A kvízes problémát sikerült Baratynak kijavítani.
BaalCain: volt ilyen terv, hogy minden megoldott kalandot elmentünk mindenkinél, de ez sajnos túl sok erőforrást igényelt volna. A kalandok erőforrás igényének és a jutalomnak az arányáról: nézőpont kérdése. Mint mindenre, a kalandokra is "rá lehet gyúrni", a jutalom / befektetés arányt lehet javítani. Aki ügyes, annak egy kaland néhány kristálypont befektetést jelent, esetleg némi ép vp veszteséget, és cserébe LE-t és lélekgyémántokat kap.
A Chrome-s problémát megnézzük!
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2009.10.30. 13:51:38
Dátum: 2009.10.29. 22:14:31
Ide írhatsz mindent, ami nem tetszik a kalandok fejlesztéssel kapcsolatban!
Dátum: 2009.10.29. 22:11:38
Mekkora eséllyel és hol találhatok kalandot?
Kalandot vadászat és portyázás során találhatsz, 5% eséllyel. Ha a portyában veszítesz, akkor is találhatsz kalandot, de csak akkor, ha te támadsz, ha téged támadnak, akkor nem. Egyszerre legfeljebb 10 kalandod lehet. Ugyanazt a kalandot többször is megkaphatod.
Mikor teljeíthetek kalandot?
Kalandot akkor csinálhatsz, ha ÉP-t 15% fölött van, nem pihensz, nem vadászol, és nem vagy a katakombákban.
Mikor tűnik el egy kaland?
Ha egy kalandot teljesítesz, eltűnik. Ha kudarcot vallasz, másnap újra megpróbálkozhatsz vele (nem 24 óra múlva, hanem egyszerűen a következő napon). Ha egy kaland túl nehéznek tűnik, el is dobhatod, a piros X-re kattintva. Ha egy kalandot újrapróbálsz, a csatákat nem kell újra lejátszani, a lélekenergiát, varázsitalt nem kell újra leadni, de a próbákat újra teljesíteni kell, az ép vp vesztések újra megtörténnek.
Hogyan működnek a próbák?
A próbák során mindig kapsz egy küszöböt, ezt kell elérned. Gyakorlati példával élve, ha egy nehéz követ kell megemelned, ahhoz valamekkora erő szükséges. Kondíciódtól függően lehet, hogy rossz formában vagy, vagy esetleg extra erőkifejtésre vagy képes. Ezt egy kockadobás szimulálja (a két forgó kocka között). Tehát a tulajdonságodhoz ill. szakértelmedhez hozzáadjuk a kockadobást, és ha az összeg elérte a küszöböt, a próba sikeres. A dobás értékét növelheted kristálypontokkal is. Azt, hogy egy próbára max. mennyi KP-t költesz, a kalandok oldalon állíthatod be. Érdemes egy 0-nál nagyobb számot megadni. Példa:
100. szintű Mágia próba: Mágia: 80 + . 17. + 3 KP = SIKERES!
Ez azt jelenti, hogz legalább 100-as Mágiát kell összehoznod. A Mágiád (tárggyal együtt) 80, ehhez hozzájön még 17 kockadobásból. Hogy ez 100 legyen, szükség van még 3 kristálypontra!
A szakértelmek tudatturbózhatók, és a specializált tulajdonságodra 10% bónuszt kapsz!
Milyen gyógyital vagy varázsital kell, ha egy kaland próbában kérik?
Ilyenkor egy legalább szinted - 49. szintű ital szükséges. Tehát ha 50. szintű vagy, akkor az 1. szintű italok is megfelelnek, 51. szinten már legalább 10. szintű ital kell. A kalandok főoldalon beállíthatod, hogy csak LE-ért kapható, vagy csak őskőért kapható, vagy bármilyen italt leadj. Mindig a lehető legalacsonyabb szintű italt adod le, ami még megfelel a feltételnek.
Mire használhatom a lélekgyémántokat?
A kalandok teljesítéséért vagy írásáért lélekgyémánt jár. Ez szint/4 * próbák száma. Tehát egy 80. szintű karakter egy 8 próbás kalandért 160 LGY-t kap. A lélekgyémántokért a lélekkufárnál vásárolhatsz. A lélekkufárnál kilistázhatod a megfelelő gomb bekattintásával az LGY-ért megvehető tárgyakat.
Kalandot vadászat és portyázás során találhatsz, 5% eséllyel. Ha a portyában veszítesz, akkor is találhatsz kalandot, de csak akkor, ha te támadsz, ha téged támadnak, akkor nem. Egyszerre legfeljebb 10 kalandod lehet. Ugyanazt a kalandot többször is megkaphatod.
Mikor teljeíthetek kalandot?
Kalandot akkor csinálhatsz, ha ÉP-t 15% fölött van, nem pihensz, nem vadászol, és nem vagy a katakombákban.
Mikor tűnik el egy kaland?
Ha egy kalandot teljesítesz, eltűnik. Ha kudarcot vallasz, másnap újra megpróbálkozhatsz vele (nem 24 óra múlva, hanem egyszerűen a következő napon). Ha egy kaland túl nehéznek tűnik, el is dobhatod, a piros X-re kattintva. Ha egy kalandot újrapróbálsz, a csatákat nem kell újra lejátszani, a lélekenergiát, varázsitalt nem kell újra leadni, de a próbákat újra teljesíteni kell, az ép vp vesztések újra megtörténnek.
Hogyan működnek a próbák?
A próbák során mindig kapsz egy küszöböt, ezt kell elérned. Gyakorlati példával élve, ha egy nehéz követ kell megemelned, ahhoz valamekkora erő szükséges. Kondíciódtól függően lehet, hogy rossz formában vagy, vagy esetleg extra erőkifejtésre vagy képes. Ezt egy kockadobás szimulálja (a két forgó kocka között). Tehát a tulajdonságodhoz ill. szakértelmedhez hozzáadjuk a kockadobást, és ha az összeg elérte a küszöböt, a próba sikeres. A dobás értékét növelheted kristálypontokkal is. Azt, hogy egy próbára max. mennyi KP-t költesz, a kalandok oldalon állíthatod be. Érdemes egy 0-nál nagyobb számot megadni. Példa:
100. szintű Mágia próba: Mágia: 80 + . 17. + 3 KP = SIKERES!
Ez azt jelenti, hogz legalább 100-as Mágiát kell összehoznod. A Mágiád (tárggyal együtt) 80, ehhez hozzájön még 17 kockadobásból. Hogy ez 100 legyen, szükség van még 3 kristálypontra!
A szakértelmek tudatturbózhatók, és a specializált tulajdonságodra 10% bónuszt kapsz!
Milyen gyógyital vagy varázsital kell, ha egy kaland próbában kérik?
Ilyenkor egy legalább szinted - 49. szintű ital szükséges. Tehát ha 50. szintű vagy, akkor az 1. szintű italok is megfelelnek, 51. szinten már legalább 10. szintű ital kell. A kalandok főoldalon beállíthatod, hogy csak LE-ért kapható, vagy csak őskőért kapható, vagy bármilyen italt leadj. Mindig a lehető legalacsonyabb szintű italt adod le, ami még megfelel a feltételnek.
Mire használhatom a lélekgyémántokat?
A kalandok teljesítéséért vagy írásáért lélekgyémánt jár. Ez szint/4 * próbák száma. Tehát egy 80. szintű karakter egy 8 próbás kalandért 160 LGY-t kap. A lélekgyémántokért a lélekkufárnál vásárolhatsz. A lélekkufárnál kilistázhatod a megfelelő gomb bekattintásával az LGY-ért megvehető tárgyakat.
Dátum: 2009.10.29. 21:54:32
Ha bármilyen problémád, panaszod van azzal kapcsolatban, hogy a kalandodat elutasították, nem fogadták el, itt írhatsz erről.
Dátum: 2009.10.29. 21:52:42
Ezt a topicot hamarosan átmozgatom az új, Kaland fórumba.
Dátum: 2009.10.29. 21:51:42
Először is: ha nem voltál legalább 4-es irodalomból és nyelvtanból, a kaland írást ne erőltesd. A kristálypontokat teljesen jól el tudod használni a próbák során is, kalandot írni nem kötelező!
1. Történet. A történet legyen izgalmas, érdekes. A kalandban lehetőleg legyen ötlet, eredetiség, illeszkedjen a Végzetúr történetéhez, hangulatához. Lásd a legendát ihletért! Akinek esetleg nem tűnt fel, egynél több próbából is állhat egy kaland! Az egypróbás kalandnak nagyon érdekesnek kell lennie ahhoz, hogy elfogadjuk.
2. Nyelvhelyesség. A szöveget mindenképp először egy szövegszerkesztővel írd meg, és futtass rá egy helyesírás ellenőrzőt! A szöveget feleljen meg a magyar helyesírás szabályainak. A szavakat szóközök válasszák el, a párbeszédeket külön bekezdésbe, gondolatjellel kezdve rakd.
3. Logika. A történet logikus legyen, a bevezetésből derüljön ki, hogy került a karakter az adott helyzetbe, miért csinálja, amit csinál, a történet végén legyen valami utalás arra, hogyan is jut a játékos a lélekkristályokhoz. A történetben ne "adjunk" a karakternek egyéb tárgyakat, jutalmakat, mert az félreértésre adhat okot. A szövegekhez a próbák logikusan illeszkedjenek,
4. Csaták. A csatáknál meg lehet adni konkrét szörnyeket. Ide CSAK ÉS KIZÁRÓLAG vadászat során található szörnyneveket lehet megadni, pontosan úgy, ahogy ott is szerepelt. Ha rossz nevet írsz, azt a program ignorálja, és egy teljesen véletlenszerű szörny jön (ami esetleg nem fog illeszkedni a történethez). A lehetséges szörnyek listáját le fogom írni itt a fórumon.
5. Képek. Nem kötelező minden próbához képet megadni! Az elsőhöz mindenképp javasoljuk, de a többihez csak akkor, ha az valóban logikusan illeszkedik hozzá. A csatáknál a program úgyis automatikusan berakja az adott szörny képét, ha nincs megadott kép.
6. Próbák. Lehetőleg ne csináljunk olyan kalandot, ami nagyon sok tulajdonság és szakértelem próbából áll, mert az lehet, hogy túl sok kristálypontba fog kerülni. Egy hosszabb kalandba mindenképp rakjunk egy vagy több csatát ha logikailag illeszthetők, ezek adják a legtöbb "tápot". Mindig a szöveghez leglogikusabb próbát válaszd! Egy kalandba ne rakj túl sok sebződést, mert csatákkal kombinálva, a kaland nehezen lesz túlélhető.
1. Történet. A történet legyen izgalmas, érdekes. A kalandban lehetőleg legyen ötlet, eredetiség, illeszkedjen a Végzetúr történetéhez, hangulatához. Lásd a legendát ihletért! Akinek esetleg nem tűnt fel, egynél több próbából is állhat egy kaland! Az egypróbás kalandnak nagyon érdekesnek kell lennie ahhoz, hogy elfogadjuk.
2. Nyelvhelyesség. A szöveget mindenképp először egy szövegszerkesztővel írd meg, és futtass rá egy helyesírás ellenőrzőt! A szöveget feleljen meg a magyar helyesírás szabályainak. A szavakat szóközök válasszák el, a párbeszédeket külön bekezdésbe, gondolatjellel kezdve rakd.
3. Logika. A történet logikus legyen, a bevezetésből derüljön ki, hogy került a karakter az adott helyzetbe, miért csinálja, amit csinál, a történet végén legyen valami utalás arra, hogyan is jut a játékos a lélekkristályokhoz. A történetben ne "adjunk" a karakternek egyéb tárgyakat, jutalmakat, mert az félreértésre adhat okot. A szövegekhez a próbák logikusan illeszkedjenek,
4. Csaták. A csatáknál meg lehet adni konkrét szörnyeket. Ide CSAK ÉS KIZÁRÓLAG vadászat során található szörnyneveket lehet megadni, pontosan úgy, ahogy ott is szerepelt. Ha rossz nevet írsz, azt a program ignorálja, és egy teljesen véletlenszerű szörny jön (ami esetleg nem fog illeszkedni a történethez). A lehetséges szörnyek listáját le fogom írni itt a fórumon.
5. Képek. Nem kötelező minden próbához képet megadni! Az elsőhöz mindenképp javasoljuk, de a többihez csak akkor, ha az valóban logikusan illeszkedik hozzá. A csatáknál a program úgyis automatikusan berakja az adott szörny képét, ha nincs megadott kép.
6. Próbák. Lehetőleg ne csináljunk olyan kalandot, ami nagyon sok tulajdonság és szakértelem próbából áll, mert az lehet, hogy túl sok kristálypontba fog kerülni. Egy hosszabb kalandba mindenképp rakjunk egy vagy több csatát ha logikailag illeszthetők, ezek adják a legtöbb "tápot". Mindig a szöveghez leglogikusabb próbát válaszd! Egy kalandba ne rakj túl sok sebződést, mert csatákkal kombinálva, a kaland nehezen lesz túlélhető.
Dátum: 2009.10.29. 21:36:07
Ide írjátok a kalandrendszerrel kapcsolatos fejlesztési javaslataitokat.
Bármilyen egyéb postot ebből a topicból törlök, szeretném, ha itt tényleg csak fejlesztési ötletek lennének, amelyek a kalandokat még jobbá teszik. A kritikákhoz létrehoztam egy másik topicot, "Mi nem tetszik a kalandokban" címmel.
Bármilyen egyéb postot ebből a topicból törlök, szeretném, ha itt tényleg csak fejlesztési ötletek lennének, amelyek a kalandokat még jobbá teszik. A kritikákhoz létrehoztam egy másik topicot, "Mi nem tetszik a kalandokban" címmel.
Dátum: 2009.10.29. 21:34:51
Ha új kalandot találtál, vagy konkrét kalandokkal kapcsolatos taktikát, tapasztalatot akarsz megosztani, annak itt a helye.
Dátum: 2009.10.29. 16:07:21
Idézet: Maximuss - 2009.10.29. 15:29:11
A kalandot előről kezded. A lélekenergiát és italt nem kell újra elhasználni, a csatát nem kell újra lejátszani, de a többi (próbák, kviz, sebződés, vp vesztés) újra lezajlik.
Idézet: Blackjack - 2009.10.29. 15:53:40
Jó ötlet, felirtam!
Ha elkezdtem egy kalandot és mondjuk a 4. lépés nem sikerült, akkor a következő napon megint előlről kell kezdeni a kalandot új próbákkal, esetleg onnan folytatom, ahol elbuktam előző nap? Vagy a próbák maradnak ugyanazok és lehet előlről kezdeni?
A kalandot előről kezded. A lélekenergiát és italt nem kell újra elhasználni, a csatát nem kell újra lejátszani, de a többi (próbák, kviz, sebződés, vp vesztés) újra lezajlik.
Idézet: Blackjack - 2009.10.29. 15:53:40
A kalandírást nagyban színesítené, ha készítenétek pár szöveges parancsot hozzá. Egyszerű dolgokra gondolok, ilyesmikre hogy [karakternev] (a játékos nevét rakja a szövegbe), [szovetseg] (a játékos szövetségének a nevét teszi a szövegbe) stb.
Jó ötlet, felirtam!
Dátum: 2009.10.29. 14:36:05
Hamarosan lesz toplista a teljesitett kalandokról!
Dátum: 2009.10.29. 14:04:02
Elkészült és bekerült a játékba egy nagyszabású fejlesztés, a kalandok! 40. szinttől baloldalt, a tevékenységek alatt megjelenik a Kaland gomb. Erre kattints rá, további részleteket itt találsz! Kalandokat portyázás és vadászat során találhatsz. Lehetőség van saját kaland írására is. Ehhez kristálypontra van szükséged. KP-t ismételhető küldetésekért kaphatsz, vagy a lélekkufárnál vásárolhatsz kristály italok formájában. Ehhez a kufárnál az egyéb tárgyakat válaszd ki. Mindenkinek jó szórakozást kívánunk, várjuk visszajelzéseiteket a fórumon!
Dátum: 2009.10.29. 14:02:28
A gyógyitalokról és varázsitalokról egy kis plusz infó azoknak, akik megtisztelik a fórumot az olvasásával:
a próba során legalább szint-49. szintű ital kell. Tehát 50. szintig elég az 1. szintű ital, 51. szinttől már a 20-as szintű LE-ért kapható ital kell, vagy bármelyik ősköves, és igy tovább.
a próba során legalább szint-49. szintű ital kell. Tehát 50. szintig elég az 1. szintű ital, 51. szinttől már a 20-as szintű LE-ért kapható ital kell, vagy bármelyik ősköves, és igy tovább.
Dátum: 2009.10.29. 13:59:37
Idézet: Birka - 2009.10.29. 13:45:42
A portyapont erőforrás lett most, de nem ezért. A ti kérésetek volt, hogy portyázás során is lehessen kalandot találni. Ez önmagában erőforrássá avanzsálta a PP-t
"A portyapont sose lesz erőforrás!" by Miklós
A portyapont erőforrás lett most, de nem ezért. A ti kérésetek volt, hogy portyázás során is lehessen kalandot találni. Ez önmagában erőforrássá avanzsálta a PP-t
Dátum: 2009.10.29. 10:23:46
Igen, a 0-s próbát is megoldhatod, kristálypont elköltésével. Tehát ha valaki pl. elvből nem fejleszt lopást, attól még nem lesz neki lehetetlen a próba.
Mortimer: ezt a problémát is kezeljük, a számitás alapjául szolgáló küszöböket bizonyos időközönként újra-számítjuk.
"viszont adott szinten belül gyengébb, mint a többiek, és később is az lesz."
Erre is van megoldás, ahogy írtam: ha a karakteredben levő össz-LE kevesebb, mint az átlagé, mert nem VFezel, akkor neked a próbáid is könnyebbek lesznek.
Jelenleg már az élesbe menő verziót teszteljük a tesztszerveren, már nem kell sokat várni!
Mortimer: ezt a problémát is kezeljük, a számitás alapjául szolgáló küszöböket bizonyos időközönként újra-számítjuk.
"viszont adott szinten belül gyengébb, mint a többiek, és később is az lesz."
Erre is van megoldás, ahogy írtam: ha a karakteredben levő össz-LE kevesebb, mint az átlagé, mert nem VFezel, akkor neked a próbáid is könnyebbek lesznek.
Jelenleg már az élesbe menő verziót teszteljük a tesztszerveren, már nem kell sokat várni!
Dátum: 2009.10.28. 20:23:08
Egyébként talán nem is a támogatási rendszer a fő gond, ez már csak egy következmény. Szerintem a helyzet a következőképp néz ki:
több száz, sőt ezer éven át megvolt a metódus arra, hogy egy ország a saját termékeit, piacát védelmezze az olcsóbb külföldi áruktól. Ezt úgy hivták, hogy védővám. A nincstelen, tizedannyiért dolgozó kínaiak vagy dél-amerikaiak el akarnak nekünk adni valamit, amit mi is meg tudunk termelni, olcsóbban, mint amennyiért mi termeljük? Nincs gond, rányomunk 200% vámot, akinek igy is tetszik, megveheti.
Csakhogy a globalizációval együtt a nagy tőkések egyre kapzsibbak lettek. A saját országukban már nem tudtak tovább terjeszkedni, az egész világon árulni akarták a terméküket. Ráadásul nekik sem volt kedvük a horribilis belföldi munkadijat, tb-t, végkielégitést stb-t fizetni, ezért a termelést is kivitték Kínába, Dél-Amerikába stb. Namost próbálja meg az EU védővámokkal sújtani a kínai műanyag szarokat vagy a töredékárú dél-amerikai mezőgazdasági termékeket, és cserébe államositják a gyáraikat, viszontvámolják és/vagy nem veszik meg a termékeiket.
Tehát a jelenlegi helyzet azért állt elő, mert az államok és az EU a saját kapzsi kapitalistáit védelmezi. Ehelyett igenis be kéne vezetni a védővámokat az EU termékek és gyárak védelmére, aki kirúgta a saját honfitársait és indiaiakkal dolgoztat helyette, az meg jól megszivta. Ezzel párhuzamosan vonzóbbá kellene tenni a belföldi munkaerőt, csökkenteni az adókat, és bizony visszavenni a munkások törvény által előirt jogaiból és juttatásaiból (amelyeket az elmúlt száz évben vivtak ki, folyamatos sztájkolással, kemény munkával - végül elérték, amit akartak, eszményi dolog európában munkavállalónak lenni, csak épp nincs munka, mert inkább a jogok nélküli kinai melóssal csináltatják meg helyettünk.)
De ez persze nem igy megy, mert a kapzsi tőkések fizetik azokat, akik ilyen kérdésben döntenek, tehát változás nem várható. Az irány nagyjából úgy néz ki, hogy az európai polgárok elszegényednek, eladósodnak, az európai gazdaság tulajdonjoga fokozatosan a fejlődő országok kezébe kerül.
több száz, sőt ezer éven át megvolt a metódus arra, hogy egy ország a saját termékeit, piacát védelmezze az olcsóbb külföldi áruktól. Ezt úgy hivták, hogy védővám. A nincstelen, tizedannyiért dolgozó kínaiak vagy dél-amerikaiak el akarnak nekünk adni valamit, amit mi is meg tudunk termelni, olcsóbban, mint amennyiért mi termeljük? Nincs gond, rányomunk 200% vámot, akinek igy is tetszik, megveheti.
Csakhogy a globalizációval együtt a nagy tőkések egyre kapzsibbak lettek. A saját országukban már nem tudtak tovább terjeszkedni, az egész világon árulni akarták a terméküket. Ráadásul nekik sem volt kedvük a horribilis belföldi munkadijat, tb-t, végkielégitést stb-t fizetni, ezért a termelést is kivitték Kínába, Dél-Amerikába stb. Namost próbálja meg az EU védővámokkal sújtani a kínai műanyag szarokat vagy a töredékárú dél-amerikai mezőgazdasági termékeket, és cserébe államositják a gyáraikat, viszontvámolják és/vagy nem veszik meg a termékeiket.
Tehát a jelenlegi helyzet azért állt elő, mert az államok és az EU a saját kapzsi kapitalistáit védelmezi. Ehelyett igenis be kéne vezetni a védővámokat az EU termékek és gyárak védelmére, aki kirúgta a saját honfitársait és indiaiakkal dolgoztat helyette, az meg jól megszivta. Ezzel párhuzamosan vonzóbbá kellene tenni a belföldi munkaerőt, csökkenteni az adókat, és bizony visszavenni a munkások törvény által előirt jogaiból és juttatásaiból (amelyeket az elmúlt száz évben vivtak ki, folyamatos sztájkolással, kemény munkával - végül elérték, amit akartak, eszményi dolog európában munkavállalónak lenni, csak épp nincs munka, mert inkább a jogok nélküli kinai melóssal csináltatják meg helyettünk.)
De ez persze nem igy megy, mert a kapzsi tőkések fizetik azokat, akik ilyen kérdésben döntenek, tehát változás nem várható. Az irány nagyjából úgy néz ki, hogy az európai polgárok elszegényednek, eladósodnak, az európai gazdaság tulajdonjoga fokozatosan a fejlődő országok kezébe kerül.
Dátum: 2009.10.28. 20:10:05
Idézet: Kecskeffy - 2009.10.28. 18:14:49
Még egyszer: a MÁV nem egy kapitalista vállalat, hanem egy állami vállalat. Ennek minden ismérvét magán hordja, a vállalat vezetése, dolgozói nem érdekeltek a hatékonyságban, a profittermelésben. Semmiben sem különbözik a 30 évvel ezelőtti szocialista vállalatoktól. Nem állitom hogy a piacgazdaság a legtökéletesebb megoldás, de ennél lényegesen jobb. Jó példa a tv csatornáké: a tv2 és rtl klub nemhogy nyereséget termel, de az átaluk fizetett adók tartják el nagyrészt az állami mtv-t!
A témával kapcsolatban továbbra is az a véleményem, hogy a kapitalistákat és a kapitalista államot semmi nem ösztönzi arra, hogy a munkavégzőkre tekintettel legyenek, tehát a munkásoknak rá kell őket kényszeríteniük. Ennek jó módja a sztrájk, amely kellemetlen.
Még egyszer: a MÁV nem egy kapitalista vállalat, hanem egy állami vállalat. Ennek minden ismérvét magán hordja, a vállalat vezetése, dolgozói nem érdekeltek a hatékonyságban, a profittermelésben. Semmiben sem különbözik a 30 évvel ezelőtti szocialista vállalatoktól. Nem állitom hogy a piacgazdaság a legtökéletesebb megoldás, de ennél lényegesen jobb. Jó példa a tv csatornáké: a tv2 és rtl klub nemhogy nyereséget termel, de az átaluk fizetett adók tartják el nagyrészt az állami mtv-t!
Dátum: 2009.10.28. 19:59:06
Csüt. délután és pénteken már ugye menni fog, szigorúan monitorozzuk a dolgokat, de én hétvégén ugyanúgy gép előtt leszek, és Baraty is. A fejlesztés eléggé összetett, ezért nem zárom ki a hiba lehetőségét, bár elég sokat teszteltük.
A kalandok egyik legsarkalatosabb problémáját a próbák jelentik. A kalandok során kaphatsz tulajdonság és szakértelempróbákat. Itt a cél ugye az, hogy próbák kihivást jelentsenek, de azért teljesithetőek legyenek, és egy kalandban azért ne kelljen túl sok kristálypontot elkölteni. Ezenkivül a rendszernek igazságosnak kell lennie olyan szempontból, hogy a próbát ne az egyénhez méretezzük személyre szabottan (ha 10-es egészséged van, 12-es próba, ha 100-as, akkor 102-es), mindenki elé hasonló mércét állitsunk, számitson, ha valaki kiemelkedő valamiben. A rendszert még most is csiszolgatjuk, de már majdnem tökéletesnek tünik.
A lényeg nagyjából az, hogy nem egy fix képletet veszünk (pl. szint*3 vagy valami hasonló), hanem megnézzük, a játékosok mikorra milyen eredményt tudtak elérni, és ehhez viszonyitjuk a próbák erősségét. Igy pl. a szubtéri érzékelés próbák alacsonyak lesznek, mert az nem nagyon fejlesztette senki. Ezenkivül figyelembe vesszük azt is, hogy kinek mennyi LE "van a karakterében". Aki az átlaghoz képest gyengébb, az kap egy pici könnyitést (de az erősebbek nem kapnak nehezitést). Igy nem kerül hátrányba a kalandok során az, aki nem használ VF-et. A kalandokra természetesen lehet tudatturbóval készülni, és a tulajdonságpróbákhoz is kitaláltunk egy könnyitést, a specializált tulajdonságodra a dobás során bónuszt kapsz.
Mindezek mellett is szükség lesz a kalandokban kristálypontra, de az ismételhető küldetéseken kivül ezeket meg lehet szerezni italok vásárlásával is a lélekkufártól.
A kalandok egyik legsarkalatosabb problémáját a próbák jelentik. A kalandok során kaphatsz tulajdonság és szakértelempróbákat. Itt a cél ugye az, hogy próbák kihivást jelentsenek, de azért teljesithetőek legyenek, és egy kalandban azért ne kelljen túl sok kristálypontot elkölteni. Ezenkivül a rendszernek igazságosnak kell lennie olyan szempontból, hogy a próbát ne az egyénhez méretezzük személyre szabottan (ha 10-es egészséged van, 12-es próba, ha 100-as, akkor 102-es), mindenki elé hasonló mércét állitsunk, számitson, ha valaki kiemelkedő valamiben. A rendszert még most is csiszolgatjuk, de már majdnem tökéletesnek tünik.
A lényeg nagyjából az, hogy nem egy fix képletet veszünk (pl. szint*3 vagy valami hasonló), hanem megnézzük, a játékosok mikorra milyen eredményt tudtak elérni, és ehhez viszonyitjuk a próbák erősségét. Igy pl. a szubtéri érzékelés próbák alacsonyak lesznek, mert az nem nagyon fejlesztette senki. Ezenkivül figyelembe vesszük azt is, hogy kinek mennyi LE "van a karakterében". Aki az átlaghoz képest gyengébb, az kap egy pici könnyitést (de az erősebbek nem kapnak nehezitést). Igy nem kerül hátrányba a kalandok során az, aki nem használ VF-et. A kalandokra természetesen lehet tudatturbóval készülni, és a tulajdonságpróbákhoz is kitaláltunk egy könnyitést, a specializált tulajdonságodra a dobás során bónuszt kapsz.
Mindezek mellett is szükség lesz a kalandokban kristálypontra, de az ismételhető küldetéseken kivül ezeket meg lehet szerezni italok vásárlásával is a lélekkufártól.
Dátum: 2009.10.28. 16:39:49
Várhatóan a kalandok holnap, azaz csütörtökön bekerülnek a játékba.
Dátum: 2009.10.28. 13:29:31
A képernyő tetejére, az infócsíkba bekerült egy plusz adat a kínzókamra telitettségéről. X / Y a formátum, ahol Y a kínzókamra mérete, X a betöltött helyek. Ha valaki kiszabadul a kínzókamrából, az nem feltétlenül frissül azonnal az infócsíkban.
Dátum: 2009.10.27. 11:42:45
A 4.világon volt egy hiba, a manakonstrukciót nem 8 óránként, hanem 24 óránként lehetett használni. Baraty ezt javította, de közben becsúszott egy kisebb hiba, a többi világon is a manakonstrukció nem naponta frissült, hanem 24 óránként, ezt gyorsan korrigáltuk.