Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2009.08.28. 14:33:58
Asszem az eredeti terv szerint sem esett volna minden alkalommal tárgy.
Hány olyan szövi van ami epikus farmolás miatt jött létre ? Egyébként sem lennének hátrányban, ők is hamarabb megszerezhetnék azokat a tárgyakat amiért a farmszövit alapították.
Dátum: 2009.08.28. 14:22:16
Az egyéni epikus jobb lenne, mint 2-3 alkalommal csapatosan leölni ugyan azt a lényt. Sok szöviben szenvedés az epikusozás, vagy kevesen vannak hozzá, vagy sok az alacsonyabb szintű tag. Az egyéni epikushoz nem kell mindenkivel egyeztetni, bármikor foglalkozhat vele az ember, és azoknak is jelenthetne sikerélményt, akik a csapatos epikusból már kimaradnak mert sebezni sem tudnak belé.
És ha tényleg dukáttal lehetne kiváltani az epikusölés lehetőségét, ahogy Timcsike is írta, nem történne dukát termelés. Sőt, ha több mint 10 dukátba kerül egy ilyen csata, akkor a dukát inflálódása is megállítható lenne.
Dátum: 2009.08.27. 23:44:10
Miklós, azt még mindig nem árultad el, hogy hogy fog működni a sebzés csökkentés... Még mentődobás elött számolódik a csökkentés, vagy utána? Nagyon nem mindegy, hogy egy 4000-es varázslat sebzése 800-al csökkenthető, míg abban az esetben, ha lementődik csak 200-al csökken a sebzése, vagy pedig ebben az esetben is 800-al fog csökkenni. Nem fair azoknak a sebzését komolyabban "büntetni" akik erre specializálódtak, mint azokét, akik nem. Tehát akár lementődik a varázslat, akár nem, ugyan annyival kellene csökkenjen a sebzés.
Dátum: 2009.08.27. 23:16:50
Én csipáznék egy olyan tárgyat amit hordva nem tudnak kémgömbözni
Dátum: 2009.08.27. 22:48:04
Ha nincs kapacitás új tárgyakat kitalálni, az is megoldás lehet, ha választhatunk az eddigiekből.
Dátum: 2009.08.27. 20:02:49
Az élen saját magát szivatja az ember, ha van másodlagos varázslata, hiszen akkor a kristályhordának is lesz, így végsősoron a saját állatait öli le vele...
Dátum: 2009.08.27. 19:42:16
Az átlagnak 0 a másodlagos varázslata, tehát max 10%-ot sebez álltaba. Az az extrém, aki ezt a szakit addig fejlesztette, hogy elérje a maximális 25%-ot.
Dátum: 2009.08.27. 18:27:11
Ha százalékosan számolja a varázslat csökkentést, akkor előbb számolja ki, hogy mennyit sebezne a varázslat ha betalálna, illetve ebből a sebzésből mennyit csökkentene, majd ha az ellenfél kikerüli a varázslatot, akkor ezt a sebzéscsökkentést számolja, ne pedig a mentett értékét.

Tehát ha betalálok és 1000-et sebeznék, 5% csökkentés mellett 950 maradna a sebzésem. De ha kikerüli az ellenfél, és csak 100-at sebződik, akkor ne 95 legyen a sebzésem, hanem 50.
Dátum: 2009.08.27. 16:12:58
Miklós: még egy kérdés az új épülettel kapcsolatban. Hogy fog működni a varázslatsebzés csökkentése? Ez a százalékos dolog nekem gyanús… Ha 75-ik szinten bekapok egy 2000-es varázslatot, abból felfoghatok 300-at. De ha csak 200 sebzést kapok, akkor 30-at fogok fel belőle. Miért nem konstans a sebzés felfogása? Akkor azonos mértékben csökkenne mindkét félnél a sebzés, és összességében nem változna az eredmény. De a százalékos megoldással azokat büntetitek akiknek magasabb az IQ-juk, netán még kritikus varázslatra is gyúrtak.
Az első hozzászólásodban írtad, hogy ahányszor vizsgáltátok, kiderült, hogy a varázslatsebzéssel nincs gond. Akkor most miért kell változtatni rajta? Azt elfogadom, hogy túl nagyok a sebzések, de akkor egyenlő mértékben legyenek csökkentve a sebzések, ne pedig százalékosan.
Dátum: 2009.08.27. 13:45:18
Miklós: A közelharci sebzések helyreállítása dícséretes, kicsit helyrebillen az egyensúly a közelharci és a varázslat sebzések között. A dolog hátulütője, hogy a megnövekedett sebzés miatt gyorsabban 15% alá kerülnek a karakterek, ami tovább csökkenti a portyacélpontok számát, ezzel növelve azt a réteget ahol nincsenek portyacélpontok. Ezzel a változással napi szinten 3000 is könnyen lehet a sebződésnövekmény, amit egészségnöveléssel sem egyszerű kompenzálni.
A kérdésem csak annyi, hogy lesz-e valamilyen max ép kompenzáció (az új épület segítségével), gyorsabb regeneráció (szintén az új épülettel), stb, vagy egyszerűen nyeljük le a napi plusz 3k sebződést?
Dátum: 2009.08.26. 18:38:23
Az erős egyetlen esetben fogja az erőset ütni: ha tp-re hajt. Egyébként üti a gyengét, mert kevesebb erőforrást visz el a portya és a győzelem is biztos. A 15% fölötti vadászat jutalmazása nem serkentené túlzottan a portyázást. A vadászat miatt most is csak max 3 órát van 15% alatt a karakter, a maradék időben vagy azért nem üthető, mert már 15% alá verték, vagy azért mert már kapott 5 támadást az elműlt 3 órában, vagy a nagy szintkülönbség miatt.
A portyázást azzal lehetne serkenteni, ha egy karakter simán kiheverne 15 vereséget naponta a magasabb szintű ellenfelekkel szemben. Ennyi életpontja nincs a nagy többségnek. Így a mezőny azon részein, ahol a karakterek összességében többet szeretnének portyázni mint amennyi vereséget ki tudnak heverni, nem lesz elég portyacélpont. Ezen a gyorsabb ép regeneráció, több max. ép, kisebb sebzések egyaránt segítenének, fölösleges a vadászatba belenyúlni.
Dátum: 2009.08.26. 17:45:48
Na jó, máshonnan közelítem meg a dolgot… Ha 15% alatt nem tudna az ember vadászni, akkor egyáltalán nem maradna esélye a vadászatra… Minden szinten vannak erősebb és gyengébb karakterek. Az erősek egész nap csak portyáznának, napi 25-40 győzelmük lenne közben szépen felhíznának. A gyengék meg egész nap azon görcsölnének, hogy végre egy kicsit 15% fölött tudjanak maradni és vadászhassanak, és ne csapja le őket valaki ahogy felgyógyulnak.
Ha pedig maradna a 15% alatti vadászat, de 15% fölött több járna, akkor azok járnának jól, akiket ritkán támadnak, mint pl én. Ettől függetlenül a 15% fölötti nagyobb zsákmány elképzelhető mondjuk a V3-on, ahol a karakterektől portyázás során korlátozott mértékű LE-t lehet csak rabolni. Ott ez a változás serkenthetné a portyázást, de az első két világon komoly egyenlőtlenséget szülne.
Dátum: 2009.08.26. 16:59:15
Semmi gond azzal, hogy 15% alatt megy a vadászat. A végzeturak a bolygó leghatalmasabb lényei, miért ne lehetne elképzelhető, hogy félholtan is képesek elbánni egy tucat pókkal, orkkal, zombival, vagy egyébbel. 0 életponttal egyébként sem mész vadászni, mert mire a vadászatig jutsz már bőven gyógyultál.
Dátum: 2009.08.26. 15:59:26
A nagy sikerre való tekintettel én állandósítanám ezt a tételt
Dátum: 2009.08.25. 15:19:50
Akinek nem számít az 5% azt az sem izgatja, ha túlcsordulnak a cselekvéspontjai, tehát eleve meg sem veszi a vadászat gyorsítását.
Dátum: 2009.08.25. 14:41:41
Az a, megoldás nem játszik mert fertőzés legyőzése után a turbó szigorúan a spektrálison van.
Dátum: 2009.08.24. 08:49:41
Zarknod miatt fele sebességgel töltődik csak a kútjuk...
Dátum: 2009.08.20. 01:24:56
Ezzel magas szinten erősödtek a lények. Eddig 75+2+15=92 volt a manók szintje, most pedig 75+15+3,75=93 lett.
Dátum: 2009.08.19. 21:24:11
Akkor nekem miért 18 szinttel erősebbek jönnek?

Ellenfeled:
Látondi Zan - 93. szintű torzszülött
Ellenfeled:
Viskóti Dán - 93. szintű torzszülött
Dátum: 2009.08.19. 16:46:55
De, ez a cucc inbalanced az eddigi tárgyakhoz képest. Volt már kvízmedál az aukción, na de nem 20 darab egyszerre, aranytojást tojó tyúkkal és kristályponttal vegyítve...

bénítás, kritikus, 10 szintlépés, 20-as állat sajtolása, 25 térkapu, ez mind gyorsan teljesíthető megfelelő rákészüléssel, és persze nem ebben a sorrendben.