Re: Kufár csata bejövő támadások
41. hozzászólás - 2011.04.28. 17:52:33
41. hozzászólás - 2011.04.28. 17:52:33
Üdv all!
Már ez tegnap itt tisztázva lett,hogy minden kufárcsata győzelem és vereség is növeli a karakterlapon lévő addigiakat (tehát a normál portyacsaták győzelmeihez és vereségeihez ezek hozzáadódnak,hozzámennek szépen ám),így a kristályhordások elleniek is. A toplistán is ez a sz összgyőzelem illetve összvereségszám fog megjelenni tehát. Elég baj az a hozzám hasonló karakterrel bíró játékosoknak,mivel eddig az eseményig tudtam nagynehezen a győzelem-vereség arányt nagyjából finomítani,most már ez nagyon elszált mínuszba azaz a vereségszámok felé.
Na a csodaeventről még egy kicsit.
Szerintem ez a kijelentés,hogy a nagy összpontszámú karaktereknek is nagyobb kufárcsata célpontmerítési lehetőség avagy rászállási nótorius és permanens levadászási terület (de akár a prédaterület szó is jó ide) legyen,mint a kisebbeknek több,mint megmosolyogtató. Mert mi is van? Egy "kicsi" karakterre zúdul az áldás avagy a sok támadás felülről is a nagyoktól meg a saját szintjéről is a hasonló kaliberű karik felől. Egyszerűen kivédekezhetetlen a dolog.
Tegnap már kifejtettem,hogy egyszerűen lehetetlen annyi gyógyitalt venni,mint amennyi támadást kap a karakter szinte. A pihenőidő alatt is megy a "zaklatása",birizgálása. Az állatok sorsa is nyomorúságos avagy katasztrófális regenerálódás,gyógyulás terén. Valamit a védelem terén is kellene kiagyalni,nemcsak a támadást erősíteni mindennel.
Továbbra is fenntartom a véleményt,hogy ez az eddigi legrosszabb event a játékban. Ennél már csak jobb lehet majd a következő.
Már ez tegnap itt tisztázva lett,hogy minden kufárcsata győzelem és vereség is növeli a karakterlapon lévő addigiakat (tehát a normál portyacsaták győzelmeihez és vereségeihez ezek hozzáadódnak,hozzámennek szépen ám),így a kristályhordások elleniek is. A toplistán is ez a sz összgyőzelem illetve összvereségszám fog megjelenni tehát. Elég baj az a hozzám hasonló karakterrel bíró játékosoknak,mivel eddig az eseményig tudtam nagynehezen a győzelem-vereség arányt nagyjából finomítani,most már ez nagyon elszált mínuszba azaz a vereségszámok felé.
Na a csodaeventről még egy kicsit.
Szerintem ez a kijelentés,hogy a nagy összpontszámú karaktereknek is nagyobb kufárcsata célpontmerítési lehetőség avagy rászállási nótorius és permanens levadászási terület (de akár a prédaterület szó is jó ide) legyen,mint a kisebbeknek több,mint megmosolyogtató. Mert mi is van? Egy "kicsi" karakterre zúdul az áldás avagy a sok támadás felülről is a nagyoktól meg a saját szintjéről is a hasonló kaliberű karik felől. Egyszerűen kivédekezhetetlen a dolog.
Tegnap már kifejtettem,hogy egyszerűen lehetetlen annyi gyógyitalt venni,mint amennyi támadást kap a karakter szinte. A pihenőidő alatt is megy a "zaklatása",birizgálása. Az állatok sorsa is nyomorúságos avagy katasztrófális regenerálódás,gyógyulás terén. Valamit a védelem terén is kellene kiagyalni,nemcsak a támadást erősíteni mindennel.
Továbbra is fenntartom a véleményt,hogy ez az eddigi legrosszabb event a játékban. Ennél már csak jobb lehet majd a következő.
Valahol Valamerre a Végzetúrban azaz V3:-))
Bár a legjobb a Home Sweet Home azaz a H2O:-DDD
Bár a legjobb a Home Sweet Home azaz a H2O:-DDD
Pontszám: 1.95