A játékosok elenyésző része pók, és a visszafogott fejlődést sem választják túl sokan, bár egyre többen. Ha a szintlépés tovább lassulna, akkor a tömeget jelentő karakterek gyengülnének nem csak relatív, de abszolút értékben is a pókokhoz illetve visszafogottan fejlődőkhöz képest.
A kémgömb változtatását egyszer Miklós már elutasította. Én pl. nem szeretném, ha bárki is kikémlelné a szakértelmeimet, épp elég, hogy azt látják, milyen tulajdonságokat növelek. Nyilván sokan szeretnének minél több infót kigömbözni akár LE befektetés árán is, sokan pedig a gömbözést akarnák megakadályozni ugyan ilyen áron.
Hozzászólások - Timcsike
Dátum: 2009.06.30. 12:36:22
Dátum: 2009.06.30. 11:18:16
Lásd friss hírek topic.
Dátum: 2009.06.30. 10:57:36
Baraty erősítette a szakit, várjuk az új infókat
Dátum: 2009.06.30. 10:37:50
Nem látom rosszul a dolgot, a helyzet mindössze annyi, hogy Te relatív erősödésről beszélsz, én pedig abszolutról.
A pókok és a visszafogott fejlődést használók LE/TP aránya nagy, saját szintjükön erősebbek azoknál akik vadásznak illetve nem használnak visszafogott fejlődést. De abszolút értékben gyengülnek, még ha lassan is, mert a gyorsabb szintlépéssel egy idő után a vadászat már több LE-t hoz mint a pók stratégia. A játékosnak már csak azt kell eldöntenie, hogy a saját szintjén akar erős lenni, vagy gyorsabban akar haladni, még ha a saját szintjén nem is lesz verhetetlen.
Legyen a példa Barbapapa ( ő hozta elő a témát). Azt mondja, fél éve játszik, és 15-ik szintű pók kari. A saját szintjén és a közvetlen környezetében biztosan erős, de fél év alatt vadászattal 40-45-ik szintet is elérhetett volna. Ha most 45-ik szinten lenne, valószínüleg többen is le tudnák győzni, de abszolutértékben valószínüleg erősebb lenne mint a 15-ik szintű karaktere.
Ez a helyzet pedig általános. Visszafogott fejlődéssel, pók taktikával a szűk környezetben erőssé válhat a karakter, de abszolutértékben egyre inkább lemaradnak. TrueBlood volt talán a határ, ő még időben fel tudott zárkózni, és élre törni, ezt ma már nagyon nehezen tenné meg egy pók.
A pókok és a visszafogott fejlődést használók LE/TP aránya nagy, saját szintjükön erősebbek azoknál akik vadásznak illetve nem használnak visszafogott fejlődést. De abszolút értékben gyengülnek, még ha lassan is, mert a gyorsabb szintlépéssel egy idő után a vadászat már több LE-t hoz mint a pók stratégia. A játékosnak már csak azt kell eldöntenie, hogy a saját szintjén akar erős lenni, vagy gyorsabban akar haladni, még ha a saját szintjén nem is lesz verhetetlen.
Legyen a példa Barbapapa ( ő hozta elő a témát). Azt mondja, fél éve játszik, és 15-ik szintű pók kari. A saját szintjén és a közvetlen környezetében biztosan erős, de fél év alatt vadászattal 40-45-ik szintet is elérhetett volna. Ha most 45-ik szinten lenne, valószínüleg többen is le tudnák győzni, de abszolutértékben valószínüleg erősebb lenne mint a 15-ik szintű karaktere.
Ez a helyzet pedig általános. Visszafogott fejlődéssel, pók taktikával a szűk környezetben erőssé válhat a karakter, de abszolutértékben egyre inkább lemaradnak. TrueBlood volt talán a határ, ő még időben fel tudott zárkózni, és élre törni, ezt ma már nagyon nehezen tenné meg egy pók.
Dátum: 2009.06.30. 09:34:56
Ezek szerint az a probléma, hogy egy póknak már nem lehet kétszer akkora tulajdonság és szakiösszege mint a környezetének, hanem csak másfélszerese? Megoldásként pedig lassítsuk a többi játékos fejlődését?
Dátum: 2009.06.30. 09:16:48
A kémgömbözés elég tápos így is, sokan nem örülnének neki, ha még több infót megtudnának a karakterüről. Sőt, én olyan tárgyat/épületet is el tudnék képzelni, aminek hordásával/felépítésével a birtokosát nem lehetne kémgömbözni, de ő sem kémgömbözhetne. Illetve épület esetén csak azt gömbözhetné a szövetség, akinek alacsonyabb szintű ez az épülete.
A szintlépések lassítása nem jó ötlet, már csak a fertőzés legyőzése miatt sem. Kitolás lenne azokkal szemben, akik minél előbb meg akarnak szabadulni a fertőzéstől. Mindamellett a karaktered nem lesz csak azért erősebb, mert 20%-al lassabban lép szintet, hiszen mindenki más is ilyen tempóban lépi majd. Valójában még tovább gyengül a karakter az elődökhöz képest, hiszen a lassabb szintlépések miat tkevesebb LE-t fog szerezni.
A szintlépések lassítása nem jó ötlet, már csak a fertőzés legyőzése miatt sem. Kitolás lenne azokkal szemben, akik minél előbb meg akarnak szabadulni a fertőzéstől. Mindamellett a karaktered nem lesz csak azért erősebb, mert 20%-al lassabban lép szintet, hiszen mindenki más is ilyen tempóban lépi majd. Valójában még tovább gyengül a karakter az elődökhöz képest, hiszen a lassabb szintlépések miat tkevesebb LE-t fog szerezni.
Dátum: 2009.06.30. 08:28:18
Ajgatsz, ha már kitoltad az irányított vadászatot, megosztanád velünk a többi infót is ?
Mennyi LE jár apró, kisebb, nagyobb, hatalmas és óriás lényekért?
A szaki ebben a formában valóban haszontalan, simán adhatna pár százalék bónusz LE-t, ami nem is lenne olyan nagy táp, hiszen folyamatosan fejleszteni kell, a szakit, hogy működjön.
Mennyi LE jár apró, kisebb, nagyobb, hatalmas és óriás lényekért?
A szaki ebben a formában valóban haszontalan, simán adhatna pár százalék bónusz LE-t, ami nem is lenne olyan nagy táp, hiszen folyamatosan fejleszteni kell, a szakit, hogy működjön.
Dátum: 2009.06.26. 13:41:48
Ugyan ez történt amikor a felejtésért LE-t lehetett kapni. Akik hamar megcsinálták, megszívták. Az ellenkezője történt az ismétlődő küldikkel, akik gyorsak voltak, még 3 dukátot kaptak és volt kvízkérdéses küldijük is. Akik hamar megvették az ősköves cuccokat azoknak olcsóbb volt, a többiek már csak drágán vehetik meg. Ilyenekért fölösleges reklamálni, el kell fogadni.
Dátum: 2009.06.25. 08:29:07
A pókok eddig napi 2 dukátot kaptak 5 csp-ért. Most már térkapuzni is fognak, ezért naponta kapni fognak még 1-2 dukátot. Csak azért, mert nekik nem érték a csp, dupla dukátmennyiséget tudnak összeszedni azokhoz képest, akik vadásznak. Az ismétlődő küldetések 3 dukátja 1-re lett lecsökkentve, hogy ne szaporodjanak el annyira a dukátok. Ott el kellett venni két dukátot, itt most miért kell hozzáadni?
Dátum: 2009.06.24. 18:15:34
A sok rabolható LE csak addig jár előnnyel, amíg pár ember csinálja. A kivégzős taktika is azért volt hatásos, mert kevesen használták. Elég nagy áldozatot követelt, hogy használható legyen, nem lehetett vele visszaélni, változtatni sem kellett volna rajta. Ha mindenkinek ekkora kivégzése lett volna,semmit nem ért volna az egész. Ugyan ezen elv alapján a 4000 LE kiozstása minden egyes portyámál csak akkor jelentene valamit, ha csak kevesen tudnak portyát nyerni. Ha mindenki 4k-t nyer csatánként, akkor pont ugyan az lesz a végeredmény, mintha mindenki 0 LE-t nyerne. Az számít, hogy egy játékos mennyivel sikeresebb a többinél, mennyivel tud több LE-t szerezni másnál. Mindegy hogy ezt magas szinten vadászattal éri el az ember, vagy portyából nagy rablásokkal. Akkor fog kiemelkedni a többiek közül, ha több LE-t tud szerezni mint a többiek. Ha én és a körülöttem levők minden egyes győztes portyáért kapnánk +3-4k LE-t épp ugyan olyan monoton lenne a játék mint 0 LE mellett.
Dátum: 2009.06.24. 16:54:52
Még jobb, ha el sem lehet költeni a LE-t. Minden karakter erőssége a nála tartott LE függvénye lenne. Nem kellenek szintlépések, tulajdonságok, szakértelmek és drága fegyverek amire nagy nehezen el tudná költeni az ember a LE-t. Egyszerűen mindenki tartsa magánál a lélekenergiát, harc esetén a program csak hasonlítsa össze, hogy kinél mennyi van, és akinek több van, az nyer az ellenfél készletéből. Mindenki annyit portyázhat amennyit akar, és nem lenne gond az hogy nincs LE a portyában.
Dátum: 2009.06.24. 10:48:09
Viszont az sem normális, hogy 2-3 támadással akár egy egész napi vadászatát el lehet rabolni attól, aki 10 percig nem tud a vadászatára figyelni. Tőlem akár megszűnhet a 15% alatti portyamentesség is, de ehez az kell, hogy korlátozva legyen az egy embertől naponta összesen rabolható LE mennyiség.
Dátum: 2009.06.24. 10:08:58
A gyorsabb regenerálódással van aki nagyon rosszul járna vadászat szempontjából. A többség az epikuson vereti le magát 15% alá. Ha felgyorsul a regeneráció ideje, a prémiumos zafírok nagyot szívnak. Olyan gyorsan gyógyulnának, hogy nem tudnának egy óráig sem 15% alatt maradni, nem tudnák leveretni magukat az epikuson. Míg a többi hordánál ez valószínüleg nem jelentene gondot.
Dátum: 2009.06.24. 09:59:11
Ez nem akciójáték, nem abból kellene portyával LE-t szerezni, hogy gyorsabban csapja le az ember azt, aki épp 15% fölé kerül, de mire az epikuson levereti magát már kivégezték
Dátum: 2009.06.22. 11:30:09
Hát remélhetőleg legközelebb olyan kérdéssort adnak, amit nem lehet kikeresgélni a netről.
Pl. mennyi a legtöbb kiégett őskő egy karakternél, hányas a legmagasabb idomítás szakértelem, stb.
Pl. mennyi a legtöbb kiégett őskő egy karakternél, hányas a legmagasabb idomítás szakértelem, stb.
Dátum: 2009.06.22. 11:08:26
Idézet: Endyr - 2009.06.19. 16:54:43
És vajon milyen lenne a lottó, ha a nyertes számokat a játékosok már a húzás előtt kikereshetnék az interneten?
Milyen vicces lenne, ha mondjuk a lotton sok embernek lenne otose es kisorsolnanak belole parat, a tobbi meg lofaxot sem kapna
És vajon milyen lenne a lottó, ha a nyertes számokat a játékosok már a húzás előtt kikereshetnék az interneten?
Dátum: 2009.06.19. 15:13:16
A háború csarnokával legtöbb esetben nem lehet növelni a LE bevételt, hiszen a gyors kapitulációk ezt meggátolják. Valamint pár citadellacsapás máris elviszi azt a bevételt amit a győzelem hozna. Olyan LE mennyiségekről van szó a háborúk kapcsán, amit az első 15-20 szövettség rövid idő alatt regenerál. Akár katalizátorral, akár manakonstrukcióval.
Jelenleg a háborúnak annyi jelentősége van, hogy a toplistában a szövetség neve mellett növekszik a számláló a győztes csatákat illetően. Értelmet lehetne adni az egész háborúzásnak egy a hatalom tornyához hasonló dologgal. Havonta vizsgálhatná a program, hogy melyik szövetség nyerte az adott hónapban a legtöbb háborút ( támadóként elért győzelem 1 pontot ér, védőként 3 pontot). Akinek a legtöbb pontja van a havi összesítésnél, az a következő összesítésig vmilyen jutalomban részesülne. Pl extra LE győztes portyák esetére.
Jelenleg a háborúnak annyi jelentősége van, hogy a toplistában a szövetség neve mellett növekszik a számláló a győztes csatákat illetően. Értelmet lehetne adni az egész háborúzásnak egy a hatalom tornyához hasonló dologgal. Havonta vizsgálhatná a program, hogy melyik szövetség nyerte az adott hónapban a legtöbb háborút ( támadóként elért győzelem 1 pontot ér, védőként 3 pontot). Akinek a legtöbb pontja van a havi összesítésnél, az a következő összesítésig vmilyen jutalomban részesülne. Pl extra LE győztes portyák esetére.
Dátum: 2009.06.19. 12:21:08
A citadellarács is hasonló elvekre épült, de nem működött...
Dátum: 2009.06.18. 10:27:28
Xerxaus Nasdfil klónja, éjjel több csatát is nyerhet sorozatban. A magas IQ-ja miatt és nagy másodlagos varázsata miatt nem hiszem, hogy kedvelt célpont lenne, valószínüleg ezért van nála ennyi LE.
Dátum: 2009.06.10. 15:53:40
Miklós: Igazából mindegy, milyen új épület került volna be, ha drága és tápot ad. Morgás lett volna belőle mindenképp, hiszen akik lassabban építik fel, azok hátrányban érzik magukat. Az, hogy az első pár szövetségnek már jóideje csak tölteléképületek építésére van lehetősége azt az illúziót keltette, hogy fel lehet zárkózni hozzájuk. A mostani épületek és az esetleg később bekerülők szertefoszlatják ezt a reményt.