Miklós:
Elég sok igéret elhangzott tőled, és hétfőre itt az új templom.
- Ősköves feladatok 2-ben maximalizálása.
- Időközi kis nyeremények feltuningolása.
- Akik vadászós és portyázós feladatok is teljesítik azok extra jutalomban részesülnek.
("A visszajelzéseket folyamatosan figyeljük, ahol kell, módosítani fogunk. Az ősköves küldikre már ki is találtunk valamit, hogy ne kaphasson valaki túl sokat, de azon a problémán nem fogunk tudni segíteni, hogy ha vki nem akar vadászni v portyázni. A templommal nem akarunk senkit semmire rákényszeríteni, de sokan panaszkodtak, hogy egy EHsnak nem éri meg vadászni, egy VFesnek nem éri meg portyázni, ezen szeretnénk változtatni azzal, hogy jutalmazzuk azokat, aki mindkettőt csinálja.")
Ezekből mi fog megvalósulni?
Plusz kiemelném a talán legtöbbek által kritizált dolgot: a spec.tulos küldetést vagy kezelje ősköves küldetésnek a rendszer (max. 2-be számítson be), vagy legyen valami megoldás arra, hogy ne legyen ekkora LE- vagy őskő-bukta(ugye 2 spec. váltásról van szó, ami extrém őskő költség!) Ötlet: számítson spectulosnak az adott tul. fejelsztése amíg a küldetés aktív. (esetleg ezt lehetne az indiana ostorhoz kötni)
Hozzászólások - Aurri
Dátum: 2012.05.12. 11:22:04
Dátum: 2012.05.10. 22:49:33
A +5 szerencséhez nem emlékszik valaki mit kell elérni? X drakón vagy X töltés? És mennyi az X?
Dátum: 2012.05.09. 07:37:30
/OFF/
Kócos vs Ariel
round 9
Fight!
No, erre sem sokan fogadtak volna, mondjuk másfél-két éve, hogy ez valaha (a bajnoki viadalon kívül) meg fog történni.
Kócos vs Ariel
round 9
Fight!
No, erre sem sokan fogadtak volna, mondjuk másfél-két éve, hogy ez valaha (a bajnoki viadalon kívül) meg fog történni.
Dátum: 2012.05.07. 21:20:31
Miklós: Többen leírták, hogy nem az éljátékosoknak, hanem az őket beérőknek lesz gondja a magasabb -szerinted magas szinten marginális, azonban a karakterek RELATÍV erejét markánsan meghatározó- LE/TP-vel. Ez velük szemben súlyos igazságtalanság, holott elvileg nagyrészt az ő felzárkóztatásukra is történne ez a fejlesztés.
Ha önző módon szeretne szavazni a top (mivel megadtad a lehetőséget nekik, így szívük joga), akkor az élen álló maréknyi elit megszavazza ezt magának -már csak a több célpont és az általad felsorolt többi érv miatt is, járulékos előnyként jobb fejlődési rátával- és kész. Az utánuk következők meg - akik nyilvánvalóan az új rendszer nagy vesztesei lehetnek- bízhatnak benne, hogy mégsem így lesz és nemmel voksolnak. Faramuci helyzet.
Ha önző módon szeretne szavazni a top (mivel megadtad a lehetőséget nekik, így szívük joga), akkor az élen álló maréknyi elit megszavazza ezt magának -már csak a több célpont és az általad felsorolt többi érv miatt is, járulékos előnyként jobb fejlődési rátával- és kész. Az utánuk következők meg - akik nyilvánvalóan az új rendszer nagy vesztesei lehetnek- bízhatnak benne, hogy mégsem így lesz és nemmel voksolnak. Faramuci helyzet.
Dátum: 2012.05.05. 13:02:37
A wikis szerencsekerék oldalt nem ártana rendbe rakni, jelen formájában egy átláthatatlan katyvasz. Már több mint 2 hónapja bent van, a legtöbb infó ismert. Én egyszer rászántam az időt és megpróbáltam észszerűbben rendszerezni, de valami nagyo*kos másnap visszarakta a jelenlegi gyönyörűséget (ezúton köszönöm neki...). Úgyhogy én itt igen mély tisztelettel megköszöntem a wikis szerkesztői munkásságot.
Azért leírom szerintem mi a gond a szerencsekerékes oldallal, hátha valami nagyon VIP, akinek nem törlik ki másnap a munkáját megfontolja:
- Teljesen felesleges az "erőforrásokat" és a többit különszedni. AZ egyetlen változó tétel a LE, és annak már jól ismertek a képletei, nem csak sejtések.
- Teljesen feleslegesek az egyes saját élmények beírogatása, a pontos képleteket kell bevésni és kész (a legtöbb helyen egy szinttől függő TP változó van csak, ezt kell beírni)
- Egy táblázat kell ahol egymás alatt fel van sorolva az összes GY-R-UR tárgy (ebben a sorrendben). Esetleg 3 táblázat ezeket különszedve.
Ennyi kellene.
Azért leírom szerintem mi a gond a szerencsekerékes oldallal, hátha valami nagyon VIP, akinek nem törlik ki másnap a munkáját megfontolja:
- Teljesen felesleges az "erőforrásokat" és a többit különszedni. AZ egyetlen változó tétel a LE, és annak már jól ismertek a képletei, nem csak sejtések.
- Teljesen feleslegesek az egyes saját élmények beírogatása, a pontos képleteket kell bevésni és kész (a legtöbb helyen egy szinttől függő TP változó van csak, ezt kell beírni)
- Egy táblázat kell ahol egymás alatt fel van sorolva az összes GY-R-UR tárgy (ebben a sorrendben). Esetleg 3 táblázat ezeket különszedve.
Ennyi kellene.
Dátum: 2012.04.28. 11:14:13
Ez a piros LE nyeremény (szintnyi TP - ne vicceljünk már...) meg a kisebb térkapu stimulátor(amit 2 nap alatt akkor is megkapsz ingyen ha közben be se lépsz a VU-ba) arra jó hogy piros pörgetésnél is izgulhass, hátha ezentúl a pechpontrendszerrel most már duplán csesz ki veled a random...
Viccet félretéve ezeknek semmi keresnivalójuk a tudás könyvével egy ligában, ildomos lenne korrigálni.
Viccet félretéve ezeknek semmi keresnivalójuk a tudás könyvével egy ligában, ildomos lenne korrigálni.
Dátum: 2012.04.27. 21:31:44
Idézet: Yasmina - 2012.04.26. 20:23:11
"
Írta: AzazelMa, 11:40:42
[Idézet ebből]Az utolsó fázisban ,minden eshet,ami az előző kettőben,ha még nincs meg neked."
Na ezt akkor gyorsan tegyük helyre. Eddig tuti úgy volt hogy esett minden harmadik fázisban is.
(imádom ha kapunk egy fals nemhiv. választ..)
A 3. fázisban csak az epikus kincsesláda esik a másik kettő már nem.
"
Írta: AzazelMa, 11:40:42
[Idézet ebből]Az utolsó fázisban ,minden eshet,ami az előző kettőben,ha még nincs meg neked."
Na ezt akkor gyorsan tegyük helyre. Eddig tuti úgy volt hogy esett minden harmadik fázisban is.
(imádom ha kapunk egy fals nemhiv. választ..)
Dátum: 2012.04.27. 17:10:13
Ha logolva lenne az EH-val nyert LE ez megoldható lenne. Az csak egy kattintás, pont mint a vadászat, a toplistán semmi helye. Na jó, esetleg zárójelben, kis betűvel.
Dátum: 2012.04.27. 16:49:53
Idézet: Jeriko - 2012.04.27. 16:26:59
Ez mondjuk alap, de inkább gyakrabban nullázódjon(6/12 óránként). Jellemzően ugyanazokat ütögetjük, előbb utóbb aki kicsit is ésszel használja a portya opciót (és nem csak robotokat üt, hanem játékosokat is) beleszaladna ebbe az idegesítő táblába, ezért a nullázás muszáj.
Alapvetően nem nagyon tetszik, hogy (mint kristálygömböző) néha ilyen felugró ablakokat kelljen blokkolgatnom (az akár 10-15 támadás nyomkodása ezen taktika mellett ugyanis bizony alap, mint ahogy az árnyékravetődés is, hiszen aki odafigyel, az nem hagyja magát leraboltatni.).
DE ha az ez ára hogy a scriptelők likvidálja legyenek ám legyen. Bár a nagyrablások és az automatizált scriptek a jó karakterhez közel nem elégségesek, de irritál a tudat, hogy vannak akik - neadjisten, esetleg- ilymódon rabolják össze magukat és feszítenek a toplisták élén (alapvetően jóhiszemű vagyok, feltételezzük, hogy nem így van). Ez majdnem olyan arcátlan dolog, mint a kristály robotokból kivert LE-vel LE-diff toplistát vezezni, de ez egy másik kérdés
Ha emellett még a játék is gyorsulna az csak jó.
Idézet: Quellon - 2012.04.27. 15:26:41
Szerintem nem lenne probléma kéthavonta begépelni 3-5 karaktert pluszban, de bizonyos időközönként (naponta?) lehet nullázni a számlálót.
Lehet nekem nehéz ma a felfogásom, de akkor már csak azt mond meg, hogy akkor is felugrana ez az izé, ha 2 hónap alatt jön össze a 20?
Szerintem nem lenne probléma kéthavonta begépelni 3-5 karaktert pluszban, de bizonyos időközönként (naponta?) lehet nullázni a számlálót.
Ez mondjuk alap, de inkább gyakrabban nullázódjon(6/12 óránként). Jellemzően ugyanazokat ütögetjük, előbb utóbb aki kicsit is ésszel használja a portya opciót (és nem csak robotokat üt, hanem játékosokat is) beleszaladna ebbe az idegesítő táblába, ezért a nullázás muszáj.
Alapvetően nem nagyon tetszik, hogy (mint kristálygömböző) néha ilyen felugró ablakokat kelljen blokkolgatnom (az akár 10-15 támadás nyomkodása ezen taktika mellett ugyanis bizony alap, mint ahogy az árnyékravetődés is, hiszen aki odafigyel, az nem hagyja magát leraboltatni.).
DE ha az ez ára hogy a scriptelők likvidálja legyenek ám legyen. Bár a nagyrablások és az automatizált scriptek a jó karakterhez közel nem elégségesek, de irritál a tudat, hogy vannak akik - neadjisten, esetleg- ilymódon rabolják össze magukat és feszítenek a toplisták élén (alapvetően jóhiszemű vagyok, feltételezzük, hogy nem így van). Ez majdnem olyan arcátlan dolog, mint a kristály robotokból kivert LE-vel LE-diff toplistát vezezni, de ez egy másik kérdés
Ha emellett még a játék is gyorsulna az csak jó.
Dátum: 2012.04.27. 16:09:43
Kizártnak tartom. Ha így lenne 60. szintre hirtelen irreális AF előnyben lennének, akik mondjuk 10. szinttől tolják a templomot. Elég előny lesz addigra az nekik, hogy 60. szinttől templomonként kapnak egy kalap AF-et, amit a többiek anno csak igen lassan csordogálva szerezhettek meg.
Dátum: 2012.04.25. 23:35:42
Landi alatt a vadászós végzet templomos küldetések számolódnak? (pl. ejts el X lényt, olyankor amikor lénybefogás esélyt dob)
*: megválaszoltam magamnak, figyelmetlen voltam (NEM).
*: megválaszoltam magamnak, figyelmetlen voltam (NEM).
Dátum: 2012.04.23. 20:40:32
Így van, de miért kell ezekért még egy (neadjisten ősköves) reliket kipengetni, miért ne tudhatná ezeket az ostor alapból?
Én ezt adnám az ostornak:
- Az áldozós küldik költsége feleződik
- a kiváltás (őskő és LE) költsége feleződik
- Tulajdonságfejlesztős küldinél a célszám elérésig a tul. specializáltnak számít (így még meg néha meg is érné, nem pedig büntetés lenne a küldi)
Én ezt adnám az ostornak:
- Az áldozós küldik költsége feleződik
- a kiváltás (őskő és LE) költsége feleződik
- Tulajdonságfejlesztős küldinél a célszám elérésig a tul. specializáltnak számít (így még meg néha meg is érné, nem pedig büntetés lenne a küldi)
Dátum: 2012.04.19. 23:13:53
1) Eddig a fogás utáni kémlelés teljesen felesleges volt, mert mutatta a csata leírása a lényeges paramétereket.
2) Ezután viszont valóban az általad leírt módszer fog csak szuperálni - kristálygömbbel...
2) Ezután viszont valóban az általad leírt módszer fog csak szuperálni - kristálygömbbel...
Dátum: 2012.04.19. 21:52:05
Hát ez ilyen formában tényleg kemény portya-nerfnek hat. A szerver-tehermentesítéséről meg annyit, hogy ennyire élvezhetetlenül lagos még talán egyik evenet kezdetén sem volt a VU, mint most.
Kérnénk szépen vissza a statisztikákat, ha lehetséges!
Kérnénk szépen vissza a statisztikákat, ha lehetséges!
Dátum: 2012.04.18. 13:33:36
Miklós:
köszönjük. A 20. szintű tárgy helyett a 40. szintig tolható variánson is gondolkodjatok el kérlek. 20. szintig szerintem simán kitolható (igaz kicsit lassabban) az állat felszerelés nélkül is (én a szerencskerék óta így tolom és nincs drasztikus változás max. 1-el kevesebb küldim van meg kétnaponta), mert 500 TP nem sok. Igazán afelett lenne rá szükség, mert ott már állatfelszerelés nélkül kínszenvedés és aki nem akar sokat vadászni/idomítani/állatokkal pepecselni azoknak nagyon hasznos lenne egy 40. szintig működő verzió. Jó az új fejelsztés, sokan nagyon várták, de innen már csak egy lépés egy 40. szintig működő (mondjuk 6 őskőbe kerülő) verzió. Nálam (és ismerőseimnél, akik ugyanezzel a taktikával játszanak) most ugyanúgy két opció van: tolom 20. szintig az állatokat, de azt meg tudom oldani különösebb áldozat és időveszteség nélkül extra szerelés nélkül is, vagy tolom 40. szintig, mint eddig de akkor ugyanúgy irreális10-12 őskőbe fog fájni/állatka.
köszönjük. A 20. szintű tárgy helyett a 40. szintig tolható variánson is gondolkodjatok el kérlek. 20. szintig szerintem simán kitolható (igaz kicsit lassabban) az állat felszerelés nélkül is (én a szerencskerék óta így tolom és nincs drasztikus változás max. 1-el kevesebb küldim van meg kétnaponta), mert 500 TP nem sok. Igazán afelett lenne rá szükség, mert ott már állatfelszerelés nélkül kínszenvedés és aki nem akar sokat vadászni/idomítani/állatokkal pepecselni azoknak nagyon hasznos lenne egy 40. szintig működő verzió. Jó az új fejelsztés, sokan nagyon várták, de innen már csak egy lépés egy 40. szintig működő (mondjuk 6 őskőbe kerülő) verzió. Nálam (és ismerőseimnél, akik ugyanezzel a taktikával játszanak) most ugyanúgy két opció van: tolom 20. szintig az állatokat, de azt meg tudom oldani különösebb áldozat és időveszteség nélkül extra szerelés nélkül is, vagy tolom 40. szintig, mint eddig de akkor ugyanúgy irreális10-12 őskőbe fog fájni/állatka.
Dátum: 2012.04.18. 13:08:35
Idézet: Hlegba - 2012.04.18. 10:17:34
Jó ötlet. Hetente bukhatna mondjuk 10%-ot. Ezzel párhuzamban, ha valaki határidőn belül végzi el kaphatna extra 10-20-30% (3. hét-2. hét-1.hét) jutalmat. Így megmaradna a versengés része, nagy elszállás nem lenne, de mindenki bezsákolhatná a tápokat. Esetleg lehetne az extra tápokat (pl templom medál, transzakármi) csak azoknak adni akik határidőn belül befutnak. Én végignyálaztam a küldiket, egy-két (kiváltható) küldi kivételével kényelemsen be lehet fejezni a küldiket a 30 nap alatt. Persze ehhez az kell hogy az emberfia áldozzon rá (időt/energiát/őskövet).
Azért kell határidő, mert eltunyulna a játék.
Max módosítani, ha v.ki időben csinálja meg, akkor 100%-os jutalom, ha pl, két hetet késik akkor már csak 90% és így tovább.
Ha nem lenne időlimit akkor nem volna sok értelme.
Max módosítani, ha v.ki időben csinálja meg, akkor 100%-os jutalom, ha pl, két hetet késik akkor már csak 90% és így tovább.
Ha nem lenne időlimit akkor nem volna sok értelme.
Jó ötlet. Hetente bukhatna mondjuk 10%-ot. Ezzel párhuzamban, ha valaki határidőn belül végzi el kaphatna extra 10-20-30% (3. hét-2. hét-1.hét) jutalmat. Így megmaradna a versengés része, nagy elszállás nem lenne, de mindenki bezsákolhatná a tápokat. Esetleg lehetne az extra tápokat (pl templom medál, transzakármi) csak azoknak adni akik határidőn belül befutnak. Én végignyálaztam a küldiket, egy-két (kiváltható) küldi kivételével kényelemsen be lehet fejezni a küldiket a 30 nap alatt. Persze ehhez az kell hogy az emberfia áldozzon rá (időt/energiát/őskövet).
Dátum: 2012.04.18. 12:54:58
És vajon kell majd ahhoz üres állathely, hogy számolja az autosajtot?
Dátum: 2012.04.18. 12:52:43
Miklós:
Nem tudom ki írta fel, de a Indiana Ostora tényleg tudhatná azt, hogy a küldetés kiváltásának (őskő és LE) költségét felezi.
Ezzel hasznossá lehetne tenni és talán csökkentené a templom őskő vonzatát (amiért a legnagyobb kritika érte a fejlesztést).
Ráadásul akárcsak a szerencsekerék bérletnél egyszeri fix bevétel lenne a kiadónak (így biztosan sokkal többen megvennék), és az ősköves kiváltást is többen választanák, amivel lehet végeredményben pluszban lenne a kiadó, mégis kevesebb lenne a keserű szájízű játékos.
Nem tudom ki írta fel, de a Indiana Ostora tényleg tudhatná azt, hogy a küldetés kiváltásának (őskő és LE) költségét felezi.
Ezzel hasznossá lehetne tenni és talán csökkentené a templom őskő vonzatát (amiért a legnagyobb kritika érte a fejlesztést).
Ráadásul akárcsak a szerencsekerék bérletnél egyszeri fix bevétel lenne a kiadónak (így biztosan sokkal többen megvennék), és az ősköves kiváltást is többen választanák, amivel lehet végeredményben pluszban lenne a kiadó, mégis kevesebb lenne a keserű szájízű játékos.
Dátum: 2012.04.17. 18:08:25
Az már látható hogy a várva várt fejlesztés osztatlan sikert nem aratott. Ennek elsődleges okait a nyilvánvalóan karakterrongáló küldetéskben (áldozz x erőforrást, vegyél x-et, csinálj y értelmetlen dolgot ami erőforrásba kerül, fejlessz z tulajdonságot/szakit amire lehet semmi szükséged nem lenne éppen) valamint az igen rosszul időzített őskő költség emelkedésben látom.
A nem feltétlenül optimális küldetéseket már megszoktuk, de azok tényleg kihívások voltak nyers LE jutalomért, és azért pusztán őskővel/erőforráspocséklással teljesíthetők nem nagyon voltak köztük (és nem mellesleg korlátlan idő állt rendelkezésre a megoldásukhoz). Itt 2 kiváltható, de a nem csekély LE-költség maradandó hátrányt okoz hosszú távon a karinak, vagy nem csekély (havi 45) őskő költséggel jár, ami havi szinten vetekszik a szerencsekerék 60 ősköves áremelkedésével (hol van már a prémium tagság havi 24 ősköves díja...). Igen ezek nem kötelező dolgok, tudjuk. DE ha valaki szeretne a karakterének minnél kevesebb kárt okozni (nyilvánvalóan ez a cél egy karaterfejlesztgető játékban), akkor ki fogja váltani száméra 2 legfájdalmasabb küldetést (így vagy úgy) és jó eséllyel még ezen felül is lesz számára fájdalmas áldozat (pl. AF pont áldozást kifejezetten szadista dolognak tartom).
A fejlesztés alapvetően pedig nagyon jó lenne, szép a színes szagos táblázat és a rengeteg párhuzamosan futó kveszt is tornáztatja kicsit a tekervényeket (azért agyérgörcsöt nem fogunk kapni közben ahogy elnéztem), a játék egyértelműen színesedik, szóval alapvetően ez egy pozitív fejelsztés LENNE. Ha ezekre az apróságokra (amik valójában egyáltalán nem azok) odafigyelt volna a kiadó.
Köszönjük a gyors reakciókat, hogy honoráljátok majd a vadászó és portyázó játékosokat, hogy elvileg nem lesz 2-nél több ősköves jutalom, ill. hogy az időközi jutalmak tuningolásra kerülnek. EZ mind szükségszerű és népszerű intézkedés lesz.
Átgondolnám azt hogy 1 tulajdonságfejlesztős küldetésnél többet egy kari ne kaphasson (vagy a második már számítson bele az ősköves küldik közé), a be nem tervezett spec. nélküli tulfejlesztés nem kis költségvonzattal, vagy masszív LE-hátránnyal jár.
Kérlek gondoljátok át egyúttal, hogy a szintén sokat cincált szerencsekerék nyereményeit is egyúttal átcsinosítjátok a templom időközi jutalmaival szinkron(ha jól látom úgyis egy kalapból mennek ki), máris jobb lenne a közhangulat (pl. fehér kristályital, 3 kiégett kavics, 3 szilánk, támadas itala szintű "nesze semmi, fogd meg jól+ típusú nyeremények átgondolása). Szerintem simán dobhatna a piramis ritka cuccokat is, a legtöbb sor tejelsítése egyértelmű áldozattal jár a karakterektől.
A nem feltétlenül optimális küldetéseket már megszoktuk, de azok tényleg kihívások voltak nyers LE jutalomért, és azért pusztán őskővel/erőforráspocséklással teljesíthetők nem nagyon voltak köztük (és nem mellesleg korlátlan idő állt rendelkezésre a megoldásukhoz). Itt 2 kiváltható, de a nem csekély LE-költség maradandó hátrányt okoz hosszú távon a karinak, vagy nem csekély (havi 45) őskő költséggel jár, ami havi szinten vetekszik a szerencsekerék 60 ősköves áremelkedésével (hol van már a prémium tagság havi 24 ősköves díja...). Igen ezek nem kötelező dolgok, tudjuk. DE ha valaki szeretne a karakterének minnél kevesebb kárt okozni (nyilvánvalóan ez a cél egy karaterfejlesztgető játékban), akkor ki fogja váltani száméra 2 legfájdalmasabb küldetést (így vagy úgy) és jó eséllyel még ezen felül is lesz számára fájdalmas áldozat (pl. AF pont áldozást kifejezetten szadista dolognak tartom).
A fejlesztés alapvetően pedig nagyon jó lenne, szép a színes szagos táblázat és a rengeteg párhuzamosan futó kveszt is tornáztatja kicsit a tekervényeket (azért agyérgörcsöt nem fogunk kapni közben ahogy elnéztem), a játék egyértelműen színesedik, szóval alapvetően ez egy pozitív fejelsztés LENNE. Ha ezekre az apróságokra (amik valójában egyáltalán nem azok) odafigyelt volna a kiadó.
Köszönjük a gyors reakciókat, hogy honoráljátok majd a vadászó és portyázó játékosokat, hogy elvileg nem lesz 2-nél több ősköves jutalom, ill. hogy az időközi jutalmak tuningolásra kerülnek. EZ mind szükségszerű és népszerű intézkedés lesz.
Átgondolnám azt hogy 1 tulajdonságfejlesztős küldetésnél többet egy kari ne kaphasson (vagy a második már számítson bele az ősköves küldik közé), a be nem tervezett spec. nélküli tulfejlesztés nem kis költségvonzattal, vagy masszív LE-hátránnyal jár.
Kérlek gondoljátok át egyúttal, hogy a szintén sokat cincált szerencsekerék nyereményeit is egyúttal átcsinosítjátok a templom időközi jutalmaival szinkron(ha jól látom úgyis egy kalapból mennek ki), máris jobb lenne a közhangulat (pl. fehér kristályital, 3 kiégett kavics, 3 szilánk, támadas itala szintű "nesze semmi, fogd meg jól+ típusú nyeremények átgondolása). Szerintem simán dobhatna a piramis ritka cuccokat is, a legtöbb sor tejelsítése egyértelmű áldozattal jár a karakterektől.
Dátum: 2012.04.15. 14:41:19
Kócos: Pech. Akkor érd be Te is egy rövidmagyarázattal fejtegetés helyett: (amellett hogy hiszek neked) hidd el nem véletlenül fejlesztik elég sokan a blökiket 40. szintig. Én sem. Nekem így a jobb, több szempontból is. Lehet az általad -majdnem- fejtegetett szempontkból éppen nem, de hidd el másból meg igen.