Én is úgy tudom, hogy az alapösszeget írja ki, de a gyakorlat nem ezt mutatja:
Ma, 14:42 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Okozz kritikus ütést 60 alkalommal portyázáskor úgy, hogy te támadsz!. A jutalmadat, 9776 lélekenergiát, 1 aranydukátot és 10 kristálypontot átveheted a Küldetések menüpont alatt.
Ma, 11:17 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Sebezz 15-ször kritikusat varázslatoddal portyázás során úgy, hogy te támadsz!. A jutalmadat, 9776 lélekenergiát, 1 aranydukátot és 10 kristálypontot átveheted a Küldetések menüpont alatt.
Ma, 07:07 Gratulálok, a 47. szintre léptél!
Ma, 07:06 Orgling hős 80. szintre lépett!
Tegnap, 20:33 Tomboló pegazus 37. szintre lépett!
Tegnap, 15:05 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!. A jutalmadat, 11408 lélekenergiát, 1 aranydukátot és 10 kristálypontot átveheted a Küldetések menüpont alatt.
Tegnap, 10:09 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Okozz kritikus ütést 60 alkalommal portyázáskor úgy, hogy te támadsz!. A jutalmadat, 9568 lélekenergiát, 1 aranydukátot és 10 kristálypontot átveheted a Küldetések menüpont alatt.
Július 24. 20:28 Titánpók 23. szintre lépett!
Július 24. 20:28 Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Lépjen állatod szintet 12 alkalommal!. A jutalmadat, 11408 lélekenergiát, 1 aranydukátot és 10 kristálypontot átveheted a Küldetések menüpont alatt.
Ez van az eseményeknél, és mind a 3 küldetésért 11408-at kaptam. Ezért furcsállom a dolgot. Először azt hittem, hogy néha elfelejtek átöltözni, de utolsónál duplán ellenőriztem, és nem ez volt a helyzet.
Hozzászólások - Homeropata
Dátum: 2011.07.26. 15:24:30
Dátum: 2011.07.26. 14:46:10
Sziasztok.
Az ismételhető küldetések teljesítésbe belekerül az eseményekbe. Viszont hol az alap, hol a módosítókkal módosított összeg. Nem tudja valaki milyen logika szerint történik ez? Vagy talán bugosan működik?
Az ismételhető küldetések teljesítésbe belekerül az eseményekbe. Viszont hol az alap, hol a módosítókkal módosított összeg. Nem tudja valaki milyen logika szerint történik ez? Vagy talán bugosan működik?
Dátum: 2011.07.15. 15:47:05
Vagy ki lehessen mellé fejleszteni az EH-t is, mivel ezzel gyakorlatilag azt éred el vele.
Ilyen formában egyik se old meg semmit. a vf-es vadászós küldi még mindig sokkal tp-vel jár, mint egy eh-s portyázós küldi.
Ilyen formában egyik se old meg semmit. a vf-es vadászós küldi még mindig sokkal tp-vel jár, mint egy eh-s portyázós küldi.
Dátum: 2011.07.15. 15:40:26
Golb33: Szerintem a kártyások, biciklisek, és a focisok ugyanúgy anyáznak meccs után, csak nem irkálják be fórumra. 

Dátum: 2011.07.14. 16:59:31
Valószínűleg valahol a sereghajtók környékén leszek, mivel elfelejtettem időben csapatot váltani.
Így a következő rám is érvényes lesz. Viszont nem tudom mit nyerek, ha bepipálom ezeket:
Ha bronz jutalmat nyernék, ahelyett inkább végzet medált szeretnék
Ha ezüst jutalmat nyernék, ahelyett inkább végzet medált szeretnék
Így a következő rám is érvényes lesz. Viszont nem tudom mit nyerek, ha bepipálom ezeket:
Ha bronz jutalmat nyernék, ahelyett inkább végzet medált szeretnék
Ha ezüst jutalmat nyernék, ahelyett inkább végzet medált szeretnék
Dátum: 2011.07.13. 07:28:18
Nem is verseny a vú Prisma! Egyébként mint Galvanelem is kifejtette, nem ér ez olyan sokat ígyse-úgyse. De ha kicsi szakadékcsökkentésnek szánta Miklós, hát egy kicsit valóban megteszi.
Dátum: 2011.07.12. 20:45:36
Max 6 tulajdonságpont... Meg csak prémium...
Nem hinném, hogy sok mindent megoldana. Viszont feszültséget növeli. Rossz játék jutalmazása, nem prémiumosok nagyobb hátrányban részesítése (és tipikusan ők a gyenge játékosok).
Nem mondom, hogy nem kéne valahogy a nagy szakadékot csökkenteni, de nem hinném, hogy így lehet megoldani.
Nem hinném, hogy sok mindent megoldana. Viszont feszültséget növeli. Rossz játék jutalmazása, nem prémiumosok nagyobb hátrányban részesítése (és tipikusan ők a gyenge játékosok).
Nem mondom, hogy nem kéne valahogy a nagy szakadékot csökkenteni, de nem hinném, hogy így lehet megoldani.
Dátum: 2011.06.09. 11:02:46
A csapatváltással kapcsolatba van egy kérdésem:
Ki lesz írva majd, hogy meddig lehet csapatot váltani? Vagy pontosan hogy is lesz ez? Esemény vége - 24 óra, vagy előző nap éjfélig?
Leírás az utóbbit sejteti. Ha így van, akkor viszont az esemény vége lesz reményeim szerint.
Ki lesz írva majd, hogy meddig lehet csapatot váltani? Vagy pontosan hogy is lesz ez? Esemény vége - 24 óra, vagy előző nap éjfélig?
Leírás az utóbbit sejteti. Ha így van, akkor viszont az esemény vége lesz reményeim szerint.
Dátum: 2011.06.03. 08:00:31
Egy erősen gyanús multikarakter csapat a v1-ről:
Karakter neve Szint Tulajdonság-
összeg Belépés ideje Összes építés
Gudzilla2 42 356 2010. Már. 17. 1.7M LE
Gudzilla3 41 353 2010. Már. 17. 1.6M LE
Gudzilla6 40 350 2010. Már. 18. 1.5M LE
Gudzilla7 39 343 2010. Már. 18. 1.4M LE
Gudzilla 32 373 2010. Már. 16. 10k LE
Gudzilla8 29 316 2010. Jún. 04. 698k LE
Gudzilla4 10 220 2010. Dec. 28. 0 LE
Gudzilla10 9 217 2010. Dec. 28. 0 LE
Néhányat megfigyeltem, és szépen csökken az le-jük napi szinten.
Karakter neve Szint Tulajdonság-
összeg Belépés ideje Összes építés
Gudzilla2 42 356 2010. Már. 17. 1.7M LE
Gudzilla3 41 353 2010. Már. 17. 1.6M LE
Gudzilla6 40 350 2010. Már. 18. 1.5M LE
Gudzilla7 39 343 2010. Már. 18. 1.4M LE
Gudzilla 32 373 2010. Már. 16. 10k LE
Gudzilla8 29 316 2010. Jún. 04. 698k LE
Gudzilla4 10 220 2010. Dec. 28. 0 LE
Gudzilla10 9 217 2010. Dec. 28. 0 LE
Néhányat megfigyeltem, és szépen csökken az le-jük napi szinten.
Dátum: 2011.05.18. 08:32:22
Csatlakozom az előttem szólókhoz, nekem is tetszett.
Tényleg csak annyi hiányzik, hogy valamivel meg legyen oldva, hogy ne az első nap dőljön el, hogy ki nyer.
Ezt lehetne akár azzal is, amit múltkor felvetettem, hogy ne csak a győztes karakter csapa nyerjen egy pontot, hanem a vesztes csapata is veszítsen egy pontot. Így lehet taktikázni azzal, hogy a jól álló csapat embereire megyünk rá.
BKay: Szerintem a klónkarakterek azért voltak ennyire gyengék, hogy az is tudjon kit ütni, akinek szinte semelyik normál karakter ellen nincs esélye. Nekem pl sokmindenki (na jó őszinte leszek, maxos cuccban mindenki
) ellen volt esélyem, így kristályt nem is ütöttem. (csak egyszer próbaképpen)
Tényleg csak annyi hiányzik, hogy valamivel meg legyen oldva, hogy ne az első nap dőljön el, hogy ki nyer.
Ezt lehetne akár azzal is, amit múltkor felvetettem, hogy ne csak a győztes karakter csapa nyerjen egy pontot, hanem a vesztes csapata is veszítsen egy pontot. Így lehet taktikázni azzal, hogy a jól álló csapat embereire megyünk rá.
BKay: Szerintem a klónkarakterek azért voltak ennyire gyengék, hogy az is tudjon kit ütni, akinek szinte semelyik normál karakter ellen nincs esélye. Nekem pl sokmindenki (na jó őszinte leszek, maxos cuccban mindenki

Dátum: 2011.04.29. 11:19:43
Lehetne azzal is taktikázni, hogy a nem csak a nyertes csapata nyer egy pontot győzelem esetén, hanem a vesztes csapata is veszít egy pontot. Így ha valamelyik csapat jól áll, nekiesnek a többiek, és simán kiegyenlítik az erőegyensúlyt.
Dátum: 2011.04.28. 07:13:16
Én Miklós első javaslatával értek egyet. Ha nincs eseménypontja ne járjon semmi.
Vagy
Ha megtámadnak és nyersz akkor semmit se vonjon semmit se kapjon. 0 eseménypont, 0 le 0 tp 0 győzelem.
Ez a két megoldás lehet csak tisztességes mindenki számára, és nem lehet visszaélni vele.
Vagy
Ha megtámadnak és nyersz akkor semmit se vonjon semmit se kapjon. 0 eseménypont, 0 le 0 tp 0 győzelem.
Ez a két megoldás lehet csak tisztességes mindenki számára, és nem lehet visszaélni vele.
Dátum: 2011.04.22. 17:04:34
Oké, kösz a választ.
A kalandot hogy lehet elérni, hogy 13-at tárolhassak? Nekem max 10 megy.
A kisebb 15 szörny az kifejezetten olyanoknak megy, akik nem fejlesztik rendesen a szerencséjüket?
Igazából ezzel az a gondom, hogy vadászatból csak a kiéget ősköves-t látom olyannak, hogy azt azzal teljesítem, ha nyomom a vadászatot. Ez lehetne mellé egy másik vadászós küldetés, de azzal nehezítem a teljesíthetőségét, hogy fejlődök, és már így is nehezebb mint a másik.
Térkapu: Úgy emlékeztem, hogy fix esély van a tárgyra, de utánanéztem most, és látom hogy szerencsétől függ. Neked mekkora szerencséd van, hogy ilyen könnyen jönnek? Nekem szint*2+5.
A kábítós meg gondolom majd magasabb szinten éri meg csinálni.
A kalandot hogy lehet elérni, hogy 13-at tárolhassak? Nekem max 10 megy.
A kisebb 15 szörny az kifejezetten olyanoknak megy, akik nem fejlesztik rendesen a szerencséjüket?
Igazából ezzel az a gondom, hogy vadászatból csak a kiéget ősköves-t látom olyannak, hogy azt azzal teljesítem, ha nyomom a vadászatot. Ez lehetne mellé egy másik vadászós küldetés, de azzal nehezítem a teljesíthetőségét, hogy fejlődök, és már így is nehezebb mint a másik.
Térkapu: Úgy emlékeztem, hogy fix esély van a tárgyra, de utánanéztem most, és látom hogy szerencsétől függ. Neked mekkora szerencséd van, hogy ilyen könnyen jönnek? Nekem szint*2+5.
A kábítós meg gondolom majd magasabb szinten éri meg csinálni.
Dátum: 2011.04.22. 06:56:35
Már rég volt ez a topik téma, de mióta elértem az ismételhetőkhöz, én is érzem valamennyire, hogy mennyire van kiegyensújozva az ismételhetők egyensúlya, és szerintem van pár, ami nagyon nem éri meg a többihez képest:
Ejts el 15 kisebb méretű szörnyet!:
Mivel általában az embereknek eléggé nagy a szerencséjük, vagy legalábbis erre törekednek, így ezt a küldetés aránytalanul nehéz, és karakterünk fejlesztésével mindinkább az lesz. Inkább le kellene cserélni olyanra, hogy nagyobb méretű szörny kelljen.
Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!
Ez ilyen nagyon határeset, gondolom szint növekedésével növekszik az esély, de egyre inkább vannak olyanok, akik ellenállnak nekik. Talán egy enyhe csökkentés még ráfér.
Szerezz 7 tárgyat térkapus ellenfeleidtől!:
Van egy fix ölj le 25 térkapus ellenfelet küldetés is. Nem hinném, hogy bárkinek sikerült, mégcsak megközelítőleg is, ennyi alatt összehozni 7 térkapus tárgyat.
Oldj meg sikeresen 15 kalandot mostantól számítva!:
Mégegy határeset. Gondolom azért kell többet megoldani, mint amennyi eltárolható, hogy ne egy egy perces, és 0 tp-s küldetés legyen. Viszont kalandokból szinte mindig van tp, meg eléggé nehézkes érzésem szerint összeszedni még 5 kalandot. Én is, meg akit megkérdeztem inkább mást nyomat. Szóval szerintem csökkenteni kellene kicsit, ha nem is 10-re.
Növelj az egészség tulajdonságodon 10 pontot!:
Ez miért tűnt el? Túl táp volt? Vagy túl gyenge? Szerintem volt értelme ennek a küldetésnek.
Vélemények? csak én érzem kiegyensúlyozatlannak a küldetéseket? Nekem leginkább az elsővel van gondom, de azért kifejtettem a többiről is a véleményem, és hogy miért kerülöm.
Ejts el 15 kisebb méretű szörnyet!:
Mivel általában az embereknek eléggé nagy a szerencséjük, vagy legalábbis erre törekednek, így ezt a küldetés aránytalanul nehéz, és karakterünk fejlesztésével mindinkább az lesz. Inkább le kellene cserélni olyanra, hogy nagyobb méretű szörny kelljen.
Kábítsd el ellenfeled 40 alkalommal portyázás során, amikor te támadsz!
Ez ilyen nagyon határeset, gondolom szint növekedésével növekszik az esély, de egyre inkább vannak olyanok, akik ellenállnak nekik. Talán egy enyhe csökkentés még ráfér.
Szerezz 7 tárgyat térkapus ellenfeleidtől!:
Van egy fix ölj le 25 térkapus ellenfelet küldetés is. Nem hinném, hogy bárkinek sikerült, mégcsak megközelítőleg is, ennyi alatt összehozni 7 térkapus tárgyat.
Oldj meg sikeresen 15 kalandot mostantól számítva!:
Mégegy határeset. Gondolom azért kell többet megoldani, mint amennyi eltárolható, hogy ne egy egy perces, és 0 tp-s küldetés legyen. Viszont kalandokból szinte mindig van tp, meg eléggé nehézkes érzésem szerint összeszedni még 5 kalandot. Én is, meg akit megkérdeztem inkább mást nyomat. Szóval szerintem csökkenteni kellene kicsit, ha nem is 10-re.
Növelj az egészség tulajdonságodon 10 pontot!:
Ez miért tűnt el? Túl táp volt? Vagy túl gyenge? Szerintem volt értelme ennek a küldetésnek.
Vélemények? csak én érzem kiegyensúlyozatlannak a küldetéseket? Nekem leginkább az elsővel van gondom, de azért kifejtettem a többiről is a véleményem, és hogy miért kerülöm.
Dátum: 2011.04.12. 17:46:37
Én ennek csak örülni tudok. Kellemetlen lett volna, ha addig kiesik az a bevételforrásom. Mostanában elég jelentősnek mondható. 

Dátum: 2011.04.12. 12:03:24
Miklós nagyon szeretné, hogy mindenki ugyanannyi LE/TP-aránnyal kapjon LE-t az event alatt. Szóval csodálkoznék, ha egyáltalán küldetéseket lehetne nyomatni alatta, mert az ugye módosítja. És mi van ha valakinek se VF-e, se EH-ja? Az elmehet a sunyiba? Vadászat részről egyébként is sok módosító van, szóval akinek nincs mind kimaxolva, az mindjárt kevesebbet kap.
Dátum: 2011.04.12. 07:13:27
Így párszor újra átolvasva a klónokról szóló részt valóban nem egyértelmű, hogy üthetjük-e a saját klónunkat, mivel saját csapatba kerül (nekem ez azért nem egyértelmű). Viszont akkor így mi az értelme ezeknek? Talán sose kerülnek 15% alá? Azt hittem Miklósék ezzel akarják a leggyengébb játékosok helyzetét megoldani. De ha nem, akkor mivel?
Dátum: 2011.04.11. 10:54:39
Még az észjárásodat is örökli.
Egyébként nem volt erről szó. Mindenki azzal az egy témával van elfoglalva, hogy mennyi a haszna belőle.

Egyébként nem volt erről szó. Mindenki azzal az egy témával van elfoglalva, hogy mennyi a haszna belőle.
Dátum: 2011.04.11. 10:52:24
Elvileg ezért lettek létrehozva a klónok. Ha mást nem, legalább őket fogod tudni ütni. Költség meg nem lesz belőle, mivel a vesztes nem veszít LE-t.
Dátum: 2011.03.24. 06:49:43
Nem tudom, hogy valaki jelezte-e már, de a firefox 4 alatt el vannak csúszva kissé a szélesebb gombok, és belóg a lenyomott állapotú gomb felső csíkja. (Nem mintha zavarna, csak jelezni szerettem volna.
)
