A 150LE 1 TP-re egész jó, viszont azért szúrja ez a küldi nagyon a szemem, mert nagyon durván támogatja a max ütőtávból lefelé ütést. Így is szétcsapják 6-8 szintről a középmezőnyt a kábítás miatt, ráadásul ez még annyiban rosszabb, hogy nem is kell kábításra öltözni, hanem lehet menni magasabb szinten lélekszívós felszerelésben, amik általában erősebbek, mint a kábítósok. Így egy átlag játékos 2x annyi támadást is kaphat (ha lesznek elegen akik belevágnak a küldibe) magas szintről, mint eddig. Nem azt mondom, hogy nem jó küldi, hanem, hogy túl kevés TP jár a sok szinttel lefelé ütésért. A játék úgy lett kitalálva, hogy a TP is jutalomként járjon, azonban az optimalizációs játékstílusok megnyitották ennek kiskapuit, és inkább hátrány a sok TP ugyebár; na ezért kellene ezzel kezdeni valamit.
Mondom ezt úgy, hogy a szintemen (71) turbóval 300 feletti krit ütéssel vagyok, tehát nekem maga a kánaán ez a küldi.
Hozzászólások - Offsboy
Dátum: 2010.08.24. 20:26:26
Dátum: 2010.08.24. 19:50:54
Az se mindegy, hogy hányadik szinten, hány portyából, hány TP-re.
Dátum: 2010.08.24. 12:15:27
Ez bizony igencsak jogos!
[edit] Arra emlékeztet, amikor pár hónapja volt a varázslat-közelharc pro és kontra érvelések. Mindenki alapértelmezettnek vette a 6 körös harci köröket, holott a varinak a 3 körös harccal kellene egyensúlyban lennie, hiszen a szívósságra költesz (alacsony szinten nem is keveset).
Személy szerint annyira nem érdekel, hogy 10 vagy 12 szintet kell léptetni a levágandókkal, de nem tiszta miért olyan a fejlesztési szemlélet, hogy a kariépítést ne az előnyszerzés, hanem a hátrány elkerülése határozza meg. Lehet számolgatni, hogy az állathelyek
11->14re nőttek (+27%), a küldinehezítés pedig csak +20%, de akkor minek kerülnek be plusz állat slotok?
[edit] Arra emlékeztet, amikor pár hónapja volt a varázslat-közelharc pro és kontra érvelések. Mindenki alapértelmezettnek vette a 6 körös harci köröket, holott a varinak a 3 körös harccal kellene egyensúlyban lennie, hiszen a szívósságra költesz (alacsony szinten nem is keveset).
Személy szerint annyira nem érdekel, hogy 10 vagy 12 szintet kell léptetni a levágandókkal, de nem tiszta miért olyan a fejlesztési szemlélet, hogy a kariépítést ne az előnyszerzés, hanem a hátrány elkerülése határozza meg. Lehet számolgatni, hogy az állathelyek
11->14re nőttek (+27%), a küldinehezítés pedig csak +20%, de akkor minek kerülnek be plusz állat slotok?
Dátum: 2010.08.17. 23:21:32
Nem nyújtott neki újat a játék, belefásult, és a magánéletében is elfoglalt lett.
Dátum: 2010.08.17. 19:15:49
OFF
Idézet: PottomPanna - 2010.08.17. 18:44:56
Ha már meg lettem szólítva, tájékoztató jelleggel szólnék, hogy a dőzsölés vonala jelenleg a V1-en olyan 66-68. szinten van, 70. szint felett jóval kevesebb a farm, össz 3-4 akik adogatnak, de rendszerint 5-6K-t.
Idézet: PottomPanna - 2010.08.17. 18:44:56
Az összes KH-s farm. Ilyen dőzsölés csak Offsék szintjén van.
Ha már meg lettem szólítva, tájékoztató jelleggel szólnék, hogy a dőzsölés vonala jelenleg a V1-en olyan 66-68. szinten van, 70. szint felett jóval kevesebb a farm, össz 3-4 akik adogatnak, de rendszerint 5-6K-t.
Dátum: 2010.08.17. 10:04:41
Igen, én is örülnék neki ha meglenne, viszont szintedhez erős karakterként neked sem esne jól, ha teremne hirtelen 4-5 olyan kari, aki bármikor megruházhat, és még egy valag LE-t is buksz rajta. Mindenki hozzá van szokva, hogy kb. kik azok és mennyien akiktől óvni kell a karit. Az avatárosdi ezt fenekestül forgatná fel, ha hirtelen egy viszonylag erős karakternek nem 20 embertől kellene tartania, hanem 200tól. Persze exponenciálisan megnőne a célpontok száma is, így nem valószínű, hogy olyan sok támadást kapna egy-egy játékos. Szeretek ötletelni-számolgatni, de abszolút nem látok olyan megoldást, amit mindenki szívesen venne. Ettől függetlenül remélem, hogy megvalósul és sikerül találni valami jó kompromisszumot, hogy megérje használni.
Darah: itt az irány se nagyon van meg, amin elkezdett volna rágódni a tömeg, ez itt a gond.
Darah: itt az irány se nagyon van meg, amin elkezdett volna rágódni a tömeg, ez itt a gond.
Dátum: 2010.08.17. 09:49:56
Az eddigi 6 oldalnyi problémafelsorolás alapján nem hiszem, hogy ebből lesz valami.
Dátum: 2010.08.17. 08:59:49
Ez a havonta létrehozunk szintfüggően avatárokat, eleve halálraítélt gondolat, rengeteg idő lenne, kevesen foglalkoznának vele. Inkább csak azok, akik erősek és megérné nekik a haszonért.
Dátum: 2010.08.17. 08:42:59
Igen, így hogy mindenki csak a környezetében (+/-10-20 szint) ismeri a játékosokat, nehéz bármit is mondani.
Dátum: 2010.08.16. 22:43:53
Dettó. Begginer volt a legnagyobb ragadozó. 65-66. szinten 2500TÖvel és 600as kritikusösszeggel 20 szinttel feljebb is megállta volna a helyét. És emögött egy normális, szerény ember állt. Nem tudok senkit egy lapra tenni vele; a topot nem ismerem a napi életben, így ahhoz nem tudok hozzátenni.
Dátum: 2010.08.12. 10:00:10
Annyit tudsz még tenni, hogy a szerencséd feltolod 180-200ra. Ezzel nagyban minimalizálod az ellenfél betalálását.
Dátum: 2010.08.11. 10:29:00
Köszi mindkettőtöknek. Az újrahasználati idő csökkenése miatt fontos, az entitás kezd igazán keménykedni
Dátum: 2010.08.11. 08:07:49
Fertőzés leközdése után gyógyító pálcával lehet 75re turbózni a mágikus regenerációt,vagy elég mindenképpen marad 70 a maximuma?
Dátum: 2010.08.10. 23:51:54
OFF
Begginer sajnos törölt úgy 2 hete
ON
Begginer sajnos törölt úgy 2 hete
ON
Dátum: 2010.08.10. 23:00:13
Tudom, azért nem 130. szintűvel példálóztam, viszont elindulásnak szerintem jó lehet.
[edit] Ha Miklósnak lett volna konkrétabb ötlete az erősség meghatározásában biztos megoszotta volna velünk, hogy szűkítse az ötletelést.
[edit] Ha Miklósnak lett volna konkrétabb ötlete az erősség meghatározásában biztos megoszotta volna velünk, hogy szűkítse az ötletelést.
Dátum: 2010.08.10. 22:29:16
Idézet: Ariel - 2010.08.10. 21:57:48
Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58
Talán ez az a váz, amire fel lehet húzni, szerintem viszont kevés az érdemi ötleteléshez. Nagyjából minden hozzászóló megérezte a rendszer gyenge pontjait, és amíg nincs további konkrétum a karakter erősségének meghatározásáról, addig úgyis csak ezek a hsz-ek fognak ismétlődni más hozzászólóktól.
Bár az alapötlettől független a javaslat, de mi lenne ha a saját karaktert "klónozná" csata esetén? Többféle erősségben lehetne választani, ugyanúgy csata előtt generál (szerverterhelés kb. ugyanakkora), és erősségtől függő lenne a jutalom. Vagy pedig a szintekhez képest lennének erősség-kategóriák (átlag befektetett LE adott szinten), és ugyanúgy lehetne választani milyen erősségű ellenfelet generáljon a játék. Elvileg erre megvannak az átfogó statisztikák, hogy JELENLEG a szinteken mennyi befektetett LE-vel rohangálnak a karakterek.
Ha mindenképpen avatárok ellen akarunk harcolni, akkor azt csak úgy lehet megcsinálni jogos felháborodás nélkül, hogy a kihívott fél semmilyen, vagy csak minimális veszteséget szenvedjen el, de a támadónak mégis megérje támadni. Ilyen EH-féle jutalmakért teljesen felesleges fejlesztés lenne.
Vagy (ha már ötletelés) az avatárok erősségénak meghatározására:
30. szintűként támadnál egy 90. szintű karakter avatárját. Megnézzük a 30. szinten lévők átlag erősségét, és a karakter ehhez viszonyított erejét, kapsz egy arányszámot, pl. átlag LE (hasraütök): 7M LE, támadó 30. szintű - erős - karakterben van 9M LE; arányszám: 1,28. Ezután vesszük az átlag 90. szintű befektetett LE-t (pl. 60M LE) és megnézzük itt is a célkarakterbe fektetett LE-t, és kijön itt is az arányszám. Ez az arányszám határozná meg, hogy az ő 30. szintű avatárja milyen erős. A TÖ, SZÖ elosztása ennek megfelelően egy jópár dimenziós mátrixnak megfelelően történhetne. Így mindenki maradhatna a környezetéhez viszonyított erőben, és nem szállnának el az értékek.
Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58
Így egy igen nagy mennyiségű statisztikát kapunk arról, hogy mennyi játékidő alatt milyen fejlődést képes elérni a karakter. Ez alapján felállítunk egy képletet. Valószínűleg a szint is egyike a statisztikáknak: egy "szinthuszár" avatárja az átlaghoz képest valamivel magasabb szintű, egy VF-es vagy pók karakteré az átlaghoz képest valamivel alacsonyabb.
Talán ez az a váz, amire fel lehet húzni, szerintem viszont kevés az érdemi ötleteléshez. Nagyjából minden hozzászóló megérezte a rendszer gyenge pontjait, és amíg nincs további konkrétum a karakter erősségének meghatározásáról, addig úgyis csak ezek a hsz-ek fognak ismétlődni más hozzászólóktól.
Bár az alapötlettől független a javaslat, de mi lenne ha a saját karaktert "klónozná" csata esetén? Többféle erősségben lehetne választani, ugyanúgy csata előtt generál (szerverterhelés kb. ugyanakkora), és erősségtől függő lenne a jutalom. Vagy pedig a szintekhez képest lennének erősség-kategóriák (átlag befektetett LE adott szinten), és ugyanúgy lehetne választani milyen erősségű ellenfelet generáljon a játék. Elvileg erre megvannak az átfogó statisztikák, hogy JELENLEG a szinteken mennyi befektetett LE-vel rohangálnak a karakterek.
Ha mindenképpen avatárok ellen akarunk harcolni, akkor azt csak úgy lehet megcsinálni jogos felháborodás nélkül, hogy a kihívott fél semmilyen, vagy csak minimális veszteséget szenvedjen el, de a támadónak mégis megérje támadni. Ilyen EH-féle jutalmakért teljesen felesleges fejlesztés lenne.
Vagy (ha már ötletelés) az avatárok erősségénak meghatározására:
30. szintűként támadnál egy 90. szintű karakter avatárját. Megnézzük a 30. szinten lévők átlag erősségét, és a karakter ehhez viszonyított erejét, kapsz egy arányszámot, pl. átlag LE (hasraütök): 7M LE, támadó 30. szintű - erős - karakterben van 9M LE; arányszám: 1,28. Ezután vesszük az átlag 90. szintű befektetett LE-t (pl. 60M LE) és megnézzük itt is a célkarakterbe fektetett LE-t, és kijön itt is az arányszám. Ez az arányszám határozná meg, hogy az ő 30. szintű avatárja milyen erős. A TÖ, SZÖ elosztása ennek megfelelően egy jópár dimenziós mátrixnak megfelelően történhetne. Így mindenki maradhatna a környezetéhez viszonyított erőben, és nem szállnának el az értékek.
Dátum: 2010.08.10. 17:41:49
Akkor egy sokat rabolt pók kariként megszólalok. Szerintem igen nehéz ebben olyan megoldást kidolgozni, hogy ne legyen hőzöngés. Úgy 30. szintig én is farm voltam, aztán a kifejlesztett vadász szakikból felerősödve lettem pók. Ezek szerint aki találkozik a 20. szintű avatárommal, az jól jár
Vicces lesz hogyan lesznek meg az erőviszonyok, mert szerintem elég sok karakter "életében" van törés amikor hirtelen romlott, vagy javult a helyzete (VF, vadász szakik kifejlesztése, ismételhetőkhöz eljutás, stb.); bár lehet ez nem is akkora gond, nem tudom. Valószínűleg inkább morálisan fogja zavarni az avatár gazdáját, hogy egy 50 szinttel alacsonyabb szintű - aki mondjuk nem is top10 a szintjén - ledarálja. De a soksok új célpont igen hangzatos!
[edit] Igazából, ha ezen a morális részen túljutnak a játékosok, akkor akár nagyon izgalmas is lehet, szinte látom a szövetségi fórumokon, hogy x nagyon erős, y nagyon gyenge, kivel kell vigyázni.
Jelige: "Senki sem az akinek látszik"
Valamint a VF-es határ feletti karakterek kitehetik magukat az ablakba, mert nemigen tudnak majd érvényesülni az adott szinten jóval erősebb karakterekkel.
Vicces lesz hogyan lesznek meg az erőviszonyok, mert szerintem elég sok karakter "életében" van törés amikor hirtelen romlott, vagy javult a helyzete (VF, vadász szakik kifejlesztése, ismételhetőkhöz eljutás, stb.); bár lehet ez nem is akkora gond, nem tudom. Valószínűleg inkább morálisan fogja zavarni az avatár gazdáját, hogy egy 50 szinttel alacsonyabb szintű - aki mondjuk nem is top10 a szintjén - ledarálja. De a soksok új célpont igen hangzatos!
[edit] Igazából, ha ezen a morális részen túljutnak a játékosok, akkor akár nagyon izgalmas is lehet, szinte látom a szövetségi fórumokon, hogy x nagyon erős, y nagyon gyenge, kivel kell vigyázni.
Jelige: "Senki sem az akinek látszik"
Valamint a VF-es határ feletti karakterek kitehetik magukat az ablakba, mert nemigen tudnak majd érvényesülni az adott szinten jóval erősebb karakterekkel.
Dátum: 2010.08.10. 11:37:34
biztonság, lélekgyémánt, feltámasztás, átokeltávolítás, katalizátor + katalizátor = ultrakatalizátor
És ehhez elég a 25-s labor.
Az 50es a permanenshez kell.
[edit] Itt egész jól össze van szedve http://vegzetur.wikidot.com/esszenciak
Dátum: 2010.08.10. 11:05:05
Szövitársamról lévén szó (rosszat nem lehet rá mondani), javaslom böngészni a diszlexia (diszgráfia) jelenségeket. Egyrészt emelkedett érzés lehet helyesírásbeli problémákon röhögni, másrészt önmaga paródiája a helyesírás olyan fikázása, hogy elhagyjuk a mondatelejei nagy betűt és a mondatvégi írásjelet.
Dátum: 2010.08.04. 14:53:58
Azt már nagyságrendekkel könnyebb leprogramozni, hogy csak a győztesre lehet fogadni, ez így már rendben van.
De még mindig azt mondom, hogy van elég dolga Baratynak, hogy ebbe fogjanak.
De még mindig azt mondom, hogy van elég dolga Baratynak, hogy ebbe fogjanak.