Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Az avatár projekt
kedvencWillChiFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
21. hozzászólás - 2010.08.10. 19:25:47 (Válasz Darah #20 hozzászólására.)
Látod, látod!

Nekem az az igazi problémám, hogy már így is sok idő megy el a játékra, és még figyeljek 'ötvenfelé'? Na, erre nekem semmi szükségem!

Mondjuk, bővebben is ki lehetne fejtve a dolog, mert így csak 'árnyékra vetődünk' a találgatásainkkal!
WillChi - Hun v1 - Azúr Légió
Pontszám: 7.14
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
22. hozzászólás - 2010.08.10. 19:30:19 (Válasz WillChi #21 hozzászólására.)
Látom, látom.

Inkább kérdeznünk kéne gőzerővel, mint máris leszabályoztatni.

Mondjuk nagyobb odafigyelést nem tudom mennyiben igényel ez, mint az eddigiek.
Portyázni vagy portyázunk, vagy nem, a 15 %-ra meg eddig is figyelt, aki figyelt.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.69
kedvencWillChiFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
23. hozzászólás - 2010.08.10. 19:32:36
A másik dolog az az, hogy nekem pl. 50. szint környékén jött be a VF annak idején. Aki később kezdte a játékot, az lényegesen alacsonyabb szinten megtehette, hogy visszafogta magát. Na, én azt sem szeretném, ha az ilyen karakterek látogatnának meg! Ugyanígy van pl. több szakértelem is (pl.: ultraspec, transzplantáció), amit mi relatíve későn kaptunk meg. Aki a kezdetektől fogva hsználhatja ezeket, a korábbi generációval szemben előnyben van.
WillChi - Hun v1 - Azúr Légió
Pontszám: 8.57
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
24. hozzászólás - 2010.08.10. 19:34:26 (Válasz Darah #20 hozzászólására.)
Hm.

Kihívást is ki lehet kapcsolni. Nagy megerőltetést az sem jelenthet, hogy ezt az Avatár hóbelevancot is kikapcsolhatóvá tegyék.
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 8.41
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
25. hozzászólás - 2010.08.10. 19:41:01 (Válasz WillChi #23 hozzászólására.)
Ebben is igazad van.
Nem lesz egyszerű ezt összhangba hozni, így jobban belegondolva kezdek Birkával egyetérteni, ez eléggé sziklás talaj, annyiféle aspektust kellene figyelembe venni.

De ha esetleg lenne pár precedens kari megcsinálva, és direktben látnánk hogy megy, lehet egyensúlyba lehetne valahogy hozni.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6.46
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
26. hozzászólás - 2010.08.10. 19:43:21 (Válasz Darah #18 hozzászólására.)
Nem igazán értem amit mondasz...

A szinguláris előnye az, hogy összességében sokkal több LE-t szerez vele a karakter. Hátránya, hogy gyengébb lesz a környezeténél, mert kevesebb időt tölt el az adott szinten.

A VF előnye, hogy adott szinten erős lesz a kari tőle, hátránya, hogy sokkal kevesebb LE-t szerez vele összességében a karakter.

Mit mondtam én? Hogy szűnjön meg mindkettő hatása az avatároknál, vagy ha az egyik pozitív része érvényesül, akkor a másiké is érvényesüljön.

Ezzel szemben te mit mondasz? Maradjon meg a VF pozitív része, és a szinguláris negatív része.

A KH előnyömnek pedig nyugodtan utánaszámolhatnál... 19,3 millió LE 11166 csatából. Ez 1733 LE csatánként. Kérdezz meg valakit a környékemen, akinek valós célpontjai is vannak, hogy mennyit termelnek neki naponta a kínzókamrába...

Idézet: Darah - 2010.08.10. 19:06:15

A lehető legtöbb LE-t eztán is megszerezheted, max picivel jobban kell rá vigyáznod, 15 % fölött.
Ahogyan mindenki másnak.

Ilyen alapon mondhatom azt is, hogy ha nem érvényesül a VF az avatárnál attól még a karaktered ezután is lehet erős a saját szintjén.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.77
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
27. hozzászólás - 2010.08.10. 19:54:12 (Válasz Ariel #26 hozzászólására.)
Ariel, fogalmunk nincs még, hogy mit milyen értékben akar figyelembe venni Miklós az avatar számításnál.
Ha te már tudod, akkor világosíts fel bennünket légyszi, mert kérdésünk özön, válaszadó egyelőre nincs.

És van egy nemkis különbség a te szingud, és az én VF-em között.

Téged eddig sem ütöttek nyolc-kilenc szinttel nagyobbak, úgyhogy valóban csak a legszűkebb környzetednek kellett megfelelned, azaz szintben és lefelé.
A szingu előnye.

A VF-nek ez az előnye nincs meg, max tágít a "nemütnekagyon" korláton egy pár szintet, mozgásteret hagyva neked.

Az a kis csekély 19 milla valóban semmiség, figyelembe sem kell venni, gondolom a te kamrád napi szinten üres marad.

Egyszóval, ne szabályozz máris lefelé, ha kérhetni ilyet, várjuk már meg mi micsoda.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6.56
népszerűTabacNő
Végzetúr
89 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
28. hozzászólás - 2010.08.10. 20:03:01
Nekem április 1 ugrott be így hirtelen, bár most nem nevetek.
Pontszám: 8.84
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
29. hozzászólás - 2010.08.10. 20:25:58 (Válasz Darah #27 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.08.10. 19:54:12
Ariel, fogalmunk nincs még, hogy mit milyen értékben akar figyelembe venni Miklós az avatar számításnál.

Ahogy Miklósnak sincs, írta is, hogy nincs még kidolgozva a képlet. De te is nagyon jól tudod, hogy addig van esélyünk alakítani a dolgokon, amíg még nincs "kész". Utána már csak kozmetikázni lehet, komoly változások nem várhatók.

A többire nem reagálok, mert offtopic.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.61
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
30. hozzászólás - 2010.08.10. 20:31:30
Ahogy nézem ezzel nem lehet lerabolni senkit, mert generál egy szerzett LE-t, aki eddig farm volt, az megmarad a környezetének, max több pp-t lehet ellőni. Bár kíváncsi leszek az eddig is bugos portyalista most már 2oldalas lesz vagy húzogathatom alul.

Amit nem értek, hogy minek kell ez az egész, aki tudott eddig is portyázott, aki nem az kihívásozgatott, fent meg ott a KH, itt körülöttem, még mindig van elég ellenfél akire el lehet lőni a ppt, igaz maxos kontinuumal rohangálok, bár ez nem ezért van.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.11
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
31. hozzászólás - 2010.08.10. 20:35:22
Jopofa ez az avatarosdi, csak had kerdezzem mar meg, hogy ha avatarok fognak kuzdeni egymassal egy olyan keplet alapjan ami szintnek megfelelo (vegre kiderul, hogy adott szinten mi lenne a normalis erosseg) redukalja (turbozza) a karakteremet akkor megis mi a f**-nak erolkodtunk itt 2 evet, hogy valamit is csinaljunk? En ezt teljesen elhibazott otletnek tartom es a hatam kozepere se kivanom, hogy barmilyen formaban barmilyen keplet alapjan akarmit is csinaljanak a karakteremmel. Baromira nem hianyzik, hogy 20-30-as szintu tucsokpocs karakterek alazzak az avataromat csak azert mert nekik minden a segguk ala volt teve nem ugy mint nekem az elejen.
Pontszám: 9.61
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
32. hozzászólás - 2010.08.10. 20:39:18 (Válasz Wuher #31 hozzászólására.)
Gyakorlatilag egyetértek azzal amit Wuhrer mond.

Mellesleg ez csak annyit tenne, hogy nem azt ütnéd aki X szinttel alattad van hanem aki nem olyan jó excel táblázatokban mint te. Mondjuk legalább a második valamilyen szinten skillnek számít, ha úgy vesszük.
Pontszám: 7.86
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
33. hozzászólás - 2010.08.10. 20:55:38
Gondolkoztam rajta.
Szerintem ez igazságosan kivitelezhetetlen.

V2-n vagyok, ha nem is feltétlen top, de egy erős szövetségben, 65. szinten, és most jutottam el először oda [minimum 30-35 szint után], hogy TÖ>SZÖ. Mert anno bevártam a triászt, aztán volt kötelező szaki, fontosabb szaki, majd megjött az öv is, és most jó tolni a tulajdonságokat.
Soha, sehol nem volt még két egymás utáni szintem se, amelyik arányaiban hasonlított volna a többire! Mert spec miatt is dömpingszerűen érdemes fejleszteni, mindig volt valami elvárt dolog: mágia, stb.
De ez az arányosítás szakértelmekre is elképzelhetetlen. Nézzük a turbót. Szerintem sokan csak akkorát csináltak, ami minden szakihoz elég, azaz 80-asat, 100-asat. És ezt hordozzák a karakter teljes élettartamán. Még ha általában nem is a harci szakiknál csorbul ez legjobban, itt is számottevő lehet a lefelé arányosításon elbukott kritikus ütés vagy kritikus varázslat, energiahasznosítás, kreatív affinitás. Hogy már a kigyógyultság utáni állapotokról ne is beszéljünk.
A másik irány. Megannyi karakter megállt 30. szint körül, aztán sorra zsebelik be a tucatnyi bajnoki medált a "tökéletes karakterükkel". Ezt akár olyan áron, hogy nem fejlesztettek ki semmit a vadászatos dolgokhoz, amik a későbbiekben, egy életszerűen továbbjátszott karakternél LE-milliókba kerülnek. Ez kompenzálhatatlan.
Értem én, hogy kevés az ember, de ne ilyen áron népesítsük be. Teljesen jogos véleményeket olvasni, hogy ezekre figyelni a játékosoknak lehetetlen. Még ha csak háborúban lehetne ilyeneket tolni, akkor is.
[Valami vad megoldási ötletem van, majd beírom.]
A hozzászólást Semelyik módosította 2010.08.10. 20:56:18-kor
Pontszám: 7.90
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
34. hozzászólás - 2010.08.10. 21:10:57 (Válasz Ariel #29 hozzászólására.)
Igen, jól tudom. De míg legalább egy árva csontvázat nem mutat, a semmire nehéz bármit is felpakolni.
Ha legalább mutatna valami öltöztetőbábu makettet, már lenne valamink, de ez inkább kormányprogramszerű egyelőre.

Mindegy, ha kaksis is, egy "ilyen volt, ilyen lett" szintű halvány eféleazelképzelés máris sokat segítene, hol miből kell faragni, vagy hol kitömködni.

Addig viszont az okvetlenül vegyük le ezeket is vicces.

Azért sajnálom, hogy az OFF-ra nem válaszoltál, mert nem annyira volt az az, ám legyen.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.46
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
35. hozzászólás - 2010.08.10. 21:57:48 (Válasz Darah #34 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.08.10. 21:10:57
Igen, jól tudom. De míg legalább egy árva csontvázat nem mutat, a semmire nehéz bármit is felpakolni.


Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58
Így egy igen nagy mennyiségű statisztikát kapunk arról, hogy mennyi játékidő alatt milyen fejlődést képes elérni a karakter. Ez alapján felállítunk egy képletet. Valószínűleg a szint is egyike a statisztikáknak: egy "szinthuszár" avatárja az átlaghoz képest valamivel magasabb szintű, egy VF-es vagy pók karakteré az átlaghoz képest valamivel alacsonyabb.


Ez szerintem az a bizonyos csontváz. Ez alapján pedig úgy látom, hogy a terv szerint a szingus kari avatárja is magasabb szintű, tehát azonos szinten gyengébb avatárt kap, míg a VF-es kari avatárja alacsonyabb szintű, tehát azonos szinten erősebb avatárja lesz.

Tehát a szinguláris szaki hátrányát és a VF előnyét örökölnék az avatárok, ahelyett, hogy mindkét szaki előnyét, vagy hátrányát örökölnék, esetleg figyelembe sem lennének véve.

Arról nem is beszélve, hogy minél késöbb indult egy karakter, annál erősebb avatárt tud létrehozni.

Az offra majd írok privátban.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.61
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
36. hozzászólás - 2010.08.10. 22:29:16 (Válasz Ariel #35 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.08.10. 21:57:48

Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58
Így egy igen nagy mennyiségű statisztikát kapunk arról, hogy mennyi játékidő alatt milyen fejlődést képes elérni a karakter. Ez alapján felállítunk egy képletet. Valószínűleg a szint is egyike a statisztikáknak: egy "szinthuszár" avatárja az átlaghoz képest valamivel magasabb szintű, egy VF-es vagy pók karakteré az átlaghoz képest valamivel alacsonyabb.



Talán ez az a váz, amire fel lehet húzni, szerintem viszont kevés az érdemi ötleteléshez. Nagyjából minden hozzászóló megérezte a rendszer gyenge pontjait, és amíg nincs további konkrétum a karakter erősségének meghatározásáról, addig úgyis csak ezek a hsz-ek fognak ismétlődni más hozzászólóktól.
Bár az alapötlettől független a javaslat, de mi lenne ha a saját karaktert "klónozná" csata esetén? Többféle erősségben lehetne választani, ugyanúgy csata előtt generál (szerverterhelés kb. ugyanakkora), és erősségtől függő lenne a jutalom. Vagy pedig a szintekhez képest lennének erősség-kategóriák (átlag befektetett LE adott szinten), és ugyanúgy lehetne választani milyen erősségű ellenfelet generáljon a játék. Elvileg erre megvannak az átfogó statisztikák, hogy JELENLEG a szinteken mennyi befektetett LE-vel rohangálnak a karakterek.
Ha mindenképpen avatárok ellen akarunk harcolni, akkor azt csak úgy lehet megcsinálni jogos felháborodás nélkül, hogy a kihívott fél semmilyen, vagy csak minimális veszteséget szenvedjen el, de a támadónak mégis megérje támadni. Ilyen EH-féle jutalmakért teljesen felesleges fejlesztés lenne.
Vagy (ha már ötletelés) az avatárok erősségénak meghatározására:
30. szintűként támadnál egy 90. szintű karakter avatárját. Megnézzük a 30. szinten lévők átlag erősségét, és a karakter ehhez viszonyított erejét, kapsz egy arányszámot, pl. átlag LE (hasraütök): 7M LE, támadó 30. szintű - erős - karakterben van 9M LE; arányszám: 1,28. Ezután vesszük az átlag 90. szintű befektetett LE-t (pl. 60M LE) és megnézzük itt is a célkarakterbe fektetett LE-t, és kijön itt is az arányszám. Ez az arányszám határozná meg, hogy az ő 30. szintű avatárja milyen erős. A TÖ, SZÖ elosztása ennek megfelelően egy jópár dimenziós mátrixnak megfelelően történhetne. Így mindenki maradhatna a környezetéhez viszonyított erőben, és nem szállnának el az értékek.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.13
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
37. hozzászólás - 2010.08.10. 22:54:01 (Válasz Offsboy #36 hozzászólására.)
Amit az avatárok erősségének meghatározásáról írsz, az csak egy darabig működne. Magas szinten, ahol egyre kisebb a minta, egyre jobban torzulna és egyetlen erős kari lehúzná az összes többit az adott szinten. Ugyan az történne, mint a kalandok képletével.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.42
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
38. hozzászólás - 2010.08.10. 23:00:13 (Válasz Ariel #37 hozzászólására.)
Tudom, azért nem 130. szintűvel példálóztam, viszont elindulásnak szerintem jó lehet.

[edit] Ha Miklósnak lett volna konkrétabb ötlete az erősség meghatározásában biztos megoszotta volna velünk, hogy szűkítse az ötletelést.
A hozzászólást Offsboy módosította 2010.08.10. 23:00:57-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.13
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
39. hozzászólás - 2010.08.10. 23:28:56 (Válasz Darah #18 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.08.10. 19:06:15
Csak addig jó, míg ott mutat a lista elején, ha negatívként jelenik meg, uccu tüntessük el, meg a másikét is, aki nem is a lista elején volt eddig se?


Ketsegtelen, hogy a szinthuszarsag - akarcsak barmilyen mas taktika - pontosan addig eletkepes amig a szabalyokat at nem formaljuk olyanra, hogy eletkeptelen legyen.

Ezzel nem az avatar projektet akarom minositeni, mert azt csak felszinesen olvastam el, es nem csak a szint, de "adott ido" is szerepel a kifejezesek kozott, ami nyilvan ellentmond egymasnak, igy hat valljuk be egyelore nem teljesen ertem. De a megallapitasod, miszerint "csak addig jo a szinthuszarsag, amig... " nyilvan igaz, ha az amig utan megfelelo szabalymodositast teszunk. Mondok egy egyszerut: 100-as szinten befagy a vadaszat LE novekedese. Ugye nyilvanvalo, hogy ez megoldi a szinthuszarsagot, hiszen ket elonyebol (a magasabb szintu targyak a masik) a meghatarozot negalja. Es ugye az is nyilvanvalo, hogy amig a jatek legmagasabb szintu karaktere 99-es szintu, addig erre lehetetlen keszulni.

De ugyanilye egyszeru egy mozdulattal tonkretenni a VF-es taktikat, ha azt mondjuk hogy mostantol nem a szint, hanem a TO+SZO ertek hatarozza meg kit tamadhatsz es kit nem. Egy ilyen valtoztatassal nyilvan az osszes VF-es karakter kerulne a sullyesztobe, de a legnagyobb bajban a legjobb pokok lennenek.

Minden taktika ellen van olyan szabalyvaltozas ami utan joggal mondhatjuk, hogy ugye csak eddig volt jo.
A hozzászólást Kocos módosította 2010.08.10. 23:29:43-kor
Pontszám: 6.16
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
40. hozzászólás - 2010.08.10. 23:42:28 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58
Így egy igen nagy mennyiségű statisztikát kapunk arról, hogy mennyi játékidő alatt milyen fejlődést képes elérni a karakter.
[...]
A harc során ha pl. egy 80. és egy 50. szintű karakter harcol, akkor mindkét karakter 50. szintre ill. annak közelébe konvertálnánk.


Ezt az a resz amit nem ertek.
Ha van 2 karakter akik egyszerre indultak. Mondjuk 8 honapja. Egyik 50. szintu, a masik 80. akkor ha a 80. szintut 50. szint kornyekere konvertelje az algoritmus, akkor egy 8 honapos fejlodesi potencial fog megutkozni egy 5 honapos fejlodesi potenciallal?
Ha nem akkor hogyan jon be a kepbe a jatekido?

Ha mindket karakter 50, szint kornyekere konvertalodik, az nincs ellentmondasban azzal, hogy:
Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58
Valószínűleg a szint is egyike a statisztikáknak: egy "szinthuszár" avatárja az átlaghoz képest valamivel magasabb szintű, egy VF-es vagy pók karakteré az átlaghoz képest valamivel alacsonyabb.


Ugy erzem itt valami kepletet kene latni. Anelkul tenyleg csak sotetben tapogatozni tudunk, velemenyt alkotni aligha.

Ami pedig a sotetben tapogatozast illeti, nehezen tudok olyan konverzios modszert elkepzelni, ami kozmegelegedesre mukodik, hiszen ha teszemazt Cyron csap ossze Begginerrel, akkor mi lenne ennek az utkozetnek a realis kimenetele?

Meg egy kerdes: ha jatekido alapjan hatarozzuk meg az avatart, tehat azonos jatekidore hozzuk a ket karaktert es nem azonos szintre, akkor mi van azokkal a karakterekkel akiknek volt holtidejuk? 1-2 honap kihagyas.
A hozzászólást Kocos módosította 2010.08.10. 23:45:40-kor
Pontszám: 4.88
Oldal: 12345678
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!