Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2009.09.23. 15:13:48
Ha nem mehet tőle 15% alá a karakter, akkor minek levonni a csp-t ?
Dátum: 2009.09.23. 15:11:23
Nemhogy nem optimális szakértelmet, hanem egy totál felesleges és használhatatlan szakértelmet kelljen kifejleszteni.
Nálam az állatok vagy harcolnak, vagy a kennelben vannak. A gyógyítás egyik esetben sem működik. Miért állnék neki gyógyítgatni félóránként az állatomat, ha helyette a kennelben is gyakorlatozhat, hogy aztán szintet lépve maxba gyógyuljon és még küldetést is teljesítek vele? Minek klikkelgetnék félóránként, ha ájultra veretve az állatomat 12 óra alatt magától gyógyul több ezer ÉP-t.
Ráadásul bugos is a gyógyítás. A minap véletlenül a gyakorlás helyett gyógyításra klikkeltem, és amellett, hogy az összes állatom gyógyult 2 ép-t, fél órára kezelhetetlenné váltak, és mivel már nem tudtam kivárni azt a fél órát, így fél napig a kennelbe sem tudtak menni.
Van még egy kategória, mégpedig azok a játékosok, akik csak napi pár alkalommal tudnak a játékkal foglalkozni. Nekik szintén használhatatlan a gyógyítás.
Ha kötelezővé válik a gyógyítás, akkor legyen használható is egyben.
1. Lehessen a kennelben levő állatokat is gyógyítani
2. Több órára is ki lehessen jelölni a gyógyítást, ne csak 30 percre.
Ezek nélkül a gyógyítás jópár játékos számára használhatatlan, viszont egy ilyen változás mellett szerintem mindenki elfogadná, hogy 20-ra kell fejleszteni a szakértelmet.
Nálam az állatok vagy harcolnak, vagy a kennelben vannak. A gyógyítás egyik esetben sem működik. Miért állnék neki gyógyítgatni félóránként az állatomat, ha helyette a kennelben is gyakorlatozhat, hogy aztán szintet lépve maxba gyógyuljon és még küldetést is teljesítek vele? Minek klikkelgetnék félóránként, ha ájultra veretve az állatomat 12 óra alatt magától gyógyul több ezer ÉP-t.
Ráadásul bugos is a gyógyítás. A minap véletlenül a gyakorlás helyett gyógyításra klikkeltem, és amellett, hogy az összes állatom gyógyult 2 ép-t, fél órára kezelhetetlenné váltak, és mivel már nem tudtam kivárni azt a fél órát, így fél napig a kennelbe sem tudtak menni.
Van még egy kategória, mégpedig azok a játékosok, akik csak napi pár alkalommal tudnak a játékkal foglalkozni. Nekik szintén használhatatlan a gyógyítás.
Ha kötelezővé válik a gyógyítás, akkor legyen használható is egyben.
1. Lehessen a kennelben levő állatokat is gyógyítani
2. Több órára is ki lehessen jelölni a gyógyítást, ne csak 30 percre.
Ezek nélkül a gyógyítás jópár játékos számára használhatatlan, viszont egy ilyen változás mellett szerintem mindenki elfogadná, hogy 20-ra kell fejleszteni a szakértelmet.
Dátum: 2009.09.23. 12:45:16
"3. A 170-es kereskedelem talán kevésbé lesz kötelező magas szinten - márpedig ez is egy igény részetekről, hogy ne "egyenkarakterek legyenek"."
Pont a 170-es kereskedelem teszi lehetővé, hogy a játékosok több tárgyból válasszanak, és differenciálódhassanak valamennyire. 100-ik szinttől fölfelé gyakorlatilag 30 tárggyal / varázslattal kevesebből válogathatunk majd.
"2. Bármilyen más változással szemben a nagy előnye az egésznek az, hogy nem érint hátrányosan senkit, és továbbra is előnyt jelent a magasabb szakértelem."
Valójában mindenkit hátrányosan érint a dolog, ugyanis mindenki 30-al kevesebb felszerelésből választhat majd.
"1. A tárgyak erősségének növekedéséből, és az üthetőségi távolság növekedéséből jövő differenciát kompenzálja ez a reform."
Nem lehetett volna inkább valamilyen módon lassítani, vagy megfordítani a mezőny szétszakadását? Például a szinguláris ismeretek csak akkor adjon plusz tp-t, ha a karakter nem lefelé üt. Ezzel együtt ösztönözni a felfelé támadást.
Nekem két komoly problémám van a kereskedelem felezésével.
1. Drasztikusan lecsökken a választható tárgyak listája.
2. Az epikus lények leölése még tovább nehezedik.
Pont a 170-es kereskedelem teszi lehetővé, hogy a játékosok több tárgyból válasszanak, és differenciálódhassanak valamennyire. 100-ik szinttől fölfelé gyakorlatilag 30 tárggyal / varázslattal kevesebből válogathatunk majd.
"2. Bármilyen más változással szemben a nagy előnye az egésznek az, hogy nem érint hátrányosan senkit, és továbbra is előnyt jelent a magasabb szakértelem."
Valójában mindenkit hátrányosan érint a dolog, ugyanis mindenki 30-al kevesebb felszerelésből választhat majd.
"1. A tárgyak erősségének növekedéséből, és az üthetőségi távolság növekedéséből jövő differenciát kompenzálja ez a reform."
Nem lehetett volna inkább valamilyen módon lassítani, vagy megfordítani a mezőny szétszakadását? Például a szinguláris ismeretek csak akkor adjon plusz tp-t, ha a karakter nem lefelé üt. Ezzel együtt ösztönözni a felfelé támadást.
Nekem két komoly problémám van a kereskedelem felezésével.
1. Drasztikusan lecsökken a választható tárgyak listája.
2. Az epikus lények leölése még tovább nehezedik.
Dátum: 2009.09.23. 10:56:16
Ha azt akarjátok, hogy Miklós megválaszolja, hogy miért felezte le a kereskedelmet, akkor felfelé pontozzátok, ne lefelé.
Dátum: 2009.09.23. 10:31:28
A megnövekedett közelharci sebzéssel megnőtt a lélekszívás is. Sokszor csont szárazra vannak szívva, és már nem csak csata végén nem lehet rabolni, de lélekszívással sem jön már belőlük semmi. A KH most "túlhalászat"-ban szenved és nem képes annyi LE-t visszaregenerálni, amennyit lehalásznak a karakterek, így gyakori a 0 LE.
Dátum: 2009.09.23. 10:31:04
Miklós, inkább Te nem érted a mi problémáinkat. Olvasd el a hozzászólásaimat ezzel kapcsolatban.
Az egyetlen dolog amit én nem értek a változással kapcsolatban, hogy erre miért volt szükség. Esetleg elmagyarázhatnád...
Az egyetlen dolog amit én nem értek a változással kapcsolatban, hogy erre miért volt szükség. Esetleg elmagyarázhatnád...
Dátum: 2009.09.23. 09:51:07
Egyre gyakoribb, hogy nincs náluk LE. Néha kapnak egy löketet és akkor pár óráig van bennük, egyébként meg azon múlik, hogy hány csatát nyernek/vesztenek. Nagy szintkülönbség esetén is előfordul, hogy 0 LE a zsákmány, noha az ellenfélnél van LE. 7 szint különbségnél 5k LE-ből már 0 a zsákmány.
Dátum: 2009.09.22. 16:46:01
Értem én, hogy korlátozni kell, de miért a legbrutálisabb favágó módszerekkel? Ennél drasztikusabban már nem lehetett volna megoldani a tárgyakból való kifutást.
A kereskedelem lefelezése helyett lehetett volna lassítani a szintlépéseken, 9 szinttel több tárgyat berakni a játékba, úgy megtervezni az új tárgyakat, hogy ne okozzon problémát a 170 kereskedelem. Mindezt úgy, hogy a játékosok semmit nem vesznek észre az egészből.
Ehelyett mi történt: szakértelem felezés, 30 tárggyal / varázslattal kisebb választék a lélekkufárnál, ezzel együtt a játékstílusok beszűkítése, egyenkarakterek felé való orientálódás. Erre sajnos tényleg nem tudok mást mondani, mint amatőr megoldás.
A kereskedelem lefelezése helyett lehetett volna lassítani a szintlépéseken, 9 szinttel több tárgyat berakni a játékba, úgy megtervezni az új tárgyakat, hogy ne okozzon problémát a 170 kereskedelem. Mindezt úgy, hogy a játékosok semmit nem vesznek észre az egészből.
Ehelyett mi történt: szakértelem felezés, 30 tárggyal / varázslattal kisebb választék a lélekkufárnál, ezzel együtt a játékstílusok beszűkítése, egyenkarakterek felé való orientálódás. Erre sajnos tényleg nem tudok mást mondani, mint amatőr megoldás.
Dátum: 2009.09.22. 16:31:55
Idézet: Mortimer - 2009.09.22. 16:10:44
- elfogytak a küldetések
- elfogytak a legendák
- elfogytak a tárgyak
- a szövetségi háborúk teljesen értelmetlenné váltak
- a fertőzés után nincs semmilyen cél
Teljesen igazad van Mortimer. Csak kiegészíteném pár dologgal a listát.
- elfogytak az épületek
- elfogytak az epikus tárgyak ( ez folyamatosan megtörténik)
- elfogytak a szakértelmek ( gyakorlatilag semmit nem lehet már fejleszteni a két kritikus szakin kívül)
- elfogytak a küldetések
- elfogytak a legendák
- elfogytak a tárgyak
- a szövetségi háborúk teljesen értelmetlenné váltak
- a fertőzés után nincs semmilyen cél
Teljesen igazad van Mortimer. Csak kiegészíteném pár dologgal a listát.
- elfogytak az épületek
- elfogytak az epikus tárgyak ( ez folyamatosan megtörténik)
- elfogytak a szakértelmek ( gyakorlatilag semmit nem lehet már fejleszteni a két kritikus szakin kívül)
Dátum: 2009.09.22. 16:18:00
Jerikó, a kereskedelem lefelezésével 9 szintnyi tárgyat tudott spórolni Miklós. Nyert vele max 3 hónapot. Ha megint elfogynak a tárgyak, megint lefelezi a kereskedelmet, hogy nyerjen rajta megint? Miközben olyan dolgokra nem gondol, amiket az előző hsz-ben írtam.
Nem hiszem el, hogy +9 tárgy legyártása minden kategóriában akkora plusz munkát jelentett volna, hogy emiatt inkább le kellett felezni a kereskedelmet. Ennél még az is jobb megoldás, ha a szintlépést lassítja.
Nem hiszem el, hogy +9 tárgy legyártása minden kategóriában akkora plusz munkát jelentett volna, hogy emiatt inkább le kellett felezni a kereskedelmet. Ennél még az is jobb megoldás, ha a szintlépést lassítja.
Dátum: 2009.09.22. 16:08:30
Arról nem is beszélve, hogy a szintlépések egyre lassulnak, ezek után már két szintet kell lépni, hogy új tárgyat vehessen az ember, így akár 2-3 hétig, visszafogott fejlődés esetében akár két hónapig is ugyan azokkal a tárgyakkal rohangálnak majd az emberek.
Fertőzés ellen már nem kell küzdeni, a legenda általában hónapokat késik, az epikus kincsekre mindig várni kell, ezután már csak minden második szinten érdemes a kufárhoz belépni. Mi lesz a következő? 100-ik szint felett már csak kétszintenként fognak új szörnyek jönni vadászatban?
Fertőzés ellen már nem kell küzdeni, a legenda általában hónapokat késik, az epikus kincsekre mindig várni kell, ezután már csak minden második szinten érdemes a kufárhoz belépni. Mi lesz a következő? 100-ik szint felett már csak kétszintenként fognak új szörnyek jönni vadászatban?
Dátum: 2009.09.22. 15:56:51
Helyette most mindenkit korlátoztok, és 100-ik szint felett lefelezitek a kereskedelmet…
Miért nem lehet olyan tárgyakat kitalálni, ami mellett nem okoz problémát a 170-es kereskedelem? Miért jobb az, hogy tovább szűkítitek helyette a választékot?
Nyilván több idő kijavítani a 100+ tárgyakat, mint egycsapásra lefelezni a kereskedelmet, de ennek akkor sem ez a módja.
Miért nem lehet olyan tárgyakat kitalálni, ami mellett nem okoz problémát a 170-es kereskedelem? Miért jobb az, hogy tovább szűkítitek helyette a választékot?
Nyilván több idő kijavítani a 100+ tárgyakat, mint egycsapásra lefelezni a kereskedelmet, de ennek akkor sem ez a módja.
Dátum: 2009.09.22. 15:31:20
Nem értem, miért jó, hogy a kereskedelmet még tovább kellett korlátozni. Az,hogy 100-ik szint felett nem 17 szinttel magasabb tárgyat lehet majd megvenni, hanem csak 8-cal, semmi másra nem jó, mint hogy még kevesebb tárgyból lehessen válogatni. Jelenleg volt legalább több alternatíva is, lehetett közelharcra öltözni, LE szívásra, vagy épp varázslatokra. Ezzel a változással 9 fegyverrel, páncéllal és pajzsal kevesebből lehet majd választani. Kinek jó ez? Nemrégiben pont azt mondta Miklós, hogy semmi gond a kereskedelemmel, és számoltak vele. Ha mindenki 17 szinttel magasabb tárgyakat használ, akkor hol jönnek ki egyenlőtlenségek?
Mitől jönnek ki egyenlőtlenségek 100-ik szint felett, és miért nem jöttek ki eddig?
Miért nem lehet olyan tárgyakat berakni 100-ik szint fölé, ami nem okoz problémát, ha 17 szinttel nagyobbak mint a karakter szintje?
Ez a változtatás csak két dologra jó. Az egyik, hogy 9 szinttel késöbb kell Miklósnak új tárgyakat gyártania majd, a másik pedig, hogy még nehezebb legyen leölni az epikus szörnyeket mint eddig.
Ez pedig elég sovány magyarázat...
Mitől jönnek ki egyenlőtlenségek 100-ik szint felett, és miért nem jöttek ki eddig?
Miért nem lehet olyan tárgyakat berakni 100-ik szint fölé, ami nem okoz problémát, ha 17 szinttel nagyobbak mint a karakter szintje?
Ez a változtatás csak két dologra jó. Az egyik, hogy 9 szinttel késöbb kell Miklósnak új tárgyakat gyártania majd, a másik pedig, hogy még nehezebb legyen leölni az epikus szörnyeket mint eddig.
Ez pedig elég sovány magyarázat...
Dátum: 2009.09.21. 19:56:16
Az még jobban bosszant, hogy hónapok óta nincs új legenda, és ahelyett, hogy végre elkészítenék, nekiállnak azokat a tárgyakat butítani, amikért fizettünk is.
Dátum: 2009.09.21. 19:21:27
Idézet: Butchman - 2009.09.21. 18:23:16
Nem egészen... Ez olyan, mintha a pék éjjel betörne hozzád, és ott cserélné ki a kenyeret...
Olyan, mintha a boltban vásárolt 1 kilós kenyeret éjjel a pék kicserélné 0,75- ösre.
Nem egészen... Ez olyan, mintha a pék éjjel betörne hozzád, és ott cserélné ki a kenyeret...
Dátum: 2009.09.21. 15:15:33
Pár ötlet ami a háborúzást serkentheti:
Lélekprés
Ez az épület csak háborúban elnyert LE-ből építhető. Az épület minden szintje 1%-al növeli a győztes portyában szerzett LE mennyiségét. Működésének feltétele, hogy a szövetség az utolsó háborújából győztesen került ki és háborúi során legalább épületszint x 50 győztes portyája volt. Maximális szintje 25.
Hordaparancsnoki tábor
Ez az épület csak háborúban elnyert LE-ből építhető. Győztes portyád épületszint x 1% eséllyel nem kerül pp-be. Működésének feltétele, hogy a szövetség az utolsó háborújából győztesen került ki és háborúi során legalább épületszint x 50 győztes portyája volt. Maximális szintje 20.
Mentális pajzs
Ez az épület csak háborúban elnyert LE-ből építhető. A mentális pajzs minden szintje 2% eséllyel kivédi ellenfeleid kémgömbös próbálkozásait. Működésének feltétele, hogy a szövetség az utolsó háborújából győztesen került ki és háborúi során legalább épületszint x 50 győztes portyája volt. Maximális szintje 25.
Lélekprés
Ez az épület csak háborúban elnyert LE-ből építhető. Az épület minden szintje 1%-al növeli a győztes portyában szerzett LE mennyiségét. Működésének feltétele, hogy a szövetség az utolsó háborújából győztesen került ki és háborúi során legalább épületszint x 50 győztes portyája volt. Maximális szintje 25.
Hordaparancsnoki tábor
Ez az épület csak háborúban elnyert LE-ből építhető. Győztes portyád épületszint x 1% eséllyel nem kerül pp-be. Működésének feltétele, hogy a szövetség az utolsó háborújából győztesen került ki és háborúi során legalább épületszint x 50 győztes portyája volt. Maximális szintje 20.
Mentális pajzs
Ez az épület csak háborúban elnyert LE-ből építhető. A mentális pajzs minden szintje 2% eséllyel kivédi ellenfeleid kémgömbös próbálkozásait. Működésének feltétele, hogy a szövetség az utolsó háborújából győztesen került ki és háborúi során legalább épületszint x 50 győztes portyája volt. Maximális szintje 25.
Dátum: 2009.09.20. 13:17:09
Igen, de a bevezetése elött hiába kértük, hogy onnantól kezdve erősödjenek az epikusok, ahol még senki nem jár, mégsem ez történt. Megint bekövetkezett az ami az ismétlődő küldetéseknél is.
A dolog jó oldala, hogy az új varázslatok változatosabbak lettek mint az eddigiek voltak.
izzó tűzszőnyeg
Szint: 155
Sebzés: 500-560
Taumaturgia: -20
Lélekszívás: 50%
5% sebzés az ellenfél állatába
VP költség: 530
A dolog jó oldala, hogy az új varázslatok változatosabbak lettek mint az eddigiek voltak.
izzó tűzszőnyeg
Szint: 155
Sebzés: 500-560
Taumaturgia: -20
Lélekszívás: 50%
5% sebzés az ellenfél állatába
VP költség: 530
Dátum: 2009.09.20. 11:41:03
A tegnapi epikus csatánkban a legtöbb sebzést bevitt karakter 88 szinttel volt alacsonyabb az epikusnál.
Dátum: 2009.09.20. 11:13:42
Miklós valahol leírta, hogy nem győzi az új tárgyak gyártását. Gondolom rájött, hogy azzal, hogy az epikus többet sebez, nem fogja lassítani a szövetségek epikus ölő tempóját. Ha valóban lassítani akar, akkor a karakterek sebzésén is csökkentenie kell.
Dátum: 2009.09.19. 17:52:46
Pedig elég sok mindennel lehetne háborúra ösztönözni a szövetségeket.
Pl háborús portyában legyen egy minimális LE ami nyerhető, akkor is ha az ellenfélnél 0 van. Vagy háború megnyerése után X napig a portyákban szintén legyen egy minimális LE.
Kerüljön a játékba olyan épület, amit csak háborúban nyert LE-ből lehet építeni, semmi másból.
Egy egyszemélyes szövetség ne tudjon bedarálni egy 35 főset csak azért, mert nincs rajta támadható felület.
stb.
Pl háborús portyában legyen egy minimális LE ami nyerhető, akkor is ha az ellenfélnél 0 van. Vagy háború megnyerése után X napig a portyákban szintén legyen egy minimális LE.
Kerüljön a játékba olyan épület, amit csak háborúban nyert LE-ből lehet építeni, semmi másból.
Egy egyszemélyes szövetség ne tudjon bedarálni egy 35 főset csak azért, mert nincs rajta támadható felület.
stb.