Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.05.02. 22:56:22
Először bennünk is az az ötlet merült fel, hogy a lélekkutat töltjük minuszba kilépéskor, csakhogy ez összeakadna a háborúkkal, és egy szövi megtehetné, hogy nem foglalkozik a negativ kúttal, csak épitenek a rabszolgák ezerrel és amikor van egy gigaszövi akkor úgyis gyorsan visszaregenerál. Az sem lenne megoldás hogy ilyenkor csak a kutat lehet tölteni, ez további problémákat jelentene. A pusztitó csapást elég nehéz elnézni, rögtön ott van az épület lista tetején.
Dátum: 2010.04.30. 16:16:11
Idézet: Katatoniafan - 2010.04.30. 15:31:30
Nekem is le lett vonva csp, holott ÉN nem indultam 300-ról...
Ami volt csp-m(reggel 8-kor olyan 80 körül), azt meghagytam, mivel küldetés miatt nem akartam szintet lépni.Most akartam elkölteni lvl up után, s csak 15 volt nálam.
Akkor ez most "szándékos"(Akkor pedig érdekel a miért), avagy pedig véletlen?


Ha nem is +200, de a kelleténél 80-nal több csp-d volt, én is kiszámoltam, és Baraty is megnézte a mentések és logok alapján, ez lett levonva. 6 v. 7 ilyen ember volt, 45 és 255 közötti plusz csp-vel, ezt korrigáltuk.
Dátum: 2010.04.30. 13:10:06
Rendben, a tiltást feloldottam, ha összegyűlt a csp levonom és akkor ezt lerendeztük.

Találtam még pár karaktert, akinél eltérés volt a csp-ben, szerencsére ezt elég pontosan ki lehetett számolni, nekik volt csp-jük is, ezt le tudtuk vonni, szóval most elvben minden rendben van, de Baraty utánanéz, hogy ez az egész miből eredt, nem szeretnénk, ha a jövőben ebből probléma lenne. Köszönjük a türelmeteket.
Dátum: 2010.04.30. 11:40:14
Nézegetem, hogy mi lehetett a probléma oka, így elsőre úgy tűnik, hogy Hórusz volt az egyetlen, aki vmiért 300 csp.vel indult, tőle levontam 200 csp-t, mint látjátok, a dolog elég egyszerűen orvosolható, szóval hatalmas tragédia nem történt.... de az adatokat még elemezzük.

update: a program úgy látszik nem engedi, hogy a csp negativba menjen, ezért Hóruszt átmenetileg le kellett tiltanom, a tiltást feloldom, ha visszajelzett nekünk, hogy a csp-t nem költi el a továbbiakban addig, amig össze nem gyült a szükséges mennyiség, hogy levonhasam.
Dátum: 2010.04.29. 12:41:00
Idézet: Rokamoka - 2010.04.29. 12:17:34
Ha használja az ember a visszaállító gombot, törlődik a prémium tagság, az őskőt pedig az előző megvásárlásért nem adja vissza.


írj emailt az ügyfélszolgálatnak vagy az élő segitségen, segítünk, ezt a hibát 11 előtt javitottuk.

Illetve akinek bármilyen egyéb gondja van, jelezze nekünk, és igyekszünk rövid időn belül megoldani.

Ez a mostani, 50. szintű V4 egy új dolog nekünk is, elég sokat teszteltünk, de bizonyos oprendszer/böngésző kombinációknál, ill. bizonyos esetekben lehetnek gondok.

A kérdőivekkel kapcsolatban, mivel ez a világ 50. szinten indul, rögtön az elején mindenki az arcába kapott volna 4-5 kérdőivet, ráadásul olyat, amit egy másik világon már kitöltött, ennek sok értelme nem lett volna, ezért nincsenek kérdőivek.
Dátum: 2010.04.29. 07:14:51
Idézet: Damage - 2010.04.28. 21:35:29
Aukciós ház
Miért kell? Az azonnali szintlépés folyamatos parafaktor ha az ember szintre gyúr.
Van állatszintre és rabolt LE-re is ható relikvia.
Előzőn is ki lett szedve, mert értelmetlen v4en, most miért van?
HKK relikviák?
A császári tekercset kell részleteznem?

Az AH azért kell, mert aki átviszi a karaktert a végén, az nyilván örül neki ha vannak dukátjai, mint mindenki másnak azon a világon, ill. 1-2 relikvia sem fog neki rosszul jönni. Aki szintlépésre gyúr, az nyilván nem fog ezzel foglalkozni. HKK relikviák, nem tudom ez végül volt-e V4en v sem korábban, most ugyanúgy lesz, mint eddig.

Idézet: BlackSheep77HUN - 2010.04.28. 22:24:35
Kérdés merült fel: Elég a sima BK vagy esetleg a dombbornyomot kártya szükséges hozzá?

Olyan kártya kell, amivel neten tudsz fizetni, szerintem dombornyomásos kell, de ki kell próbálni, hogy mit fogad el.
Dátum: 2010.04.28. 21:33:19
Megmondom őszintén, most merült fel először az előre utalás gondolata, ha hamarabb eszünkbe jut, ezt meg lehetett volna oldani úgy, hogy a játékosok már az előregisztráció során láthatják a karakterszámukat, és így tudnak utalni. Az elkövetkezendőkre ezt igyekszünk megoldani.
Az OTPn belüli utalás elvileg 1 nap, tehát ha vki reggel utal, a pénz délre, max du. 2-re ott lesz, megkérem Katit, hogy sűrűbben nézzen rá.
De van egy másik megoldás is, amire azonnal megkapod az őskövet, és nem kell a drága SMS-t használni. Ha van bankszámlád, akkor valószínűleg van bankkártyád is. Az őskővásárlásnál válaszd a Paypal opciót (NEM SZÜKSÉGES PAYPAL számla hozzá!). Amikor feljön a paypal ablak, válaszd a
Don't have a PayPal account?
Use your credit card or bank account (where available). Continue
opciót. Itt feljön egy normál bankkártyás fizetési felület (mondom, PAYPAL nem kell hozzá!), az adatok megadása és fizetés után pár percen belül ott lesznek az őskövek a karakterednél.
Dátum: 2010.04.28. 21:17:33
Rafkós: megmondom, mi a különbség. A portyázás automatizálást kevesen csinálják, mert a dolog jóval komplikáltabb, és relative könnyen észlelhető, erre külön log fájljaink vannak, már nem egy ember vett érzékeny örök búcsút a karakterétől amikor ezzel lebukott, és biztos vagyok benne, hogy lesznek még továbbiak.

A kvíz scriptelés sokkal globálisabb probléma, és a játék egy legizgalmasabb beépített versenyét, a kvízolimpiát is "piszkálja".

Idézet: Birka - 2010.04.28. 11:29:39

-Nem automatikusan figyeli a rendszer, hogy van-e már ilyen kérdés/válas páros a rendszerben??? Nekem ez az alap admin support eleme kéne hogy legyen logikailag...

Egy kicsit gondolkodj... A "már szerepelt" kategória nem azt jelenti, hogy szó szerint ebben a formában szerepelt a kérdés, erre azért nem olyan egyszerű megoldani, hogy előkeresse a hasonló kérdéseket. A rutinos admin egy kérdésben, ami gyanús, hogy már volt, felismeri, hogy mi az a kulcsszó, amire rákeresve nem kap túl sok találatot, csak relevánsakat és látja hogy vissza kell-e dobni. Erre programot írni nem lenne túl egyszerű, de ha valaki vállalja, hajrá, megjöszönjük a segítséget
Dátum: 2010.04.28. 11:11:10
Idézet: Eardog - 2010.04.27. 16:45:57
Nem értem, miért kell úgy maradnia, hogy vágólapra rakható legyen???!!!

Ez még nincs véglegesítve, több ember véleményét megkérdeztem erről, és azt a választ kaptam, hogy nem tudhatja mindenki mindenre a választ. Ilyenkor kézenfekvő, hogy rákeres a dologra a neten - ezt nem lehet megakadályozni. Mint ahogy azt sem, hogy a kérdést beírja, vagy legalábbis releváns kulcsszavakat belőle. Az már, hogy kijelölök egy szót vagy az egészet, vagy beírom, kb. mindegy, az előbbi egyszerűbb.
Én mindig beírok 1-2 kulcsszót a kérdésből a googléba, ha nem tudom a választ, nem pedig az egész kérdést jelölöm ki, tehát nem tartom a kijelölhetőséget esszenciálisnak. Ha egy script képes az automatikus kijelölésre, akkor valószínűleg ezt a kiskaput is be kell zárni.
Viszont egy dolog biztos, a kvíz adminok számára segítséget jelent, ha a kérdés kijelölhető, és így tudják ellenőrizni, hogy az új kérdés szerepel-e már az adatbázisban.

Idézet: Prisma - 2010.04.27. 16:57:12
Én a 2. problémával kapcsolatban Birkával értek egyet, jó lenne, ha lenne lehetőség valahogyan kimaradni a kvízelésből.

Valójában, van rá lehetőséged. A kvíz +10% bónuszt ad, erről lemondhatsz, ugyanúgy, mint pl. sokan lemondanak az ajánlásból kapott 10% bónuszról - pedig sosem hallottam, hogy valaki amiatt panaszkodna, hogy az ajánlásból nem kapja meg a +10% bónuszt, akkor mekkora hátrányba kerül. Van egy AHs relikvia, ami +5%-kot ad akkor is, ha nem jól válaszolsz, ez tovább csökkentheti a "hátrányt".

Idézet: Jeriko - 2010.04.27. 17:13:43
Egyszerű megoldás: a kérdések feltevésekor random fel kell cserélni egy-két betűt - így a kérdést nem lehet megtalálni az adatbázisokban, ugyanakkor értelmezhető marad az emberi agy számára. Belefér a kvízbe, hogy fel kelljen ismerni az elgépelést (csere kizárólag szavakon belül legyen, és csak betűket cseréljen, írásjeleket, számokat ne).

Haha, ez jópofa, annak idején mi is gondoltunk erre, de a válasz az volt, hogy egy csomó ember panaszkodna, hogy helyesírási hiba van a kvízben, és akkor az övét miért nem fogadták el... De tudod mit, végső megoldásnak ezt félreteszem. Mondjuk lehet hogy erre is lehetne algoritmust írni, ami ez alapján keres.

Idézet: masterv - 2010.04.27. 18:01:52
10-15K jó válaszonként 1 érem pl. barátságosnak látszik.

Én azért írtam, hogy inkább kérdésfeltevéshez kötném, mint kérdésválaszoláshoz, mert utóbbi scriptelhető, előbbi nem, tehát könnyen az jöhetne le a dologból, hogy a kvízért már nemcsak +10% jár, hanem kvízmedál is, akkor még "kötelezőbb", még inkább scriptelni kell.
Dátum: 2010.04.27. 15:44:52
Irok egy gyors összefoglalást az álláspontunkról a kvíz scripttel kapcsolatban.

A Jerikó-féle kvíz adatbázis már jó ideje létezik, önmagában az ellen, hogy a játékosok információt gyűjtenek egy játékkal kapcsolatban, és azt egy adatbázisban elérhetővé teszik, nem lehetett kifogásunk, ráadásul ez publikus volt, mindenki számára elérhető, és a kvíz olimpia idejére ki is volt kapcsolva.
A gondok ott kezdődtek, hogy elkészültek az automata sriptek, amelyek a játékból közvetlenül a kvízkérdéseket lementették az adatbázisba, illetve onnan felolvasták, és a játékosnak kijelezték ill. megválaszolták helyette. Ezek a programok sértik a játék Felhasználási feltételeit, az adatbázisok alapján amelyek a scripttel automatikusan kommunikálnak, a programok készítői könnyen megtalálhatóak, jogilag felelősségre vonhatóak. Ilyen perekre már van precedencia is, a jogsértőket nemcsak felelősségre vonták, hanem masszív kártérítésre is kötelezték.
Én a saját részemről ezt csak a legvégső lehetőségnek tartom, első körben megteszünk mindent, hogy a kvíz scriptelést lehetetlenné tegyük. A script írója és a vele együttműködő adatbázisokat üzemeltetők dönthetnek úgy, hogy megértik az üzenetünket, miszerint a kvíz scriptelése csalás, és ezzel ártanak a játéknak. Ha nem, akkor marad a másik út, addig is gyűjtjük a screenshotokat, logokat és forráskódokat.
Sajnos, ebben a "harcban" mindenképpen hátrányban vagyunk, mert a mi elsődleges feladatunk az, hogy a játékot fejlesszük, egyszerre számos problémát kell kezelnünk, ez csak egy a sok közül, és éppen ezért átfutási ideje van. Ráadásul olyan módosítást csinálhatunk csak, ahol a szöveg továbbra is vágólapra rakható, ha valaki pl. googléban rá akar keresni a kérdésre.

Amit Birka ír, hogy a scriptek ellen úgysem lehet semmit sem tenni, és inkább szüntessük meg a játékban a kvízt, és adjuk meg helyette fixen a LE jutalmat, egy nagyon rossz megoldás lenne. Ezzel a mentalitással az egész játékot, sőt, bármilyen játékot meg kellene szüntetni, ahol automatizálni lehet folyamatokat.

A kvízmedálokkal kapcsolatban, semmiképp sem lenne korrekt visszamenőleg nerfelni őket, és épp elég játékos becsületesen jutott hozzá (nem láttam pl. hogy a VU találkozón a gép elé scriptek ültek volna). De annak idején az epikusból esett specializációs tárgyak esetében is engedtünk, és bevezettük az entitásokat, ebben a témában nyitottak vagyunk egy olyan fejlesztésre, amely a kvíz medálok adta előnyt csökkenti (erre volt már egy felvetés korábban, elfogadott kvízkérdések arányában kvízmedált adni vagy valami hasonló módon).
Dátum: 2010.04.26. 17:30:03
Sajnos arra nincs kapacitásom, hogy visszamenőleg minden postomat módosítsam amiben valaminek a terveiről írtam, akkor, ha a dolog változik, de ahogy említettem, a V4 végleges szabályai a V4 információk menüpontban olvashatók:
http://teszt1.vegzetur.hu/index.php?m=v4_informaciok

Idézet: Sesshomaru - 2010.04.24. 21:32:15
Olyan kategória is lehetne, hogy legkevesebb vesztett csata, legkevesebb elvesztett lélekenergia

Akkor aki az elején beül egy katakombába és ott is marad, nyerte mindkét kategóriát

Idézet: Ashkenor - 2010.04.25. 19:08:42
Apróság, de jelent CSP hátrányt számomra, ha nem délelőtt 10-kor veszem meg a prémium tagságot, hanem csak este 19.00-kor?
Ha igen, akkor lehetséges, hogy már előző napok valamelyikén megvegyem a prémium tagságot?

Amennyire emlékszem, ha a prémium tagságot az indulás napján megveszed, a plusz csp regenerációt visszamenőleg megkapod, de erre rákérdezek Baratynál. Ahogy írtam, törekedni fogunk rá, hogy ne kelljen mindenkinek pontban 10kor a gép előtt lennie, aki délután kezd, ne szenvedjen semmilyen hátrányt. Az, hogy csütörtökön indul a szerver vagy pénteken szvsz mindegy, van aki hétvégén kirándulni megy, annak azért jobb a hétközben, olyan időpont nem lesz, ami mindenkinek jó. Mivel a csp és pp elég sokáig halmozható, azért ez ad rugalmasságot, nem kell éjjel-nappal a gép előtt lenni.
Dátum: 2010.04.26. 14:12:23
Bekerültek a játékba a gyógyitalok és varázsitalok 150. szintig.
Dátum: 2010.04.24. 21:14:27
Idézet: Yaksee - 2010.04.24. 17:15:58

Idézet: Miklós - 2010.03.25. 12:23:16

Ezzel szemben...
Idézet: Miklós - 2010.04.24. 16:05:22



Figyeld a dátumot! A végleges verzió sosem az, amit egy hónappal ezelőtt írok le tervként, hanem ami a végleges szabályokban szerepel. A csp és pp a katakombákban is regenerálódni fog.
Dátum: 2010.04.24. 16:05:22
Idézet: pityu - 2010.04.23. 14:40:58
Szóval kérném, hogy indulás előtt, EGYÉRTELMŰEN legyen a JV részéről megfogalmazva a szabályok között, hogy azok a nyertesek, akik nem akarják a karaktert átvinni, kaphatnak-e őskő jutalmat az átvitel helyett, és ugyanazon e-mail címen regisztrált másik világbeli karakterre átadhatják-e a medált?

Nem tudom, ennél hogy lehetne egyértelműbben megfogalmazni, hogy NINCS őskő jutalom, a nyereményed az, hogy dicsőség medált kapsz és a karaktert átviheted más világra. A medál átadható lesz, benne van a szabályokban.

Idézet: MESSER - 2010.04.23. 15:00:54
Legközelebb a szerver indulást nem lehetne délutánra idöziteni vagy péntekre?Sokan dolgoznak, iskolában vannak és egy speed világon 6-8 *3ora az majd egy napos lemaradás annak aki dolgozik ezért az már oszt tp- ben is :(vagy egy olyan megoldás ilyen 50 es szintü kezdésnél hogy 10000lE plusz 14-15orakor jöhet elő

A probléma ezzel az, hogy egy ilyen új világot csak igy tudunk inditani, mert esszenciális, hogy az indulás és az első néhány óra munkaidőben legyen, hogy figyelemmel tudjuk kísérni, minden rendben van. De a csp-k és pp-k a katakombákban is regenerálódnak, szóval teljesen mind1, hogy reggel 10-kor indulsz, vagy délután 5-kor, nem szenvedsz semmilyen hátrányt (a szövijóváhagyásokat az elején este is csináljuk, nemcsak napközben).

Idézet: Kocos - 2010.04.23. 15:16:52
Legtobb nyert kihivas es legtobb gyozelem szandekosan maradt le?
Lehetne 1-2 olyan kategoria is, amiben nem tudni ki all az elen.
Legmagasabb szakertelem (nem osszeg), legmagasabb tulajdonsag (nem osszeg), legtobb kiegett osko, mittudomen.
Erdemes lenne sztem osszehozni vagy husz kategoriat, hogy szelesebb embertomegnek legyen vegig nyitott a verseny.

Legtöbb győzelem korábban sem volt a V4-eken, és ugyanezért nem akartunk legtöbb nyert kihívás sem - azért, mert ezt a statisztikát elég nehéz lenne következetes taktikával befolyásolni, ez a statisztika túlzottan függ a szerencsétől. A legmagasabb szaki pedig egy nobrainer, nyilván egy célkarakter nyerné, aki az összes szerzett LE-t csak és kizárólag egy szakértelem növelésére költené és igy farmolna dicsőségmedált a fő karijának. A lehetséges nyertesek körét inkább azzal bővítettük, hogy nemcsak az elsőt, hanem minden kategóriában az első 3-mat díjazzuk. De ettől függetlenül, ha van még ötlet jó új kategóriára, ami tényleg tudástól, teljesítménytől függ, és nem a vakszerencsétől, azt szívesen felvesszük.
Dátum: 2010.04.23. 13:22:05
A szabályokat kiegészítettük néhány védelemmel esetleges visszaélések ellen:

- A katakombákból való kilépéskor minden tárgyad, ami nincs bekészítve, törlődik, azért, hogy ne "csempészhess ki" így lélekenergiát.
- Karaktergeneráláskor a boltban csak a 4 alaptárgy kategóriából lehet vásárolni, varázsitalból nem.
- Ha egy karakter a szövetségéből rövid időn belül kilép (akár törlés által is), a szövetségére építésének arányában pusztító csapás kerülhet, tehát a szövetség tagjainak a kilépett tag építését pótolniuk kell. Ha 1 napon belül lép ki, akkor az építésének 100%-a, ha 2 napon belül, akkor 95%-a, stb. amit a többieknek be kell pótolniuk. 20 napon túl következmény nélkül kiléphet.
Dátum: 2010.04.23. 12:21:20
Idézet: Razor - 2010.04.23. 11:10:46

Ha 0-s szerencsével indul a kari 50-es szinten nagyon rossz átlagokat fog vadászni.

A szerencsének a vadászatban azért akkora jelentősége nincs, és a szerencsédet az elején nagyon gyorsan fogod tudni húzni.

Idézet: Let. - 2010.04.23. 11:11:33
Nem tudom másokkal is így van-e de hónap végén őskövet befizetni nehezebb gyerekek és család mellett.

Bevallom, erről elfeledkeztünk, legközelebb mindenképp oda fogunk figyelni rá!

Idézet: Rokamoka - 2010.04.23. 12:13:46
Idézet: Miklós - 2010.03.25. 12:23:16
Beraknánk a Gyorsításokhoz egy 4. funkciót, amivel egyszeri alkalommal lehetne venni 500 csp-t.

Ez csak egy ötlet volt a kezdetek kezdetén, a végleges szabályok már kint vannak, és abban nincs benne, ergo nem lesz.

Idézet: Szaza - 2010.04.23. 11:59:46
Lenne egy felvetésem a költségcsökkentésre, ha jól gondolom a lélekkufár már egyből elérhető és a kalandok is. Némi Le befektetéssel lehet venni Zöld kristályitalt, így lehet kalandot is írni, ami ha elfogadásra kerül akkor kiégett ősköveket kap a kaland írója. Ezáltal a költségek csökkenek.
Kérném az elgondolás megerősítését vagy elutasítását.

Italokat az elején nem vehetsz, ráadásul a kalandok értékelése 1-2 napba telik általában, tehát ez sajnos semmiképp sem működne
Dátum: 2010.04.23. 10:57:48
A hírekben elírtam, az indulás természetesen az 1 hetes előregisztráció leteltével, ápr. 29-én 10 órakor lesz, nem pedig jún. 29-én!

Idézet: Blazek - 2010.04.22. 23:37:37
amint indulok, kéne egy szett ősköves cucc, számoljunk 4*30 őskővel. 6 őskő az egy heti prémium, és máris 200 őskőnél tartok, pedig még nem is játszottam egy percet sem.

Csak két dologról feledkeztél meg:
1.) Mivel ez egy gyors szerver, az ugyanakkora összegért vett őskő mennyiség kb. 2,5 szörös. Tehát az a 200 őskő valójában 80 őskőnek felel meg.
2.) Az első 50 szintre ez az ÖSSZES költséged, a 11 millió LE-s, 50. szintű karakterre 80 őskövet kellett költened összesen...
Dátum: 2010.04.22. 22:43:43
Idézet: Toner - 2010.04.22. 13:26:11
Mindenki 0-s szerencsével fog rajtolni,és épít,ha beveszik valahová?
Edit.: A sima specializáció miként lesz használható a karakteralkotás során? Csak 1 tulajdonságra fixen,vagy váltható kőért vagy egyáltalában nincs is?

0-s szerencséd lesz, a karakteralkotáskor nem tudod növelni. A specializáció beállítható, és őskőért váltható a karaktergenerálás során.

Idézet: Jeriko - 2010.04.22. 16:56:59
Kiszámoltam, mennyi LE van v1-es, 100. szintű karakteremben. Kb. 130 Millió.
Esetleg pár 50. szintű átlagkari (nem pók) kiszámolhatná, neki mennyi van benne. A 11 millió elég kevésnek tűnik.

Nagyon sok adatot átnéztünk, 50. szintre egy karakterben tápolástól függően 7-8M LE van. Mivel itt nem lesz transzp. és ultraspec a karakteralkotáskor, ezzel kb. 1.4M LE-t vesztesz, így ezt hozzáadtuk. Azon, hogy 1. szinttől kezdve nem kell tárgyakat venni majd jelentős veszteséggel eladni, néhány százezer LE-t nyersz. Valamennyi bukó van azon, hogy az elején rá kell startolni az akadémiára és villámgyorsan felhúzni, addig hatékonyan nem tudsz fejleszteni szinte semmit. Összességében tehát a 9.3-9.5M lenne a reális. Azért adunk többet, mert senki sem átlagkarakterként akar indulni 50.-en, hanem kiugróan jól fejlesztett karakterként. A tesztszerveren már összeraktunk a 11M-ből karikat, és semmi gond nem lett velük, a mostani 50-es pókokhoz viszonyítva is jól helyt álltak. Szóval ez a 11 misi nem hasraütés volt...

Idézet: Sesshomaru - 2010.04.22. 20:37:48
Ha külön szövetségben vannak, akkor miért nem lehetnek egy világon? Bár ez inkább elméleti síkon van megkérdezve, mert nem valószínű, hogy bármit nyerjek.

Lásd: Játszhatok-e több karakterrel?
Dátum: 2010.04.22. 16:24:39
A mai naptól lehet előregisztrálni az új 4-es világra, amely speciális szabályokkal zajlik: a karakterek 50. szinten indulnak, és rögtön elkölthetnek 11millió LE-t karakterük létrehozására. A világ háromszoros sebességgel zajlik, 2 hónapig tart, és a legjobban szereplő karaktereket tulajdonosuk átviheti majd az első 3 világ valamelyikére. Az éles indulás időpontja ápr. 29. délelőtt 10 óra.
Dátum: 2010.04.21. 11:53:43
Szabályok (béta verzió)

A játékosok induláskor a katakombákban találják magukat. A normál katakombához hasonlóan,
1.) nem lehet támadniuk, nem lehet őket támadni
2.) nem tudnak vadászni
3.) nem tudnak szövetségbe lépni
4.) csp-jük, pp-jük nem regenerálódik.
A többi funkció működik.

A játék kezdetekor
1.) A szintjük 50, TP 0.
2.) Van 11 millió LE-jük.
3.) Van 100 csp-jük.
4.) A tulajdonságokat, szakértelmeket egyszerre akár több ponttal is növelhetik. Erre van egy input box, ahol ezt be lehet állítani.
5.) A szakértelemösszeg max. 20%-kal lehet több, mint a TÖ összeg.
6.) A mágia tulajdonsága nem lehet nagyobb, mint a többi tulajdonság átlaga.
7.) A játék elején az írj 1 kvízkérdést küldetés rögtön teljesített legyen.
8.) A játékos 80-as fertőzéssel indul, de a Fertőzés menüpontban lesz egy gomb, egyetlen gombnyomással a fertőzés 20-ra csökkenthető, azért a költségért, amibe ez egyébként 20-tól 50. szintig kerül.

Ha a játékos LE-je 10,000 alá csökken, akkor elhagyja a katakombát, és minden egyéb tevékenység elérhetővé válik számára.

Speciális szabályok a játék ideje alatt:
1.) Nincs felejtés szakértelem.
2.) Nincs kristály horda.
3.) Az aukciós ház csak 60. szinten nyit.