Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2009.09.12. 15:34:29
A Gyorsítás funkciókat a VU tali után, kéréseitek alapján vezettük be. Ezek a játékidőt valóban jelentősen lecsökkentik, egyetlen gond adódott. A top játékosok közül sokan ezeket nem veszik igénybe, mondván, hogyha csak 1 top játékos van, aki ezeket nem használja, az előnybe kerül a csp-k révén azokhoz képest, aki használja (ezzel kapcsolatban egy peticiót is kaptam). Persze össze is lehetne beszélni, hogy mindenki megveszi őket és aztán jónapot, de tudom, ez nem ilyen egyszerü. Némi agyalás után arra jutottunk, hogy a legjobb az lenne, ha a gyorsitások megvásárlása olyan plusz előnyt, tápot jelentene ezeknek a kariknak is, hogy érdemes legyen megvenniük. A javaslat a következő volt:

Portyázás során ha egyik játékosnak több gyorsitása van, mint a másiknak, akkor
gyorsitás különbség X szint/10 plusz IQ-t és támadást kap.
Például, ha egy 70. szintű, akinek mindhárom gyorsitása megvan, megtámad valakit, akinek egy sincs meg, akkor 3 X 70/10 = 21 bónuszt kap IQ-ra és támadásra (mintegy az elköltött 600 CSP részleges kompenzációjaként).
Dátum: 2009.09.12. 15:26:59
A jutalmazó képlet igy is elég komplikált volt, féltünk is, nehogy elromoljon valami, képtelenség volt minden létező faktort figyelembe venni, és ez nem is volt cél. (Valószinüleg sok játékban a végén adtak volna mindenkinek manónként 100 LE-t aztán viszlát...) Tudtuk, hogy mivel nem vagyunk képesek mindent beszámitani, azok, akiknek nincs hatalom tornya, epikus bónusztárgya, kvizmedálja, jobban járnak, mint akiknek van. Viszont az is igaz, hogy állandóan azt hallgatom, ezek a dolgok mekkora, behozhatatlan előnyt nyújtanak (ugye ehhez kapcsolódik most egy komplett fejlesztés, az egyéni epikus is), tehát továbbra sem érzem problémának, hogy az event kapcsán nem nő még tovább az előnye azoknak, akik ezekkel a plusz erőforrásokkal rendelkeznek.
És az extra bónuszok (szerencse, relikviák, állat fejlődés, kiégett őskövek, epikus kincsek, aranydukát) pont azért voltak, hogy senki ne érezze úgy, hogy rosszul járt.
Mindemellett irtam azt is, hogy a V3-mon túlzottan is generikus volt a képlet, szerintem is túlzó előnyt adott a gyenge kariknak. ÉPPEN EZÉRT módositottuk a v1 v2 jutalmazást úgy, hogy több dolgot figyelembe vegyen. Ennek köszönhetően az arányok a kis karik és a nagy karik jutalmazása között a befektetett erőforrásokhoz viszonyitva jobbak lesznek, valamivel "igazságosabb" lesz az egész.
Annak nem látom értelmét, hogy ezzel a képlettel a v3 jutalmazását újraszámoljuk, és az emberek 90%-tól levegyünk néhány tulajdonságpontot, pár top karinak meg hozzáadjunk. A jutalmazó képlet nem volt hibás, csak nem tartottátok elég tökéletesnek, ezért javitottunk rajta. egyébként épp ezért akartam előre leirni a képletet, hogy kötözködni lehessen rajta, de ez a felvetés végül le lett szavazva.
Dátum: 2009.09.12. 12:54:34
Azért azt ne felejtse el senki, hogy amit az IMF ad, az nem segély, hanem kölcsön, amit törleszteni kell, kamatokkal.

A multi üzlethálózatokkal az alapvető probléma az, hogy elvben munkahelyt teremtenek, gazdaságot élénkitenek és adóbevételt generálnak. A gyakorlatban azonban a munkahely teremtéssel szemben áll a tönkrement magyar vállalkozásokból keletkező munkanélküliek, az adóbevétellel az adókedvezmény (és a tönkrement vállalkozások adókiesése), és a gazdaság élénkitéssel pedig az, hogy a multik a profitot az országból kiviszik.Ha minden ugyanigy lenne, mint most, de ezek a multik magyar tulajdonban lennének, egy szavunk sem lehetne.

Az állandóan változó adórendszer egyik legnagyobb problémája, hogy mostanra már még az APEH meg a könyvelők sem látják át. Én pl. kaptam egy levelet, hogy fizessek be az APEHnek X összeget késedelmi kamat cimén egy pótlék miatt. Amire annak idejéln részletfizetési kedvezményt kértem és kaptam - pótlékmentesen, és a részleteket tisztességgel fizettem. Jövőre az új kormány erre rátesz még egy lapáttal, megintfeje tetejére állitja majd az egészet. gyakorlatilag, horribilis pénzek mennek el értelmetlen, felesleges munkával. Olyan az egész, mintha a végzetúr harcrendszerét hetente teljesen megváltoztatnánk.
Dátum: 2009.09.12. 08:45:19
Solina: igen, úgy számoltuk, hogy feltételeztük, hogy tudatturbó van ezeken a szakértelmeken!

McPaul: megmondom, mit nem számoltál jól. Amikor egy manót megölsz, akkor 2 vadászatnyi TP-t kapsz, és valamivel több, mint egy vadászatnyi LE-t. Tehát a végén amikor kiszámolod, hogy 1 CSP-re mennyi LE-t kaptál, a manók számát ne kettővel szorozd, 1:1-ben számold (de ennél valójában még jobb az arány).

Az az elég massziv állatfejlődés se felejtsétek el, ami erre pluszban rájön.
Dátum: 2009.09.11. 22:31:12
A jutalmazás nagyjából igy néz ki: Kiszámolunk egy LE értéket attól függöen, hogy valaki milyen szintü, mekkora a spektrálisa léleksajtolása egyebek. Ezt az értéket megszorozzuk a manók számával. Hozzáadjuk az összes betöltött LE-t. Ezt a mennyiséget szép sorban elköltjük a tulajdonságok növelésére - maximális ultraspecializációval!
Ezen "bukni" nem lehet, mivel minden LE-t amit rááldoztál, visszakapsz gyakorlatilag - nemcsak azt vesszük figyelembe, hogy mennyi LE-t kaptál volna, ha a csp-ket vadászatra költöd, még azt is számoljuk, hogy mennyit tudtál volna lélekfacsarni (és ehhez még a gombot sem kell nyomkodnod). Ráadásul mindezt az esemény végén elért szinteddel számoljuk, tehát pl. a 40. szinten kapott csp-ket 43. szintü vadászat LE-vel számoljuk.
A számolás persze nem lehet tökéletes. Néhány dolgot nem vesz figyelembe, mint pl. hatalom tornya vagy tárgy bónuszok. Több ilyen faktor miatt a gyengébb szintű karakterek a befektetett erőforrásokhoz képest valamivel jobban járnak, mint a magas szintüek - akiknek szintén megtérül a befektetése. Ezenkivül volt még néhány plusz faktor (kudarcok, stb) amit most kivettünk, mert a V3-on még talán kicsit túlzó is volt gyenge, de sok LE-t költő karaktereknél.
(Alapvetően szerintem mondjuk nem feltétlenül probléma, ha egy-egy esemény lehetőséget ad azoknak, akik mindent beáldoznak, hogy kicsit felzárkózhassanak; az semmiképp se cél, hogy az élmezőny előnye tovább nőjön.)
De a V1en és V2n is a résztvevők visszakapják az alapban berakott "téteket". Az extra jutalom ezen felül: a relikviák, a kiégett őskövek, a szerencse, és a fertőzés csökkentés.
Dátum: 2009.09.11. 19:30:07
Sokat gondolkodtam ezen a felvetésen.

Ha egy szövetségben jobban szóródik a karakterek erőssége, akkor is mindenki részt tudjon venni az epikus ölésben, egy jogos igény. Több érdekes felvetés is volt itt, sajnos mindegyikben látok hibát, ami egy adott szövetség helyzetén segitene, de más felépitésüét rontaná. Ráadásul a legtöbb javaslat leprogramozása horribilisan komplikált.

Szerintem ide valami pofonegyszerű dolog kéne.
Pl. Veszem a szövetség összes tagját. Leátlagolom a tulajdonságaikat (összeadom mindenkinek a támadását, elosztom a tagok számával, és igy tovább). Ha a szövetségből bárki támad, akkor ezekkel az értékekkel számolunk, nem a sajátjaival. Ugyanigy a fegyver és varázslat átlagsebzésével számolok. Az állatok túl komplikáltak, az marad ahogy volt. Az ÉP problémás, esetleg ezzel azt lehet, hogy ha valakinek a szintje a szövi átlag alatt van, az arányosan kevesebbet sebződik, akinek fölötte, arányosan többet.
Igy
1.) mindenki egyformán ki tudja venni a részét
2.) számit az aktivitás, az összefogás, de ugyanakkor az egyének erőssége is
3.) nem mellesleg rendbe raktuk azt, hogy a magas szintü karit nem lehet kincspontban utolérni
Kontra:
Ettől az epikus ölés nem feltétlenül válik könnyebbé. Sőt.
És ez a megoldás se teljesen "pofonegyszerü", de azért implementálható 2-3 nap alatt.
Dátum: 2009.09.11. 19:13:59
A számokat (max. epikus szövi epikus-20, és első epikus szint-10) a tesztelés során lehet, hogy változtatjuk, ki kell próbálni, hogy azért legalábbis idővel kihivás legyen a dolog.

Ami még a felsorolásból kimaradt, ahogy megbeszéltük, ettől az állat fejlődni nem fog. Illetve az egyéni epikusozást 40 szinttől lehet csak kezdeni - azért, hogy aki nem tudja megölni az egyéni epikust, ne tudja magát ezzel permanensen leveretni.

A 2-3 napról. Ne felejtsük el, hogy a játékban mindig is egy fontos szempont, hogy ne nőjön a játékkal töltendő idő. Sajnos, ilyen szempontból ez egy rossz fejlesztés (már látom előre, hogy lesz olyan igény, hogy folyamatosan, várakozás nélkül lehessen ütni). A 3 napon belül bőven lesz pihenőidő, de legalább nem kell minden nap folyamatosan ütni az epikust (mert különben "lemaradsz"). Ráadásul, ha rövidebbre vesszük az időt, akkor hamarabb bekövetkezik az, hogy a kevésbé tápos szövi tag eléri az utolsó epikust, mig a top szövik tudnak tovább menni. Ha gyorsitani akarunk a dolgokon, akkor a kezdőszint ne szint-10 legyen, hanem szint, vagy szint+10, és/vagy ne 15 szörnyenként legyen jutalom, hanem mondjuk 12 szörnyenként.

Solina: A küldetésekről - sajnos, a statisztikát az egyéni epikusról nem fogjuk tárolni, már igy is jópár plusz mezőt kell az adatbázisban felvennünk emiatt, többet nem szeretnénk. A vásárolj kincseskamrából küldetést sem lehet majd igy teljesiteni. Lehet, hogy rakunk be viszont új küldetést az egyéni epikusra ("szerezz epikus kincset egyéni epikus öléssel").
Dátum: 2009.09.11. 18:54:32
Ha a fertőzésed 6%, akkor nem 5%-kal csökken, hanem 1%-kal...

Mondhatjátok, hogy akinek pont 2% a fertőzése, az milyen rosszul járt, de ez nem igaz, 2 szintlépés múlva megszűnik a fertőzése, mig a másiknak optimális esetben is 5 szint. Ha nem igy működne, hanem akár 0-ra is levinné, akkor meg az bosszankodna, akinek korábban elérte a 0-t...

Zarknod képes segiteni a fertőzés legyőzésében, de az utolsó nagy lépést (az utolsó 5%-kot) neked kell megtenned. Szóval itt azon hogy mi jár meg mi kinek mekkora táp meg hogyan optimális, felesleges rágódni: Zarknodnak ennyi állt a hatalmában...
Dátum: 2009.09.11. 16:55:36
Válasz néhány felvetésre:

1. Aki mindkét toplistában benne volt az első 10-ben, miért nem kapott 2 medált?
A két toplista között erős átfedés van, a 2 toplistában elért eredmény sok esetben nem független egymástól, ezért nem dijaztuk mindkettőt. Viszont aki benne volt a győztes hordában és valamelyik toplistában is, az 2 medált kapott.

2. Akinek a fertőzése 5-nél kevesebb volt eleve, nem kapott fertőzés csökkentést.
Ez igy van. A jutalomnak ez a része tervezetten nem az élmezőnynek szólt, hanem egy mikronnyi lehetőség a hátrébb levőknek a hátrány lefaragására.

3. Aki a 100%-os fertőzésre hajt, az szintén nem tud mit kezdeni az 5% csökkentéssel.
Igy van, ez is szándékos volt, a fertőzés növeléséhez nem kell semmit tenni, nem maradsz le róla ha elfelejted stb.

4. Minden rendben volt-e a jutalmazás képletével?
A jutalmazásnál szerintem mindenki nagyon jól járt, de egyetértek vele, hogy volt benne egyfajta súlyozás, ami jobban kedvezett azoknak a gyengébb karaktereknek, akik sok erőforrást áldoztak az eseményre. A képletet átnézzük, és egy kicsit módosulni fog az 1. és 2. világra.
Dátum: 2009.09.11. 15:13:01
Elkészültek a szövi háborús statisztikák (ld. Hírek).

A következő fejlesztés, amin dolgozunk, az egyéni epikusok.
Dátum: 2009.09.11. 15:11:45
Elkészült egy új fejlesztés, amit remélhetőleg mindenki örömmel fogad. A háborúknál elkezdtük számolni, hogy melyik tag hányszor győzött vagy vesztett. Ez a háborúknál, a piros ikonra kattintva tekinthető meg, illetve a szövetségi lapon, a háborús archívum gombnál a már lezajlott háborúk adatai is megnézhetők visszamenőleg. Az adatokat a mai naptól gyűjtjük, tehát visszamenőleg a korábbi háborúk, vagy a jelenleg épp zajló háború eddigi eredményei nem látszanak természetesen.
Dátum: 2009.09.10. 12:32:55
Idézet: Endyr - 2009.09.10. 11:27:42
Miklos, meddig lehet atvenni a jutalmat? Vegtelen ideig ott marad a gomb?
Mert ugye kesobb tapabb lesz ugyanaz a +X stat


A jutalmat szerintem célszerű azonnal átvenni, mert szintlépéskor automatikusan megadja, és tulajdonságnöveléssel újraszámolja a gép, tehát nagyot tápolni vele nem lehet.

A jutalmazó képlet nem terjedt ki minden részletre, de figyelembe vette a töltött LE-t, a leölt manók számát, a tulajdonságokat, és több szakértelmet is, de tárgyakat nem.
Dátum: 2009.09.10. 11:11:21
Gratulálok a 3-mas világ játékosainak, hogy elsőként sikerült Zarknodot felébreszteniük!

Örömmel láttam, hogy a jutalmazást megfelelőnek itélitek, tényleg jól esett, köszönöm szépen.

A számolás képletét, elvét szivesen közzéteszem, de csak akkor, ha az esemény mindegyik világon lezárult, addig lehet találgatni nyugodtan.

A fertőzésről: ha még nincs fertőzésed, akkor is leveszi, és akkor eleve 50 helyett 45-49-ről indul.
Dátum: 2009.09.10. 11:08:04
Az egyéni epikusok fejlesztői dokumentációja a mai napon elkészül.

Baraty jelenleg azon dolgozik, hogy a szövi háborúknál meg lehessen nézni, ki mennyit nyert / vesztett, utána ez fog következni.

A 2 nap / 3 nap dilemmáról, 3 napnál ha jól számolom az első tárgy megszerzéséhez 45 nap, a másodikhoz 90 nap kell. A jutalom csúsztatását nem szivesen csinálnánk meg, elkomplikálja a dolgokat, nem is értem, mi szükség van rá, azt irtam, hogy nem az utolsó 10, hanem az utolsó 20 tárgyból választasz, tehát semmiképp sem maradsz le semmiről.
Dátum: 2009.09.08. 12:24:31
A korábban ígért erősebzés módosító "első részlete" bekerült a játékba, 50. szinttől, fele hatásfokkal működik most, terveink szerint 1 hét múlva kerül be a 100%-kos verzió.
Dátum: 2009.09.07. 22:53:22
Elég késő van már, fáradt is vagyok, de igyekeztem behozni a lemaradásomat ebben a témában. Az eredeti koncepció nem sokat változott, de azért összefoglalom még egyszer:

1. A nornál epikusokkal párhuzamosan üthető egyéni epikusok.
2. A szabályok ugyanazok, az epikus szakértelem ugyanúgy hat rájuk.
3. 3 naponta támadhatsz meg új ellenfelet (Birka javaslata alapján a 3 nap nem a legyőzéstől számitana, hanem mindig 3 naponta lenne)
4. Ha legyőztél 15 ellenfelet, a legyőzött szörnynek megfelelő 20 legjobb kincsből választhatsz egyet 10 aranydukátért.
5. Ha az epikus ájultra ver, veszítesz 1 csp-t. (Ennél talán még jobb ötlet: ha az epikus 15% alá ver, akkor 1 csp árán használod a sebgyógyitást - mint a Zarknod 3. fázisban -, igy a leveretés hatás kicsit csökkenthető).

Felvetések:
- A támadhatósági gyakoriságot egy szakértelem befolyásolja. Ezzel ne komplikáljuk a dolgot, 3 naponta ez elég egyszerű, nem kell új szaki.
- Az egyéni epikus feltétele, kezdőszintje. A minimális feltétel az epikus emlékmű lesz természetesen, berakjuk hogy ezt fel lehet épiteni 2. szintre,
és onnét mehet a móka. Az első ütött epikus minimum szintje karszint-10 (de min. 50), tehát a 70. szintű kari a 60. epikustól kezdi, nem az 50.-től. De ezt a számot majd a programozás során teszteljük és ha kell, módositjuk.
- Az egyéni epikus maximális szintje. Az én javaslatom a szövetség által levert epikus - 20 volt. Megjegyzem, hogy az epikus-20 helyett epikus-0 paradoxon, hiszen ha egyedül le tudja verni azt az epikust, akkor nyilván szövetség szinten is le tudta verni, tehát mindenképpen egy jelentősen alacsonyabb szint szükséges, hogy ennek értelme legyen. Szintén esélytelennek tartom, hogy egy Azúr Légiós egyedül leverjen egy 130. szintű epikust, tehát ez csak egyedül egy elméleti korlát lenne, ami 2 célt szolgál: 1.) a tápos karik azért a közös epiket is ütik a szöviben, és 2.) ha valakinek a karaktere vhogy "nagyon elszáll", akkor sem fog erősebb epikusokat kiütni, mint a szövetsége. Lehetne persze más limitet is adni, pl. egy épületet, de ez a nagy szöviket tápolná jobban. Szerintem ez az egyetlen függő kérdés, a többi már eldőlt.
- Mikorra készül el. Ez mindenképp egy több napos fejlesztés, berakjuk a "queue"-ba, és szerintem 2 héten belül elkészülhet.
- Büntető. Megoldható, hogy az egyéni epikusnál ilyen tárgyat nem lehet választani.

Volt itt azért néhány hozzászólás, hogy mégse ezt az egyéni dolgot kéne erőltetni, hanem maradjunk az eredeti felvetésnél, a többször ölhető epikusnál. Én is jobb szerettem volna, mert ez lényegesen egyszerűbb számunkra, és megoldja a túlzottan haladó szövik problémáját (érzésem szerint a sebzésnövekedés nem fog jelentős lassitást eredményezni a topban). De úgy látom, a többség szeretné az egyéni epikust. Ettől függetlenül, lehet, hogy a másikat IS megvalósitjuk.
Dátum: 2009.09.07. 11:42:25
Az epikus tárgyakat az aukciós ház 10 aranydukátért vásárolta meg. Itt eszközöltünk egy kisebb változást: az első 10 ilyen tárgyat továbbra is 10 aranydukátért veszik meg, de a 11.-et 9-ért, a 12.-et 8-ért stb. a 20.-tól kezdődően pedig 1 aranydukát jár értük, akárcsak a térkapus kincsekért. Az eddigi eladásokat is számoltuk, tehát a számáló nem mostantól indul, visszamenőleg is érvényes.
Dátum: 2009.09.06. 20:22:09
Örülök hogy tetszik, amit csinálni tudtunk, ennyi időbe ennyi újdonság fért bele.

Az állatok fejlődésén nem változtattunk, ugyanúgy fejlődnek, mint eddig, mint bármilyen más csatában.
Dátum: 2009.09.06. 17:57:26
Sziasztok,
Végigolvastam a hozzászólásokat, és írtam egy összefoglalót.

Jutalmazás / erőssége.
1.) Aki több kategóriában nyert, azért nem kapott többszörös jutalmat, mert a kategóriák között azért elég sok átfedés volt, aki az egyikben jó volt, abból adódott, hogy a másikban is jó lesz (az is várható volt, hogy az egyéni nyertesek egy része a nyertes szövetségből kerül ki).
2.) A legjobb épitőt azért nem jutalmaztuk külön, mert ez volt az a "teljesitmény" amihez semmilyen különösebb tudás vagy szakértelem nem kellett. Sőt. Ezt a taktikát mindenképpen egy egy szál buzogányban végiggaloppozó, "anti-karakter" fogja nyerni.
3.) A medál erősségéről, van, aki ezt túl erősnek tartja, van aki túl gyengének, izlések és pofonok. Úgy gondoltuk, hogy a semminél azért többet kell adni, valamit, aminek tényleg örülni lehet, de nem borítja a játékegyensúlyt.
4.) Lehetett volna még több kategóriát és helyezettet jutalmazni, de így is több mint 40 játékost jutalmaztunk, 60e Ft értékű őskövet osztottunk szét, valahol meg kellett húzni a határt.

Javítási javaslatok
1.) Regisztrációkor kijelezni, hogy ez egy véges világ. Mindenképpen még jobban felhívjuk erre a figyelmet.
2.) Szövetségi fórumot lehessen lezárás után is olvasni, karakterlapot meg lehessen nézni. Ezt maximálisan támogatom, sajnos nagyon nehéz lett volna leprogramozni, de a következő körre megpróbáljuk megcsinálni.
3.) Szakértelmek leírása V4-en a megfelelő számokat tartalmazza. Sajnos, a minden 3x gyorsabb eléggé elkomplikálta a dolgokat, nem tudott a figyelmünk mindenre kiterjedni, megpróbáljuk ezt megoldani.
4.) Kontinuumszűkítés, kronokompenzáció átnézése. Rendben!
5.) Felejtés ne 1 hét legyen. Rendben!
6.) Aukciós ház felesleges. Ezzel nagyjából egyetértek, a szerver rövidsége miatt a hosszútávú előnyt adó tárgyak legtöbbje felesleges. De kiszedni bonyolultabb, mint bent hagyni, és azért van néhány tárgy, ami hasznos lehet, színt visz a játékba. De ha akarjátok, ki tudjuk kötni.
7.) A világ vége után ne menjen ki figyelmeztető email (ez bug, természetesen sürgősen korrigáljuk).

Győzelmi feltételek
A legjobban mérhető teljesítmény az a harci erő növekedése, és mivel a szövetségi összefogás is fontos volt, ezt így legjobban az epikusokkal való haladás jelzi. Ha jól láttam, ezzel senkinek nem is volt problémája (legfeljebb, hogy a 30 epikust kicsit kevésnek tartottátok).
Ezenfelül volt itt több gondolat is:
- legyen több, alternatív nyerési feltétel
- a másodlagos, stb. nyerési feltételek (ami most a 10 napos HT birtoklás volt) változzon meg.
Az alternativ nyerési feltételekről. Ezt közel képtelenség úgy belőni, hogy egyformán nehezek legyenek. Akkor viszont mindenki a legkönnyebben teljesíthetőt választja, és az egész csak arra volt jó, hogy aki nem jól méri fel a feladatok nehézségét, és rosszra hajt rá, az már eleve kiesik. Nem zárkózom el a dologtól, de csak akkor, ha valaki leir konkrét feltételeket, és matematikailag le is vezeti, hogy ezek elérése pontosan ugyanolyan nehéz.
A HT-ről vegyes érzelmeket láttam, volt, aki azt írta, a HT-t nyerési feltétel nélkül is érdemes volt felhúzni. A HT-ra nekem azért esett a választásom, mert mindenképp akartam egy építési feltételt, és ez az egy volt, amiben nyilvánvaló versengés is mérhető. De igazatok van, az összesen 10 birtoklás nem volt túl nyerő. Esetleg úgy kellett volna ill. kell, hogy 10 nap birtoklás AZUTÁN, hogy megvan a kellő számú epikus. VAGY a nyerés feltétele az 50 epikus mellett, hogy a legtöbb napja birtokolják a HT-t összesen.
Helyes kvízkérdések összege: Érdekes ötlet, de felesleges feltétel, mindenki teljesíteni tudja, aki az adott számú epikust megöli, hiszen a kvízkérdéseket a legtöbben azért megválaszolják vadászatkor.
A kútméret mint győzelmi feltétel nekem nem tetszik, mert egy visszás taktikát támogat: "multi" karakterek indítása, akik az összes LE-t a lélekkútba töltik, majd amikor már nincs rájuk szükség, kilépnek a szövetségből, és törölnek.
Szövetségi háborúkat belevenni a győzelmi feltételbe: erre többen leírták már, hogy miért nem jó, egy alternatív javaslat elhangzott, hogy ne a győzelmek számát, hanem a háborúban rabolt LE mennyiségét tekintsük. Ez egy jó ötlet, csak sajnos ez egy olyan adat, amit jelenleg nem tárolunk. A javaslatok között szerepel a háborúnak egy kisebb reformja, azzal együtt ezt is meg tudjuk csinálni, de nem ígérem, hogy a következő indításra már meg lesz, legfeljebb a harmadik V4-re.
De abban egyetértek, hogy mindenképp jó lenne, ha volna lehetőség arra, hogy egy szövetség tudja akadályozni a másikat a győzelmi feltétel elérésében. Például ha egy szövetség vereséget szenved egy háborúban, akkor az epikuskra kapna valami minuszt egy adott időtartamra. És/vagy ha pusztitás citadellája van rajta, akkor ne tudja az epikust ütni.
Dátum: 2009.09.04. 14:56:12
A reakciótok számomra nagyon pozitiv, én elsöprő igenre számitottam, de a nem győzelmének jobban örülök, akkor mégsem volt értelmetlen ez az egész.

A jutalmakat már a kezdeti tervezésnél lefixáltuk, kiszámitottuk, ezen nem igazán változtat az, hogy ki milyen intenzitással nyomja.

Valószinű, hogy a V3-on a 3. fázis már a hétvégén bekattan, és utána 1 hét alatt (vagy lehet, hogy hajráznak, és még gyorsabban) kiderül az eredmény!