Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Az avatár projekt
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
121. hozzászólás - 2010.08.17. 09:56:14 (Válasz Offsboy #119 hozzászólására.)
Hát...
Hogy valami problémát okoz, az még nem sokszor akadályozta meg a megvalósulást.
Még akkor sem, ha előre vészjeleződött, hogy probléma lesz.
Minden attól függ mennyire akarja ezt a projektet Miklós.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.68
irritálóSznoopyNő
Végzetúr mester
372 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
122. hozzászólás - 2010.08.17. 09:58:14
De a leglényegesebb, hogy az avatarok szép kékek legyenek
v2 - Sznoopy - Sötét Mágus
Pontszám: 5.86
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
123. hozzászólás - 2010.08.17. 10:04:41 (Válasz Homeropata #120 hozzászólására.)
Igen, én is örülnék neki ha meglenne, viszont szintedhez erős karakterként neked sem esne jól, ha teremne hirtelen 4-5 olyan kari, aki bármikor megruházhat, és még egy valag LE-t is buksz rajta. Mindenki hozzá van szokva, hogy kb. kik azok és mennyien akiktől óvni kell a karit. Az avatárosdi ezt fenekestül forgatná fel, ha hirtelen egy viszonylag erős karakternek nem 20 embertől kellene tartania, hanem 200tól. Persze exponenciálisan megnőne a célpontok száma is, így nem valószínű, hogy olyan sok támadást kapna egy-egy játékos. Szeretek ötletelni-számolgatni, de abszolút nem látok olyan megoldást, amit mindenki szívesen venne. Ettől függetlenül remélem, hogy megvalósul és sikerül találni valami jó kompromisszumot, hogy megérje használni.
Darah: itt az irány se nagyon van meg, amin elkezdett volna rágódni a tömeg, ez itt a gond.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.13
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
124. hozzászólás - 2010.08.17. 18:22:08 (Válasz Offsboy #117 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2010.08.17. 08:59:49
Ez a havonta létrehozunk szintfüggően avatárokat, eleve halálraítélt gondolat, rengeteg idő lenne, kevesen foglalkoznának vele. Inkább csak azok, akik erősek és megérné nekik a haszonért.


Nem kötelező havonta létrehozni. Ezt nem tudom honnan vetted, én végig csak lehetőségként írtam róla, ha valaki úgy érezné, hogy elszúrta az avatárját. Továbbá semmit nem számít ki erős, ki nem, ha ugyanannyi LE-ből gazdálkodhat mindenki. Ne haragudj, de az az érzésem nemigen gondoltad át amiket eddig leírtam.

Nem lenne kötelező minden szintre sem avatárt generálni. Én a minden 10. szintre gondoltam először, de ezt már páran sokallták. Lehet kevesebb is.
Mondjuk minden 30. szintre, azaz 30., 60., 90., 120., stb. szintekre lenne avatár. De ez lényegtelen, inkább csak a finomítások közé tartozik.
Viszont talán kevésbé erőforrásigényes, mint egy konvertálóprogram, ami minden egyes áldott portya esetén generál avatárt.

Az alapötletem az, hogy
1. A játékosok generálják a saját avatárjukat
2. ugyanannyi LE-ből (átlagos LE-szerzés addig a szintig a Beho statisztikái alapján).
3. miután az avatárgenerálás megtörtént a megadott LE-ből, az lenullázódik, és az eredeti karaktertől kap az avatár valamennyi LE-t portyázáshoz.
Ezekkel egyrészt elkerülhető az 1. "hülyén konvertálta a program a karakteremet más szintre"-effektus,
valamint a 2. "pókok avatárjai agyonverhetnek így mindenkit" című dolgot.
Továbbá: 3. nem buknál rahedli LE-t, csak annyit, amennyi kockáztatsz, azaz átadod az avatárodnak. Nem lenne közvetlen kapcsolat az eredeti karakter LE-jének és az avatárnál lévő LE-nek, csak közvetett.

De ezeket mind leírtam korábban. (Ősköves, állatos, stb. kiegészítéseket most nem írom le.)
Azt írod, hogy abszolút nem látsz olyan megoldást, amit mindenki szívesen venne.
Ez a topic arra való, hogy a nép agyaljon. Speciel ezt teszem. Felvetettem egy ötletet, jöttek rá ellenvetések, kiegészítettem, módosítottam, mert szerintem megvalósítható.

A paraméterek nincsenek kőbe vésve, mindenen lehet finomítani. Ezt teszem itt folyamatosan. Lehet, hogy a végén semmit nem érek vele. Nem tudom. Lehet, hogy Miklós ragaszkodik a konvertáló képlethez. Szíve joga.
Én csak annyit csinálok itt, hogy felvázolok egy működőképes rendszert, és a paraméterein módosítok mások felvetéseire reagálva. De azt kicsit nehezen fogadom el, hogy nem életképes csak azért, mert az egyik paraméter nem jól van beállítva.
Mindenki aki játszott a katakombából induló világon meg tudta csinálni, hogy generált egy karaktert adott LE-ből. Sok a 10 szintenkénti avatár? Lehet kevesebb is, ahogy feljebb leírtam.
Aki meg szeretne más szintekre portyázni, szerintem szívesen foglalkozik vele 1-2 órát, hogy generáljon néhány avatárt. (Én speciel inkább ezt csinálnám, mint hogy egy program határozza meg milyen voltam/lennék adott szinten.)

Idézet: Offsboy - 2010.08.17. 10:04:41

Darah: itt az irány se nagyon van meg, amin elkezdett volna rágódni a tömeg, ez itt a gond.


Páran felvetettünk irányokat. Érzésem szerint eddig sikerült válaszolnom minden kérdésre/problémára a saját ötletemmel kapcsolatban. Páran voltak kedvesek - és néha kedvetlenek is -, és rágódtak az én irányomon. Köszönöm nekik, mert így tovább tudtam gondolni a dolgokat.
Aláírom, ez nem az az irány, amit Miklós elindított. Ha csak azon lehet rágódni, amit Miklós mond, akkor elfogadom az igazadat.

Edit: Még egy ötlet jutott eszembe. Adott szintekre beizzítható lenne a konvertáló program azoknak, akik nem akarnak avatárgenerálással vesződni. Akinek nem tetszik, az meg megcsinálja magának.

Edit2: Ha nagyon macerás több szintre avatárt készíteni, ki lehet nevezni önkényesen egy szintet, mondjuk a 80.-at. (Vagy a 100. szintet. Attól függ, hogy mennyire akarunk a kereskedelemmmel magasabb szintekre nyújtózkodni.) Ez lehetne az avatár-szint, ide konvertálódna /generálna mindenki egy szem avatárt, és onnantól mehet a buli.
A több szint talán annyival jobb, hogy lehet más tárgyakkal is operálni. Bár arra még ott van a hagyományos karakter is.
A hozzászólást Ezüstszél módosította 2010.08.17. 19:40:33-kor
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.63
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
125. hozzászólás - 2010.08.17. 21:37:21 (Válasz Ezüstszél #124 hozzászólására.)
Avatárosdi=Egyenlítősdi? Vagy akkor hogy is van ez?

Ha nem kötelező megcsinálni, de mégis hoz valamiylen hasznot azoknak akik használják, akkor a többiek hátrányba kerülnek. Tahát ah nem akarnak fél év múlva arra ébredni, hogy ha vért izzadnak akkor sem erősödnek a környezetükhöz képest, sőt azok már csípőből verik. Akkor sokan fognak törölni.
Ha pedig még minimális jutalom se lesz az avatárosdiért, akkor nem valószínű, hogy "nemkocka" barát lesz a cucc.
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 5.96
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
126. hozzászólás - 2010.08.18. 09:29:24 (Válasz LoWs #125 hozzászólására.)
Oké.

Az elején mindenki azért sírt, hogy ha a pókok pók-avatárjai mindenkit elérnek, akkor így sokkal több célpontot tudnak agyonverni, erősödni, azaz azokat erősíti ez, akik eddig is erősek voltak. És akkor majd sokan törölnek, bizony!
Másik probléma az volt, hogy ha TÖ-SZÖ alapján történne az avatárok összeeresztése, akkor semmit sem ért a VF/pók taktika, és egy csomóan törölni fognak... Bizony!
Döntsük el mit szeretnénk. Azt, hogy az überdurva karakterek überdurva avatárjaikkal bárkit péppé verhessenek, vagy azt, hogy legyen egyenlő esélye mindenkinek? De tényleg.
Én az egyenlő esély pártján állok, erre hegyeztem ki a dolgot.

Mi az, hogy vagy hoz hasznot, vagy nem hoz, és ezért vagy azért törölni fognak? Úgy beszélsz mintha vagy fix haszon lenne, vagy egyáltalán nem lenne rajta haszon.
Nincs fix haszon. Ez portya. Ott is vagy kapsz LE-t, vagy nem. Amiatt még senki nem törölt, hogy nem vitt egy csomó LE-t minden egyes portyában.

Idézet: LoWs - 2010.08.17. 21:37:21

Ha nem kötelező megcsinálni, de mégis hoz valamilyen hasznot azoknak akik használják, akkor a többiek hátrányba kerülnek.


Ha nem lenne esély a haszonra akkor mi értelme lenne ezt kifejleszteni? Azért indult el a dolog, mert a játékosok "messzebbre" akartak portyázni. (És gondolom nem a TP-ért akartak messzebre portyázni.)
Eddig is voltak csomóan akik hátrányba kerültek valamiért, aztán alkalmazkodtak. Pl. LanMaffia mesélte itt, hogy 30. szintig bokszzsák volt, kifejlesztette a vadász szakikat, megerősödött, és pók lett.
Valaki megerősödik az avatár csatáktól? Nosza, kidolgozok egy olyan avatárt, amivel le tudom győzni az övét, és megyek rá avatár-portyában. Ezzel őt gyengítem, magamat pedig erősítem.
Nem erről szól a játék? A játékosok taktikákat dolgoznak ki, hogy jobbak legyenek a másiknál, azok ellentaktikáznak, az ellentaktikára új taktikák születnek, és így tovább. Ez így megy.

A PP-t el lehet lőni sima portyára is. Nem úgy van, hogy megvan az eddigi hasznom, és erre fel jön még az avatáros dolog. Akinek eddig is jól ment a portya, az maradhat annál. Semmi garancia nincs arra, hogy az avatár jobban hoz, de arra sem, hogy rosszabbul. Ez a portya lényege...
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 5.42
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
127. hozzászólás - 2010.08.18. 10:05:59 (Válasz Ezüstszél #126 hozzászólására.)
Ennél azért van sokakl egyszerűbb módja a meszebbre portyázás kifejlesztésének.
Javasoltam is, persze arra nem érkezett semmi reagálás.

Ha van rajta haszon a fő kari számára, akkor egyértelműen KÖTELEZŐ lesz csinálni, annak aki nem akarja, hogy nemsoká mindenki szétrúgja az alfelét. Ez itt a baj.

A portya amúgy messze nem lutri EHval meg végképp nem.
Az egyenlőséggel csak az a baj, hogy a szinonímája a szűrkének. Az pedig az unalomnak. Az unalom pedig a törlésnek.
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 5.96
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
128. hozzászólás - 2010.08.18. 10:14:26 (Válasz Ezüstszél #126 hozzászólására.)
Én spec azt szeretném, ha látnánk egy-két csontvázat.
szingust, simán haladót, VF-est, pókot.
Ilyen formában-e:

Szint Huszár 259-es szintű kari.
Így néz ki szintjén.
50-es szintű avatarja így néz ki, ilyen bónuszokkal, ilyen cuccal, ilyen TÖ-SZÖ-vel nyomul.

Normál Norbi 90-es kari.
Így néz ki szintjén.
50-es szintű avatarja így néz ki, ilyen bónuszokkal, ilyen cuccal, ilyen TÖ-SZÖ-vel nyomul.

Mocskos Véjefes 70-es kari.
Így néz ki szintjén.
50-es szintű avatarja így néz ki, ilyen bónuszokkal, ilyen cuccal, ilyen TÖ-SZÖ-vel nyomul.

Pók Béla 40-es kari.
Így néz ki szintjén.
50-es szintű avatarja így néz ki, ilyen bónuszokkal, ilyen cuccal, ilyen TÖ-SZÖ-vel nyomul.

Lehet ám a tortát dekorálgatni, kis reszelék, kis tejszínhab, gyertyácska, csak míg a tortalap nem sült meg, aránylag nehéz.
A hozzászólást Darah módosította 2010.08.18. 10:56:22-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 9.23
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
129. hozzászólás - 2010.08.18. 10:25:22 (Válasz Darah #128 hozzászólására.)
Hehe.

Tetszik a tortás hasonlat. Én viszont nem dekorálgatok, hanem egy saját tortát készítettem el, mert a topic elején kiderült, hogy (a nagy többség szerint) záp a tojás, avas a zsír, és dohos a liszt, amiből a tortalap készülni szándékozik.

Nyilván Miklós fog dönteni.
Én csak használom a topicot arra, amire való. Receptezek.
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.63
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
130. hozzászólás - 2010.08.18. 10:31:48 (Válasz LoWs #127 hozzászólására.)
Idézet: LoWs - 2010.08.18. 10:05:59
Ennél azért van sokakl egyszerűbb módja a meszebbre portyázás kifejlesztésének.
Javasoltam is, persze arra nem érkezett semmi reagálás.

Ha van rajta haszon a fő kari számára, akkor egyértelműen KÖTELEZŐ lesz csinálni, annak aki nem akarja, hogy nemsoká mindenki szétrúgja az alfelét. Ez itt a baj.

A portya amúgy messze nem lutri EHval meg végképp nem.
Az egyenlőséggel csak az a baj, hogy a szinonímája a szűrkének. Az pedig az unalomnak. Az unalom pedig a törlésnek.


Az enyémre sem érkezett semmi reagálás egyelőre. Evvan.

No, ha a portya nem lutri, akkor az avatár sem lesz az. EH simán lehet avatárral is. Pusztán több karakterből lehet csemegézni.

Az esélyegyenlőség csak a közös alapra vonatkozik. Ugyanabból a LE-ből fejleszthet vki TÖ-s avatárt, SZÖ-s avatárt, mágust, közelharcost, maxos kereskedelemmel és jó fegyverrel harcolót, stb. Ezért nem lenne szürke.

Edit: A havonkénti újragenerálással pedig dinamikus lenne. Lehetne ellentaktikázni, új dolgokat kitalálni, míg a mostani rendszerben aki elhúzott jó taktikával (pl pók), azt aki későn kap észbe már nem tudja kompenzálni. Viszont azonos LE-alapról indulva lehet máshogy felépíteni az avatárt, hogy kompenzáljak.
Ha pedig kiderül, hogy van überösszeállítás, ami mindent üt, az csak segítene a balansz beállításában...
A hozzászólást Ezüstszél módosította 2010.08.18. 10:36:00-kor
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 8.42
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
131. hozzászólás - 2010.08.18. 10:39:42 (Válasz Ezüstszél #129 hozzászólására.)
A te tortalapodra is szívesen látnék csontvázat, mert ezer és egy hozzávaló adott még a receptben, ami még nincs beleírva, mikor kerül a masszába.
Lásd vásárolható, epikelhető, aukciós holmik, szövi és miegyéb bónuszok.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.68
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
132. hozzászólás - 2010.08.18. 10:50:53
Nem értem minek ez az avatár, ha valakinek kevés az egy karakter, akkor van lehetősége még további legalább 3 világon indítani egyet.


Ráadásul ha megvalósul tuti lesz valami jutalom belőle, különben a kutya sem foglalkozna vele, és kb. ebből is látszik, hogy hány embernek lesz újabb nyűg a hátán, ha "kötelezö" lesz használni.



Az indok meg hogy majd felpörgeti a háborút... hát, a háború így is elég pörgős, a legtöbb szövi pont azért nem háborúzik, mert 7/24-es őrszolgálatot kíván a jelenléte, ezen nem fog változtatni a dolog, elég átgondolatlan indok.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 8.26
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
133. hozzászólás - 2010.08.18. 12:13:28 (Válasz Darah #131 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.08.18. 10:39:42

Lásd vásárolható, epikelhető, aukciós holmik, szövi és miegyéb bónuszok.


Várom kinek mi fáj, és akkor végiggondolom.

Őskő: (korábban leírtam, de ide is idekívánkozik)
Lehetne avatárnak átadni őskövet mondjuk 10-es szorzóval. Így néhány őskő befektetésével felturbózható az avatár, és nem az lesz, hogy x-szer annyiba kerül a játék. Kis növekedés lenne, de nem számottevő.
Ez a tárgyakhoz lenne felhasználható, a prémiumtagságot (gyorsabb reg, LE-rablás csökkentése) nem kellene újra kiváltani, az öröklődne az eredeti karakterről.

Vásárolható cuccok:
Ez egy kicsit el volt bújtatva a mondandómban, most akkor kifejtem. A kezdeti avatárgenerálós LE szolgána erre is. Ebből vásárolom a felszerelésemet. Ha költök kereskedelemre a fejlesztéskor, akkor tudok magasabb szintűt is venni drágábbért. Kérdés, hogy mennyire akarok a jobb tárgyakra ráfeküdni a TÖ és SZÖ növeléssel szemben. Ez is egy taktikai elem.

Aukciós holmik:
Én az eredeti karakter aukciós holmijainak hatását áttenném az avatárra is. Nem túl sok harci bónuszt adó aukciós cucc van. Ez akár lehetne kis megnyugtatás az erős karaktereknek, hogy valami azért mégis látszik az erőfeszítéseikből.

Épületbónuszok:
1. Hát, első blikkre én kihagynám az egyenlő alapról indulás miatt.
2. Másrészt a szerencse-építés faktor is része a karakternek. Mondjuk lehetnea az avatárgenerálásra kapott LE egy részét építésre fordítani. Ez adná a szerencsét, valamint valamilyen szorzóval felszorozva egy virtuális szövetségi építésnek számítana, és a ráfordított LE arányában adna annak megfelelő arányban szövibónuszokat. Ez orvosolná azt a problémát is, hogy "valaki kicsiként top szöviben van, és sokkal több bónusz kap, mint egy mezei játékos".
Mindenki az építésével arányosan kapna bónuszt (és persze szerencsét). Alacsonyabb szintű avatárnál kevesebb LE áll rendelkezésre, így ott még nemigen lehetne mondjuk Alvilági vermet elérni.
Itt persze csak a portyában hasznos épületek számítanának. Esetleg a játékos határozhatná meg, hogy mibe épít, bár ezt már inkább nyűgnek érzem. Egy program legenerálhatná, hogy adott építés milyen bónuszokat ad a szerencse mellett.

Epikcuccok:
Az akadémiai szakértelmeket nem kötném épülethez. Ebből kifolyólag epikus specializációt is lehetne fejleszteni a kezdeti LE-ből. Epik spec 10-es szintje esetén lehetne 1 epikus tárgyat választani az avatár szinjének megfelelő tárgyakból. 20-as szinten +1-et de már a következő epikus szintről is. És így tovább, 50-es epikus specializáció esetében lehetne 5 tárgy, amit válogathat az avatár a saját+4 epikus szintnyi tárgyakból. Pl 60-as avatár választhatna 5 epikus tárgyat a 60-65-70-75-80 szintek epikus cuccai közül. Ezeket váltogathatja is attól függően, hogy melyik avatárra akar menni. Mágus avatár ellen felrak egy IQ-sat pl. Közelharci ellen egy kábítósat.

Térkapus cuccok:
Mivel térkapuból gyakorlatilag minden kiesik, ezeket bárki számára elérhetővé tenném a hagyományos megszorítással. Azaz egy epikus fókuszkristályból egyszerre 1 db lehet valakinél.

Állatok:
Korábban azt gondoltam ne legyenek.
Azóta jött egy másik ötlet is: Aki fejleszt hordázást, az attól függően kapna állatot adott szintjének megfelelően. Alapban mindenkinek lenne egy állata. Hordázás 10-es, 30-as, 60-as szintje adna újabbakat. Az állatok fejlődnének a szokásos módon, de ha valaki újragenerálja az avatárját, akkor elvesznének, illetve újragenerálódnának.
Kennel nem lenne, és az állatok 100-as morálon lennének folyamatosan. (Mindkettőt annak a jegyében képzelem el, hogy ne legyen plussz időrablás az avatárosdi.)
Ájulás továbbra is lenne, felébredés 12 óra múlva 3-ad ÉP-vel ugyanúgy.


Idézet: Almási Viktor - 2010.08.18. 10:50:53
Nem értem minek ez az avatár, ha valakinek kevés az egy karakter, akkor van lehetősége még további legalább 3 világon indítani egyet.

Ráadásul ha megvalósul tuti lesz valami jutalom belőle, különben a kutya sem foglalkozna vele, és kb. ebből is látszik, hogy hány embernek lesz újabb nyűg a hátán, ha "kötelezö" lesz használni.


Az avatár azoknak lesz lehetőség, akik szeretnének több portyacélpontot.
Ez a jutalom dolog nagyon divatos lett, ahogy nézem.
Viszont az avatárportya is PP-ből menne. Vagy sima portyára költöm, vagy avatárportyára. Itt nem lehet "jutalom"-ról beszélni. Lehet, hogy ha portyára költöttem volna, akkor jobban járok.

Idézet: Ezüstszél - 2010.08.18. 09:29:24

Nem úgy van, hogy megvan az eddigi hasznom, és erre fel jön még az avatáros dolog. Akinek eddig is jól ment a portya, az maradhat annál. Semmi garancia nincs arra, hogy az avatár jobban hoz, de arra sem, hogy rosszabbul. Ez a portya lényege...
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 8.82
közkedveltÉnekesvazulFérfi
Végzetúr tanonc
10 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
134. hozzászólás - 2010.08.18. 13:23:37
Még érdekes is lenne ez az avatáros projekt, ha nem egy egészen más játék rajzolódna ki belőle, mint amit én elkezdtem. Értendő ez arra a 2-3 játékos által is feldobott ötletre is, amit ma végre volt időm átbogarászni.
Ha ez a Végzetúr 2.0 lenne, akkor sokkal többen kommentelnének, javasolnának, de így olyan bukéja van az egésznek, mintha a nekem tetszetős szöszi, kissé húsos és magas barátnőmet valaki átakarja varázsolni karcsúvá, feketévé és alacsonnyá. Biztos hozzászoknék idővel, de én nem azt a nőt választottam.

A játék testébe szervesebben illeszkedő fejlesztések felé menjen inkább a játék, azokból is van ippeg elég. Már csak itt a fórumon is.
Szövetség vs. szövetség háborúk
Szövetségek vs. valami borzalom küzdelmek (event)
Szövetségi tárgyak
Szövetségi képesség (amolyan KT képesség-fa)
Manók vs. karakterek (event)
KH kisebb szintekre is
Kémgömb/Aréna/Akadémia/Aukciós ház/Bajnoki viadal upgrade

Mármint én annak örülnék, ha e fajta dolgokba lennének befektetve az avatárokra szánt munkaórák. Aztán lehet, hogy az emberek inkább avatárkodnának, de nem látok tömeges lelkesedést.
Pontszám: 9.57
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3265 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
135. hozzászólás - 2010.08.18. 13:40:21 (Válasz Énekesvazul #134 hozzászólására.)
10 pont
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.47
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
136. hozzászólás - 2010.08.18. 14:27:14 (Válasz Énekesvazul #134 hozzászólására.)
10 pont kireppent tőlem is!

A KH játékosokból van klónozva, max a klónozási metódust kell piszkálni, ha nem tetszik valakinek valami.

Mondjuk nem is értem az Avatár project ötletet, a KH állítólag le lett szavazva. Az Avatár KH mindenkinek lenne, csak nem kötött, hanem konvertált szinttel... Nem kell feltalálni a spanyol viaszt újból, elég a licsenszt megvenni

Kepesseg fa = szövi épületek!
Szövi tárgyak = szövi épületek!
Manók vs karaktere = zarknod event!
KH kisebb szintekre = Avatár project
Szovetseg vs szovetseg = már bentvan!
Szovetseg vs borzalom = zarknod event!

Kémgömbbel mi bajod?
Arénanak mi baja? (A szakikat megbeszélhetitek egymás közt)
Akadémia? (Újabb szakikra gondolsz?)
Aukciós ház? (most kapott updateben +2 tárggyal a kicsiknek, és idő csökkentést V1-en, akkor???)
Bajnoki viadal update? (megkapta a klónozást és a +3-as büntiket!)

Persze lehet ötletelni, de azt a javaslatok topikban folyamatosan tesszük. Folyamatosan fejlesztenek valamit (épület szétválasztás, megosztott csata gomb stb...), ha megnézed, idő limites a programozói kapacitás, melyben első helyen van a bugfix (amiből sajnos sok volt mostanában...), majd a letárgyalt fejlesztések, melyből kemény listát tudnánk akár mi is összeírni
Pontszám: 4.88
közkedveltÉnekesvazulFérfi
Végzetúr tanonc
10 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
137. hozzászólás - 2010.08.18. 15:31:07 (Válasz Birka #136 hozzászólására.)
Nem akarom szétírni ezt a témát, de talán belefér még - kapcsolódik is némiképp.
Először is én egyáltalán nem a 2nem fejlesztenek/nem fejlődik sose semmi" csoportba tartozom, csak a programozó LE-jét máshová osztanám el, nem az avatár projektre.

Képesség fa
NEM egyedi képességekre gondolok, hanem taglétszám/aktivitás/erőforrás igényes fix képességekre, amit választhatóan fejleszthetne a szövetség. De nem is épületekre, már csak azért sem, mert ezek a képességek nem permanens hatásokat adhatnának, sőt egymást kizáróak lennének.
Hanem lehetőségeket teremtenének. Sőt, ad absurdum lehetne többrétegűen fejleszteni, lásd még a most is meglévő szövetség specializálódást, úgy mint pók szövetségek, magas szintű tagokból álló szövetségek, békés játékra törekvő képességek, epikus ölésre szakosodott szövetségek, háborús szövetségek, és így tovább.
A háborús szövetség kifejlesztené a "Felperzselt Föld" képességet, amivel mondjuk egyszerre 10 háborúja is lehetne, az epik szövetség meg a "Turbózott Kincseskamrát".
Ha bekerülne 15-20 képesség, akkor már bőven lennének érdekes kombók, aláírom, akár még az építkezések alternatívájaként is, bár én taglétszámos ösztönzést is tennék bele, hátha kicsit koncentrálódna a száz oldalnyi szövetség toplista.

Szövetségi tárgyak

Itt pont fordítva egyediségre és minimumra gondolok. Egy-egy patinás (régi, aktív, stb.) szövetség kapna egy-egy valamit, játékszínesítő, kényelmi funkciós, poén tárgyal. Az épületek erre a fajta alap emberi közösségbe tartozás érzetre rájátszó élményre nem alkalmasak. Ellenben egy "Égig érő lila paszuly nyaklánccal", ami medálként viselve ad mondjuk +2-t a Mászásra, és csak nekünk tizennyolcunknak van ilyen, neked meg nem, bibi.

Manók

Jaja, Zarknod, én is arra gondoltam. Újrajátszva, akár kicsit megvariálva, annak is aki csak hallott róla. (Pl én)

KH kisebb szinteken

Pár új név (ónix, ametiszt, opál, akármi) és néhány új random név, aztán menjen. Tesztjelleggel is mehet, ha az alsóbb szintek (nem az ALSÓ, hanem a top alatti) szinteknek mégse jön be, akkor maradnak a katákban. Avatár projekt valami hasonló, de egészen más dologról szól. (alma-körte szindróma)

Szövetség vs. szövetség

Bent is van, meg nincs is. Pedig tökéletes alapokon fekszik, elég lenne apránként tuningolni, nem kell közmegegyezéses teljes változás. Csak az eddigi tapasztalatok alapján elkezdeni kozmetikázni.

Szövetség vs. borzalom

Chara-din invázió. Csak meg van még valahol a doksija Végzetúrra átszabni, betenni, netán nyitni általa egy ötödik hordát. Elsöprő siker lenne, a receptje klasszikusan tökéletes.

Kémgömb

Használati idő csökkentése.

Aréna

Szövetségek közti használat (nyilván valamilyen korlátokkal, hogy ne a szimuláció elől egye el a teret).

Akadémia

Igen is, nem is. Karakter specializálódós, egymást kizáró szakikra gondolok. Hordagyűlölet szerűen. Szintenként beugrik kettő, ebből egy választható. Extrém esetben Térkép eventesen, tehát soha nem lehet az egyik szakit használó csoport sokkal több tagú, mint a többi.
Pl, hasra ütve:

Druida hajlam - + 1 harcoló állat
Enyves kéz - effektívebb Lopás
Alku - magasabb Kereskedelemre lehetőség
Mázli - kihívásoknál ++ 1-2-3 próbára

Bajnoki

Fa struktúra, helyezések (díj se kell, csak a látvány), komment lehetőség (flame is ), nagyobb presztízs (esemény fül kb. a világ végén kidobolással egyenlő), sokszoros győztesekkel interjú (havi egy standard kérdéses mail váltás + egy topic nyitása bele kell férjen valakinek tán).

Aukció

+ 2 tárgy: komolytalanságokkal úriember nem vesződik.
gyorsítás: fogfájásra pálinka

Szintenkénti bontás kell, mert a baráti köröm 2025 előtt nem fog még csak licitálni sem, nemhogy nyerni valamit. Bár ez tényleg keveseket érdekelhet, gondolom, csak az új belépőknek fáj.


Elnézést a topic felborításáért.
Az ötleteim nagy része biztos extrém kategória, és pusztán az én fejemben néz ki jól és csillogóan, csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy ha a programozó kapacitása X óra, akkor azt nem feltétlenül egy Y nagyságú, monumentális és a játékot teljesen átíró dologra lehet ellőni, hanem lehet a már meglévő Z dolgot is pacsmagolni.
De hát ezért egy Isten áldása a fórum, én is játszhatok rajta think tanket.
Pontszám: 9.13
kedvenc_8._sz._ÁÉVFérfi
Végzetúr tanonc
36 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
138. hozzászólás - 2010.09.30. 11:14:13
Ezzel a projekttel mi a helyzet? Lesz belőle valami, vagy a terv a kukában végzi?

Miklós, Baraty nyilatkozzatok!
Pontszám: 8.33
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
139. hozzászólás - 2010.09.30. 11:15:59 (Válasz _8._sz._ÁÉV #138 hozzászólására.)
Mivel - emlékeim szerint - elég nagy ellenérzést okozott a játékosokban, nem hiszem, hogy lesz belőle valami.
Pontszám: 7.61
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Az avatár projekt
140. hozzászólás - 2010.09.30. 14:05:10
Akkor töröljük is a topicot, mert feleslegesen olvasom a sok hülyeséget
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 6.12
Oldal: 12345678
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!