amit én írtam arra nem sok minden jött inkább leragadtok Zacc stílusánál és minősítésénél. Mikor 1 szintet levettek a támadhatóságból már akkor is volt pár ember aki a háborúk eltűnését vízionálta de ez végül is egyáltalán nem érintette a háborút a béke csarnoka már annál inkább, aztán megjelentek a ha támadtok citadellázunk szövik és ez már érezhetően csökkentette a támadási kedvet mert vissza lőni ugyan lehet de mi értelme ha LE-ér támad az ember és az arra megy el, hogy a csapást semlegesítse stb. Volt már pár sokkal drasztikusabb és rosszabb húzás ami keményen betett a háborúknak, talán érdemes lenne megfontolni, hogy ha a portyázást tisztább mederbe tereljük akkor esetleg a háborúk is változhatnak.
A korrekt érvelésnél meg remélem nem arra gondoltál, hogy csak azért akar pár ember portya szint szűkítést mert nyugit akar és a kicsiket akarja szarrá verni mert az ilyen és hasonlók még viccnek is rosszak. A jelenlegi rendszer mellett a top karik így is amiatt panaszkodnak, hogy nincs kit támadni mert kevés a célpont vagyis a fenntartható fejlődéshez a 6 szintről át kellene már lépni a 7 -re aztán természetesen a 8-ra stb. én nagyon szeretnék akár csak 1 olyan érvet olvasni végre itt ami nem abból indul, hogy elszállt a szintem és nincs kit támadni dologból indul. Ha csaak 10 ember játszaná a játékot 1 20-as és 9 4-es akkor mivel szegény 20-asnak nincs kit ütnie vígan verhetné a 9 négyest csak azért mert szegénynek nincs kit ütnie ?
Többen azzal jöttek, hogy ez egy pvp játék, és nagyon úgy néz ki, hogy azt se tudják ez mit jelent. A pvp nem pusztán arról szól, hogy játékos ül a karakterek mögött ha valaki az igazán sikeres pvp játékokat nézi 1 dologban mindegyik közös: komoly pvp-ben mindenki ugyan akkora szintű és komoly pvp-ben még a felszerelés is kb. ugyan az pont azért mert nem a karakterek közötti különbség a lényeg hanem a két játékos tudása/ügyessége közötti különbség . A végzetúr nem ilyen játék a 6 szint különbég és a korlátok teljes hiánya soha nem fog kiegyensúlyozott pvp-t eredményezni egy ilyen játékban, itt már az eldönthet egy harcot ha valaki pár hét különbséggel kezdett vagy 1 szinttel korábban jut hozzá egy fegyverhez, hol van ebben a játékos tudása? Korrekt pvp és jó pvp csak akkor lehet ha csökken a random szerepe és legalább nagyjából azokat engedi a program egymás ellen küzdeni akik nem nagyságrendileg több vagy kevesebb erőforrásból gazdálkodhattak. ha ez megvalósulna akkor a háborúk is új értelmet nyerhetnének és bár nem lennének gyakoriak a harcok de ha mondjuk az AL harcol az ELIT ellen akkor lehetne engedni akár milliós nagyságrendű lélekkút töltődést is (mondjuk a két kút méretének az összegét, feltéve, hogy a kutak közötti különbség nem nagyobb 10-15%-nál és már meg is van oldva, hoyg ne a kicsiket üssék...) mert nem arról szólna a háború, hogy az egyik fél kockázat nélkül szecskázza szét a másikat a könnyű nyeremény reményében.
Nem vagyunk egyformák Zacc úgy érvel ahogy, mindenesetre amit én írtam arra nem sok minden jött inkább leragadtok Zacc stílusánál és minősítésénél. Mikor 1 szintet levettek a támadhatóságból már akkor is volt pár ember aki a háborúk eltűnését vízionálta de ez végül is egyáltalán nem érintette a háborút a béke csarnoka már annál inkább, aztán megjelentek a ha támadtok citadellázunk szövik és ez már érezhetően csökkentette a támadási kedvet mert vissza lőni ugyan lehet de mi értelme ha LE-ér támad az ember és az arra megy el, hogy a csapást semlegesítse stb. Volt már pár sokkal drasztikusabb és rosszabb húzás ami keményen betett a háborúknak, talán érdemes lenne megfontolni, hogy ha a portyázást tisztább mederbe tereljük akkor esetleg a háborúk is változhatnak.
A korrekt érvelésnél meg remélem nem arra gondoltál, hogy csak azért akar pár ember portya szint szűkítést mert nyugit akar és a kicsiket akarja szarrá verni mert az ilyen és hasonlók még viccnek is rosszak. A jelenlegi rendszer mellett a top karik így is amiatt panaszkodnak, hogy nincs kit támadni mert kevés a célpont vagyis a fenntartható fejlődéshez a 6 szintről át kellene már lépni a 7 -re aztán természetesen a 8-ra stb. én nagyon szeretnék akár csak 1 olyan érvet olvasni végre itt ami nem abból indul, hogy elszállt a szintem és nincs kit támadni dologból indul. Ha csaak 10 ember játszaná a játékot 1 20-as és 9 4-es akkor mivel szegény 20-asnak nincs kit ütnie vígan verhetné a 9 négyest csak azért mert szegénynek nincs kit ütnie ?
Többen azzal jöttek, hogy ez egy pvp játék, és nagyon úgy néz ki, hogy azt se tudják ez mit jelent. A pvp nem pusztán arról szól, hogy játékos ül a karakterek mögött ha valaki az igazán sikeres pvp játékokat nézi 1 dologban mindegyik közös: komoly pvp-ben mindenki ugyan akkora szintű és komoly pvp-ben még a felszerelés is kb. ugyan az pont azért mert nem a karakterek közötti különbség a lényeg hanem a két játékos tudása/ügyessége közötti különbség . A végzetúr nem ilyen játék a 6 szint különbég és a korlátok teljes hiánya soha nem fog kiegyensúlyozott pvp-t eredményezni egy ilyen játékban, itt már az eldönthet egy harcot ha valaki pár hét különbséggel kezdett vagy 1 szinttel korábban jut hozzá egy fegyverhez, hol van ebben a játékos tudása? Korrekt pvp és jó pvp csak akkor lehet ha csökken a random szerepe és legalább nagyjából azokat engedi a program egymás ellen küzdeni akik nem nagyságrendileg több vagy kevesebb erőforrásból gazdálkodhattak. ha ez megvalósulna akkor a háborúk is új értelmet nyerhetnének és bár nem lennének gyakoriak a harcok de ha mondjuk az AL harcol az ELIT ellen akkor lehetne engedni akár milliós nagyságrendű lélekkút töltődést is (mondjuk a két kút méretének az összegét, feltéve, hogy a kutak közötti különbség nem nagyobb 10-15%-nál és már meg is van oldva, hoyg ne a kicsiket üssék...) mert nem arról szólna a háború, hogy az egyik fél kockázat nélkül szecskázza szét a másikat a könnyű nyeremény reményében.
Dátum: 2009.04.16. 22:25:45
Nem fog növekedni. Nálunk most sem divat mindenáron hajszolni a szintet és ez később sem lesz szerintem másképp ha meg együtt fejlődünk a többiekkel akkor nem nagyon leszünk ennél rosszabb helyzetben hacsak nem hagyják abba tömegesen az emberek a játékot mert 6 szinttel feljebbről alázzák szét őket.. Sajnálatos, hogy a top-ból 2-3 hetnete 1-2 ember abbahagyja a játékot az meg méginkább, hogy a másod és harmad vonalban ez lassan már mindennapos...
Dátum: 2009.04.16. 21:20:24
A portya szűkítés szerintem az egyetlen lehetőség. Állítólag a topnak már így sincs kit ütni akkor őket nem érinti a többieknek meg jó lenne, hol itt a gond ?
Ariel szerinted az nem megoldás ha szűkítjük a határokat mert nem lesz kit ütni szerintem meg az nem megoldás, hogy folyamatosan tágítjuk a határokat csak azért, hogy legyen kit ütni. A jelenlegi táguló rendszer csak azért kell, hogy a szingulárisnak az élen is értelmet adjon és annak is legyen kit ütni aki erre épít, és szerintem meg ez az amit nem lehet csinálni. Az ok, hogy ez is egy taktika de ez sem mehet a végtelenségig és már a 6 szint is túlzás akkor mi lesz 7-8 szintnél? 6 szinttel lejjebb támadni szerintem már most is 10% alatti kockázatot jelent vagy még kevesebbet, ez kinek jelent kihívást a fair play-t vagy a sikerélményt ? Szerintem nem szabad egyetlen szakértelem vagy játékstílus miatt ennyire szélsőséges határokat szabni.
Ariel szerinted az nem megoldás ha szűkítjük a határokat mert nem lesz kit ütni szerintem meg az nem megoldás, hogy folyamatosan tágítjuk a határokat csak azért, hogy legyen kit ütni. A jelenlegi táguló rendszer csak azért kell, hogy a szingulárisnak az élen is értelmet adjon és annak is legyen kit ütni aki erre épít, és szerintem meg ez az amit nem lehet csinálni. Az ok, hogy ez is egy taktika de ez sem mehet a végtelenségig és már a 6 szint is túlzás akkor mi lesz 7-8 szintnél? 6 szinttel lejjebb támadni szerintem már most is 10% alatti kockázatot jelent vagy még kevesebbet, ez kinek jelent kihívást a fair play-t vagy a sikerélményt ? Szerintem nem szabad egyetlen szakértelem vagy játékstílus miatt ennyire szélsőséges határokat szabni.
Dátum: 2009.04.16. 20:25:26
Senki nem várja el azt, hogy 6 szint különbség mellett a gyengébb karakter megverje az erősebbet. Azt várjuk el, hogy az ilyen aránytalan csaták szünjenek meg egyszer és mindenkorra. Vagy legyen reális cél bárki számára, hogy beküzdje magát a top-be vagy szűkíteni kell a határokat. Röhej, hogy 3-4-5-ös szinten ahol a randomnak még sokkal nagyobb szerepe van és a karakterek közötti erősség is sokkal kisebb mint később, ráadásul a szintet is gyorsabban lehet lépni mindössze 1 szint különbséggel lehet támadni és 50 szinttel később amikor már lassabb a szintlépés és ezért a karakterek közötti különbség is nagyobb 6 szint különbséggel lehet ütni. A random miatt alacsony szinten amikor lerakja az alapokat az ember gyakolratilag nem nagyon lehet fix. portyát hozni később amikor meg kigyúrta magát és mehet a harc akkor meg rájön, hogy igazából kár volt erőlködni 6 szint különbség mellett simán lehet "kényelmi" funkciókat max.-olni (max.-os elementáris,sajtolás, csapdakészítés kronokompenzáció nehogymár a kriten meg kereskedelmen kívül mást is kelljen turbózni... ) max azzal lehet gond, hogy valaki leüti előlem a kedvenc karakterem a többi megy magátol.
Dátum: 2009.04.16. 19:44:37
Zacc itt nem a később kezdők "jogairól" van szó, a szintkülönbség effektíve időkülönbséget is takar és a nagy szintkülönbség olyanokat "hoz" össze akik nagyon nem egy kategóriát ill. hasonló nagyságú erőforrást használtak.
Dátum: 2009.04.16. 19:16:21
Ez a kárpótlás meg LE szép és jó meg minden de a többség nem cukorkára vágyik hanem korrekt harcra és ESÉLYRE random nélkül.
Dátum: 2009.04.16. 19:11:31
Látod pont ezzel van a bajom, hogy neked csak 5300 életerőd van pedig van köztünk 6 szint, vagyis magasabb az egészségem mint neked. Már bocs de pofátlan hazugság szerintem azt állítani, hogy téged ugyan úgy ütnek szét mint engem ad 1. azért mert téged csak 3 szinttel feljebbről ütnek és nem 5-6-ról ad 2 kb. ugyan abban a cuccban jönnek mint ami neked van nem egy tierrel erősebbel ad 3 kb. ugyan azzal a TÖ-vel és nem 100-150-el TÖ különbséggel vagy még többel, 4 téged 2-3 ember óránként akkor se tudna leütni ha fixen kiszámolnák mert nincs előtted 24 ember aki ezt megtehetné előttem meg van. kb 50-60 aki minden további nélkül meg is teszi ha alkalma adódik rá. Epikus ellen kell a pia és ? Ki mondta, hogy nekem nem kell? Képzeld nekem rámegy a mágikus gyógyítás a 3 pihenésem és kb. 3-4 pia mire lemegy pedig csak 4-5 órát ütjük.
A végére tett nagyképű bunkóssághoz meg csak annyit, hogy nekem 1,5 hónap hátrányom van (ennyivel később kezdtem) vagyis van kb. 2000csp előnye annak aki indulásnál pár napon belül itt volt (ez kb. a top 90%-ra igaz) de nekem így is velükl kell küzdenem de még én vagyok a szemét köcsög mert kinyitom a számat, hogy ez nem fair ? Áruld már el nekem, hogy neked mitől akkora a pofád azon kívül, hogy előbb indultál mint én, mitől játszol jobban vagy keményebben miért is van neked léd a kronora nekem meg nem, mert abban biztos lehetsz, hogy nem azért nem jut rá mert nincs kedvem fejleszteni? Mikor én indultam sharpa 21-es szintű volt az elitnek az első epikus lény már a kanyarba volt, de biztos én csinálok valamit szarul mert még mindíg kurvára le vagyok maradva, és ezt pusztán a rossz játékomnak és annak köszönhetem mert sajnálom a kronokompenzációra a lét pedig anélkül nem lehet portyázni. Te komolyan azt hiszed, hogy ezekre csak nektek van szükségetek és senki más nem fejleszti? Elhiheted, hogy tudnám mire költeni azt a 2000csp-t és abban is biztos, lehetsz, hogy utána nem lenne bajom a 6 szinttel feljebbről jövő támadásokkal... főleg mert nem igazán lenne 6 szinttel előttem senki de még 4-5-el se...
Gondoltam rá, hogy visszavonom a nagypofájú jelzőt met utólag erősnek találtam de ezek után azt hiszem semmi szükség rá magad igazoltad, mennyire így van ez még ha nem is mindenkire igaz.
A végére tett nagyképű bunkóssághoz meg csak annyit, hogy nekem 1,5 hónap hátrányom van (ennyivel később kezdtem) vagyis van kb. 2000csp előnye annak aki indulásnál pár napon belül itt volt (ez kb. a top 90%-ra igaz) de nekem így is velükl kell küzdenem de még én vagyok a szemét köcsög mert kinyitom a számat, hogy ez nem fair ? Áruld már el nekem, hogy neked mitől akkora a pofád azon kívül, hogy előbb indultál mint én, mitől játszol jobban vagy keményebben miért is van neked léd a kronora nekem meg nem, mert abban biztos lehetsz, hogy nem azért nem jut rá mert nincs kedvem fejleszteni? Mikor én indultam sharpa 21-es szintű volt az elitnek az első epikus lény már a kanyarba volt, de biztos én csinálok valamit szarul mert még mindíg kurvára le vagyok maradva, és ezt pusztán a rossz játékomnak és annak köszönhetem mert sajnálom a kronokompenzációra a lét pedig anélkül nem lehet portyázni. Te komolyan azt hiszed, hogy ezekre csak nektek van szükségetek és senki más nem fejleszti? Elhiheted, hogy tudnám mire költeni azt a 2000csp-t és abban is biztos, lehetsz, hogy utána nem lenne bajom a 6 szinttel feljebbről jövő támadásokkal... főleg mert nem igazán lenne 6 szinttel előttem senki de még 4-5-el se...
Gondoltam rá, hogy visszavonom a nagypofájú jelzőt met utólag erősnek találtam de ezek után azt hiszem semmi szükség rá magad igazoltad, mennyire így van ez még ha nem is mindenkire igaz.
Dátum: 2009.04.16. 16:59:29
5-6 szint különbség időben egyre többet jelent, jelenleg kb. 3-4 hét és könnyen belátható, hogy aki 3-4 hét különbséggel idndult és "csak" tartotta a lépést a többiekkel azt pusztán az idő és szintkülönbség megveri teljesen, mindegy mennyire fejleszt jól vagy rosszul.
Dátum: 2009.04.16. 16:18:33
Arielnek és neked is igazad van Miklós a portyát nem lehet kivenni. De a lényeg itt nem a portyamentességen van és nekem ne akarja már bárki is bemagyarázni azt, hogy 6 szinttel feljebbről jövö támadás az korrekt és jó mert szegénynek fejlődnie kell én meg nőjek már fel és ne sírjak, toljam az egészséget a sebgyógyítást meg a többi szart ha egyáltalán élni akarok.
Ugyan dolgzassuk már meg a nagypofájú 6 szinttel magasabbat is és nehogymár nekem kelljen elkurni 300-400k LE-t az életben maradáshoz. Részemről a tököm televan vele, hogy pont az epikusozás és a számomra szórakoztató velem egy szintű ellenfelekkel nem tudok portyázni mert vagy szarrá varnak verve vagy én kapok akkora pofont fentről, hogy max. kissebbet tudok ütni mert nem kockáztathatom meg, hogy kapok egy 600-as pofont ha nekimegyek egy 46-osnak.
És nekem ne magyarázza senki, hogy toljam még följebb az egészségem vagy a sebgyógyítást 5100 életerőm van. Ezek sem elhanyagolható dolgok de messze nem jelentenek gyógyírt óránként 2-3 támadást kapok epikushoz már most is legalább 1500-2000ép kell különben kifektet, az epikus ha csak simán bejön a varázslata már most is 1000-1200-at sebez de ha véletlen 2000 fölé megy az épém egyből leütnek, nemegyszer fordul elő, hogy betolom a gyógyitalt és mire üthetnék jön valami barom és lever úgy, hogy az epikus varázslattal lelő. Most nem azért de én azt hiszem épp eléggé megszenvedtem azért, hogy ott legyek ahol a TÖ-met is feltornáztam és baromira nem okoz sikerélményt a kicsik aprítása az okozna sikerélményt ha néha a nagyokat is meg tudnám szivatni és nem azért mert a random 1 héten 2-szer mellém áll hanem azért mert ha nem is jó de legalább korrekt karaktert fejlesztettem. De jelenleg a játékban az egyetlen szerepem, hogy töltelékanyagként szolgálom a nagyok fejlődését (szeretnek is nagyon mert a magas egészség meg sebgyógyítás miatt 3x annyit üthetnek mint mást) és meg kell mondanom baromira elegem van belőle, abból meg különösen, hogy azzal akarják az én játékomat megkönnyíteni, hogy olyan fejlesztésre próbálnak rávenni ami nekik több hasznot hoz mint nekem. Nekik van kit ütni én meg hiába vagyok kiskirály a szintem környékén csak boxzsák lehetek de akkor meg minek fejlesszem a karakterem ? Teljesen céltalan így a játék. Nincsen hova versenyezni az élboly szarrá ver akármit csinálok behozni képtelenség szintemen és a környékén teljesen tökmindegy mennyire vagyok erős vagy gyenge ha ütni kell valakit még a leggyengébb 46-os is kifektet egy 40-est max. néha nincs szerencséje 52-ről meg engem nyír ki bárki na de akkor mi a fenének erőlködjek ? Tök fölösleges őskövet költeni és törekedni arra, hogy jobb legyen az ember mert egészségtől sebgyógyítástól függetlenül a lényeg, az ESÉLY , hogy ha jobb vagyok akkor elérhetek valamit még illúzióként sincs jelen a játékban, nincs olyan, hogy ha igazán erős vagy akkor még a nagyok is meggondolják, hogy támadjanak e vagy, hogy az extrém randomon kívűl esélyed lenne a győzelemre itt csak alázás és töltelék szerep van ami ellen szerintem igen is joggal lázad egyre több ember mert ennek nem sok értelme van.
Bocs a hangvételér, de érzelmek nélkül tárgyilagosan nem nagyon lehet írásban kifakadni ha tele van a tökünk...
Ugyan dolgzassuk már meg a nagypofájú 6 szinttel magasabbat is és nehogymár nekem kelljen elkurni 300-400k LE-t az életben maradáshoz. Részemről a tököm televan vele, hogy pont az epikusozás és a számomra szórakoztató velem egy szintű ellenfelekkel nem tudok portyázni mert vagy szarrá varnak verve vagy én kapok akkora pofont fentről, hogy max. kissebbet tudok ütni mert nem kockáztathatom meg, hogy kapok egy 600-as pofont ha nekimegyek egy 46-osnak.
És nekem ne magyarázza senki, hogy toljam még följebb az egészségem vagy a sebgyógyítást 5100 életerőm van. Ezek sem elhanyagolható dolgok de messze nem jelentenek gyógyírt óránként 2-3 támadást kapok epikushoz már most is legalább 1500-2000ép kell különben kifektet, az epikus ha csak simán bejön a varázslata már most is 1000-1200-at sebez de ha véletlen 2000 fölé megy az épém egyből leütnek, nemegyszer fordul elő, hogy betolom a gyógyitalt és mire üthetnék jön valami barom és lever úgy, hogy az epikus varázslattal lelő. Most nem azért de én azt hiszem épp eléggé megszenvedtem azért, hogy ott legyek ahol a TÖ-met is feltornáztam és baromira nem okoz sikerélményt a kicsik aprítása az okozna sikerélményt ha néha a nagyokat is meg tudnám szivatni és nem azért mert a random 1 héten 2-szer mellém áll hanem azért mert ha nem is jó de legalább korrekt karaktert fejlesztettem. De jelenleg a játékban az egyetlen szerepem, hogy töltelékanyagként szolgálom a nagyok fejlődését (szeretnek is nagyon mert a magas egészség meg sebgyógyítás miatt 3x annyit üthetnek mint mást) és meg kell mondanom baromira elegem van belőle, abból meg különösen, hogy azzal akarják az én játékomat megkönnyíteni, hogy olyan fejlesztésre próbálnak rávenni ami nekik több hasznot hoz mint nekem. Nekik van kit ütni én meg hiába vagyok kiskirály a szintem környékén csak boxzsák lehetek de akkor meg minek fejlesszem a karakterem ? Teljesen céltalan így a játék. Nincsen hova versenyezni az élboly szarrá ver akármit csinálok behozni képtelenség szintemen és a környékén teljesen tökmindegy mennyire vagyok erős vagy gyenge ha ütni kell valakit még a leggyengébb 46-os is kifektet egy 40-est max. néha nincs szerencséje 52-ről meg engem nyír ki bárki na de akkor mi a fenének erőlködjek ? Tök fölösleges őskövet költeni és törekedni arra, hogy jobb legyen az ember mert egészségtől sebgyógyítástól függetlenül a lényeg, az ESÉLY , hogy ha jobb vagyok akkor elérhetek valamit még illúzióként sincs jelen a játékban, nincs olyan, hogy ha igazán erős vagy akkor még a nagyok is meggondolják, hogy támadjanak e vagy, hogy az extrém randomon kívűl esélyed lenne a győzelemre itt csak alázás és töltelék szerep van ami ellen szerintem igen is joggal lázad egyre több ember mert ennek nem sok értelme van.
Bocs a hangvételér, de érzelmek nélkül tárgyilagosan nem nagyon lehet írásban kifakadni ha tele van a tökünk...
Dátum: 2009.04.15. 16:10:44
Faktor nálad az a baj, hogy olyan sötét vagy, hogy a vakító fény akkor se ér ellened semmit ha a fejedben robban. Bocs, hogy nem minden fejlesztés arról szól, hogy vajon Faktor, hogy tudná jobban kihasználni vagy mi az ami igazán hiányzik neki. Ha kell nyitok neked egy topicot ahol oszthatod az észt de baromi unalmas már, hogy teleszemetelsz mindent.
Valamilyen változtatás szerintem mindenféleképpen indokolt lenne. A vakító fény és a támadás csökkentőek úgy általában nyilván arra szolgálnak, hogy egy gyengébb karaktert ha megtámadok akkor csökkenteni tudjam a sebződést, nem kifejezetten támadó varázslatnak kerültek be. De egy jégbörtön ami védelmet szed le nyilván nem arra lett kitalálva, hogy a kicsikbe 1500 helyett 2000-et üssön az ember, hanem célszerűen erősebb karakter ellen vetném be, de jelenleg ha azt használom akkor ha bejön ugyan elképzelhető, hogy jobban járok mint egy sebzővel de ehhez azért magas támadás krit és szerencse is kell még utánna, hogy ledolgozzam a sebzéskiesést amivel ez a varázslat kevesebbet sebez. Ha nem jön be akkor viszont minden esetleges előnyt elvesztek. Vagyis ha ezt használom akkor kb. 5-10%-al növelheti a varázslat köröm hatékonyságát viszont ha nem jön be akkor a varázslat köröm csak kb. 10-15%-át éri ahhoz képest mintha sebzőt használtam volna. Ami nagyon nagy különbség, mivel meglehetősen nagy jelenleg a random faktor ezért szinte senki nem használ ilyen varázslatokat mivel nem a verhető karakterek számát növeli hanem esélyt ad arra, hogy olyan is nyerjen aki ha sebző varázslatot használok nem tudna.
Valamilyen változtatás szerintem mindenféleképpen indokolt lenne. A vakító fény és a támadás csökkentőek úgy általában nyilván arra szolgálnak, hogy egy gyengébb karaktert ha megtámadok akkor csökkenteni tudjam a sebződést, nem kifejezetten támadó varázslatnak kerültek be. De egy jégbörtön ami védelmet szed le nyilván nem arra lett kitalálva, hogy a kicsikbe 1500 helyett 2000-et üssön az ember, hanem célszerűen erősebb karakter ellen vetném be, de jelenleg ha azt használom akkor ha bejön ugyan elképzelhető, hogy jobban járok mint egy sebzővel de ehhez azért magas támadás krit és szerencse is kell még utánna, hogy ledolgozzam a sebzéskiesést amivel ez a varázslat kevesebbet sebez. Ha nem jön be akkor viszont minden esetleges előnyt elvesztek. Vagyis ha ezt használom akkor kb. 5-10%-al növelheti a varázslat köröm hatékonyságát viszont ha nem jön be akkor a varázslat köröm csak kb. 10-15%-át éri ahhoz képest mintha sebzőt használtam volna. Ami nagyon nagy különbség, mivel meglehetősen nagy jelenleg a random faktor ezért szinte senki nem használ ilyen varázslatokat mivel nem a verhető karakterek számát növeli hanem esélyt ad arra, hogy olyan is nyerjen aki ha sebző varázslatot használok nem tudna.
Dátum: 2009.04.15. 14:01:38
Ha félrevetődök akkor a sebző varázslat miért sebez ? Ha meg megcsap a szele akkor a spec. hatásnak is érződnie kell nem csak a sebzésnek.
Dátum: 2009.04.15. 13:55:55
Talán nem én vagyok az egyetlen akiben felmerűlt, hogy van pár varázslat aminek a használhatósága erősen javulhatna ha egy kicsit belepiszkálnánk a rendszerbe. Tudom, hogy volt erről már szó de talán időszerű lenne újra elővenni, most, hogy egyre több varázslatnak van speciális hatása is.
Konkrétan arra gondoltam, hogy a speciális hatásokkal rendelkező varázslatok hatása teljesen elveszik ha lementi az ellenfél, és vagy csak sebez (pl. jégbörtön) vagy egyáltalán semmilyen hatása nincsen (pl. vakító fény). Szerintem jó lenne ha ez a speciális hatás megmaradna és a lementés arányában csökkenne csak a hatás és nem tünjön el teljesen. vagyis ha valaki lementi pl. a jégbörtönt akkor a -20 védelem helyett adhatna -10-et ill. -5-öt attól függően mennyir mentik le ahogy az a sima sebző varázslatoknál most is van. (már ha így működik) Mivel a sebző varázslatoknál ez már eleve így van megcsinálva talán nem bonyolítaná meg nagyon a dolgot, és sokat dobna 1-2 alig használt ill. csak küldetésre használt varázslaton.
Konkrétan arra gondoltam, hogy a speciális hatásokkal rendelkező varázslatok hatása teljesen elveszik ha lementi az ellenfél, és vagy csak sebez (pl. jégbörtön) vagy egyáltalán semmilyen hatása nincsen (pl. vakító fény). Szerintem jó lenne ha ez a speciális hatás megmaradna és a lementés arányában csökkenne csak a hatás és nem tünjön el teljesen. vagyis ha valaki lementi pl. a jégbörtönt akkor a -20 védelem helyett adhatna -10-et ill. -5-öt attól függően mennyir mentik le ahogy az a sima sebző varázslatoknál most is van. (már ha így működik) Mivel a sebző varázslatoknál ez már eleve így van megcsinálva talán nem bonyolítaná meg nagyon a dolgot, és sokat dobna 1-2 alig használt ill. csak küldetésre használt varázslaton.
Dátum: 2009.04.11. 09:14:32
Melyik szín nincs a magyar zászlóban?
fekér
piros
zöld
kék
Hát fekér tuti nincs benne. A kérdés amúgy is primitív, törölhető szerintem.
fekér
piros
zöld
kék
Hát fekér tuti nincs benne. A kérdés amúgy is primitív, törölhető szerintem.
Dátum: 2009.04.10. 12:57:29
Zinedine ...? Mielyik a jó név?
Zidane
Zoli
Zuiui
Zizu
Kár, hogy a kérdésfeltevő neve nem kerül kiírásra a kérdéssel együtt, legalább tudnánk kik azok a barmok akik ennyire igénytelenek.
Melyik Forma 1-es csapat vesz részt a minden szezonban a kezdetek óta?
Mclaren Mercedes
Ferrari
Beneton
Bmw
Spec, a fogalmazás meg katasztrófa.
Zidane
Zoli
Zuiui
Zizu
Kár, hogy a kérdésfeltevő neve nem kerül kiírásra a kérdéssel együtt, legalább tudnánk kik azok a barmok akik ennyire igénytelenek.
Melyik Forma 1-es csapat vesz részt a minden szezonban a kezdetek óta?
Mclaren Mercedes
Ferrari
Beneton
Bmw
Spec, a fogalmazás meg katasztrófa.
Dátum: 2009.04.10. 10:00:11
Mit csinálsz most?
alszol
eszel
játszol
iszol
alszol
eszel
játszol
iszol
Dátum: 2009.04.10. 09:38:11
Melyik a tevékenységek menüpont utolsó opciója?
Állatok
Vadászat
Egyéb
Toplisták
Nem csak primitív, de tök rossz is alacsonyabb szinten nincs egyéb menüpont. Törölni kéne szerintem meg az összes társát is. A menü elég gyakran változik kb. fele már elévült ezeknek a kérdéseknek.
Állatok
Vadászat
Egyéb
Toplisták
Nem csak primitív, de tök rossz is alacsonyabb szinten nincs egyéb menüpont. Törölni kéne szerintem meg az összes társát is. A menü elég gyakran változik kb. fele már elévült ezeknek a kérdéseknek.