Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.04.11. 21:32:30
Az a baj, hogy semmilyen doksit nem találtam arra vonatkozóan, hogy a wikidot tamogatna aktív tartalmakat...
Dátum: 2009.04.10. 14:48:17
Kocos hozzá illesztettem egy filet a wikihez, de el nem hiszem, hogy ennél kultúráltabban nem lehet ezt megoldani
http://vegzetur.wikidot.com/szakertelmek
Valami ilyesmit nem lehet kicsikarni a rendszervből, mint ez?
http://public.sheet.zoho.com/public/bohari/kalkulator-konv-2
Tehát a wiki alatt egy online kalkulátorra gondolok...
http://vegzetur.wikidot.com/szakertelmek
Valami ilyesmit nem lehet kicsikarni a rendszervből, mint ez?
http://public.sheet.zoho.com/public/bohari/kalkulator-konv-2
Tehát a wiki alatt egy online kalkulátorra gondolok...
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.04.09. 20:37:34
Ez csak a játékosok intelligenciáján múlik...
Nagyon szép példa erre a már emlegetett Karimon. MINDIG van nála le, folyamatosan 15% környékére van leverve. DE Mivel olvastad a Wkikidotot, így tudod, hogy egy olyan ütésből, amikor én elhozok tőle kb 400 lét, ő CSAK 40-et bukik. A random olyan mérvadó ezen a világon, hogy ASDARA térkapus relikviával tohangál...
Azaz ha 10 csatából csak 1x nyer karimon, mert rnd mákol, akkor már nulszás velem szemben. csakhogy ha megnézed alap tulokkal maxos cuccokban nemhogy mákol, de a kicsiket tudja ütni, a nagyok meg néha kopannak rajta. Napi szinten 1000-1500 lét nyer. Pl ideális példa erre Buyuk, akit elvileg 1% esélye van beverni, erre tegnap kenődött rajta, Buyuk csata aranya alapján vagy csak abban a csatában nyert 1,2k lét Karimon...
Azaz V3-on ha prémes vagy, mindig érdemes bent tartani magadnál lét! De ehhez Iq is kell, meg némi játék ismeret! Csak akkor nyerhetsz, ha lé-vel támadnak téged, de csak akkor fognak lével támadni, ha nálad is fixen van. Elég ha csak néha kenődik valaki, már megérte neked, míg te SPM-et fejlesztel, ezért magas a turbód, ezért magas a kerid, ezért toppos cuccokban vagy stbstbstb...
Sajnos nagyon kevés játékos gondolkozik, rengetegen csak klikkelnek....
Nagyon szép példa erre a már emlegetett Karimon. MINDIG van nála le, folyamatosan 15% környékére van leverve. DE Mivel olvastad a Wkikidotot, így tudod, hogy egy olyan ütésből, amikor én elhozok tőle kb 400 lét, ő CSAK 40-et bukik. A random olyan mérvadó ezen a világon, hogy ASDARA térkapus relikviával tohangál...
Azaz ha 10 csatából csak 1x nyer karimon, mert rnd mákol, akkor már nulszás velem szemben. csakhogy ha megnézed alap tulokkal maxos cuccokban nemhogy mákol, de a kicsiket tudja ütni, a nagyok meg néha kopannak rajta. Napi szinten 1000-1500 lét nyer. Pl ideális példa erre Buyuk, akit elvileg 1% esélye van beverni, erre tegnap kenődött rajta, Buyuk csata aranya alapján vagy csak abban a csatában nyert 1,2k lét Karimon...
Azaz V3-on ha prémes vagy, mindig érdemes bent tartani magadnál lét! De ehhez Iq is kell, meg némi játék ismeret! Csak akkor nyerhetsz, ha lé-vel támadnak téged, de csak akkor fognak lével támadni, ha nálad is fixen van. Elég ha csak néha kenődik valaki, már megérte neked, míg te SPM-et fejlesztel, ezért magas a turbód, ezért magas a kerid, ezért toppos cuccokban vagy stbstbstb...
Sajnos nagyon kevés játékos gondolkozik, rengetegen csak klikkelnek....
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.04.09. 08:51:09
Mai napig nem tudjuk, hogy miben áll az, hogy "békésebb" világ.
Összes infót, amit le lehetet vadászni a V3 szerverrel kapcsolatban összeírtam:
http://vegzetur.wikidot.com/vilag3
De az is érdekes, hogy 21-22. szintű az eleje, mire kiderül, hogy öngyilkosság 3 nap előtt kapitulálni háborúban?
Amúgy a V3 tökéletesen szabályozott harcrendszerrel rendelkezik!
-Nincs olyan, hogy LE rabszolga!
-Nincs olyan, hogy béna játékosokon meggazdagodó Pók!
-A prémes keresztbeverés is leszabályozza magát 10-15 szint felett, mert nem éri meg a sebződés…
És a „békés” képlet igen laza gyeplőt ad a portyázásnak, csak az extrém kiugrásokat tiltja le! Továbbá ösztönzi a pvp embereket, hogy alapvetően egymást üssék, mert csak attól lehet érdemi lét szerezni, akinek a csata mérlege erősen pozitív! 20. szint környékén 700-1100 közti Lé szerzések vannak!
Továbbá működik a prémes „áldozat” taktika, amit Karimon művel tökéletesen… Semelyik másik világban nem működne, de itt tökéletes!
Szóval szerintem a V3 NEM békés világ, hanem egy korrektül szabályozott harcrendszerű fairplay világ!
Építkezni meg v1 vagy v2 szervereken is ugyan úgy lehet, nem egy karaktert ismerek, akik ott is CSAK építkeznek, mert megunták, elmentek más szerverre, de azért még segítik a haverokat… NEM tilos CSAK építkezni, és amíg nincs semmilyen szabályozás rá addig abba lehet hagyni ezt a sírás özönt a témában. Már most tudok 10-15 emberről akik kijelentették, hogy ha indul V4 akkor segítenek a jelenlegi összeszokott társaságnak azzal, hogy indulnak velük, de CSAK építkeznek majd, mert több energiát nem akarnak már újabb szerveren belefeccolni, de szívesen segítenek a mostani bandának… (Én is így gondolom jelenleg amúgy!)
Összes infót, amit le lehetet vadászni a V3 szerverrel kapcsolatban összeírtam:
http://vegzetur.wikidot.com/vilag3
De az is érdekes, hogy 21-22. szintű az eleje, mire kiderül, hogy öngyilkosság 3 nap előtt kapitulálni háborúban?
Amúgy a V3 tökéletesen szabályozott harcrendszerrel rendelkezik!
-Nincs olyan, hogy LE rabszolga!
-Nincs olyan, hogy béna játékosokon meggazdagodó Pók!
-A prémes keresztbeverés is leszabályozza magát 10-15 szint felett, mert nem éri meg a sebződés…
És a „békés” képlet igen laza gyeplőt ad a portyázásnak, csak az extrém kiugrásokat tiltja le! Továbbá ösztönzi a pvp embereket, hogy alapvetően egymást üssék, mert csak attól lehet érdemi lét szerezni, akinek a csata mérlege erősen pozitív! 20. szint környékén 700-1100 közti Lé szerzések vannak!
Továbbá működik a prémes „áldozat” taktika, amit Karimon művel tökéletesen… Semelyik másik világban nem működne, de itt tökéletes!
Szóval szerintem a V3 NEM békés világ, hanem egy korrektül szabályozott harcrendszerű fairplay világ!
Építkezni meg v1 vagy v2 szervereken is ugyan úgy lehet, nem egy karaktert ismerek, akik ott is CSAK építkeznek, mert megunták, elmentek más szerverre, de azért még segítik a haverokat… NEM tilos CSAK építkezni, és amíg nincs semmilyen szabályozás rá addig abba lehet hagyni ezt a sírás özönt a témában. Már most tudok 10-15 emberről akik kijelentették, hogy ha indul V4 akkor segítenek a jelenlegi összeszokott társaságnak azzal, hogy indulnak velük, de CSAK építkeznek majd, mert több energiát nem akarnak már újabb szerveren belefeccolni, de szívesen segítenek a mostani bandának… (Én is így gondolom jelenleg amúgy!)
Dátum: 2009.04.08. 10:59:33
Valaki mesélje el nekem hogy egy kémlés mert borítja fel a játékkedvét...
Ha az nem vitte el, hogy 120-as védelmet szarráver egy 50-es támadás, és közben a 90-es támadás egyszer se találja el a csodálatos 60-as védelmet, akkor egy kémlelés miért???
Jah, és nem kötelező őskövezni, és versenyezni az élbojban!
Legyen itt is vlagyimír dij, vlagyimír szoborral?
Ha az nem vitte el, hogy 120-as védelmet szarráver egy 50-es támadás, és közben a 90-es támadás egyszer se találja el a csodálatos 60-as védelmet, akkor egy kémlelés miért???
Jah, és nem kötelező őskövezni, és versenyezni az élbojban!
Legyen itt is vlagyimír dij, vlagyimír szoborral?
Dátum: 2009.04.08. 09:50:25
Most nem értem hogy jön össze a pénz meg a kémlelés. Ugyan úgy tesztcsatázni fogsz szerintem, és a random ugyan úgy megszivat majd...
Morti, mi baj van azzal, ha látom a másik szakértelmeit? Vagy tulajdonságait? Akkora az rnd faktor a játékban, hogy számottevően nem tudsz tervezni az infók tudatában.
Természetesen meg lehet oldani, hogy minden scan alkalmával csak épület szintnyi szakértelembe látsz bele, így 10-20 stb nézelődés után se biztos hog ytudod az összes szakértelmét a másiknak...
Morti, mi baj van azzal, ha látom a másik szakértelmeit? Vagy tulajdonságait? Akkora az rnd faktor a játékban, hogy számottevően nem tudsz tervezni az infók tudatában.
Természetesen meg lehet oldani, hogy minden scan alkalmával csak épület szintnyi szakértelembe látsz bele, így 10-20 stb nézelődés után se biztos hog ytudod az összes szakértelmét a másiknak...
Dátum: 2009.04.08. 09:31:31
Morti, nem a szakértelem ötletekre gondoltam, hanem a hogyan kombózik a top3 szövi V1-en, mit kéne módosítani az épületeken stb...
Épületes dolgokat, ha kérhetem ezentúl ide:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,144.0
Mondjuk a szakértelmeket is kipakolnám szívem szerint az a akadémia alól...
Épületes dolgokat, ha kérhetem ezentúl ide:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,144.0
Mondjuk a szakértelmeket is kipakolnám szívem szerint az a akadémia alól...
Dátum: 2009.04.08. 09:19:36
Jöhetne egy új épület, vagy a kémgömbnek valami upgrade, amivel megnézhetnénk egy másik végzetúr
-állatkáit
-szakértelmeit
Esetleg egy épület, ami FFA csatákat generálna? Akik felépítik elmehetnek X léért ebbe az épületbe.
Akik itt harcolnak azok szövi bónusz, láthatatlanság, védelem ital, pihenés, horsa gyűlölet nélkül küzdenek egymás ellen. A csata valós, és van rá épületszint*5% esély, hogy visszakapod a pp-t. Viszont nem támadhatsz nálad kisebb TÖ-jü karaktert! Mivel úgy működik mint az aréna, így nincs szinkorlát, és a betévedő pókok is maximum a velük azonos TÖ-ket üthetik, így 10-15 szinttel felfelé kell ütniük pl... Természetesen azonos hordát is lehetne ütni!
-állatkáit
-szakértelmeit
Esetleg egy épület, ami FFA csatákat generálna? Akik felépítik elmehetnek X léért ebbe az épületbe.
Akik itt harcolnak azok szövi bónusz, láthatatlanság, védelem ital, pihenés, horsa gyűlölet nélkül küzdenek egymás ellen. A csata valós, és van rá épületszint*5% esély, hogy visszakapod a pp-t. Viszont nem támadhatsz nálad kisebb TÖ-jü karaktert! Mivel úgy működik mint az aréna, így nincs szinkorlát, és a betévedő pókok is maximum a velük azonos TÖ-ket üthetik, így 10-15 szinttel felfelé kell ütniük pl... Természetesen azonos hordát is lehetne ütni!
Dátum: 2009.04.08. 09:09:51
Srácok, mi köze az egésznek az Akadémiához???
Mindjárt nyitok ennek is egy topicot...
Mindjárt nyitok ennek is egy topicot...
Dátum: 2009.04.08. 09:08:36
Több helyen, több topicban van szó ezekről, szerintem megérdemel egy saját topicot...
Miklós: (Vélemények a játékról)
"
Az építőrabszolgákkal kapcsolatban: épp egy új algoritmuson dolgozunk, amivel nem csak azonosság esetén szűrnénk karaktereket, hanem más szempontok szerint. Nyilván nincs 100%-kos megoldás, de azért remélem, hogy segíteni fog valamit.
"
Jerikó: (Akadémia topic)
"
Néhány épültet nem ártana revízió alá vonni. Pl. azokat, amelyek a lélekenergiát védik. Ezek szintenként (amit pár százezer LE felépíteni) 2%-al mérséklik csatában az LE veszteséget. Az a helyzet, többe kerül egy szintet felépíteni, mint amennyi LE-t valaha is meg tud védeni. (Többmillió LE-t kellene veszítsen a szövetség ahhoz, hogy megérje.) Értelmetlen felépíteni.
Aztán ott a mágustorony. Csak azért építette mindenki, mert előfeltétele volt valaminek. Ha az építésére szánt LE-ért italokat veszel a lélekkufárnál, sokkal jársz.
Palota: 2% kedvezményt ad, 8. szinten kb. 500k LE-ért. Azaz legalább 25millió (építéssel 8 millió) LE-ért kellene vásárolni, hogy legyen értelme.
Citadellát eleve kerüli mindenki - joggal.
Átokpiramis: magas szinten eleve kevés LE-t lehet szerezni, annak a 20%-a még kevesebb. Ráadásul teljesen kiszámíthatatlan. A leghasznosabb funciója az, hogy lehet vele VP-t költeni, így egyszerűen megcsinálható 1-2 küldetés.
Energiakristályosító: megint csak több őskőből épül, mint amit termel. 7. szint 700 őskő, egy őskővel akpunk többet, mint a 6. szintért, tehát 700 szintet kell lépnie 35 tagnak, hogy megérje. Ez fejenként 20 szint - durván fél év.
Kennel: Ha naponta csak egy nyertes portyával többet tudok csinálni, attól már többet fejlődik az állatom, mint ha 1-es helyett 10-es kennelbe küldöm be.
Kincseskamra: ha megnézed, egyetlen szövetség se üti nemhogy 2 napnál, de 3 napnál sűrűbben sem az epikus lényeket - nem ok nélkül. Ennek az épületnek sincs jelenlegi formájában sok értelme.
Némi módosítással ezekből az épületekből lehetne használható dolgokat készíteni. Pár tipp:
Átokpiramis: Akire rakják, ha a szövetség valamelyik tagjára támad (csak ha ő támad) kap -5% támadást, -5% védekezést, -5% IQ-t
Citadella: Lehessen vele karakterekre lőni (szövetségek helyett). A karakter nulla ÉP-be kerül. Egy karakterre csak X naponta egyszer használható (X legalább 3). Háborúban jól jöhet.
Kincseskamra: adjon plusz támadást, védekezést, IQ-t epikus ellen. Mondjuk amennyi a szintje, annyit.
Palota: Gyorsíthatná az ÉP regenerációt (kellemesebb körülmények közötti pihenés), vagy adjon több % kedvezményt (főleg a magasabb szinteken).
Lélekpajzs: adjon legalább 5%-ot, és működjön mind támadáskor, mind védekezéskor (mint most aurapajzs).
Aurapajzs: nem lehet olyan végzeturat kémgömbözni, akinek magasabb az aurapajzsa mint a tietek (egyenlőnél lehet). Emellett szint*10% esélye van, hogy ha kémgömböznek, arról jelentést kapsz az eseményeknél. Emellett csökkenti az átokpiramis hatását (esetleg le lehet vele valahogy szedni).
"
Birka: (Akadémia topic)
"
Amúgy egy egészséges fék ráférne már az épitkezésekre… Nem kell nagy dologra gondolni, csak egyszerűen 200 épület felett minden újabb épület 1%-al tolja az épületek építési költségét…
Persze ezek után jogos igény lenne a Zan indukátor is, melyjel épületet lehetne bontani…
De rengeteg ötlet van, melyjel a középszintű játékosok játékát lehet színesítni! Anno a ryuku hajóroncsok kutatása se tűnt egy top dolognak, míg az átokvarázs orbitális haszna ki nem derült. És akkor igen is 30 szinttel kisebb lényeket ölögettünk a tekercsekért annak ellenére, hogy a magas kariknak használhatatlan terület volt! Akik meg akkor jártak azon az optimalis szinten örültek az új, nekik szintben tökéletes fejlesztésnek!
Érts betenni egy épületet ami nem megkerülhetetlen, de jelentős bonuszt ad, és mondjuk
-Az alapból csekély építési költsége a már felépített épületek számának arányában %-osan nő.
-Vagy minden szintje a lélekkút aktuális méretének bizonyos szorzata.
-Vagy minden megnyert háború után ad harci bónuszt…
Ezek mind olyan dolgok amik a top szöviknek is elérhetőek, de ballanced költséggel!
"
Háború tornya lassan kialakulóban:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,109.0
Miklós: (Vélemények a játékról)
"
Az építőrabszolgákkal kapcsolatban: épp egy új algoritmuson dolgozunk, amivel nem csak azonosság esetén szűrnénk karaktereket, hanem más szempontok szerint. Nyilván nincs 100%-kos megoldás, de azért remélem, hogy segíteni fog valamit.
"
Jerikó: (Akadémia topic)
"
Néhány épültet nem ártana revízió alá vonni. Pl. azokat, amelyek a lélekenergiát védik. Ezek szintenként (amit pár százezer LE felépíteni) 2%-al mérséklik csatában az LE veszteséget. Az a helyzet, többe kerül egy szintet felépíteni, mint amennyi LE-t valaha is meg tud védeni. (Többmillió LE-t kellene veszítsen a szövetség ahhoz, hogy megérje.) Értelmetlen felépíteni.
Aztán ott a mágustorony. Csak azért építette mindenki, mert előfeltétele volt valaminek. Ha az építésére szánt LE-ért italokat veszel a lélekkufárnál, sokkal jársz.
Palota: 2% kedvezményt ad, 8. szinten kb. 500k LE-ért. Azaz legalább 25millió (építéssel 8 millió) LE-ért kellene vásárolni, hogy legyen értelme.
Citadellát eleve kerüli mindenki - joggal.
Átokpiramis: magas szinten eleve kevés LE-t lehet szerezni, annak a 20%-a még kevesebb. Ráadásul teljesen kiszámíthatatlan. A leghasznosabb funciója az, hogy lehet vele VP-t költeni, így egyszerűen megcsinálható 1-2 küldetés.
Energiakristályosító: megint csak több őskőből épül, mint amit termel. 7. szint 700 őskő, egy őskővel akpunk többet, mint a 6. szintért, tehát 700 szintet kell lépnie 35 tagnak, hogy megérje. Ez fejenként 20 szint - durván fél év.
Kennel: Ha naponta csak egy nyertes portyával többet tudok csinálni, attól már többet fejlődik az állatom, mint ha 1-es helyett 10-es kennelbe küldöm be.
Kincseskamra: ha megnézed, egyetlen szövetség se üti nemhogy 2 napnál, de 3 napnál sűrűbben sem az epikus lényeket - nem ok nélkül. Ennek az épületnek sincs jelenlegi formájában sok értelme.
Némi módosítással ezekből az épületekből lehetne használható dolgokat készíteni. Pár tipp:
Átokpiramis: Akire rakják, ha a szövetség valamelyik tagjára támad (csak ha ő támad) kap -5% támadást, -5% védekezést, -5% IQ-t
Citadella: Lehessen vele karakterekre lőni (szövetségek helyett). A karakter nulla ÉP-be kerül. Egy karakterre csak X naponta egyszer használható (X legalább 3). Háborúban jól jöhet.
Kincseskamra: adjon plusz támadást, védekezést, IQ-t epikus ellen. Mondjuk amennyi a szintje, annyit.
Palota: Gyorsíthatná az ÉP regenerációt (kellemesebb körülmények közötti pihenés), vagy adjon több % kedvezményt (főleg a magasabb szinteken).
Lélekpajzs: adjon legalább 5%-ot, és működjön mind támadáskor, mind védekezéskor (mint most aurapajzs).
Aurapajzs: nem lehet olyan végzeturat kémgömbözni, akinek magasabb az aurapajzsa mint a tietek (egyenlőnél lehet). Emellett szint*10% esélye van, hogy ha kémgömböznek, arról jelentést kapsz az eseményeknél. Emellett csökkenti az átokpiramis hatását (esetleg le lehet vele valahogy szedni).
"
Birka: (Akadémia topic)
"
Amúgy egy egészséges fék ráférne már az épitkezésekre… Nem kell nagy dologra gondolni, csak egyszerűen 200 épület felett minden újabb épület 1%-al tolja az épületek építési költségét…
Persze ezek után jogos igény lenne a Zan indukátor is, melyjel épületet lehetne bontani…
De rengeteg ötlet van, melyjel a középszintű játékosok játékát lehet színesítni! Anno a ryuku hajóroncsok kutatása se tűnt egy top dolognak, míg az átokvarázs orbitális haszna ki nem derült. És akkor igen is 30 szinttel kisebb lényeket ölögettünk a tekercsekért annak ellenére, hogy a magas kariknak használhatatlan terület volt! Akik meg akkor jártak azon az optimalis szinten örültek az új, nekik szintben tökéletes fejlesztésnek!
Érts betenni egy épületet ami nem megkerülhetetlen, de jelentős bonuszt ad, és mondjuk
-Az alapból csekély építési költsége a már felépített épületek számának arányában %-osan nő.
-Vagy minden szintje a lélekkút aktuális méretének bizonyos szorzata.
-Vagy minden megnyert háború után ad harci bónuszt…
Ezek mind olyan dolgok amik a top szöviknek is elérhetőek, de ballanced költséggel!
"
Háború tornya lassan kialakulóban:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,109.0
Dátum: 2009.04.07. 15:05:55
Magnum Az első ötlet szerintem Fszág, és csak visszaélési lehetőséget szül!
A második ötlet aranyos, bár nem tudom hogy lehetne ezt kivitelezni ebben a játékban. A végzeturak nomád lények, van egy szövetségi központjuk, hol építkeznek, és ahova "hazajárnak". Ha itt saját "házikót" építhetnénk, akkor kikerülnénk az építő rabszolgákat, és mindenki magának építene. Viszont a szövi váltáskor drasztikus veszteséget eredményezne ez a megoldás ugye.
Az ötletben rejlő lehetőség tetszik. Kérdés mennyire vevő rá a vezetőség.
A második ötlet aranyos, bár nem tudom hogy lehetne ezt kivitelezni ebben a játékban. A végzeturak nomád lények, van egy szövetségi központjuk, hol építkeznek, és ahova "hazajárnak". Ha itt saját "házikót" építhetnénk, akkor kikerülnénk az építő rabszolgákat, és mindenki magának építene. Viszont a szövi váltáskor drasztikus veszteséget eredményezne ez a megoldás ugye.
Az ötletben rejlő lehetőség tetszik. Kérdés mennyire vevő rá a vezetőség.
Dátum: 2009.04.07. 14:52:50
A szövi mentes karakterek ugyan olyan széllel szemben pisilés effektesek mint Tf-en a hitetlen karakterek. Szerintem adott nekik a lehetőség, barmikor beléphetnek szövibe…
Az akadémia túrizmus miatt teljesen mindegy, hogy kis szövi tagja vagy, vagy nagy szövié, belépsz kilépsz, és megoldva a probléma. (Annó rémálmaimban se merült fel, hogy ez az exploit bentmarad…)
Amúgy egy egészséges fék ráférne már az épitkezésekre… Nem kell nagy dologra gondolni, csak egyszerűen 200 épület felett minden újabb épület 1%-al tolja az épületek építési költségét…
Persze ezek után jogos igény lenne a Zan indukátor is, melyjel épületet lehetne bontani…
De rengeteg ötlet van, melyjel a középszintű játékosok játékát lehet színesítni! Anno a ryuku hajóroncsok kutatása se tűnt egy top dolognak, míg az átokvarázs orbitális haszna ki nem derült. És akkor igen is 30 szinttel kisebb lényeket ölögettünk a tekercsekért annak ellenére, hogy a magas kariknak használhatatlan terület volt! Akik meg akkor jártak azon az optimalis szinten örültek az új, nekik szintben tökéletes fejlesztésnek!
Érts betenni egy épületet ami nem megkerülhetetlen, de jelentős bonuszt ad, és mondjuk
-Az alapból csekély építési költsége a már felépített épületek számának arányában %-osan nő.
-Vagy minden szintje a lélekkút aktuális méretének bizonyos szorzata.
-Vagy minden megnyert háború után ad harci bónuszt…
Ezek mind olyan dolgok amik a top szöviknek is elérhetőek, de ballanced költséggel!
Az akadémia túrizmus miatt teljesen mindegy, hogy kis szövi tagja vagy, vagy nagy szövié, belépsz kilépsz, és megoldva a probléma. (Annó rémálmaimban se merült fel, hogy ez az exploit bentmarad…)
Amúgy egy egészséges fék ráférne már az épitkezésekre… Nem kell nagy dologra gondolni, csak egyszerűen 200 épület felett minden újabb épület 1%-al tolja az épületek építési költségét…
Persze ezek után jogos igény lenne a Zan indukátor is, melyjel épületet lehetne bontani…
De rengeteg ötlet van, melyjel a középszintű játékosok játékát lehet színesítni! Anno a ryuku hajóroncsok kutatása se tűnt egy top dolognak, míg az átokvarázs orbitális haszna ki nem derült. És akkor igen is 30 szinttel kisebb lényeket ölögettünk a tekercsekért annak ellenére, hogy a magas kariknak használhatatlan terület volt! Akik meg akkor jártak azon az optimalis szinten örültek az új, nekik szintben tökéletes fejlesztésnek!
Érts betenni egy épületet ami nem megkerülhetetlen, de jelentős bonuszt ad, és mondjuk
-Az alapból csekély építési költsége a már felépített épületek számának arányában %-osan nő.
-Vagy minden szintje a lélekkút aktuális méretének bizonyos szorzata.
-Vagy minden megnyert háború után ad harci bónuszt…
Ezek mind olyan dolgok amik a top szöviknek is elérhetőek, de ballanced költséggel!
Dátum: 2009.04.07. 12:43:34
Annó volt TF-en valami brutal sebzesu alap lenyike ami bentmaradt valami teszt után... Na az volt ilyen vicces dolog szembejott es a 2-3k maxba belenyomott 32k sebzest ha jol emlekszem
Dátum: 2009.04.07. 12:18:42
Annó Tf-en Vlagyi volt hasonló próbálkozás, kinek statjai néhanapján "koriigálódtak", néhanapján a felszerelésén "dolgoztak" a kovácsok, és ha Miklós elfelejtette eldugni a karaktert, esetleg elmaradt a szokásos manuális fejlesztés, akkor élelmes játékosok kibelezték, és lándzsájuk hegyére tűzték a "verhetetlen" skalpját...
Ov-n Volt a bajnokok csarnoka vagy mi, ahova a szint legerősebbje beíródott mindig, és vele lehetett küzdeni… Igaz ott üstökösök voltak, nem pókok!
Végzeten is vicces feladat a koncepciót egyáltalán elképzelni, mert itt ugye vannak még a szövi háborúk is, valamint adott az élmezőny célponthiányos unatkozása is...
Bár igencsak aranyos lenne látni, hogy Sharpa felett megjelenik a semmiből pár NPC, akik 5-8 szinttel feljebbről néhanapján összecsomagolják
Ov-n Volt a bajnokok csarnoka vagy mi, ahova a szint legerősebbje beíródott mindig, és vele lehetett küzdeni… Igaz ott üstökösök voltak, nem pókok!
Végzeten is vicces feladat a koncepciót egyáltalán elképzelni, mert itt ugye vannak még a szövi háborúk is, valamint adott az élmezőny célponthiányos unatkozása is...
Bár igencsak aranyos lenne látni, hogy Sharpa felett megjelenik a semmiből pár NPC, akik 5-8 szinttel feljebbről néhanapján összecsomagolják
Dátum: 2009.04.07. 12:11:10
Másik topicban pottyant ki Miklós tollából:
"
Ez a dilemma bármilyen pvp jellegű játékban megvan. Semmilyen reform nem fog ezen segíteni. Amit javasolni tudok: a fejlesztési listán van az NPC horda, ez lehetőséget fog adni a szövetségi háborúra is. Persze, itt az ellenfelek erejét mi állítjuk be, ha túl könnyű lesz, az lesz a gond, ha túl nehéz az (de majd igyekszünk).
"
Ötleletljünk, törpöljünk, hátha rámutatunk buktatókra/arányokra stb...
"
Ez a dilemma bármilyen pvp jellegű játékban megvan. Semmilyen reform nem fog ezen segíteni. Amit javasolni tudok: a fejlesztési listán van az NPC horda, ez lehetőséget fog adni a szövetségi háborúra is. Persze, itt az ellenfelek erejét mi állítjuk be, ha túl könnyű lesz, az lesz a gond, ha túl nehéz az (de majd igyekszünk).
"
Ötleletljünk, törpöljünk, hátha rámutatunk buktatókra/arányokra stb...
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.04.06. 22:46:48
Morti és az epikus gyűrű és nyaklánc meg 10-10?
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.04.06. 22:39:01
Gyűrűkről és nyakláncokról, ha van infótok, szerkesszétek meg, nekem kicsi a karakterem hozzá, így semmi infóm nincs Betettem az újdonságok közé is...
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.04.06. 22:21:32
Dátum: 2009.04.06. 18:35:26
Srácok van egy háború tornya topic, valamint ha szövi háború reform a téma, akkor a javaslatok alá miért nem nyit valaki egy topicot ilyen témában?
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2009.04.06. 18:34:02
Hú de szétesett ez a topic
Kócos legyen igazad, és én legyek a vészmadár, akit karóba húzunk
Kérdés, hogy napi 5 csp-ért 2 dukát + közepes szerencse napi 3,5 térkapuval generált dukát összemérhető e majd a napi 5-6 térkapu+erősen elrugaszkodott szerencse-ből generát dukáttal...
Erre természetesen csak az éles "teszt" adhatja meg a választ!
Kócos legyen igazad, és én legyek a vészmadár, akit karóba húzunk
Kérdés, hogy napi 5 csp-ért 2 dukát + közepes szerencse napi 3,5 térkapuval generált dukát összemérhető e majd a napi 5-6 térkapu+erősen elrugaszkodott szerencse-ből generát dukáttal...
Erre természetesen csak az éles "teszt" adhatja meg a választ!