Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.03.11. 13:06:42
Sajnos, ez egy paradox helyzet, és elég nehéz feloldani. Ha az első néggyel azonos erősségű tárgyakat rakunk be, akkor azzal nem azt érjük el, hogy a később induló, kisebb karik is tudjanak vásárolni, hanem azt, hogy a legtáposabbak valamivel olcsóbban vásárolnak, és a relikviák elvesztik relikvia jellegüket, mindenki ugyanazokkal a tárgyakkal fog szaladgálni. A normál tételek között vannak +3 tulajdonságot adók, és ezek elég szép áron mennek el. A +1 tulajdonság ettől csak erősségben különbözik, a piaci viszonyok fogják meghatározni, hogy ez mennyit ér meg egy játékosnak. Ha csak 2 dukátot, akkor annyit. ha nem veszi meg őket senki, akkor a tárgyakon erősíteni kell.
Az egész egy piaci dinamikán alapszik, előre kiszámítani nem lehet, mi is csak kísérletezni tudunk. Lehetséges, hogy még további, eltérő erősségű tárgyakkal bővül később a kinálat, lehet, hogy ezeket lecseréljük, nem tudom.
A másik, amit tudnotok kell, hogy a nagyon speciális, egyéni funkciójú tárgyak (amelyekből már eddig is rengeteg van) elkészítési igen massziv programozási idő, és a sok-sok egyéni kód fokozatosan egyre lassabbá teszi a játékot. Éppen ezért választottunk ilyen "egyszerűbb" tárgyakat ide. Nyilván mindenki szeretné, ha folyamatosan tudna vásárolni teljesen egyedi, speciális tárgyakat, ami csak neki lesz meg, de ennek az igénynek fizikai képtelenség megfelelni. Vagy egyediek a tárgyak, és akkor egy ember kb. 1-2-t vesz összesen, vagy lehet szépen vásárolgatni de akkor egyszerűbbek a cuccok és másnak is lesz rajtad kivül.
Dátum: 2010.03.11. 12:55:32
Jelenleg egy nyílt kvíz adatbázis létrehozásán dolgozunk. Ez úgy fog kinézni, hogy akár a játékba való bejelentkezés nélkül is meg lehet tekinteni a kvízkérdéseket, téma szerint kategóriákra bontva. A kérdést és a 4 válaszlehetőséget bárki megnézheti, de a jó választ csak úgy kérheted le, ha előtte beírsz egy ellenőrző kódot. Lehetőség lesz - mindenféle tét nélkül - próbára tenni a tudását a játékosoknak, lesznek külön toplisták.

Mi a célunk ezzel?
1.) A kvízkérdésekre a válaszokat már most is meg lehet találni a keresőprogramok segítségével, ill. játékosok által összegyűjtött adatbázisból. Ha minderre a mi oldalunkon belül is lehetőség van, akkor legalább nem kerül hátrányba az, akinek esetleg nem volt hozzáférése ilyen adatbázishoz (vagy ne adj isten "scripthez").
2.) Régóta kátik játékosok, hogy a kvízt a VU-tól függetlenül is lehessen akár gyakorolni, és bontsuk témakörökre a kérdéseket.
3.) A kvízadatbázis nyitottá tételével reméljük, hogy további játékosokat szerezhetünk a Végzetúrnak.

A kvízolimpia alatt a kérdésekre adott válaszok nem lesznek elérhetőek.

Ezután szeretnénk majd azzal kapcsolatban is lépni valamit, hogy a kvízolimpia tisztaságát megőrizzük. A következő 1 vagy 2 kvízolimpián logokat készítünk, és ezek kielemzése után döntünk arról, hogy mi legyen a következő lépés. Egyik lehetőségként felmerült pl. a kvízkérdések grafikaként való megjelenítése.

Elsőként most annyit fogtok látni, hogy a kvízkérdéseknél a válaszadás mellett lehetőség lesz majd arra is, hogy besoroljátok egy kategóriába (matematika, művészet, filmek stb. + alkategóriák). A végső besorolás meghatározott számú játékos véleménye alapján történik. A helyes besorolásokért utólagosan lélekenergia jutalmat adunk, amelyet az ajánlásokkal együtt, naponta egyszer fogunk jóváírni.
Ha a kérdések jelentős része besorolásra került, akkor a már besorolt kérdések alapján létrehozzuk a nyílt adatbázist.
4. világ kontra kvíz adminság:
A kvíz admini státuszban természetesen elvben benne van a visszaélés lehetősége, ezért sem tudnak a kvíz adminok a kvíz olimpia alatt az adatbázishoz hozzáférni. Ettől függetlenül, én megbizom bennük, és tudom, hogy Kócos nem élt vissza a státuszával. Már csak azért sem lehet ebből probléma, mert a kérdésekre a választ a keresőkben, sőt, a játékosok által csinált adatbázisban is megkeresheti az, aki erre veszi a fáradtságot, nem kell kvízadminnak lennie. Játékbeli hátránnyal semmiképp sem lehet sújtani valakit csak azért, mert vállalta a kvízadminságot, nem köthetem azt ki, hogy valaki ezért nem játszhat a V4-en, vagy bizonyos díjakat nem nyerhet meg stb. Az egyetlen lehetséges megoldás a dilemmádra, ha a V4-en megszüntetjük azt a díjat, ami a legtöbb helyes kvízkérdésért jár. Kérdés, hogy ezt akarjátok-e?
Dátum: 2010.03.10. 12:54:24
Kérésetek alapján az aukciós házba bekerült plusz két tétel. Ezek kisebb és gyakoribb tárgyak, lehetőséget adnak a kisebb pénzűeknek is, hogy tudjanak vásárolni a dukátjaikért.
Dátum: 2010.03.09. 22:21:29
A közeljövőben várható:

- Extra tételek az aukciós házban

- Kvízkérdések kategóriabesorolása (irodalom, történelem, matematika stb)

- Egy új, időszakos esemény
Dátum: 2010.03.09. 14:35:36
Sziasztok,
Köszönjük a visszajelzéseket a fórum designnal kapcsolatban. A sebességgel kapcsolatos problémákat (Internet Explorer alatt) orvosoltuk, köszönjük a türelmeteket, akinek továbbra is sebesség problémája van, írja meg nekünk (azzal együtt, hogy melyik aloldallal volt gond, milyen böngésződ használ és milyen hardvere van).
Többen jelezték, hogy az oldalt kicsit túl sötétnek tartják. Tesztként a játékleírás
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=jatekleiras
hátterét megváltoztattuk, átmenetes helyett homogénre, és világosabbra.
Ha a harmadik variáció nyer, akkor tovább kísérletezünk.
Dátum: 2010.03.05. 13:11:18
A játék angol nyelvű verziójában, a Doomlordon új világot indítunk. Az előregisztráció a mai naptól él. Ez a 2. világ jövő hét pénteken, 14 órakor fog elindulni. Az előregisztrálók automatikusan megkapják a Végzet páncélját, és részt vesznek a bónusz őskő sorsoláson. Ennek a világnak a szabályai megegyeznek a magyar Végzetúr 1-es és 2-es világának szabályaival (de természetesen angol nyelven futnak).
Dátum: 2010.03.02. 12:44:16
Köszönjük a sok hozzászólást! A jelzett problémákat sürgősen orvosoljuk (egy része már meg is van).

Akinek esetleg lassú némelyik aloldal, ez 6os és 7es internet explorernél fordulhat elő,a png grafikákat az IE bénán kezeli, de meg fogjuk oldani hogy ne legyen gond.

Egy ilyen design váltásnál mindig az van, hogy az elején ugyan szokatlan, utána viszont hamar megszokja az ember, mi hetekig néztük és már nem feltétlenül látjuk, hogy probléma van vele, ezért is hasznos hogy leirjátok az első benyomásokat. Konzultálok majd a grafikus részleggel, hogy tudunk-e valamit világositani úgy, hogy a kontrasztok nem nőnek (sőt csökkennek).

A régi lila designről, én is ezt kérdeztem először Baratytól, hogy lehet-e majd váltani, de maga a program is nagyon megváltozott, a régi design sajnos nem elérhető. De az új rendszer sokkal rugalmasabb, talán itt már könnyebben megoldható lesz az oldal ízlés szerinti skinnelése. Aki ért hozzá nézzen bele a css-be, nyugodtan játszadozhat vele, ha valami hasznos alternativ design készül szivesen megosztjuk a nagyérdeművel és jutalmazzuk az elkészitőjét.
Dátum: 2010.03.02. 11:13:30
Beélesítettük az új design-t. Kérem, írjátok le róla a véleményeteket, javaslataitokat, ill. ha valami hibát találtok még, azt is. Köszi!
Dátum: 2010.02.24. 20:13:49
Március 2-án, kedden délelőtt 10 órától 11 óráig tervezett szerver leállás lesz. A játék grafikáját teljesen újradesignoltuk, ezt fogjuk feltölteni. Reméljük, elnyeri a tetszéseteket!

Ezenkívül bekerül egy bónusz is, a szövetségek mostantól írhatnak toborzó szöveget, amely az új szövetséget kereső játékosoknak jelenik meg.
Dátum: 2010.02.23. 18:56:38
Bekerültek a játékba a 100. szint feletti fókuszkristályok varázslathoz, páncélhoz, fegyverhez és pajzshoz.
A külföldre "menekülés" egy merész megoldás, elveszíted a kapcsolatot a családoddal, a barátaiddal... bár egyre többen választják a jobb élet reményében, de azért ez mindig is a lakosság kis százaléka lesz. Nekem is van olyan ismerősöm, aki kiment külföldre dolgozni, jobban keres, de valamit elveszített, amit nem lehet pótolni. De talán a gyerekének már jobb lesz. Aki kimegy külföldre, annak ugyanúgy számos problémával kell szembenéznie, igaz, más jellegűekkel - és nem mindenki találja meg a szerencséjét, ismerek olyat, aki sok kint töltött év után lógó arccal hazajött, úgy, hogy nem hozott haza semmit. Aki kitartó, szorgalmas, jól tud bánni a pénzzel, és nem válogatós a munka terén, az tud jól boldogulni külföldön - de az ilyen ember Mo-n is meg tud élni.
Idézet: Hagya - 2010.02.20. 09:15:28
Egy gyors kérdés,javaslat!
Nem lehetne bevezetni esetleg, hogy lélekgyémántért is lehessen venni italt ami kristálypontot ad?


Ennek nem sok értelmét látom, a lélekgyémántért millió sokkal hasznosabb dolgot lehet venni, amit máshogy nem szerezhetsz meg, míg KP-hez 4 különböző módon is hozzájuthatsz.
Dátum: 2010.02.14. 22:17:04
Az SMSben rendelt ősköveknek gyakorlatilag azonnal meg kell érkezniük. Ha ez nem történik meg, kérlek, irj nekünk egy emailt, userneved, mi volt az SMS, amit küldtél, mikor küldted, milyen számról, és rögtön utánanézünk.
Dátum: 2010.02.14. 22:14:26
Köszi az emlékeztetőt, ezt a szövetségi névváltoztatással egyidőben akartuk megcsinálni, de valamiért megcsúszott, és azóta sem készült el, sőt a mostani fejlesztési listán sincs rajta... pótoljuk!
Dátum: 2010.02.04. 14:29:00
A mai napon két dolog került be:

- Most már a kihívás során is lehet kalandot találni.

- Ha valakinek maximális számú gyűrű/nyaklánc fókuszkristálya van, és térkapuban fókuszkristályt találna, akkor nem gyűrűt v nyakláncot talál helyette, hanem kiégett/tönkrement relikviát. Ezek LE-ért eladható, funkció nélküli tárgyak. Aranydukátot nem érnek, de a gyűrűknél nyakláncoknál valamivel értékesebbek. Tehát attól függően, hogy valaki aranydukátot gyűjt vagy inkább a LE kell neki, lehet taktikázni, hogy eladja a fölös fókuszkristályokat dukátért, és újabbakat talál, vagy inkább hagyja betelni őket, és a kiégett relikviákat értékesíti a kufárnál.
Dátum: 2010.02.03. 22:02:15
Az AHs tételeket azért akarjuk bőviteni, mert már régóta kéritek, a tárgyak ugye egyre drágábban mennek el. Valószinűleg annyi fog történni, hogy bekerül 3-4 új tétel, de ezek csak kisebb dolgok lesznek (pl. +1 tulajdonságra).

A tombola valahogy úgy nézne ki, hogy bizonyos időközönként (hetente? 2 hetente? havonta?) kisorsolnánk néhány relikviát a játékosok között. alapban mindenkinek lenne 1 "tombolajegye", de aki őskövet vesz, az kapna még. Ez egyenlőre még csak ötlet, lesz róla szavazás / fórum.

Amikor a gyürü/nyaklánc fókuszkristályokat beraktuk, nem titkolt cél volt az is, hogy egy picit nerfeljük az aukciós bérletet. Sajnos ez a dolog nem jött össze, mivel max fkristálynál megint gyűrűt nyakláncot talál az ember. Ezt már akkor feljegyeztük hogy korrigálni kéne, de közben mindig volt fontosabb dolog. Most ezt megvalósítjuk úgy, hogy egy pici extra tápot is adunk.
Dátum: 2010.02.03. 18:45:59
Nem irtam olyat, hogy a 35% kihivás miatt tettük be, hanem azért, hogy egy érdekes csavar legyen - ami megtöri a monotonitást, ugyanannak a küldinek az ismétlését. Most lehet, hogy más ismételhető küldit lesz érdemesebb csinálni.

A lélekszivásos korlátozás szükségességének okát egy korábbi postban részletesen elmagyaráztam. Remélem a végleges verzió nem túlzottan korlátozó, továbbra is tág teret hagy a taktikázásra.
Dátum: 2010.02.03. 18:39:51
topicnyitó frissitve.
Dátum: 2010.02.03. 15:55:54
Nem szoktam a játékban hasraütésszerű változásokat csinálni. Általában minden egyes nagyobb változásról hosszadalmas vita folyik a fórumokon, de apróbb változások történnek úgy is, hogy több, tapasztalt játékossal való konzultáció után döntünk valamiről. Én is játszom a játékkal a középmezőnyben, az élmezőnyben nyilván nem lehet karakterem, ez inkorrekt lenne, de épp elég visszajelzést kapok erről is tőletek ill. az adatbázisból, logokból, amely a döntéseket megalapozottá teszi.

A +35% kábitás védelemről, a programban nem történt semmiféle változás, a kristály hordát próbáljuk érdekessé és izgalmassá tenni néha egy-egy csavarral. Lehet, hogy egy hónap múlva 35% kábitás védelmet kicseréljük +20 intelligenciára, vagy +20 rezisztenciára. Lehet, hogy a kHsok idővel megtanulnak tüzet lehelni, vagy hatalmas füleket növesztenek. Ezek célja nem a korlátozás, hanem a folyamatos kihívás, az izgalom biztosítása.

Magával a KHval nincs semmi gond, tökéletesen betölti a funkcióját, ellenfelet ad a topnak. Probléma legfeljebb a lélekszívás és a KH együttes működésével volt, ezt korrigálta a legutóbbi patch.

A változások célja minden esetben a játék és a játékélmény jobbá tétele, a játék élvezhetőségének hosszútávú megőrzése. Minden emberben megvan az ismeretlentől való félelem, a változásokkal szembeni bizonytalanság. A változásoktól való idegenkedés természetes dolog, mint ahogy a változások szükségessége is. Én annyit ígérhetek, hogy a továbbiakban is a vélemények maximális figyelembevételével, a játék érdekében, és csak a lehető legminimálisabb mértékben fognak dolgok módosulni.