Hozzászólások - Damage
Dátum: 2009.09.07. 01:56:02
Tökéletes megoldás lenne a fix érték helyett egy százalékos csökkentés. Az eredeti szakértelem-javaslat ettől függetlenül megalomán és értelmetlen.
Dátum: 2009.09.07. 01:52:07
Idézet: Mortimer - 2009.09.07. 01:22:26
Nem tudom hogy vagy vele, de számomra az, hogy egy 50. szintű effektíven megütheti azt az epikust, ami normál esetben varázslatkörben kivégezné teljes ÉP-ről, egyenértékű az epikus gyengítésével. Lefordítom: ha 5000 helyett 2500-at sebez az epikus, akkor gyengült. Nem hiszem, hogy helyreállítaná a semleges állapotot az, ha a játékkal többet foglalkozó (mondjuk ki: optimalizáló), külön szakértelmet fejlesztő játékosokat büntetnénk kompenzálásképpen.
Szövetségi döntés, hogy milyen gyorsan haladtok az epikussal. Az erőltetett menet nem feltétlenül rossz döntés, ha már ott vannak az epikus specializációt fejlesztő, de anélkül is potens epikushentesek. Logikátlanság viszont az epikusok gyengítését kérni, amiért nem minden szövetségi tag képes felvenni a ritmust a napi 1 epikussal. Ez egy játéktechnikai megoldás kérése egy olyan dologra, amit szövetségen belül kéne koordinálni. Ha a szövetség dönt a tempóról, akkor nincs ilyen gond. Ha nem, vagy csak rövidtávú gondolkodás van jelen (vagyis "kell a táp cucc, mééég"), akkor ennyi.
Annak idején még elment időnként egy fél nap az epikusöléssel, és csak heti pár alkalommal lehetett nekifutni a szükséges erőforrások miatt, ha túl gyors volt a tempó. Az epikus specializáció bevezetése után megindult a nagyüzem azok számára, akik kifejlesztették, és furamód akkor még senki sem sírt, hogy nem tud ütni, amikor naponta hullott a táp. (Általános ténymegállapítás volt, nem gondoltam konkrétan semelyik létező szövetségre.)
Miért gyengítené? Hol írtam itt gyengítést? Arányosításról volt csak szó, hogy a szövetség egésze részt vehessen benne, ne csak 3 ember. Példa:
Három 70. szintű megüti egy óra alatt hatszor az 1260 pont.
Ha húsz 50. szintű üti 3 órán át, óránként egyszer az három óra alatt 3000 pont.
Három 70. szintű megüti egy óra alatt hatszor az 1260 pont.
Ha húsz 50. szintű üti 3 órán át, óránként egyszer az három óra alatt 3000 pont.
Nem tudom hogy vagy vele, de számomra az, hogy egy 50. szintű effektíven megütheti azt az epikust, ami normál esetben varázslatkörben kivégezné teljes ÉP-ről, egyenértékű az epikus gyengítésével. Lefordítom: ha 5000 helyett 2500-at sebez az epikus, akkor gyengült. Nem hiszem, hogy helyreállítaná a semleges állapotot az, ha a játékkal többet foglalkozó (mondjuk ki: optimalizáló), külön szakértelmet fejlesztő játékosokat büntetnénk kompenzálásképpen.
Szövetségi döntés, hogy milyen gyorsan haladtok az epikussal. Az erőltetett menet nem feltétlenül rossz döntés, ha már ott vannak az epikus specializációt fejlesztő, de anélkül is potens epikushentesek. Logikátlanság viszont az epikusok gyengítését kérni, amiért nem minden szövetségi tag képes felvenni a ritmust a napi 1 epikussal. Ez egy játéktechnikai megoldás kérése egy olyan dologra, amit szövetségen belül kéne koordinálni. Ha a szövetség dönt a tempóról, akkor nincs ilyen gond. Ha nem, vagy csak rövidtávú gondolkodás van jelen (vagyis "kell a táp cucc, mééég"), akkor ennyi.
Annak idején még elment időnként egy fél nap az epikusöléssel, és csak heti pár alkalommal lehetett nekifutni a szükséges erőforrások miatt, ha túl gyors volt a tempó. Az epikus specializáció bevezetése után megindult a nagyüzem azok számára, akik kifejlesztették, és furamód akkor még senki sem sírt, hogy nem tud ütni, amikor naponta hullott a táp. (Általános ténymegállapítás volt, nem gondoltam konkrétan semelyik létező szövetségre.)
Dátum: 2009.09.07. 01:21:19
Az elnyelés növelése (esetleges duplázása) totálisan felborítaná a harcrendszert, de az igazi szemforgató a kábítás, mint szakértelem. Ha jól értem, 50-es szakértelemnél 50% esélye lenne a karakternek bénítani, amivel nem -10 támadást adna, hanem -35-öt? Ez alapból horribilis, arról nem is beszélve, hogy könnyedén kihozható tárgyakból még 50% esély, ismételhető küldetés van a szakértelem használatára, ráadásul elhárításból még 10%-ot sem lehetne kihozni.
Inkább az elhárításra kéne koncentrálni, de azt is inkább tárgyakkal.
Inkább az elhárításra kéne koncentrálni, de azt is inkább tárgyakkal.
Dátum: 2009.09.07. 01:11:10
Attól függetlenül, hogy ez nem egy játékmechanizmusbeli hiba, jó ötlet lenne színesíteni az epikusokat.
A sebzés arányosítása valóban mindenkinek esélyt ad az ütésre, de gyengíti is az epikust. Gyengítsük az epikust, mert páran túlzottan előrehaladtak, míg a szövetség többi része lemaradt tőlük (akármilyen okból)? Szerintem ez rossz megközelítés.
Én inkább egy kisebb baráti kört (1-6 fő) kanyarítanék az epikusok mellé, taglétszámtól függően. Ezek olyan bónusz lények lennének a fő epikus mellett, amik természetesen nem dobnak kincset (legyőzésükkor kúttöltés sem jön), de ütésükkel kincspontot lehetne generálni, és a fő epikust segítenék. Segíthetik azáltal, hogy növelik az elnyelését (illetve varázslat elnyelését), fokozzák a regenerációját, tulajdonság, illetve (harci) szakértelem bónuszt adhatnak neki, vagy drasztikusabb esetben plusz egy harci vagy varázslat kört adhatnak a fő szörnynek, míg le nem verik őket. Ritka esetben nem is ölthető meg az epikus, míg az egyik vagy az összes segédlényt ki nem nyírják.
Itt jön a trükkös rész. Ezeket a segédlényeket úgy kellene szintben pozicionálni, hogy a fő epikus ellen esélytelenek tudják ütni őket (magyarán támadhatósági szintkorlátot is melléjük kellene csapni valamilyen képlet alapján).
Kapásból bemondanám, hogy (a szövetségen belüli legmagasabb karakterszint - 10) szint alatt lehessen csak ütni őket, vagyis ez alatt a szintkorlát alatt bárki. Természetesen ehhez a szinthez kellene igazítani a segédlény vagy segédlények erősségét is. A fő epikus lények üthetősége nem változna, vagyis továbbra is bárki üthetné őket. Megnéztem pár nagyobb szövetséget, és bár nem láttam problémásnak a dolgot, a kisebb szövetségeket még nem néztem át, így előfordulhat, hogy páran szívnának az ötlettől.
A sebzés arányosítása valóban mindenkinek esélyt ad az ütésre, de gyengíti is az epikust. Gyengítsük az epikust, mert páran túlzottan előrehaladtak, míg a szövetség többi része lemaradt tőlük (akármilyen okból)? Szerintem ez rossz megközelítés.
Én inkább egy kisebb baráti kört (1-6 fő) kanyarítanék az epikusok mellé, taglétszámtól függően. Ezek olyan bónusz lények lennének a fő epikus mellett, amik természetesen nem dobnak kincset (legyőzésükkor kúttöltés sem jön), de ütésükkel kincspontot lehetne generálni, és a fő epikust segítenék. Segíthetik azáltal, hogy növelik az elnyelését (illetve varázslat elnyelését), fokozzák a regenerációját, tulajdonság, illetve (harci) szakértelem bónuszt adhatnak neki, vagy drasztikusabb esetben plusz egy harci vagy varázslat kört adhatnak a fő szörnynek, míg le nem verik őket. Ritka esetben nem is ölthető meg az epikus, míg az egyik vagy az összes segédlényt ki nem nyírják.
Itt jön a trükkös rész. Ezeket a segédlényeket úgy kellene szintben pozicionálni, hogy a fő epikus ellen esélytelenek tudják ütni őket (magyarán támadhatósági szintkorlátot is melléjük kellene csapni valamilyen képlet alapján).
Kapásból bemondanám, hogy (a szövetségen belüli legmagasabb karakterszint - 10) szint alatt lehessen csak ütni őket, vagyis ez alatt a szintkorlát alatt bárki. Természetesen ehhez a szinthez kellene igazítani a segédlény vagy segédlények erősségét is. A fő epikus lények üthetősége nem változna, vagyis továbbra is bárki üthetné őket. Megnéztem pár nagyobb szövetséget, és bár nem láttam problémásnak a dolgot, a kisebb szövetségeket még nem néztem át, így előfordulhat, hogy páran szívnának az ötlettől.
Dátum: 2009.09.02. 22:27:11
Tudtátok, hogy van egyébként egy V3 topic is?
Az egyéni epikus kérdéskörét illetően nem hiszem, hogy túlzottan releváns a Birka szövetségében levő építőrabszolgák darabszáma vagy ilyesmik. Pont ezért sikkad el minden jó ötlet, és ezért nem szólnak hozzá sokan érdemileg a témákhoz, amikor lenne építő mondanivalójuk, mert egyetlen témába vágó hozzászólásért legalább két oldalnyi oviflémet kellene átfutni.
Kéne már pár moderátor...
(Tudom, itt vetettem fel az ötletet, de ezt SE itt beszéljük ki, jó? )
Az egyéni epikus kérdéskörét illetően nem hiszem, hogy túlzottan releváns a Birka szövetségében levő építőrabszolgák darabszáma vagy ilyesmik. Pont ezért sikkad el minden jó ötlet, és ezért nem szólnak hozzá sokan érdemileg a témákhoz, amikor lenne építő mondanivalójuk, mert egyetlen témába vágó hozzászólásért legalább két oldalnyi oviflémet kellene átfutni.
Kéne már pár moderátor...
(Tudom, itt vetettem fel az ötletet, de ezt SE itt beszéljük ki, jó? )
Dátum: 2009.09.02. 00:45:37
Azért távolról sem olyan zavaró (és kifejezetten szívató hatású), mint egy szkarabeusz, csak magasabb szinten gyakoribbá válik. De ez tök más téma.
Az eredeti viszont véglegesülni látszik, csak a jutalomtábla maradt kérdés.
Az eredeti viszont véglegesülni látszik, csak a jutalomtábla maradt kérdés.
Dátum: 2009.09.01. 18:46:40
A Büntetőn kívül is vannak olyan tárgyak, amiknek van csp vesztésre kényszerítő mellékhatása. Azokkal mi legyen?
Dátum: 2009.09.01. 15:10:57
Valld be, hogy Te is kiváncsi voltál... ahogy én is
Dátum: 2009.08.31. 13:03:27
Megint tök másik téma, mint a topic alap témája, de azért emellett elég nehéz elmenni szó nélkül.
A PP/CSP összevonással elérhetnénk azt, hogy a TOP még erősebbé válik, mivel portyázni már amúgy sem szeretnek (meg lehetőségünk sincs rá annyira), így az extra bevételt levadászhatnák, amivel tovább növelhetnék a szakadékot, ami elválasztja őket a tömegtől.
Aki lent van, az meg égethetné feleslegesen az erőforrásait, ha mondjuk háborúba kerülne a szövetsége. Innen következik, hogy a szövetségi háborúk több sebből vérző rendszere abban a pillanatban szüntetné be a működését, amint ez megtörténik. (A citadellás - béke csarnokos szövetségekből így is sok van.) A pókoknak is jó lenne a fejlesztés, mivel az eddig csak turbópakolásra használt CSP-t leportyázhatnák. Átlag Józsi pedig szintén beszüntetné a portyát, mert azt látja a nagyoktól, hogy felesleges erre költeni, ha lehet belőle vadászni is.
Persze a fenti sorok írásakor feltételezem, hogy a portyából jövő fix LE kisebb, mint a vadászat LE.
Ha a portyabevétel lenne nagyobb, az még komolyabb torzulásokhoz vezetne (de beszélhetünk visszaélésről is, példaul kamuháborúról, kreatívval, fertőzéssel, bűvös tappancsos hordákkal).
Visszatérve az eredeti témához: Kell a dukátköltség a jutalmak mellé, különben visszaélés lesz a vége.
A PP/CSP összevonással elérhetnénk azt, hogy a TOP még erősebbé válik, mivel portyázni már amúgy sem szeretnek (meg lehetőségünk sincs rá annyira), így az extra bevételt levadászhatnák, amivel tovább növelhetnék a szakadékot, ami elválasztja őket a tömegtől.
Aki lent van, az meg égethetné feleslegesen az erőforrásait, ha mondjuk háborúba kerülne a szövetsége. Innen következik, hogy a szövetségi háborúk több sebből vérző rendszere abban a pillanatban szüntetné be a működését, amint ez megtörténik. (A citadellás - béke csarnokos szövetségekből így is sok van.) A pókoknak is jó lenne a fejlesztés, mivel az eddig csak turbópakolásra használt CSP-t leportyázhatnák. Átlag Józsi pedig szintén beszüntetné a portyát, mert azt látja a nagyoktól, hogy felesleges erre költeni, ha lehet belőle vadászni is.
Persze a fenti sorok írásakor feltételezem, hogy a portyából jövő fix LE kisebb, mint a vadászat LE.
Ha a portyabevétel lenne nagyobb, az még komolyabb torzulásokhoz vezetne (de beszélhetünk visszaélésről is, példaul kamuháborúról, kreatívval, fertőzéssel, bűvös tappancsos hordákkal).
Visszatérve az eredeti témához: Kell a dukátköltség a jutalmak mellé, különben visszaélés lesz a vége.
Dátum: 2009.08.31. 10:27:35
Így, belőve egy alapszintet már egész használhatónak tűnik a dolog. Ha meghatározott alapszintről indulnak a lények, akkor csak pókok és a visszafogott fejlődéssel játszók okozhatnak némi statisztikai torzulást. Ezt a problémát csak úgy lehetne feloldani, ha meghatározott karakter szinten lenne bevezetve a fejlesztés... már amennyiben szükséges ezzel foglalkozni egyáltalán.
A kincstábla egyértelműen járható út, már csak az a kérdés, hogy milyen tárgyakból lehessen választani, és mennyibe kerüljenek azok. Miklóst ismerve nem tartom kizártnak, hogy az első szériától kezdve lennének osztva a tárgyak, elkerülendő, hogy a karakter olyan cuccot szerezzen egyénileg, ami épp az aktuális, szövetségi epikusból esne. Esetleg "epikus pontba" kerülne a soron következő (5 szinttel nagyobb) kincsválaszték unlockolása.
A kincseknek epikus pont ÉS dukát költség dukál.
Ismerve a JV hozzáállását, nem fog megelégedni egy 10 dukát / tárgy javadalmazással, mivel úgy pont nullára jönne ki a dolog, és nem veszítene erőforrást a játékos... Szerintem kézenfekvő a 10 dukát, a különböző erősségű tárgyaknak különböző epikus pont költséget kellene csak kódolni.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
A kincstábla egyértelműen járható út, már csak az a kérdés, hogy milyen tárgyakból lehessen választani, és mennyibe kerüljenek azok. Miklóst ismerve nem tartom kizártnak, hogy az első szériától kezdve lennének osztva a tárgyak, elkerülendő, hogy a karakter olyan cuccot szerezzen egyénileg, ami épp az aktuális, szövetségi epikusból esne. Esetleg "epikus pontba" kerülne a soron következő (5 szinttel nagyobb) kincsválaszték unlockolása.
A kincseknek epikus pont ÉS dukát költség dukál.
Ismerve a JV hozzáállását, nem fog megelégedni egy 10 dukát / tárgy javadalmazással, mivel úgy pont nullára jönne ki a dolog, és nem veszítene erőforrást a játékos... Szerintem kézenfekvő a 10 dukát, a különböző erősségű tárgyaknak különböző epikus pont költséget kellene csak kódolni.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Dátum: 2009.08.30. 15:54:09
A kincs kérdéskörrel ugyanúgy állunk, de azért született itt jó pár komment, ami pont a záporozó epikuscuccok szempontjából támogatna... gyakorlatilag bármit. Én se sírnám el magam, ha bekerülne egy újabb, szórakoztató aspektus a játékba*, de biztos, hogy az egyéni epikus ezt a célt fogja szolgálni? Tegyük fel, hogy jutalom nélkül ütheted őket. Egy csomót kiirtasz úgy, hogy közben párszáz sérülést kapsz, aztán eljutsz arra a pontra, hogy 10 percenként ütsz bele, és még 4-5 órán keresztül ütheted.
Tudom, hogy mások vagyunk, és mindenki másra izgul, de szerintem eléggé korlátozott lenne az élvezeti értéke egy ilyen fejlesztésnek.
* Megjegyzem, én vagyok olyan primitív véglény, hogy már az örömmel tölt el, hogy kinyírhatom a teljes Beholder Kft-t a Zarknodolás közben, valamint a V4 is sokáig szórakoztatott, ergo valószínűleg más igényeink vannak szórakozás szempontjából.
Tudom, hogy mások vagyunk, és mindenki másra izgul, de szerintem eléggé korlátozott lenne az élvezeti értéke egy ilyen fejlesztésnek.
* Megjegyzem, én vagyok olyan primitív véglény, hogy már az örömmel tölt el, hogy kinyírhatom a teljes Beholder Kft-t a Zarknodolás közben, valamint a V4 is sokáig szórakoztatott, ergo valószínűleg más igényeink vannak szórakozás szempontjából.
Dátum: 2009.08.30. 15:26:29
Még év elején kezdtünk Tappancskodni, az akkori statjainkkal is úgy gyalogoltunk át az első X epikuson, mintha ott sem lettek volna. Vegyük hozzá, hogy nevetséges épületbónuszunk volt.
Egy szoborért én bármit megtennék, csak már lassan kezd elveszni a "probléma", amire "megoldást kell találni", mivel az egyéni megmérettetés keresése bravúrosan össze lett fonva a "Bufát a népnek" mozgalommal, mindezt pedig a harcrendszer módosításokkal foglalkozó topicban sikerült kivitelezni... már csak winnie kéne ide.
Mód: elütések
Egy szoborért én bármit megtennék, csak már lassan kezd elveszni a "probléma", amire "megoldást kell találni", mivel az egyéni megmérettetés keresése bravúrosan össze lett fonva a "Bufát a népnek" mozgalommal, mindezt pedig a harcrendszer módosításokkal foglalkozó topicban sikerült kivitelezni... már csak winnie kéne ide.
Mód: elütések
Dátum: 2009.08.30. 14:56:45
Kocos,
Tisztázzuk akkor, ez a cél? (Idézek tőled)
"Engem maga az alapotlet az ami lelkesit, hogy nem egy konstans ereju ellenfel ellen kell bizonyitanom, hanem belemerulhetek az epikusokba, amig birok. Feszegethetem a hatarokat, elre torhetek vagy lemaradhatok."
Ehhez nem értem, hogy miért pont epikusokra van szükséged.
Értem én, hogy nincs elég portyacélpont és unalmas ugyanazt a 10 embert ütni, vagy épp nem ütni, de ez nagyon tamagocsi. Ha már fejlesztés kerül a játékba inkább összetettebb dolgok kellenének (csoportos küldetések mondjuk, vagy csak szimplán új, több lépcsős küldetések), nem?
Ha elölről kezdődne az epikus lista, egyéni szinten, elég nevetséges lenne. Megjön a kyr orgyilkos, belehal a manalövedékbe, jöhet a következő lény. Huhh, nekem is pezsegni kezdett a vérem ettől, valóban.
Az első 20-30 epikus lény (akik már sok-sok szint óta kikoptak a térkapuból és a vadászatból) 2 támadásig ha élne, arról nem is beszélve, hogy sebzést, állatsebzést vagy jelentős manacsökkenést még jobb napjaikon sem lennének képesek okozni. Tényleg adjuk egy Bufát vagy Zafír csillagot mindenkinek, mert pár hétig naponta párszor bemegy az "extra térkapuba"? Mert a végeredmény ez lenne, akár "normál" díjazásról beszélnénk, akár 10 dukátos beugró költségről, akár legyőzött epikusokszámtól függő nyereménytábláról. Ez pedig elég abszurd.
Az alapötlet, hogy legyen valami baromi erős ellenfél, ami ellen lehet veszíteni és motivál a fejlődésre akár jó is lehetne, de az egyéni epikusölésnek semmi köze nincs hozzá.
Ennyit szerettem volna hozzászólni a "harcrendszer kiegészítések" topichoz...
Tisztázzuk akkor, ez a cél? (Idézek tőled)
"Engem maga az alapotlet az ami lelkesit, hogy nem egy konstans ereju ellenfel ellen kell bizonyitanom, hanem belemerulhetek az epikusokba, amig birok. Feszegethetem a hatarokat, elre torhetek vagy lemaradhatok."
Ehhez nem értem, hogy miért pont epikusokra van szükséged.
Értem én, hogy nincs elég portyacélpont és unalmas ugyanazt a 10 embert ütni, vagy épp nem ütni, de ez nagyon tamagocsi. Ha már fejlesztés kerül a játékba inkább összetettebb dolgok kellenének (csoportos küldetések mondjuk, vagy csak szimplán új, több lépcsős küldetések), nem?
Ha elölről kezdődne az epikus lista, egyéni szinten, elég nevetséges lenne. Megjön a kyr orgyilkos, belehal a manalövedékbe, jöhet a következő lény. Huhh, nekem is pezsegni kezdett a vérem ettől, valóban.
Az első 20-30 epikus lény (akik már sok-sok szint óta kikoptak a térkapuból és a vadászatból) 2 támadásig ha élne, arról nem is beszélve, hogy sebzést, állatsebzést vagy jelentős manacsökkenést még jobb napjaikon sem lennének képesek okozni. Tényleg adjuk egy Bufát vagy Zafír csillagot mindenkinek, mert pár hétig naponta párszor bemegy az "extra térkapuba"? Mert a végeredmény ez lenne, akár "normál" díjazásról beszélnénk, akár 10 dukátos beugró költségről, akár legyőzött epikusokszámtól függő nyereménytábláról. Ez pedig elég abszurd.
Az alapötlet, hogy legyen valami baromi erős ellenfél, ami ellen lehet veszíteni és motivál a fejlődésre akár jó is lehetne, de az egyéni epikusölésnek semmi köze nincs hozzá.
Ennyit szerettem volna hozzászólni a "harcrendszer kiegészítések" topichoz...
Dátum: 2009.08.30. 12:07:47
Némelyik tárgyak meg totálisan bekavarhatnak. Egy azonnali szintlépés például jól odaverhet a szinthuszárok versengésének (én ettől féltem ).
Szerintem úgy, ahogy van felesleges az AH egy gyorsított világra. Egyedül annyi a hatása, hogy aki megvett valamit, az körbesírja a fórumot, hogy miért nem viheti magával egy másik világra.
Szerintem úgy, ahogy van felesleges az AH egy gyorsított világra. Egyedül annyi a hatása, hogy aki megvett valamit, az körbesírja a fórumot, hogy miért nem viheti magával egy másik világra.
Dátum: 2009.08.28. 22:33:50
Azt hiszem megtaláltuk a revízió legkomolyabb indokát!
Dátum: 2009.08.28. 22:26:01
Kidobsz sok százezret a fertőzés ellen, aztán megüt valaki, aki nem tette (mondjuk el is visz kamrába, mert úgysem tudsz szabadulni), ráadásul vissza sem tudsz ütni.
Akkor már legalább üthessem, könyörgöm.
Akkor már legalább üthessem, könyörgöm.
Dátum: 2009.08.28. 22:09:00
Idézet: Mortimer - 2009.08.28. 21:53:49
Ez tényleg egy nagy táp!
Remélem nem az lesz a megoldás, hogy saját hordád nem tudod majd kamrázni, hanem, hogy lehessen ütni, aki teljesen fertőzött, hordafüggetlenül.
50%-kal kap többet a hordatársaktól, gondolom azért, mert azokat jobban ismeri, jobban ki tudja azokat szipolyozni. Vissza se üthetnek, nem tudnak kiszabadulni. Ez bizony táp.
Ez tényleg egy nagy táp!
Remélem nem az lesz a megoldás, hogy saját hordád nem tudod majd kamrázni, hanem, hogy lehessen ütni, aki teljesen fertőzött, hordafüggetlenül.
Dátum: 2009.08.28. 22:03:27
A tájékoztatással kapcsolatban igazad is lehetne, de távolról sem ezzel érveltél, hanem azzal, hogy egy potenciális 12 kvízmedálos most +1-et kaphat, amit "jajj, nem lehet behozni". (Ez egy igen gyakori problémának tűnik, valóban.)
Felejtsük el, hogy mennyi LE-ről beszélünk, akármilyen távon.
Ez nem optimalizálás, hanem mohóság és egy nagy adag kicsinyesség.
Ha úgy érzed, hogy neked ez jár, semmi sem tart vissza, hogy előregisztrálj 2 hét múlva.
Lassan vissza is térhetnénk a topic eredeti céljához, vagyis a javaslatokhoz.
Amit első körben javasolnék (hibák):
- Szakértelem leírások módosítása, hogy tükrözzék az aktuális állapotot (EF, kronokomp, kontinuumszűkítés).
- A kontinuumszűkítés működésének áttanulmányozása, mert furán lett adoptálva a gyorsabb világhoz (látszólag teljesen randomra működik, háborúban meg a háborús ütési időlimit felülírja - és nem kell maxolni, hogy a maximumot hozza)
- A visszaszámlálót meg kellene barkácsolni a lélekkút kisütésekor (ne naponta 3-mal csökkenjen, hanem 10-ről számoljon lefelé, normálisan a napokat, mert így félrevezető)
- Specializáció változtatásnál detto.
Tényleges javaslatok:
- A prémium tagság heti egységekben legyen, ne 3 napiban (zavaró).
- Jobban kéne majd kommunikálni a játékosok felé, hogy véges világon játszanak, és mik a nyerési feltételek.
- Esetleg egy nyomonkövetés, ami kiemelten jelzi, hogy a szövetségek hol tartanak a győzelem felé vezető úton - pl egy új számláló ami a toronybirtoklás idejét mutatja, napokban. Maga a szint félrevezető lehet. Most nem volt ebből gond, de holtversenyes helyzetekben nagyon nagy segítség lehet.
Mod: Kiemeltem a nem-off részt
Felejtsük el, hogy mennyi LE-ről beszélünk, akármilyen távon.
Ez nem optimalizálás, hanem mohóság és egy nagy adag kicsinyesség.
Ha úgy érzed, hogy neked ez jár, semmi sem tart vissza, hogy előregisztrálj 2 hét múlva.
Lassan vissza is térhetnénk a topic eredeti céljához, vagyis a javaslatokhoz.
Amit első körben javasolnék (hibák):
- Szakértelem leírások módosítása, hogy tükrözzék az aktuális állapotot (EF, kronokomp, kontinuumszűkítés).
- A kontinuumszűkítés működésének áttanulmányozása, mert furán lett adoptálva a gyorsabb világhoz (látszólag teljesen randomra működik, háborúban meg a háborús ütési időlimit felülírja - és nem kell maxolni, hogy a maximumot hozza)
- A visszaszámlálót meg kellene barkácsolni a lélekkút kisütésekor (ne naponta 3-mal csökkenjen, hanem 10-ről számoljon lefelé, normálisan a napokat, mert így félrevezető)
- Specializáció változtatásnál detto.
Tényleges javaslatok:
- A prémium tagság heti egységekben legyen, ne 3 napiban (zavaró).
- Jobban kéne majd kommunikálni a játékosok felé, hogy véges világon játszanak, és mik a nyerési feltételek.
- Esetleg egy nyomonkövetés, ami kiemelten jelzi, hogy a szövetségek hol tartanak a győzelem felé vezető úton - pl egy új számláló ami a toronybirtoklás idejét mutatja, napokban. Maga a szint félrevezető lehet. Most nem volt ebből gond, de holtversenyes helyzetekben nagyon nagy segítség lehet.
Mod: Kiemeltem a nem-off részt
Dátum: 2009.08.28. 21:33:52
Elérheti más is. 3 hét múlva neki lehet futni megdolgozni érte...
Azért lássuk be, hogy a dukáttermelés és maximum 15 percnyi mázliszéria (kvíz olimpia) nem ugyanolyan nehéz, mint egy gyorsított világot megnyerni. Félreértés ne essék, nem tartom kevésnek a jutalmat a V4-ért, de behozhatatlan atomtápnak sem hívnám.
Azért lássuk be, hogy a dukáttermelés és maximum 15 percnyi mázliszéria (kvíz olimpia) nem ugyanolyan nehéz, mint egy gyorsított világot megnyerni. Félreértés ne essék, nem tartom kevésnek a jutalmat a V4-ért, de behozhatatlan atomtápnak sem hívnám.
Dátum: 2009.08.28. 20:52:21
Végtelenítve nem lehetne nyomni a 3x sebességű szervert. Gyorsan kifogyna a lendület (tárgyak, legendák, lények), aztán menne a fórumon a dráma, hogy már 174 szintje leküzdtem a fertőzést, és nincs cél a játékban